neprihlásený Sobota, 27. apríla 2024, dnes má meniny Jaroslav
Mladí by chceli používať biometriu aj implantovaný čip, tvrdí VISA

Značky: biometria

DSL.sk, 16.4.2015


Mladá generácia vo veku 16 až 24 rokov, tzv. generácia Z, by pri platení oproti súčasným spôsobom autentifikácie preferovala overovanie biometrickými metódami.

Na základe prieskumu vo Veľkej Británii to tvrdí kartová spoločnosť Visa.

Podľa prieskumu by preferovalo biometrické metódy 76% opýtaných v tejto vekovej kategórii.

Pre 64% sú súčasné spôsoby autentifikácie obťažujúce a táto generácia zároveň podľa prieskumu častejšie zdieľa svoje prístupové údaje s inými.

70% by podľa prieskumu využívalo radšej ako heslá skenovanie odtlačkov prstov, údajne 39% skenovanie sietnice, 27% rozpoznávanie tváre.


Preferencie jednotlivých spôsobov biometrickej autentifikácie u 16 až 24-ročných (graf: Visa)



16% by si údajne podľa prieskumu nechalo implantovať čipy a 15% by sa nechalo autentifikovať pomocou rýchlej identifikácie DNA.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

České železnice idú testovať WiFi vo vlakoch cez satelitný Starlink
V bezplatnom DVB-T bude počas MS v hokeji aj Joj Šport
NASA komunikovala laserom na stovky miliónov km rýchlosťou 25 Mbps
Let vesmírneho Boeingu by sa už mal uskutočniť, o menej ako dva týždne
Vydané Ubuntu 24.04 s dlhou podporou
Uvedený notebook používajúci nový formát menších pamäťových modulov CAMM2
Nová verzia Windows 11 bude vyžadovať CPU s podporou ďalších inštrukcií, nepobeží na starších CPU
Google opäť odložil vypnutie cookies tretích strán v Chrome
HDD zdražia, Western Digital a Seagate to už oznámili veľkým zákazníkom
Po oprave zariadení v EÚ sa predĺži záruka a výrobcovia budú povinní opravovať aj po záruke


Diskusia:
                               
 

no to urcite
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

jaštery z pekiel sa nás chystajú očipovať, iba aštar šeran nás zachráni :D
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

Je to vďačná téma na srandičky ale ako je možné,že sa toto opisuje v tisíce rokov starej knine.
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

v akej knihe ?
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Napísal "knine", nie "knihe", mas tam preklep. xD
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

este som nevidel 1000 rokov stare knino. ani kino. mozno myslel divadlo
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

Práve si sa strápnil viac ako ja tým preklepom.Ale čo už keď IQ nepustí.
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

bud rad ze sa poukazuje na zabavny preklep, nez na to, ze si v nejakej tisicrocnej knihe nasiel informacie o podkoznych elektronickych cipoch :)
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

o chvilu budeme ako vo hviezdnej brane.. goauldi nas ovladnu
Odpovedať Hodnotiť:
 

Asi tak, že s dostatkom fantázie v každej knihe nájdeš čokoľvek. Špeciálne v takej, ktorá obsahuje stovky vágnych proroctiev.
Odpovedať Známka: 5.5 Hodnotiť:
 

Aj to je pravda lenže to potom môžeme takto spochybňovať vlastne všetko.Michelangelove,da Vinciho obrazy,mayov,inkov,pyramídy...

Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

samozrejme...
na každú teóriu existuje minimálne jedna kontrateória. ;)

...ak nie, je to vydarená ideológia. :)
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

...ak nie, nie je to vydarená ideológia. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

konine
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ja by som sa kludne nehal ocipovat aspon by mali vladne elity o nas viac info a pomohli by sme im vybudovat nwo. Inak co ludom vlastne vadi na nwo?
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

zivot ala THX-1138
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Ten film si uz nepamatam ale ak tam mali vsetci obcania dostatok sexu, jedla a nemuseli pracovat, potom proti nwo nic nemam
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

Tak si ho najprv pozri.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Milujem tieto prieskumy verejného názoru
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Tak to vyzera, ked sa pytaju generacie "Z" cize zdebilnenej.

Uz raz nevedia prist na to, ako nam nenapadne podsunut cipovanie.
Teraz to skusaju cez nase deti.
Ked im to nevyjde, tak o par rokov to skusia s hlavnou opretou o celo.... cize demokraticky.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

cez tie odtlacky prstov by to ale slo, sam to vyuzivam a neviem si predstavit neustale vypisovanie hesiel
Odpovedať Známka: -7.4 Hodnotiť:
 

"a neviem si predstavit neustale vypisovanie hesiel "
a doteraz si robil čo,blikal ušami keď si to ani len predstaviť nevieš.
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

doteraz som pouzival citacku odtlackov prstov na prihlasovanie sa do systemu, mailu, sluzieb, atd.. ako je napisane, co si retardovany?
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Aha tak potom sorry.Nepredpokladal som že si ešte puberťák.Donedávna totižto takéto vychytávky ešte bežne dostupné neboli.Podobne ako kedysi mobily.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

no a ty si zrejme paranoidny senior, ktory vcera zaspal pri filme Nepriatel statu
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

nájdi si na nete návod, ako sa falšujú odtlačky prstov. je to relatívne easy a vôbec nie nákladné.
údajne to tajné služby bežne praktizujú.

ešte som to sám neskúšal, ale fakt sa na to chystám. :)
...problém vidím v tom, že tie odtlačky prstov zanechávame kdekoľvek, teda má k nim prístup mnoho ľudí...
je to ako keby si si nechával heslo k internetbankingu (abstrahujme od SMS na chvíľu, či kryptokľúčov) bežne pohodené všelikde a bežne si vytváral jeho kópie a tie zostávali všelikde, kadiaľ chodievaš...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a hlavny problem odtlackov prstov, kvoli ktoremu sa uz konceptualne nedaju pouzivat namiesto hesiel, je ten, ze sa nedaju menit :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tak tak jedinečnosť a individualita sú najväčší nepriatelia anonymity.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

tajne sluzby to bezne prektizuju, to je sice pekne, ale co ma bezny clovek spolocne s tajnou sluzbou? proti ostatnym bohate stacia odtlacky prstov... vacsinou ma clovek data aj tak na externom ulozene a to by som chcel vidiet ludia, ako to zabezpecujete... keby som sa dakomu chcel dostat do kompu tak ani to debilne heslo nie je najmensi problem, nabootujem z USB Linux a idem si svoje, tak 99% ludi sa tomuto ne(u)brani...
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

Vole... Čo mal kedysi bežný človek s ŠtB? No by si sa čudoval.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

No napíš čo... ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

No nastuduj si co...
Odpovedať Hodnotiť:
 

A co ti ukradnu? Tych 50€ z uctu od babky na narodeniny?
Odpovedať Hodnotiť:
 

A mas pisoar ktory za teba pise prispevky, ked je to obtazujuce ?!


Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

ano, mam, ako si vedel? velmi som sa pobavil na tvojom perfektnom zmysle pre humor, dakujem a prajem pekny den!!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

A za par rokov sa tu demokraticky zlegalizuje. Citaj, ze bude to povinne.
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

Kto nieco take dobrovolne chce, nech si vytetuje na celo aj "Ano som KOKOT"
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

No dovol? Ja take tetovanie mam, ale cip si v zivote nedam!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Zaujimalo kto prekladal ten graf a preco nereferencuje zdroj z ktoreho to ma.
Myslim ze je dost velke podozrenie ze tam nema byt sietnica ale duhovka - je to dost velky rozdiel
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

cely clanok je divny a debilny. tak po prve, prieskum bol robeny na vzorke 2088 debilov z britanie vo veku od 16 do 24 rokov, cize double pubertalnych debilov, ktorych mozog je este stale vo vyvoji. takze tolko k relevantnosti prieskumu.
Odpovedať Známka: 7.0 Hodnotiť:
 

a čo na tom nie je relevantné?

...aj keby robili prieskum medzi našimi marginalizovanými sociálne neprispôsobivými obyvateľmi, tiež by to boli zväčša debili, ale majú svoj názor a (čo je horšie) poväčšine aj volebné právo...
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

a na ako starych ludoch sa ma podla teba robit prieskum ktory skuma nazory ludi vo veku 16-24 rokov?
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Mne sa cipovanie nepaci. V kazdom pripade, ked som rozmyslal ako by sa dali co najviac zjednodusit vsetky formy autentifikacie napr. Pri prihlasovani na stranky, platenie v obchodoch... vychadza mi cip ako logicke riesenie. Pre nasu generaciu je to sice nepredstavitelne, ale podla mna o 2 - 3 generacie podlahnu ludia marketingovemu a "bezpecnostnemu" natlaku a bude to "in" a z nasich nazorov sa budu smiat. Ved da sa povedat, ze uz teraz sme my ocipovani nosenim mobilov.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Cesta je jasná. Skryje sa to za terorizmus, hoci obetí terorizmu je také mizivé percento oproti agresií USA, sociálnou politikou štátov alebo rozkrádaním moných tohto sveta. Tu pomôže iba zmena z "hora" :)
Odpovedať Známka: 7.2 Hodnotiť:
 

jej dalsi retard s agresiou USA. ale dobre. daleko rychlejsie je potrebne vyriesit ine problemy, napriklad pocty mrtvych na cestach. ja osobne tiez s "cipom" suhlasim len do istej miery, ono ten cip tak isto ako vysiela tak isto moze aj prijimat..
Odpovedať Známka: -7.0 Hodnotiť:
 

pre predchadzajucu generaciu tiez bolo nepredstavitelne, ze by so sebou stale nosili gps zariadenie neustale pripojene na internet.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Staci vymysliet iChip a apple ovce sa ocipuju aj sami no a zvysok neskor
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

budu stat v radoch ;) a ked im povies, ze budu v exkluzivnom klube.. si nohy dolamu a take mnoztvo chlapcov s nafukanymi vlaskami v obtiahnutych gatiach si este pokope nevidel.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Takýmito prieskumami sa otvára Overtonovo okno. Dnes chce čip pod kožu 16%, zajtra to už bude 29, pozajtra 42 a čuduj sa svete, zrazu to bude povinné, ani nevieme ako.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

...ako raz povedal jeden štátnik (asi Churchill):
"zásadne verím iba tým štatistikám, ktoré si sám sfalšujem". ;)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Churchill to nepovedal, povedal to Goebels a aj to v zneni: neverim statistike, ktoru som sam nefalsoval. Plus na churchilla to hodili.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Pytat sa mladych na sposoby autentifikacie a este im dat taketo moznosti mi pripada ako keby sa pytali automechanika ktoru cast mozgu by operoval pacientovi ktoreho boli lava noha. Cele zle. Ale kto chce kam, dobre mu nech! :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Stále rozmýšľam čo by na tom malo byť zlé, ak by sa jednalo o technológiu na krátku vzdialenosť plus by tam bol uložený len neaky bezvyznamny kľúč. Napríklad by iba sifroval data a tým ukazoval druhej strane ze ma ten kľúč.
Odpovedať Známka: -5.7 Hodnotiť:
 

Problém je v zbere a nakladanin s biometrickymi udajni.
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

Akymi? Vsetci na to minuskuju ale zatial nikto nedal dovod
Odpovedať Známka: -6.2 Hodnotiť:
 

Ako podľa teba vyzerá taký biometrický údaj? Ako ťažké je ho skopírovať? Ukradnúť?
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Ale sak pise ze by na to chipe bol iba kluc. Ja som toho isteho nazoru, ze sluzieb kde je potreba sa prihlasit heslom je take mnozstvo, ze by to chcelo nejake sofistikovanejsie riesenie
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Mas to mat v hlave. Ak to nemas, mas pouzivat na to SW, kde si budes pametat len jeden. Ak si debil, tak pouzi vsade rovnake a nepotrebujes sa autentifikovat 20timi sposobmi. Alebo este stale klasicky pero a papier - ten ti nehacknu.

Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

a co ak sa niekto rozhodne, ze tento sposob mu nevyhovuje?
ty netlac do inych ludi povinnost pamatat si 300 hesiel alebo pouzivat SW ktory si tie hesla pamata za nich tak isto, ako nikto do teba netlaci cipy.
a prestan nadavat na to, ze niekto tie cipy chce dobrovolne - to, ze niekto nieco chce dobrovolne neznamena ze je to povinne. 99% populacie chce (a ma) dobrovolne telefon ale nie je jediny zakon, jedina vyhlaska ani len odporucanie, ktore by po ludoch vyzadovalo vlastnit mobil.
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Precitaj si moj prispevok este raz. Kde komu nadavam za to, ze to chce? Kde koho nutim pouzivat SW ?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ale zas nadavas len do debilov. Normalne napis ze v com by bol problem, keby som mal v dlani chip ktory ma dosah niekolko cm a obsahoval by kluc ktorym sa mozem preukazat ze som to skutocne ja. Ziadna pamat na zber dat, ziadne moje info, nic...
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

ak si to zobral osobne, je to tvoj problem - asi sa v tom vidis. Ak nevidis problem tak ma aj tak tvoja naivita udivuje, kedze netusis co vsetko ten cip bude obsahovat a ani sa to mozno nikdy nedozvies - rozhodne nie pravdu.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

pouzivas mobil? internet? ano? tak co potom tvoja naivita?
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

problem je v tom, ze ked mas so sebou mobil a vsetky informacie vratane farby stolice si zavesis na FB, tak to je v pohode. ked mas pod kozou cip, tak zrazu ta vedia na dialku ovladat a posielat ti falosne spomienky a neviem co este (inak to nie je o nic horsie nez tie mobily, facebooky a pod.)
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Ja som za cip, ale taky, co by bol kompatibilny aj so statnou spravou a zaroven s korporatnymi citackami...
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

Mladý vojak - hotový kokot.
Upravíme to na dnešné pomery:
Mladý človek je hotový kokot na n-tú

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

cip, ktory by vyhovoval tvojim poziadavkam by bolo mozne charakterizovat ako nespolahlivy,predrazeny,proprietarny a s totalne nahovno bezpecnostou, ktoru vacsina usmudlanych obide a bude zneuzivat. gratulujem :D
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

A bude obsahovať klúč nbu123.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

uplne by stacilo keby sa viac podporovali bezkontaktne platby
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

urcite? Vies vobec ako to funguje na pozadi?

Platba bezkontaktne sa nijako neoveruje pri platbe(ziaden pin a ziadne overovanie v banke). Je to off-line platba, ktoru nikto nijak pri platbe nekontroluje a preto je platba taka rychla.
Preto sa bezkontaktna karta da jednoducho zneuzit. Ty sa dozvies az neskor, ze ti ju ukradli, obchodnik tiez bude zit v domneni, ze je vsetko OK a pritom nieje.

Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

a ako je mozne ze ti platbu neautorizuje? na zaklade random generatora?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ukradnut ti mozu aj penazenku a ak tam mas 100 euri tak tie uz vzivote neuvidis. Na karte si mozes nastavit limit a teoreticky stihnut prachy zablokovat. V pripade podozrivych transakcii mozes byt poziadany pri platbe PIN kodom. Ak ti chodia SMS notifikacie tak do sekundy vies o platbe.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

no to "do sekundy" je minimalne pri TB v poslednych tyzdnoch aj hodiny
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

TB nemam ale na napr. Zune to ide do "nanose kundy". Treba im tam zavolat a nakopat ich za to. Zas nemusi byt chyba priamo u nich.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Do 20€ bezkontaktne bez pinu, nad 20€ bezkontaktne s pinom. Trepeš hlúposti.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

vysvetli to tym, ktori boli okradnuti cez mexicke bankomaty a na komplet vybieleny ucet.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Kedze neviem podrobnosti tak pocitam s tym ze im zoskimmovali karty. Cize to neboli bezkontaktne. A ak mas limit na kartu vo vyske celeho uctu tak to tiez nie je 2x rozmune. Inak by ti cely ucet nevybielili.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

ano, máte pravdu, vy všetci zapšklí, vyhorení 30-nici, a 40nicic, cez tie nano-čipy vám ukradnú - vašu DUSšU !
..a splátky na predražené doživotné hypotéky

(njn, "..a kdo to kedy videl, aby človek lietal, je to proti prírode, prírodním, ludskím a najma božím zákonom, nebesia a vzdušné sféry vyhradil náš Otec Pán Boh vševedúci len vtáctvu a lietajúcim tvorom, "tak jest známo a dáno".."
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

.. + ešte dalšia kategória -bývalí vojaci -lampasáci, alebo absolventi ZVS,

..a ja by som just pritvrdil, naschvál,
a hned a zaraz začal pracovat a vyvýjat priame prepojenie, ZABUDOVANIE a/abo SYNTEZU nano-čipov (rozneich fyzikálnich princípov - či už nano-elektronické, optické, spinové, Q.C., fotonické a pod...) s mozgom..

nech tích panikárov, ustrašencov, DEFEéTISTOV, prehnaních konšpiračníkov aj porazí..

nj, tož holt sa treba snažit, ("se víc a líp učit" muhehehe) , aby bol napokon človek na "tej správnej strane stolu"

(a lepšie je být bohatý a zdravý, jak chudobný a chorý (a večný oportunista, ubrblaný frfloš -levičák,hundrajúci, nadávajúci.. )
Odpovedať Známka: -8.9 Hodnotiť:
 

´´ ..+ negativistov
Odpovedať Známka: -8.2 Hodnotiť:
 

a ja ze si zena :(
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

nebud smutný, ak chceš ženu, /ak chceš aby som bol-a žena,
tak za :
5 € ti napíšem úplne sexi opis superskej čajočky,
10€ celú erotikuš-romantikuš poviedku
15 pošlem zbierku tích najlepších glamour-softsexi pics
20 nakreslím tužkou (takmer) fotorealistickú super kresbu(grafika) tváre
25 celej postavy
30 nakreslím fotorealistickú grafiku černým perom
40 baarevná malba olejovkami
50 ti nejakú dohodím, /zoženiem
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Aaron Russo about Rockefellers (od 6:20)
https://www.youtube.com/watch?v=KxT6v5Q6JWA

Odpovedať Hodnotiť:
 

keď už robili takýto prieskum, mali tam zohľadniť aj to, či sú si vedomí rizík spojených s masovým nasadením biometrie...

...lebo ľahko je povedať "chcem to" bez úvah o dôsledkoch a zabezpečovaní rizík...

Tak by z prieskumu síce vyšlo, že relatívne dosť ľudí to chce, ale len zlomok z nich naozaj tuší, čo všetko to znamená do dôsledkov...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Mladá generácia vo veku 16 až 24 rokov, tzv. generácia Z, alias KOKO..

Ja by som nikdy nechel pouzivat chip ani biometriu a ani takeho nezponam, takze VISa nas klame.

VISA sa nepaci hotovost, pretoze VISA ma za kazdu transakciu 2-5% z transakcie

Logicky chce CIP

Zdochni VISA
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Som jediny kto ma vsade unikatne hesla? (vynimkou tvoria falsone azet/pokec nicky kde trolujem ked sa extremne nudim, rozne spam maily, ktore pouzivam ak sa pod nieco nechem podpisat).
Pretoze vsade, kde je to dolezite mam ine heslo, ci uz unikatne, alebo nejakym sposobom pozmenene.
Mam radost, ze mi pamat sluzi natolko, ze si ich pamatam, aj ked ich niekolko tyzdnov nepouzivam.
Hesla su zasadne dlhsie ako 20 znakov, se vsim vsudy.

Zaujimalo by ma, ci si vzorka tej generacie "Z" pamata nie ze svoj datum narodenia, ale svoj aktualny vek. To by bol zaujimavy prieskum.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Svoj áno, ale svojich najbližších určite nie.
Takže ich ťažko zbavíme svojprávnosti...
Odpovedať Hodnotiť:
 

pokrok -> technológie -> otroctvo -><- sloboda <- technológie <- pokrok
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Mladým úplne hrabe.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

kazdu generaciu mladym hrabe.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

to by chcel každý "frikulín"...
čiže cítil by sa "free, cool a in"
dakujem, neprosím a ani NECHCEM!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Chcem chip.
Chcem aby ma každý obchod kde dostávam zľavy za lojalitu identifikoval číslom z chipu.
Chcem platiť priložením ruky v každej predajni do výšky 100 EUR za nákup. Tak ako to napr. robím v Aquaparku cez ich "hodinky".
Chcem aby ma lekár, banka, policajt, identifikoval priložením mojej ruky na čítačku.
A mal prístup ku všetkým údajom ktoré mu ja povolím.
Lekár: číslo poistenca, zdravotné záznami
Banky: číslo účtu, stav na konte atď.
Policajt: č. OP, vodičák, zaplatená poistka za auto a atď.

Tiež chcem mať online kontakt so štátom. Linku kam zavolám a vybavím všetko od poplatku za smeti, cez dane, stavebné povolenie až po voľby a referndum.

Prepojené štátne databázy, tak aby som jednému úradníkovi nemusel nosiť papiere od druhého úradníka v tej istej budove. Kto vybavoval stavebné povolenie vie o čom hovorím.

A chcem legislatívu a účinnú štátnu zložku, ktorá ma efektívne ochráni pred zneužitím mojich osobných údajov.
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

+ komplet celý mobil, pc/tablet v tom čipe,
(takže aj komplet všetky volania, komunikácie - telekomunikačné, mobilné /telefonické siete,
aj internety,
..
ano, bude tam trošku menší technický problém na rozhraní a okolí tento čip-komplet telekomunikač.tablet/mobil vs okolité tkanivo, orgány (možné menšie zahrievanie, trochu intenzívnejšie zahustené elmag vlny,žiarenie -
- ale to všetjko sú len drobné "inžinierske zádrhely..
nič neprekonatelné

*keep technooptimist :p ;D
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

+ chcem si tym cipom otvarat dvere do bytu, kanclu, auta, ...

Odpovedať Hodnotiť:
 

Čakal som, že sa už niekto nad tým pozastaví, ale nič, nikto.

Generácia Z http://en.wikipedia.org/wiki/Generation_Z
Generácia Y http://en.wikipedia.org/wiki/Millennials

Z toho vyplýva, že VISA ani len nevie ako sa volá skúmaná vzorka na ktorej vykonávali tento prieskum, čo značí len veľký amaterizmus z ich strany a nabúrava vierohodnosť štúdie ako takej. Je totiž veľmi pravdepodobné, že keď si nedá pozor už pri takejto elementárnej veci, môže ísť o marketingovú štúdiu na účeli presadenia biometrických technológií. Týchto nevedeckých a populistických kecov tu už bolo dosť. Už by stačilo!
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

ved to maju dobre nie?
ak generation Z je od 1985 cez 1990 az po 2000, tak tych 16-24 je generation z(dementovanych)..
ci sa mylim ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

pytam a preto, lebo im chcem napisat kritiku na

enquiries.europe@visa.com

to len tak, mozete sa pridat, nech je vacsia sranda..
Odpovedať Hodnotiť:
 

http://dopice.sk/d7A
(link na socialmedia vysvetlenie gen z

1995-2012 je Gen Z udajne.

cize max 20 rokov. takze asi je VISa fakt podgurazena
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zabudli uverejniť že prieskum sa robil v materskej škôlke a za áno sľúbili balík cukríkov a lízanku.

To už aký pako musí byť sa nechať čipovať, je to všetko akože akceptované verejnosťou aby sa to viac a viac priblížilo a začali naozaj ľudí čipovať.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Aj moje tri sliepky ocipujem,aby som vedel kolko kera znese vajec a ci je uz v kurine. No a ked sa naseru a nezmesu ani jedno vajco bude to signal ze nesuhlasia.Ale dam im iba taky tag na nohu ,pod kozu nie aby som to nezozralaj zo sliepku lebo potom by som bol ocipovany aj ja.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Aby Ti namiesto vajec neznášali nejaké čipy...
Však je celá táto téma obludná a chorá!!!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:

Pridať komentár