|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kopenec do google
Od: zlobik ten stredny
|
Pridané:
15.4.2015 14:09
kazdy kopanec do google je dobry kopanec.
alebo kopni google, zachranis strom :D
|
|
Re: kopenec do google
Od: xvzf
|
Pridané:
15.4.2015 14:21
Trochu by som to upravil - kazdy kopanec smerom k otvorenemu trhu a ferovej sutazi je dobry kopanec - inak ale suhlasim :)
|
|
Re: kopenec do google
Od: rouen
|
Pridané:
15.4.2015 16:04
skor budu prasce lietat, ako bude EU podporovat otvoreny trh a ferovu sutaz. Tie hordy lobistov tam nie su nadarmo.
|
|
Re: kopenec do google
Od: xvzf
|
Pridané:
15.4.2015 17:59
Aj ja sa tomu divim, ale zatial to vyzera, ze v oblasti IT a telekomunikacii im o ferovost ide (vid. zaloby na M$, FB, Google, nariadenia mobilnym operatorom).
|
|
Re: kopenec do google
Od: prdlajs
|
Pridané:
15.4.2015 20:54
Mas pravdu, vyzera to. Ale nie je to tak.
|
|
Re: kopenec do google
Od: gggg
|
Pridané:
16.4.2015 0:36
tak nam vysvetli ako to je...
|
|
Re: kopenec do google
Od: martinnnnnnnnnn
|
Pridané:
16.4.2015 8:47
Asi chcel povedat, ze v ms, fcbk atd europsky mafiani nemaju svoje lidi.
|
|
Re: kopenec do google
Od: emtymaster
|
Pridané:
17.4.2015 8:03
Chcel si napísať tam nie sú zadarmo :D
|
|
Re: kopenec do google
Od: NooN
|
Pridané:
15.4.2015 16:57
To len byrokraticki zmrdi z EU zasa potrebuju vykazat cinnost. V poslednom case je to jedna p za druhou.
|
|
Re: kopenec do google
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.4.2015 19:24
neviem ako ty, ale ja o sluzbe google shopping pocujem dnes prvy krat a nebyt tohoto clanku nikdy by som sa o nej nedozvedel. Takto zneuzivanie dominantneho prostredia nevyzera, EK chce vymamit peniaze za pokutu = zneuzitie pravomoci verejneho cinitela.
|
|
Re: kopenec do google
Od: Houston
|
Pridané:
15.4.2015 20:54
Google Shopping nefunguje vo vsetkych krajinach EU.
A pretoze Slovensko nepatri k najvacsim krajinam EU ani poctom obyvatelov ani spotrebou tak je pochopitelne zatial v poradovniku Google pod ciarou.
|
|
Re: kopenec do google
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.4.2015 21:17
ked MS dostal prikaz na ballot screen, bolo to o tom, ze sa vysral na vyvoj IE6 a cely svet stagnoval a musel sa prisposobovat IE6. Tu je uplne irelevantne, ci mi vyhodi gshoping alebo heureka ze najlacnejsiu "vec" ma "dany_eshop". Uplne. Ide len o to, ze tie porovnavace prichadzaju o lowa, ale tak nech si spravia vlastny vyhladavac, ake jednoduche je to vidi MS na svojom Bing :) Moznost cislo 2 je, ze si tu poziciu v google zaplatim. A to sa im nepaci, tak sli plakat na EK.
|
|
Re: kopenec do google
Od: Houston
|
Pridané:
15.4.2015 22:09
Ak si Google Shopping tu poziciu zaplati rovnako, kludne.
Ak si ju platit nemusi tak to je problem.
Dam ti priklad:
Firmu s dominantnym postavenim kde pracujes kupi investor. Majitel sa s nim dohodne a tebe je do toho nic. Investor je vsak sikovny ukrainec. Zacne vozit svojich ukrajincov, ktori robia za minimalnu mzdu a teba vyhodi. Nemas siroko-daleko inu firmu, kde by si sa vedel rovnako uplatnit. Co budes hovorit ostatnym?
A) Ten sikovny ukrajinec dokazal znizit naklady vo firme
B) Ten hajzel ma vyhodil, lebo som ho stal vela penazi
|
|
Re: kopenec do google
Od: pecivo
|
Pridané:
16.4.2015 9:08
toto nieje moc dobra analogia.
lepsia je napr. si pekar, pecies pecivo chleba atd. mas to dobre ludia to kupuju. otvoris si vacsiu pekaren a predajnu v dedine / meste. chodi tam vela ludi. teraz pride niekto a zazaluje ta, ze v tej tvojej predajni uprednostnujes pripadne vyhradne predavas len tvoje pecivo a jeho pecivo si odmietol predavat. google by som skor zaloval za ine veci ako za toto, toto je bullshit. ale napr za nasadenie toho hnusneho material designu do celeho google sveta to hej, tam by si zasluzili vychovnu :)
|
|
Re: kopenec do google
Od: fesacisko
|
Pridané:
16.4.2015 15:30
Pekar a pekaren je na rovnakom trhu. Ak tu doteraz bol komunizmus a ja vymyslim a zavediem kapitalizmus mam byt zvyhodnovany?
|
|
.....
Od: yxcvbnm
|
Pridané:
15.4.2015 14:14
si proste musel nieco napisat a tu este nebol ziaden komentar co...
|
|
Re: .....
Od: quix_
|
Pridané:
15.4.2015 15:37
len ta zerie, ze si nebol prvy.. :D
|
|
Re: .....
Od: yxcvbnm
|
Pridané:
15.4.2015 15:59
:D
|
|
Re: .....
Od: titulok
|
Pridané:
15.4.2015 19:07
kto ma prvy koment a neni odomna, automaticky minus :D /joke
|
|
Qwert
Od: Boh1
|
Pridané:
15.4.2015 14:22
Príde mi dosť trápne ombmedzovať súkromnú firmu za to, že chce presadiť svoje produkty. Oni nie sú nejaký plynári, ktorí naťahajú potrubie a potom bránia iným firmám postaviť inú potrubnú sieť.
Komu sa google nepáči, môže používať iný vyhľadávač, služby. Dokonca môže vyvinúť svoje vlastné a ponúknuť ich celému svetu.
|
|
Re: Qwert
Od: BlazeD
|
Pridané:
15.4.2015 15:22
Google ale "zneuziva" to, ze sa da vo vyhladavaci na prve pozicie a nemusi si sam sebe za to platit. Niekto moze vyvinut super porovnavac cien ale ak nema na propagaciu tak skoncil...Dokonca aj ked bude mat financie ale google ho nepusti, tak ma smolu.
Bohuzial, pri takychto korporaciach uz neplatia pravidla volneho trhu a vzajomnej konkurencie, takze sa musi pristupovat k umelemu ovplyvnovaniu hoci aj sukromnych spolocnosti. V konecnom dosledku je to snaha o vyvazovanie, na ktoru ma regulacny urad pravo - je to tento stat a jeho cielom je (malo by byt) vytvarat co najlepsie podmienky pre podnikanie a v konecnom dosledku aj pre spotrebitelov.
Jednoducho, sam by som pristupil k regulacii, googlu to neuskodi a inym pomoze...
|
|
Re: Qwert
Od: poldinko
|
Pridané:
15.4.2015 15:41
je treba velmi citlivo rozlišovať MONOPOL a DOMINANTNÉ POSTAVENIE
Google nemá monopol ale je dominantný, čo dosiahol kvalitou a nie tým že nemôže mať konkurenta - nie je dôvod na reguláciu - existuje celosvetodostupná alternatíva
Stredoslovenská energetika má monopol - lebo nikto iný si podľa zákona nemôže postaviť elektrické káble - tých treba regulovať lebo neexistuje alternatíva (preto museli zákon zavieť že SSE musí vpustiť aj iných poskytovateľov)
|
|
Re: Qwert
Od: 234234
|
Pridané:
15.4.2015 15:23
to je tak jednoduche polozit niekolko miliardovu spolocnost? Idem do garaze makat na novom vyhladavaci, a beda ti ak nezrujnujem google to tyzdna.
|
|
Re: Qwert
Od: zjnetumenueud
|
Pridané:
15.4.2015 16:41
Veľa šťastia ti prajem...
|
|
Re: Qwert
Od: quix_
|
Pridané:
15.4.2015 15:45
Tu ale nejde o vyhladavac. Ide o zvyhodnovanie dalsieho vlastneho produktu oproti konkurencii, ktorej "google vyhladavac" nepatri. okrem toho, google na svoje sluzby pravdepodobne neuplatnuje penalizaciu ako na ine stranky a zobrazuje vysledky inych svojich sluzieb bez prihliadania na kvalitu konkurencie, na prominentnych miestach. to samozrejme smrdi, kebo su to odlisne oblasti podnikania.
skusim priklad aby pochopili aj hotentoti: fantasticky ti maliar vymaluje byt, tak sa opytas, ci nema kontakt na nejakeho podlahara. on ti poda 4 vizitky. svoju dalsiu s pomlckou - podlahar,trochu dokrcenu. v druhej ruke drzi dalsie 3 vizitky. jedna je ogrcana, druha vyzera byt normalna a tretia je trochu zosuchana. Ktoru vizitku by si si zobral? :D
|
|
Re: Qwert
Od: asdfff
|
Pridané:
15.4.2015 17:24
toz, podme pokutovat tesco za to, ze vo svojich obchodoch nezverejnuje akcie lidlu
|
|
Re: Qwert
Od: quix_
|
Pridané:
15.4.2015 21:56
stale nechapes? uz jednoduchsie sa to neda ty moj hotentot :D
|
|
Re: Qwert
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.4.2015 22:01
a od teba ked si vypytam vizitku automechanika, tak mi das vizitku svojho brata, neznameho kkta, alebo velkeho servisu, co ti da 10€ za 1 odovzdanu vizitku?
|
|
Re: Qwert
Od: quix_
|
Pridané:
17.4.2015 8:32
a ktory servis ti da 10€ za odovzdanu vizitku? :D
ide tu o to, ze google ti dava vizitku na seba sameho bez ohladu na to, aka dobra je konkurencia. charaso?
|
|
Re: Qwert
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.4.2015 16:10
google ti dava vizitky a niekto plati aby daval na prve miesto tie jeho. Ked napriek zaplateniu je na prvom mieste vizitka googlu, tak to je porusenie zmluvy a mozes sa obratit na sud, EK stym stale nic nema.
|
|
Re: Qwert
Od: Houston
|
Pridané:
15.4.2015 22:01
Az bude mat Tesco televiziu, kde pojdu vsakovake reklamy na banky, operatorov, zehliarne a podobne ale aj napriek tomu ked LIDL zaplati rovnaku sumu za reklamu ako ti ostatni tak ho budu vysielat len o tretej rano, potom ho urcite pojdeme pokutovat.
|
|
Re: Qwert
Od: martinnnnnnnnnn
|
Pridané:
16.4.2015 8:57
Asi som hotentot pretoze si myslim, ze si si strelil vlastny gol. Ak som spokojny s jeho pracou ako s maliarom a on mi povie, ze robi aj podlahy tak tie dalsie 3 karticky ani nemusi vyberat a rovno ho beriem.
|
|
Re: Qwert
Od: fesacisko
|
Pridané:
16.4.2015 15:35
a co ak ti dalsi su lacnejsi, rychlejsi, kvalitnejsi a lepsi vo vsetkom? budes mu sprosto verit?
|
|
Re: Qwert
Od: martinnnnnnnnnn
|
Pridané:
16.4.2015 22:00
Proste si nepochopil, ze chalanisko napisal sprostost, rovnako ako cela tato kauza. Ako pisali iny, su ine veci za ktore by mali google vysetrovat a zalovat. Ale spat ku maliarovi. Ak som z niekoho pracou spokojny tak to je asi preto, ze mi vyhovuje cena, kvalita, rychlost a teda nemam dovod hladat niekoho ineho. Rovnako ak som z jeho pracou nespokojny tak ma vonkoncom nezaujima koho mi odporuca.
|
|
Re: Qwert
Od: EU uz nie je karol ?
|
Pridané:
16.4.2015 9:18
v ramci slobody prejavu sa niekde toleruju vyslovene provokacie a hovadiny, ale sukromna spolocnost si nemoze na svojej vlastne web stranke zverejnovat obsah aky chce ?(samozrejme v ramci ustavnych medzi) ved v ramci slobody prejavu moze byt na google com aj ciste html s hello world, alebo aj linky na svoje produkty. co takto prikazat aby napr na web stranke bmw bude hore velky baner s linkom na vw, mercedes, peugeot. len nie nedajboze aby tam najvyssie bolo bmw.
|
|
duckduckgo.com
Od: duckduckgo.com
|
Pridané:
15.4.2015 14:40
"The search engine that doesn't track you."
|
|
Re: duckduckgo.com
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
15.4.2015 15:05
Používate niekto DuckDuckGo ako primárny vyhľadávač? Dlhodobo sa chystám prejsť, ale priznám sa, neviem si zvyknúť...
|
|
Re: duckduckgo.com
Od: 234242
|
Pridané:
15.4.2015 15:24
skusal som ale hovno vyhladaval, furt ma posielal na divne stranky.
|
|
Re: duckduckgo.com
Od: quix_
|
Pridané:
15.4.2015 15:49
ja som duckduck prestal pouzivat a nahradil som to startpage.com , vysledky boli lepsie. ale znova pouzivam google. vyhladavanie mi vyhovuje najviac aj cely prisposobujuci sa search engine.
|
|
Re: duckduckgo.com
Od: žaba
|
Pridané:
15.4.2015 18:08
Ǎno a keď nenájdem to čo hľadám tak použijem startpage.com
|
|
Re: duckduckgo.com
Od: titulok
|
Pridané:
15.4.2015 19:06
pouzivam ho asi tak pol roka (?)
na zaciatku to bolo divne, pretoze neaplikoval lokaciu do vyhladavania a najst nieco SK/CZ bolo nemozne.
uz to zohladnuje a nemam s nim ziaden problem.
mozno jedina slabinka je, ked si das hladat Obrazky, nenajde ti ich tolko ako G.
inac ale maximalna spokojnost, odporucam vsetkym citatelom nasho oblubeneho periodika
|
|
dnes má meniny Fedor a?
Od: Otraveny
|
Pridané:
15.4.2015 15:05
nech ide cele EU do vyj jezisa krista
|
|
Re: dnes má meniny Fedor a?
Od: 234324
|
Pridané:
15.4.2015 15:24
mozes ist ty ked chces. Ty si tiez Europan.
|
|
Re: dnes má meniny Fedor a?
Od: quix_
|
Pridané:
15.4.2015 15:49
nemozes vediet. co ked je mongol?
|
|
Re: dnes má meniny Fedor a?
Od: tmk
|
Pridané:
15.4.2015 16:54
CO máš proti Ježišovi Kristovi ?
|
|
Re: dnes má meniny Fedor a?
Od: jahôdka
|
Pridané:
15.4.2015 17:12
jezis bol panic
|
|
Re: dnes má meniny Fedor a?
Od: Stoneage
|
Pridané:
16.4.2015 9:41
Maria bola lavacka a Magdalena pravacka
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
15.4.2015 15:15
To je uplna hlupost s tym androidom. Kazdy vyrobca si ho moze prisposobit ako chce. Zmluva sa podpisuje iba na sluzby androidu a nie na vyuzivanie OS. Ved potom by nemohli existovat alternativne OS forknute z androidu.
Zeby za tym vsetkym bola firma, ktorej sa najviac nepaci, ze android ma taky velky podiel a potrebuje na neho zautocit? M$
|
|
Re: 5znak
Od: BlazeD
|
Pridané:
15.4.2015 15:29
Myslim, ze v tomto mate pravdu, OS je zadaro a len pokial chcu dalsie aplikacie vratane "PLay store", tak musia mat komplet.
Ale uz ten komplet moze byt prave problemom. Google proste doplaca na svoju popularitu. Akonahle zacne jedna sluzba vyrazne dominovat, tak uz nemoze vyuzivat to, ze ak ju niekto chce pouzivat, musi zobrat spolu s nou dalsie sluzby...
|
|
Re: 5znak
Od: XMen
|
Pridané:
15.4.2015 16:29
V tomto problem nevidim. Google si musi nejak privyrabat, lebo ze je nieco open source alebo free neznamena, ze je zadarmo. Navyse vyrobcovia nemusia pouzivat google play ale mozu pouzit ine obchody alebo si vytvorit tie vlastne s vlastnymi pravidlami. Jedine, co moze byt problem, ze sa taky obchod neda lahko do androidu pridat (aspon neviem ako).
|
|
Re: 5znak
Od: quix_
|
Pridané:
15.4.2015 15:54
toto s MS asi ani nesuvisi.
odporucam precitat,sice stary,clanok na arstechnice. velmi zaujimave citanie http://goo.gl/21OLXC - konkretne druhu cast "Not-very-open source"
|
|
Re: 5znak
Od: XMen
|
Pridané:
15.4.2015 16:31
Mysli, ze je to v poriadku. Sluzby od google <> android. Kazdy vyrobca moze pouzit vlastne sluzby, co sa uz vlastne aj deje.
|
|
Re: 5znak
Od: quix_
|
Pridané:
15.4.2015 21:59
ale ano, urcite je to v poriadku ale aj tak to smrdi.android je otrasna zrudnost. ale den ked sa ho zbavim sa snad blizi. sice nebudem mat appky z bank ale prdim na to :D
|
|
Re: 5znak
Od: XMen
|
Pridané:
16.4.2015 8:55
Da sa ho zbavit aj hned. Staci ho zahodit a kupit si nieco lepsie. Len clovek neskor pride na to, ze aj tak nic lepsie nie je. Ostatne platformy tiez niesu nejaky super zazrak aj ked sa nam to ich PR a media snazia nahovorit.
|
|
Re: 5znak
Od: jolla
|
Pridané:
16.4.2015 9:26
ja mam uz pol roka jolla telefon a je to super. plynulost a okamzite reakcie su paradne, ozajstny multitasking,pristupna i2c zbernica, celkovo sailfish OS je cisty a stabilny, medzi WP, iOS, android jednoznacne najlepsi OS na mobile. aplikacii je pomenej ale aspon v tom nie je bordel a ked clovek chce tak sa daju bez problemov pustit aj android aplikacie ktore idu niektore lepsie ako v samotnom androide :)
|
|
Monopol vs dominantne postavenie
Od: poldinko
|
Pridané:
15.4.2015 15:42
je treba velmi citlivo rozlišovať MONOPOL a DOMINANTNÉ POSTAVENIE
Google nemá monopol ale je dominantný, čo dosiahol kvalitou a nie tým že nemôže mať konkurenta - nie je dôvod na reguláciu - existuje celosvetodostupná alternatíva
Stredoslovenská energetika má monopol - lebo nikto iný si podľa zákona nemôže postaviť elektrické káble - tých treba regulovať lebo neexistuje alternatíva (preto museli zákon zavieť že SSE musí vpustiť aj iných poskytovateľov)
|
|
titulok
Od reg.: sknitro
|
Pridané:
15.4.2015 16:49
nejak extra sa mi nepaci zneuzivanie postavenia ale...
ale pride mi to blbe, ja si otvorim u nas na dedine obchod s topankami... zhodou okolnosti budem v okrese jediny co predava topanky urcitej kvality...ludia ku mne zacnu chodit a 90% topanok v okrese bude "odomna" ... potom si otvori taky isty obchod laci od susedov a ja aby som nezneuzival monol budem musiet ludom pri vstupe hovorit ze laci ma tiez topanky a niektore mozno aj lacnejsie?
pride mi to ako debilizmus... Lebo ked ja daco ponukam samozrejme budem robit reklamu sebe a nie lacimu od susedov -,-
|
|
Re: titulok
Od: asdfafw
|
Pridané:
15.4.2015 18:46
Ty ale Lacimu nezničíš biznis, pretože predávaš kvalitu a on s*ačky za oveľa menšie peniaze a spotrebiteľ sa rozhodne sám. Ide o to, že ak google je monopol ( čož ako vyhľadávač je) a ty si nezaplatíš aby tvoju stránku zobrazil na druhej alebo aspoň tretej pozícii ( na prvej je samozrejme jeho - možno oveľa horšia) nikto na tvoju stránku neklikne.
Ale v podstate je to jedno, aj tak tu ide len o peniaze, ktoré EÚ potrebuje niekde zohnať
|
|
Re: titulok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.4.2015 19:57
google vyhladavac nieje monopol, len je najpouzivanejsi. Monopol je skor bing, ktory je napchaty do kazdeho pocitaca a uzivatel musi aktivne vykonavat kroky k jeho vymene.
Google neuprednostnuje svoju sluzbu google shopping! dam vyhladat apple ipad - 1. miesto apple.com/sk, 2. miesto apple.com/sk, 3. miesto heureka.sk, 4. miesto alza.sk. Ziadny google shoping sa na prvej strane nenachazda.
|
|
Re: titulok
Od: Houston
|
Pridané:
15.4.2015 22:58
Vid hore.
To ze ty na SK Google Shopping nevidis, nevadi. Vidia ho v inych krajinach. Preto ho zaluje EU a nie Fico.
|
|
Re: titulok
Od: TMac
|
Pridané:
16.4.2015 11:09
Tak ako v inych krajinach vidia okrem google shopping aj amazon. Kazdy si moze vybrat ci je to na prvom alebo 20 mieste zobrazene.
|
|
Re: titulok
Od: Houston
|
Pridané:
16.4.2015 12:17
Ty si pozrel vysledky z krajin kde Google Shopping funguje?
Asi nie, lebo by si videl ten rozdiel medzi riadkami inych A Google Shoppingu. Nehovoriac o tom, ze Google Shopping je tam vzdy.
|
|
Re: titulok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.4.2015 13:35
ale kde je napisane, v zakone alebo kde, ze na prvom mieste na slovensku musi byt heureka? Heureka si moze zaplatit aby bola na prvom mieste, a ak aj napriek tomu je tam gshop, tak ano, mozu ich zalovat. Ale heureka moze zalovat google, EK do toho furt nic nieje.
|
|
válka muší bejt!
Od: žebrák-chudák-socka-lôůzer-roboš
|
Pridané:
15.4.2015 19:57
nj, tož tak kus slabší, /trochu pochudnutý chlapík v saku dostal nakládačku(deku) na dlažbe chodníka a kus šikanu od 1hovada mestapa-pretestosteronovaného vajčáka, a vágusa/drbana v civilu za "prechádzanie na červenú"!!! (ovšem ked beztak práve nešli žiadne vozy)
1.) být to 188 - ~~ 2m chlapik, s vahou ~~ 100 - 120kg, (bud holohlavý, abo potmavší, "južan"/východnár (Ukroš.,albánec, a pod.)tak vobec nic sa nestane, ani nic nevznikne, lebo ten debilský vymletý fízel sa bude snažit sám seba spravit neviditelný, a kukat bude radšej na svoje (trasúce sa) ruky a prsty,
- a to jěšte-co-i-jen- hoc´i by aj keby unášal, znásilnoval a vykrádal celé obchodno-zábavné centrum aj s celou školkou a strední školou, a z batoha mu trčal "žltý koláč aj s nuke hlavicou, a zo všetkích vačkou zbrane, drogy, keksy, chlast cigy a všetky iné dalšie kontrabandy..
..njůp, být hůvädskne silný (aj fyzicky) sa fest vyplatí, čím dál tím líp,/víc.. :p ;D 8)
|
|
Re: válka muší bejt!
Od: klávesnice
|
Pridané:
16.4.2015 8:42
Co to meleš vořechu?
|
|
Google Apps
Od: TMac
|
Pridané:
16.4.2015 11:12
Namiesto tych nezmyslov za co zaluje EU google, by mali google zalovat za podmienovanie pouzivania beznych funkcii v google apps prihlasenim sa do ich systemu. To povazujem za najvacsie obmedzovanie od google.
|
|
vavavsvdh
Od: Rubick
|
Pridané:
16.4.2015 11:49
Komu sa neľúbi môže používať iný vyhľadávač, je ich dosť, Google nieje monopol.
|
|
gugel
Od: gugel
|
Pridané:
16.4.2015 12:53
Mna tiez gugel serie snad vsetkymi svojimi produktmi, najmenej vyhladavacom (na nom ma serie len vzhlad a ovladanie). Tie produkty vsak pouzivam dobrovolne a zadara. Ak by ho mal vziat cert, tak nech, ale az po vsetkych eurouradnikoch, lebo im uz z toho socializmu, co nemali moznost zazit na vlastnej kozi, uz nacisto drbe. Naozaj takto nik nebude mat motivaciu rast a zlepsvat sa, lebo ak zacne vytrcat nad hlavy euro-papalasov a nimi dotovanych vylobovanych kamaratov, tak ho budu druzgat jednou pokutou za druhym nariadenim, aby boli vsetci uplne rovnaki (vcetne rodica A a rodica B a pohlavia/rodu A, A, A a A), az sa tu na to kazdy vyserie a budeme mat demokraticku rovnu spravodlivu skrachovanu zadlzenu a vytunelovanu europu zaujimavu akurat pre obsadenie susednym IS.
(MalehoMakkeho M$ tiez ber cert, toho ani nepouzivam, ale pokuty EU a nariadenie o prehliadacoch je vtakovina az to boli)
|
|
Aj tak je to od daniach
Od: mmiminoo
|
Pridané:
16.4.2015 17:02
Jediné prečo EU retardi vyšetrujú MS, Google Apple, IBM, Intel, FB a ostatné mega firmy je že neplatia v EU dane. resp. platia úplné minimum.
A tie k*rvy si chcú omočiť zobák a disponovať ich peniazmi.
Aa z pokuty ktorá pôjde nevedno kam sa nažere len pá vyvolených...
Toť vše...
|