|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
to je ako povedat..
Od: dnesHugo
|
Pridané:
1.4.2015 9:50
To je ako povedat, ze im stazuje pracu domace sukromie. Kadejake byty z kauz a tak.. Iba dalsia zamienka na obmedzovanie slobody a sukromia.
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: vkr
|
Pridané:
1.4.2015 10:02
Plne suhlasim, ale na druhu stranu ked sa nieco stane, prva otazka je ze ako je mozne ze spravodajske sluzby o tom nevedeli a nezabranili tomu.
Mozno kompromis by bol, ze vlady maju pristup k datam, ale po ukonceni akcie musia upovedomit vsetkych dotknutych o rozsahu narusenia sukromia
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: ...
|
Pridané:
1.4.2015 10:06
A patricne ich odskodnit. Takto si to zhodil len na formalny zdrap papiera. Jednoducho nemaju pravo bodka. V USA mas na letiskach pomaly analnu sondu a napriek tomu to nepomaha, takze k comu to vsetko sledovanie je?
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: neviem meno
|
Pridané:
1.4.2015 10:29
Celé to ich sledovanie je iba paranoja. Aj tak im to nijako nepomôže. Kto bude chcieť niečo spáchať tak si to vie patrične zariadiť, vie byť "neviditeľný" a isto nebude vypisovať napríklad na fasabúk kde ide zhodiť bombu.
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: ...
|
Pridané:
1.4.2015 10:31
Mne je to jasne, tebe je to jasne, nam je to jasne. Im je to jasne, ale potrebuju mat nejaku zamienku a tymto sa odstavuju nevhodni ludia - je uplne jedno ci su to male kriminalne ryby, alebo slusni obcania.
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
1.4.2015 10:47
tak najsilnrjsiu sifru ma stale Vladimir M., jeho CD-cko za 16r este stale nikto nedokazal rozsifrovat
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: opeain
|
Pridané:
1.4.2015 13:25
Popripade "disketu" :)
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: jenja
|
Pridané:
1.4.2015 10:59
není, je jednoduché odhalit, co mají v úmyslu:
1) zločinci budou šifrovat, i když to zakážou
2) zákaz šifrování bude logicky mít vliv jen na obyčejné lidi
= jedná se o fašistický zájem ovládat lidi
logika je neúprosná
celé toto je pod vedením USA (NSA), EU je jen hodný pejsek, co je poslouchá
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: 48484
|
Pridané:
1.4.2015 19:58
nerozumiem, preco do toho stale tahate USA. Toto je boj obcania vs stat kdekolvek na svete. Ak sa niekto pozrie na povedzme ruske zakony, tak su na tom este horsie ako v USA, kedze FSB moze v podstate vsetko, rovnako ako NSA. Hlavne pred olympiadou v Soci v ramci protiteroristickych opatreni boli v Rusku prijate take zakony a rozbehnute take sluzby, ze Rusi uz ani Putina radsej nespominaju cez telefon.
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: jenja
|
Pridané:
2.4.2015 6:29
USA tlačí všechny možné státy, aby si navzájem předávali uchovávaná data ve jménu "svodobody", rozuměj korporátní fašismus pro kontrolu lidí
tys nevšiml toho postupu? USA -> UK -> EU
více pozoruj svět
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: 2Dodo
|
Pridané:
3.4.2015 9:26
Ty ho radšej už nepozoruj.
šíriš HOAX!
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: vkr
|
Pridané:
1.4.2015 10:33
Netvrdim ze to mam dokonale vymyslene, ale vlady a policia nieco aj robia, proste nie je to 100% o sikanovani obyvatelstva.
Napr. ked letim lietadlom skor sa obavam ze by mohla nastat technicka porucha ako ze moj spolusediaci ma v batozine kilo semtexu a to prave pre tie kontroly.
Toto su komplikovane temy a neda sa to len tak uzavriet ze vlady su svine a hotovo
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: _M_M_M_
|
Pridané:
1.4.2015 10:37
mal by si sa skor obavat co-pilota
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: pilot- nepilot
|
Pridané:
1.4.2015 19:37
Významní letečtí odborníci: Pilot Lubitz je obětním beránkem.
http://goo.gl/oZuAz3
Je opravdu jen náhodou, že bláznivou verzi o šíleném pilotovi, která se rázem stala oficiálním „hitem“, museli přinést Američané?
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: Ferikuš
|
Pridané:
2.4.2015 14:02
tu sa používa dopice.sk !! :-)
/prepáč ale aj mňa zyebali, hihi :-)/
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: jenja
|
Pridané:
1.4.2015 11:47
je to šikanování a totální zničení demokracie, pro kontrolu nad lidmi, o zločinu to vůbec není:
1) zločinci budou šifrovat, i když to zakážou
2) zákaz šifrování bude logicky mít vliv jen na obyčejné lidi
= jedná se o fašistický zájem ovládat lidi
logika je neúprosná
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: vkr
|
Pridané:
1.4.2015 11:57
Mozes vysvetlit preco prave fasisticky? Nemala by ta veta rovnaky vyznam aj bez toho slova?
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: jenja
|
Pridané:
1.4.2015 12:15
teda chytnout se tohoto jediného slova (které je navíc úplně zbytečné), to chce dávku neschopnosti pochopit a řešit reálný problém :)
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: ...
|
Pridané:
1.4.2015 12:24
Nie, znamena to, ze si prisiel z nejakeho zasrateho bulvarneho platku a si nim poznaceny.
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: jenja
|
Pridané:
1.4.2015 12:27
těžko, Anežko
pokud mám USA k někomu přirovnat, tak hlavně ke slovu "fašista"
korporátní fašismus tam totiž vládne, jestli neznáš alespoň trochu historii USA za posledních 50 let :)
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: 2Dodo
|
Pridané:
2.4.2015 0:23
Pepo, ser na tie tvoje bludy. Fakt si už s tým trapný...
Ak nemáš v slovníku iné slovo, choď naspäť do škôlky...
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: jesacisko
|
Pridané:
1.4.2015 19:45
Ale no...nededukujme!
Mnoho zločincov komunikáciu nešifruje, buď sú sprostí a nepoužívajú žiadnu formu šifrovania alebo to nevedia správne nastaviť. Mnoho teroristických skupín bolo chytených (nedávno v Belgicku) aj vďaka odpočúvaniu. Veď kopu portálov z Tor siete bolo vystopovaných vďaka zlému nastaveniu. A teraz si predstav, že im to nejaký profík zautomatizuje a všetci budú v naozaj anonymní.
Nieje to šikana, ak chceš, môžeš to mať, len nezaplatíš za to spoločnosti Google, ale niekomu inému.
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: jenja
|
Pridané:
2.4.2015 7:22
pěkně vymytej a schopnej nám tvrdit, že mnoho teroristických skupin bylo chyceno díky komunikaci, jsi krásně vymytej :)
můžeš nám dát důkazy?
raději je dám já:
"NSA surveillance does little to prevent terrorism, says think-tank report": "there was only one case out of the 225 that was initiated by NSA evidence. The case involved a cab driver named Basaaly Moalin who was convicted of sending money to Somalian terrorist groups. While successful, the case did not involve any direct threat of attack"
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: jesacisko
|
Pridané:
2.4.2015 21:28
Nájdite si niečo o tom Belgicku. Bolo to krátko na udalosti okolo redakcie Charlie Hebdo.
A aj keby to len jedného teroristu odhalí, stačí aj to. Zakazuje snáď niekto šifrovanie? Je kritizované automatické poskytovanie a zapínanie bezpečného šifrovania.
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: Hektoliter
|
Pridané:
1.4.2015 12:43
Informácia o sledovaní nemá význam. Ak by výsledkom nebolo nejaké mediálne divadlo, tak v podstate neexistuje dôvod, aby polícia menila svoj prístup k (neopodostatnenému) sledovaniu.
Ak by výsledkom bolo mediálne divadlo, tak polícia by si už niečo našla. Daj mi dostatok reálnych dát za dostatočne dlhé obdobie a ja si už na teba niečo nájdem. Aj keby polícia napríklad v tvojich digitálnych nosičoch nenašla dôkazy potvrdzujúce napríklad domáce násilie, určite tam nájde nejaký expresívnejší komentár na moslimov alebo subsaharských Afričanov. A človek, ktorý je pred súdom za hanobenie rasy kvôli jednému komentáru len tak ľahko nedokáže, že to jeho sledovanie začalo neopodstatnene.
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: jenja
|
Pridané:
1.4.2015 13:01
přesně, toto je o ovládnutí lidí, aby si nevyskakovali
proč myslíte, že Merkelové "nevadí" NSA, která ji šmírovala?
prostě na ni něco vědí, proto je na USA tak hodná a se vším souhlasí
takto USA fašismus funguje
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: vkr
|
Pridané:
1.4.2015 14:27
No a uz chod http://dopice.sk/6
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: 2Dodo
|
Pridané:
1.4.2015 23:01
Ty si chuj!
Doteraz nikto nemal potrebu si niečo šifrovať, tak prečo teraz?!
|
|
Re: to je ako povedat..
Od: a36978211
|
Pridané:
2.4.2015 11:00
Ten ich narek, pardon, vyrok, je ekvivalnt toho, ze si nebudeme zamykat a nebudu ani dvere ani okna, a ani slipy...
Ked mi pojdu prikladom a odstrania si bezpecnostne dvere, odstranim si aj ja !
Toto je vyzna europol !
|
|
Idiocia
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
1.4.2015 9:53
Len pre istotu treba upozorniť, že toto nieje 1 aprílový žart. Videl som to spomenuté už predvčerom a ten priam
potkan to myslel vážne.
|
|
hmmm.
Od: hmm.
|
Pridané:
1.4.2015 10:06
Preco rovno nevydaju novu verziu RAR bez moznosti heslovat a automatickym ukoncenim podpory starsich verzii s heslom?
|
|
Chabe vyhovorky neschopneho sefa Europlu
Od: freiser
|
Pridané:
1.4.2015 10:16
Okliestovanie prav obcanov v priamom prenose. Chaba vyhovorka sefa Europolu. Vsak nech sa snazia drzat krok s novymi technologiami a nech su aj inovativny, nielen pasivne cakat a sediet pri ze terorista im posle postou list kde a kedy to chce odpalit.
|
|
PS: Chabe vyhovorky neschopneho sefa Europlu
Od: freiser
|
Pridané:
1.4.2015 10:18
Zlocincovi je aj tak jedno ci sifrovanie je/alebo nieje sifrovanie legalne.
|
|
Re: PS: Chabe vyhovorky neschopneho sefa Europlu
Od: ...
|
Pridané:
1.4.2015 10:30
Ako som uz na tuto temu raz povedal - zasifrujem komunikaciu sifrou zo starej skoly. A potom daju do zakona, ze ludia musia posielat len zrozumitelne vety, ktore sa nedaju intepretovat inak, pretoze si udajne terorista a tym padom ta mozu zavriet. Takto je to len buzeracia tych, co sa snazia zakony dodrziavat, pretoze tak ako vravis, kriminalnikovi to bude jedno a slusny clovek trestany - neriesi sa pricina ale dosledok.
|
|
Re: PS: Chabe vyhovorky neschopneho sefa Europlu
Od: 432sfadf
|
Pridané:
2.4.2015 15:36
to akoze zakony budu mat konecne zmysel a kazdy paragraf iba jedine mozne vysvetlenie? Ved to je koniec politikov a sudov :)
|
|
sifrovanie
Od: mmmmrrrr
|
Pridané:
1.4.2015 10:30
Na to netreba ani opensource, pretoze tie algoritmy sifrovania nie su vobec zlozite zalezi len na sile sifrovania. Som na skole mal predmet sifrovanie. A uz vtedy nam ucitel hovoril ze nejaky algoritmus uz neviem meno ale je velmi znami, co bol ako standart ze je sposob ako ho rozsifrovat aj nam predviedol cely postup, ono to vlastne nerozsifrovalo, ale zvysilo moznost hrubou silou v realnom case rozsifrovat data. A aby sa to nedalo ze by bolo stacilo len zvysit silu kluca. Cize uz od zaciatku sifrovania sa tajne sluzby snazili zabezpecit aby vedeli nieco rozsifrovat. Som zvedavy ci taketo predmety zakazu.
|
|
policajti nech si spravia poriadok medzi sebou
Od: wefzfdsz
|
Pridané:
1.4.2015 10:32
Policajti nepotrebuju posilnovat pravomoci. Potrebuju len poriadok medzi sebou. Ukoncit spoluracu s mafiou, zavislost od politkov prave pri moci (hlavne na lokalnej urovni) a potom budu moc robi svoju pracu bez obav, ze bude mat sama problem. A samozrejme pokial budu tajne sluzby potrebovat pre krytie svojich obcas dost podivnych aktivit tiez spolupracu s podsvetim, velmi tazko bude mozne podsvetie odrovnat.
A presne, akeho zlocinca, ktory si koleduje o tazky trest, odstrasi zakaz sifrovania? Takze je to namierene jednoznacne len proti beznym slusnym ludom.
A ze nase data su v policajnych rukach v bezpeci.... vid clanok na DSL o tom, ako US agenti slohli ulovene bitcoiny...
|
|
a uplne najviac
Od: lt@aaa
|
Pridané:
1.4.2015 10:45
policajnym zlozkam stazuje pracu fakt, ze nie je mozne precitat myslienky cloveka. S tym treba nieco robit a hned.
|
|
Mikrofon a kameru
Od: iso
|
Pridané:
1.4.2015 11:06
do kazdej domacnosti.
|
|
Re: Mikrofon a kameru
Od reg.: KillerM
|
Pridané:
1.4.2015 11:37
ako to Orwell predpovedal
|
|
dovod na zamyslenie...
Od: Nemo22
|
Pridané:
1.4.2015 11:31
Docela je na zamyslenie preco teraz sa idu statne organy posrat z toho ze su masovo dostupne kvalitne sifrovacie nastroje pre verejnost. Ako bolo spomenute v clanku, ty naozaj nebezpecny ludia, ktory potrebuju bezpecnu komunikaciu by si ju zadovazili tak ci tak. Bolo to tak aj pred dostupnostov dnesnych sifrovacich nastrojov a bude tomu tak aj v buducnosti, tak preco teraz tolko pokriku? Mne to pride ako zahmlievanie skutocneho dovodu. Bud, ako aj Snowden ukazal, je dovod ze statna moc fizluje koho chce a ako chce, casto krat asi aj bezdovodne a treba to teraz rychlo zaplacat nejakym vyssim principom - koli nebezpecnym zivlom sledujeme vsetko.
|
|
Re: dovod na zamyslenie... part 2
Od: Nemo22
|
Pridané:
1.4.2015 11:31
Alebo, zasa ako Snowden poukazal, bezpecnostne zlozky spolupracovali s firmami z oboru a nutili ich k backdoorom a podobnym praktkam lenze tieto informacie sa dostali teraz von a postavili taketo sukromne firmy do neprijemnej pozicie. A tie ak si chcu udrzat zakaznikov tak proste museli sa postavit do pozicie ze boli k tomu dotlaceny a teraz uz sekaju dobrotu a robia fakt bezpecne sifrovanie, bez pristupu bezpecnostnych zloziek, co sa im samozrejme uz nepaci.
|
|
Toto nie je namieste.
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
1.4.2015 12:24
To je, akoby sa sťažoval, že bezpečné zámky a bezpečné dvere im sťažujú prácu, že im listové tajomstvo sťažuje prácu. Jasne, ich práca by bola najjednoduchšia, keby nebola ničím obmedzovaná, keby mohli robiť, čo sa im zachce a keby sa občania proti tomu nemohli brániť. To si ale potom pomýlil dobu, asi lepšie by sa mu pracovalo pre Abwehr, alebo Gestapo :)
|
|
Re: Toto nie je namieste.
Od: ...
|
Pridané:
1.4.2015 12:26
Podla vsetkeho uplne najlepsie by bolo keby sa sam pachatel priznal, najlepsie aj sam udal a sam na seba zhromazdil dokazy. Ved to im neskutocne stazuje pracu ked musia zhanat dokazy, pachatela vypatrat a potom ho aj bez jeho spoluprace legitimne obvinit.
|
|
To vyjadrenie nemá zmysel
Od: Hektoliter
|
Pridané:
1.4.2015 12:37
Hromadné sledovanie nemá význam, pretože ide o obrovské kvantum dát, ktoré treba zachytiť, uskladniť, prepojiť, vyhodnotiť a eventuálne podľa nich konať.
To môže donútiť konať políciu, keď sa k ním dostanú logy od dvoch tínedžerov, čo si na Facebook chate ventilovali paru po písomke.
Ale neodhalí správu, kde Ahmed oznamuje Abdulovi, že zásielka červeného vína pre sídlo Europolu bude expedovaná v utorok doobeda.
Nehovoriac o tom, že správy sa dajú prenášať aj vnútri legitímnych binárnych dát (nejaký kratší text sa dá bez problémov "skryť" do hocijakej kvalitnejšej fotky).
|
|
bullshit
Od: knjiCdo
|
Pridané:
1.4.2015 13:48
Ale veď je to smiešny bullshit. Ako keby si teroristi nevedeli zaplatiť alebo najať niekoho na napísanie vlastného šifrovacieho programu alebo na použitie nejakého OpenSource riešenia. Je to ako keď zámok na dverách odradí od krádeže bežných ľudí, ale ten čo sa tam chce dostať sa tam aj tak dostane... s tým rozdielom že bežný ľudia o šifrovaní a nedajbože zašifrovaných virtuálnych diskoch ani nevedia. Komerčné riešenia vôbec nie sú problém a keby mali backdoory tak to zase len obmedzuje a znevýhodňuje bežnú verejnosť a ničomu to nepomôže...
|
|
Re: bullshit
Od: Hektoliter
|
Pridané:
1.4.2015 15:18
Inak s tými backdoormi je to dvojsečná zbraň. Primárnou úlohou NSA, Europolu a podobne je boj alebo koordinácia boja proti kriminalite, čo znamená ochranu súkromia, obchodného tajomstva, autorských práv atď. pred neoprávnenými osobami.
Keď sa však nejaký taký backdoor vytvorí a bude sa jednať o nejaký populárny produkt, tak stačí, aby ten backdoor odhalili neoprávnené osoby a všetky takto chránené dáta budú prístupné pre každého.
A nielen pre zločincov, ale aj pre vlády nepriateľských štátov. Určite aj Európske tajné služby majú ľudí, ktorí s nimi spolupracujú trebárs v Rusku, Číne a podobne. Stačí, aby sa takýto backdoor zverejnil, k dátam sa dostane kontrarozviedka a dotyční spolupracovníci skončia s trestným stíhaním za vlastizradu.
|
|
Re: bullshit
Od: sensei-san
|
Pridané:
2.4.2015 9:23
> Primárnou úlohou NSA, Europolu a podobne je boj alebo
> koordinácia boja proti kriminalite, čo znamená ochranu
> súkromia, obchodného tajomstva, autorských práv atď.
> pred neoprávnenými osobami.
E-e.
The NS leads the U.S. Government in cryptology that encompasses both Signals Intelligence and Information Assurance products and services, and enables Computer Network Operations ...
The Information Assurance mission confronts the formidable challenge of preventing foreign adversaries from gaining access to sensitive or classified national security information. The Signals Intelligence mission collects, processes, and disseminates intelligence information from foreign signals for intelligence and counterintelligence purposes and to support military operations.
Takže žiadna kriminalita, autorské práva ani obchodné tajomstvo. (To je doména FBI).
|
|
Re: bullshit
Od: sensei-san
|
Pridané:
2.4.2015 9:25
A primárnou úlohou Europolu je len sprostredkovať výmenu informácií medzi políciami jednotlivých členov Europolu.
|
|
Rozum je kde?
Od: 2Dodo
|
Pridané:
2.4.2015 0:26
Keď nejaký mongol umožní nejakou hlúposťou, aby si súkromná osoba kúpila tanka, tak to si ho kúpi viacero ľudí a budú sa oháňať čím??? Že oni budú a musia mať súkromie?
Súkromie jednotlivca vždy podlieha požiadavkám skupiny. Takže ak je skupinový záujem, aby si sa neskrýval do tanku, tam sa tam jednoducho skrývať nebudeš!
|
|
Re: Rozum je kde?
Od: ...
|
Pridané:
2.4.2015 5:01
Je ale rozdiel aka velka skupina ma poziadavky a kto sa musi prisposobit. Ak si skupina "organov" potrebuyje ulahcit pracu - aby ostalo viac casu na "vypalne" a aby sa viac obmedzila sloboda jednotlivca, pricom efekt k bezpecnosti to nie je ziaden, tak to nie je ozodpovednosti ale o buzeracii.
|
|
Rozum je kde?
Od: 2Dodo
|
Pridané:
2.4.2015 7:06
Ty si to zasa domotal. Ani zbrane a ani mnohé technológie sa nemajú prečo dostávať medzi bežných ľudí... A to je ako to silné šifrovanie, tak aj vlastnenie samopalu(žiaľ poznám niekoľko ľudí, ktorí ho údajne legálne vlastnia), tanku a iných technológií určených výhradne polícií, armáde, pre špeciálne určenie(napr. ploštice...), vlastnenie rádioaktívneho materiálu a podobne.
Napríklad polícia meria na ceste rýchlosť áut.
Prečo to nejaký mongol, nedodržujúci elementárne pravidlá o cestnej premávke, nazve buzeráciou???
|
|
Re: Rozum je kde?
Od: ...
|
Pridané:
2.4.2015 7:38
Pretoze ty pleties 2 nesuvisiace veci dohromady. Ten co ohrozuje ludi na ceste sa nemoze rovnat tomu, ked si zasifrujes fotky milenky na disku. To je rovnaka sprostost ako dat za vrazdu 8 rokov a za hulenie travy 5. Chapes ten rozdiel? Toto nie je o anarchii, ale o buzeracii zo strany statu. Ze zbrane budu registrovane aby sa k nim nedostal hocikto - co aj tak moze, je v poriadku. Ale vysvetli mi ako doteraz ti udajni teroristi spolu komunikovali, ked zrazu urady cinne v buzeracii potrebuju pristup, aby ich mohli sledovat?
|
|
Re: Rozum je kde?
Od: 2Dodo
|
Pridané:
2.4.2015 9:18
Kým nebol Internet, čo si vedel o terorizme? A boli aj klasické vysielačky...
No samozrejme, Ty by si to ako riešil???
Skôr či neskôr úplne rovnako...
|
|
Re: Rozum je kde?
Od: ...
|
Pridané:
2.4.2015 11:04
Najskor vysvetli ako pristup do danych zariadeni zabrani potencionalnym hrozbam a potom obhaj, ze narusenie sukromia je vlastne v poriadku a nikdy nebolo zneuzite na ine ucely.
Ak to nedokazes tak zavri klapacku, lebo vyrok o slobode stale plati.
|
|
Re: Rozum je kde?
Od: 2Dodo
|
Pridané:
3.4.2015 3:41
O akej slobode???
|
|
Re: Rozum je kde?
Od: Hektoliter
|
Pridané:
2.4.2015 7:34
Tank v bežnom živote nepotrebuješ a nejde o niečo nenápadné, čo by si niekto nevšimol a nenahlásil polícií.
Naopak, šifrovanie potrebuješ a najmä, dobré šifrovanie neodhalíš.
|
|
Re: Rozum je kde?
Od: 2Dodo
|
Pridané:
2.4.2015 9:19
A načo bežný človek potrebuje nejaké dokonalé šifrovanie???
Prezraď mi, lebo asi naozaj nechápem...
|
|
Re: Rozum je kde?
Od: john doe
|
Pridané:
2.4.2015 9:47
Ty naozaj nevidíš dôvod na ochranu súkromia?
|
|
Re: Rozum je kde?
Od: 2Dodo
|
Pridané:
2.4.2015 10:55
Nie.
|
|
Re: Rozum je kde?
Od: sensei-san
|
Pridané:
2.4.2015 20:33
No tak to bude asi ťažké vysvetľovať. Ale možno ani netreba. Si ochotný pripustiť, že sú ľudia, pre ktorých je súkromie dôležité?
|
|
Re: Rozum je kde?
Od: 2Dodo
|
Pridané:
3.4.2015 3:41
Nie, nie sú takí ľudia...
|
|
Re: Rozum je kde?
Od: Jamicon
|
Pridané:
3.4.2015 9:07
2Dodo, ty si čo za debila? V Pezinku púšťajú na internet za dobré správanie?
|
|
Re: Rozum je kde?
Od: 2Dodo
|
Pridané:
3.4.2015 9:27
Hej a po týždni skákania aj vodu do bazéna, však?
|
|
Re: Rozum je kde?
Od reg.: dElEtE
|
Pridané:
2.4.2015 22:32
napis sem prosim ta tvoje meno, adresu, PIN od tvojej kreditky sak naco ju mas zasifrovanu a prosim ta odomkni si auto a kluce nechaj na palubovke, dakujem.
|
|
Re: Rozum je kde?
Od: 2Dodo
|
Pridané:
3.4.2015 3:43
Auto nemám, kreditku nemám - ak vieš vôbec čo to je. A čo ďalej?
A píš normálne, nie nezmysly...
|
|
Re: Rozum je kde?
Od: ja.
|
Pridané:
2.4.2015 11:32
Načo bežný človek potrebuje zámky na dverách a žalúzie na oknách?
|
|
Re: Rozum je kde?
Od: 2Dodo
|
Pridané:
5.4.2015 8:43
Nepotrebuje zámky na dverách a el dá si dvere. Možno preto, aby mu nefúkalo dnu. A žalúzie? Veď to polovica slovače ani nepozná a v mnohých mestečkách tu ľudia ani nepoužívajú - neserie ich to, že niekto im vidí až na šporák v kuchyni a gazdinej niekam.
Nie sme za oných čias, kde bolo všade:
"Pozor, nepřítel naslouchá!"
|
|
Re: Rozum je kde?
Od: a1369898
|
Pridané:
2.4.2015 11:38
Zakladam skupinu, ktora ziada, aby si sa vyzliekol do naha.
Som prvy, kto sa prida?
(skupina vacsia ako si ty, su dvaja ludia)
|
|
Re: Rozum je kde?
Od: ...
|
Pridané:
2.4.2015 11:43
ja k tomu pridavam aj otvorene bankove konto, plny pristup k mailom a vzdialena sprava PC. Nainstalovat mu do bytu kameru napojenu do siete. S tym by tiez nemal mat problem a tym padom je nasa poziadavka opravnena, lebo uz sme dvaja a je to viac ako jeho sukromie predsa. Samozrejme nie len tak, bez priciny, ale z podozrenia, ze by mohol byt pedofilny terorista.
|
|
alebo
Od: dts
|
Pridané:
2.4.2015 10:50
Dostupnosť bezpečného šifrovania pre Europol kritizujú aj občania
|
|
Loporue
Od: nic
|
Pridané:
5.4.2015 11:26
Tolko som sa nenasmial uz davno, o com vlastne diskutujete ?
|
|
Re: Loporue
Od: 2Dodo
|
Pridané:
5.4.2015 14:05
To je jedno, hlavne že sa tu všetci navzájom dojebú, domínuskujú, dourážajú na 3 zimy a hor sa do ďalšej témy...
:-)
|