neprihlásený
|
Sobota, 23. novembra 2024, dnes má meniny Klement |
|
Na Android zariadeniach bude predinštalovávaný Microsoft Office a Skype
Značky:
AndroidSamsungDell
DSL.sk, 25.3.2015
|
|
Spoločnosť Microsoft uzatvorila dohody s jedenástimi OEM a ODM výrobcami Android zariadení, na základe ktorých budú na Android zariadenia predinštalovávané aplikácie Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, OneDrive a Skype.
Microsoft o tom informoval v pondelňajších oznámeniach.
Týmito partnermi sú Samsung, Dell, najväčší ODM výrobca Pegatron a menší lokálnejší OEM výrobcovia TrekStor, JP Sa Couto, Datamatic, DEXP, Hipstreet, QMobile, Tecno a Casper.
Samsung bude aplikácie inštalovať na svoje tablety, pričom ako avizoval už v januári na smartfóny Galaxy S6 a S6 edge bude predinštalovávať časť z týchto aplikácií, OneNote, OneDrive a Skype. Okrem toho bude firemným zákazníkom spolu s bezpečnostným riešením Knox ponúkať Office 365.
Na ktorých zariadeniach budú predinštalovávať aplikácie Microsoftu ostatní výrobcovia spoločnosť nespresnila.
Najnovšie články:
Diskusia:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
25.3.2015 9:37
Nepodarilo sa im android znicit cez patenty, tak ho budu teraz infikovat bloatware. Toto sme tu uz zazili pri PC a teraz to M$ chce aplikovat aj na smartfony. Samozrejme tipujem, ze tento sw sa nebude dat len tak odinstalovat (max. tak u samsungu).
|
|
Na Android zariadeniach bude predinštalovávaný Microsoft Office a Skype
Od: strudel
|
Pridané:
25.3.2015 9:39
A tie aplikacie od Microsoftu tam budu natvrdo ? Ci sa budu dat aj (normalnou cestou) odinstalovat ?
|
|
Re: Na Android zariadeniach bude predinštalovávaný Microsoft Office a Skype
Od: klklklk
|
Pridané:
25.3.2015 9:54
To by ma tiez zaujimalo.
Pokial sa to bude dat bez problemov odinstalovat, nevidim v tom problem.
Ale ak to bude natvrdo..... dalsia drzost zo strany vyrobcov voci zakaznikom.
|
|
Re: Na Android zariadeniach bude predinštalovávaný Microsoft Office a Skype
Od: strudel
|
Pridané:
25.3.2015 10:29
Ak budu aplikacie od Microsoftu na zariadeni nainstalovane natvrdo, cize sa nebudu dat normalnou cestou, teda z uzivatelskeho rozhrania klasicky odinstalovat, je to urcite drzost zo strany Microsoftu. Ale netreba zabudat ani na fakt, ze k tmu dal suhlas aj samotny vyrobca zariadenia, takze kritiku treba viest aj tymto smerom.
|
|
Re: Na Android zariadeniach bude predinštalovávaný Microsoft Office a Skype
Od: klklklk
|
Pridané:
25.3.2015 11:38
Jasne som napisal "zo strany vyrobcov" o ziadnom MS som nepisal.
MS dal vyrobcom ponuku, je na nich ako sa k nej postavia.
Ak to bude natvrdo, su v tom obaja a naseru ma rovnakou mierou.
Pokial to bude pohodovo odinstalovatelne, neriesim ani jedneho z nich.
|
|
Re: Na Android zariadeniach bude predinštalovávaný Microsoft Office a Skype
Od: strudel
|
Pridané:
25.3.2015 13:14
Prepac, nejako som to prehliadol, teraz som ta nasral uz aj ja.
|
|
Re: Na Android zariadeniach bude predinštalovávaný Microsoft Office a Skype
Od: klklk
|
Pridané:
25.3.2015 13:17
Nie, vsetko je v pohode, prehliadnutie sa stava.
|
|
all hail to the microsoft
Od: billy branka
|
Pridané:
25.3.2015 9:50
rozumny krok.
ms office je momentalne najlepsi a najpouzivanejsi kancelarsky balik, takze plna podpora aj na smartphonoch/tabletoch je len a len velke plus.
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: ...
|
Pridané:
25.3.2015 9:52
Odkedy je vypalnicka taktika rozumny krok?
Ked to niekto pouzivat chce, je to jeho vec.
Ked to ale pouzivat nechcem, budem to mat zahrnute uz v cene telefonu => bude to navysovat cenu. Preco by som mal platit za nieco, co nepouzivam a nechcem a pritom bez toho to zariadenie je aj tak funkcne?
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: .kjih
|
Pridané:
25.3.2015 9:57
Presne tak trojbodka.
"rozumny krok" moze napisat len neschopny hlupak, ktory si nevie sam zaviazat ani snurky na topankach.
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: billy branka
|
Pridané:
25.3.2015 11:59
si zly clovek.
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: .kjniuh
|
Pridané:
25.3.2015 12:28
Radsej zly, ako hlupy....
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: billy branka
|
Pridané:
25.3.2015 12:49
to ide ruka v ruke. zli ludia su vacsinou ti hlupi, obmedzeni a zavistlivi sikovnickovia, ktorych zivotne uspechy sa daju ratat na prstoch jednej ruky.
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: .knuiugy
|
Pridané:
25.3.2015 13:11
Neposudzuj podla seba.
Nemozeme za to, ze si zavistlivy a neschopny hlupak.
Nezvladas ani to, ked ti niekto povie pravdu do oci.
Tvoje blabotanie nizsie to len potvrdzuje.
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: billy branka
|
Pridané:
25.3.2015 13:56
ak by to bola pravda, nema ju problem potvrdit relevantnymi faktami.
za predpokladu, ze vychodil aspon devat tried ludovej.
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: billy brana
|
Pridané:
25.3.2015 11:56
aka vypalicka taktika?
o com tocis?
alebo mas snad nejake dokazy, ze niekto dal niekomu noz na krk - a teraz mi instaluj moje veci?
ak hej, sem s nimi.
ak nie - chod spat na modreho konika, tam sa taki ako ty radi sustreduju.
k 'v cene telefonu' - detto. daj kalkulaciu na phone bez mso a s mso (najma ak je mso pre droidy zadarmo)... potom sa mozme rozpravat. inak si len obycajny prdus, taraj a chmulo.
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: patrik v.
|
Pridané:
25.3.2015 12:29
Zena hovori, ze sa pise gagaj, taraj a prdus.
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: hfgvuyf
|
Pridané:
25.3.2015 12:36
Ukludni sa panacik.
Si nedonoseny, alebo sa len hras na debilka?
Vypalnicka taktika "noz na krk" je uz davno zmenena na taktiku "prachy na drevo".
Vyrobca dostane prachy od MS a este si to premietne aj do ceny mobilu.
Takze plati aj MS aj zakaznik.
Preco ma platit zakaznik za nieco, co nechce?
Cenu si zisti sam, casu a moznosti mas na to dost.
Ale aj keby to bolo zadarmo....
Pokial to nebude bezproblemovo odinstalovatelne, je to ukrajovanie z pamate mobilu na veci, ktore zakaznik nemusi chciet a aj tak su mu nasilu podsuvane.
Je to MOJ mobil a ma v nom byt to, co chcem a potrebujem JA, nie nejaky zasraty MS & spol.
Ci sa ti to paci, alebo nie, je to brane ako agresivna forma reklamy, ktoru si odserie ako vzdy... zakaznik.
Ako by sa ti pacilo, keby som ti do mobilu natvrdo nainstaloval to, co vyhovuje mne?
Pitchoval by si ako chora vrana.
Tak preco nepindas na rovnaky krok MS?
Lebo zamestnanec, alebo len vymlety hlupak?
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: billy branka
|
Pridané:
25.3.2015 12:59
ok, takze nemas nic k veci, vsakze?
tvoje chore, skazene, hlupe a nicim nepodlozene vylevy si, prosim, adresuj tomu, kto ta vychoval. urcite sa nim potesi. hlavne ho vsak nezabudni pocastovat vsetkymi tymi peknymi vyrazmi, ktorymi tvoj post ovplyva. urcite ta pochvali, nakolko to vyzera tak, ze v kruhoch tebe blizkych je takato forma oznacovania ludi preferovana.
s priatelskym pozdravom,
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: Ferdonyt
|
Pridané:
25.3.2015 13:16
No pekne.
Argumenty vysumeli ako celaskon, tak to skusas zahrat na city a hranie sa na inteligenta?
Sorry panacik, pozri sa realite do oci, alebo svihal plakat do kuta.
Tvoje "argumenty" su len opacnou stranou toho, co sam kritizujes.
Chyba ti logika, tu peknymi slovami nenahradis a ani neziskas.
Si dobrak a zaroven naivny hlupak....alebo sa na neho len hras a hrdinsky obhajujes nehanebost MS a vyrobcov.
Nic to nemeni na tvojej hluposti.
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: billy branka
|
Pridané:
25.3.2015 16:17
argumenty? co mam popriet? co mam potvrdit? to, ze mso pre tablety je zadarmo a teraz bude predinstalovany? to je jasne kazdemu.
chlapik zacal s tym, ze nieco zdrazie.
pytam sa ho, ako na to prisiel?
vymyslel si. a struha formu. to je vsetko.
a osobne mi je luto kazdeho kokota, ktoremu to nedoslo uz pri jeho druhej vete.
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: mike6
|
Pridané:
27.3.2015 7:17
Veď máš možnosť zariadenie (telefón, tablet) nekúpiť.
Argument "prečo ma zákazník platiť za niečo, co nechce" je rovnaký, ako keby si chcel of Fordu, aby ti s autom nepredával sedadlá alebo volant...
.
A keby ťa napadlo oponovať tým, že volant si vieš "odinštalovať" a MS apps nie, tak to je problém výrobcu, nie MS.
.
V konečnom dôsledku je Android open source a jeho úpravy a prisposobenia sú plne legálne a transparentné. Samotný Google ovplyvňuje používanie Androidu niekoľkonásobne viac.
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: ppppppppSss
|
Pridané:
27.3.2015 8:06
Volant a sedadlá je blbý príklad. Sú to veci, bez ktorých sa auto nedá veľmi rozumne použiť. Ja bez MSO dokážem telefón rozumne používať bez toho, aby som sa nejako obmedzoval. Skôr by som to prirovnal k zabudované navigácií. Ak ju tam nechceš, nedáš si a kúpiš si vlastnú. Ak by ti ju výrobca dal na silu a ty jazdíš celý život len po meste, je ti na prd.
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: mike6
|
Pridané:
27.3.2015 21:52
Súhlasím, ale...
Tak ako bezpečnostný pás do sedemdesiatych rokov bol príplatkovou výbavou, tak bola donedávna aj klimatizácia a možno bude aj navi bude onedlho v základe...
.
S čím ale nesúhlasím je, že bez produktov ako kancelárske balíky, úložiská a pod. sa dá telefón/tablet rozumne používať. Podľa mňa nedá (teda iba ak chceš na cez telefón iba telefonovať a SMS-kovať, príp. na tablete hrať Angry Birds alebo pozerať YouTube...). Ber s rezervou :-).
.
Inou vecou je, či to musia byť produkty MicroSoft-u, Google-u alebo iných. Avšak s inštaláciou ich produktov je to asi rovnaké (viď produkty Google-u na Androide a pod.).
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: mike6
|
Pridané:
27.3.2015 21:53
Súhlasím, ale...
Tak ako bezpečnostný pás do sedemdesiatych rokov bol príplatkovou výbavou, tak bola donedávna aj klimatizácia a možno bude aj navi bude onedlho v základe...
.
S čím ale nesúhlasím je, že bez produktov ako kancelárske balíky, úložiská a pod. sa dá telefón/tablet rozumne používať. Podľa mňa nedá (teda iba ak chceš na cez telefón iba telefonovať a SMS-kovať, príp. na tablete hrať Angry Birds alebo pozerať YouTube...). Ber s rezervou :-).
.
Inou vecou je, či to musia byť produkty MicroSoft-u, Google-u alebo iných. Avšak s inštaláciou ich produktov je to asi rovnaké (viď produkty Google-u na Androide a pod.).
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: ...
|
Pridané:
25.3.2015 13:18
1/2
Zacnes sam nadavat a potom places ako male decko, ked ti to niekto vrati? Vrat sa na topky a nehraj sa na inteligentneho ked na to ocividne nemas.
Ja si to narozdiel od teba dokazovat nemusim, ale skusim aj pre nechapavych ako si ty:
1.vypalnictvo je to preto, lebo ak chcem nejaky model, musi byt s tym bloatwarom - riesenie je kupit si ine zariadenie, avsak ak MS toto nadiktuje vsetkym vyrobcom (zadarmo to nebude ze), tak vybrat si mam co?
2. Tradicne u ntb pozname, ze model s OS je drahsi ako bez OS - tu ide len o par aplikacii, ale porovnavat chces co voci comu, ked neexistuje referencia - premietnu to do nakladov a ani nevies, ze to uz v cene je. Ty jeden velky dokaz.
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: ...
|
Pridané:
25.3.2015 13:18
2/2
3. Ak to nepouzivam a nechcem to a bude normalna moznost to odinstalovat, tak ma to naserie, lebo preco mam zabijat svoj cas na odstranenie bordelu ktory nechcem?
4. Ak to nepojde odinstalovat vobec, smrdi to este viac.
5. Ked uz na niekoho utocis, aspon sa nabuduce posnaz, nech aspon nie je vidno, ze si debil a maj poruke aj konstruktivne protiargumenty a nie vyplach hodny studenta z pomocnej skoly.
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: billy branka
|
Pridané:
25.3.2015 16:14
3+4 zhrniem do jedneho.
ak. ak. ak.
reagujes na zaklade domienok.
nemas sajn, ci je alebo nie je to pravda.
naparujes sa zbytocne.
mrhas svoj a moj cas
teda si kokot.
5 - u neho nevidim rozumny argument.
pise navysovat cenu.
nieco + nula cela nula nic == prekvapivo zasa to iste.
tak ake navysovanie? a ten pablb to chce este platit. to nic. heh... cisty chuj.
rovnako ako ty.
spokojny?
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: billy branka
|
Pridané:
25.3.2015 16:11
ok, kokote, skusim po tvojom.
1 - picovina - ak, ak, ak... bud nieco je, alebo nie je. ak mienis reagovat stylom "ak by nieco, co si vymyslim, mohlo byt" == "pravda", tak si zakop svoju rit tam, kde si prisiel.
2 - picovina.
priklad - MSI 60GS. bez okien do cca 1300e. s oknami a lepsim vybavenim 1300. okna v cene cca 100e mas zadarmo /dotovane ms/. cili, MS tebe plati za to, ze pouzivas ich soft a nie naopak.
u ostatnych je rozdiel, ale nikdy nie je v cene plnej licencie. vacsinou tak 30-40e nizsi, ako keby si si ju platil sam.
co znamena, kokote, a teraz sa podrz:
notebook s oknami je lacnejsi ako notebook + 100 EUR za okna.
co by potom znamenalo:
tablet s mso je lacnejsi ako tablet s mso.
a kedze vsetci /s vynimkov kokotov/ vieme, ze mso pre tablety stoji 0,00 EUR, dostaneme sa k tomu, ze tablety budu lacnejsie /a nie drahsie, ako si priemerny kokot moze mysliet/.
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: ...
|
Pridané:
25.3.2015 17:04
No nic, hlupy si a aj taky ostanes. Nevadi, mne je to jedno. Hlavne, ze si mi to natrel.
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: vreckovka
|
Pridané:
25.3.2015 22:13
Od kedy plná podpora znamená, že daný software bude hneď predinštalovaný? Ide o to, že nie každí ho používa, preto je tento krok skôr istý druh vnucovania (to je už môj osobný názor). A samozrejme zase ďalšou otázkou ostáva, či je naozaj takýto (keyboard+mouse/kancelársky) software zmyselné predinštalovaváť na dotykové zariadenia. Opäť si myslím, že je to skôr pre špecifických zákazníkov. (Čiže povecme menšínu)(Samozrejme ak nehovoríme o tom, že raz za čas potrebujeme svoju prácu skuknúť ako vyzerá a nemáme pri sebe PC. V takom prípade nám tento balík obsiahne veľa typov súborov.)
|
|
Re: all hail to the microsoft
Od: billy branka
|
Pridané:
26.3.2015 5:16
ribbon - ako som nan nadaval (a nadavam) pri desktope, na tablete je to uz ina muzika. dost dobre sa robia zakladne veci a fakt nemas problem napisat ani kratky clanok/referat (aj ked uznavam, ze mam hw klavesnicku, na ktorej sa mi pise lepsie, ale su ludia, ktorym je jedno)
co sa tyka vnucovania - mso je najrozsirenejsi a najlepsi zo vsetkych dostupnych. mobily, tablety, 2v1 si riesia vacsinou studenti (a ti office balik potrebuju), potom pracujuci (tym sa zide, aj ked s tym denne nerobia). socky vacsinou kupia prvu 1e hlupost v pomaranci. co je vacsina a nie mensina :)
k tej poslednej zatvorke - tak je - mobil mas stale po ruke. tzn, firma ti posle nejaku prezentacku na e-mail, tak si ju pozries. a nemusis cakat, kym dojdes do kancla. co je fajn, lebo mat moznost nieco spravit je furt lepsie ako nemoct nic.
|
|
Nuz co uz. Blba doba.
Od: kotko
|
Pridané:
25.3.2015 9:53
ked uz musi byt,skor by som privital Word, Excel, PowerPoint a Outlook.
Naopak OneNote, OneDrive a Skype nechcem.
Uprednostnujem svoje data mat na svojom servri doma,zcasu na cas zazalohovat na externy disk.
|
|
Re: Nuz co uz. Blba doba.
Od: XMen
|
Pridané:
25.3.2015 10:28
Nikoho nezaujima ze to nechces. Budes to mat a hotovo. Takto funguje M$.
|
|
Nechápem,
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
25.3.2015 11:11
prečo tak nejačíte, keď dostanete na telefóne predinštalovaný nezmysel od inej firmy? Napr. Samsung tam dáva sprostosti na rezervácie letov, hotelov a podobné blbosti, ktoré nikdy nevyužijem. Office je jeden z najkvalitnejších kancelárskych produktov, každý, čo pracuje s textom, tabuľkami si ho tam aj tak dá :)
|
|
Re: Nechápem,
Od: asdasdasd
|
Pridané:
25.3.2015 11:35
Fuj marketingac, chod niekam s tvojou reklamou. Tak nech si ho tam ten niekto da a nech si ho zaplati. Ja nechcem dotovat Microsoft kupou telefonu od Samsung a nechcem tam MS Office. No, vsak si ani nemusim kupit Samsung, vsakze, ved si uz ani nekupim, je to predrazena sracka.
|
|
Re: Nechápem,
Od: ,kjn iyug
|
Pridané:
25.3.2015 11:44
SeppWinkler preco klames?
Nadavame na to rovnako ako aj teraz.
Mame s tym rovnaky problem ako ty, nechceme v NASICH telefonoch zbytocnosti, ktore nevyuzivame a len zaberaju miesto.
Ty nepotrebujes hotely, letenky.... niekto iny zas nepotrebuje chujoviny od MS.
Keby si bol aspon trochu inteligentny, tak by si bol proti akemukolvek nasilu pretlacanemu sw.
Je predsa na kazdom s nas, co si nainstalujeme, vacsinou to, co naozaj potrebujeme.
Zaujimave, ze s MS nemas problem, ale s inymi softami ano....
Vidis ako jednoducho sa to da otocit proti tebe?
Nabuduce najskor mysli, az potom pis.
|
|
MS a EU
Od: omfgomfg
|
Pridané:
25.3.2015 11:25
Citim, ze EU toto nenecha len tak...
|
|
Re: MS a EU
Od: ...
|
Pridané:
25.3.2015 11:47
EU teraz trapi, ci budeme mat cely rok jeden cas, takze toto si asi nevsimnu.
|
|
Re: MS a EU
Od: quix_
|
Pridané:
25.3.2015 13:47
a keby v grecku vedeli, ze za posuvanie casu mozu vlastne nemcik berlin by bol v plamenoch :D
|
|
sfeee?
Od: du ksk k
|
Pridané:
25.3.2015 11:54
aplikacie maju byt teda predinstalovane, ale aj free? ci cakajuce na aktivaciu?
|
|
Keby MS počúvalo zákazníkov ...
Od: qsk
|
Pridané:
25.3.2015 12:25
Tak by som čakal skôr aplikáciu Microsoft Essential nech mám môj android konečne v bezpečí .
|
|
Re: Keby MS počúvalo zákazníkov ...
Od: Komentátor
|
Pridané:
25.3.2015 20:45
:)
|
|
tituloooook
Od: menooooooo
|
Pridané:
25.3.2015 15:36
esteze existuju custom ROM a root )
|
|
Re: tituloooook
Od reg.: blokovany uzivatel
|
Pridané:
25.3.2015 21:14
heh, treba si kupit Xiaomi a clovek ma vystarane o klud..
|
|
123213213
Od: 2313123
|
Pridané:
26.3.2015 10:31
si nekupim (aj tak predrazeny) samsung a hotovo
|
|
Alternatíva
Od: josip258
|
Pridané:
26.3.2015 14:46
Pokiaľ nechce mať predinštalované nič asi vhodná alternatíva Jolla a OS Sailfish.
Doporučujem po 3 mesiacoch skúšania.
|
Pridať komentár
|
|
|
|