|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wwww5
Od: wwww5
|
Pridané:
18.3.2015 16:05
1 ku 100 000, wau, skoro som sa posral
Aj tak bude kazdy pouzivat heslo.
|
|
Re: wwww5
Od: noneviemmm
|
Pridané:
18.3.2015 20:11
mna zaraza jedna vec, vsade hovoria ze musite mat pre kazdu sluzbu ine heslo... a tu uz zrazu nevadi ze budeme mat do vsetkeho jedine heslo len v inej forme? a co sa tyka rozpoznavania tvare ktora je nasnimana klasickou 2d kamerou, nestacilo by len vytlacit fotografiu a prilozit pred kameru? a takisto uz len fakt, ze kazdy bude vediet, ze vase heslo je bud na prste, na xichte, alebo na oku, je samo o sebe nebezpecne, ved to je ako nosit pri sebe klucik od bytu ktory ani nemozete zahodit.. ako sa budete branit ked vas fyzicky donutia k odheslovaniu vasich informacii ze vam nasilu prilozia prst/xicht/oko k snimacu? klasicke hesla mate len v hlave, nedaju sa zoskenovat a je len na vasom rozhodnuti ci ich poviete alebo nie, nemozu vam ani dokazat ci si ich pamatate alebo nie, to povazujem za neporovnatelne vyssiu bezpecnost nez biometria. biometria je akurat pohodlna, no cena za tuto pohodlnost moze byt velmi vysoka..
|
|
Re: wwww5
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
18.3.2015 20:52
mas uplnu pravdu ale s tim heslom v hlave uplnu nemas... americka vlada pouziva vseliake donucovacie prostriedky o ktorych ani nevies a pri ktorych by si to heslo vysypal hned a zaraz... okrem toho su vseliake sera pravdy kde ta nadroguju a ti im este s usmevom a gratulaciou povies vsetky hesla na to zaheslovane porno co si natacal svoju zenu....
|
|
Re: wwww5
Od reg.: chatpall
|
Pridané:
19.3.2015 7:27
usmevnejsi prispevok som davno necital :)
chod sa hambit troll
|
|
Re: wwww5
Od: vypichocko
|
Pridané:
2.7.2015 21:50
takze mi staci dakomu vylupnut oko lizickou a mozem si veselo v jeho systeme mastit solitare.
|
|
Re: wwww5
Od: tajtrlik
|
Pridané:
19.3.2015 16:21
suhlasim s tvojim prispevkom, len by som vypustil to "americka", pretoze nie je dovod mysliet si ze by to nespravila aj hociktora ina krajina...
|
|
Re: wwww5
Od: Sulti
|
Pridané:
21.3.2015 1:11
Preto si helso netreba pamatat a potom nemas co prezradit ;-)
Ja pouzivam jedno jedine an pristup ku svojim ostatnym ktore su vetky ine generovane minimalne 24 znakov dlhe ak sa to da.
...
Zober si jednu vec. Tvoju duhovku, otlacok prsta ci tvar vedia ziskat aj ked si mrtvy. Al eked mas heslo v hlave musia Ta drzat nazive. Inak ho nikdy nedostanu. Moze to byt tvoja poistka na zivot ;-)
|
|
Re: wwww5
Od: abecedko
|
Pridané:
29.6.2015 0:39
mucenie trva az kym to nevyklopis...takze ak to heslo naozaj nevies, mas problem :-D cize poistku na zivot nemas
|
|
Re: wwww5
Od: qqqqqqq
|
Pridané:
18.3.2015 23:33
neodporuca sa pouzivat rovnake hesla, pretoze ak sa skompromituje jedna sluzba, ohrozi to bezpecnost ostatnych.
Alebo druhy pripad, ak niekto uhadne to heslo, su ohrozene vsetky sluzby.
Ale pri tomto win 10 ak sa skompromituje jedna sluzba, ina ziadna ina ohrozena nebude. A ak niekto uhadne to hlavne heslo, vtedy bude ohrozenie podla velkosti v tom auth systeme. Napr. to, ze som autentizovany tym windows 10 pinom este neznamena, ze mozem poslat platbu z IB. Mozem vsak napr. vidiet prichadzajuce platby.
|
|
Re: wwww5
Od: qqqqqqq
|
Pridané:
18.3.2015 23:41
* velkosti prav (autorizacia).
tiez by som povedal, ze ten PIN bude naviazane na konkretny PC, teda ked vie utocnik PIN a nema pristup ku zariadeniu, je to jedno. Ak to bude takto, je to ovela bezpecnejsie ako terajsie sposoby, kedze vydolovat PIN z PC nepomoze a tiez sa konkretne hesla nebudu dat odchytit cez keylogger.
Nevyhodou je samozrejme centralizacia sluzby a to, ze tie hesla budu v sprave MS. O par rokov by sa mohlo stat, ze jedneho dna sa neprihlasis do ziadnej sluzby, lebo na tvoju krajinu USA uvalila sankcie a MS je povinny konat, podobne ako VISA a pod. dnes.
|
|
Re: wwww5
Od: karolkooooo
|
Pridané:
19.3.2015 8:53
mne skor napada problem v tom, ze budem mat autonehodu, rozjebany ksicht a uz sa nikdy nedostanem k svojim datam.. samozrejme, aj heslo mozem zabudnut, ale ak ho aj zabudnem, stale existuje nadej, ze si spomeniem...
|
|
Re: wwww5
Od: Jan Hus
|
Pridané:
7.7.2015 1:17
Myslím si, že s rozjebaným ksichtom bude PC to posledné, čo Ťa bude zaujímať...
|
|
Re: wwww5
Od: zbytky štvrti
|
Pridané:
19.3.2015 11:33
Prestane ta to zarážať, keď sa aspoň trochu zamyslíš, prečo nemajú byť heslá rovnaké a aký je rozdiel medzi možnosťou ukradnúť heslo a "ukradnúť biometriu". Co sa týka fotografie, skús pred písaním príspevkov čítať aj článok, nielen nadpis.
|
|
Re: wwww5
Od: Alino:
|
Pridané:
20.3.2015 8:03
Súhlasím, biometria nebude bezpečný spôsob autentifikacie. Stačí ísť do tesca kúpiť si rožky a cestou ta nasnima niekoľko verejných kamier. Hocikto kto ma ku nim prístup si dokáže skopírovať biometricke údaje a spraví si 3D maketu na 3D tlačiarni. Vo veľkom kancli.
|
|
Re: wwww5
Od: wtf
|
Pridané:
9.6.2015 21:15
lepsi priklad si nemohol dat, vy si vsetci myslite ze kvalita verejnych kamier je ako v kriminalkach na jojke kde mu pocitaju aj chlpy v nose,...
|
|
dnes má meniny Eduard
Od: Pošli kvety je už zaregistrované
|
Pridané:
18.3.2015 16:17
NSA Vám děkuje za neskenování Vaší duhovky a přeje pěkný den.
|
|
Re: dnes má meniny Eduard
Od: Fako
|
Pridané:
20.3.2015 8:31
Presne, ved ide o dobrovolny zber biometrickych udajov. :-(
|
|
pat znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.3.2015 16:38
pycovina jak voda v kosi, vo firemnom prostredi nepouzitelne resp. neprakticke. V domacom prostredi nepouzitelne, najma ked domaci vacsinou pouziva cela rodina jeden ucet bez hesla. A kto to naozaj potrenuje, tak uz za Marie Terezie sa dal kupit book s citackou odtlackov.
|
|
Re: pat znakov
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.3.2015 8:40
ludia ktori PRACUJU s pocitacom a nie sa na nom iba hraju, nezdielaju jeden ucet s celou rodinou. osobne som zdielanie jedneho uctu na PC nezazil uz dobrych 15 rokov.
a prave v domacom prostredi, prihlasenie rozpoznanim tvare (ktore je rychlejsie nez tukanie hesla a dokonca nevyzaduje kognitivnu cinnost) viac prispeju k tomu, aby sa v domacnostiach zavadzali vlastne ucty pre kazdeho clena.
|
|
Re: pat znakov
Od: ...
|
Pridané:
19.3.2015 14:13
My, co pracujeme, mame na pracu osobitne PC, rodinny PC ma mat jedneho pouzivatela a takto fungujem stale a aj nadalej budem a uz viac ako 15 rokov. Proste mas iny pristup.
Dalsia vec - ked pisem heslo, tak ho nezabudnem. Uz len automaticke ukladanie hesiel je prvy krok k tomu aby som najblizsie pri probleme si na heslo nespomenul.
|
|
Re: pat znakov
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.3.2015 21:09
ze nepouzivanie hesla vedie k jeho zabudaniu, s tym suhlasim. ze je toto riesenie nepouzitelne a neprakticke ako hore spomina _roob, s tym ale nemozem suhlasit (praktickost nie je len v zapamatatelnosti hesla). cokolvek ma prihlasi o 3 sekundy skor, to je pre mna prakticke, vzhladom na to, ze sa mi PC po 5 minutach neaktivity z bezpecnostnych dovodov samozrjeme zamyka a je pre mna dolezite aby som sa vedel prihlasit rychlo. v praci by to podla mna uvital kazdy, komu sa pracovny PC zamyka.
|
|
Re: pat znakov
Od: Alino:
|
Pridané:
20.3.2015 20:08
tak sa tolko nezajebavaj v praci ze sa ti tak casto zamyka PC, chces povedat ze si kazdu chvilu 5 minut necinny? co tam kukas pecko? Do open spacu s takym darebakom ako ty.
Spravny pracovny nadsenec odomkne svoj PC max. 10x za 8 hodin. Ked chodis curat, alebo pomoct druhemu kolegovi! Prestan fajcit a honit v pracovnej dobe. :D
|
|
Re: pat znakov
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
21.3.2015 12:19
nie som kazdych 5 minut necinny, ale po kazdych 5 minutach necinnosti sa zamkne. to je rozdiel. ale: zbehnut si do kuchyne spravit kavu, ist na toaletu, pohladat v skrinke nejaky hardware, odbehnut kolegyni nastavit tlaciaren a ano. existuje vela dovodov, preco netukam do kklavesnice 8 hodin nonstop.
a aj keby som sa zajebaval (to vacsinou robim prave pri klavesnici citanim stupidnych komentov na dsl), co to ma spolocne s tym, ze rychlejsie odomykanie je uzitocne?
|
|
Prekročená maximálna povolená dĺžka komentára.
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.3.2015 21:09
a to, ze ty 15 rokov pouzivas jeden ucet pre celu domacnost, no jedna domacnost je mala reprezentativna vzorka. ja 15 rokov uprednostnujem jeden ucet pre kazdeho. a zo vsetkych domacnosti ktore poznam, viem az o jednej, kde nevyuzivaju ucty (a bude to tym, ze u nich nie je nikto aspon trochu pocitacovo gramotny). na druhu stranu poznam rodiny s 8-12 rocnymi detmi a kazdy ma vlastny ucet (idealne s nejakym parental control systemom ktory im zabrani hrat sa 10 hodin denne a prinuti ich sa striedat pri tom pocitaci aby sa nehadali).
ak by len 10% domacnosti vyuzivalo ucty (a verim ze ich je viac) tak to je dost vela na to, aby tato featura bola zaujimava.
|
|
Re: pat znakov
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.3.2015 21:13
ale paci sa mi ako si napisal "My, co pracujeme" :)
pracujem a mam na pracu jeden PC a doma iny. na oboch pracujem iba ja. a obe mam z bezpecnostnych dovodov zaheslovane a zamykaju sa po par minutach.
ale je to celkom zaujimava predstava zdielat jeden ucet s rodinou. a hlavne ta radost potom, ked deti objavia caro ssh, hlavne ked mas na serveroch nakopirovany svoj verejny kluc aby si nemusel 300 krat denne zadavat heslo este aj tam :)
|
|
Re: pat znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.3.2015 7:18
yo, kazdy riesi doma robotu ako ty a pripaja sa na servre. Vacsina ludi co poznam ma svoj vlastny komp a ti co nie riesia maximalne youtube a www prehliadac. Takze uplne jedno konto staci a potom to mas jednoduhsie aj ty, ked im to prides preinstalovat. Nemusis sa tam yebat so zalohami a vyvolavat 3 detom ake maju hesla, ked chces stiahnut ich plochu/dokumenty. No a keby to bolo iba cez rozpoznavanie tvare (ze zmiznu hesla ako nadpis hovori) tak sodoma gomora, bol by si v pici, museli by byt fyzicky pritomny pri reinstalacii.
|
|
Re: pat znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.3.2015 7:20
..pritomni.. dokedy tu budeme na tu editaciu prispevkov cakat? do sudneho dna?
|
|
Re: pat znakov
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.3.2015 8:31
ako hovoim, poznam az jednu rodinu kde zdielaju ucty, lebo tam nemaju nikoho PC gramotneho. z ostatnych neviem kto ako riesi robotu doma, ale mnohi nie.
kazdy kto aspon trochu ovlada PC, tak si zriadi ucet minimalne pre seba a zrejme aj pre rodinu, aspon ja mam take skusenosti.
|
|
Re: pat znakov
Od: ...
|
Pridané:
20.3.2015 12:00
Vsak nech si riesi, ja v tom nevidim ziadnu vyhodu - na rodinnnom PC nemam nic, co by nemal nikto vidiet a ak ano, tak zasifrovane. Parental control je konina sluziaca len tym, co nemaju na svoje deti cas a vychovavaju ich na dialku.
Ak nechcem aby niekam liezli, existuje SW co to explicitne zakaze. Ak sa deti dohodnut nevedia, nepojde tam nikto - lenze to bude zavisiet zrejme aj od autority aku clovek ma - a tam ti rodicovska kontrola vychovu nenahradza.
Dalsia vec - akcia podmienuje reakciu. Mne tiez rodicia zaheslovali PC, aby ma mohli kontrolovat, aby som bol na PC len ked oni budu doma a mali ma pod kontrolou. Vysledok bol, ze som im to heslo v biose obisiel, nastavil supervisora a zrusil som to ich aj s dovetkom ked na to prisli, ze nech ma nenasieraju, lebo sa na ten pc nedostanu oni.
|
|
Re: pat znakov
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
21.3.2015 12:23
"ja v tom nevidim ziadnu vyhodu", ok to beriem. cele toto vlakno vzniklo pretoze "vo firemnom prostredi nepouzitelne resp. neprakticke. V domacom prostredi nepouzitelne" co evidentne nie je pravda.
ale taka otazka, aky je rozdiel, medzi parental control, ktory explicitne zakaze/povoli kam kto moze liezt a co robit a inym sw, kde si explicitne zakazes kto kam moze liezt?
"Vysledok bol, ze som im to heslo v biose obisiel" vela stastia s tym dnes pri systemovom hesle :)
|
|
sken.
Od: lt@aa
|
Pridané:
18.3.2015 16:52
A remote desktop poriesia ako ? :)
|
|
Re: sken.
Od: aqa
|
Pridané:
18.3.2015 17:59
posles oko :-)
|
|
Re: sken.
Od: bla007
|
Pridané:
18.3.2015 21:53
Cez wifi samozrejme.
|
|
Re: sken.
Od: sizej
|
Pridané:
19.3.2015 8:56
vytlacene
|
|
Re: sken.
Od: abs
|
Pridané:
19.3.2015 12:15
v kancli
|
|
Fuuuuuuj!!!
Od: Dux
|
Pridané:
18.3.2015 16:54
Este nemaju databazu duhoviek. O nic insie nejde. :0(
|
|
Re: Fuuuuuuj!!!
Od: Fako
|
Pridané:
20.3.2015 8:33
Taktiez ma to napadlo, ze ide o dobrovolne odovzdavanie biometrickych udajov. :-(
|
|
Windous
Od reg.: Malcolm Reynolds
|
Pridané:
18.3.2015 16:57
Naco mi to je ako domacemu desktoparovi? Dufam mi to nebude nanucovat prihlasovanie heslom ako Windows 8, ja chcem (a potrebujem) aby mi po zapnuti nabehla rovno plocha aj so vsetkymi aplikaciami...
|
|
Re: Windous
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.3.2015 18:22
run - control userpasswords2 a tam si nastav aby sa ti rovno prihlasovalo do tebou zvoleneho konta. Inak win8 nevyzaduje aby si mal prihlasovanie cez heslo.
|
|
Re: Windous
Od reg.: Malcolm Reynolds
|
Pridané:
19.3.2015 14:51
Citanie s porozumenim vas ucili? Neucili? Pisal som niekde ze sa to neda vypnut? Pisal som ze to windows nanucuje - konkretne tym ze heslo je defaultne zapnute a vypnut sa da len takymto idiotskym sposobom.
|
|
Re: Windous
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.3.2015 14:53
heslo nieje default zapnute, ked pri prvom spusteni heslo nenastavis, tak ziadne heslo zadavat nepotrebujes. Rovnako to bolo od 2000ky, 98ka s heslami robit nevedela.
|
|
Re: Windous
Od: Jan Hus
|
Pridané:
7.7.2015 1:05
98-ka a aj 95-ka vedela celkom dobre robiť s heslami. Aj keď mala FAT 32 súborový systém...
|
|
bezpecnost
Od: 9875
|
Pridané:
18.3.2015 17:00
zmenit heslo je lacnejsie, ako plastika tvare :)
|
|
Re: bezpecnost
Od: schybí zvyk
|
Pridané:
19.3.2015 11:36
Ukradnúť heslo je ľahšie ako kradnúť tvár.
|
|
Načo je prihlasovanie?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.3.2015 17:00
A načo sa má do svojho hračkárskeho stroja niekto prihlasovať?
|
|
Re: Načo je prihlasovanie?
Od: lentonieeee
|
Pridané:
18.3.2015 20:00
Lebo bububu, nabura sa ti do neho aj niekto iny nez NSA
|
|
Rather
Od: 654641354769
|
Pridané:
18.3.2015 17:20
Keby radšej opravili bug, v ktorom sa po inštalácii posledného apdejtu na 8.1 neaktivuje klávesnica pred zadaním pin kódu alebo hesla, to by som bol vďčnejší, ako takéto megakraviny vyplodené sfajčenými developermi po pozeraní príliš veľkého množstva popcorn scifi filmov.
|
|
Re: Rather
Od: Sloniik
|
Pridané:
18.3.2015 17:48
Alebo bug, ze prestal ist 32bit help.
|
|
tyrana zena
Od: aedaedsaw
|
Pridané:
18.3.2015 18:00
sa bude prihlasovat modrym pod okom....
|
|
winblows10
Od: sirjfkfdk
|
Pridané:
18.3.2015 18:24
Super, moje mp3, fotky a zopar zdrojakov si nikto nepozrie, ani bracho, chcem windows 10!!
Vyjebany Ms, fakt uz premyslam nad linuxom.
|
|
Re: winblows10
Od reg.: saruman
|
Pridané:
18.3.2015 18:54
Čoby nepozrel, stačí vylúpnuť oko.
|
|
Re: winblows10
Od: sirjfkfdk
|
Pridané:
18.3.2015 19:46
A ked nebudem doma?
|
|
Re: winblows10
Od: akoze
|
Pridané:
20.3.2015 12:32
nechas ho v chladnicke.
|
|
Re: winblows10
Od: vrchný Anthony
|
Pridané:
19.3.2015 11:39
Nepremýšľaš, máš len silné reči. Kokotko.
|
|
Re: winblows10
Od: sirjfkfdk
|
Pridané:
19.3.2015 12:00
Sám si kokotko. A korunovaný.
Asi kokotko ktorému nikto nemôže siahnuť na tučniačika.
|
|
Re: winblows10
Od: Komentár
|
Pridané:
7.4.2015 15:37
chodte sa hrat niekde inde chlapci
|
|
V ankete chýba najdôležitejšia odpoveď.
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
18.3.2015 18:51
Nebudem používať PC s Microsoft Windows. :-)
|
|
prirodzenie
Od: eduard18.3
|
Pridané:
18.3.2015 18:53
ja sa chcem autentifikovat mojim prirodzenim, naskenujte si holy k...t a mate poriesene.
|
|
Re: prirodzenie
Od reg.: saruman
|
Pridané:
18.3.2015 18:55
Náhodou sa vzrušíš a prihlásenie zlyhá.
|
|
Re: prirodzenie
Od: eduard18.3
|
Pridané:
18.3.2015 19:05
tak isto ked sa rozplaces pri slovenskej telenovele, tiez sa Ti zacervena duhovka a prihlasenie zlyha.
|
|
Ľahké získanie hesla
Od: Majoo
|
Pridané:
18.3.2015 19:06
Takže konečne už nebudú mať problém policajné(a iné) zložky so zaheslovaným prístrojom pri zadržaní. Žiadné lámanie hesla - jednoducho dobrovolne nasilu naskenujú otlačok/dúhovku resp. čokoľvek. Teda samozrejme ak v dôsledku záchrany dát si niekto nevylúpne oko alebo nestrčí prst do kyseliny.
|
|
Re: Ľahké získanie hesla
Od: aj svoj dev
|
Pridané:
19.3.2015 11:42
Reč nie je o šifrovaní ale prihlasovaní. Používajte trochu tie hlavy, ľudia.
|
|
..iris-scan
Od: žebrák-socka-lôůzer
|
Pridané:
18.3.2015 19:12
a hned som si zpomenul na nejednu scénu z akčních, /sci-fi filmov, napr. Demolition Man :p ;D
tuším aj v half-life bola jedna sekvencia s okom..
|
|
Vydanie hesla
Od: Lekvar
|
Pridané:
18.3.2015 19:35
Takže odpadne nutnosť rubber-hose metódy. Po novom bude stačiť záujmovej osobe dať pred tvár notebook a útočník (alebo orgán činný v trestnom konaní bez porušenia práva nevypovedať) získa prístup.
|
|
Titulok:
Od: RIKK
|
Pridané:
18.3.2015 19:35
sa dalo tusit ze s windowsom zadarmo nebude vsetko v poriadku
|
|
Re: Titulok:
Od: mikrošit
|
Pridané:
18.3.2015 19:47
Dalsia navonana zdochlina od Ms.
|
|
heslo
Od: ms9
|
Pridané:
18.3.2015 21:12
nie, to je blbosť...heslom sa bude dať prihlasit stále, microsoft to potvrdil..neviem kde ste tieto bludy nabrali
|
|
.....
Od: abrakadabra
|
Pridané:
18.3.2015 21:55
To bude pre hackerov cenná korisť...
|
|
duhovka
Od: trololo
|
Pridané:
18.3.2015 23:19
ma to ale aj zdravotne pozitiva, ked niekto stravi 20 hodin za pocitacom, tak sa s tymi krvakmi uz nema sancu prihlasit
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
19.3.2015 0:18
no kedze do tabletu som sa prihlasil cez fotku tak predpokladam ze aj oko sa bude dat. hlavne velmi kvalitne odfotene tvaricky na facebooku kde nebude problem po uprave spravit detail oka, len nech sa zdokonaluju pixeli vo fotakoch. len tak dalej a mozeme sa prihlasovat este lahsie podkym len chceme :) ta ich biometricka databaza ludi bude fajne nahovno darmo si ju chcu nazbierat, este nech davaju ponuky a vyhody preco je to dobre, vzdy sa najdu blbci co sa daju nachytat mrkvosoftu.
|
|
Nepoužívam widlows
Od: Jamicon
|
Pridané:
19.3.2015 6:05
V ankete sa automaticky predpokladá, že ľudia budú používať widle.
Nepoužívam túto zvrátenosť od M$ asi 10 rokov a určite na tom nič nezmení to, že mi ju vnútia zadarmo s novým železom. Možno bude väčší problém to vydrbať z nového PC - už aj tá zhovadilosť 8 robí problémy..
|
|
Poslime rybkam kvietky
Od: Tomek ma bobek
|
Pridané:
19.3.2015 6:52
Sken duhovky? To si mam akoze spravit akvarko a vsade ho vlacit zo sebou ci ako? A ked mi rybicky pokapu ako sa dostanem do systemu? :(
|
|
To co su tu za clanky?
Od: Burito
|
Pridané:
19.3.2015 7:24
Uz som sa pozeral na datum ci nie je 1. April :D ci si nerobia srandy, uroven clankov dnes je vysoko :P
|
|
Hahaha
Od: Wil
|
Pridané:
19.3.2015 8:14
Nech tam dajú prihlasovanie aj pomocou odberu krvi. Ja vytiahnem hocijaké Live Linux distro na CD/Flash a môžem sa hneď pozreť čo má dotyčný na disku. A ešte aj to heslo mu môžem zmeniť, je na to smiešne jednoduchý program :D
|
|
Re: Hahaha
Od: ezechiel
|
Pridané:
19.3.2015 8:57
Disky sa daju kryptovat, potom ti ani Linux, ani ziadna utilitka nepomoze. Ale mas pravdu ze sa to nepouziva ani tam, kde by sa malo.
|
|
Re: Hahaha
Od: Wil
|
Pridané:
19.3.2015 9:27
No veď to som myslel. Prihlasovanie ako neviem čo a dáta len tak na disku.
|
|
asdfg
Od: megaheslovac
|
Pridané:
19.3.2015 12:10
Nezabudnime, ze bezpecnost prihlasovania sa vahuje s jeho jednoduchostou, tak si asi kazdy vyberie podla statistiky v clanku :-)
Pozitivum vidim v tom, ze su moznosti a kazdy sa moze rozhodnut.
|
|
idiokracia
Od: a36974122
|
Pridané:
19.3.2015 14:30
A ked nebudem doma, win 10 bude nepouzitelny?
Vdaka. Vdaka za fail. Zostavam pri xp a 7.
Neprajem si scan svojho oka. Povazujem ho za dolezitejsie ako pohodlie zadavania hesla.
1. Ako bolo uz tu spomenute, ak sa bude vsade prihlasovat podla oka, staci hacknut windows (padol v prvy den sutaze) a uz len preniest data duhovky do ineho pristupoveho bodu
2. Duhovku nemozem zmenit, heslo ano
3. Duhovka sa moze poskodit. Heslo nie (duhovku nezabudnem, ale ak bude obnovenie hesla (pri zmene duhovky) na otazku, tak je bezpredmetna cela duhovka.
4. Z principu odmietam to, kde nie je na vyber.
|
|
Re: idiokracia
Od: xxxYYY
|
Pridané:
22.3.2015 11:00
A ked budes davat PC do servisu, tak si vylupnes oko ?
A zachrana udajov po pade windowsu, znicenej struktury filesystemu na disku ?
Proste same nebezpecne blbosti. Je daleko castejsie, ze odide disk nez ze niekto ukradne data.
|
|
uz nam chyba
Od reg.: La piovra
|
Pridané:
19.3.2015 20:03
iba prihlasovanie pomocou prdov
|
|
Hiiiiii
Od: IOvcaaaa
|
Pridané:
21.3.2015 6:01
Posielam rohovku a duhovku....
|
|
microsoft - zlodej identity
Od: PeterKral
|
Pridané:
23.3.2015 11:21
Takže win 10 čo beží na cloude a majú všetky Vaše osobné dáta, ešte zdarma získa scan Vašej rohovky... nice
|
|
63985546
Od: asdfjhklgukjgukg
|
Pridané:
24.3.2015 16:42
nikdy som hesla nedaval a nikdy ani davat nebudem. to ze si pozrem maily no lietam toho :)
|
|
co je lepsie
Od: Markoman original
|
Pridané:
26.3.2015 0:59
tak teraz neviem co je lepsie, nbusr123 alebo scan duhovky ? a ked sa opravneny ozere a uz do roboty nepachne, bude jeho vytlaceny scan duhovky zalozeny v sanone pre novopeceneho ci ako ?
|
|
To by sa im páčilo že ?
Od: MarekParek
|
Pridané:
20.4.2015 14:31
a to už nikto nevidi , že sa jedná o to ako dostať z nás tie najdovernejsie informacie ao nasej identite ? Mierime do otroctva a este tam aj sami utekame !
|
|
Ochod na čiernom trhu
Od: Peter_
|
Pridané:
25.4.2015 18:13
Doteraz vírusy kradli len heslá a odovzdávali ich ako artikel na čiernom trhu, po novom sa bude obchodovať už aj s biometrickými údajmi...
|
|
windowz
Od: pan X
|
Pridané:
1.5.2015 19:39
heslo vlozenim a nasledny sken penisu nebude? Pre zeny tu bude passport portable vysuvny kolík.
|
|
LOLOL
Od: Pep
|
Pridané:
26.5.2015 11:03
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
|
|
poijkl
Od: pxd
|
Pridané:
3.6.2015 9:48
ludia sa hesluju,lebo si neveria
|
|
Trochu inak.
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
15.6.2015 19:00
Mali by pridať aj rozpoznanie penisu.
A potom systém vykríkne:
"A to je čo za kokota...!"
:-)
|
|
he ?!
Od: robert1111
|
Pridané:
29.6.2015 23:06
ak Windown nedoveruje svojim uloziskam hesiel, ako si moze verit pri duhofkach ?!!
si snad robia prdel ?! naco duhofky ?! na data ?
|