|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arogancia moci
Od: Markoman original
|
Pridané:
8.3.2015 9:44
Co si to tie nami zvolene vladne organizacie vobec dovoluju ? To je absurdne !!!
|
|
Re: Arogancia moci
Od: sfsdaf
|
Pridané:
8.3.2015 11:23
A ak to bol pedofil?
|
|
Re: Arogancia moci
Od: mattti
|
Pridané:
8.3.2015 11:49
takze staci ak ta oznacim za pedofila a mam pravo vyzliect ta kompletne donaha?
|
|
Re: Arogancia moci
Od: cicuša
|
Pridané:
8.3.2015 15:21
Záleží na tom, či si mladá blonďatá krásna cicuša a vyzlečieš sa spolu so mnou, alebo nie. :)
|
|
Re: Arogancia moci
Od: Ijavvneh
|
Pridané:
8.3.2015 15:46
Hmm, a ako veľmi mladá tá cicuša je? Nechce sa pán k niečomu priznať? A nemáš náhodou nejaké zašifrované dáta niekde? Podozrivé.
|
|
Re: Arogancia moci
Od: Free
|
Pridané:
8.3.2015 22:52
Pedofilom je už každý, komu sa páči film S tebou mne baví svět.
|
|
Re: Arogancia moci
Od: xerces
|
Pridané:
9.3.2015 7:30
Ja sa musim priznat, ze som pedofilny nekrofil, lebo oblubujem spravne vychladenu 12tku.
|
|
Re: Arogancia moci
Od: mattti
|
Pridané:
9.3.2015 9:05
stretnu sa v jednej cele zoofil, pedofil, nekrofil a milovnik adrenalinovych sportov. Zoofil hovori: dal by som si taku fajnovu macku. Pedofil: co macku, ale take malinke maciatko. Nekrofil: joj taku skapatu dobre vychladenu macku. Milovnik adrenalinovych sportov: mnau mnau mnau
|
|
Re: Arogancia moci
Od: :p 0
|
Pridané:
9.3.2015 12:27
vojde do baru farar, nasilnik a pedofil a objedna si pivo.
|
|
Re: Arogancia moci
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
10.3.2015 7:40
mniska cestuje v elektricke a pocuje od ludi same sproste slova - pica kokot kurva... je z toho zhrozena lebo tie slova vobec nepozna tak sa po prichode do klastora hned pyta matky predstavenej co znamenaju: no dieta moje pica to je ked sa ti poti celo. kokoti to je jednoduche to su ludia. a kurvy? kurvy dieta moje sme my reholne sestry... na druhy den opat cestuje v elektricke a je otrasne teplo. pretrie si celo a nahlas si povzdycne EJ ale sa mi poti pica! ludia na nu uplne zhrozene pozeraju.. a ona na to: NO CO JE KOKOTI ESTE STE NEVIDELI KURVU KTOREJ SA POTI PICA??!
|
|
Re: Arogancia moci
Od reg.: Iguso
|
Pridané:
10.3.2015 10:49
Anička se houpala na houpačce a spadla, protože nemá ručičky..
Ťuk ťuk!!
"Kdo tam?"
"No Anička asi těžko.."
|
|
Re: Arogancia moci
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
10.3.2015 12:23
kto sa smeje naposledy ma najvacsi ping. kto druhemu jamu kope je ukrajinec.
|
|
Re: Arogancia moci
Od: sensei-san
|
Pridané:
8.3.2015 11:49
Mali zozbierať voči nemu dôkazy, obstarať si zatykač, zatknúť ho a postaviť pred súd. Ale to už v tejto dobe nie je "in".
|
|
Re: Arogancia moci
Od: hmm.
|
Pridané:
8.3.2015 13:46
A kde si sa dočítal, že to tak neprebehlo?
|
|
Re: Arogancia moci
Od: _jupiii
|
Pridané:
8.3.2015 14:04
A kde si sa docital, ze to tak prebehlo?
Fakt tupa otazka. Cital si to vobec? Zatkli ho az ked odmietol zverejnit colnikom svoje heslo do smartfonu.
|
|
Re: Arogancia moci
Od: fletcher
|
Pridané:
8.3.2015 18:23
Ak tym konanim porusil miestny zakon, potom jeho konanie samotne bol dokaz o spachani zlocinu.
Ked ta policajt napriklad prichyti ako hadzes kamen do okna na predajni, tiez v danom momente nepotrebuje vziat ten kamen ako dokaz ze si to urobil a staci ze ta videl a ma pravo ta zatknut za vytrznost. Kamen samotny mohlo drzat tisic ludi pred tebou, ale svedectvo policajta ktory ta videl staci ako dovod na tvoje zadrzanie.
|
|
Re: Arogancia moci
Od: ...
|
Pridané:
8.3.2015 18:47
Ciastocne suhlas, ale to prirovnanie je teraz take, ze policajt nevidel "hadzat kamen" ale len dotycny siel okolo a nechcel "spolupracovat" - zvysok mi pripomina toto:
http://www.lamer.cz/quote/2542
A okrem toho je to zasah do sukromia - ale zaujimali by ma tiez podrobnosti celeho pripadu.
|
|
Re: Arogancia moci
Od: fletcher
|
Pridané:
8.3.2015 20:42
Ak maju zo zakona pravo na nahodne namatkove kontroly a on nespolupracoval ked im neumoznil pristup do telefonu, jednoducho si koledoval o maler rovnako ako ked v blizkosti policajta rozbije kamenom okno na predajni.
Problem je, ze chlapik mohol v telefone ukryvat data ktore by ho usvedcovali z vaznejsich zlocinov nez bolo to, ze nespolupracoval, takze v tom pripade by vedel, ze v porovnani s tym ho zaplatenie kaucie vyjde este lacno po tom co ho zatkli iba preto ze im nedal do telefonu pristup.
Ak v tom telefone nemal nic co by ho usvedcovalo zo ziadneho vaznejsieho zlocinu, nemal dovod nespolupracovat. Policajtov nezaujimaju jeho tanje smsky s milenkou a domace porno, jedine ze by tieto obsahovali nieco co je v rozpore so zakonom.
Z nejakeho dovodu sa zamerali na telefony, mozno mali hlasenie ze maju kontrolovat telefony cestujucich a zamerat sa na hladanie niecoho konkretneho pre podozrenie zo zlocinu, to je rutinna zalezitost a kedze nespolupracoval, bol proste podozrivy.
|
|
Re: Arogancia moci
Od: bbbaaa
|
Pridané:
8.3.2015 23:46
Jasne a ked bola zakonna povinnost udavat zidov potom antikomunistov a dnes na uzemi islamskeho statu krestanov, tak to je OK lebo taky je zakon...
To ze je nieco v zakone , neznamena, ze je to spravne.
|
|
Re: Arogancia moci
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
9.3.2015 8:05
Lenže servilnému blbcovi ako tomu nad tebou to nevysvetlíš.
|
|
Re: Arogancia moci
Od: Talamasca
|
Pridané:
9.3.2015 16:45
Zakon je zakon, vul zustane volem, predpis je predpis a zivot je kolem...nas
|
|
Re: Arogancia moci
Od: Hohoho
|
Pridané:
9.3.2015 8:02
Právo nevypovedať je súčasťou právneho poriadku väčšiny krajín. O niečo menej, ale stále veľmi rozšírené, je obmedzenie právomoci represívnych zložiek na zásah len ak majú dôvodné podozrenie.
Oba tieto princípy fungujú aj v Kanade. Určitú výnimku má hraničná kontrola, ale jej podstatou by mala byť ochrana hranice pred neoprávneným vstupom, nie suplovanie trestného stíhania.
Čiže k spáchaniu priestupku mohlo dôjsť, ale nakoľko je otázne, či príslušné ustanovenie o vydaní hesla neporušujú ľudské práva, chlapík to napadol na súde.
|
|
Re: Arogancia moci
Od: ...
|
Pridané:
9.3.2015 8:20
Rovnaky argument ako - ved ked nerobis nic zle, nepotrebujes sukromie, stat ti ho moze narusovat ako sa mu paci. Ved sukromie si chrania len zlocinci predsa!
Je uplne irelevantne ake mali hlasenie a co mohli urobit, keby odomna chcel policajt vstup do telefonu/ntb, tiez ho poslem do riti, nech si zozenie sudny prikaz - to iste vpustenie do bytu.
Ide o colnikov - tak maju pravo pozriet tvoju batozinu, kvoli pasovaniu. Mozu ti otvorit telefon, ci tam nepasujes H-cko, ale vstup do telefonu im je na kieho otca? Nepotrebuju tvoje data.
|
|
Re: Arogancia moci
Od reg.: Prof. Ing. 3losh DrSc.
|
Pridané:
9.3.2015 14:27
a potom ze nepi
|
|
Re: Arogancia moci
Od: vv1
|
Pridané:
8.3.2015 15:00
Na Slovensku ťa polícia tiež môže zatknúť a držať v cele po dobu 48 hodín bez udania dôvodu. Ak si dovtedy nezaobstarajú potrebné dokumenty na "predĺženie pobytu" tak ťa musia pustiť ;-)
|
|
Re: Arogancia moci
Od: niktos
|
Pridané:
8.3.2015 15:43
paci sa mi slovo mozu, ano mozu ale aj ty mozes potom ich riesit :), nemysli si ze policajti su nedutknutelny bohovia, vela si to myslelo a dnes robia sbskarov :)
|
|
Re: Arogancia moci
Od: miro j.
|
Pridané:
8.3.2015 16:11
nie drzat ta bez dovodu nemozu, predvedenie na stanicu ma tiez svoje zakonne dovody. Obmedzenie na osobnej slobode ma tiez svoje zakonne dovody...atd...radsej si precitaj zakon o policajnom zbore ake ma prava policajt, aby ked si uplatnis voci policajtovi nutnu obranu si vedel ze postupujes zakonnym sposobom lebo ano, nemusis strpiet jeho zakrok a mozes sa branit pred policajtom ak nepostupuje v ramci zakona a jeho pravomoci.
|
|
Re: Arogancia moci
Od: kubi
|
Pridané:
8.3.2015 19:18
a je o tom nejaky clanok? Lebo kym by som to rozlustil v zakonoch ...
|
|
Re: Arogancia moci
Od: vv1
|
Pridané:
8.3.2015 19:48
Môžu, a za tým si aj stojím. Ked si natoľko znalý, tak by si mohol aj vedieť, že ako dôvod im úplne postačuje, ak ťa budú považovať za osobu podozrivú zo spáchania trestného činu. A nijak si proti tomu nepomôžeš.. Takto sa to na Slovensku bežne robí ;-)
Dalej k tej obrane... To, čo píšeš, môže byť aj pravda, ale to zas je o dokazovaní. A komu budú skorej veriť? Tebe alebo policajtovi? Kedže je to tu celé jedno veľké rodinkárstvo a samá známosť, tak si akurát tak vieš kde.. Pokiaľ ovšem aj ty nemáš nejakú známosť na vyšších miestach
|
|
Re: Arogancia moci
Od: Jerichoo.
|
Pridané:
8.3.2015 21:41
Nemusia Ťa vôbec za nikoho považovať. Proste Ťa skontrolujú...
A výsledok je ten, že vtedy nemáš právo na súkromie.
To sú čo za nezmysly, že zásah do súkromia???
Aj u nás policajt, keď si zamane, že si Ťa preverí, odfotí a čo ja viem čo, si povinný to strpieť.
|
|
Re: Arogancia moci
Od: vv1
|
Pridané:
9.3.2015 0:27
Ja som to len tak pre príklad napísal pre dotyčného miro.j . Mne to vysvetľovať nemusíš..
Aj keď s tým fotením to je zas také polemizujúce, pretože ťa LEN TAK bez tvojho vedomia nemôže urobiť (a načo by to aj robil?? ;-) ). Ale o to pokoj. Inak s tebou súhlasím.
|
|
Re: Arogancia moci
Od: vv1
|
Pridané:
9.3.2015 0:29
:D Kurnik, oprava:
pretože TO len tak
|
|
Re: Arogancia moci
Od: Ferikuš
|
Pridané:
8.3.2015 19:08
bohužiaľ...kua
|
|
Re: Arogancia moci
Od reg.: Neviem
|
Pridané:
8.3.2015 14:54
A čo, keby aj bol pedofil?
Ja som napríklad masový vrah. Zatiaľ som ešte nikoho nezabil a tak by som si láskavo vyprosil, aby ma všelijakí buzeranti neotravovali pod všelijakými vymyslenými zámienkami. Ak bol pedofil ale nespáchal žiadny trestný čin, nech idú do riti. Ak spáchal nejaký trestný čin, tak ho musia zatknúť, obviniť a prideliť mu advokáta, ak už nemá vlastného.
To teraz slovo "pedofil" bude zázračný kľúčik, ktorý bude fašistickým buzerantom otvárať všetky dvere?
|
|
Re: Arogancia moci
Od: Iofhhj
|
Pridané:
8.3.2015 15:50
Ale ved pedofilia uz je davno carovny klucik, nevsimol si si? Vzdy, ked sa ukrajuje zo slobod, tak posledne roky je popularne: piratstvo (kludne aj na cestach), terorizmus a detska pornografia.
Ked treba pretlacit nejaky ocividne zly zakon (zly pre slobodu), tak sa vytasia hentie karty.
|
|
Re: Arogancia moci
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.3.2015 15:59
Masovy vrah nie si, ked si nikoho nazabil, to sa logicky vylucuje. Mozes mat tak maximalne psychicke predispozicie k nasiliu resp. brutalnemu nasiliu a sposobovaniu bolesti (napr. sadizmus), ktore cakaju na svoj spustac. To ma koniec koniencov kazdy, ale kazdy ma iny spustac, miera zvierata je v kazdom ina a inu mierku spustania zvieracich instinktov (t.j. mieru kde sa vypina mozog). Na to netreba ziadne super-hyper-mage-brutal sofostikovane psychologicke posudky.
|
|
Re: Arogancia moci
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.3.2015 15:59
S pedofilom je to ine, je to podobne ako homosexual ci gerontofil ci nekrofil. Pedofil nemusi znasilnit dieta aby si "zasluzil" nalepku pedofil, homosexual nemusi mat intimny zazitok s rovkamy pohlavim, gerontofil nemusi znasilnit babku aby si vysluzil nalepku gerontofil ... atd. Pretoze je to stav mozgu. Podobne ako mat predispozicie byt masovym vrahom. Masovym vrahom sa ale stanes az ked niekolkych zamordujes. Aj sopliaci princeznej Diany nie su princovia. Este nie. Maju na to ale socialne predispozicie. Princovia budu az vtedy, ked budu oficialne ustanoveni ...
|
|
Re: Arogancia moci
Od: Neviem -
|
Pridané:
8.3.2015 17:15
No dobre, tak priklad nebol uplne dokonaly. Pripomina mi to ten (nekorektny) vtip:
- Cigan, ake je tvoje najoblubenejsie jedlo
- Bryndzove halusky
- A uz si ich niekedy jedol?
- Nie, ale stara mat vypravali ...
Clovek, aj keby bol zrovna pedofil, ak s tym dokaze bojovat a potlacit svoju uchylku, je nevinny a zasluzi si, aby sa s nim tak aj nakladalo. Mimochodom, velmi si vazim ludi, ktori su v tejto situacii, musi to byt peklo.
Ja sa ako masovy vrah citim, ked napriklad niekedy citam noviny alebo ked pozeram prenos z parlamentu. Pena mi tecie po hube. Zatial svoje vrazedne chute zvladam, dufam, ze si ma tiez niekde niekto za to bude vazit.
Poznamka pre NSA, SIS a pod.: To bola hyperbola, kokoti.
|
|
Re: Arogancia moci
Od: ...
|
Pridané:
9.3.2015 8:23
budem si ta vazit, ked ich na uzde neudrzis a spravis "poriadok" po tom co ta naserie nejaky prenos z parlamentu.
|
|
Re: Arogancia moci
Od: NovaBlazkova
|
Pridané:
9.3.2015 19:49
Naopak - teraz si iba nebezpecny latentny masovy vrah - ale ak by si to spravil - stal by si sa kladnym hrdinom a oblubencom vecsiny naroda...
|
|
Re: Arogancia moci
Od: 984618
|
Pridané:
8.3.2015 19:55
a ak si kokot?
|
|
Re: Arogancia moci
Od: swqewdqwdcqew
|
Pridané:
9.3.2015 14:18
no zial este nie je trestne ... vies si predstavit ze by zatkli celu vladu aj s parlametom koli tomu :-) to by bolo radosti ...
|
|
Re: Arogancia moci
Od: jenja
|
Pridané:
8.3.2015 12:43
tomu se říká korporátní fašismus made by USA, největší nepřítel demokracie
|
|
Re: Arogancia moci
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
8.3.2015 13:16
stavim sa ze keby nemal heslo tak do mobilu aji nepozeru
|
|
Re: Arogancia moci
Od: 6544554548544
|
Pridané:
8.3.2015 16:40
ha ha ha
|
|
Re: Arogancia moci
Od: 48484
|
Pridané:
8.3.2015 21:36
Nechapem, co do toho zase pleties USA. Odjakziva mali colnici vacsie pravomoci ako policia, ktora potrebuje dovodne podozrenie. Colnik Ta zoberie, a musis mu ukazat vsetko, co chce, inaksie mas problem. Platilo to odjakziva a plati to vsade. Rovnako v Rusku, ako v USA. Osobne prehliadky vratane analu uz tiez absolvovalo mnozstvo ludi a myslim, ze je to vacsi zasah do sukromia, ako prezretie mobilu.
|
|
Re: Arogancia moci
Od: sajkdajslda
|
Pridané:
9.3.2015 5:10
Cize to ze existuje este vacsia NEspravodlivost, nedava tej mensej (nie malej) logiku, legitimitu ani zmysel.
|
|
Re: Arogancia moci
Od: 48484
|
Pridané:
9.3.2015 13:13
Co znamena vacsia a mensia nespravodlivost? Je zakon, ktory od nepamati dava tuto moznost colnikom. Uved mi jediny priklad, kedy colnici nemohli prezriet cokolvek, co si prenasal cez hranice (okrem diplomatickej posty) a to v ktorom kolvek state. Ja nediskutujem o tom, ci je to alebo ot nie je spravne, ale existuje to odjakziva a pre vsetky krajiny, a platilo to este omnoho skor nez nejake USA existovalo.
|
|
figu a tri orechy
Od: jaaaaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
8.3.2015 11:05
Pán colník - včera som sa ožral a menil heslá... :(
|
|
Re: figu a tri orechy
Od: ghj650654j06gf
|
Pridané:
8.3.2015 11:35
UUUUUU poznam. Sa mi raz stalo. Neprijemna vec.
|
|
Re: figu a tri orechy
Od: swqewdqwdcqew
|
Pridané:
9.3.2015 14:20
no ale co taky admin ... ked pomeni hesla :-)
|
|
Re: figu a tri orechy
Od: alfatarget
|
Pridané:
8.3.2015 11:40
tak vas na par dni zavrieme, ved vy si rychlo spomeniete. A kebyze nie - tak mame univerzalny lamac hesiel - gumovy bendrek...
|
|
Re: figu a tri orechy
Od: lolls loyce
|
Pridané:
8.3.2015 11:55
Bendrek? To je nejaky benderov gumovy bracho ci co?
|
|
Re: figu a tri orechy
Od: komunista
|
Pridané:
8.3.2015 11:57
Jo je to skratka od Bender Rodriguez!
|
|
Re: figu a tri orechy
Od: :p 0
|
Pridané:
9.3.2015 12:28
bite my rubbery matte ass
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Gertrudo
|
Pridané:
8.3.2015 11:34
Toto nikdy nepochopim.
Keby som chcel pasovat tajne informacie, dokumenty a somariny tak ich urcite nebudem mat v telefone.
Hlavne ked dokazem bezpecne umiestnit na net cokolvek a stihnut si to ked pride do krajiny urcenia.
Pripadne ak som este vacsi paranoik tak microSD kartu si stricim do riti, a silno pochybujem ze ju najdu. Pripadne aj do vrecka, proste hocikam, nikto ju nenajde.
Tak preco ide stat po ludoch co nechcu aby colnik videl ze typek vcera trtkal kozu, alebo ze tam ma dokaz svojej nevery, a podobne sukromne veci ktore clovek chce mat, ale hanbi sa za ne.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: knjiCdo
|
Pridané:
8.3.2015 11:49
Alebo by som si urobil virtualny disk, dal všetko na ten a zašifroval. následne obsah súboru dolepil za nejaké hodinové video alebo film domáci, na ktorý mám všetky práva aby to bolo O.K. a nechal príponu toho filmu samozrejme. a následne na mieste určenia by som to extrahoval z toho súboru. Myslím, že by to malo fungovať :D Ak nie tak mi niekto dajte vedieť prečo.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.3.2015 16:08
Nie, pre toto: keby si binarne spojil dva subory: A) videa a B) zasifrovaneho imidzu a kedy to aj prehravac vedel korektne prehrat s tym za ma k dispozicii len korektny zaciatok video suboru (hlavicku) tak by bolo hovadsky divne, preco ma MKVcko na 1,5 hodinovy film s bitratom 10 Mb/s (audio+video spolu) velkost napr. 80 GB, ked by mal mat logicky velkost napr. 10 GB.
Sa uvedom: informacia nie su peniaze v statnom rozpocte. Informaciu nemozes znicit alebo inak povedane jej velkost zmensit na nulu. Mozes ju zmensit napr. na 0,0001% povodnej velkosti, v tom pripade mala ale podovna informacia kurevsky malu entropiu (napr. 100 GB subor samovy Acok - co je ale na hovno informacia), ktory sa kurevsky dobre spakuje napr. do RAR a dalej sa este velmi dobre spakuje este aj ten RAR.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.3.2015 16:09
errata: povodna, nie podovna
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.3.2015 16:09
errata: samych, nie samovy
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: sensei-san
|
Pridané:
8.3.2015 11:52
> Keby som chcel pasovat tajne informacie
On nechcel pašovať tajné informácie. On si chráni svoj súkromie.
> Tak preco ide stat po ludoch
Lebo môže. Lebo ho necháme. A lebo sa mu to hodí, keď ľudia nie sú zvyknutí protestovať.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: TheHacker
|
Pridané:
8.3.2015 12:37
>> Keby som chcel pasovat tajne informacie
> On nechcel pašovať tajné informácie. On si chráni svoj súkromie.
Prave preto Gertrudo poukazal na absurditu toho celeho.
|
|
spionaz
Od reg.: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
8.3.2015 11:38
ja by som spionazne dokumenty prevazal na diernych paskach, nikto by nevedel co to je :D
|
|
Re: spionaz
Od: NotSureIf
|
Pridané:
8.3.2015 12:12
To by mohlo byt zaujimave, hlavne keby si natocil nejake spionazne video v HD kvalite :D
|
|
Re: spionaz
Od reg.: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
8.3.2015 14:30
25kg batoziny mozes zobrat mozno by sa to zmestilo
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: ddddeeewwww
|
Pridané:
8.3.2015 11:41
Resist and bite !
|
|
referencne demokrarticke policajne staty
Od: lobogo47
|
Pridané:
8.3.2015 11:49
zaujimalo by ma co by sa stalo keby ze tam pridem s pokazenym mobilom
|
|
Re: referencne demokrarticke policajne staty
Od: komunista
|
Pridané:
8.3.2015 11:51
you are terrorista !!!
|
|
Re: referencne demokrarticke policajne staty
Od: qwerty/z
|
Pridané:
8.3.2015 12:15
asi by si ho tam nechali
|
|
Re: referencne demokrarticke policajne staty
Od: sikdfjsl
|
Pridané:
8.3.2015 13:10
aj s majitelom ktory by bol obvineny zo zamerneho poskodenia zariadenia z dovodu prechovavania protidemokratickych materialov
|
|
Re: referencne demokrarticke policajne staty
Od: mechanik
|
Pridané:
8.3.2015 15:07
v tom pripade by ti ho opravili a pozreli sa co pasujes :o)
|
|
Re: referencne demokrarticke policajne staty
Od: sdjkl
|
Pridané:
8.3.2015 22:27
neviem ale pokazený alebo nezapnutý mobil uz do lietadla nenalozis ma mat plnu bateriu a zpnutý musí byť tak to tam je
|
|
Re: referencne demokrarticke policajne staty
Od: lobotomik
|
Pridané:
9.3.2015 10:17
Nie je to tak, ze mobil sa ma pocas letu vypnut?
|
|
Re: referencne demokrarticke policajne staty
Od: Talamasca
|
Pridané:
9.3.2015 16:56
Ako kde.
|
|
Re: referencne demokrarticke policajne staty
Od: lololol
|
Pridané:
9.3.2015 8:27
a keby mi tam zistili oxidaciu, tak by opravu odmietli alebo by pokracovali v ramci nezaruky? :D
|
|
Da sa to aj jednoduchsie
Od: Cestovatel
|
Pridané:
8.3.2015 12:09
V lietadle na ceste do Kanady sa treba poriadne ozrat, a potom colnici nekotroluju vobec absolutne nic, ked vidia ze po pristati mate vobec problem udrzat sa na nohach. Chcu sa vas co najskor zbavit nech maju pokoj. A par krat sa mi stalo aj to ze som nemusel cakat v rade, ked videli ako som na tom tak ma prednostne pustili, a hodili do taxika pred letiskom. Ziadna kontrola, mohol som mat u seba cokolvek.
|
|
Re: Da sa to aj jednoduchsie
Od: Arch)linux
|
Pridané:
8.3.2015 12:50
Cestovatel zabudol spomenut ze pocas toho celeho bol uplne nahy.
|
|
Re: Da sa to aj jednoduchsie
Od: sldfjso
|
Pridané:
8.3.2015 13:15
keby tak rovnaky postup fungoval aj pri cestnej kontrole dopravakmi.. ("pozri aky je henten ozraty, ten ani nebude vediet kde ma vodicak.. toho pust, nemame na neho cely den")
|
|
Re: Da sa to aj jednoduchsie
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.3.2015 16:12
IRONY: Samozrejme, ked sa chces vyhnut problemom, nadrb sa aspon tak na 2 promile a za volantom budes ma pokoj...
|
|
Re: Da sa to aj jednoduchsie
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.3.2015 16:11
To mas overene, ale to je nejaka tvoja chora pracovna hypoteza?
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: defalut
|
Pridané:
8.3.2015 12:19
To aby som chodil cez colnicu iba s vybitym telefonom
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: hlavne nenapadne
|
Pridané:
8.3.2015 13:17
budes si z neho musiet vymazat vsetko gayporno, inak budes odhaleny statnymi organmi
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: riff
|
Pridané:
8.3.2015 15:57
Si si isty? Lobby tu predsa lgbti pretlaca... Tak preco by ho mali zavriet za gayporno?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Jahodovy jogurt
|
Pridané:
8.3.2015 16:11
Porušovanie autorských práv
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Jahodovy jogurt
|
Pridané:
8.3.2015 15:00
Pozor pri cestovaní lietadlom, pretože môžeš byť pred odletom požiadaný o jeho zapnutie. Ak nebudeš schopný z akéhokoľvek dôvodu zapnúť ten telefón, tak sa s ním budeš musieť rozlúčiť.
|
|
Takychto ludi
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
8.3.2015 12:32
Ten kto nariadil zatknut toho cloveka, by mali postavit k muru a zastrelit !
|
|
Re: Takychto ludi
Od: kubi
|
Pridané:
8.3.2015 19:29
on len plnil niecie rozkazy, robi co vie (moze) aby zabezpecil rodinu, tak ako mnohi iny policajti/vojaci ...
|
|
Re: Takychto ludi
Od: wetrwet
|
Pridané:
9.3.2015 10:12
Ked ti nadriadeny prikaze nezakonny postup, nemozes sa pred sudom vyhovarat, ze toho cigana ti prikazal zastrelit nadporucik. Pri najlepsom pojdete sediet obaja, pri najhorsom iba ty.
|
|
12345 znakov
Od: 33jkl33
|
Pridané:
8.3.2015 14:34
Kaliboy a spol. chcú takýto zákon zaviesť aj u nás. http://tinyurl.com/lh6arx5
|
|
Aby ste neboli prekvapkani...
Od: Bodys
|
Pridané:
8.3.2015 16:21
Vsetci tu diskutujuci mudrlanti, aby ste neboli nabudúce prekvapeni napr. pri odlete z Viedne... Budete povinni mat pred nastupom do lietadla mat nabity mobil a taktiez ho budete musiet spristupnit...
Dokonca to vysielali uz aj v nasom rozhlase, tak si nastudujte niekde pravidla, aby ste neboli prekvapeni, ked skoncite v lietadle bez smartfonu ktory zostane na letisku alebo skoncite na letisku, sice s vybitym mobilom vo vrecku ale prepadnutou letenkou a vasmu letu budete moct tak akurát zamavat...
A to nechcem rozsirovat "flame", to je fakt realita... resp. nie som si isty, ci to uz plati, ale urcite bude...
|
|
Re: Aby ste neboli prekvapkani...
Od: Kvík?
|
Pridané:
8.3.2015 18:30
Ehm, ehm... fakt? O čom by asi tak bola diskusia, kebyže to pravda nie je? Veď sa tu práve poukazuje na to, že je to totálne chorá a zvrhlá skutočnosť, a že ju treba zmeniť.
|
|
Re: Aby ste neboli prekvapkani...
Od: kubi
|
Pridané:
8.3.2015 19:31
a nemalo to byt povodne tak ze oni chceli len vidiet ci je to skutocne mobil (teda zapnut ho), aby sa uistili ze nejde o napodobneninu s inym ucelom? ...
|
|
Ako dalej
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
8.3.2015 18:49
Hlavne potom prosím informujte ako to dalej dopadlo. Nebude sa mi chcieť to potom hľadať na nete :D A tu si rád aj diskusiu ku tomu prečítam
|
|
Nič zvláštne.
Od: Jerichoo.
|
Pridané:
8.3.2015 20:51
Colník môže všetko. Nerozumiem čomu sa miestni Matelkovia stále čudujú!!!
Proste spoločnosť má oveľa väčšie práva ako nejaký pitomec s mobilom!
|
|
Re: Nič zvláštne.
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
8.3.2015 21:32
Nazdar Maniak4, ako si víkendoval?
|
|
Re: Nič zvláštne.
Od reg.: Neviem
|
Pridané:
8.3.2015 21:46
Colník môže hovno. To je ako s tou externou Bratislavskou odťahovkou. Odťahovali vo veľkom, všetci poctivo platili, potom odtiahli mercedesa nejakému právnikovi z Trnavy, zažaloval ich za krádež a poškodenie vozidla a "ó la la", ukázalo sa, že tie kurvy vrátane magistrátu konali protizákonne, všetko mu zaplatili, aj súdne trovy.
To len preto nás furt jebú, lebo sa necháme, my ovce.
|
|
Re: Nič zvláštne.
Od: Jerichoo.
|
Pridané:
8.3.2015 21:54
Colník môže všetko...
|
|
Citacia z ViennaAirport web-u
Od: Bodys
|
Pridané:
8.3.2015 21:43
NOVÉ NARIADENIE pre priame lety do USA a Kanady
Pre priame lety z Viedne do USA a Kanady platia s okamžitou platnost'ou nariadenia zahranièných úradov, podl'a ktorých môžu zamestnanci leteckej spoloènosti kontrolovat' cestujúcich pred ich vstupom na palubu lietadla ohl'adom funkcnosti elektronických prístrojov ako mobilných telefónov, laptopov, tabletov, fotoaparátov a iných prístrojov, ktoré cestujúci berú so sebou do lietadla.
Odporúcame preto všetkým cestujúcim priamych letov do USA a Kanady, aby sa presvedcili, že akumulátory ich elektronických prístrojov sú nabité. Elektronické prístroje, ktoré sa pri vstupe na palubu lietadla nedajú aktivovat', nesmú cestujúci vziat' so sebou.
|
|
Re: Citacia z ViennaAirport web-u
Od: real name
|
Pridané:
9.3.2015 9:20
treba mat aj nainstalovane posledne updaty?
|
|
Re: Citacia z ViennaAirport web-u
Od: swqewdqwdcqew
|
Pridané:
9.3.2015 14:27
jasne ze musis :-) potom len staci zapnut mobil a oni uz vedia co tam mas ..
|
|
velka zelena prisera prdiaca obludne ohnive salvy
Od: prdlajs
|
Pridané:
9.3.2015 2:54
"..., keď ich nevydanie sa považuje za uplatnenie si práva nevypovedať proti sebe"
To je ta zapadna demokracia - ludske prava sa musia dodrziavat vsade inde na svete, len nie u nas doma.
|
|
juchuuu
Od: frin
|
Pridané:
9.3.2015 12:35
cisto hypoteticky... ak budem mat HDD s upravenym firmwarom, ktory bude maskovat urcitu cast disku, oni predsa nebudu mat ziadnu moznost nazriet na data, lebo firmaware ich nepusti ;)
Samozrejme ten firmware sa bude chranit prej jeho vlastnym prepisanim. Podobne ako nedavno tu bol clanok o viruse vo FW
|
|
Re: juchuuu
Od: swqewdqwdcqew
|
Pridané:
9.3.2015 14:26
cinania to robia bezne ... teda predavaju usb kluce s upravenym fw ... ukazuje ti ze mas 128GB a pritom je tam cip max 16GB :-D staci naformatovat na 15-16GB a mozes pouzivat :-D
|