neprihlásený Piatok, 19. apríla 2024, dnes má meniny Jela
Slovenská sporiteľňa na dva dni odstaví internet banking aj mobilné aplikácie

Značky: internet bankingmobilné platbySlovenská sporiteľňaSlovensko

DSL.sk, 19.2.2015


Banka Slovenská sporiteľňa cez víkend takmer na dva celé dni odstaví svoje služby elektronického bankovníctva.

Banka to oznámila dnes.

Dôvodom odstávky sú podľa banky plánované technologické zmeny a vylepšenia systémov.

Odstávka začne v piatok 20. februára o 21:00 a trvať má do nedele 22. februára 17:00.

K dispozícii nebude internet banking, mobilné aplikácie v rámci tzv. Easybankingu ani SMS služby SMS kľúč a SMS notifikácie, vrátane SMS notifkácií o transakciách na platobných kartách. Ďalej nebudú k dispozícii ani služby Telephonebanking, Homebanking, Sporopay, Databanking, E-commerce a časť služieb Sporotel.

Platobné karty a bankomaty fungovať budú, zároveň na klientskom centre Sporotel bude možné blokovať platobné karty a napríklad získať informácie o zostatku na účte.

V oznámení banka klientov upozorňuje, že banka nikdy a ani v súvislosti s touto odstávkou samozrejme nebude kontaktovať klientov so snahou získať od nich informácie napríklad o účtoch, prihlasovacích údajoch a kódoch.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

V najbližších dňoch bude spustený nový vysielač digitálneho rádia
Seriál Fallout podľa počítačovej hry bude mať pokračovanie
Budúci týždeň budú vydané dve dôležité linuxové distribúcie
Špehovacie satelity SpaceX už snímkujú Zem, s vyšším rozlíšením ako doterajšie
Linux si na PC drží podiel 4%
AI výkon tohtoročnej generácie Intel CPU bude vyšší ako 100 teraops/s
Apple bude mať nový seriál o alternatívnom sovietskom vesmírnom programe, predĺžila For All Mankind
Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia
O2 spustilo predaj na diaľku. Namiesto eID sa fotí tvár a občiansky, nedá sa objednať eSIM ani predplatenka
Klon populárnej databázy Redis od Linux Foundation k dispozícii v prvej verzii


Diskusia:
                               
 

2-dnova odstavka, slusne. to sme si my nikdy nedovolili.
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Kto my - hovoríš za pivovar bernard?
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

Pivovar Bernard = Tatrabanka. Ešte Ti aj pivo načapujú!
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

mam Tatru aj SLSP... ale platby mi v TB cez vikendy nikdy neprichadzaju ani neodchadzaju... za to v SLSP su vikendy ako pracovne dni... cize mi to pride, ze v TB je odstavka kazdy vikend... ci sa mylim?
Odpovedať Známka: 5.5 Hodnotiť:
 

Ide o to že nebudeš vedieť zadať príkaz na prevod resp platit cez Int.Banking,
v iných bankách zadáš platbu a v pracovný deň prebehne, ale väčšinou vrámci banky platba prebehne do hodiny len na prevody do inej banky sa čaká na nasledujúci pracovný deň .
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

V sobotu/nedeľu odošlem platbu zo SLSP, v pondelok ráno, medzi 10:00 - 11:00 sú prachy v TB. Skús to s mBank, alebo VUB, či Zuno. Prirátaj si tam +1 deň, niekedy +2 dni.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

so Zunom si seres do ust...
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Aj VUB má na piatok do soboty odstávku napr. IB...
Odpovedať Hodnotiť:
 

neserie, zuno je retardovane co sa tyka platieb kartou s pinom a nasledne rezervaciami a zuctovanim. je v tom bordel. s tb sa mi nikdy nestalo, ze by som cakal nebodaj na nejake zuctovanie pri platbe kartou. no dobre raz som cakal asi 2hodiny, kym mi prisla sms ze mi odisli prachy.. so zuno bezne cakam 1-2dni kym nevidim ze mam prachy "rezervovane" ale zuctovane. nech idu do riti
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zjavne si ZUNO este nemal...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ty nemas ucet vobec chlapce, pretoze ZUNO patri pod TB a iez je velmi rychly.
Odpovedať Hodnotiť:
 

" to sme si my nikdy nedovolili. " Vy totiz nemate internet banking :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Snad to bude potom konecne vyzerat ako z tohto storocia.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Aspon je to prehliadne a nezdrzuje ma ziadne menu s animaciami (VUB) ci nedajboze Flash (TatraBanka)...
Odpovedať Známka: 7.4 Hodnotiť:
 

Daval by som si pozor... co nie je stale moze byt!
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

Popri neodovodnenom zvyseni poplatku za vedenie uctu vo VUB bol inetbanking druhy dovod, preco som z VUB presiel do SLSP. A teraz to urcite doje.ú
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

IB sa nemeni
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Len pre tvoju informáciu: Pred dvoma týždňami som so súkromným účtom prešiel z mBank do SLSP. Hlavne kôli IB, ktorý v mBank tak dojebali, že to sa už nedá ani zadarmo. Tak sa teším, čo vymysleli v SLSP. Nie som paranoik ale začínam mať pocit, že po mne idú.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

aspon vieme, kvoli komu sa to vsade serie :-)
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

Náhodou ten nový IB v mBanku je omnoho lepší a hlavne prehľadnejší ako starý.
Odpovedať Známka: 0.4 Hodnotiť:
 

No neviem, ty máš asi zrak ako ostriež, keď sa ti zdá prehľadnejší.

Keď som chcel v mBank IB zistiť, koľko som zaplatil na nejaký konkrétny účet v marci minulého roka, tak než som začal hľadať, vžy som si najskôr obliekol plienku. Lebo kým som to našiel, tak som sa trikrát posral.
To isté v SLSP asi päť sekúnd.
Odpovedať Známka: 3.7 Hodnotiť:
 

Ak neudržíš stolicu, môže ísť o zlú funkciu zverača. S tým skutočne funkcia tvojho internet bankingu nemá nič spoločné.
Odpovedať Známka: 6.8 Hodnotiť:
 

Ha ha háááá. To bolo dobré. Až som sa opäť posral.
Odpovedať Známka: 7.0 Hodnotiť:
 

ale nemal si plienku, vsak? :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ale mal cup
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

... presnejšie "one cup".
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Si sa s konom zrazil? Ved ani po pol roku tam neviem najst niektore funkcnosti. Dokonca ani neviem ako poslat peniaze na sporenie co tam je.
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

Tak to potom bude asi problém niekde medzi stoličkou a klávesnicou. Krásne si tam vieš nahodiť aj obľúbené účty ku ktorým máš v prípade prevodu okamžitý prístup. A poslať peniaze z mKonta na jeden z ich sporiacich účtov je záležitosť pár sekúnd. Dokonca aj mobilnú aplikáciu majú teraz tak premakanú že nemám na ňu ani jedno krivé slovo, kdežto tá predošlá verzia bola skutočne na pi..
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Ale brat môj, veď keď je to tak fasa tak mi poraď, ako sa dá v mBank IB zistiť, koľko som zaplatil na nejaký konkrétny účet v marci minulého roka ak poznám len číslo účtu alebo len kód banky a matne si spomínam, že to bolo asi v marci. Ukáž, čo máš medzi stoličkou a klávesnicou.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

V historii operacii je mozne vyhladavat podla cisla uctu - tiez je mozne nastavit filter na pozadovane obdobie.

Tiez je mozne historiu vyexportovat do .csv a prehladavat napr. v MS excel alebo OO calc.

Inak suhlasim, ze stary IB bol prehladnejsi.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Možno nevidím pre oči ale v histórii operácií podľa čísla účtu vyhľadávať neviem, tobôž nie len podľa kódu banky, a áno, podľa obdobia sa dá, na to som ale prišiel až s penou na ústach, lebo pri klasickom zobrazení (toto na obrázku je už "zmenené") je tam len jebnutá ikona niekde vpravo hore, ktorá má asi pripomínať kalendár. Ale to s tým číslom účtu presahuje moje schopnosti.

http://2i.sk/fc480d27f4
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ako filtrovat podla cisla uctu

1. Kliknut Historia
2. Vlozit cislo uctu do pola "Hladat v historii"

Straaaasne zlozite a neprehladne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zlatý môj, vymýšľaš si.
Takto to funguje s IBAN ale nie s číslom účtu. A už vôbec nie s kódom banky.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

No vidíš, to bolo samé "Straaaasne zlozite a neprehladne" a odrazu je tu ticho.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

No milý Neviem, keď už si nevieš previesť číslo účtu na IBAN, tak možno by bolo dobré prenechať niektoré veci deťom a venovať sa niečomu jednoduchšiemu, trebárs okopávaniu záhradky.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Čakal som, že mi napíšeš, ako sa dá vyhľadávať podľa čísla účtu a nie tieto hlúposti o záhradke a deťoch.

NEDÁÁÁ SA.

Nebudem si prevádzať číslo na IBAN, miesto hlúpeho mBanku to v SLSP IB napíšem rovno tak, ako to mám na faktúre a odklepnem ENTER. Koniec, hotovo. Alebo ešte lepšie, zadám časové obdobie a LEN KÓD BANKY, len tie štyri číselká a ENTER, a z výsledku, čo sú tri, štyri prevody si jednoducho myšou vyberiem. Toto mBank nedokáže.

NEDOKÁÁÁÁŽE.

Prečo? Lebo je to IB pre ženy na materskej a tým sa páči, aké sú tam krásne animácie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

to je absolutne nepodstatna funkcia, vzivote som to nepouzil. Ale zato ze Mbank nevie platit v cudzej mene, iba eurach by mal niekto visiet..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prevereniu zaplatenia faktúry hovoríš zbytočná funkcionalita?! Spoliehaš sa na dobrých právnikov?

Ak chceš platiť v cudzej mene, vyber si na to banku, ktorá sa ti na to najviac hodí. Pre každú menu sa môže hodiť iná. Nikde nie je povedané, že môžeš mať iba jednu banku. A možno na platenie v inej mene sa banka vôbec neoplatí. To skôr špecializované spoločnosti.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Máš pravdu, že vyhľadávanie je pekné klikacie ale nepoužiteľné na zložitejšie veci.

Každopádne ak máš v ruke faktúru, ktorú chceš skontrolovať, určite je možné sa dopracovať k výsledku. Napríklad aj spomenutým vyexportovaním všetkých platieb. Ktoré funguje naopak vynikajúco. Teda, ak ho nechali v pôvodnej podobe zo starého IB :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ako poslat peniaze na sporenie.

1. klik: po prejdeni nad "mKonto" ucet (resp. zdrojovy) sa ukaze "Previest na vlastny ucet"
2. klik: po zadani sumy "Odoslat platbu".

Hroooozne zlozite a ty si hrooozne inteligentny. Preto su tvoje nazory na novy IB velmi relevantne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Skus otvoriť oči. Pomaha to
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak to sa tes, ich rakuska matka prave zavadza vo verejnej beta verzii novy IB - George: http://mygeorge.at/

Zahram sa na proroka a tipujem, ze do roka/dvoch ho mame aj na SR...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Preco do roka/dvoch? Mozno tato odstavka sluzieb vcetne ib cez vikend bude viest prave k prechodu na tento novy ib.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nie, nie je to kvoli george. Najblizsie 2 roky urcite nebude.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Vlial si mi nádej do žíl. Ale môžme ti veriť? Nezobudíme sa v pondelok do novej etapy digitálnej revolúcie so SLSP Facebuk Bankingom?
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Cesty manazerov su nevyspytatelne :D /viz TB a ich flash, o ktorom tiez nieco malo viem/ A obzvlast tych, co nebyvaju na Slovensku. Kazdopadne, doba je kruta, nejake zmeny budu, ale nie v core systeme EB.
Odpovedať Hodnotiť:
 

... z toho až mrazí. Féjsbuk und Amazon ochrrrrientíííchrt.

http://dopice.sk/csp
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Dolezite je, ze bezny ucet s IB u nich stoji 5€ mesacne.
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

2 dni pre internet banking? Zrovna cez víkend som mal zo SLSP posielať platby, nie malé sumy, aby boli v pondelok hotové. To mám ísť skrze to na pobočku? Toto je riadne trápna situácia. V TB keby vypadol internet banking vinou upgradu, alebo aktualizácie na dva dni, tak sa ocitne programátor/programátori s betónovými topánočkami na dne Dunaja, pri najlepšom samozrejme. Resp. by sa to nikdy nestalo, by proste najali nových a starí by skončili, resp. by si najali emergency team.

SLSP je pseudobanka a pseudosporiteľňa, dúfam že je táto správa len prvoaprílový žart. Alebo si nevie dať SLSP dokopy koľko stratí za dva dni tým, že nebude fungovať? Aha počkať, sme na Slovensku. 99,99% klientov stiahne chvost medzi nohy a poslušne počká do pondelku, resp. do večera do nedele.
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

TB mala (rok dozadu?) pri zavadzani SEPA platieb na v podstate 3 dni nefunkcny IB, uzatvorene pobocky a temer nefunkcnu infolinku. Vinou upgrade... zeby programatori boli tie nezname predmety, ktore nasli minuly rok v Dunaji pri burani mostu? :D
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Tak zase SEPA bola aspon nejaka vec. A dost zasadna. Ale bezny upgrade... hmm...
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

Porovnávať celoeurópsky fenomén [SEPA platby] s vnútorným upgradom vlastného systému je trochu miešanie hrušiek s jabĺčkami, nemyslíš?
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

Slsp zvládla prechod na Sepa bez odstávky.
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

Good for them, ako píšem, najrýchlejšie posielajú peniaze, o to pokoj. Avšak toto naozaj nie je dôvod pre odstávku a určite nie tak dlhú.
Odpovedať Známka: -8.0 Hodnotiť:
 

Ani nevieš kvôli čomu je tá odstávka, hlavne že už vopred vieš že je príliš dlhá. Za normálnych okolností, odstávky v Slsp kvôli bežnej údržbe ľudia v prevažnej miere ani nepostrehnú, nakoľko ich robia väčšinou okolo 3 hodiny v noci cez víkend. Niekedy to urobiť musia a myslím, že zo všetkých možností si vyberajú také ktoré sú pre väčšinu klientov najmenej obmedzujúce. Opakujem - "pre väčšinu klientov", pretože nie je možne vyhovieť úplne každému a rozhodne človek nikdy nevyhovie trolovi ktorý proste vždy na všetkom bielom nájde čierny flak. Slsp používam už 8 rokov a za celú tú dobu, toto je vôbec prvý krát čo som zaznamenal takto dlhú odstávku. Myslím, že takýto "škandál" raz za 8 rokov nejako prežijem...
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Tentokrat na to bohuzial dovod je :(
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Či platobný príkaz zadáš v piatok, cez víkend, alebo v pondelok ráno, prevod trvá rovnako. Keď sa mýlim, tak nech je tam jeden deň rozdiel. Na Slovensku cez víkend banky nefungujú. Podľa mňa to tam tlačia na také formuláre cez wifi a nejaká pani v šatke si dojde pre hotový papier, nasliní prst a počíta peniaze. Cez víkend zostane doma, podojí, poupratuje, napečie buchty a tak sa bankové prevody cez víkend na slovensku nerobia. A to bez ohľadu na to, aká je to banka. Tá pani robí na smeny vo všetkých, preto prevod trvá tri dni.
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

Mylis sa, SLSP funguje cez vikend. V ramci banky okamzite, a do ostantnych bank pridu prachy v pondelok.
Toto je jedna z veci co sa mi na slsp paci.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Presne tak isto to funguje v TB, takze to chce klud a nohy v teple. Ked poslem peniaze v nedelu z TB na TB ucet, do 30sek mi pipa SMSka, ze je presun hotovy. Do inej banky prebieha spracovanie samozrejme az v pondelok.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale veď hej, o vnútrobankových prevodoch nie je reč. Mimochodom, zažil som kedysi, ako pani v TB urobila prevod do nejakej inej banky, už si presne nepamätám do akej a trvalo to necelú HODINU. Čiže technicky to možné je. Podľa mňa je na celej veci zaujímavé to, ako sú úročené peniaze, ktoré odídu z jednej banky ale ešte nenabehnú na účet v inej. A tam bude asi zakopaný kôň.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nechcel som sa zapajat do pseudodebaty o medzibankovych prevodoch, ale konecne na to niekto prisiel... To, ako rychlo prejdu peniaze z banky A do banky B (v ramci SR), je ovplyvnene internymi smernicami oboch bank (teda kedy odoslem, a kedy pripisem prijatu poatbu na ucet klienta), priorite platby, a dolezitosti platby pre bankovy system. Na zaklade toho sa (podla EU systemu "TARGET2") moze doba prevodu lisit od instantnej po niekolko dni (ak je to europlatba, tak D+1).
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A zabudol som pripomenut: Ano, ide o urocenie vo vyske EONIE (medzienove urocenie vkladov). Niekedy banky z toho mali nemal prijmy, keze pozdrzali pal mld. Eur jednu noc, a skasli urok. Teraz sa to kvoli nizkym urovniam eonie velmi neoplaca, a preto to platny sa nejako "zazracn" zrychlili.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tak to pošli dneska, doriti. Apropó čiarky sú svine. Posielať niečo v nedeľu večer do pondelka do rána nie je prinajmenšom odvážne?
Odpovedať Hodnotiť:
 

banka dôchodcov, podľa mňa to nevadí nikomu z ich cieľovej skupiny
Odpovedať Známka: -4.2 Hodnotiť:
 

aspoň si dajú zaležať ,a zase cez víkend kto už potrebuje posielať platby ,držím palce nech vytrie zrak konkurencii ako to ma správne fungovať :-)
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Určite vytre, ako vytrel Johny Ive zrak švajčiarskym hodinárom :D :D
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

ako poznam slsp, tak na to najali nejakych rodinnych prislusnikov alebo urobili nabor zo studentov - pripadne oboje v jednom.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Prd poznas a nie SLSP :) .. vobec netusis ani o co ide, ale hlavne si treba kopnut :)
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Ako spokojny klient inych bank som zacal byt spokojny az po zruseni toho pseudo uctu. Co vyhovuje mne, nemusi kazdemu, ale slsp rozhodne patri na chvost.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ja posielam každú sobotu večer zo SLSP platby do TB, už asi 5 rokov, každú jednu jedinú. Možno to znie trochu Sheldonovsky. Avšak klienti si zvykli dostávať peniaze na účty do TB v pondelok - medzi 10:00 - 11:00 ráno, vždy [teda vždy - posledný rok, tie platby sú také rýchle asi len rok - dôvod prečo je gro fin. prostriedkov v SLSP, majú najrýchlejšie posielanie peňazí v rámci druhých bánk a fin. systémov. Inokedy to trvalo aj deň/dva]. Samozrejme že teraz to pochopia, ale je to aj tak blbá situácia. Svet sa z toho nezrúti, to je jasné, avšak na fakte že je to "blbé" to nič nemení.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

no tak ked to tentokrat spravis v nedelu o 18:00 tak si myslim ze klineti dostanu prachy tak ako poslednych 5 rokov. Lebo pokial viem tak cez weekend aj tak neordinuju ohladne prevodov
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Presne tak ako hovoríš, ale nechaj ho, on je Sheldon, takého ťažko pochopiť :D
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

V nedeľu o 18:00 budem v Rakúsku, ďakujem Sherlock, vrátim sa v noci, vtedy už prevody robiť nebudem.
Odpovedať Hodnotiť:
 

v rakusku nemaju internet? :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ty si mi ale megainteligent. Vieš, všade je internet, a nosím si so sebou predražený teľakom internet aj s roamingom, aby som mohol zaplatiť 50 eur za jednu sešnu na nete.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A to máš čo za klientov, čo sú zvyknutí na peniaze v pondelok medzi 10:00 - 11:00, to sú nejakí fajnšmekri, čo čakajú v tescu s krabicovým pri pokladni sledujú, či im už nabehli peniaze?
No flame, aj ja som homeless a pijem len šató le karton.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

No, presne kvôli takým ako Ty posielajú bežné firmy prachy svojím zamestnancom s mesačným, dvojmesačným, alebo štvrťročným oneskorením. Lebo takým ako Ty je to jedno, však? Však vydržíme z toho 350 eurového platu štvrť roka, kľudne si dajte načas pán šéf, čo máte pol milióna euríčok na účte, ja vydržím.

Ide o princíp, keď sa s niekým dohodnem na pol piatu poobede, neprídem o desiatej v noci a nepoviem mu že je fajnšmeker, že?
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Veru, kôli takým ako som ja je na svete bieda a hlad, vojna na ukrajine. Ale teraz k veci. Keby si ten prevod urobil hneď a dal mu splatnosť na nedeľu, to by bol problém?

Ale aj tak si myslím, že pre myšlienku: "Moji klienti majú dostať peniaze v pondelok a kôli banke ich dostanú v utorok" nie je dobrý argument: "bla bla bla, však vydržíme z toho 350 eurového platu štvrť roka".

Je takáto hystéria na mieste? Nie je to tak, že ti náhodou tak úplne nedôverujú, tí tvoji klienti?
Len sa pýtam, v dobrom, samozrejme.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

tak to zaplat kurva piatok a bude. Ohlasili ze budu mat 2 dni vypadok tak budu. Dufam ze aspom updatnu ten ich drbnuty system, lebo spsp ma najhorsi IB na svete aky som kedy videl. Ani email na notifikacie sa tam neda zadat, musis sajebat na pobocku.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Akoze nie? ved v nastaveniach si mozes zmenit e-mail aj telefon.. nemusis chodit na pobocku.. podla mna je IB SLSP vynikajuci.. Vsetko presne vies kde je, nemusis sa nikde dlho preklikavat.. Ze nie je nijako vycackany mi absolutne nevadi, hlavna je pre mna funkcionalita.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ak si dobre spominam, emailové vypisy nad uctom sa dajú zadať tam kde aj internetbankingove a smskove niekde v ľavom menu, keď som mal otvorený účet...
Odpovedať Hodnotiť:
 

som z tejto pseudobanky zduchol. Tieto odstavky boli na poriadku snad kazdy vikend. Stale nieco nefungovalo, stale nieco prerabali a vzdy ten ich IBanking vyzeral rovnako otrasne. Obcas sa im podarilo zaniest do systemu nejake chyby.
Prajem im len odliv klientov.
Odpovedať Známka: -5.5 Hodnotiť:
 

Trepeš. Som u nich už 15 rokov a odstávky ma nikdy nelimitovali. Rozhodne nikdy neboli každý víkend.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Ja ich používam 5 rokov aktívne [TB 15 rokov aktívne] a SLSP bola vždy "za" TatraBankou, čo sa týka inovácií, ale "pred" TatraBankou čo sa týka rýchlosti a kompatibility s druhými bankami/fin. systémami. Avšak toto mi pohlo žlčou a riadne, myslím odstávka dnes/zajtra/pozajtra.
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Tebe tatko alebo manka nepovedali, že lysohlávky a riedidlo sa nekamarátia ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je to nový trend dsl.sk ohlasovať odstávku IB nejakej banky? To neděláš dobře Jaromíre.
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

Práve som chcel napísať ďakovný dopis redakcii, že priniesli túto informáciu. Mám tu totiž peknú kôpku príkazov, ktoré musím zadať cez IB. Mal som taký premakaný plán, že teraz sa na to vyserem a spravím to cez víkend. Vďaka ti dsl.sk, že moji klienti dostanú svoje nekresťanské peniaze presne ako sú zvyknutí, v pondelok medzi 10:00-11:00.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Je to dobra informacia.

SLSP by mala zaplatit dodatocne za publikovanie oznamu.
Ako inak by som sa o tom dozvedel ?

Diky,
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

e-mailom?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pre vsetkych, ktorym sa zda, ze sa to da spravit lepsie, rychlejsie atd. ... nech sa paci, dojdite na pohovor. Nejake volne miesta su k dispozicii, mozme sa porozpravat :)
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

ja sa hlasim.
Nas system, nieco ako obchod, pokladne, trzby, funguje nonstop. Pre denne uzavierky je vypadok 0, pre nove verzie 5 minut (keby sa nad tym niekto zamysli a zakaznikovi by to vadilo, tak by sa to dalo eliminovat), najviac trval prechod na euro, mozno aj hodinu. Jedine, co moze trvat viac, je migracia na novy hw a sucasne sw.
Da sa uz v banke zadat prikaz aj po deviatej vecer? Viem, ze medzibankove prevody asi nezavisia len od bank, ale od nejakeho clearing peering pissing centra, ale v jednej uz nemozem vecer zadavat prikazy, v druhej mozem do polnoci a v dalsej dokonca sa mi obcas podari aj prevod v ramci dna, hlavne ak je dopredu planovany.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jaj ty srandista!

Na koľko iných bankových systémov je ten tvoj obchod online napojený? Koľko online a online replikovaných databáz v ňom funguje? Koľko dát obsahujú tvoje obchodné databázy? Aká je ich bezpečnosť/ktoré dáta sú a ako šifrované? Ako dlho trvá preindexovanie najväčšej tabuľky v databáze?

Čo by sa stalo, keby sa upgrade tvojho obchodného systému nepodaril? Aký problém by vznikol už len tým, že by sa musel vykonať rollback - vrátenie zálohy spred upgrade? Zruší sa ti tým miliardový biznis napríklad?

Trochu nadhľadu by to chcelo pred pridávaním úplne irelevatných príspevkov. Na Slovensku bude možno tak do 100 podobne komplikovaných systémov ako má SLSP ten svoj bankový. Či tvoj obchod je jeden z nich? Ak áno, tak gratulujem! Kto ho programoval?
Odpovedať Hodnotiť:
 

No a cestari, co opravuju asfalt na najvytazenejsich tahoch Blavicky, ti o 16:00 uz hazdu lopaty k zemi..

Banky to opravuju aspon cez vikend
Odpovedať Hodnotiť:
 

hm to je rychlost , ja odošlem BTC kamaratovydo Australie a on ich ma za 5-10 minut a zmeny ich v bankomate za dollar.
Skus to v tatra banke , alebo akejkolvek banke hehe
Odpovedať Hodnotiť:
 

to vies, v 21. storoci, ked mas ping par milisekund sa neda spravit, aby po odoslani poplatku "par sekund" sa cielovemu uctu objavi suma... Hlavne, ze sa da spravit streamovanie hier z tramtarie cez pol zemegule, kde je pozadovana okamzita reakcia na stlacenie klavesy, ci pohyb mysi...
Odpovedať Hodnotiť:
 

co furt ta sporitelna roby? Uz ma zacina serinkat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Skor problem nevidim v tomto, ze sa nedaju robit prevody a nefunguje IB, ale problem v tom, ze velmi vela stranok funguje tak, ze ma podporu SPOROPAY, pripadne kartou
napriklad aj CP.sk cez ktore sa da rezervovat si listok a aj kupit... to funguje pomocou sporopay, cize momentalne je tu problem ten, ze pohodlny clovek chce is z blavy do prahy,nechce sa mu ist autom, lebo ide na nočný čurbes v sobotu vecer a nedelu rano chce ist s5
takto si nema ako rezervovat miesto v buse, ani ako zaplatit.... musi ist na stanicu napr. dnes a kupit si listok... lebo zajtra uz moze byt bus obsadeny :-D

Alebo si napr kupit "kredit" , "data" na download zo sluzieb ako hell share ci co vsetko je a co pouziva sporopay
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vždy môže zaplatiť kartou online cez platobnu branu s 3D Secure... Jediný problem ma, ak aj tuto branu ma obchodník od slsp (avšak osobne som ju ešte v žiadnom obchode nevidel, len v tom ozname pisu, že vypinaju aj "ecommerce").
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár