|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zasa ti papluhovia
Od: fundrak
|
Pridané:
11.2.2015 9:27
Od 1. apríla zdražovanie niečoho, čo malo byť zadarmo? To je nejaký žart, nie?
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
11.2.2015 10:24
na slovensku po JTacky. ked nevy*** s JT firmou ty, vy*** ona s tebou.
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: homosexuálne decentné hovädo
|
Pridané:
11.2.2015 17:38
ZBOHOM SKYLINK ---> FREE CARDSHARE
|
|
Rozsudok krachu
Od: Milovnik Skylinku
|
Pridané:
12.2.2015 16:34
Týmto si napísali rozsudok ekonomickej smrti.
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: jonatan_666
|
Pridané:
13.2.2015 18:16
j&t uz nevlastni skylink... oni ked to mali bolo vsetko fajn a ked to vyhodne predali tak ten npvy majutel m77 ci jak ten je uz nenazraty zobrak preto spm zrusil satelit na sledovanie reklam mi staci aj dvb-t :D
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: Archer
|
Pridané:
11.2.2015 10:45
Kazdy kto veril ze bude dlhodobo zadarmo nie je prave najbystrejsi.
Ludia mozu hocikedy prejist na terestrialne ak chcu, a maju to bez poplatkov ak nepocitame koncesionarske.
Ale vsetci do jedneho chcu mat zo 30 kanalov v dobrej kvalite, vsetky ceske kopu slovenskych a chcu mat vsetko za dara.
24€ rocne za nieco kde bezny slovak presedi kopu casu.. tak to treba frflat...
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: segal
|
Pridané:
11.2.2015 11:33
pocuvaj ty PocJeeendTeeek, nemali ste ojebavat ze to bude zadarmo!
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: ......,,,,,,,,,,
|
Pridané:
11.2.2015 11:47
pozor - napr. verejnopravne TV im (skylink-u/towercom-u) platia za sirenie signalu --- tak preco potom este aj zakaznici ?
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: jánošík
|
Pridané:
11.2.2015 13:25
Všetci pindajú na Skylink, ale že iným operátorom na SK platia ďaleko vyššie poplatky mesačne za kvakotkanie, tak to je OK ?
Žiadny operátor na SK vám neponúkne lacnejšiu alternatívu ako je Skylink, oni to vedia a preto idú na hranu oplatiteľnosti.
P.S. Mobilný operátori vás zdierajú XXX-krát viac, kupujete si predražené čínske "mobily" za nehorázne ceny a tí istí fňukáči tu plačú nad pár drobnými !!!!! Sa konečne spamatajte !!!! Ak na to nemáte, tak sa presťahujte do Mongolska, tam vás okrem jakov nebude obťažovať NIK !!!
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
11.2.2015 16:09
tu ide o princip. na kieho boha predavali karty, pomocou ktorych mohli zakaznici prijimat slov. programy do konca zivota zadara. O to tu ide. Tie karty stali v tej dobe dost penazi, a bola to dobra alternativa pre domy, kde bol problem s prijmom cez antenu. A zrazu sa zmenilo zadarmo na budete platit.
im sa naklady na vysielanie nemenia, ci to prijima x-dalsich ludi zadara, alebo nie. Len chcu ryzovat na blbych slovakoch.
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: Matus123456
|
Pridané:
11.2.2015 23:51
princip je jednoduchý, kto by si kúpil satelitný prijímač, keby vedel že bude ročne platiť 50€ ? Nikto... ale keď to bude zadarmo ? tak prečo nie... investovať 400€ do satelitu, veď to bude "zadarmo a bolo to v zmluve"
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: mememe?
|
Pridané:
12.2.2015 9:49
presne tak, bol to obycajny podvod na zakaznikoch a preto to cesky telkomunikacny urad aj spravne vyhodnotil, co sa na slovensku s jeho skorumpovanymi uradnikmi, policiou a sudmi nemoze nikdy stat
preto to zdrazenie musia ich zakaznici brat ako poplatok na uplatky :-)
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: Pod
|
Pridané:
12.2.2015 23:19
Podvod to nebol lebo poplatky zaviedol až nový majiteľ. Lebo Slovensko.
Fakt jeb... štát.
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: netload
|
Pridané:
12.2.2015 0:46
Imafex s.r.o Imavízia. Internet za 10€. Internet + TV za 10€. Kanálov v základe ako na skylink. Napr oni mi poskytnú viac. V CZ sa to dalo na súd a neplatí sa nič a na SvK sa platí pretože aj keby sa to dalo na súd to neprejde pretože korupcia je všade. O2 mi raz dalo ze budem mať dosmrti 0,10€c/min alebo 0,13€c do o2(teraz v rýchlosti presne neviem) a ke´d som si menil program z "prvej o2 jednotky" na "O2 Fér" tak mi ponúkali nejaká nový benefit alebo že či chcem ostať pri pôvodnom pretože oni neklamú. Proste som si nechal pôvodný a budem ho tak mať do smrti(ak by som používal o2)
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: jánošík
|
Pridané:
12.2.2015 10:19
To ty tu netload o čom kvakotkáš ?????????????????
Tieto tvoje predražené "výkriky do tmy" si odlož do archívu.
O2 a tvoje nesmrteľné "superbombové" ceny môžu konkurovať akurát tak Vietnamcom alebo Indiánom.
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: netload
|
Pridané:
12.2.2015 15:02
Vidno že si dement. Išlo mi o prirovnanie že keď mi poskytnú službu a povedia že bude zadarmo tak to tak bude stále. O2 mi poskytlo jeden benefit a mám ho stále a nezmenia mi ho. Hovorí sa tomu prirovnanie. Skylink povie že to je zadarmo a zrazu potrebujú servisný poplatok a ešte ho rok na to potrebujú zvýšiť. Krásne služby.
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: jonatan_666
|
Pridané:
13.2.2015 18:31
aj ja som mal donedavna od spustenia o2 na slovensku program o2 fer jednotka a pri zmene na pausal mi to oznamili ze uz ten program nieje ze sa nebude dat znova ak by som chcel
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: jánošík
|
Pridané:
22.2.2015 9:34
netload: nikdy v živote neuverím nikomu, kto mi bude spievať o niečom - supervýhodnom, doživotne zadarmistickom, daňovo-zvýhodnenom na veky a podobným báchorkám ....
Ja som Skylink zriaďoval pre svoju rodinu kvoli ponuke programov za adekvátnu cenu s tým,že aj JA, aj moji priatelia sme predpokladali,že ZADARMO,je len šikovným marketingovým ťahom. A kto nepochopil marketing ani po 10-15 rokoch od "nežnej", ten to nepochopí nikdy!!!!!
P.S. Prečo asi naletia aj dnes niektorí "inteligenti" na napr. "auto v super stave bez ďalších investícií"??????
Lebo sú "INTELIGENTNÍ" ??????????!!!!!!!!!!
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: jonatan_666
|
Pridané:
13.2.2015 18:26
no mna nik neojebava v tomto... orange a telekom som zavrhol uz davno... skylink to posral preto na neho kaslem. vdaka tomu som prestal sledovat telku a staci mi to co ponuka dvb-t... vz programy mozem okaslat jediny som sledoval prima cool... aj tak vsade davaju len reklamy a lakaju vas posielat sms za 2eurovy poplatok aby jeden clovek z 2milionov ludi co poslu sms vyhral 100eur je to na zamyslenie ked budeme krmit nenazrancov budu viac nenazraty.
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: kastrol
|
Pridané:
11.2.2015 14:37
Este ze existuje daco ako CARDSHARING....
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: Hmm
|
Pridané:
11.2.2015 12:09
Ja som to zrušil hneď ako zaviedli tento poplatok. Lenže napr. moja babka chce pozerať aj české stanice tak som jej to nechal. Aká je teda lacnejšia alternatíva pre človeka, ktorý chce mať okrem slovenských aj české stanice? Pokiaľ viem, tak všetky magia, upc, fiber tv a pod. sú založené na mesačnej nevyhnutnej platbe, čo znamená ročne viac ako tých 34 € čo bude stáť skylink po novom... Pokiaľ je alaternatíva,tak jej skylink zruším, lenže pokiaľ nie, tak čo už s nimi, proste pokiaľ ten ich poplatok bude nižší ako za porovnateľné kanály konkurencie tak u nich ľudia budú.
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: Hmm
|
Pridané:
11.2.2015 12:11
Ešte k tomu, že viacerí tú píšu, že mali ľudia od nich hneď odísť, správať sa uvedomele trhovo a pod. Neviem ako je to teraz, možno je iná možnosť, ale ľudia od nich neodchádzajú preto, lebo práveže sa správajú trhovo a skylink bola stále najlacnejšia varianta aj keď sa správali ako hajzli a zaviedli poplatok. Určite by nebolo "uvedomelé trhovo" just od nich odísť a namiesto nejakých 10-20€ ročne platiť 100 ročne:)
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: ewrftg
|
Pridané:
11.2.2015 12:41
ze ojebavali to je jedna vec, ale presne ako pises - kazdy by chcel 30 kanalov a zadarmo - vsak ked dakto chce daco zadarmo tak nech sa paci terestrial....
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od reg.: Miroslav Ďurian
|
Pridané:
11.2.2015 15:21
Prosim Ta nepouzivaj slovo "zadarmo" ked vsetci musime platit vypalne statu.
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: lamka1
|
Pridané:
11.2.2015 12:35
CT1+CT2 mas bez mes. poplatkom cez DVB-T. Len jednorazovo zaplatis za CI modul 30€.
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: mehmed
|
Pridané:
11.2.2015 12:57
A do toho modulu si zasunies co, gulove eso?
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: lamka1
|
Pridané:
11.2.2015 13:01
Nic, kartu nepotrebujes. Hovorime o plustelke nie skylinku.
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: niktos
|
Pridané:
11.2.2015 13:05
ano? plus telka komu patri? aj skylink mal len kartu a isiel zadarmo a dnes uz zdrazuje to co bolo zadarmo. Ste uz fakt padnuty na hlavu? Oni potrebuju nalapat ludi a potom za ruskom prevadzkovych nakladov spoplatnia, dvakrat iba dement spravy hlupost, ze im to vobec tento posraty stat toleruje.
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: trololoman
|
Pridané:
11.2.2015 14:20
asi som slepy ale ja tam nikde nevidim ze by ct1,2 bolo v baliku volnych programov, asi mas nejaku inu plustelku
http://plustelka.sk/ponuka-programov/
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: asas
|
Pridané:
11.2.2015 14:25
je to tak, len z informacii na ich stranke to nieje jasne.
|
|
slovensko krajina zazrakov ci debilov?
Od: tyvole
|
Pridané:
11.2.2015 17:57
otazne do kedy...
ked veris tej istej firme co uz odrbala ludi s dozivotnym zadarmo...
uz sa necudujem ze fico a jemu podobny zlodeji vyhravaju volby!
kedy sa uz poucite ludia!
ak skylink a cslink boli dozivotne zadarmo pri kupeni karty...boli...
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: trololoman
|
Pridané:
11.2.2015 14:13
CT1,2 chytis cez dvbt akurat ak ked byvas nedaleko hranic ak nie tak co?
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: peto10
|
Pridané:
11.2.2015 20:50
V KE ich chytam na antenu celkom dobre, tak co?
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: misozmarsu
|
Pridané:
11.2.2015 13:17
LACNESIA ALTERNATIVA JE UPC FREESAT TV ZA 20 € na rok
na skylink sa jebem uz 4 roky a som s freesatom spokojny
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: trololoman
|
Pridané:
11.2.2015 14:17
netrep, nemas tam ani jeden HD program, akurat az v baliku medium od 9.75€/mes. je CT1 HD, co je dost bieda jeden HD program za taku cenu.
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: Bzbzbbz
|
Pridané:
11.2.2015 14:44
ak chces mat kvalitu tak zaplatis ukrajincom a mas to lacnejsie, z druhej strany ak potrebujes iba zakladny program ako hore niekto spominal pre babku tak ano su aj lacnejsie alternativy
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: Hmm
|
Pridané:
11.2.2015 20:35
ten UPC freesat tv za 20 € rok môžem poprosiť link ? Lebo ani na stránke upc ani na stránke freesatu som nenašiel nič čo by bolo za menej ako 10 €/mesiac..
|
|
Re: zasa ti papluhovia
Od: warchief
|
Pridané:
12.2.2015 9:02
http://dopice.sk/cmr
Prvy rok zaplatis 20+20Eur, dalsi rok uz len 20 Eur.
Mas tam aj madarske programy.
|
|
Blbosť
Od: Kristian00100
|
Pridané:
11.2.2015 9:28
inak blbosť maximálneho stupňa celý SkyLink
to ako môže byť že platba mesačne je lacnejšia ako platba na 1 alebo 2 roky dopredu ? ... trochu choré
|
|
Re: Blbosť
Od: XMen
|
Pridané:
11.2.2015 9:30
Jednoducho, kedze vedia, ze do buducnosti budu zdrazovat, tak je pre nich predplatne rok a viac nevyhodne.
|
|
Re: Blbosť
Od: Adrique
|
Pridané:
11.2.2015 9:31
Dobrý postreh, zrejme je pre platbu SkyLinku výhodnejšie zadať trvalý príkaz každý mesiac. Alebo ešte výhodnejšie, od nich odísť.
|
|
Re: Blbosť
Od: Redized
|
Pridané:
11.2.2015 9:41
Iba za predpokladu, ze v najblizsich 2 rokoch nezdvihnu ceny opat.
To vsak zrejme zavisi aj od toho, kolko ludi sa rozhodne pre tu efektivnu moznost - odist.
|
|
Re: Blbosť
Od: ejha
|
Pridané:
11.2.2015 10:46
Ja som už odišiel :). Keby tak urobí pol milióna zákazníkov, tak by poplatok velice rýchlo zrušili.
|
|
Re: Blbosť
Od: ejha
|
Pridané:
11.2.2015 10:50
Problém je, že sa nedokážeme správať uvedomele trhovo.
Ale problém robí už to uvedomele. Neviem ako je možné napr. to, že sa z koncesionárskych poplatkov platia prenosy cez satelit na zakódovanej platforme. Môžete mi to vyvrátiť, ale podľa mňa je to proti zdravému rozumu. Argument, aby napr. nemci a nepozerali filmy zakúpené STV asi moc neobstoja...
|
|
Re: Blbosť
Od: JETOTAK
|
Pridané:
11.2.2015 12:26
Aj preto je v Nemecku kopec vecí lacnejších, lebo Nemec si nenechá brnkať po nose od nenažratej firmy.
Buď zruší, alebo si nájde iné riešenie.
Und poprdeli...
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
11.2.2015 9:29
Super, skylink si so zakaznikov urobi prvy april. Esteze som to vysmaril hned ako zaviedli to vypalne. Za ten grc platit 24 eur rocne, nie som ochotny.
|
|
Re: 5znak
Od: Y..
|
Pridané:
11.2.2015 9:43
34 ak to zaplatis naraz dopredu :-)
|
|
Re: 5znak
Od: 6598863514
|
Pridané:
11.2.2015 10:02
+ povinné poplatky pre RTVS 4.64 € / mesiac.
|
|
Re: 5znak
Od: ejha
|
Pridané:
11.2.2015 10:51
Ktoré by sa dali nazvať skôr výpalným.
|
|
Re: 5znak
Od: citron9
|
Pridané:
11.2.2015 11:22
koncesionarsky poplatok iba dovtedy pokial sa neodpojiš od elektrární. postav si doma ostrovnu elektráreň s vrtuľou a fotovolt-panelmi a poplatok platiť nemusíš, tak ako ja.
|
|
Re: 5znak
Od reg.: Miroslav Ďurian
|
Pridané:
11.2.2015 11:47
Aj to bude o chvilu zakazane. Neboj.
http://lnk.sk/sKs
|
|
Re: 5znak
Od: xixo
|
Pridané:
11.2.2015 14:49
To už zakázané je, musíš sa pripojiť do siete, nemôžeš používať elektrinu vyrobenú sebou na svoje účely.
|
|
Re: 5znak
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
11.2.2015 17:12
A na toto je aký zákon, vyhláška či nariadenie???
|
|
Re: 5znak
Od: Analytik-.-
|
Pridané:
11.2.2015 22:30
ale no, este raz sem niekto da link zo stranok typu ac24 (ruzumej neskutocne ruske bludy ktorym uveri fakt len debil), tak uz sa fakt naseriem :D
|
|
Re: 5znak
Od: Adrique
|
Pridané:
17.2.2015 14:58
To riesenie s vlastnou elektrarnou, ak by sme uvazovali len o trucpodniku voci Skylinku, by asi bolo dost neefektivne, resp. investicie by sa v dohladnej dobe urcite nevratili. Predsa len, tato investicia by bola urcite vyssia ako €240+ EUR za 10 rokov SkyLinku :)
|
|
do3.14
Od: WTF
|
Pridané:
11.2.2015 9:35
Tak toto sú jasné praktiky šmejdov.
|
|
Žaloba
Od: Adam77
|
Pridané:
11.2.2015 9:47
Bola na nich podaná nejaká hromadná žaloba?
|
|
Re: Žaloba
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
11.2.2015 9:54
na Slovensku? To radsej slovaci ohnu viac chrbat a zmenia si trvale prikazy, aby im nahodou nevypli telku.
Ja nemam satelit, dvb-t programy pozeram akurat tak stv1 v nedelu (agatha christie), inak tam totalne nic pozeratelne nie je.
|
|
Re: Žaloba
Od: Deer
|
Pridané:
11.2.2015 10:42
Nahodou, su tam celkom kreativne reklamy na vlozky a zjednotenu plet.
|
|
Re: Žaloba
Od: qsk
|
Pridané:
11.2.2015 11:34
Tento trend hybridov 2v1 ma už unavuje .
|
|
Re: Žaloba
Od: ...
|
Pridané:
11.2.2015 9:57
Nie, lebo slovaci sa radi vyzivaju v masochizme a radi platia za nieco, co ma byt zadarmo. Sice hukat na plnu hubu budu vzdy a vsade, ale neurobia nic. Preto je radost byt v tomto state hajzlom.
Mozno by sa skylink mal zamysliet a ponukat moznost, ze to nie je mesacna platba, ale uplatok od zakaznika aby mohol pozerat - potom by to bolo tolerovane.
|
|
Re: Žaloba
Od: 987546213
|
Pridané:
11.2.2015 10:05
A čo platba pre RTVS 4.64 € / mesiac. platí ju každé odberné miesto elektriny. Toto je nečestné, nie služba Skylink, ktorú môže každý zrušiť na rozdiel od platby RTVS.
|
|
Re: Žaloba
Od: hmmmm
|
Pridané:
11.2.2015 10:32
mozes zrusit odberne miesto, ist na ostrovny system, alebo napisat odber na nejakeho invalidu....
|
|
Re: Žaloba
Od: Borat
|
Pridané:
11.2.2015 13:18
Nemusi platit kazde odberne miesto.
Ked jeden zakaznik ma viac odbernych miest tak plati len raz.
Zo svojej skusenosti je to vyhodne. Byt, dom, chata, sused, kamos :-) vsetko za jeden poplatok:-)
|
|
Re: Žaloba
Od: miro j.
|
Pridané:
11.2.2015 12:18
jaky uplatok, ved to je len dar ako vdaka za sirenie signalu po satelite... ;)
|
|
Ukrajinci
Od: klávesnice
|
Pridané:
11.2.2015 9:53
Základný balík konkuruje cardsharingu, lol...
|
|
Re: Ukrajinci
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
11.2.2015 10:35
Daju sa tie nove krypto karty este sharovat? Sa mi zda, ze som cital, ze to tam uz maju nejak osetrene.
|
|
Re: Ukrajinci
Od: jjsankosk
|
Pridané:
11.2.2015 11:04
za dve eura mesacne sa da skylink plna ponuka
|
|
Re: Ukrajinci
Od reg.: dykeer
|
Pridané:
11.2.2015 12:45
kde maju za 2? ja mam za 4 :(
|
|
Re: Ukrajinci
Od: klávesnice
|
Pridané:
11.2.2015 12:52
Kto hlodá nájde. Kľúčové slovo pre Google znie : cardsharing, cardshara, carsdshare.
|
|
Re: Ukrajinci
Od: kkktk
|
Pridané:
11.2.2015 11:13
Nemaju a pokial budu pouzivat karty tak ani nikdy mat nebudu :)
|
|
Re: Ukrajinci
Od: klávesnice
|
Pridané:
11.2.2015 13:32
áno, čo transponder to karta. alebo čo program to karta. Ale to už sme na inej cenovej úrovni, kde sa sharuje pre pár dedín alebo pol mesta...
|
|
Hm...
Od: M7 Warez Group
|
Pridané:
11.2.2015 9:55
Nech si to nechaju, este ze mame Dreambox a OScam :)))
|
|
Re: Hm...
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
11.2.2015 10:03
A ten Dreambox má od koho satelitný signál???
|
|
Re: Hm...
Od: iso
|
Pridané:
11.2.2015 10:11
Signál je ten istý, len dekódovanie nie je od Sky linku.
|
|
Re: Hm...
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
11.2.2015 10:53
uz ti to dochadza? ked si to skylink moze nechat, tak vypnu signal a ty si mozes vies co dekodovat.
|
|
Re: Hm...
Od: anoaaa
|
Pridané:
11.2.2015 12:46
mimoza
|
|
Re: Hm...
Od: lamka1
|
Pridané:
11.2.2015 13:01
nevypnu, lebo dochodci si nenahodia sharing alebo budu pekne cvakat
|
|
Re: Hm...
Od: klávesnice
|
Pridané:
11.2.2015 13:28
Už to vidím ako si dôchodca kupuje tux-box (droid-box) za 200€+... Sú aj lacnejšie furtHD varianty...
|
|
faklink
Od: meletesku plesku
|
Pridané:
11.2.2015 10:02
Ďakovné dopisy môžte zasielať na email
vašej "milovanej" spoločnosti Skylink. :(
|
|
skylink
Od: achee
|
Pridané:
11.2.2015 10:02
Tak až či až?
|
|
Re: skylink
Od: fdsir
|
Pridané:
11.2.2015 10:07
Zdrazuju to az az.
|
|
Choré spoločnosti...
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
11.2.2015 10:05
Inak sú to dobrí hajzlíci, že?
Ako a koľko ľudí nalákali a včuleky sa tí ľudia nestačia čudovať...
|
|
Re: Choré spoločnosti...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.2.2015 10:09
zaujimave je aj to, ze 12x2=24 a 24x2=48 :) oni pytaju 34 a 54. Odhlasit a caves
|
|
Re: Choré spoločnosti...
Od: ...
|
Pridané:
11.2.2015 10:11
Bud aspon fer. V case, ked ponukali navzdy zadarmo bol majitelom niekto iny. Zmenili majitela a ten nic take nesluboval - je to len hlupost vsetkych zakaznikov, ze si nechaju skakat pohlave - aj ked chapem, ze sa to z ich pohladu javi ako svinstvo.
|
|
Re: Choré spoločnosti...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.2.2015 10:20
keby im hned prvy den dalo 30% zakaznikov vypoved, tak by dali cennik spet. Ale takto... Zial vypovedat sa malo pri uplne prvom zavedeni poplatku.
|
|
Re: Choré spoločnosti...
Od: ...
|
Pridané:
11.2.2015 10:24
Mne je to jasne, lenze je jednoduchsie nadavat a platit, ako vypisat zdrap papiera a poslat ich do riti. Preto sme aj minimalne Europsky fenomen - ceny najvyssie, sluzby mizerne, pristup k zakaznikovi pod bodom mrazu a to vsetko pri 1/4 platu ako EU priemer. A ludia sa vraj stazuju ako sa maju zle.
|
|
Re: Choré spoločnosti...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.2.2015 10:29
na druhu stranu za 24€ je to stale najlacnejsia alternativa k DVBt s podstatne vyssim poctom programov... Ja tolko platim skoro mesacne za UPC (14 cca mesacne platim)
|
|
Re: Choré spoločnosti...
Od: netload
|
Pridané:
12.2.2015 0:57
Ja som sa smial resp som skôr zaplakal keď v TV povedia že plat 500€ je v pohode a dá sa z neho vyžiť. Nedávno som videl v TV ako ten skurven*c rozumej pán ex-Prezident Kováč dostáva cca 2000€ rentu že bol prezidentom. Jedna študovaná pichanda povedala že sa jej to vidí ako primeraná suma. Proste je to už len vydrbaný dôchodca a čo že bol prezident. Je to proste práca ako každá iná a ešte k tomu na dobu určitú. Ja keď mám prácu na dobu určitú nedostanem odstupné proste konečným dátumom zmluvy končím prácu. Oni dostanú odstupné renty a omnoho viac. Prečítaj si toto a roztrhal by si ho v zuboch. Kto mojej starkej odklepne peniaze tiež trpí park. a potrebuje dlhodobú starostlivosť. http://dopice.sk/cmn
|
|
Re: Choré spoločnosti...
Od: Skylink99
|
Pridané:
11.2.2015 10:34
"Nase marketingove oddelenie odhadlo pocet ukonceni v roku 2015 na 34% z celkoveho poctu aktivnych kariet k 1/1/2015.
Zostavajuci vlastnici kariet nam zaplatia o 59 % viac ako v roku 2014.
Takze cisty zisk nam stupne o 0.66*1.59 = 5%
pri mensom pocte kariet, co je profesionalne.
"
Dakujeme.
|
|
Re: Choré spoločnosti...
Od: Gataka
|
Pridané:
11.2.2015 12:19
To co pises, je kokotina a entu.
Analogicky je to totiz to same, ako ked niekomu predas pozemok, na ktorom je zriadene vecne bremeno! Dalsia osoba to musi vziat aj s tym bremenom. Zrusit sa da bremeno az vtedy, ked s tym bude suhlasit aj druha strana.
Aj ten zavazok prvej firmy bol v podstate vecnym bremenom voci existujucim klientom.
ale ked ste ludia jebnuti a tieto mafianske praktiky este aj ohbajujete, tak si zasluzite akurat pekne tvrdu totalitu s malym dvorom a velkym bicom!
|
|
Re: Choré spoločnosti...
Od: ...
|
Pridané:
11.2.2015 12:24
Nie, nie je.
|
|
Dali verejný prísľub že...
Od: ...
|
Pridané:
11.2.2015 12:47
... poďte si kúpiť kartu a máte doživotne zadarmo základný balík. To že sa tvária ako nový majiteľ je nepodstatné. Kúpili aj so záväzkami firmy.
V normálnej krajine by dostali takú pokutu, že by boli po krk v sračkách.
Slovensko krajina zasľúbená. (Pre mafiánov a podvodníkov akože z Luxemburska)
Najdrahšie diaľnice, pípípí.
Banka vo Švajčiarsku čelí škandálu. Vo viacerých krajinách chcú vyšetrovať, kto sa vyhol daniam, naše orgány reagujú vlažne.
Ryba smrdí od hlavy.
|
|
Diskusia k článku: Skylink opäť zdražuje servisný poplatok, až o 55% až 77%
Od: fdsir
|
Pridané:
11.2.2015 10:09
Cardsharing od rusov sa pomaly stane lacnejsi ako "servisny poplatok" :-)
|
|
Re: Diskusia k článku: Skylink opäť zdražuje servisný poplatok, až o 55% až 77%
Od: Gsheufkls
|
Pridané:
11.2.2015 10:43
Nie ze pomaly, on uz davno je. Mozno nie v absolutnej hodnote, ale tych doslova par eur mesacne navyse ti prida vsetky premiove filmove kanaly, kde mozes pozerat novsie filmy v HD s originalnym 5.1 zvukom a bez reklam.
Keby nejakeho internetoveho whiteknighta trapilo, ze sa takto "okrada" SkyLink, pripomenme si, ze sa plati skoro 5,-€ mesacne statu za TV, ktoru nepozeram a nechcem pozerat. Zakon akcie a reakcie. Pridrbany poplatok za TV? Kupim "signal" inde. Velke dane na benzin? Natankujem v Rakusku, aby som to mal lacnejsie a Fico nedostal ziadnu spotrebnu dan. Vysoka DPH na potraviny? Opat sa vyberiem do Rakuska.
|
|
Diskusia.
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
11.2.2015 11:34
Rozmýšľaš ako prihriaty Blavák...
Klaus mal kedysi takúto rétoriku...
|
|
Re: Diskusia.
Od: prdlajs
|
Pridané:
11.2.2015 17:27
Hovori sa tomu rozum. Co 4Maniak moc nepozna.
|
|
Viac ladim akom pozeram
Od: elnino22
|
Pridané:
11.2.2015 10:26
Neustale preladovanie kanalov musí niekto zaplatit.
|
|
wwww5
Od: wwww5
|
Pridané:
11.2.2015 10:43
Jednoducho chceju aby sa im niekto poskladal na tu pokutu.
|
|
posledna kvapka
Od: Gorki
|
Pridané:
11.2.2015 11:34
Toto je posledna kvapka, prechadzam na cardsharing.
|
|
Kto vôbec ešte pozerá TV?
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
11.2.2015 11:35
Veď tam nič hodnotné nejde. Môj život je príliš vzácny než aby som ho strávil pozeraním dopravných nehôd, celebrít a Farmy.
|
|
nanananananananana
Od: batman
|
Pridané:
11.2.2015 12:04
ak chce niekto pomoct s prechodom na cardsharing nech da vediet, dam vsetky potrebne informacie - zdarma
|
|
Re: nanananananananana
Od: Wil
|
Pridané:
11.2.2015 15:39
Stručne - potrebujem satelitný box čo má RJ45, je pripojený na net? Nemám šajnu ako to funguje, na bučore za 80€ to asi nepojde...
|
|
Re: nanananananananana
Od: aaaaaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
11.2.2015 21:34
ale pojde , ferguson ariva alebo ab cryptobox a pacnuty firmveeer to vyriesia presne za tu cenu.
|
|
Re: nanananananananana
Od: jaahhh
|
Pridané:
11.2.2015 23:32
Pojde http://m.heureka.sk /satelitne-prijimace/ab-cryptobox-600hd/
|
|
Re: nanananananananana
Od: klávesnice
|
Pridané:
12.2.2015 1:02
AB CryptoBox 600HD aj 650ku mám ale staršia 550 je softwérovo odladenejšia. Preto za nu v SORTECu chcú o 20percent viac ako za novú 650. Ale čo som videl dá sa zohnat HD sat-box (čo má RJ45 - zdielačku) už za 45€. to pri parabole za 20 a LNB za 15 môže byt kludne do 80€. (mínus kábel, F-konektory, robotu z dotiahnutím netu k boxu a známeho čo ti to nastaví za flašku) už si len u 3 najznámeších "rusoch" predplatné kúpit...
|
|
Re: nanananananananana
Od: Wil
|
Pridané:
12.2.2015 9:03
Čiže ale potrebujem net ku nemu nie? Aby ťahal kódy ak tomu správne rozumiem...
|
|
!!!!!
Od: Gataka
|
Pridané:
11.2.2015 12:09
Platit za medialny vyplach moze len korunovany kokot.
Viac ako 10 rokov nepozeram na tu ohlupovaciu bednu a ked vidim (no nevidim, pocujem) to zdegenerovane myslenie stada oviec, ktore nanu cumi, tak by som som to staval k muru...
|
|
tak Vám treba chytráci
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
11.2.2015 12:19
Hlavně levně, že? ;) tam máte. Vy čo preferujete mBank, Zuno, Skylink/CSLink a podobné kraviny. Vždy sa Vám to vypomstí. Na tomto svete nedostanete nikdy nič lacno, ani zadarmo, nech Vám tieto prípady slúžia za poučenie [ktoré Vám aj tak nepomôže].
|
|
yebat
Od: yebat
|
Pridané:
11.2.2015 12:20
na toto sa da povedat len jedno: JEBAT ICH!
P.S.: ospravedlnujem sa vsetkym ktorych by moj prispevok poburil ci urazil ale fakt jebat ich
|
|
Re: dnisdnbsdklnflksd
Od: zrukynoha2
|
Pridané:
11.2.2015 12:27
Prosim vas ludia, zruste to. Ved nebudme tak hlupi narod aby sme si od kazdeho nechali skakat po hlave. Aj ked viem.. je to len vykrik do tmy..
|
|
Re: dnisdnbsdklnflksd
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
11.2.2015 12:57
Ale sme, pozri sa ako si napísal hlúpy. V podstate si to len zaklincoval :-)
|
|
Re: dnisdnbsdklnflksd
Od: zrukynoha2
|
Pridané:
11.2.2015 13:17
upriamujes pozornost na nepodstatne veci
|
|
Re: dnisdnbsdklnflksd
Od: Gataka
|
Pridané:
11.2.2015 20:17
Presne tak. Ja tiez casto kritizujem za gramaticke chyby, ale ak je obsahom prispevok dobry a hodnotny, tak forma ide do uzadia.
|
|
Re: dnisdnbsdklnflksd
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
11.2.2015 23:30
upryamuyem posornosť na nepotstatné vecy se?
|
|
Re: dnisdnbsdklnflksd
Od: aaaaaaaa
|
Pridané:
12.2.2015 7:46
Tak neviem, čo myslíš, ale napísal to správne.
Hlúpy = jeden
Hlúpi = viacerí
|
|
Re: dnisdnbsdklnflksd
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
12.2.2015 14:34
Ty si ešte väčší primitív ako autor tej hrúbky. Je to "hlúpy národ". Nebuďme hlúpy národ - singulár. Nie "nebudme hlúpi ľudia" - plurál, nominatív, životné, mužský rod. Cheers!
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
11.2.2015 12:33
Ja k tomu dodam len, otvorte oci :). No zas dojdu o dalsich ludi. Ja som hned zrusil ako bolo zpoplatnenie. Ked si clovek zoberie ze plati koncesionarske plus za skylink onedlho bude to cez 6 eur mesacne, no pekne, ludia otvorte oci a zruste to oni krachnu a bude, nebudu mat ani na prevadzku, lebo takto to len budu zdrazovat a zdrazovat.
|
|
UPC FREESAT TV ZA 20 € na rok
Od: misozmarsu
|
Pridané:
11.2.2015 13:23
LACNESIA ALTERNATIVA JE UPC FREESAT TV ZA 20 € na rok
http://sk.freesattv.tv/
|
|
Re: UPC FREESAT TV ZA 20 € na rok
Od: urbani
|
Pridané:
11.2.2015 13:59
Sice lacnejsia, ale o dost horsia ako ponuka tak kvalita. Skylink si je toho vedomy, a preto si dovoluje zvysovat ceny. Neexistuje prava konkurencia.
|
|
Re: UPC FREESAT TV ZA 20 € na rok
Od: Wil
|
Pridané:
11.2.2015 15:49
Dívam sa na ich ponuku a v "bezplatnom" základnom balíku majú takmer to isté. Takže pre niekoho čo si nekupuje ostatné balíky asi dobrá alternatíva.
|
|
Re: UPC FREESAT TV ZA 20 € na rok
Od: Getrudo
|
Pridané:
11.2.2015 19:38
Nova, nova cinema, smichov, fanda, dajto.
Pat stanic je celkom dost.
A nezabudaj ze 20 eur rocne plus aktivacny poplatok 20 eur.
Slaba konkurencia. Ale mozno sa preberu.
|
|
bezplatne
Od: M Zeman
|
Pridané:
11.2.2015 13:49
karta sky link kupena v CR nevyzaduje servisny poplatok na sledovanie STV a CT (vcetne CT4), pre nenarocnych dochodcov ako stvorene :-)
|
|
Re: bezplatne
Od: trololoman
|
Pridané:
11.2.2015 14:26
akurat tusim ze po roku take karty blokuju pokial sa na nich servisny neplati
|
|
Re: bezplatne
Od: Nabuchono-dozor
|
Pridané:
11.2.2015 16:14
Tušíš zle.
|
|
Re: bezplatne
Od: ajano
|
Pridané:
16.2.2015 18:09
aký je rozdiel medzi kartou kúpenou v CR a SK?
|
|
---------
Od: free
|
Pridané:
11.2.2015 17:44
predpatenym balikom neplatis servisny poplatok.
|
|
antiksat
Od: asdfadsfasdf
|
Pridané:
11.2.2015 18:07
nechcem robit reklamu ale ja osobne pravdepodobne prejdem na antiksat .. este to nemaju spustene, nejaka predregistracia bezi .. malo by to byt uz cenovo porovnatelne a hlavne z principu ako sa skylink sprava.. enjoy
|
|
mozne iba na svk
Od: L4j3c
|
Pridané:
11.2.2015 18:16
Zdieracske prasce to radsej rusom zaplatim za KOMPLET ponuku 37 € na rok jak tym hajzlom 34 € za shit zakladny balik.
PS: Cardshara
|
|
verejnopravne TV
Od: juraj1609
|
Pridané:
11.2.2015 20:23
Viem ze malokto dnes sleduje verejnopravnu TV Ale nemali by ist aspon tie aj bez zaplatenia servisneho poplatku ked uz clovek plai koncosionarsky poplatok? Len ma tak napadlo lebo viem ze digi ponukalo kedysi aj takyto prapocudny produkt len STV
|
|
Ďakujem Skylinku
Od reg.: Jebor
|
Pridané:
11.2.2015 21:35
Srdečne ďakujem, že vďaka Skylinku nepozerám od zavedenia SP televízor, nakoľko som ho odmietol z pocitu krivdy platiť. Ďakujem a posielam kvety :)
|
|
cardsharing
Od: ja nevjem us
|
Pridané:
11.2.2015 22:41
kua chlapi, da niekto link na nejaky clanok s vysvetlenim, co je ten stokrat omielany cardsharing? :D
|
|
Re: cardsharing
Od: klávesnice
|
Pridané:
12.2.2015 1:17
Pištík môj takto. Zakúpiš satelitný box ktorý musí podporovat zdielanie po sieti. ceny sú cca od 45€ a končia tak asi pri 900€. do boxu privedieš po LAN kábli cez RJ45konektor internet, v boxe otvoríš klienta a naklepeš údaje čo ti po zaplatení vypluje seting u našich ruských/ukrainských priatelov u ktorých si zaplatíš službu zdielania karty. Toto sa volá cardsharing. Zdielat kartu ti môže aj tvoj sused ktorý ju má zaplatenú, pôjdu ti ale len programy čo má zaplatené on. Rozpisovat tu adresy na rusov nejdem, sú volne prístupné po hladaní cez gogola. Btw. je vhodné mat kreditnú kartu (nie debetnú, kreditnú). Visa electron je debetná. Platí sa nou u rusov. V prípade paranoi si vybav M-Bank a vlož na kreditný účet len určitú čiastku ktorú prevedieš na rusov za službu cardsharingu. Podrobnosti o tomto vsetkom sú dokonca aj na youtube...
|
|
servisný poplatok
Od: meliskoOO
|
Pridané:
11.2.2015 22:56
To sa deju veci!
tinyurl.com/qjgvuk8
|
|
je to jednoduche
Od: jednoduche
|
Pridané:
1.4.2015 14:27
Založ si účet na: http://cardshara.tv/?ref=36916
A nastav si prijímač.
|