|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
huraa
Od: Problem
|
Pridané:
6.2.2015 14:30
Hura, wifi bude vsade... a kto to zaplati, Rado?
|
|
Re: huraa
Od: frflee3141592
|
Pridané:
6.2.2015 14:31
Zamestnavatelia a zivnostnici.
|
|
Re: huraa
Od: Rado_
|
Pridané:
6.2.2015 14:36
pol na pol :)
|
|
Re: huraa
Od: Free
|
Pridané:
6.2.2015 15:53
Mňa najviac zaujal občianský v sim karte.
Filmu The Net (sieť) http://www.csfd.cz/film/21988-sit/ som sa svojho času smial ako blbosti, ale realita dnes je ešte horšia ako v tom filme. Ukradnutie identity cez internet, kedy nemáte šancu ani dokázať kto ste. Ukradnú vám mobil a ste v pi.
|
|
Re: huraa
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
6.2.2015 16:24
...
...
po hlinovi
...
..
po po hlinovi v IT opat nova osobnost. este cakam matovica a bude to komplett.
|
|
Re: huraa
Od: Ferikuš
|
Pridané:
6.2.2015 22:12
okrem debilnej emeriky sa to asi nemôže stať nikde...čiže netreba preháňať s tou elektronizáciou identity
|
|
Re: huraa
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.2.2015 10:42
aky je rozdiel, ci ti ukradnu OP, alebo mobil? Mobil sa aspom da zaheslovat a ak by bol zaroven obciansky, urcite nejak este lepsie zabezpecit. Kamaratovi ukradli OP a objavil sa par rokov potom s fotkou dakeho arabaka..
takze penazenka OP zdravotna karta... vsetko v telefone by bolo fajn, ak by sa vymyslel seriozny system zabezpecenia. Nemusel by si 300 veci nosit len jeden pristroj.
|
|
Re: huraa
Od: HEEEEH
|
Pridané:
7.2.2015 16:46
Hacik je prave v tom ze za ten dlhy cas sa nenasiel nikto kto by seriozny system zabezpecenia vymyslel...
|
|
Re: huraa
Od: Veľký brat
|
Pridané:
10.2.2015 10:49
Dostaneš čip pod kožu. Vyriešené.
.
Potom začnú unášať ľudí "vyberači čipov" ktorí budú ukradnuté čipy využívať pre seba a svoje "rodinky" :-)
|
|
Re: huraa
Od: jvn
|
Pridané:
6.2.2015 14:41
WiFi bude vsade.. Dalsim krokom bude pripojit tie WiFi siete aj k Internetu, ale na to bude potrebnych dlasich X miliard eur :)
|
|
Re: huraa
Od reg.: cca01
|
Pridané:
6.2.2015 15:18
Dobrý nápad :)
|
|
Re: huraa
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
6.2.2015 19:39
X sem X tam nám už je to všetko jedno ...
|
|
Re: huraa
Od: NooN
|
Pridané:
6.2.2015 15:47
To sa strati, ved aj tak to nikto nekontroluje.
|
|
Re: huraa
Od: Zivnostni
|
Pridané:
6.2.2015 19:09
Rado to zatiahne ale iba ked to nebude na fakturu.
Inak tie peniaze nema ako upratat. :)
|
|
Re: huraa
Od: citaj lepsie
|
Pridané:
7.2.2015 11:10
mas to v texte, vraj EU
|
|
Re: huraa
Od: MuadDib
|
Pridané:
10.2.2015 21:52
No on, pán 90 %, si to zaplatí z peňazí ušetrených bezpapierovým (=bezbločkovým) hospodárením...
|
|
hovadina
Od reg.: shapira
|
Pridané:
6.2.2015 14:30
Sorry.. ale vacsiu hovadinu som nepocul.... OP do telefonu na SIM viazat? sa z konom zrazil?! Ked ho stratim, poskodim sim tak som v píp... a iste nebudem digitalizovane chodit po meste, slovensku s tym ze uz aj stát okrem operátora vie kde sa presne nachadzam...
a to WiFi na celom uzemi? je ak su ISP...
|
|
Re: hovadina
Od: a mame
|
Pridané:
6.2.2015 14:35
nove mudrlanta
|
|
Re: hovadina
Od: mujej
|
Pridané:
6.2.2015 14:57
občiansky preukaz by mal byť tlačený denne na letáky a rozhadzovaný z lietadla :)
|
|
Re: hovadina
Od: fa oskdfkosdf
|
Pridané:
6.2.2015 14:59
veru nie je beznecne robit volby cez internet, nech to bude akokolvek zabezpecne (ako informatik viem, ze sa to nikdy nebude dat na 100%), keby sa niekomu nahodou podarili volby zmanipulovat, nikto by sa o tom nedozvedel. vierohodnejsie pre mna bude stale vypisat papier a niekolko nezavislych komisii na scitavanie...
a lol nosit ocipoavanu mobilovu simkartu. prochazka ma u mna doveru, ale po precitani tohto mam zvlastne pocity...
na co wifi vsade? kolko ziadenia tu este chceme? nech sa vsade natiahne optika to ano. a do kazdej dediny kanalizacia!
astar seran kde si prosim?????
|
|
Re: hovadina
Od: Wil
|
Pridané:
6.2.2015 15:11
Presne, papier pri voľbách je papier. Digitálnych dát vyrobím hocikoľko a hocikedy...
|
|
Re: hovadina
Od: easa
|
Pridané:
6.2.2015 15:29
aj ten vas papier nieje nic moc. Ja zase vyrobim "spravne" papierove hlasy napr. od nasich spoluobcanov.
Nic nieje 100% a ma svoje za, aj proti.
|
|
Re: hovadina
Od: chaoser
|
Pridané:
6.2.2015 15:47
Bol som zastancom digitalizacie co sa tyka hlasovania a volieb, ale prednaska na Chaos computer conference mi otvorila oci (minimalne trosku o tom uvazujem inac). Ide o analyzu bezpecnostneho zabezpecenia hlasovania v Estonku a udalosti ako sa diali ked sa takato analyza zverejnila
Odporucam pozriet: http://goo.gl/UVRcdO
Co sa tyka manipulovania hlasov, ak nastanu v papierovej podobe ich dosah je miestny bez vacsej sance narusit celkove hlasovanie. Pri digitalnej s centralnym serverom, ak dojde k naruseniu tak to bude fatalne a pravdepodobne bez identifikacie. Co je velmi nebezpecne.
|
|
Re: hovadina
Od: sensei-san
|
Pridané:
7.2.2015 13:54
To video by malo byť "povinným čítaním" pre všetkých, čo sa vyjadrujú k voľbám cez internet.
|
|
Re: hovadina
Od: delavei
|
Pridané:
8.2.2015 2:03
Myslim ze pojem "digitalizacia" s oblastou hlasovania si si trosku zamenil s prenosom cez internet a podobnymi vecami (aj ked som video este nevidel - snad to nebol kruty omyl).
Digitalizacia vsak znamena len zmenu analogovej informacie na digitalnu. Napr. analogovy nazor volica a digitalny zaznam o tom, ze tento volic ma nejaky nazor. To by vyriesil terminal, ku ktoremu odblokuje pristup poverena osoba na zaklade identifikacie. Tak ako je to teraz. Az na to, ze tento terminal by bol digitalny (teraz je analogovy - urna). Mohli by zostat aj analogove urny v pripade akehokolvek zlyhania. A dokonca by sa aj priebezne mohli
|
|
Re: hovadina
Od: delavei
|
Pridané:
8.2.2015 2:03
tlacit vysledky na nejaky blockovy papierik :D (co je menej ako kvantum hlasovacich listkov) Ale vo vysledku by bol nejaky jednoduchy digitalny udaj ziskany offline, ktory by hovoril o pocte hlasov. A to by sa niekam poslalo tak ako urny.
Takze digitalizaciu je mozne spravit. Len mozno treba k tomu pristupovat trosku z ineho konca. Nevravim ze moje riesenie je dokonale. Len som sa narychlo zamyslel.
|
|
Re: hovadina
Od: 3453453
|
Pridané:
6.2.2015 15:52
NEzavisle komisie:DDD To si ma teda pobavil. U nas na dedine nehrozi.
|
|
Re: hovadina
Od: sensei-san
|
Pridané:
6.2.2015 22:08
Zúčastnil si sa sčítavania hlasov, nesúhlasil si s výsledkom, žiadal si zápis do zápisnice a ... potom sa stalo čo?
|
|
Re: hovadina
Od: ritmus for president
|
Pridané:
7.2.2015 19:40
Starosta mu rozbil papulu a isiel domov.
|
|
Re: hovadina
Od: Gertrudo
|
Pridané:
6.2.2015 15:54
LOL, "prochazka ma u mna doveru"
A preto to tu tak vyzera, lebo ludia doveruju politikom. Kazdy jeden politik je v politike iba a len kvoli sebe. Potom su tu aj taky ktori obcas nieco urobia aj pre nas, ale stale z toho nieco musi mat.
A verit niekomu koho dobre nepoznam? Ani kope kamaratom neverim, nie preto zeby boli nedoveryhodni, ale naco? Aby som bol potom sklamany ked sa ukaze ze dovera nie je na mieste?
A politikovi, to uz skor verim ze hocijaky bezdomevec robi pre spolocnost viac rspektive menej ju nici.
P.S. Prochazka je kokot od prveho momentu co som ho videl a nechapem ako taky dement moze mat taku podporu.
|
|
Re: hovadina
Od reg.: Tomas86
|
Pridané:
10.2.2015 1:50
zmanipulované voľby na Slovensku? To snáď ani nemyslíš vážne... :D
|
|
Re: hovadina
Od: kakadoo
|
Pridané:
9.2.2015 22:38
- "OP do telefonu na SIM viazat?"
Lepsie by to ani velky brat nevymyslel.
|
|
dochádzka
Od: radovít
|
Pridané:
6.2.2015 14:32
Radovi to dobre jebe, asi zas zohnal lepsiu ganju
|
|
Re: dochádzka
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
6.2.2015 19:16
šulo sa vratil teraz z NL ci tak nejako, nie?
|
|
Re: dochádzka
Od: 0xFE0
|
Pridané:
8.2.2015 12:53
Šulo sa ti na ganju môže vysrať. Šulo rád heroín. Zajebalo mu to a je taký politický "hero in"
|
|
Re: dochádzka
Od: navstevniiik
|
Pridané:
7.2.2015 8:09
Vizia slovenska ako digitalnej krajiny? No poviem vam minule som bol za pribuznym v nemocnici a tam to zas bola hotova vizia rozvojovej krajiny kdesi v afrike... Tak mi napada ci tu niekto nema trochu poprehadzane priority.
|
|
strana
Od: Problem
|
Pridané:
6.2.2015 14:32
...zaručenie absolútnej internetovej slobody na Slovensku...
Nevedel som ze Siet je strana internetovych piratov :)
|
|
hulim, hulis, hulime....
Od: dftdsts
|
Pridané:
6.2.2015 14:39
ten chlap je snad nejaka rodina petre prochazkovej? z povinnosti aspon jedna konina do novin denne....
|
|
eID-vs-mobil
Od: Kuratenko
|
Pridané:
6.2.2015 14:40
Ak si tento politik neuvedomuje, ze vacsia cast mobilov, ktore tzv. smartmobil bezia na deravom a nezabezpecenom operacnom systeme Android sa maju pouzivat ako nahrada ID - obcianskeho preukazu, tak to sa necudujem, ze ak su vsetci co sedia v tom nasom parlamente takto ....., tak vyzera nasa krajina ako vyzera
|
|
Re: eID-vs-mobil
Od: sensei-san
|
Pridané:
6.2.2015 22:10
Slovo "Android" tam máš zbytočne.
|
|
.....
Od: staronový usadlík
|
Pridané:
6.2.2015 14:51
Procházkova strana zatúžila po ľahkom zneužívaní a manipulácií s dátami...
|
|
Re: .....
Od: ...
|
Pridané:
6.2.2015 14:58
Sam by som to lepsie nepovedal. Som za, aby urady viac komunikovali s obcanom cez internet - vybavovanie online ziadosti apod a nie lietat po uradoch od dveri k dveram s papierom, lebo clovek potrebuje inu peciatku.
Avsak som zasadne proti volbam cez net - nie len z hladiska bezpecnosti, ale aj z hladiska, ze clovek, ktory nie je schopny na 10 minut zdvihnut rit a dostavit sa na volebny okrsok, nema ziadne moralne pravo rozhodovat o dalsom chode krajiny a uz vobec nie spoza monitora.
Nuz Radko je populista pre mladych, u mna s takymito viziami skoncil - uz nepotrebujem dalej presvedcovat.
|
|
Re: .....
Od: fa oskdfkosdf
|
Pridané:
6.2.2015 15:00
urady vybavit cez net, to sa by sa mi pacilo, ano! tymto smerom ano. ale to v clanku nevidim...
|
|
Re: .....
Od: sdfgsdf
|
Pridané:
6.2.2015 15:08
Presne. kedysi sli chlapi chcipat do boja za volebne pravo a teraz je dakomu zatazko rit zdvihnut. Taky nech radsej ani volit nejde.
|
|
Re: .....
Od: Gertrudo
|
Pridané:
6.2.2015 17:32
Nesuhlasim, dajme tomu ze bezpecnost by bola zabezpecena. Je plno ludi co by na volby isli ale maju robotu, su na sluzobke, dovolenke(to je fuk, podstatne je ze nie su na mieste bydliska) a velmi vela z nich su produktivny clenovia spolocnosti.
A tvrdit ze clovek ktory neobetuje tich par minut chodze sa rozhodne horsie ako kopa dochodcov pre ktorich su volby jedinecna zmena stereotypu je tiez dost vagne.
Dalsia, este podstatnejsia vec, akonahle by boli mozne volby cez net, tak je mozne zrealizovat priamu demokraciu, caste referenda o dolezitych otazkach a pdobne bez toho aby to nejako financne stat zatazilo.
Ale kedze ani ludia na it servery to nechapu tak bohuzial budem si snivat dalej tento sen.
|
|
Re: .....
Od reg.: roob_
|
Pridané:
6.2.2015 18:07
a prave preto to kompetentni nechcu. Zajtra bude referendum neuspesne, co ludom na dlhy cas odoberie chut na dalsie. A o to v prvom rade ide.
|
|
Re: .....
Od: omgs
|
Pridané:
6.2.2015 19:44
Co bude neuspesne? Pride dostatok ludi a dufam ze vacsina bude hlasovat proti homosexualikom ruzovym. Inak je to tu dalsi mediami zdementizovany stat
|
|
Re: .....
Od: Getrudo
|
Pridané:
6.2.2015 20:27
CI bude uspesne, alebo neuspesne je fuk. Nic sa nezmeni, len ludia namiesto realnych problem riesia picoviny.
|
|
Re: .....
Od: omgs
|
Pridané:
6.2.2015 20:46
Picovin a kokotiny v paroch.
Aspon nieco, ked uz nic ine.
|
|
Re: .....
Od reg.: Neviem
|
Pridané:
6.2.2015 22:05
Referendum nie je o homosexuáloch.
Referendum je o tom, aké percento ľudí ešte nie je spoľahlivo napojené na matrix. Ak markíza povie "nechoďte na referendum" a 20% aj tak pôjde, tak to je prúser, s tým sa majdan bude robiť ťažko.
|
|
Re: .....
Od: Getrudo
|
Pridané:
7.2.2015 9:23
Picoviny si domyslas. Funguje to presne naopak. To ze su media proti praveze presvedcilo ludi ktori nechceli ist aby isli.
|
|
Re: .....
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.2.2015 10:05
tak to je potom dobre, lebo inak hrozilo, ze im nepojde ani tych 400k ci mali nazbierat na vypisanie referenda a to uz potom by bol faktze velky pruser.
|
|
Re: .....
Od: ritmus for president
|
Pridané:
7.2.2015 19:55
Pockaj, pockaj, to akoze teraz ked bude refe... uspesne tak nejako zmiznu ti homosi? To som nevedel, parada.
|
|
Re: .....
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.2.2015 10:02
ok, tak tu teraz verejne priznaj, ze si sa mylil a o Slovensku nevies absolutne nic. 21,4% tammas.
|
|
Re: .....
Od: prdlajs
|
Pridané:
7.2.2015 0:57
"...ktory nie je schopny na 10 minut zdvihnut rit a dostavit sa na volebny okrsok, nema ziadne moralne pravo rozhodovat o dalsom chode krajiny"
A teraz kruta realita:
Clovek, ktory zdvihne rit a odvoli, sa prave vzdal prava rozhodovat o dalsom chode krajiny v prospech ludi, ktorych osobne nepozna, ktori maju imunitu a podla ktorych musi skakat, ako mu povedia. Bravo.
|
|
Re: .....
Od: there, I fixed that for you!
|
Pridané:
7.2.2015 15:16
A teraz kruta realita:
Clovek, ktory NEZDVIHNE rit a NEODVOLI, sa prave vzdal prava rozhodovat o dalsom chode krajiny v prospech ludi, ktorych osobne nepozna, ktori maju imunitu a podla ktorych musi skakat, ako mu povedia. Bravo.
|
|
Re: .....
Od: prdlajs
|
Pridané:
7.2.2015 16:27
Nie, pozri si zakon, ake su tvoje prava voci tym co si zvolil po volbach. NULOVE. Mas pravo drzat hubu a krok a cakat dalsie 4 roky, ak sa ti nepaci. To by ti ale musela fungovat logika, aby si to pochopil.
|
|
Re: .....
Od: Babicka
|
Pridané:
7.2.2015 19:47
Prav ma celkom dost v porovnani s "vychodom". Len tazko bude niekto brat vazne jedneho cloveka co napochoduje do parlamentu a vyhlasi ze rozpusta parlament a odteraz bude vladnu on.
|
|
Re: .....
Od: prdlajs
|
Pridané:
7.2.2015 20:53
Povedzme ze mas pravdu. A ze tvoj vytuzeny politik ti slubil, ze ked ho zvolis, skonci s korupciou v state. Ale on nic nerobi, iba sa vyhovara, ako vsetci pred nim. Ake su tvoje prava potrestat ho, alebo odvolat? ZIADNE. Tak je to aj so vsetkym ostatnym.
A aky "vychod" myslis? Krajiny na vychod od nas? Tam maju tak isto papierovu demokraciu ako u nas. A zneuziva sa rovnako ako u nas. Len media o tom informuju inak. Vylez za hranice tejto diery a budes prekvapeny, aka je realita.
|
|
Zbytočnosti
Od: Wil
|
Pridané:
6.2.2015 15:09
Zo začiatku sa mi zdalo že má normálne nápady ale teraz sú úplne sprostosti. Občiansky v mobile? A načo? Aby ho niekto hackol alebo si ho kopíroval Google a podobní? A keď aj bude v mobile ako sa sním budem preukazovať? Pomocou nejakej drbnutej aplikácie na Androide? Nie každý ma Android. Niekto lebo ho nepotrebuje a niekto ho zasa nechce...
Tam radšej riešte stav nemocníc, školstva, tunel vo Višňovom už mal dávno byť spravený a treba pozavierať všetkých skorumpovaných a uplatených. Gorila nedoriešená tak isto. Sakra! Na toto sa Vám môžem...
|
|
Re: Zbytočnosti
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.2.2015 20:19
Pan Prochazka jednoducho mysli, ze tie pri**bane dotykove tupelá ala smarb-blb-genius-lotato-tableto-fóny (s operacnym systemom zahranicnej firmy) budu povinne vybavenie kazdeho obcana tejto banaovej republiky - lebo v nom bude bezpecne ulozeny obciansky. Aj auto prespikovane elektronikou 10x viac ako Knight Rider bude povinne, aj cipy pod kozou ... aby sme boli dostatocne digitalna krajina.
OP v mobile ... chuj
|
|
Re: Zbytočnosti
Od: wifík
|
Pridané:
8.2.2015 20:54
Radko mozno vidi ze vela mladych na ulici ma v ruke stale mobil a vzdy pri sebe. Americke vzdelanie mu dodalo ten spravny napad :)
|
|
Re: Zbytočnosti
Od: johnni
|
Pridané:
8.2.2015 20:56
Mladi dementi ho mozno budu niekedy volit, pride im to ako cool napad
|
|
ziarenijeeee
Od: ijijhh
|
Pridané:
6.2.2015 15:26
Jasne a nase deti budu mat 7 oci a 3 nohy a budu mat hole hlavy, 1,5m vysku a bude im mykat gebulou 3x do minuty.
Ale vobec nebudu oziareniiiii
|
|
wifisiet
Od: radomir_siet
|
Pridané:
6.2.2015 15:43
a strana sieť sa premenuje na wifisieť
|
|
Re: wifisiet
Od: frilt
|
Pridané:
6.2.2015 22:22
A neskor zalozia aj Hotspot
|
|
Re: wifisiet
Od: ___
|
Pridané:
7.2.2015 16:33
..a ja som myslel že Hotspot sa volá to združenie gayov, lesbičiek a transgenderov...
|
|
poziadavky
Od: trololoman
|
Pridané:
6.2.2015 16:05
To su blbosti ktore ma vobec netrapia, ja chcem nizsie odvody alebo dan z prijmu, nizsiu dph minimalne na potraviny, stihlejsi stat co sa neserie uplne do vsetkeho, odluku od cirkvi, priamu demokraciu a slota, meciar, fico a dalsi v base. To by mohlo na zaciatok stacit.
|
|
Re: poziadavky
Od: prdlajs
|
Pridané:
7.2.2015 0:58
Co konkretne ti prinesie odluka od cirkvi? Nebodaj ti to zlepsi zivot? Alebo bude len o 1 krcmovu temu menej?
|
|
Re: poziadavky
Od: Clam
|
Pridané:
7.2.2015 12:23
Chumaj si ale riadny!!! Snad staci na začiatok?
|
|
magor
Od: Peter445
|
Pridané:
6.2.2015 16:05
...
|
|
poijkl
Od: ppp p
|
Pridané:
6.2.2015 16:33
voleby cez net v kapitalizme nemozu nikdy fungovat
|
|
Re: poijkl
Od: bosorak
|
Pridané:
6.2.2015 16:55
Volby cez internet fungovat mozu (nie estonsky model). Preco by ale niekto kompetentny statu prezradil ako na to? Nech si politici vyhlasia verejnu sutaz a dosadia vlastnych "expertov". Uprimne im celu tu frasku prajem.
|
|
Re: poijkl
Od: asdsf
|
Pridané:
6.2.2015 17:33
Podla mna nemozu principialne. Dost casto proste existuje centralna autorita, ktoru maju moznost jej programatori a spravci (alebo dokonca autori virov) ovplyvnit. Pekne, ze hlasujem "B", vidim, ze som hlasoval "B", ale virus v skutocnosti odosle na server "A".
|
|
Re: poijkl
Od: Kvík?
|
Pridané:
6.2.2015 19:04
To, že "dosť často existuje" nie je argument proti princípu, ale proti zlej implementácii. Kryptografické funkcie na tento účel boli vymyslené a sú dokázateľne bezpečné (aj v tom zmysle, že sa dá spätne overiť, aký hlas bol zarátaný, a môžeš to spraviť aj sám doma).
Časom sa voľby tak či onak digitalizujú. Technológia na to už existuje, aj keď by som ešte čakal, kým to spraví nejaká civilizovaná krajina, lebo na Slovensku to bude predražené a neschopné.
|
|
Re: poijkl
Od: asdfsd
|
Pridané:
6.2.2015 21:37
A co ked neskor zistim, ze som chcel hlasovat "B", pocitac ukazoval "B", ale v skutocnosti som hlasoval "A"?
Ako dokazem, co som chcel? Ze som sa nepreklikol? Overenie je pekne, keby sa hlas dal menit. A keby sme mali 100% bezpecne pocitace. Inak tazko.
|
|
Re: poijkl
Od: Kvík?
|
Pridané:
7.2.2015 13:30
Nijak, ale to nedokážeš ani teraz. Inak to vedie na druhú zaujímavú vec: že by sa hlas mal dať meniť kedykoľvek. Oproti stavu, keď sú poslanci v podstate na štyri roky zabetónovaní vo funkciách, to podľa mňa dosť vecí zlepší.
|
|
Re: poijkl
Od: asdad
|
Pridané:
7.2.2015 15:53
Nedokazem, ale nepotrebujem "certifikat" o tom, ako som hlasoval. Dokonca mozem byt pri komisii, ked otvara obalky a pocita hlasy a tak si overit, ze je tam aj moj hlas a ako to spocitali.
V momente, ked "certifikat" pri lubovolnom hlasovani zavedies, tak dava zmysel otazka, naco bude. A co robit, ked to nebude sediet. Co teda spravit ked pocitac zahlasuje za nieco ine?
(Popravde, PC nemusi vidiet, za co hlasujem - ale vidi, ze som z BA, tak moj hlas zmeni, prip. vidi, ze som z Oravy, tak moj hlas zachova. A mame mensiu podporu pre pravicu)
|
|
Re: poijkl
Od: Kvík?
|
Pridané:
8.2.2015 1:54
Éh... ako si overíš, či tam je tvoj hlas? Označená obálka, špeciálny krížik...?
|
|
Re: poijkl
Od: sdasd
|
Pridané:
8.2.2015 9:03
Staci krizik mojou rotrasenou rukou. Alebo "omylom" prehnuty volebny listok (kludne na 2x, potom vratene spat). Naviac mozem sledovat urnu od vhodenia mojho hlasu az do scitania hlasov.
|
|
Re: poijkl
Od: 3znaky
|
Pridané:
8.2.2015 3:53
Aj nemci si mysleli ze maju sifrovanu komunikaciu a potom prisiel Alan Turing ...
|
|
Re: poijkl
Od: HMMMMMM
|
Pridané:
8.2.2015 12:16
presne, a tam neslo o neake blbe volby ale o zivot!
|
|
Re: poijkl
Od reg.: Neviem
|
Pridané:
6.2.2015 22:26
Poviem to jednoducho, aby to pochopili všetci. Keby sa tie pojebané elektronické voľby robili tak, že každý odošle pojebaným internetbankingom jeden pojebaný cent na účet volenej strane, tak by to odrazu išlo, že?
Alebo tu je niekto, kto chce tvrdiť, že posraný bankový prevod s dvojfaktorovou autentifikáciou nie je dostatočne bezpečný? (S posraným rodným číslom- variabilným symbolom, dopredu registrovaným k posranému bankovému účtu.)
Vidíte, takéto jednoduché to je. Ako povedal malý fúzatý kokot: Kde je vôľa, tam je cesta.
|
|
Re: poijkl
Od: MatusC
|
Pridané:
7.2.2015 11:08
Problém je, že voľby majú byt anonymne. To tebou navrhovaný mechanizmus nezabezpečuje.
Ak by sme zrušili tajnosť hlasovania, možné to je.
|
|
Re: poijkl
Od reg.: Neviem
|
Pridané:
7.2.2015 11:52
Nevidím to ako zásadný problém.
Jednak elektronické voľby nemusia úplne nahradiť klasické hlasovanie, kto má pochybnosti o anonymite, nech ide za plentu, mne napríklad ani nevadí, či sa niekto dozvie, ako som volil.
Druhak, "anonymita" sa dá dosiahnuť napríklad tak, že sa všetky súbory súvisiace s voľbami po vyhlásení výsledkov zmažú. To je samozrejme úplne naprd anonymita ale na počudovanie, pre všelijaké iné situácie to teraz zákon takto a podobne rieši a nejak to všetci akceptujú (zákon o ochrane osobných údajov).
|
|
Re: poijkl
Od: ritmus for president
|
Pridané:
7.2.2015 19:51
Len prosim ta uz nie ziadne jednoduche funkcne riesenia. To by si si ako predstavoval, ze nebude ziadny ultramegabrutaleufondy tender?
|
|
Re: poijkl
Od: delavei
|
Pridané:
8.2.2015 15:27
Toto podla mna nie je uplne jednoduche bezchybne riesenie. Predstav si napr. DoS na celovu banku. Alebo nejake ine vyradenie serverov. Riesenie vidim skor o offline zbere dat cez nejake terminaly.
|
|
Re: poijkl
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.2.2015 10:12
to je uz davno prezitok. Ani internet banking nepouzivas? lebo das na ucet 123, vidis ze si dal na 123, ale virus odosle na 456... Volby cez net nemozu byt preto, ze by museli byt zmiesane a po druhe by bola velka ucast. Pri cojaviem 90% ucasti by sa Fico ani do parlamentu nedostal.
|
|
Re: poijkl
Od: hmmmmmmm
|
Pridané:
8.2.2015 12:18
ta ucast sa da zabezpecit zakonom, v niektorych statoch je to normalne...
|
|
Suma sumárum/somárum
Od: ParaNoik
|
Pridané:
6.2.2015 16:37
Populista, ktorý stratil všetkú hrdosť, nevie a nechce si to pripustiť a stále sa snaží si získať nejaké politické body.
Ale ruku na srdce, žiaden z nich nie je lepší, každý má za ušami.
Pracovať pre verejné blaho - to už je len novodobá rozprávka.
|
|
slovaknator 1
Od: de la tutti
|
Pridané:
6.2.2015 19:46
Co na to robert fico? Mohol by to na nejakej usmevnej fotke s palcom hore nad nejakym wifi routrom odporucat, rad sa zvezie na popularite ineho
|
|
chujoviny by riesil ale skutocne ....
Od: hoax
|
Pridané:
6.2.2015 23:45
Chujoviny riesi ale problemom sa vyhyba ... uz mi pripada ako fico jeden vacsi chuj ako druhy .... to uz radsej matovica budem volit ten sa aspon na nic nehra .....
|
|
Re: chujoviny by riesil ale skutocne ....
Od: Clam
|
Pridané:
7.2.2015 12:24
Kamo, kde si sa narodil?
|
|
Re: chujoviny by riesil ale skutocne ....
Od: ritmus for president
|
Pridané:
7.2.2015 20:00
V Trnave. Preco?
|
|
Re: chujoviny by riesil ale skutocne ....
Od: tamtung
|
Pridané:
7.2.2015 22:30
Udajne tam je porodnica v takom biednom stave, neupustili ta na hlavu?
Ale nie, myslim ze ten tvoj koment bol dobry a k veci, to skor henten sa nadoril v Trnavskej nemocnici.
|
|
A tak pekne začínal , ten Rado!
Od: alter011
|
Pridané:
7.2.2015 3:07
A čo WIFI nie je už dnes na celom území ? V ktorej dedine na Slovensku sa nedá pripojiť na WIFI ?
OP v telefone ? Ale to asi treba smartphon . Aj smartphony bude Rado rozdávať?
|
|
xmrrokár
Od: xmrokár
|
Pridané:
7.2.2015 5:38
ja zase chcem aby bola na slovensku strana Vladimira Putina a všetkych tajtrlikov riadenych s usa do jedneho vreca a hodit do dunaja
|
|
a to vsetko bez DPH
Od: jolanaProchadzkova
|
Pridané:
7.2.2015 8:21
wifi zadarmo alebo iba bez DPH ?
|
|
Re: a to vsetko bez DPH
Od: ___
|
Pridané:
7.2.2015 16:35
dnes ani chorobu nedostaneš bez DPH
|
|
aj ja chcem
Od: mixo
|
Pridané:
7.2.2015 12:28
a ja chcem aspon pol mega bez dph.... :(
|
|
HO2tSPo2t
Od: ffffff... m
|
Pridané:
7.2.2015 16:50
Dufam ze ak to prejde, nebudu prevadzkovat hotspoty ti s tymi retardovanymi bábkami na spagatikoch s iq bábky na spagatoch.
|
|
oiujkl
Od: ppp p
|
Pridané:
7.2.2015 19:21
ako keby to nebolo jedno komu system rozda hlasy o))))))))))
ci bude krajinu riadit janko,jozko,alebo rasto je predsa uplne jedno,ich totiz riadi brusel a vatikan o))))))))))
|
|
Re: oiujkl
Od: Homer Sipmson
|
Pridané:
7.2.2015 20:03
A ty si co urobil pre tradicnu rodinu?
|
|
Re: oiujkl
Od: papa mobile
|
Pridané:
7.2.2015 22:44
Bryndzove halusky
|
|
Re: oiujkl
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
10.2.2015 14:42
Vytrtkal mamičku, aby sa rodinka rozrastala...
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
7.2.2015 22:06
Vdaka, ale neprosim, Wifi nepotrebujem ku stastiu, mame tu plno gsm balastu uz, a ten obciansky v mobile tiez nie. Vystaci mi aj stary dobry "kartickovy".
|
|
nemam iluzie
Od: demetter
|
Pridané:
7.2.2015 22:34
je smutne ze tak malo ludi u nas si uvedomuje ake ma wifi ucinky na nas organizmus (a nie len ten nas)
vsak ludstvo sa zas bude po 30-50 rokoch buchat po hlave ako tolko krat v minulosti ach jaj
|
|
Re: nemam iluzie
Od: 0xFE0
|
Pridané:
7.2.2015 23:07
Aj polychlorovane bifenyly boli kedysi ok, aj azbest, aj naftalen, fluor, triclosan, zmakcovadla ako ftalaty, PCBs... Dnes po rokoch sa zistuje, ze to bolo nedostatocne casom otestovane a su z toho pekne sracky... Zamorene spodne vody, ukladanie v tele, dobytku...
|
|
Re: nemam iluzie
Od: kentaur
|
Pridané:
8.2.2015 4:41
a aké má teda presne účinky na organizmus? Očividne vieš viac, tak sa podeľ...
|
|
Re: nemam iluzie
Od: tamtung
|
Pridané:
8.2.2015 11:41
zavri zobak
|
|
Re: nemam iluzie
Od: Mentolista
|
Pridané:
8.2.2015 13:00
Lacný trik.
Ale k téme: v tých množstvách čo dostávame každý deň z každej strany prospech voči organizmu nebude. Štúdie už dávno boli a stále sú, myslím tie nezávislé, nepodplatené.
Skús vymyslieť nejaké EM okuliare a potom sa pozri okolo seba koľko miliónov kmitov máš okolo seba a koľko zbytočných nábojov ti udiera do hlavičky. Zjavne veľa.
|
|
Občiansky v mobile
Od: Swanmobilezarohom
|
Pridané:
8.2.2015 11:56
nech nežartujú. Aj, tak keby boli pri moci by na všetko zabudli. Občiansky do mobilu nepatrí...
|
|
si všetkým, si moje šťastie
Od: 0xFE0
|
Pridané:
8.2.2015 13:10
Ja ako neviem o čom sa tu sedláci hádate. Radko má prestížnu americkú školu ktorú vždy rád nepriamo spomenie, tam vedia čo je dobré, štúdium je "mentálne náročné" a drahé, to je záruka uchytenia-sa na vysokom poste.
Dávam palec radkovi... a prostredník do oka!
|
|
Aj tak budem prezidentom
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
9.2.2015 13:23
Na Radkových prednáškach som bol a musím uznať, že ich elektronická verzia by bola vykúpením. Ťažko nájsť väčšieho uspávača hadov :)
Radko mal víziu a .... potom sa prebudil. "A aj tak budem raz prezidentom" povedal si ucítiac mokro v pyžame....
|
|
Vam to tu dobre...
Od reg.: Tomas86
|
Pridané:
10.2.2015 2:06
Vám to tu dobre jebe... Riešite tu hackovanie volebných hlasov? To ste už totálne uderení?
Dnes stačí dať po dve prasatá do pár osád na Slovensku, aby sa človek stal ombucmanom, alebo starostom, a vy riešite cyber-zločin? Vám to tu už pekne jebe. Sa zobuďte zo svojho cyber-sna. Hlasovanie cez net je nebezpečnejšie ako na papier? Však hocijaký kár vo volebnej komisii si može spraviť háčikov a krížikov koľko chce na tie hárky... ako chcete zabrániť tomu analógovému útoku v tom vašom digitálnom svete??? Slovenskí národ je aj tak jebnutí. Je úplne irelevantné akou formou bude voliť...
|