neprihlásený Utorok, 23. apríla 2024, dnes má meniny Vojtech
BMW sa dajú jednoducho hacknúť a otvoriť

Značky: dopravahackovanie

DSL.sk, 1.2.2015


V 2.2 miliónoch vozidiel automobilky BMW sa nachádzala respektíve nachádza bezpečnostná slabina, ktorá ich umožňuje pomerne jednoducho hacknúť a odomknúť.

Zistil a upozornil na to nemecký motoristický klub ADAC.

Slabina sa nachádzala respektíve u časti áut stále nachádza vo vozidlách vybavených technológiou ConnectedDrive, prítomnou v modeloch značiek BMW, Mini a Rolls-Royce.

ConnectedDrive je označenie pre technológiu pripojenia vozidla na Internet cez mobilnú sieť pomocou zabudovanej SIM s odosielaním niektorých údajov automobilke a možnosťou ovládať niektoré funkcie vozidla. Automobilka napríklad dokáže majiteľovi cez technológiu na diaľku otvoriť jeho auto.

Podľa dostupných a naznačených informácií slabina spočíva v tom, že firmvér vozidla sa k serverom ConnectedDrive pripája nezabezpečene pomocou HTTP protokolu a zrejme inštrukcie zasielané servermi BMW nie sú žiadnym spôsobom autentifikované prípadne správne autentifikačné informácie dokáže vytvoriť aj útočník.

Ak tak zlodej pomocou dnes bežne dostupných technológií vytvorí v blízkosti vozidla falošnú GSM základňovú stanicu, ku ktorej sa vozidlo svojou SIM pripojí, môže sa následne tváriť ako servery BMW, odpovedať na HTTP požiadavky vozidla a napríklad odomknúť na vozidle dvere.


Ilustračný obrázok, BMW M3 Coupé (foto: BMW)



Slabina sa nachádzala vo všetkých modeloch s ConnectedDrive vyrobených od marca 2010 do 8. decembra 2014, okrem iného v BMW X1, X3, X4, X5, X6, Z4, i3, i8, viacerých modeloch série 1 až 7.

BMW slabinu opravila aktualizáciou firmvéru, ktorá sa na vozidlá automaticky už inštalovala respektíve v niektorých krajinách inštaluje v nasledujúcich dňoch. Po aktualizácii vozidlo komunikuje so servermi BMW šifrovaným protokolom HTTPS, pričom pri komunikácii overuje certifikát serveru. Útočník sa tak už nemôže vydávať za server BMW a vozidlu zasielať inštrukcie.

Odomknutie dverí je najvážnejším možným dôsledkom zneužitia slabiny v ConnectedDrive, podľa dostupných informácií cez ňu nebolo možné ovládať a ovplyvňovať žiadne jazdné funkcie ani naštartovať.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Vydaná Fedora 40
Samsung spustil výrobu takmer 300-vrstvovej flash pamäte
NASA opravila sondu Voyager 1, aktualizovala softvér aby nevyužíval poškodenú pamäť
Telekom má nové programy Swipe pre mladých, aj s neobmedzenými dátami
Dánsko chce vybudovať minimálne 6 GW veterných elektrární, v mori
Dnes pribudne ďalší vysielač digitálneho rádia
Skylink zvažuje sprístupnenie Live TV pre Linux s nižším rozlíšením
Qualcomm uvedie nový CPU pre notebooky v stredu, bude mať aj nižšiu verziu
Android prešiel na lepší SW dekóder AV1, umožní prehrávať AV1 videá na viac smartfónoch
Odmena za ťažbu Bitcoinov klesla na polovicu


Diskusia:
                               
 

takze uz nebudu len android telefony nachylne na bezpecnmostne chyby ale aj auta.
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Samozrejme stale lepsie ako iphone ktory je hacknuty uz pocas otvaracieho ceremoniala kazdej sutaze
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Obe robia americania a ti robia vela veci pofiderne.
Toto ma ale dost prekvapilo, lebo nemci nie su znami tym, ze by nieco fusovali a tato chyba je prinajmensom detinska. Zeby uz aj nemci zacali jebat na kvalitu? ...
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Netusime, ci ten sw vobec pochadza z Nemecka, ci kde ho vobec kupili.

A kedze je v modelovych radoch z roku 2010, tak to znamena, ze bol vyvinuty niekedy v 2004, t.j. cca vtedy, ked vysiel XP SP2.
Odpovedať Známka: 0.7 Hodnotiť:
 

este stastie, ze som si moju MX5tku kupil pred tyzdnom...
Odpovedať Hodnotiť:
 

BMW fusuje software a elektroniku vseobecne...
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

Daj si facku
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

Furt lepsie jak nejaka skodofka a hlavne, ina uroven elektroniky nez packy a vypinace v tych vasich korejskych pojazdnych konzervach...
Odpovedať Známka: -5.3 Hodnotiť:
 

sak v tej skodovke je elektronika od nemcov...
Odpovedať Známka: 5.8 Hodnotiť:
 

Asi tak ako nemecke potraviny v Lidli a Kauflande
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Ked to beres takto, aj vo felde je nieco od WV, Bosch-u...
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Rád by som ťa potešil svojim názorom na automobily BMW.
Keď chce niekto silou mocou p*čovinu na leto, nech si kúpi kabriolet a v zime ho zamkne do garáže. Ale nie BMW, ktoré sa tvári ako auto a nie je.
Sráči v BMWčkach, len čo napadne päť centrimetrov snehu, znížia rýchlosť na polovicu povolenej, lebo vedia, že tá ich pi*ovina inak jebne v prvej zákrute do priekopy. Aj tak väčšina z nich do tej priekopy skôr či neskôr jebne. Neskutočne ma obťažujú títo koko*i, v piatok som sa jebal z BA do Modry triapol hodiny (áno, tri hodiny, tridsať minút) väčšinou na dvojke, lebo koko*i na BMW išli 25km/h. A to dokonca aj tí na štvorkolkách, to je nejaký podmienený reflex, asi že, "mám BMW tak musím jebnúť do priekopy, to je môj osud".
Ospravedlňujem sa za niektoré expresívne výrazy. Mier všetkým a požehnané vianoce.
Odpovedať Známka: 1.5 Hodnotiť:
 

Fiiha, asi daky druh zakomplexovanosti...
S pozdravom,
Majitel BMW ktory predvcerom roztlacal tri predokolky lebo sa nevedeli pohnut, z toho dve do kopca....
Odpovedať Známka: 2.4 Hodnotiť:
 

Hehe, Leoni raz presunulo vyrobu do srbska a kvalita isla dole vodou. A boli to hlavne kabriolety. Po par mesiacoch presunuli vyrobu naspat na sk...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

akože bmw bez xdrive roztláčala predokolku do kopca na snehu?
tebe jebe?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

toto napise len kkt ktory bmw asi nikdy nemal a ak hej tak max e30 a podobne ktore nemaju system typu DSC, lebo pokial ho mam zapnuty tak sa do smyku nedostanem aj ked chcem a ano aj teraz v zime... peace hejterom na non bmw autach
Odpovedať Známka: -1.7 Hodnotiť:
 

Veru nemal ani nebudem, ak mi na starobu nejebne v makovici.

http://dopice.sk/ccD
Odpovedať Známka: 3.9 Hodnotiť:
 

Zadokolka nie je pre amaterov, takze nekupuj si to, aspon nebudes za rovnakeho vola ako co si postol.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Ano, súhlasím. Mám známeho, ktorý ma servis BMW (Len čisto BMW). Samozrejme, je presvedčený, že BMW je najlepšie auto na svete ale otvorene hovorí, že na tom TREBA VEDIEŤ JAZDIŤ. A 99% kokotov (čítaj: majiteľov BMW) na tom jazdiť nevie a ja sa potom v zime za nimi jebem rýchlosťou 25km/h. Kurva, kúpim si traktor s radlicou a budem jazdiť v zime po Bratislave štyridsiatkou a vyjebem všetky tie pipiny a buzerantov v BMWčkach do priekopy. Bratislavčania mi ešte poďakujú za plynulú dopravu. Možno budem aj primátorom s takýmto prístupom.
Odpovedať Známka: 7.4 Hodnotiť:
 

Sorry, aby ma niekto zle nepochopil, nemám nič proti homosexuálom. S pozdravom 3xANO.
Odpovedať Známka: 5.9 Hodnotiť:
 

Súhlasím s tvojím názorom a musia tam byť teda "machri" v BMW keď niektoré modely majú 11 nastavení prevodovky. Šak krista dajte mi šaltpáku a hotovo. Ale iba dement v BMW čo sa nevie voziť potrebuje automat...
Odpovedať Známka: 4.1 Hodnotiť:
 

viac možností, viac srandy. pánko by asi rád jazdil na jednotke dole kopcom
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

Tak ty si pekne zakomplexovany debilko... Aby zo znameho co ma servis BMW nebol len nejaky mechanik co tam maka za par chechtakov a vecer po sichte si rozpravate o BMW pri pive... Ja som vystriedal vela auto od skody, vw, oplu... a nic nejazdi ako BMW s xdrie-om. V zime mas problem dat to do smyku, pokial nevypnes DSC samozrejme
Odpovedať Známka: -0.4 Hodnotiť:
 

Debilko? No uvidíme, keď ťa vyjebem do priekopy s mojim New Holland T7, ty nagelovaný BMWčkar.
Odpovedať Známka: 3.1 Hodnotiť:
 

Ano debilko... A som tak trocha na kratko ostrihany, gel som nikdy nemsuel ;) Ked zabludis s tym tvojim traktorcekom aj mimo tej vasej dediny tak daj vediet, tam sa nezdrziavam
Odpovedať Známka: -3.0 Hodnotiť:
 

Chalani, prečo tie predsudky že kto má BMW je nabáchaný vyholený kokot, nagélovaný metrosexuál a podobne? Už to dávno neplatí.
Odpovedať Známka: 5.2 Hodnotiť:
 

U nich v dedine to este nevedia... Ale podla mna je to taky prezitok este z 90. rokov
Odpovedať Známka: -0.4 Hodnotiť:
 

Tiež si myslím. Tipujem že komplexy takýchto ľudí nesmerujú priamo na BMW, ale na konkrétneho človeka ktorý raz riadil jedno BMW...
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

... a bol to kokot.
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

taký, ktorý ani netrafil reakciu
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Lebo som kurva išiel TRI A POL HODINY kôli nagelovaným metrosexuálom z Bratislavy do Modry. Za prvú hodinu, od 11:00 do 12:00, som sa dostal z Červeného Kríža po Hlavnú Stanicu, to je kurva podľa Googla 3,9km - 6minút. A to kôli tomu, že tí buzeranti na BMW robili na Pražskej toto:

http://dopice.sk/ccD

Nevravím, že to sú jediní kokoti v Bratislave, ešte sú tu majstri, čo chcú zimu zvládnuť na letných gumách, ďalej ženy v domácnosti a podobné idivíduá, k tým som tolerantní, lebo nevedia, čo činia ale tí BMWčkari ma fakt serú.
Asi pôjdem na nejakú terapiu, kde sa budem postupne približovať k BMW, potom sa ho dotknem, potom si skúsim sadnúť, vzápätí odpadnem, potom celé odznova ...
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Jasné, môže zato BMW. Šoféri v Opeloch majú priemerne o 5cm dlhšie vlasy, šoféri v Hyundai-och preferujú bicykle.

Dnes graduješ, zajeb ešte niečo.
Odpovedať Známka: 5.2 Hodnotiť:
 

>kokoti v Bratislave
>Bratislave

diagnoza jasna... so znackou auta to nesuvisi :o)
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Nevrav. A aká je diagnóza? Horím zvedavosťou. Som bratislavčan a bývam v Starom Meste.
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

ta, ze na rozdiel od vyssie polozenych krajov, nemaju bratislavcania temer ziadne skusenosti so snehom. preto, ked padne prva vlocka, zacina vam kolabovat doprava - co je dost blbe.

vela aut + vela sviatocnych a obcasnych vodicov (aka kokoti vacsinou na letnych gumach, lebo fuck why - sme v meste a zimne netreba, tych par metrov prejdem aj na letnych) == pruser.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

vidis presne si popisal odjebkov co sa sem seru z dedin pracovat keby zostali doma na lazoch neboli by prepchate cesty bmw z roku 1970 a jeblinami za volantom
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

picovina, pan farar.

'odjebkovia z lazov' su nauceni uz v septembri/zaciatkom oktobra prezuvat zimne gumy a jebnut pre istotu retaze do kufra.
a o. i. je dost mozne, ze sa uz od decka ucili soferovat na starych mb-ckach, ktore mali tiez zadny nahon, cili dobre vedia, ako sa take auto dobre smyka a co treba v danom pripade robit. takeho experta najdes skor v stlpe ako na zaciatku kolony.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Odjebkovia z lazov predovsetkym nevedia jazdit na krizovatkach so semaformi (nie, fakt uz zelensia nebude) a potom idu tridsiatkou v lavom pruhu na dvojprudovke, ci je zima alebo leto.

Myslia si, ze vedia jazdit na snehu, pretoze v najblizsej dedine je vseho vsudy pat aut aj s tym, co ma pan farar v garazi, a viac naraz ich na ceste nikdy nevideli. Potom pride do mesta a je vyhukany, ze je ich tam akosi viac a ze ked ta masa zacne jazdit pomalsie, ze to ma prekvapivo plyv na rychlost a plynulost dopravy.

Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

a zasa u vas pastikarov na mna minule vytruboval kokotko v deravej plesnivej felicii, ked som siel v lavom 90, tak som sa mu musel normalne uhnut do praveho. Zadne dvere mal derave a diery vystriekane montaznou penou, ale myslel si, ze dialnica je 110, tak moze trubit. Zrejme kazde miesto ma svoje pravidla, tos tymto sa ti ospravedlnujem, podla auta sa urcite spoznas.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

To, ze niekto ide rychlejsie, ako je povolene, je jeho problem, nie tvoj. On bude vysvetlovat fizlom, preco to urobil. Tebe by sa mohlo stat, ze im budes vysvetlovat, preco si mu v tom branil.

Pointa je, ze oboje je proti zakonu o cestnej premavke. Ja viem, ze u vas na lazoch nie je komu branit v predbiehani a preto je to pre teba novinka, ale fakt radsej jazdi o nieco ohladuplnejsie.

Btw, na obchvate ju kusok aj osemdesiatka. Bacha, aby si neprekrocil.

A hej, pamatam, to si ty, co vytiahol dedov vyblyskany moskvic z '64, ze? Kolko uz ma najazdene, 5000 km?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Vybliskanym autom z '64 - akymkolvek, sa neda nikoho urazit. Ale s tym branenim v predbiehani suhlasim.
Odpovedať Hodnotiť:
 

"ale otvorene hovorí, že na tom TREBA VEDIEŤ JAZDIŤ"

toto snad nemyslis vazne... treba VEDIET jazdit aj na skode 105... toto plati snad pre kazdy model. kazdy je iny a kazdy ma fakt ine jazdne vlastnosti. ale ak tvoje cesty tvoria max par-kilometrove akciove nakupy do kaufiku, nebudes ani tusit o com pisem.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Pekne si to zhrnul, my co najazdime tisice km mesacne tak vieme... Tiez som stretol plno soferov, ktory su posraty ked napadne trochu snehu a hned idu max 50 mimo obce... ich staci obehnut a nie sa trepat za nimi (to asi debilko nedokaze)
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

Ty si troll, mojko a ktovie, či máš vôbec vodičák. Ako kurva obehneš kokota v BMW, keď si pätnásty v kolóne z Bernolákova kurva do Pezinka? Ten kokot v BMW je na čele, je to predsa ALFA samec. 25km/h.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

No obehnem celu kolonu aj s tebou ty chudak zakomplexovany... Ked nevies jazdit tak si kup na zimu listok na autobus
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

:))) a čo WOWko, ide ti?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

co je wowko ?
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

z jeho reakcí je jasné že World Of Wolksvagen
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

No nic idem si kuknut nejaky film, nebudem s tebou stracat cas... Ukoncime to tak, ze nevies o com hovoris, nevies jazdit a navyse si aj zly clovek, samozrejme v dobrom
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

ale bol by som zvedavy na com chalan doteraz jazdil a kolko kilometrov ciest ma odjazdene
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Chalan najazdil odhadom nejakých 800.000km, bol zatiaľ majiteľom deviatich automobilov, jazdil na všeličom, od Nissanu Patrol po Hondu Jazz. Áno, teraz mám VW. BMW som nemal a ani nebudem mať. Na tej malej Honde som prešiel odtiaľto, z Červeného Kríža na Lofoty a spať. Doteraz som nevidel mentálne zdravého človeka v BMW alebo v Subaru, verím že takí sú, rovnako verím aj na UFO.

No poď, daj koľko si najazdil ty a na čom.
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

Osemsto? Nič moc. Len tu na slovensku? Či po európe? Či si bol aj v afrike?
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

... a okrem toho, ze som najazdil tak strasne vela kilometrov, tak vidim aj kto je na cele kolony 15 aut predo mnou a jebem sa do Modry zo Stareho Mesta cez Patronku...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

No vidíš, fešák bystrozraký, vieš o tom hovno, čo sa dialo v piatok v Bratislave. Jebal som sa do Modry nielen cez Patrónku, ale aj cez Bernolákovo. Zvláštne, že?
Mimochodom, dneska už metrosexuáli na bavorákoch lietali po obchvate 120. Akonáhle zlezie sneh, ihneď sa im uvolnia stiahnuté polky.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Mal si napísať "No nič, idem si zahrať WoWko", to by bolo aspoň vtipné.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Co ta nadrapuje, naskrabal si na bavo a potom si ho jebol do jarku?
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

Akože to sme kde? Potrebujem nejaké extra školenie aby som vedel auto za 40000€ šoférovať aspoň tak ako nejakú škodovku? Fakt ma to zaujíma. Nie som expert na autá ani závodnik a neviem prečo by som mal také auto chcieť.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Vzhladom k tomu, ze zadokolka je uz kvoli fyzike viac pretacava ako predokolka jazdi sa na tom inak. Nepotrebujes specialne skolenie, ale nesmies mat v hlave nasrate a byt zakomplexovany kreten - ako tu niektori predvadzaju. Dalsia vec je ako uz niekto spominal, ze niekto nie je zvyknuty na sneh - a je uplne jedno ci to bol sofer v bmw alebo v skodovke. Lenze problemom dnesnych soferov je, ze elektronika im dovoluje jazdit ako prasata - lenze ta elektronika funguje len za suchych ciest, pri horsich podmienkach je aj jej ucinnost vyrazne obmedzena a preto potom velki geroji idu ako s vajciami a ti este vecsi koncia v priekope.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Hmm, elektronika a všetky tie vymoženosti v autách sú fakt na ****. Pretože to len vedie k tomu, že sa na to v prehnanej miere spoliehame a sme ochotní podstúpiť väčšie riziko...
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

na zimu jedine quattro. Kto nevyskúšal, nepochopí.
Odpovedať Známka: -5.4 Hodnotiť:
 

Na splátky?
Odpovedať Známka: 8.4 Hodnotiť:
 

Quatro je super na rozbehy a celkovo odvladatelnost, ale ja si neviem odvyknut od toho, ze kazdu chvilku si to rozhodim a zakrutu si prejdem pekne bokom... na 4x4 som nejazdil vela, cize mozno to len este neviem, ale rwd mi pride jednoduchsie rozhodit :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Na it vybavu aut sa pozeram dost skepticky. Pouzivaju ten isty hw aj sw vo vsetkych modeloch, a pritom co sa inovacii tyka tak je to uplna bieda(naj priklad koncernove auta kde navigacia vyzera rovnako poslednych 10 rokov).
A tesla ma napriklad pristup k autam ako it spolocnost.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

nechapem ako by sa dala zmodernizovta navigacia ved to mas mapu ktora je taka ista ako 10 rokov dozadu nemeni sa , a ked to funguje a robi to co ma 9 naviguje 0 tak naco do toho vrtat?
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Vdim ze si navigaciu v skode alebo vw nikdy nemusel pouzivat. Inak by si hovoril. Ani len blbu navigaciu v pruhoch nema.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Ty vole a co by si este nechcel ? Aby to auto este aj odsoferovalo za teba ? Ked som zacinal jazdit tak som pozrel na mape kam to asi idem a potom uz len staci sledovat cestu...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Dnesna mlada generacia je tak smart, ze netrafi bez pripojenia k netu o dve ulice dalej... Ale to je nic: podaktori si v lese alebo na opekacke youtubuju: "ako zalozit ohen"
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Ano, a vtedy si ani nemal pocitac. A vlastne ho nemas prispevky pises na pisacom stroji a posielas postou.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

chceš povedať, že pokrok je cool?

v určitej oblasti áno, v určitej nie.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

V ktorej nie? Teda okrem zbrani.
Odpovedať Hodnotiť:
 

umela inteligencia ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Fuuu ty kde zijes? To ze nemci si robili svoje veci sami platilo pred 30timi rokmi, nie dnes. By som sa divil keby vobec nieco na BMW bolo z nemecka
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Mám možnosť vídavať nemeckú prácu a nemám pocit že by to bola nejaká extra kvalita.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ktory rocnik? 2008 ?
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

co mamina a tatino sa nedohodli s jeziskom a nedostal si iPhone? placko
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Kupte uz niekto tomuto frustrovanemu chlapcovi iPhone, nech uz prestane vypisovat tie svoje povesti.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nasim zlodejom k otvoreniu staci tvrdy drot, platok z pilky, alebo prirucny kamen - proste su skromnejsi a IT vybavu nepotrebuju ;-)
Navyse ak ich zaujima konkretny kus, tak obetuju aj trochu casu na odtah, aby verejnost zbytocne nerusili laborovanim pod zle osvetlenym parkoviskom...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Když nepomůže telefon, pomůže cihla.
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

NO PHONE ?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

"... nezabezpečene ...", "... neautentifikovane ..."
To je neuveritelne - v dnesnej dobe, aby som si precital taketo nieco, a este v pripade aut za 10ky tisic.
Cista hanba. Hanba ti BMW!
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Chcem praveho jozka s jeho alternativnou gramatikou :-(
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

Zalozime Alianciu za Jozka? Potom hned aj referendum za jeho prava by sme zorganizovali. Teraz je to v mode...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Ty si ....
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

hnedý
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

rapper
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

z USA
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ktory
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

jazdil
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

na bmw
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a cez zimu
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

fetoval
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

triapolhodiny
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

android rulezz
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Svet watch dogs sa pomaly ale isto stava realitou
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Ocividne je realitou uz velmi davno, len teraz nam ho s oneskorenim predkladaju
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

2 veci ma zaujimaju: naco je kurva dobre aby bolo auto pripojene na net, a kto plati pausal...
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Pausal plati NSA
Odpovedať Známka: 9.6 Hodnotiť:
 

No načo asi... Aby sa predsa nenudilo keď je odparkované a čaká na pána.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

moze tazit bitcoiny
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a nasledne za ne natankovat. :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nech rovno ťaží ropu
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Su aj horsie veci. Napr. kamarat robil diplomku, kde sa zaoberal navrhom sifrovania pre datove zbernice aut. Hovoril mi, ze v mnohych modeloch zbernice vobec nie su sifrovane a staci ked sa clovek k autu napoji cez diagnosticke pripojenie a moze ho cele kompletne ovladat. Boli napr. demonstracie toho, ako niekto takto auto preprogramoval, aby sa po dosiahnuti urcitej rychlosti zamkli dvere a odpojili brzdy...
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Zasa niekto znovuobjavil ameriku a OBD bus(on board diagnostic) rozhranie, ano ide cez neho ovladat 'komponenty' na aute pomocou nezasifrovaniej komunikacie tak ako to robi riadiaca jednotka.Osobne je v tom jediny problem ze sa da cez to lahko nastartovat vozidlo alebo prekodovat kluce ak vies ako na to, preto radim tuto zasuvku skovat lepsie alebo ju odstrihnut a nehat ako fakeovu a tu realnu lepsie schovat,kazdy zlodej vie kde sa zasuvka nachadza.A to sifrovanie bude mat aky zmysel ked aj servis by musel mat pri diagnostike sifrovacie kluce ?! Unika my zmysel.
Nepreslo gramatickou uravou.
mier
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

Samozrejme, problem distribucie sifrovacich klucov a dalsich veci okolo toho urcite nie je jednoduchy a je otazka, ci je vobec sifrovanie spravnym pristupom [1]. To samozrejme este nic nehovori o nevalidnosti skumania tejto problematiky vramci diplomovej prace ;)

______
[1] Napr. ja by som sa priklonil k tomu ze hej, pri spravne premyslenej implementacii s tym suvisiacich procesov. Ale v tejto oblasti som laik :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

:-) Ako historia ukazala pri viacerych technologia najprv sifrovanie nebolo implementovane, asi ratali s tym ze sa nenajde sposob alebo osoba ktora by sa to snazila zneuzit.Jednoducho by sa dalo sifrovat data medzi r.jednotkou a vykonnymi clenmi v aute ale naco by to bolo dobre ked zatial by sa tato komunikacia dala klamat iba lokazne z vozidla.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Trpis schyzofreniou?
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

security through obsurity?
Si myslis, ze ak servis bude vediet, ktora zasuvka je prava, ze zlodeji sa to nedozvedia?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Celý nápad z prehadzovaním zásuvky je blbosť. Treba prehádzať piny a urobiť si vlastnú redukciu, ktorá to vráti do normálu. A hlavne nezabudnúť tú redukciu nosiť priehradke na rukavice.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Prekodovat kluce vies len vtedy, ak je zapnute zapalovanie. Co bez aspon jedneho kluca v ruke nespravis.

Je to predpis EU. Nakodovat kluce musia byt schopne aj nezavisle (t.j. neautorizovane) autoservisy.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Jedno z riesenim by mohlo byt tak, ze niekde pod kapotov bude nejaka klavesnicka, pri servise by uzivatel zadal pre odomknutie a po servise to zas zamkol
Odpovedať Hodnotiť:
 

a zbernicu na doske v pc napr. medzi procesorom, ramkou, hdd mas sifrovanu? ci si moze ktokovel cez sata pripojit vlastny hdd a ovladat a vyuzivat tvoj procesor?

urcite existuje aj demonstracia, ktora pri spusteni filmu vypne monitor...
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Nastastie 90% BMW na slovenskych cestach je rok 2000 a menej.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Jednoduchy dovod... Trapaci a potom pozeri si nemozu dovolit investovat viac ako 1000€ do auta, lebo musia nakupovat pouzite iphony
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Pekne si to napisal :D. Este k tomu dodam, hrdzave 3ky, hranate 5ky a samozrejme 7micky na LPG.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

celkovo suhlasim no mam 5ku 535d 2011 a rozmyslam ze po tomto si zoberem nieco co prerobim na lpg nemam hlboko do penazenky ale pri mojom nabehu si aj tak rozmyslim ci budem jazdit 100km za 35 euro alebo 19 pri nabegu 40k to je rozdiel cca 6500 euro za 3 roky usetrim na auto pre zena
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

To mas 30l/100km?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Pointa lpg je v tom, ze mam velkoobjemovu atmosferu - bud R6 alebo V8 a jazdim porovnatelne ako chrochtadla, pricom pokles na vykone ani necitim.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Pointa lpg je v tom, ze mozes jazdit aj ked si to nemozes dovolit.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

To su take tie slovacke akoze argumenty. Mozem si to dovolit, ale miesto toho aby som prejazdil 15k € prejazdim tak 9-10k €, pricom sa nic nezmeni a zvysok mozem pouzit inde.
Ty to beries ako chudobu, ja ako rozumny napad.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a ked budes chcet nieco preniest v kufri, tak sa budes pytat suseda ci ma cas bo ty nosis lpg v kufri :)
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

No akurat si len ukazal kolko malo o tom vies.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

prepac sekol som sa 100km tam a 100 spat takze 30l/200km
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pohoda, 15 litrov s tazkou nohou po mesta sa v 535d da :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Len neviem pochopit tu matiku: nabeh 40k pri spotrebe 15l/100km [to je na 535d vela, ale budiz] znamena celkovu spotrebu 6000 litrov nafty, co pri cene 1,2 je cca 7200 EUR.

Ako pri tom usetris 6000 ked switches na LPG?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Do áut sa síce moc nevyznám, avšak nemohol som si nevšimnúť že autá z 80-90tych rokov sa kazia menej, ako tie z 2000-2010+.
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

To vies aj MS-DOS padal menej nez Windows. Skus si tak zo srandy zistit pocet suciastok v automobiloch z rokov 80tych a tych co sa vyrabaju teraz. Plus nehovoriac o tom, ze tieto nove uz obsahuju aj softver.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Aj tie 20-rocne maju nejaky softvrr, napr v riadiacej jednotke...
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

a v akej???
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

nevies citat? v riadiacej.
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Kedze sa do aut nevyznas tak cim chces podporit svoje tvrdenie? Alebo mas servis, respektive predajnu autodielov?
Mne pride vzdy vtipne ako ludia hovoria ze niekedy sa lveci robili kvalitnejsie. Pritom je to len obycajna psichologicka vlastnost ludi ze na zle skor zabudnu ako na dobre veci.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

ale je to pravda, kedysi sa robili kvalitnejsie vyrobky, jednak boli jednoduchsie. ale dnes je vacsi rozdiel v kvalite. a ti co si kupuju najlacnejsie veci potom vacsinou najviac nadavaju. napr si kupia pracku za 200eur a cakaju ze vydrzi 20 rokov. pokial chce clovek kvalitu, je potrebne si priplatit (miele 1000eur+) a tych 20 rokov stale vydrzi. to iste aj ine vyrobky...
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

Nie je pravda, aj lacne veci mozu vydrzat dlho. Tak isto aj drahe veci sa mozu pokazit tesne po zaruke.
Ano pri drahsom mas vacsiu sancu ze pouzili kvalitnejsi material a suciastky ale istotu nemas ziadnu.
Auta z 90 rokov urcite neboli kvalitnejsie, priklad za vsetko, patrocne auta boli fajnovo hrdzave. To sa ti pri novych autach nedeje.
Dalej v 90 rokoch bolo nepredstavitelne aby si mal na auto zaruku 7 rokov. Ak to nehovori o vyssej kvalite tak uz neviem co.
Ano, mali menej roznorodych problemov, ktore vdaka stale sa rozsirujucej vybave maju nove auta, ale na druhej strane boli tie problemy castejsie.
Kazdopadne by som si rad precital odkial beriete ako fakt ze tie auta boli vtedy kvalitnejsie. Lebo stale vidim len dojmy nepotvrdene faktami.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Dobre, no, tak plech obcas oxidoval (nekvalitny lak, farba, lacne ingrediencie...) ale motoricky stale prekonavaju dnesne.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

v spotrebe urcite.
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

porovnaj spotrebu naftaku z 90teho roku a nového s dpf filtrom..... je to kolosálny rozdiel v neprospech nového auta... nehovriac otom že 200 000km a commonrail sa porúča
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

O spotrebe 5 l na 100 mohli vtedajsie auta len snivat, a pri polovicnych vykonoch ako sucasne. Lenze slovenska mentalita je kupit si dizel do mesta na kratke trasy. Potom sa cuduj, ze sa DPF upchava, ze to ma velku spotrebu a ze to ide skoro do riti, lebo logika" dizel menej zere a onanovat nad spotrebou 4,54687l ako moj svagor.

Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

nepovedal som či spotreba alebo životnosť.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Zivotnost aka? Ze ten motor vydrzal 20 rokov? Alebo viac ? To az taky extrem nie je. Podstatne je, kolko sa jazdilo vtedy a dnes. Este dnes tu stale dominuje dogma z cias socializmu, ze ked ma auto 300k najazdene, tak to uz bude vrak - preto je narodnym sportom stacat km, lebo pre 90% je to velmi dolezity udaj. Vtedy najazdit 80k za 10 rokov bolo uz extrem, dnes niektori toto najazdia za menej ako 2 roky.
90% ojazdenych aut na predaj, ktorym svieti na budikoch 168000 km, maju davno cez pol miliona. A potom posudzujes a hovoris nieco o zivotnosti na zaklade mylnych udajov.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

toto je pochopitelne.
ked kupujes nove auto tak ta z pohladu zaruky vobec nemusi trapit ci ho vyuzivas na kratke alebo dlhe trasy. Dalej ako si spravne povedal mas nizsiu spotrebu. a posledna vec je ze diesel casom menej straca na hodnote a este k tomu je o nich vacsi zaujem ako o benziny. Proste z financneho hladiska je kupa noveho diesla aj na kratsie trasy sice nie dobra ale logicka.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Kedze sa nam tu zacali objavovat oturbene benziny, uz sa hovori o tom, ze aj oni maju zle spalovanie a bude treba DFP aj do nich... co potom zostane na kratke trasy?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

"Auta z 90 rokov urcite neboli kvalitnejsie, priklad za vsetko, patrocne auta boli fajnovo hrdzave. To sa ti pri novych autach nedeje.
Dalej v 90 rokoch bolo nepredstavitelne aby si mal na auto zaruku 7 rokov. Ak to nehovori o vyssej kvalite tak uz neviem co"

Dnesne auta nehrdzaveju, lebo uz sa nepouziva ocel, ale lacnejsi hlinik alebo kadejaka sikmacka umelina. V 90. rokoch bolo nemyslitelne mat 7 rokov zaruky na auto, lebo vtedy bolo podla zakona nemyslitelne, mat 200 vynimiek zo zaruky. Vtedy bola zaruka bezpodmienecna.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Dnes je tu plna prdel kokotov ako pozeram.
Odpovedať Známka: -2.9 Hodnotiť:
 

Vitaj kámo
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

dal som ti + a z nuly bolo zrazu -3.3 a hlaska 'vase hodnotenie +'

no a nebud z toho k*k*t

admin.. wocap?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Nulu mal, ked si otvoril stranku.

Medzitym mu kokoti naklikali minusky - ktore bez refreshu nevidis.

Potom ty si mu dal plus. To sa pripocitalo k tym minusom, co mal a celkovy vysledok -3.3.

Kapisto? :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aha, a si si istý že si si čítal podmienky 7 ročnej záruky trebárs od KIA Motors?

Peace!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nevydrzi. Ak mi pracka vydrzi priemerne 5 rokov - to ta za tych 250 € dokaze. Tak za 20 rokov si ich kupim 4 ako niekto tu miele - pricom aj tak kupis novu pracku skor ako skonci jej zivotnost. Cize si na tom +/- rovnako. Plus je dost mozne, ze pracka za 250 € bude menej alebo porovnatelne energeticky narocna v dalsom nakupe, ako ta draha z pred piatich rokov.
To iste plati o chladnickach - ako calexka vydrzala 20 rokov, no lenze tiez zrala 3-4x tolko ako ta sucasna.
Jasne, ze netreba kupovat vsetko najlacnejsie - vsak niekde sa usetrit muselo, ale taktiez nie vzdy sa oplati priplacat za "kvalitu".
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To si kde vyčítal?
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

> Mne pride vzdy vtipne ako ludia hovoria ze niekedy
> sa veci robili kvalitnejsie.

http://en.wikipedia.org/wiki/Planned_obsolescence

Navyše kedysi sme nemali dostatok informácií o tom aký robustný musí nejaký konštrukčný prvok byť, aby zniesol požadované zaťaženie. Tak sa skonštruoval tak, aby tam bola rezerva 10-20%. Teraz to vieme zrátať presnejšie a rezerva je 1-2%. Dôsledkom je znížená životnosť/robustnosť celých výrobkov.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Ked nevies ako robustne to spravit, tak davas iba odhadovanu rezervu. Tz ze v klude tich 10-20 percent mohol byt menej robustny diel ako teraz.
Kazdopadne ano, veci sa uz nerobia tak aby vydrzali 100 rokov, na strane druhej to ale nie je potrebne. Skor ti vec moralne zastara ako sa pokazi.
proste efektivita
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Vysvetli mi pojem, ze mi vec moralne zastara>>>>
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Fakt na it servery sa niekto pyta taku hlupost?
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

napr. ludia maju doma kamery na take tie velke VHS kazety, ale nikto to uz nepouziva, lebo telefonom natocis 500x lepsiu kvalitu a nemas to problem potom dat do telky. To je moralne zastaranie.. funguje, ale neda sa to pouzivat.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Takze teraz je nemoralne pouzivat kameru na kazety?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

A hlavne tie nanometrove vyrobne procesy v oblasti polovodicov... Poviem to sedlacky aby to aj vidlak hore pochopil: cim tensie kabliky, tym skor sa odpalia (oproti tym hrubsim)


Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Auta z rokov 2001-2004 sa neskutocne dobre drzia.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Neviete mi nahodou poradit nejaky dobry zahranicny web (po anglicky) podobny dsl.sk?..chcel by som citat viac informacii, a zdokonalit sa v anglictine..dakujem..
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

mozes zacat tu:

https://news.ycombinator.com/
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

http://www.pcmag.com/ je asi najväčšia špička, ale môžem sa mýliť. Pre mňa osobne.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Www.Zive.Cz
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

Zomriem :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

bohuzial, ale dsl.sk nema obdoby..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

*a všetkyýý očiíí na mňňääaááá* !!! :p ;D
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

z toho hlaska nebude...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

tu ne, ale na B. už je :p
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Zas fukas to nekvalitne ibalginove piko?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

z ibalginu piko neuvaríš...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Pre toto si nikdy nekupim moderne inteligentne auto. Beriem len take kde pedal brzdy je spojeny priamo s hlavnym brzdovym piestom, pedal plynu lankom na skrtiacu klapku, radiaca paka tiahlami priamo na prevodovku a klucky dveri zase tiahlami spojene priamo na zamky dveri. Bohuzial nam asi EU taketo auta coskoro zakaze...
Odpovedať Známka: 5.5 Hodnotiť:
 

Takze Skoda 120 a nic novsie?
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Mam Toyotu a zial okrem brzdy (aj ta ide cez ABS rozdelovac) nema ani jedno z toho. Nemozem sa vsak stazovat, dokial funguje je vsetko tip-top super ;-) a prave koli zlozitosti sa tolko nekradnu....
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ozaj, je 2015 a uz by mali byt auta povinne vybavene tym jebly e-callom s gps
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Este ti chyba jaskyna :)
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

vitaj v Dacia klube :-D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Linux solve it
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Aaa, takze ADAC po tych problemoch co mali s falsovanim testov si chce znova zvysit kredit...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ktovie ako je natom Tesla auto ...

Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Pri vybitej baterke dvere neotvoris, cize bezpecne
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

otvoríš -kľučky sú mechanicky napojené a tesne pred vybitím baterky sa vysunú a ostanú vysunuté
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Toto je official ? http://dopice.sk/ccv
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

http://dopice.sk/ccz


toto boli skutocne auta..nie to cos a vyraba teraz...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

http://dopice.sk/ccA
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Neviem,co je pre autora jednoduche a co nie, ale kedze podstata tohto hacku spociva v tom, ze autu podvrhnete svoju vlastnu (falosnu) mobilnu siet, tak mi tento hack ako easy nepripada.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Ty este nemas svoju vlastnu prenosnu BTS ? A to s kym bankujes ?
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Tiež si myslím.. bežní sociopati a cigánii chcú prachy a hneď. Nejaká IT vzdeľanosť sa v nadmernej väčšine nedá ani očakávať.

Ráno sa zobudím a moja X6-ka neni pred panelákom. Vyjadrenie od polície: ... pravdepodobne zneužili chybu v autentifikácii pomocou falošnej BTS...


Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Zneuzili chybu, dostali sa do vnutra, zozrali tam McDonald a ked zisitili, ze nevedia nastartovat tak tam provokacne nechali vsetky tie skatulky a zadrbane servitky
Odpovedať Hodnotiť:
 

idem si po popcorn a zacnem citat flamewar o autach
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

prave som sa vysrááll a hoovvnnnooo moze mat tak 2639 gramov..... 12 dni som nesssrrráááll

Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

12 dni? vazne, co si okrem vody jedol?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

asi banany :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

tak coskoro bude treba aplikovat patch aj na auta :D a zachvilu bude treba root aj auto, pretoze vyrobci nieco obmedzia/zakazu :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

podla nastoleneho trendu to vyzera tak, ze po hodinach, kalendari, radiu, walkmane, telke, navigacii, pocitaci a co ja viem coho mrte este.. budeme mat onedlho aj auto v mobile :o( ..to bude podobne 'cestovadlo' ako mali borci v metrixe.. prilozis k uchu a cestujes :D

..sa mi smejete ale mozno to prave takto dopadne, opytajte sa joskaaaaaaaa
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Neviem, ale pripájať akékoľvek zásadné systémy automobilu k internetu mi príde ako strašná blbosť...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

az na to, ze tu chybu uz odstranili...
Odpovedať Hodnotiť:
 

To sa dalo cakat od Bakelitového Motorového Wozidla :D :D :D
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

No jasne len tak si spravim falosnu siet GSM aby som otvaral auta.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár