|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bohumil
Od: martincc
|
Pridané:
27.1.2015 11:33
"Paneboze ja som vedel ze si." Bohumil Stejskal
|
|
Re: bohumil
Od: trololo
|
Pridané:
27.1.2015 14:17
Kde se tady můžu vychcat? Vyčůrat? Vymočit?
|
|
Re: bohumil
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
28.1.2015 8:07
volako sa tu na dsl zabudlo na pojem "opera je aj tak najlepsia" :P
|
|
Re: bohumil
Od: Juriiiiiiiiiiii
|
Pridané:
28.1.2015 18:04
Hlavne že tá stránka mi v pôvodnej opere nenabehla.
|
|
Re: bohumil
Od: Wil
|
Pridané:
28.1.2015 9:03
Děláte machry a hajzly máte na chodbě !
|
|
Re: bohumil
Od: ,kinyigy
|
Pridané:
27.1.2015 15:50
Dufam, ze ten ich sefinko nevenoval nejaku zanedbatelnu sumu z vlastnej vyplaty, na podporu klasickej rodiny.
Aby sa do neho a jeho projektu neoprela homolobby, ako do velmi chvilkoveho sefa Mozilly (tusim).
Skoncili by skor, ako vobec zacali.
|
|
Re: bohumil
Od: Talamasca
|
Pridané:
27.1.2015 22:04
Tusis velmi spravne. V Mozille vyhodili toho cloveka len preto, ze si dovolil poslat nejake svoje financie organizacii, ktora je prosti srsti uchylakom. A kedze uchylaci sa infiltrovali aj do Mozilly, tak ho vyhodili. To je ta tolerancia, o ktorej tolko kvakaju.
|
|
Re: bohumil
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
10.2.2015 23:20
Na miesto Mozilly by som okamžite zaradil OkCupid na zoznam škodlivých internetových sídel, Firefox by to hlásil... a buzíci by mali po ftákoch... :-P
|
|
............
Od: kkktk
|
Pridané:
27.1.2015 11:36
Urcite vyskusam a uvidime...ale preco prave Vivaldi? :D
|
|
Re: ............
Od: omfg wtf
|
Pridané:
27.1.2015 11:42
lebo keby sa to vola napr. 'Bach', tak by si vravel 'Nepouzivaj exploder, daj si Bacha!' :)
|
|
Re: ............
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
27.1.2015 12:14
Prestaňte si dávať bacha a myslite na Bacha :)
|
|
Re: ............
Od: mattti
|
Pridané:
27.1.2015 16:38
daj si bacha, nebuď chromy
|
|
Re: ............
Od: egdhar
|
Pridané:
27.1.2015 20:19
Neviem ako vy, ale ja tu vidim podla update.dsl.sk aktualnu verziu 9.10, este mi ju ponuka aj na stiahnutie
|
|
Re: ............
Od: Stejskalovic
|
Pridané:
27.1.2015 11:47
lebo opera
|
|
Re: ............
Od: hellokitty
|
Pridané:
27.1.2015 13:32
vivaldi vivaldi... jaj valdisny! poznate to zvieratko?
|
|
Re: ............
Od: yxc
|
Pridané:
27.1.2015 20:03
Odskúšané, po pol hodine vymazané. Vrátil som sa k starej dobrej Opere 12.16
|
|
Re: ............
Od: Jasomtotototo
|
Pridané:
27.1.2015 20:39
ze starej dobrej opere. komu uz len moze byt stara opera dobra ?
|
|
Re: ............
Od: karolkooooo
|
Pridané:
27.1.2015 20:52
aka je najlepsia opera?
ano, chrome :p
|
|
Re: ............
Od: Alfonz Miracle
|
Pridané:
28.1.2015 6:37
Ja som si Vivaldi nechal. Musis predsa uznat, ze takto mala vypadat moderna Opera = vyborne funkcie + nove jadro.
Stale pre mailoveho klienta pouzivam klasicku Operu, ale ak pride posta do Vivaldiho a odladia ho, tak som na nom. Super je rychly pristup so zalozkami, paradne ovladanie len cez prikazy, zalozky s nahladmi, poznamky so snapshotom stranky, ci odlisenie rozhrania podla favikony na rozdielnych strankach...
|
|
Re: ............
Od: asdfasdfasdf1
|
Pridané:
28.1.2015 8:27
posledna je 12.17
|
|
dost dobre
Od: fgs
|
Pridané:
27.1.2015 11:36
Svet sa na dobre obracia!
|
|
Re: dost dobre
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
27.1.2015 11:47
ale vies o tom, ze to nema jadro presto (co bola hlavna prednost opery), ale pouziva Blink? cize je to to iste ako nova opera, len ma iny obal.
|
|
Re: dost dobre
Od: Wil
|
Pridané:
27.1.2015 12:14
Keby to neboli prezradili tak by si o tom ani nevedel. Čo konkrétne potrebuješ na Preste? Som zvedavý...
|
|
Re: dost dobre
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
27.1.2015 12:23
ja nic, ja som nikdy nemal operu, ale je tu urcita skupina ludi, pre ktorych je presto boh.
|
|
Re: dost dobre
Od: brano2
|
Pridané:
27.1.2015 13:55
Pokym nedosli tieto javascriptove ajax obludnosti co mame na webe teraz tak bolo presto to najlepsie co sa dalo pouzit na browsenie, rychle a usporne jadro, bez zamrzania pocas renderovania, nizky cpu load vseobecne a desiatky otvorenych zaloziek aj na starych srotoch.
Teraz pre "moderny" web (pfuj) je to vdaka javascriptu dost pomale, ale stale povazujem presto za najuspornejsie a tie funkcie okolo.. to je len ceresnicka. Teraz je trend vsetko schovat a zjednodusovat a nech to zozerie kolko prostriedkov chce, hlavne nech je to rychle (na novom zeleze). Presto je jedine co ide "proti prudu", teda vlastne islo. Tymto je asi navzdy pochovane v opere 12.17.
|
|
Re: dost dobre
Od: Rayeo
|
Pridané:
27.1.2015 14:31
Hej, vsak kedysi stacil parny stroj, ktoremu hlupakovi len napadla taka obludnost ako spalovaci motor ...
|
|
Re: dost dobre
Od: ,kjniu
|
Pridané:
27.1.2015 15:06
Trochu ti tu hlupost opravim.
Ktoreho hlupaka by napadla taka obludnost, aby parny stroj lietal?
Odpoved.
No predsa skoro vsetkych dnesnych webdesignerov!
Najebanych tolko zbytocnosti a nezmyslov, ze to uz ani nie je mozne!
Namiesto optimalizacie, sa to vsetko tlaci vykonnejsimy zelezami.
"ved vykonu je dost, tak nech to maka...."
Naco zlepsovat a zaroven optimalizovat, robit to aj napriek vacsiemu poctu funkcii nenarocne na prostriedky?
Ked sa nemusi....tak sa nemusi, potom sa nechce....ked sa nechce, tak sa to casom zabudne....a potom je tu to, co tu je....hroza.
To plati celkovo o takmer vsetkych strankach.
|
|
Re: dost dobre
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
27.1.2015 15:16
tak s tymto s tebou absolutne suhlasim. Je neskutocne, kolko zbytocneho bordelu je na strankach. Ked si chcem v rychlosti pozriet dajme tomu stranku firmy, tak to nataha milion skriptov, linkuje to fb, g+ twitter a bohvie co este. k tomu flash a starsi pocitac ma problem, o mobile ani nevravim. Niekam cestujem a chcem si pozriet na mobile adresu, tak mam proste smolu. Niekedy platilo: podstatny je obsah, teraz plati cim viac to blika, tym lepsia stranka.
|
|
Re: dost dobre
Od: ,kliygi
|
Pridané:
27.1.2015 15:31
Presne preto blokujem vsetko co sa da.
Nie len s ABP, ale aj s Ghostery, vratane nenapadnych zvedavcov z asi vsetkych socialnych sieti.
K tomu si obcas pridam aj vlastny link do ciernej listiny blokovanych, na niektorych strankach som uz priamo v stranke zakazal nacitavanie obrazkov, niektore uz pozeram len v mobilnej verzii m.zive.cz napriklad.
Ked nechcu pochopit, nemam zlutovanie.
Najviac ma vytaca, ze reklamy musia nie len uzivit stranku a celkovy jej chod (redaktori, ich platy, kancelaria, energie, .... kludne aj pekne premie, naozaj im doprajem), ale ze popri tom vsetko este musia vykazat zisk investorom-parazitom, ktori na obsahu stranky ani netuknu.
|
|
Re: dost dobre
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
27.1.2015 15:40
co sa tyka reklam, tak najradsej som mal tie prve google-ovske cisto text s odkazmi, max. maly obrazok.
Nedavno som si pozrel zive.cz s vypnutym adblock - to na tu stranku aj niekto chodi bez adbloku? ved sa tam neda ani precitat clanok bez toho, aby mi to prekryvala reklama cez pol monitora.
|
|
Re: dost dobre
Od: jajajajajajajaja
|
Pridané:
27.1.2015 22:08
to niekto chodi na hocijaku stranku bez adblocku? :O cisty horor uz len ta predstava.. to musi byt dobry masochista..
|
|
Re: dost dobre
Od: 3453453
|
Pridané:
27.1.2015 15:07
sorry ale JS je odpad ktory len spomaluje stranky a neprinasa nic nove.
|
|
Re: dost dobre
Od: 56453453453
|
Pridané:
27.1.2015 20:07
Si cital v katolickych novinach na sportovej strane ? Ak to myslis vazne tak si hlupak. Sup sup nieco o tom dostudovat...
|
|
Huraaa
Od: Palino_
|
Pridané:
27.1.2015 11:38
Konecne. Ja som vedel, ze sa raz dockam :D
|
|
Re: Huraaa
Od: grrr.
|
Pridané:
27.1.2015 11:59
To muselo byt hrozne tak dlho ckat, gratulujem ze to preslo.
|
|
Komentar k screenshotu
Od: xyz.
|
Pridané:
27.1.2015 11:55
Komentar k screenshotu:
+1 za otvoreny tab dsl.sk, -1 za Windows 8.1
|
|
Re: Komentar k screenshotu
Od: dagi1984
|
Pridané:
27.1.2015 14:24
+1 bod za nick, -1 bod za komentar
|
|
Re: Komentar k screenshotu
Od: asdqwe
|
Pridané:
27.1.2015 15:37
+1 bod za -1 bod za komentar
|
|
frustuck
Od: ojj
|
Pridané:
27.1.2015 11:59
Len či bude podporovať addony, to mi na Opere dosť chýbalo.
|
|
Re: frustuck
Od: vrtak_das_osmicka
|
Pridané:
27.1.2015 13:12
Pozri si ich stranku. Je tam toho viac co chcu doimplementovat, medzi nimi aj addony.
Akurat pred par mesiacmi som len tak z nostalgie skusal nainstalovaat Operu 9.50 a take skorsie verzie. To boli casy vtedy, dlhe roky som ju pouzival od verzie 7 aj daco, po 12ku. Paradne mala vychytavky a detaily. Dnesne takzvane browsre su odpad na cele s Chromym a Firesrotom, nova Opera tiez.
|
|
Re: frustuck
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
27.1.2015 13:21
Ja som na Opere od verzie 5. Vtedy to bolo nieco tak vyspele, skoro ako od mimozemstanov. IE vtedy ani sam nevedel, preco ho nazyvaju browserom.
|
|
Re: frustuck
Od: stoneage
|
Pridané:
27.1.2015 13:25
hej, 5tka nevedela ani diakritiku vykreslovat (-;
|
|
Re: frustuck
Od: bohusuuu
|
Pridané:
27.1.2015 13:38
nebolo to fontom?
|
|
mphvd
Od: gfzks
|
Pridané:
27.1.2015 12:10
len tak dalej robte nove vykreslovacie jatra nech sa hatemelkari a ceskari idu zblaznit
|
|
Re: mphvd
Od: _xxx
|
Pridané:
28.1.2015 1:13
what a stupid fucking cunt. precitaj si ten clanok znova a poriadne.
|
|
ja doteraz pouzimam operu 12.17
Od: pampaladicek
|
Pridané:
27.1.2015 12:24
lepsie pre mna zatial nespravili, ten novy shit sa neda pouzivat.
|
|
Re: ja doteraz pouzimam operu 12.17
Od: bohusuuuu
|
Pridané:
27.1.2015 12:29
no ja som to skusil.. prepinanie kariet trva asi tak dlho ze si radsej tu stranku idem otvorit v iexploreri, stranky samotne nacitava asi tak dlho ze sa od opery tej klasickej este maju co ucit, scrolovanie strankamy tiez ziadna slava.. tak ci tak ale je to len tech. preview takze drzim palce
|
|
Re: ja doteraz pouzimam operu 12.17
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.1.2015 13:55
zial uz pomaly ani 12.17 sa neda pouzivat, vid napr. alza alebo youtube.. a tych stranok pribuda. NEPOCHOPIM ako mohli vyhodit vsetko co robilo Operu Operou, len preto, aby vydali chrome s opera skinom.. smutne.
|
|
Re: ja doteraz pouzimam operu 12.17
Od: bohusuuu
|
Pridané:
27.1.2015 14:14
ja sa ale pytam preco alza a yt cakali tak priserne sekat..?? to ten prehliadac len nezvlada take mnozstvo kodu? ved nic nove od tej doby nevzniklo s cim by mohol mat problem
|
|
dsfdsf
Od: egdhar
|
Pridané:
27.1.2015 12:32
Ja som staru Operu pouzival dlhe roky. No po prechode na Webkit sa znacne zrychlila a na mojej starsej masine, mi ide ovela plynulejsie tato nova opera a bol som tak nepriamo donuteny ju pouzivat :)
Dufam ze toto bude kompromis
|
|
Re: dsfdsf
Od: xvzf
|
Pridané:
27.1.2015 15:39
nie. toto bude best of both worlds :) Opera UI + webkit
|
|
wwww5
Od: wwww5
|
Pridané:
27.1.2015 12:53
Funkčne chce ponúknuť funkcie pre náročnejších užívateľov. :3 :D
|
|
bude to pecka
Od reg.: Frees
|
Pridané:
27.1.2015 12:56
Tak po podrobnom otestovani mozem povedat jedine... Ked bude final bude to BOMBA. Zatial to ma kopu vychytavok starej opery, pricom su slubene dalsie, ak budu takto pokracovat bude to bez debaty najlepsi browser na trhu.
|
|
tatulik
Od reg.: anus?
|
Pridané:
27.1.2015 13:16
chvalabohu ze nepouzivaju presto renderovacie jadro
|
|
Chrome dvojicka
Od: Michal10802
|
Pridané:
27.1.2015 13:40
Po nainštalovaní a krátkom otestovaní sa mi zda celkom fajn. Len celkom dost podobností som našiel s chrome browserom, napríklad taka debugovacia konzola je uplne prevzata od chrome.
|
|
Re: Chrome dvojicka
Od: gorki
|
Pridané:
27.1.2015 13:56
A nebude to tym, ze konzola je sucastou jadra ktore je prebrate od googlu? :)
|
|
Re: Chrome dvojicka
Od: Michal10802
|
Pridané:
27.1.2015 14:13
Moja chyba, pochopil som to tak že je postavena na jadre kde pôvodna opera. Dakujem za objasnenie
|
|
dnes má meniny Bohuš
Od: prasa
|
Pridané:
27.1.2015 14:25
konecne som sa dockal browseru s mail klientom
|
|
Re: dnes má meniny Bohuš
Od: prdlajs
|
Pridané:
27.1.2015 16:23
A povedz rodicom, nech ti na narodeniny kupia anglicko-slovensky slovnik. Urcite ho vyuzijes.
|
|
To znie ako sen
Od: Tomek ma bobek
|
Pridané:
27.1.2015 14:31
Zrovna tento víkend, som pozeral na aký prehliadač, by som zo starej Opery 12.17 presedlal. Bože vďaka!
|
|
Vivaldi
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
27.1.2015 14:51
Keď som bol malý, volal som Vivaldiho Vilivaldy. A stále ho tak volám :3
|
|
Re: Vivaldi
Od: reikii
|
Pridané:
27.1.2015 15:17
Tak to si moc nevyrastol :D
|
|
svet idiotov
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
27.1.2015 14:53
Máme 5 najpoužívanejších prehliadačov. Mali by sme ich zjednotiť. [o rok neskôr]. Máme 6 najpoužívanejších prehliadačov...
P.S.: Firefox, Opera, Chrome, Msie, Safari. To len keby niekto nevedel narátať do päť.
|
|
Re: svet idiotov
Od: _xxx
|
Pridané:
28.1.2015 1:16
este aj spartian ide pouzivat blink.. tak neviem o com tocis.
|
|
Dnes má svátek Adolf
Od: Accuphose+
|
Pridané:
27.1.2015 15:00
A bude tam fungovat konečně znova filter.ini respektive urlfilter.ini?
|
|
Re: Dnes má svátek Adolf
Od: Alfonz Miracle
|
Pridané:
28.1.2015 6:43
Je tam zatial nastaveny Content blocker filter, takze zopar reklam to uzivatela zbavi...
|
|
debian
Od: debo
|
Pridané:
27.1.2015 16:12
Ja mam na debiane operu 12.16. V apt mam ich repozitar, a novsiu sa mi to (chvalabohu) nesnazi dat, lebo by prislusny repo bol okamzite zapoznamkovany :)
Vsetky vymenovane funkcie pre narocnych pouzivatelov :DDD mam uz dlhe roky a doteraz (klávesové skratky pre ovládanie cez klávesnicu, umožňuje združovať otvorené karty do skupín, robiť poznámky k stránkam, integruje funkcionalitu Speed Dial a umožňuje výrazne meniť podobu užívateľského rozhrania a napríklad zmeniť umiestnenie lišty s otvorenými kartami.) Dokonca aj do buducna avizovany email, ten vyuzivam najviac z celej opery.
Akoze od mojich prvych verzii, ktore bolo treba nelegalne stiahnut a zohnat na ne keygen, sa uz 10x zhorsila a niektore stranky musim pozerat vo firefoxe, a niektore maily napisat v icedove, no stale nemozem zmigrovat na nic ine, lebo nic sa tak dobre neovlada
|
|
Re: debian
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.1.2015 16:43
nebolo treba to nelegalne stahovat, iba si mal tenky pasik s reklamou, ktory osral pes. Osobne som zacinal s verziou 6.nieco http://goo.gl/nSnJRx, doyebavat to zacali v 10ne a post 12 era je cista katastrofa. Ako keby mercedes S vydali uplne bez vybavy ako ma dacia logan.
|
|
Re: debian
Od: debo
|
Pridané:
27.1.2015 17:31
Asi mas pravdu, uz moc nepamatam, ale tento obrazok mi pripomenul stare dobre casy, ked novsia verzia znamenala lepsiu. Ale asi som zacinal o 1-2 major verzie skor, lebo na toto som uz cumel ako na modernu vec.
Ked som komusi instaloval novu operu na win, tak som mierne nadvihol obocie, potom som skusil cosi zakladne urobit (neviem, napr. zmazat historiu), tak som zistil, ze sa na nej da nanajvys pozerat facebok, nuz som ju vydrbal a nainstaloval 12.x Na linuxe ani nic novsie neni, asi sa im tie nove kraviny nedalo naportovat. Ale aj na win sa da celkom jednoducho stiahnut 12, tak neviem, preco su vsetci zufali..
Som smutny z toho, ze kazdy softver s pribudajucimi GB instalacky, nainstalovaneho priestoru a spotrebovanej pamate straca funkcie, alebo aspon komplikuje pouzivanie. Ci opery, handroidy (stary zlaty win mobile), eclipsy, weby, auta, televizory... Nakoniec budeme mat celosvetovy oblak s velkym bratom a jedinou funkcionalitou bude dat mu lajk.
|
|
Re: debian
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.1.2015 18:04
mne minule na viac pocitacoch drbnuta nova opera nechcela otvarat flash obsah, ze mam nainstalovat novy flash, ktory tam ale bol nainstalovany. Tak som sa nasral, vydrbal to a odvtedy vsetym instalujem chrome+LSD speeddial+adblok. Kto chce kam, pomozme mu tam. Nedelu som si instaloval na book januarovy win10 a na operu som sa uplne vyprdol. Ked najdem plugin co si mozem dat taby dole, panel zaloziek hore a okienko "najst na stranke" trvalo zobrazit, RIP opera.
|
|
}|}|{}{}
Od: Arch)linux
|
Pridané:
27.1.2015 16:34
Archlinux uz ma vivaldi na AUR, kto chce vyskusat..
https://aur.archlinux.org/packages/vivaldi/
|
|
Re: }|}|{}{}
Od: lockator
|
Pridané:
29.1.2015 12:31
to je síce pekné, ale to by som musel najpvr... install arch
|
|
flkgnfskl
Od: fslkfnskl
|
Pridané:
27.1.2015 17:06
EMAIL!!!! Jedina vec preco teraz pouzivam firefox a simpleMail plugin je, ze nova opera uz mail nema. BACK TO BASICS, aj ked este vravia ze len na nom pracuju. Co uz, simplemail pouzivam uz 3 roky, a da sa, ale opera mail client bol exceptionally better.
|
|
Mouse gestures
Od: Junak pravy
|
Pridané:
27.1.2015 19:14
Osobne by som uvital implementovane mouse gestures. Nie som nejak prilis narocny uzivatel, ale v Opere sa mi prave toto pozdavalo. A nie ako addon, ale default po aktivovani. Skvele by bolo aj si ich vediet definovat. K tomu nech mi tam este implementuju IRC klienta a slubeny mail a budem spokojny.
|
|
Re: Mouse gestures
Od: Alfonz Miracle
|
Pridané:
28.1.2015 6:49
Zatial to ma Rocker gestures pomocou tlacidiel mysky. Osobne to pri praci s historou povazujem za rychlejsie, ako gesta.
|
|
Poor Opera next
Od reg.: Frees
|
Pridané:
27.1.2015 19:20
Presne takto mala vyzerat Opera Next, toto od nej vsetci chceli, UI starej opery s pokrocilym Webkit/Blink jadrom. Je to smutne ako niekolko katastrofalnych manazerskych rozhodnuti privedie prehliadac k zaniku aj u jedinej skupiny(power users), ktora ho este pouzivala.
|
|
fuj to.
Od: asdad
|
Pridané:
27.1.2015 19:41
"a jeho užívateľské rozhranie je podľa tvorcov vytvorené webovými technológiami, JavaScriptom, React a Node.js."
No to zas bude pomaly shit.. Preco nie stare dobre C/C++?
|
|
Re: fuj to.
Od: adsasd
|
Pridané:
27.1.2015 20:33
Tiez si zaspal dobu ako kolega nad tebou v clanku. Pokukaj trosku po benchmarkoch JS enginov, dnes uz vykonovo az tak za "nativnym" kodom nezaostavaju - ved aj ten JS je skompilovany do nativneho kodu, castokrat lepsie, pretoze je kompilovany cielene pre dany procesor - cize vie vyuzit viac z jeho architektury ako univerzalne skompilovane na i386/i586 ;)
|
|
o Opere
Od: Odvecák
|
Pridané:
27.1.2015 20:02
Opera je aj tak najlepšia! Vlastne počkať, to už teraz neplatí, nie?
|
|
Nazor
Od: M@jo
|
Pridané:
27.1.2015 21:16
Skusil som a zatial super, narychlo som si len vsimol, ze pre konkretnu web stranku sa nedaju (zatial) nastavit moznosti, ako napr. vypnutie JS. Tiez sa mi trochu nepaci, ze automaticke doplnanie adresy nefunguje okamzite a pred stlacenim enter musim maly moment pockat, kym sa doplni.
|
|
opera 12.17
Od: Wizzx
|
Pridané:
27.1.2015 21:20
Dnes mi kolega poslal link na opravu el. rury ze tam je aj video s chybov. Mne ale ziadne video nezobrazilo, potom som skusil explorer a tam video bolo. Ale inac je stara opera aj tak najlepsia.
|
|
zlepšenie výkonu
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
27.1.2015 21:23
"zlepšenie výkonu" - dufam, ze to aj znamena mensia spotreba RAMky. Dnesne najrozsirenejsie prehliadace su nesmierne nenazrane. WIN XP 32bit + 1GB RAM + firefox s viac ako 15 kartami je celkom pruser. Hlavne ak ide o narocnejsie stranky.
|
|
Re: zlepšenie výkonu
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.1.2015 22:23
ja mam napr. cache opery nastavenu iba do ramky, ukladat na disk mam zakazane (ano aj toto sa da nastavit). Aktualne opera zabera 413MB, a aj keby zaberala 4130, tak mfp... WinXP s 1GB ram som pouzival 2003-2009 aj to len notebook.
|
|
Re: zlepšenie výkonu
Od reg.: Roztopasnik
|
Pridané:
27.1.2015 22:27
>>Dnesne najrozsirenejsie prehliadace su nesmierne nenazrane.
He? Ked vsetky prehliadace su nenazrane, nie je to teda uz normalne?
|
|
Re: zlepšenie výkonu
Od: ....
|
Pridané:
15.3.2015 20:23
nie, nie je
|
|
Re: zlepšenie výkonu
Od: quix_
|
Pridané:
27.1.2015 23:05
to je dan za bezpecnost. kazda karta vlastny proces,pluginy tiez, vsetko sandboxovane. necudo, ze potom to zozerie giga ram len taky fukot. a to este nehovorim o mnozstve rozsireni aby sa clovek nedosral z reklam..
|
|
..........
Od reg.: Ironman
|
Pridané:
28.1.2015 9:33
boze, aki su otravni s tymi prehliadacmi
|
|
HAHAHA
Od: Jouker
|
Pridané:
28.1.2015 9:55
Hehe takze navrat ku korenom. Ocakavajte ze tam znova vratia reklamny banner ;-)
|
|
prakticky test opera 12.17 vs vivaldi
Od: brano2
|
Pridané:
28.1.2015 10:51
otvorenych nieco cez 30 zaloziek (bezny stav pri opere 12.17 u mna) rovnake stranky na oboch browsroch
opera: 1 proces 440MB ram, okamzite prepinanie zaloziek
vivaldi: 34 procesov spolu 860MB ram, prepinanie zaloziek trva 2-3 sekundy, niektore zalozky nenacitalo (problem s komunikaciou s firemnym proxy?)
ma to proste chrome jadro ako nova "opera" a je to vidiet, skoda
|
|
Re: prakticky test opera 12.17 vs vivaldi
Od: brano2
|
Pridané:
28.1.2015 10:56
Zaujimave ze po schovani do listy a opatovnom vytiahnuti do popredia po par minutach zacne masina swapovat s diskom a vyskoci cpu load (dva najvacsie procesy kazdy cca 35-100%), zalozka sa prepne po zhruba 7 sekundach.
Bravo.
|
|
dajtwm
Od: ppp p
|
Pridané:
28.1.2015 14:18
a potom,ze v jednoduchosti is krasa o(
|
|
Re: dajtwm
Od: Kvík?
|
Pridané:
28.1.2015 16:27
Je... len niekedy je to na úkor funkčnosti a presne to je prípad Chromu a novej Opery. Chromu to za zlé nemám, lebo cieli na masy, ale Opera fakt nemusela zahodiť svoju unikátnu filozofiu a začať vyrábať premaľovaný Chrome so zanedbateľnou pridanou hodnotou.
|
|
chyba tam FreeBSD
Od: GustoPiestany
|
Pridané:
28.1.2015 14:18
no, na starej Opere bolo dobre, ze ta mala (a tusim este stale ma) binary baliky aj pre FreeBSD. Tod ale tento novy projekt evidentne na FreeBSD sere. Ked by som ale ja isol s novym projektom ven, tak nezanedbam ani FreeBSD a ani OpenIndiana.
|
|
Opera
Od: jelito
|
Pridané:
29.1.2015 9:41
Opera rulezzzzz!!!!!
|