|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OS X?
Od: olaola
|
Pridané:
27.1.2015 10:42
OS X? Div že nezobrazil 1000 neopravených děr této díry :)
|
|
Re: OS X?
Od: Deer
|
Pridané:
27.1.2015 16:44
Noze odporuc bezpecnu alternativu, kde spustim napr. Photoshop, Sublimetext alebo Borderlands 2.
|
|
Re: OS X?
Od: olaola
|
Pridané:
27.1.2015 20:51
To používá většina? To je mi logika jako od dítěte :)
I kdyby, tak že není alternativa neznamená, že OS X a Windows nejsou děravý jak cedník se zadními vrátky NSA ;)
|
|
Re: OS X?
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
27.1.2015 21:28
Sublime Text, Borderlands 2, Photoshop, Ty si moj clovek :-)
|
|
Re: OS X?
Od: Alino:
|
Pridané:
27.1.2015 22:30
sublime a borderlands 2 idu na linuxe nativne,
nerad sice spominam WINE ale photoshop cez neho ide :D
|
|
Re: OS X?
Od: alternativnik
|
Pridané:
28.1.2015 10:23
zeby windows?
|
|
OS X ?
Od: Lubosssss
|
Pridané:
27.1.2015 10:49
Vyskúšal som takmer všetky významné operačné systémy, OS X je z nich najlepší.
|
|
Re: OS X ?
Od: Jablkar
|
Pridané:
27.1.2015 10:55
A co si na nom robil ?
|
|
Re: OS X ?
Od: ojj
|
Pridané:
27.1.2015 10:57
Pozeral sa aký je pekný. Viac sa nedalo.
|
|
Re: OS X ?
Od: Leproduchtor
|
Pridané:
27.1.2015 10:59
fejsbuuuuuuk
|
|
Re: OS X ?
Od: ttr
|
Pridané:
27.1.2015 11:02
2000 dollars facebook machine.
|
|
Re: OS X ?
Od: analny_kabriolet
|
Pridané:
27.1.2015 11:48
a ty si smutny ze nemas 2000 dolarov tak mas 300 dollar acer facebook machine :)
|
|
Re: OS X ?
Od: Hmm
|
Pridané:
27.1.2015 12:34
Možno tých 2000 dolárov má , ale neni blbec, že ich vyhodí za niečo čo môže mať za 300 dolárov....
Platiť si hlavne za značku, to je ako v 90rokoch kupovať za pár tisíc korún tenisky len preto, že sú adidas....
|
|
Re: OS X ?
Od: Znacka
|
Pridané:
27.1.2015 22:22
Ty si si kúpil niekedy niečo značkové?
|
|
Re: OS X ?
Od: Miexer
|
Pridané:
28.1.2015 10:18
takze je lepsie si kupit u vietnamca tenisky za 3 eura kde mi splesniveju nohy.
|
|
Re: OS X ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
29.1.2015 18:20
Ale skôr to stihnú tie tenisky...
|
|
Re: OS X ?
Od: ttr
|
Pridané:
27.1.2015 14:29
Peniaze mam, no zda sa mi to prehanane za design ktory neocennim, a OS ktory nepouzivam. Radsej si najdem nieco co mi sedi na mieru. Poznam ludi, kt. si apple kupuju iba kvoli vzhladu a jedine co tam vyuzivaju je browser a nejaky office suite. To sa mi zda ako vyhodene peniaze.
|
|
Re: OS X ?
Od: Mixer
|
Pridané:
28.1.2015 10:22
Co to stale riesite. Niektori jedinci sa nedokzau povzniest nad tym ze ak ma niekto dost penazi kupi si co chce lebo sa mu to paci. No a co? Mne sa zda ako vyhodene peniaze ze si niekto kupi obraz za mil. eur ale ked chce nech ho ma ked na to ma
|
|
Re: OS X ?
Od: Zavist
|
Pridané:
28.1.2015 19:01
ľudí zožiera závisť tak značkovy tovar ohodnocujú ako predražený. Mne skoro 50 rokov života dalo skúsenosť, že dobre a kvalitne veci nikdy lacné nemôžu byt a vždy som sa prikláňal radšej ku kvalite ako k cene. A poznám veľa zgrlosov čo si nič nedoprajú lebo je všetko drahé a čakajú na svoj deal zivota
|
|
Re: OS X ?
Od: Saekki1
|
Pridané:
27.1.2015 18:58
A ja som spokojny, ze mam Alienware za 3500, kde je aj nejaky realny vykon ci uz na hry, alebo pracu ;-)
|
|
Re: OS X ?
Od: Mixer
|
Pridané:
28.1.2015 10:25
Tiez by som chcel len v praci mi ho stale nechcu schvalit, nechapu ze potrebujem taky vykon na moje grafy v Exceli.
|
|
Re: OS X ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
29.1.2015 18:21
Rob 3D grafy a používaj prezi.com
|
|
Re: OS X ?
Od: mattti
|
Pridané:
27.1.2015 11:12
tvoja veta je oxymoron
|
|
Re: OS X ?
Od: emilkoo
|
Pridané:
27.1.2015 11:53
1. toto tu nemozes napisat, je to ista samovrazda
2. cele toto brekeke okolo os je velmi subjektivne a dost zalezi co clovek robi a na co svoj pocitac pouziva, cize presviecat niekoho ze windows/linux/mac je najlepsi je od zakladu kokotina...
a je mi s toho zle ako sa tu dokazu ludia trollovat a dohadovat koli tak nepodstatnej kokotine. nech si pouziva kto chce co chce, kludne si pozerajte facebook a porno aj na zemiaku, len prosim, netvrdte a nepresviecajte ma ze ten zemiak je najlepsi
|
|
Re: OS X ?
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
27.1.2015 13:35
TO JE RIADNA KRAVINA!
Vyrástol som na Windows 98,XP,7 (každý som používal minimálne 2-3 roky). Potom som prešiel na Xubuntu, kde som dodnes. Popri tom mi zamestnávateľ dal MAC s OS X a ten používam 8-16 hodín denne, cca 8 mesiacov.
S čistým svedomím môžem povedať, že OS X je najhoršia voľba pre usera, ktorý používa PC aj na niečo iné ako FB.
Chceš upraviť len šírku lišty? - Zabudni.
Chceš, aby sa adresáre zobrazovali vo file managery ako prvé? - Zabudni.
Chceš triviálnu vec, ktorú berieš ako úplnú samozrejmosť? Buď zabudni alebo si zaplať 14,99$ za aplikáciu tretej strany.
A takto by som mohol pokračovať ešte 2 hodiny...
Pomaly jediná vec, ktorú chcem customizovať je pozadie na desktope.
|
|
Re: OS X ?
Od: emilkoo
|
Pridané:
27.1.2015 14:05
tak tebe absolutne neverim ze pouzivas 8-16hodin denne mac, ja som tiez vyrastal na 95 98 2000 xp 7, ubuntu, debian, a od roku 2009 robim na macu minimalne 8 hodin denne a nemenil by som a nemal som problem s nicim co pises, je pravda ze tam chybaju nejake veci, ale nejake veci chybaju aj vo wine, proste v macu je nieco co neni vo win a naopak. a to ze osx je nahrosia volba je len zase tvoj subjektivny nazor, lebo naopak ja by som sa k winu nevratil a velmi rad ostanem na macu pretoze mne vyhovuje.
A este ku customizacii, preco zavadzas a klames ? otvori si laskavo system preferences, najprv sa pozri na prvy riadok co sa tam da customizovat a potom si klikni na general a potom pis co sa da menit a co nie. Podla mna si tie nastavenia ani nikdy nevidel, pretoze nemas zaujem nieco realne otestovat a preskumat a potom tu pises taketo bludy..
|
|
Re: OS X ?
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
27.1.2015 14:56
waw, naozaj... dá sa dokonca zmeniť aj farba vzhľadu z Blue na Graphite (žiadne iné farby).
Plus či sa bude zobrazovať scrollovátko a či má pýtať na povolenie pri zatváraní okien. V princípe nič iné tam nie je.
V prvom riadku je ďalej pozadie (ako som písal) a šetrič. Ďalej Dock, ktorý má možnosti ako: "veľké alebo malé ikony"...
Všetko nastavenia na úrovni FB usera...
A ďalší BONUS: Čo fixná šírka pola ikon, bez ohľadu na šírku okna? http://dopice.sk/c8z
To všetko sú "featúry", ktoré úžasne zjednodušujú prácu...
|
|
Re: OS X ?
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
27.1.2015 15:04
sorry, blbý link :
http://dopice.sk/c8B
|
|
Re: OS X ?
Od: emilkoo
|
Pridané:
27.1.2015 14:05
a skoro som zabudol vo finderi sa v pohode da zobrazovat adresare ako prve a uplne jednoducho bez nejakeho hacku... to ze ty to nevies je dalsi dokaz toho co som pisal vyssie
|
|
Re: OS X ?
Od: mylankooo
|
Pridané:
27.1.2015 15:09
Presne, keby 8-16 hodin denne pracoval na Macu, tak by to snad mohol vediet :D Asi len predvcerom nastupil do novej roboty. A druha vec je, ze len idiot pracuje na zariadeni, ktore mu nevyhovuje :D
|
|
Re: OS X ?
Od: Egeto
|
Pridané:
27.1.2015 16:44
Hmm a co narobi clovek ktory je NUTENY pracovat na takom zariadeni zamestanavatelom?
Ja osobne nepracujem na MACu, ale som donuteny pouzivat HW aj OS ktory mi zamestanavatel pridelil, bez moznosti dikusie..
|
|
Re: OS X ?
Od: mylankooo
|
Pridané:
28.1.2015 10:58
Ano, niekedy je tazke sa dohodnut, ale ak by to malo mat vplyv na kvalitu tvojej prace a mal by si vyrazky ako clovek opisujuci hore z prace na hw/sw, ktory ti vobec nevyhovuje, tak ja osobne by som do takej prace ani nenastupil :) Niekedy sa clovek lahko prisposobi, ale ak mu to ma sposobovat problemy, tak nech da radsej vypoved a hlada si inu robotu. Bude to tak lepsie ako pre zamestnavatela tak aj zamestnanca :))
|
|
Re: OS X ?
Od: niktos
|
Pridané:
27.1.2015 17:30
este mi napis ze jablko ma procesor od jablka a uz ani radsej nepis.
|
|
Re: OS X ?
Od reg.: Zzzzz
|
Pridané:
27.1.2015 22:17
A má to aj nejaký iný jazyk, ako napríklad slovenčinu? :) (... system preferences, ... vo finderi) či to ty si beťár a si si takéto slatučké slovné spojeníčko ako "vo finderi" vymyslel? :)
|
|
Re: OS X ?
Od: mylankooo
|
Pridané:
28.1.2015 11:03
Ma.. a dokonca nemusis stahovat / kupovat / instalovat zvlast jazykovu mutaciu alebo doplnok :D :D
|
|
Re: OS X ?
Od: niktos
|
Pridané:
27.1.2015 17:27
emilko citujem tvoje sracky "a to ze osx je nahrosia volba je len zase tvoj subjektivny nazor" ty si dement? vsak pise za seba jeho nazor, nepise ze tebe sa nepaci. Tiez nemam rad nic od apple uz z principu a preto ze mna zaujima HW a vykon a nie nejaka americka sracka :). Ja potrebujem mat pc ktore poskladam na vykon pozapajam grafiky a mam vykon aky potrebujem, za pol roka sa podary nejaky dobry kseft vyhodna kupa a grafiky idu ta, bude vykonnejsia doska? meni sa a furt len kvoli vykonu aj na hry a praca z grafickymi a video programami. Pre teba dement pisem moj nazor. Mna nezaujima nejaka debilina od apple ktoru si vyskladam HW ani nie za tretinovu cenu, musim ta sklamat ale aj oni pouzivaju intel samsung atd HW cize platis za veci na ktorych je jablko ale tak kazdy podla chuti, kazdy sme nejaky :)
|
|
Re: OS X ?
Od: Sklad
|
Pridané:
27.1.2015 22:31
Vyskladaj si konfiguráciu podľa Macu , aj s Windowsom a zistíš, že ten cenový rozdiel nie je veľký, nehovoriac o kvalite a designe, odladenosti Ôs, žiadne mrznutia, obrazovky smrti a pod.
|
|
Re: OS X ?
Od: sANTER
|
Pridané:
28.1.2015 8:26
nezamyslel si sa niekedy nad tym ze preco v zariadeniech od applu nepotrebujes tak brutalny vykon s dvoma VGA atd.... To co pises plati pre zariadenia na ktorych bezi WIN .Zariadenia od applu si vystacia aj z nizsim vykonom ako zariadenia s WIN nakolko maju nato odladeny system .Pouzivam aj WIN aj OS X
|
|
Re: OS X ?
Od: Egeto
|
Pridané:
28.1.2015 9:45
Blby priklad, ale predsa..
si porovnaj naroky na Assasins creed brotherhood.
preco su naroky na OSX verziu vyssie ako na PC s Windowsom?
Odladenost je veeelmi relativna, nakolko su koderi prasce a nakodia to tak ze to nebude behat nikde.
|
|
Re: OS X ?
Od: Mixer
|
Pridané:
28.1.2015 10:32
Odladeny mozes predsa kupit aj PC s Win
na vyber mas kopec znaciek
|
|
Re: OS X ?
Od: saNTER
|
Pridané:
28.1.2015 11:44
na hry su predsa hracie konzoly (:
bezneho uzivatela zaujma ako rychlo sa mu zapne PC kedy moze zacat pracovat , aka rychla je reakcia na otvorenie nejakeho okna atd ... a pri NBK vydrz batt
|
|
Re: OS X ?
Od: niktos
|
Pridané:
30.1.2015 11:47
trepol si, na hry je aj pc, hlavne to potrebuje vykon a praca z videom rozbalovanie archyvov atd atd, je hlupost napisat ze rychlost na nabehnutie pc :), na take blbosti by stacil aj nejaky jednojadrac s 2 GB ram na internet nabiehanie atd.
|
|
google je kokot
Od: čeho
|
Pridané:
27.1.2015 10:59
čo z teho toten gugeľ má? len totych piratoch rajcuje nak robia plane veci!
|
|
Re: google je kokot
Od: bernardin mal apetit
|
Pridané:
27.1.2015 15:09
Takze guglisti uz zacinaju hackovat ine OS a dokonca aj relativne bezvyznamny Apple (10% trhu). No nevesti to nic dobre, ti pani asi maju uz nieco v rukave. Nahana mi to trocha strach, ze to Gugl prevezme vsetko, ved intenet uz de facto kontroluje.
Konci mi pausal, takze menim Androida za iphone. Novy notebook bude asi tiez Mac.
Zaplatim rad viac, z principu. Smomenme si, ked MS svojho casu takmer uplne ovladol trh (vcitane afery IE). Monopol je najhorsia vec, vo vsetkom. A taky monopol aky tu chsyta uz roky Google tu teda este nebol...
|
|
Re: google je kokot
Od: Mixer
|
Pridané:
28.1.2015 10:36
A od kedy sa 10% podiel na trhu považuje za bezvýznamný?
|
|
Re: google je kokot
Od: Markoss20
|
Pridané:
28.1.2015 20:27
http://gugel.sk :D
|
|
............
Od: kkktk
|
Pridané:
27.1.2015 11:33
Paci sa mi tento pristup. Je sice mozne, ze povodny zamer nebol zvysit bezpecnost ale nejaky marketingovy bullsh**, no mne to nevadi. Pokial takymto stylom bude google nutit vyrobcov robit bezpecnejsi sw tak to ma tesi :)
Ostava mi len dufat ze apple, msft atd. to nebudu ignorovat a miesto nepotrebnych kktin typu hodinky alebo nove "metro ui" ci jak sa tomu dnes nadava sa budu snazit zvysit bezpecnost :)
|
|
gugl brvno
Od: huba
|
Pridané:
27.1.2015 11:36
Keby si tak google opravoval aj svoje bezpecnostne chyby...
|
|
Re: gugl brvno
Od: janko47
|
Pridané:
27.1.2015 11:51
presne tak, kritické chyby v androide 4.3 a starších a sejú na to. sami sa vyjadrili že opravovať nebudú. tak nech ide celú gúgel do péčka aj s celým zalagovaným androidom.
|
|
Re: gugl brvno
Od: dando123
|
Pridané:
27.1.2015 12:40
zalagovany bol tvoj foter ked ta robil ty trapko
|
|
Re: gugl brvno
Od: Borat
|
Pridané:
28.1.2015 11:22
Myslim ze ich uz ten guugel opravil v novsej verzii androidu.
To vyrobca zariadenia ti nechce dat novsi system.
Ten vyrobca je taka svina ze neotvori ani bootloader aby to mohol spravit niekto iny.
|
|
Windows, OS X... what\'s next?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.1.2015 11:58
Windows, OS X, hmm... uz len cakam na nadpis "Gugeľ zverejnil neopravené chyby v linuxe". I ked na to sa asi dlho bude cakat.
|
|
Re: Windows, OS X... what\\\'s next?
Od: dando123
|
Pridané:
27.1.2015 12:48
toho sa trapkovia ako ty nedockaju, lebo na linuxe je vydana oprava max do par dni a presne toho chce google aj dosiahnut aj na ostatnych systemich. a nie ze MS neopravi chyby ani po roku
|
|
Re: Windows, OS X... what\\\\\\\'s next?
Od: wtf
|
Pridané:
27.1.2015 15:48
keby to tak opravil aj v androide
|
|
Re: Windows, OS X... what\\\\\\\\\\\\\\\'s next?
Od: ja.
|
Pridané:
27.1.2015 17:15
Vsak opravil... Jaaaj, ty si si kupil za euro v akcii cinsky sunt, na ktory nie je novy firmware? No a preco by to mal byt problem Googlu? Vypytaj si novy, opraveny firmware od vyrobcu, ten dostal od teba peniaze, nie Google.
|
|
Re: Windows, OS X... what\\\\\\\'s next?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.1.2015 18:50
gratulujem k plnemu pochopeniu citaneho textu, vyznamenanie ti bude dorucene v priebehu tohto tyzdna.
teda, pockat... ved ty si absolutne nepochopil co som sa tym snazil povedat. spominane vyznamenanie sa rusi.
btw. prispevok hore som pisal v praci z linuxu, zatial co som sa sshckoval na dalsi linux beziaci ako virtualka na linuxe. tolko k tomu ;)
|
|
Re: Windows, OS X... what\\\'s next?
Od: Budovi
|
Pridané:
27.1.2015 16:19
V linuxe môže Google chyby priamo opraviť, nemusí nič nahlasovať (teda pull request tam nejaký bude, ale to je zrejmé)
|
|
Re: Windows, OS X... what\\\'s next?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.1.2015 18:47
loool, evidentne nikto nepochopil moj komentar :D a to som vam dal aj hint v poslednej vete "I ked na to sa asi dlho bude cakat."
nu co, tak mi treba, ked nezmyselne ocakavam, ze sem chodia ludia ktori rozumeju napisanemu textu. moja chyba.
|
|
googel
Od: grammar nazi
|
Pridané:
27.1.2015 12:10
keby radsej fixli ten svoj deravy android
|
|
ultue
Od: xzkvy
|
Pridané:
27.1.2015 12:15
And the troll said: Let the flame begin!
|
|
Re: googel
Od: dando123
|
Pridané:
27.1.2015 12:49
ten je uz daaaavno fixnuty, ale vyrobcovia ti nevydaju novsie firmwery lebo na teba jeb...
|
|
Re: googel
Od: ffffffffffffffffffffffffffff
|
Pridané:
27.1.2015 13:12
Presne tak, uplne suhlasim, vyrobcovia telefonov na vydavanie updatov uplne seru a nechavaju telefony derave, ved naco ich platat, nech si radsej zakaznik kupi novy
|
|
Re: googel
Od: Philll
|
Pridané:
27.1.2015 13:19
Serie na to aj Google, lebo bud tie update nevydava umyselne alebo ma platformu postavenu na pecku, ak jediny sposob aktualizacie systemovej chyby je vydanie novej verzie firmware...
|
|
Re: googel
Od: ja.
|
Pridané:
27.1.2015 17:17
Platformu ma postavenu dobre, nemoze byt zodpovedny za customizacie, co tam jednotlivi vyrobcovia robia. Kazdy nech si je pekne zodpovedny za produkt, ktory predava a ked sa teba vyrobca jebe, riesenie je jednoduche:
Nekupuj to od neho.
Kup to od takeho, co updaty robi.
|
|
Re: googel
Od: Houston
|
Pridané:
27.1.2015 13:41
Hej? Si si isty?
A co chyba v android web prehliadaci pre verzie nizsie ako 4.4, co je aktualne viac ako polovica zariadeni? Umoznuje utocnikovi vidiet co som pisal na iných weboch. Chyba je hlboko, teda nepomoze iny browser, to iste plati aj ked si nainstalujem chrome alebo Firefox?
Dokonca vacsinu dalsich nahlasenych chyb pre verzie nizsie ako 4.4 si maju výrobcovia opravit sami. Oficialne stanovisko Googlu.
REDAKCIA - aj o tom by mohol byt clanocek.
|
|
Re: googel
Od: ja.
|
Pridané:
27.1.2015 17:19
Oficialne stanovisko je take, ze chyba bola opravena v 4.4 (co je btw uz vyse roka stara verzia).
Tvoj vyrobca nevydal update? No tak nabuduce kupuj od takeho, co updaty vydava. Hovori sa tomu hlasovanie penazenkou a ked vyrobcovia uvidia, ze vydavanie updatov je faktor pri rozhodovani kupit/nekupit, tak si pis, ze updaty budu.
Na to ale nesmies skocit na akciu telefon za 1 euro, podpora prestava pri vychode z predajne.
|
|
Re: googel
Od: Alino:
|
Pridané:
27.1.2015 22:39
v podstate s tebou suhlasim, len vedel by si mi vymenovat aspon jedneho vyrobcu ktory update pravidelne vydava? ja som fical na samsungoch galaxy s2, s3. Par ludom som pomahal nastavovat aj ine znacky telefonov ale mam pocit ze neexistuje riadny vyrobca ktory ten update robi, a si myslim ze jedine riesenie je custom romka, a spoliehat sa na komunitu hackerov zo cyanogenmodu alebo slimkat. Skuste ma niekto ked tak prebrat ak sa mylim.
|
|
Re: googel
Od: ja.
|
Pridané:
28.1.2015 0:26
No treba si uvedomit, ze S2 je telefon z roku 2011. Podpora netrva vecne...
Dolezite je vybrat si nielen vyrobcu, ale aj model. Vyhybat sa low-endom. Pri Samsungu to znamena S4, S5, Note 3, 4; pri HTC One (M7) a One (M8); pri Sony Z-kove Xperie. Pri Motorole Moto G a X.
Vsetky tieto telefony su momentalne na 4.4 a coskoro budu mat 5.
Najspolahlivejsie je ale mat Nexus. Ten uz ma 5, ale za cenu, ze jeho pouzivatelia si odskacu uvodne bugy.
|
|
Re: googel
Od: Alino:
|
Pridané:
28.1.2015 9:17
jasne ale ja som s2 mal v roku 2011 a 2012, a uz vtedy neboli nejake caste updaty, tak som pouzival slim roms
|
|
Re: googel
Od: ja.
|
Pridané:
28.1.2015 10:23
Tak konkretne S2 isiel z 2.3.6 az na 4.1.2.
|
|
Re: googel
Od: ja.
|
Pridané:
28.1.2015 0:27
Este jeden detail: ani cyanogenmod nie je nejaka zaruka. Navyse aj oni meskaju s vydavanim, lollipop maju iba v nightlies a dlho este bude.
|
|
os x - oldie \"goldie\"
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
27.1.2015 14:50
OS X je hrozne prestárnutý systém čo sa týka Ui. UX je stále fajn, o to pokoj, ľudia sú po väčšine konzervatívni a sú radi keď vec funguje a je im jedno že je to jedna a tá istá vec počas dvoch dekád. Každopádne si myslím že časom prejdú aj v OS X na flat design a bude vymaľované, okopčia Windooze 8/8.1/10, povedia že je to inovatívne a že to "znovuvynašli" a Apple ovečky budú obdivovať flat už aj na svojom Mac Booku, či Macu, nie len iPhone.
|
|
Re: os x - oldie \\
Od: Tup
|
Pridané:
27.1.2015 16:29
design sa výrazne zmenil toto leto. Myslíš, že o rok-dva opäť kompletne prekopú UI?
|
|
Re: os x - oldie \\\\
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
27.1.2015 18:55
Osobne si myslím že ich prevalcuje flat design, a OS X bude vyzerať dosť podobne ako Windows 10, s defaultnou "lištou" hore, a dockom, kotrý bude mať podobné efekty ako Android 5.x Lollipop.
Osobne sa mi nepáči až tak flat design. V niektorých prípadoch je úžasný [Mso, Android, etc.] ale vo Windowse mi stále najviac šmakuje Aero, čo ma hrozne moc mrzí, že musí fičať na 8.1 na tom flate. Každopádne keby flat designu dali aspoň frosting glass, tak by to poriešilo veľmi veľa, aspoň v mojej malej dušičke...
|
|
Re: os x - oldie \\
Od: Zdhch
|
Pridané:
27.1.2015 22:14
Si bol na rok zavretý ? :D
|
|
Re: os x - oldie \\\\
Od: Hadimrska
|
Pridané:
29.1.2015 9:05
Tiez sa mi zda...
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
27.1.2015 17:45
zamer je jasny, ked google bude poukazovat na chyby tak niektory si povedia os od google bude naj o to im ide, google nieje dokonali a vzdy sa nad majstra majster najde, som zvedavy na ich os aky bude kedze to bude nieco ako linux a urcite pridaju aj lahkost ovladania ako maju v androide. google ma jedinu vyhodu ze android sa pouziva aj v cinskych mobiloch a tie europa nakupuje, ale tak jako v metrixe : Vsetko ma svoj zaciatok a aj svoj koniec mijo :). Aj googlu odzvoni stacilo by mrkvosoftu aby dal win uplne zadarmo nielen pre tych co maju licenciu na predosle verzie. Inak co sa tika tych dier v systemoch, furt budu ale kolko uzivatelov ich vie viuzit? kolko sa ich bude snazit zneuzit na hacknutie obycajnych 1 000 000 uzivatelov co chodia len na facebook atd?
|
|
goglee
Od reg.: Tomas86
|
Pridané:
29.1.2015 10:04
Nájsť chyby v bezchybnom OS dokáže iba Janka H.
|