|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nuda v parlamente?
Od: 123456789a
|
Pridané:
20.1.2015 9:17
Ach Lojzo...
|
|
Re: Nuda v parlamente?
Od: huanggg
|
Pridané:
20.1.2015 10:35
nevadi, nechame si znova zapojit pevnu linku, ked mobily nepojdu :D
|
|
Re: Nuda v parlamente?
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
20.1.2015 12:13
uz aj hlina zacal v IT .... ?
|
|
mikrovlnný teror
Od: bumerang
|
Pridané:
20.1.2015 14:02
Kvalitné mobily pôjdu aj so slabším signálom. Súčasný stav mobilných sietí by so prirovnal k prekrikovaniu sa v krčme. Silný signál musí byť preto aby ho nerušili iné.
|
|
Re: mikrovlnný teror
Od: 82485
|
Pridané:
20.1.2015 14:17
čím slabší je signál od BTS-ky tým silnejšie vyžaruje mobil a je jedno či kvalitný alebo nekvalitný. Rozdiel je v tom že BTS má výkon 50W a je od teba rádovo desiatky až stovky metrov, pričom mobil má max. výkon 2W a máš ho 2cm od mozgu.
|
|
Re: mikrovlnný teror
Od: Peter445
|
Pridané:
20.1.2015 21:53
Súhlasím, ale BTS na mňa žiary 24 hodín denne a ten mobil žiari (konkrétne na mňa) 10 min denne.
|
|
Re: mikrovlnný teror
Od: 82485
|
Pridané:
20.1.2015 22:20
Mikrovlnné žiarenie nemá kumulatívny efekt, podobne ako svetlo, slabé svetlo ti neublíži keď na teba svieti aj celý deň ale skús si zasvietiť laserom do oka
|
|
Re: mikrovlnný teror
Od: ggghhj
|
Pridané:
21.1.2015 3:15
Si vycital v Plus 7 dni ze nema kumulativny efekt? A co kedysi tie ozltnute kriky tesne vedla hotspotov?
|
|
Re: mikrovlnný teror
Od: 82485
|
Pridané:
21.1.2015 14:23
Skús sa aj zamyslieť nad tým čo píšeš, hlavne nad slovami TESNE VEDĽA. Nečítam plus 7 dní tak neviem čo tam píšu.
|
|
Re: mikrovlnný teror
Od: BUMERANG
|
Pridané:
21.1.2015 14:39
Len keď porovnávaš mikrovlny so svetlom, tak je jasné že vedľa si ty.
|
|
Re: Nuda v parlamente?
Od: trololo
|
Pridané:
20.1.2015 21:14
posledná možnosť budú kelímky z jogurtu a šnúrka medzi nimi, potom len dúfať že nezakážu jogurty
|
|
Re: Nuda v parlamente?
Od: gramar
|
Pridané:
22.1.2015 12:56
..tégliky..
|
|
chapem
Od: Problem
|
Pridané:
20.1.2015 9:18
Chapem ze kazdy politik sa snazi niecim oslovit volicov ale tu technika nepusti. Viem si predstavit, ako splnit poziadavku pana Hlinu. Kazdy si vymodeluje svoj mobil z blata a je to.
|
|
Re: chapem
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
20.1.2015 11:35
A niekto z Hliny :))
|
|
Re: chapem
Od: bumerang
|
Pridané:
20.1.2015 14:04
Mobilné telefóny sú drogová závislosť: https://www.youtube.com/watch?v=194oGzQ4Q8U
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.1.2015 9:19
Hlinovi treba nasadit zvieraciu kazajku, alobalovu ciapku a sup snim do ustavu do tej miestnosti co ma vsetky steny makke. Tma, voda a suchare pol roka. To by mu pomohlo..
|
|
špekačkový radar
Od: bumerang
|
Pridané:
20.1.2015 14:05
A teba treba zavrieť do neškodnej mikrovlnnej trúby.
|
|
Kto bude prvy?
Od: lfjgh
|
Pridané:
20.1.2015 9:23
Staci odbachnut prvych 5-6 nasich "ctenych" politikov (nahodny vyber, ved aj tak su to vsetci hajzli pracujuci proti narodu) a budte si isti, ze zvysok sa do 5 minut "znormalizuje" a bude sa spravat slusne.
Otazkou je, kto bude prvy?
Odstrel terajsich (aj predchadzajucich) politikov, by mal byt legalny, odmenovany, vyhlaseny za zasluznu cinnost v prospech statu.
|
|
Re: Kto bude prvy?
Od: Gertrudo
|
Pridané:
20.1.2015 10:18
Staci jeden, ale nesmu ho chytit a musi povedat ze dalsi zlodeji budu potrestani rovnako.
|
|
Re: Kto bude prvy?
Od: ku iu
|
Pridané:
20.1.2015 10:23
Za vsetko co doteraz napachali je jeden malo!
100-200 by bolo tak akurat.
+ nesmieme zabudat na sede eminencie, stranickych sponzorov a spol. ktori nasu krajinu v podstate riadia.
Politici su len divadielko na odvedenie pozornosti od skutocnych vladcov.
Politici su nimi plateni za to, aby za nich nastavili chrbat a zniesli kritiku spolocnosti.
Skutocni vladcovia si v klude lebedia, popijaju sampus a zeru kaviar.
|
|
Re: Kto bude prvy?
Od reg.: IgorIgor
|
Pridané:
20.1.2015 11:00
ľudia zlatí, zamyslite sa trošku.. chcete krádež trestať vraždou..
čo vám bráni, zoberte si zbraň a choďte ho zabiť toho jedného alebo 200 či koľko..
nebudete potom náhodou aj vy tí zlí?
ak by ste to spravili tak v konečnom dôsledku by ste neboli o nič lepší ako tí politici čo kradnú.. a tiež neverím, že by sa niečo zmenilo k lepšiemu..
rozmýšľajte kým niečo poviete..
|
|
Re: Kto bude prvy?
Od: Kvík
|
Pridané:
20.1.2015 11:49
Nejde ani tak o krádež, ale o systematické olupovanie a parazitovanie na cudzej námahe. Plus si nemyslím, že najväčší problém politikov je to, že sami kradnú. Kradnúť sa bude vždy a do určitej miery sa ani neoplatí voči tomu bojovať, podstatné je to ostatné, čo s krajinou spravia.
Presne tam je rozdiel medzi Ficom a Dzurindom - za oboch sa kradlo a za oboch sa diali svinstvá, lenže počas vlády prvého ide krajina dlhodobo do sr***ek, za druhého z nich šla dlhodobo v priemere von.
No a pokiaľ ide o občasnú popravu, morálne to určite nie je a o účinnosti tiež pochybujem. Lenže zákonné a demokratické riešenie sotva existuje, keď polovica štátu dookola volí toho bula. Potom sa môže ľahko stať, že niekomu rupne v bedni, nejakého Pašku zareže a väčšina to ešte bude potichu schvaľovať.
|
|
Re: Kto bude prvy?
Od: zdravyrozum
|
Pridané:
20.1.2015 11:59
S tym hodnotenim stavu krajin za panovania fika a mirindu to myslis naozaj smrtelne vazne hej?
Ako je to mozne kuwa, ked obidvaja kradli? Asi to bude tym, ze sa musi kradnut podla smernic z juesej embasi a vtedy ma krajina okej rejting - ako teraz ukrajina.
|
|
Re: Kto bude prvy?
Od: prdlajs
|
Pridané:
20.1.2015 11:49
Nemas ani zdaleka pravdu. Pozri napr. na taku Cinu. Tam najvacsi hajzli dostanu verejne gulku do hlavy. Na vystrahu. A vysledkom je jedna z najnizsich urovni kriminalit na svete.
To co pises, ze je "dobre" alebo "zle", ti urcili len ti, ktori prijimali zakony.
|
|
Re: Kto bude prvy?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.1.2015 12:46
netreba ich hned vrazdit.. miesto blbeho referenda o teplosoch mali spravit referendum o hmotnej zodpovednosti veducich na jednotlivych stupnoch statnej moci.
|
|
Re: Kto bude prvy?
Od: ...
|
Pridané:
20.1.2015 18:59
Ber to tak - uspesne referendum znamena pre sucasny stav obrovsky kus dopredu, nech dopadne hocijako. Potom sa zacnu aj ti hore triast, ze nabuduce sa bude rozhodovat o nich.
|
|
Re: Kto bude prvy?
Od: homoši
|
Pridané:
21.1.2015 14:08
Nezacnu, zatial sa tu rozhoduje LEN o zopar buznach a lesbickach, nic viac
|
|
Re: Kto bude prvy?
Od: ...
|
Pridané:
21.1.2015 22:07
A kto ti dopice brani zdvihnut rit zo stolicky a vyzbierat x tisic podpisov so svojimi otazkami? Nikto. Pokial sa budes na to referendum pozerat ako na konkretne otazky a nevidis hlbsi zmysel, lebo sa bude nechces alebo nevies zamysliet do buducnosti a dosledkami, tak sa v tejto krajine nezmeni nikdy nic.
A mimochodom referendum nerozhoduje o nikom, ale to je asi taktiez nad tvoje chapanie.
|
|
Chumaj
Od: Gtvjun
|
Pridané:
20.1.2015 9:24
Prvotriedny chumaj!
Ten popleta mal ostať radsej čapovať pivo.
|
|
Re: Chumaj
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
20.1.2015 11:42
A diskriminuje zvyšok spoločnosti.Nepacienti a neštudenti ochorieť z ožiarenia kludne môžu.A čo ten študák keď príde domov.Alebo cez víkend či prázdniny,dostane trvalý azyl v škole?Je to chmulo.
|
|
lol5znakov
Od: Dr. Magor
|
Pridané:
20.1.2015 9:24
Lacnejsie je rozdavat alobalove ciapky v skole :)
|
|
blboun nejapný
Od: bumerang
|
Pridané:
20.1.2015 14:08
Kov môže zosilniť žiarenie. Lepšie sú útlmové materiály ako odrazky.
|
|
Re: blboun nejapný
Od: Milanko648282
|
Pridané:
20.1.2015 18:11
Takze kvalitne pogumovane plavacie ciapky budu onedlho nedostatkovym tovarom.... Hmmmm...
|
|
Prispievajte do diskusií
Od: Ondriks
|
Pridané:
20.1.2015 9:32
Tento napad je aj celkom rozumny no je nerealizovatelny. Kto by sa dobrovolne vzdal co i len toho posledneho kb/s? Nik.
Otazocka, kolko w kuria operatori bezne do tych btsiek na porovnanie teraz?
|
|
Re: Prispievajte do diskusií
Od: zlobik ten stredny
|
Pridané:
20.1.2015 9:34
mrte
|
|
Re: Prispievajte do diskusií
Od: jshbvdsj
|
Pridané:
20.1.2015 9:52
2W na kanal ?
A co mobilne vysielace ? Budu sa moct k takym budovam priblizit policajti, hasici a sanitky ?
|
|
Re: Prispievajte do diskusií
Od: 33jkl33
|
Pridané:
20.1.2015 12:26
Zabudol si na taxikárov. Neviem ako teraz, ale voľakedy patrili medzi naj "žiaričov".
|
|
Re: Prispievajte do diskusií
Od reg.: Miroslav Ďurian
|
Pridané:
21.1.2015 9:42
A kolkymi wattmi asi tak ziari taxikarska vysielacka? Skus sa najprv zamysliet, kym vypotis taky zvast.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií
Od: lamka1
|
Pridané:
20.1.2015 11:03
tusim 46 dBm radio + antena 20dB, cize hodne vela :)
|
|
Re: Prispievajte do diskusií
Od: zdravyrozum
|
Pridané:
20.1.2015 11:10
4kW na jednu sektorku, take cislo som ani ja necakal.... :-(
Ako si sa k tomu dopracoval? Uz davnejsie hladam nejake info, ale nic som nenasiel.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií
Od: Wil
|
Pridané:
20.1.2015 16:15
Nie náhodou 40W ? nie 4kW...
Tabuľka
http://tinyurl.com/dhx6x
|
|
Re: Prispievajte do diskusií
Od: zdravyrozum
|
Pridané:
21.1.2015 7:45
Pocitajme spolu:
46 dBm vyziari zariadenie, 20dB prida antena = 66 dBm vyziareny vykon na antene
66 dBm = 3981W
hladaj v googli "dBm to W"
|
|
Re: Prispievajte do diskusií
Od: zdravyrozum
|
Pridané:
20.1.2015 15:33
Tak som googlil trosku lepsie a mas pravdu. Taky HUAWEI BTS3012 ma 46 dBm a viac.
zostava len dufat, ze to reguluju s rozumom....
kedze zijeme na slovensku, tak naozaj zostava len dufat...
|
|
Re: Prispievajte do diskusií
Od: ...
|
Pridané:
21.1.2015 8:47
v mestach idu urcite s vykonom dole, pretoze s velkym vykonom sice pokryju vacsie uzemie z jednej bts, ale pokial na tom uzemi je vela terminalov (telefonov) tak pre jedneho bude pripadat mensie percento kapacity... ak by na dane uzemie napratavali vacsie mnozstvo zakladnovych stanic, tak sa im najprv minie pridelene frekvencne spektrum a nasledne sa stanice medzi sebou rusili; realna cesta ak chces dosiahnut vacsiu kapacitu siete je prave v znizeni vysielacieho vykonu (a teda v zmenseni dosahu jednotlivej stanice) popri zahustovani ich poctu....
|
|
dnes má meniny Maribor \\
Od: jeffy
|
Pridané:
20.1.2015 9:46
Aby sa im lahsie kradli deti z pred skol, ktore nebudu mat moznost zavolat domov...
|
|
Re: dnes má meniny Maribor \\\\
Od: jahôdka
|
Pridané:
20.1.2015 11:17
ked som ja chodil do skoly, mobily neboli a nepoznam ani jeden pripad z okolia, ze by niekoho ukradli, aj ked pravda ina doba, teraz su ludia vysinutejsi
ale na druhej strane, ak ukradnu dieta, tak si myslis, ze mu daju zavolat?
|
|
Jvjgvjgvg
Od: Jhvhjjhvjhvjh
|
Pridané:
20.1.2015 9:50
V takom prípade bude vysielač povolený len ak znalecký posudok potvrdí vo vnútri predmetných budov reálnu úroveň žiarenia pod 1000 uW / m2.
--------- -> tomu verte, ze operatori si s tymi "par" eurickami ktore na nas zarobia kupia aj celu komoru znalcov. Tym nechcem naznacit, ze s Hlinou suhlasim, iba ze to nic neriesi. Kazdopadne ja si tu mozem pisat co chcem, ved v NRSR vedia najlepsie co je pre nas dobre....
|
|
Re: Jvjgvjgvg
Od: jablkotyblko
|
Pridané:
20.1.2015 10:21
Urcite mozes napisat co chces, aspon sa my tu pobavime. Ale neboj kamaratov na nete s podobnym zmyslanim najdes kopu.
|
|
Re: Jvjgvjgvg
Od: zdravyrozum
|
Pridané:
20.1.2015 11:02
A niekto sa pobavi na tebe. Hlinu nemusim, ten jeho navrh je trosku pritiahnuty za vlasy, ale byvat na 8 poschodi a divat sa na BTSku par desiatok metrov odomna by som teda tiez nechcel...
|
|
Re: Jvjgvjgvg
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.1.2015 11:06
a kam potom navrhujes umiestnovat BTSky? do neobyvanych oblasti? uvedomujes si, ze ked chces mat na danom mieste signal, tak tam musi byt aj BTS?
|
|
Re: Jvjgvjgvg
Od: zdravyrozum
|
Pridané:
20.1.2015 11:17
Uplne by stacila jednotna rozumne rozvrhnuta siet s dostatocne vysokymi stoziarmi a nie, ze kazdy operator si j*be svoje anteny kade tade a vytvara vlastne zbytocne redundantne pokrytie.
Dalsia vec je, ze kolko ludi REALNE potrebuje internet v mobile? Na hlas siete davno stacia aj bez takych vysokych vykonov. Ale toto je uz skor filozoficka tema. Ludia sa sami obklopuju srackami a netusia, ze uz plavaju v hovnach po krk.
|
|
Re: Jvjgvjgvg
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
20.1.2015 11:53
OK tak dajme tomu že 10 človekov v 7 poschodovom paneláku ten net v mobile naozaj nepotrebuje (napríklad moja mama) ale ďalších trebárs len päť áno.A tí už ten výkon asi budú chcieť.Kopec ľudí nepotrebuje satelit a sú rovnako ožarovaní tak isto rádio,terestriál,wifi ...
|
|
Re: Jvjgvjgvg
Od: zdravyrozum
|
Pridané:
20.1.2015 12:01
Ak si mi sem hodil na porovnanie ziarenie zo satelitu, tak si uz nemusime dalej ani nic vysvetlovat :-D
|
|
Re: Jvjgvjgvg
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
20.1.2015 12:13
Nič na porovnanie som ti nehodil.Len vysvetlil,že sa nedá obmedzovať technológia založená na plošnom pokrytí vyžarovaním,selekciou jej používateľov.Teda aspoň zatiaľ nie,pokiaľ viem.Nemôžeš tým vlnám povedať že do tohoto okna môžete a sem zas nie.Teda ak nechceš rozdávať faradayove klietky za 1€ v akcii.A v princípe je to tak so všetkým,ten sat či rádio ber ako prirovnanie.
|
|
Re: Jvjgvjgvg
Od: zdravyrozum
|
Pridané:
20.1.2015 12:48
nevidim prekazky, staci viac vysielacov s nizsim vykonom
ale je lacnejsie prasknut tam vysoky vykon a zariadit aby sa zvysili hygienicke normy...
|
|
Re: Jvjgvjgvg
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
20.1.2015 13:35
Samozrejme že je to pre prevádzkovateľa lacnejšie menej vysielačov = menej plôch na prenájom,servis...Ale má to aj výhody napr. estetika,ráz krajiny,čím ale netvrdím,že so súčasným riešením súhlasím.Tvoje riešenie mi ale pripomenulo mobilný pravek.Keď sa začala rozmáhať v európe technológia NMT tak nejaký taliani vtedy presadzovali systém,no povedzme mobilnej pevnej linky.Proste jak bezdrôtové sluchátko na pevnej linke.Malo to rádius cca niekolko stovák metrov podľa hustoty osídlenia s tým,že vybudovali mikro sieť po celom meste.Boli to malé krabičky a osadené boli v doprav. značkách,semafóroch,bilbordoch v krčmách,obchodoch,letiskách...Dalo sa tým napojiť na kohokoľvek kto mal doma pevnú linku lebo tarifikácia prebiehala v tom sluchátku nie v základovke.To sluchátko sa medzi nimi posúvalo podobne ako dnes medzi BTS.Mali vyriešené aj dialnice,merto,dediny aj kratšie vzdialenosti medzi nimi.Zaujímavé riešenie,možno to stálo zato.
|
|
vplyv
Od: xxxy
|
Pridané:
20.1.2015 9:58
Nepreukazalo sa, ze by ludom byvajucim v okoli BA televiznej veze, s vysielacom donedavna davajucim tusim 200KW rastli dve hlavy alebo by vymreli cele sttvrte v okoli.
|
|
Re: vplyv
Od: zdravyrozum
|
Pridané:
20.1.2015 10:58
Ono dost zalezi aj od frekvencie a tiez neviem ako daleko su prve domy od anten na kamziku.
A ak si myslis, ze ti to ziarenie neublizuje, tak sa nahlas do Towercomu, ze im budes robit servis na zapnutych antenach :-)
|
|
Re: vplyv
Od: ...
|
Pridané:
21.1.2015 8:56
najblizsie trvalo obyvane stavby su +- 300 metrov od veze, hustejsie osidlene uzemie zacina cca 700 metrov od veze...
v kazdom pripade by som sa ale viac obaval vo vzdialenostiach okolo toho kilometra-dvoch, kedze vysielacie anteny maju aj urcite vyzarovacie uhly a uplne pod vezou bude pravdepodobne signalna tma...
|
|
Re: vplyv
Od reg.: Miroslav Ďurian
|
Pridané:
21.1.2015 9:56
Poznam viac chlapov co servisuju vysielace. A vetci do bodky maju same dcery. To je len jeden velmi lahko dokazatelny fakt zleho vplyvu ziarenia. Ktovie co ti to este v tele rozhasi. A na zeny (dievcata) to ma este horsi vplyv.
(Anglicky)
http://youtu.be/z99_SzoXZdY?t=6m36s
|
|
Re: vplyv
Od: Daewoo Peniz
|
Pridané:
21.1.2015 13:19
Toto presne nam vravel o spojaroch, radistoch ucitel na SOUe 15 rokov dozadu aj s potvrdenymi faktami z jeho praxe... Dnesne decka sa len jeblo zasmeju.
|
|
Re: vplyv
Od: zdravyrozum
|
Pridané:
21.1.2015 11:39
myslim ze vykon ide dole s druhou mocnninou vzdialenosti, takze kriticke su bezprostredne vzdialenosti, radovo metre
pri stovkach a tisickach metrov to uz nehra rolu....
a tam je pex zakopany
|
|
Re: vplyv
Od: bumerang
|
Pridané:
21.1.2015 14:51
O smerovosti antény si nepočul? Veličina "zisk" antény. O vyžarovacích lalokoch? O zosilnení odrazmi? Jediné čo je na 100% isté je meranie.
|
|
To už aj Hlina má diagnózu
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
20.1.2015 10:01
To už aj Hlina má diagnózu "Číta internet"?
To si aj môžem prísť do parlamentu a začať bliakať "zakážme mlieko, spôsobuje rakovinu", "suché rožky ku každému obedu, podporujú rast vlasov"
|
|
kokosové mlieko
Od: bumerang
|
Pridané:
20.1.2015 14:51
Mlieko pijú iba blbci.
|
|
Re: kokosové mlieko
Od: mliekar
|
Pridané:
21.1.2015 14:12
Ty si chuj.
|
|
pozri sa do zrkadla
Od: bumerang
|
Pridané:
21.1.2015 14:53
Lebo nechcem piť hnisavú vodu od očkovanej kravy ktorej zabili mláďa a potom ju znova znásilnili?
|
|
hlinmaus
Od: dagi1984
|
Pridané:
20.1.2015 10:02
co ti jebe
co ti jebe
na gebulu ti to jebe
hlinovi to dobre jebe
jeb jeb jeb jebe
jeb jeb jeb jebe
|
|
Re: hlinmaus
Od: lulínek
|
Pridané:
20.1.2015 10:19
v originali to spieva Robko Kazik, teda myslim...
|
|
Re: hlinmaus
Od: Jednookovy bill
|
Pridané:
20.1.2015 11:38
to je ten krapek s kartačom pod nosom?
|
|
Re: hlinmaus
Od: dagi1984
|
Pridané:
21.1.2015 15:31
nie, to bol Freddie Mercury
|
|
kkkkk
Od: jujuju
|
Pridané:
20.1.2015 10:28
Otázka teda nestojí, či žiarenie ovplyvňuje zdravie človeka, ale či ovplyvňuje zdravie človeka zaporne ale o kladne.
|
|
Re: kkkkk
Od: trololo
|
Pridané:
20.1.2015 14:19
mne to neškodí, mne to prospieva
|
|
Re: kkkkk
Od: sensei-san
|
Pridané:
20.1.2015 14:31
Vraj: čo ťa nezabije, to ťa posilní.
Zabilo ťa to?
|
|
Hlina ma pravdu
Od: GustoPiestany
|
Pridané:
20.1.2015 11:00
samozrejme, ze to je nahovno, ked su silne vysielace. ja som skor fanusiq modernejsich technologii ako napr femtocely a vysielaco do 1W a menej. lebo ta siet mosi byt husta a mosi byt LEN tam, de su aj mobily a ne kadekde po venku vysielajuce do blba. to nema nic spolocne s efektivnostou energetickou a uz vobec nie to je prospesne pre ludi, lebo ked je vela mobilov v jednom okruhu, tak samozrejme, tie rychlosti (mobilneho internetu) si deli viac ludi a tiez aj pri telefonovani prepne vysielac na GSM-half, co teda poznat na strate kvality hovoru. jediny, kemu takyto stav vyhovuje su operatori, lebo lacno postavia siet s par vysielacmi a pokryju s tym komplet mesta. a potom pytaju minutove/SMS/MB ceny ako v rokoch 90tych. svine nenazrane!
|
|
Re: Hlina ma pravdu
Od: ...
|
Pridané:
21.1.2015 9:00
ked sa cestou medzi 2ma obcami vysypes do jarku pri ceste a nebudes sa vediet nikam dovolat tak si spomen na to ze vysielace nesmu mat vacsi vysielaci vykon (a zabudni na to ze ti ich niekto bude stavat kazdych par metrov pri ceste 4tej triedy medzi dvoma dedinkami....)
|
|
Re: Hlina ma pravdu
Od: zdravyrozum
|
Pridané:
21.1.2015 11:15
????
Co to je za argument? Ved predsa na vidieku su stoziare na kopcoch par km od zastavanych oblasti. Je tam mala hustota obyvatelstva a zaroven je pokryte velke uzemie, takze vsetko je ako ma byt. Vysypanie do jarku je zabezbecene a ani Hlina s tym nema problem :-D
|
|
alobal
Od reg.: IgorIgor
|
Pridané:
20.1.2015 11:01
Inak nebolo by riešenie dať na okná nejakú kovovú fóliu (ako sa dáva na autá s obsahom kovu) a príp. aj niečo do omietky? aspoň tí zasrani nebudú furt na facebooku..
|
|
Re: alobal
Od reg.: Miroslav Ďurian
|
Pridané:
21.1.2015 9:59
Neviem ci si bol za poslednych 20 rokov v nemocnici. Tam maju problem vymenit stare derave okna za take, ktore sa daju normalne zatvorit a nefuci cez ne. Ale ak to zafinancujes, aj to je urcite (nejake) riesenie.
|
|
mobil v ruke
Od: xtc
|
Pridané:
20.1.2015 12:13
Neozaruje cloveka viac mobil v ruke kusok od hlavy ako btska vzdialena 50-100m?
|
|
Re: mobil v ruke
Od: bumerang
|
Pridané:
20.1.2015 14:16
WIFI tablety žiaria oveľa viac ako mobily a hrajú sa s nimi aj malé deti.
|
|
Re: mobil v ruke
Od: ...
|
Pridané:
20.1.2015 14:40
a taku sprostost si kde cital?
|
|
Re: mobil v ruke
Od: Milanko647485
|
Pridané:
20.1.2015 18:09
Prestante sa zamyslat, ovce! Pan poslanec ktoreho sme si zvolili nieco navrhol za nas, takze to musi mat hlavu aj patu! To uz tu takymto stylom zachvilu ani demagogia a populizmus nebudu fungovat!! A kto potom bude volit pana Ficu ?!
|
|
no.........
Od: ehmmmmmm
|
Pridané:
20.1.2015 12:19
a potom si slnko trosku silnejsie prdne a je vymalovane....
mam dojem ze momentalne na slnku je megaskvrna takze ten prd bude mega
asi sa narodia zase ehmpolitici typu hlina.....
|
|
Re: no.........
Od: sensei-san
|
Pridané:
20.1.2015 14:55
> mam dojem ze momentalne na slnku je megaskvrna
Nie je. http://tinyurl.com/ozpkmdc
|
|
ziarič
Od: 82485
|
Pridané:
20.1.2015 14:26
hlavne že každý spratek má vo vrecku samostatný žiarič, ktorý mu pri prezváňaní ožiari gebuľu rádovo tisíc násobne viac ako BTS-ka 100m od neho a ožarovať mu ju bude tým viac čím slabší signál bude mať od stanice.
|
|
pirátsky vysielač
Od: bumerang
|
Pridané:
20.1.2015 14:54
To je jeho problém že má blbých rodičov, mňa ale zato nemusia permanentne ožarovať BTSky.
|
|
Re: pirátsky vysielač
Od: 82485
|
Pridané:
20.1.2015 16:03
Ty bývaš v škole alebo v nemocnici alebo kde? Či ako si to predstavuješ, že všetci teraz prestanú používať mobily a vypneme vysielače pretože tebe vadí ožarovanie?
|
|
Re: pirátsky vysielač
Od: bumerang
|
Pridané:
20.1.2015 19:11
no a?
|
|
je to i o vyske
Od: Vyska
|
Pridané:
20.1.2015 14:57
Intenzita zareni v budovach zavisi i na vzajemne vyske vysielaca a prostoru. Tedy dva vysilace stejne vzdalene mohou davat velmi odlisnou intenzitu pusobeni . Spise neznez vzdalenost minimalni by to chtelo proste promerit exponovane mistnosti. Vzarene vykony budou velmi odlisne, vzdalenost je pouze jednim z paramterum, ne jedinnym.
|
|
Re: je to i o vyske
Od: Milanko99982
|
Pridané:
20.1.2015 18:16
Dovolte mi za nas vsetkych privitat brata cecha a pogratulovat mu k celkom slusnemu ( co do stylistiky, logiky a gramatiky) komentaru k teme. Vitaj !
|
|
Re: je to i o vyske
Od: slovan
|
Pridané:
20.1.2015 19:12
brata slovana, cesky a slovensky narod je umelo vymysleny
|
|
lojzo
Od: obcan
|
Pridané:
20.1.2015 16:09
ziadam zakazat hlinu
|
|
Re: lojzo
Od: Milanko77263
|
Pridané:
20.1.2015 18:19
Tito monoskulpturisti.... Stale sa budu hadat, ze kamen je jediny hodny na vytvorenie soch! Myslel som si, ze v spore v 17 storoci ste to pochopili!!
|
|
Re: lojzo
Od: sochár
|
Pridané:
21.1.2015 10:17
Sochy sa odlievali z liateho kameňa už v staroveku. Niečo kvalitnejšie ako dnešný betón.
|
|
Re: lojzo
Od: c0c0t F!ko
|
Pridané:
22.1.2015 1:23
A to dze si zal?
|
|
......
Od: ext
|
Pridané:
21.1.2015 10:45
posielam metrak hliny na prsia..
|
|
Hlina robi hanbu Hline ;-)
Od: pPexxi
|
Pridané:
22.1.2015 0:27
Ten isty Hlina, vytlkajuci politicky kaptial z svojej nulovej kariery, predpokladam, nezakazuje pouzitie poulicnych lamp generujucich svetelny smog, v sklenniku pestovanych plodin obsahujucich viac bordelu nez prospesnych latok, v mikrovlnke zohrievanych potravin a takisto ludi, ktori vdaka svojej neschopnosti len zbytocne otravuju svojimi nezmyselnymi ideami zvysok sveta... ;-)
|
|
hlina
Od: zemina
|
Pridané:
19.2.2015 19:28
Len dve veci sú nekonečné - vesmír a ľudská hlúposť.
|