|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rado-van
Od: loa
|
Pridané:
14.1.2015 8:36
lebo ked nieco zakazeme, tak to prestane existovat!!!!
|
|
Re: rado-van
Od: baGoLo
|
Pridané:
14.1.2015 8:44
oni majú hlavne problém v tom, že do tej komunikácie nevidia. teda nevedia oddeliť zrno od pliev, oddeliť potenciálne nebezpečných ľudí od bežných...
ak zavedú legislatívu, kde bude šifrovanie zakázané, tak akože zodpovední občania šifrovať nebudú a tí, čo budú šifrovať, budú automaticky pokladaní za podozrivých.
anyway, neviem si v praxi predstaviť takéto opatrenie. u nás napríklad taká legislatíva nebude, tým pádom budem mať zašifrovaný telefón. pôjdem na výlet do Londýna a keď vystúpim z lietadla, musím sa prepnúť do nešifrovaného režimu a prestať používať messaging so silnou kryptogtrafiou? ...asi sotva...
skôr si myslím, že súdruh Cameron uvažuje, že nariadi výrobcom, aby povinne implementovali backdoor šifry pre odšifrovanie na základe príkazu vlády. no v tomto prípade som presvedčený, že ak by došlo k niečomu takémuto, hackerská komunita sa prioritne zameria na vládnych predstaviteľov a budú zverejňovať ich osobné veci (fotky, správy atď, lebo dekódovateľné platformy sú dvojsečná zbraň.
|
|
Re: rado-van
Od: Wil
|
Pridané:
14.1.2015 9:51
Za takéto kecy isto nebude zasa zvolený. A tým je problém vyriešený
|
|
Re: rado-van
Od: tmp
|
Pridané:
14.1.2015 9:58
bohuzial je to presne naopak, nie nahodou sa takto vyjadruje tesne po incidentne a ohrieva si polievocku, jeho volebni analytici maju svoju cielovu skupinu dobre zratanu; v podstate cely svet si momentlane ohrieva cely tanker protiteroristickej polievky :)
|
|
Re: rado-van
Od: -...-
|
Pridané:
14.1.2015 10:17
Každému je predsa jasné, že keby vláda mohla sledovať komunikáciu ľudí tak by sa Je suis charlie nestalo </vtip>
|
|
Re: rado-van
Od: homosexuálne decentné hovädo
|
Pridané:
14.1.2015 17:27
nemam co skryvat a pokial fakt nie ste teroristi tak vam to moze byt uplne u prdele...
|
|
Nešpehuje len vláda a spojenci (to by mi nevadilo).
Od: volby=hod kockou
|
Pridané:
14.1.2015 17:38
Zakázať to chcel už dávno, teraz prišiel na dôvod.
|
|
Re: rado-van
Od: mne_nie
|
Pridané:
14.1.2015 19:59
Mne to teda u prdele nie je hoci nemám čo skrývať. Za nejakých provokatívnych novinárov, ktorí nič nerešpektujú ide demonštrovať celé FR z zásterke za slobodu tlače, a toto prejde bez povšimnutia. Novodobé otroctvo je tu a nič s tým nerobíme.
|
|
Re: rado-van
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
15.1.2015 14:37
Človek, ktorý sa vzdá slobody pre krátkodobý pocit bezpečia, si nezaslúži ani slobodu, ani bezpečnosť.
|
|
Re: rado-van
Od: Boh1
|
Pridané:
15.1.2015 14:53
Takźe si určite bez problémov dobrovoľne nainštaluješ na PC môj malware, aby som ťa mohol kedykoľvek sledovať.
|
|
Re: rado-van
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
15.1.2015 1:52
Trepeš nezmysly – vari šifrovali svoje dorozumievanie? A vôbec, vláda o nich vedela...
|
|
Re: rado-van
Od: Wil
|
Pridané:
14.1.2015 10:27
Ja by som vyriešil problém s hentými blbcami čo vystrájali tam v tej redakcií takto: http://tinyurl.com/nlt949
Lebo sú to len blbci zmagorení ich "vierou"
|
|
Re: rado-van
Od: smurf
|
Pridané:
14.1.2015 11:55
no vies lebo cirkev ne-upalovala... po meste ta nenahanali ludia s faklou a vidlami...ne-topili zeny..lebo su bosorky...
|
|
Re: rado-van
Od: škoda elektriky
|
Pridané:
14.1.2015 17:42
Cirkev neupaľovala upaľovali zamestnanci mesta.
|
|
Re: rado-van
Od: quix_
|
Pridané:
14.1.2015 22:25
ale ved pan farar nam povedali..
|
|
Re: rado-van
Od: fridex
|
Pridané:
14.1.2015 23:03
Vždy to tak bolo, ak niekto nezapadol tak ho ostatný zlynčovali. Popravy boli vždy obľúbené a mali veľa divákov.
|
|
Re: rado-van
Od: fridex
|
Pridané:
14.1.2015 23:04
Vždy to tak bolo, ak niekto nezapadol tak ho ostatný zlynčovali. Popravy boli vždy obľúbené a mali veľa divákov.
|
|
Re: rado-van
Od: -...-
|
Pridané:
14.1.2015 12:58
Vieš o tom že väčšina moslimov sa dištancuje od týchto blbcov. V každej (ne)viere sa nájde nejaká skupinka volov. Kresťanský extrémista sa nemá dôvod odpáliť len preto lebo žije v omnoho lepších podmienkach, radšej bude hlásať voloviny a protestovať s nimi. Oproti tomu extrémista moslim ktorý sa každý deň musí schovávať lebo zase sa niekde nejaký strieľajú alebo hádžu bomby asi ťažko bude považovať nejaký protest za účinný a keď mu ešte sľúbia, že po smrti mu bude lepšie tak je len rád.
tl;dr; moslim nerovná sa terorista, katolík nerovná sa svätec
|
|
Re: rado-van
Od: Wil
|
Pridané:
14.1.2015 13:05
Jasné, nehádžem všetkých do jedného vreca
|
|
Re: rado-van
Od: ha haaaa
|
Pridané:
14.1.2015 17:49
Islam je mierové náboženstvo presne tak ako USA mierotvorca.
|
|
Re: rado-van
Od: _t€rist_
|
Pridané:
14.1.2015 14:25
Kresťanský extrémista sa nemôže odpáliť, lebo samovražda je smrteľný hriech. Ale na moslima tam čaká 40 panien ( dopice.sk/bYL )
|
|
Re: rado-van
Od: mmmmmmmmm
|
Pridané:
14.1.2015 15:02
je pravda, že "kresťan" sa neodpáli, no nepokladám to za niečo, čo by bolo výhodnejšie pre ostatných ... však hľa, na nášho križiackeho osloboditeľa Breivika
|
|
Re: rado-van
Od: netrep
|
Pridané:
14.1.2015 17:40
Nacisti boli hlavné okultisti.
Tak čo splietaš.
Breivik je výsledok nefunkčnej rodiny.
|
|
Re: rado-van
Od: azapáaad
|
Pridané:
14.1.2015 17:48
Nemal mu kto dať poriadnu po papuli tak z neho vyrástol Breivik.
|
|
Re: rado-van
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.1.2015 18:22
nacisti boli hlavne pragmatici, isli nekompromisne za svojim cielom => postavit Nemecko z popola ww1 na svetovu velmoc.
|
|
Re: rado-van
Od: quix_
|
Pridané:
14.1.2015 22:29
nacitni urcite neboli pragmatici. velkou mierou boli najvyssie nazi v nemecku okultiznom poznacene. keby boli teda pragmatici, dnes si tu takto nevypisujeme.
|
|
Re: rado-van
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
15.1.2015 1:50
Omyl, je to 72 panien.
40 bolo zbojníkov.
|
|
Re: rado-van
Od: chuj deru panny
|
Pridané:
15.1.2015 17:24
chudery panny - tie to budú mať asi zatrest.
|
|
Re: rado-van
Od: Muad
|
Pridané:
15.1.2015 1:57
Veru tak, zodpovedný občan predsa nešifruje, pre väčšiu bezpečnosť si ani dvere nezamyká a pre istotu si skladá dolu aj záclony... a keď sa kamkoľvek pohne, cieľ a účel svojej cesty vopred zverejní na verejne dostupnej sieti. :-)
|
|
Re: rado-van
Od: olaola
|
Pridané:
14.1.2015 9:06
Stalin a Hitler = UK (USA)
jiná rovnice "demokracie" mě nenapadá
|
|
Re: rado-van
Od: gertrudo
|
Pridané:
14.1.2015 11:20
ja mam lepsie.
Stalin a Hitler = UK (USA) = olaola
|
|
Re: rado-van
Od: tictac
|
Pridané:
14.1.2015 14:29
Stalin=Hitler=Putin
|
|
Re: rado-van
Od: rackat
|
Pridané:
14.1.2015 17:19
1.Hitler vs. 2.Stalin @1940 = 1.USA+EUsa vs. 2.Putin+BR+IN+CN+SA @2015
|
|
Re: rado-van
Od: matika
|
Pridané:
14.1.2015 17:59
IQ_potkana+IQ_STALINA> IQ_olaola+IQ_rackat+IQ_STALINA
|
|
prdel
Od reg.: mika_
|
Pridané:
14.1.2015 8:37
svet sa v konsku rit obracia :o
|
|
Re: prdel
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.1.2015 8:42
jo je to smutne, ale ako vyhovorku mozu k tomu vyuzit utoky v Parizi a pretlacit zakazy vsetkeho mozneho ako pred 14 rokmi po 911..
|
|
Re: prdel
Od: baGoLo
|
Pridané:
14.1.2015 8:45
...a to len nahráva konšpirátorom o tom, kto je v skutočnosti zodpovedný za ten útok a kto ním čo získa.. ;)
|
|
Re: prdel
Od: Palino_
|
Pridané:
14.1.2015 9:01
Myslel si snad konspiracnym teoretikom. Konspiratori su ti, co to cele spachali a teoria je to len preto, ze to cele spachaju v tajnosti a nebudu to vesat ovciam, ktore chcu obalamutit, na nos. Potom by to uz asi nefungovalo, zevsak...
|
|
Re: prdel
Od: Kapor z Vane
|
Pridané:
14.1.2015 9:02
...alebo konspiratori veria svojej vlade :)
|
|
Re: prdel
Od: olaola
|
Pridané:
14.1.2015 9:10
no už i soud v USA musel přiznat, že z fyzkálního hlediska žádné dopravní letadlo nenarazilo do dvojčat
o tom se zde ale nepíše:
"When it comes to the crucial subject of physics, it is rather embarrassing to see how sketchily Newton's laws are invoked by Mr. Fetzer in this context, in the vein of "Joe's Law" as formulated by Joseph Keith....*
Of course it had been confirmed, by then, that the NTSB had never forensically identified any of the 9/11 planes, so Serguei Mechkov's proposals were well within the realms or reasonable conjecture. I had long been aware that the 9/11 aircraft had, almost certainly, never been properly identified, and I had also proposed the possibility that a member of the Boeing 767 family of aircraft could have been adapted in this way. This video, uploaded in December, 2007 explored the possibility of a SPECIAL PLANE"
|
|
Re: prdel
Od: quix_
|
Pridané:
14.1.2015 22:39
a tento tvoj zvast mas odkial? prisonplanet? :D
|
|
Re: prdel
Od: baGoLo
|
Pridané:
15.1.2015 9:38
podľa mňa zdrojom sú jednoznačne reptiliáni. ;)
|
|
Re: prdel
Od: rackat
|
Pridané:
14.1.2015 17:21
len skus povedat dve skarede slova na oficialnu medialnu propagandu a hned budes "Je suis Charlie" terorista :/
|
|
Re: prdel
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.1.2015 8:42
jo je to smutne, ale ako vyhovorku mozu k tomu vyuzit utoky v Parizi a pretlacit zakazy vsetkeho mozneho ako pred 14 rokmi po 911..
|
|
hahah
Od reg.: naivko
|
Pridané:
14.1.2015 8:43
lol a to mu ktori volici zeru taketo hlasky
|
|
Re: hahah
Od: Sloniik
|
Pridané:
14.1.2015 8:58
Neviem, ci mu to zeru. Ale ak nie, tak len hlasku obohati o "ochranu pred detskou pronografiou a terorizmom" a uz to zrat budu.
|
|
Re: hahah
Od reg.: naivko
|
Pridané:
14.1.2015 16:32
aj tak je to picovina ako voda v kosi, nik ti nemoze zakazat sifrovat udaje (stale ti moze niekto ukradnut pocitac a notebook aj s datami) a uz vobec to nieje presaditelny zakon do korporatneho prostredia
|
|
Re: hahah
Od: sensei-san
|
Pridané:
14.1.2015 9:14
Všetci, na ktorých fungujú argumenty "ak to zachráni čo i len jeden život, tak to stálo za to". Čo znamená, že skoro všetci. Spýtaj sa hocikoho, kto nie je geek.
|
|
Re: hahah
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
14.1.2015 9:57
už Benjamin Franklin povedal:
„Tí, ktorí sú ochotní vzdať sa slobody, aby si zabezpečili bezpečnosť, si nezaslúžia ani slobodu, ani bezpečnosť.“
Je smutné, že to ignorujeme...
|
|
Re: hahah
Od: hornavysna
|
Pridané:
14.1.2015 10:57
asi tí istý čo veria vo Ficove istoty!
|
|
historia
Od: Problem
|
Pridané:
14.1.2015 8:44
Maria Terezia aj Klement Gottwald mohli citat listy podannych. A teraz to vlada nedokaze? Chapem ze su z toho vytoceni.
|
|
Re: historia
Od: baGoLo
|
Pridané:
14.1.2015 8:46
fakt deprimujúce. :D
...pri tom koľko investujú do MI6. ;)
|
|
Re: historia
Od: Alt
|
Pridané:
14.1.2015 8:53
Citat mohli, ale ak tam bola pouzita sifra tak nerozumeli rovnako ako teraz.
Zakaz sifrovania (alebo rozne barlicky na jeho mozne odsifrovanie) moze sluzit iba na spehovanie rozumej ovladanie. Nepomoze to vojne proti terorizmu ani nicomu podobnemu, lebo ti samozrejme budu pouzivat bezpecne cesty komunikacie.
|
|
Re: historia
Od: ...
|
Pridané:
14.1.2015 9:55
Presne tak - hned ako prvy neodhalitelny odrb vidim v nesifrovanej komunikacii s klasickou sifrou - kus nic nehovoriaceho textu:
Ahoj Fero o tyzden ten gulas plati? Ak hej, tak nakupim pivo a klobasy.
Preklad: buduci tyzden utok na metro? Ak hej, bomby nachystam.
A teraz mozu ist do riti aj s celym nesifrovanim, backdoormi a kadejakymi sprostostami.
Taketo zakazy neriesia tradicne nic. Miesto riesenia priciny sa riesia vzniknute dosledky tvariac sa, ze to riesi pricinu.
Od 11/9 sa sprisnilo, viac sa sleduje, "zvysila" sa bezpecnost, ale nie je problem zautocit hoc aj pod sledovanim tajnych sluzieb - takze vsetky tie "protiopatrenia" su k hovnu a nesluzia na nic, len an buzeraciu a zneuzivanie.
|
|
Re: historia
Od: nl12345
|
Pridané:
14.1.2015 11:34
Pri tom gulasi, som si spomenul na toto :)
http://www.lamer.cz/quote/67801
|
|
Re: historia
Od: -...-
|
Pridané:
14.1.2015 11:38
Ako myslíš, že sa dohadujú ľudia s dealermi cez telefón či už odpočúvaný alebo nie. Nepadne tam o tom ani slovo. Jediný kto na také veci dopláca sú obyčajný ľudia ako keď v amerike decko dá na fb status "zajtra bude škola BOMBOVÁ" a do hodiny už má rozbité okná s dymovnicami a čierny pytel na hlave. Ten chlapec sa pritom len radoval, že zajtra budú pozerať v škole telku.
|
|
Re: historia
Od reg.: philippus
|
Pridané:
17.1.2015 20:50
to nebude v sifrovani, to bude tym, ze su negramotni.
|
|
Kontrola
Od: lozkoOdKompu
|
Pridané:
14.1.2015 8:47
Chcel by som, aby mi hoc aj po roku prišiel report, Dobrý deň, Vaše mobilné čísla .... boli odpočúvané a v spolupráci s Vašim providerom boli kontrolované Vaše mailové účty nieco@daco.sk,nieco2@daco.sk... pre podozrenie z (..nejakej...) trestnej činnosti útvarom ..... ID sudcu, ktorý povolenie vydal: 123456789.
A bezpečné šifrovanie je bohužial jediný spôsob ako sa o tom dozvedieť: Dobrý deň, potrebujeme Vaše šifrovacie kľúče.. :D
|
|
Re: Kontrola
Od: -...-
|
Pridané:
14.1.2015 11:32
S tým súhlasím. Mám aspoň právo vedieť, že som bol odpočúvaný keď už nemám právo na súkromie.
|
|
Stará pesnička
Od: ims
|
Pridané:
14.1.2015 8:49
Už som len čakal ktorý ... s niečim takým príde po tom útoku. Je to jasné zneužívanie tejto smutnej udalosti na ďalšie zotročovanie a špehovanie ľudí!
|
|
Re: Stará pesnička
Od: ceko2
|
Pridané:
14.1.2015 9:14
Smutna udalost? Ano to iste je ale denne zdochina na svete tisice ludi horsim sposobom a nikto za nich nepochoduje, su to pokrytci najhrubsieho zrna.
|
|
Svet, teda aspon EU je v konskej p*deli uz davno
Od: Sloniik
|
Pridané:
14.1.2015 9:04
Posledne vyplody politikov typu Lady Merkel, Cameron a pod. vo mne len potvrdili dojem, ze nadisiel cas na zmenu hymny EU. Rytmausa nemusim, ale toto sa tam naozaj hodi.
http://dopice.sk/bYC
|
|
sifrovanie
Od: ceko2
|
Pridané:
14.1.2015 9:10
Minule som sa so sefom bavil ze po utoku na charlie to bude trvat tak 2 mesiace a bude to tu. A netrvalo to ani tyzden :-) Aha ich kokotov.
|
|
Re: sifrovanie
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.1.2015 9:14
tento krok nema ziadny zmysel, lebo anglani uz davno maju povinnost vydat hesla na ziadost uradov...
|
|
Re: sifrovanie
Od: ceko2
|
Pridané:
14.1.2015 9:27
Tu ide o to ze komunikacia nemoze by nemala byt sifrovana vid. clanok spred par dni.Ale osobne keby som bol terorista a potrebujem komunikacny nastroj pre uzku skupinu tak si ho dam na zakazku vyvinut s vlastnym sifrovanim a nebudem pouzivat komercne produkty.
|
|
Re: sifrovanie
Od: ceko2
|
Pridané:
14.1.2015 9:29
http://dopice.sk/bYD
|
|
Re: sifrovanie
Od: baGoLo
|
Pridané:
14.1.2015 13:57
hej, sú na to firmy. ;)
...kamoš tam robil developera a hovoril, že čo sa tam naučil o (ne)bezpečnej komunikácii bude tvrdiť, že napríklad mobily môže odpočúvať hocikto.
|
|
Re: sifrovanie
Od: miro j.
|
Pridané:
14.1.2015 9:24
ten utok bol pripraveny a realizovany VLADAMI, tak ako ten kyberneticky "utok" "islamistov" , ked bezpecnostny analytik sa vyjadril ze vzivote nevidel tak masivnu akciu realizovat tak rychlo...
|
|
Re: sifrovanie
Od: chocholusik2
|
Pridané:
14.1.2015 14:53
Ano, a cele ty vymyslel obama aby to hodil na rusov ktori sa vyhovoria na ukrajincov a tym padom bude jasne, ze za to mozu palestinci aby ich zidia mohli napadnut. Cele si to odskace zase fico ktory bude na tlacovke vyplakavat ze z neho robime priam diabla. btw americania neboli na mesiaci...
|
|
Re: sifrovanie
Od: Wil
|
Pridané:
14.1.2015 15:23
Nechceš napísať knihu o konšpiráciach? Normálne by som si ju kúpil :D
|
|
sloboda-rovnosť-bratstvo :)
Od: boris11
|
Pridané:
14.1.2015 9:33
to je ta sloboda za ktoru ovecky demonstrovali po tom utoku :)
slobodny pristup tajnych sluzieb do zivotov ludi, patri medzi zakladne ludske prava a tak vsetkych a vsetko co stazuje pracu tajnych sluzieb a policie musime postavit mimo zakon :)
a nabuduce uz nemusia pouzivat sifrovane hesla ale rovno si pri tych demonstraciach mozu dat to skutocne heslo za co bojuju len si zabudli zmenit slogan na "Ja som agent, tajny agent" :)
|
|
Re: sloboda-rovnosť-bratstvo :)
Od: -...-
|
Pridané:
14.1.2015 13:00
Zachvíľu pri registrácii nevyplníš meno heslo ty ale najprv pošleš požiadavku na vládny server ktorý ti ich vygeneruje.
|
|
rozpravka
Od: mareksn
|
Pridané:
14.1.2015 9:36
Cameronova uroven zodpoveda IQ a aj konaniu krala z rozpravky o pysnej princezne
|
|
ono zase to odpocuvanie ma svoje kuzlo...
Od: Peter Bishop
|
Pridané:
14.1.2015 9:43
...ked viete ze vam mobil odpocuvaju, tak staci len tak mimovolne povedat do telefonu kamosovi nejaku haluz a hned sa to pred vasim domom hyri hliadkami... sranda to potom sledovat, ze ako su nachystany a ono sa nic nedeje... a na druhy den znova telefonat zopakovat, nech sa v praci nenudia.
|
|
Re: ono zase to odpocuvanie ma svoje kuzlo...
Od: Wil
|
Pridané:
14.1.2015 9:56
Čiže keď sme na Silvestra varili na dvojplatične dymovnicu z cukru, vosku, hnojiva (kno3) a po telefóne zháňali matroš od kamošov tak už ma sledujú? Hmm dobre vedieť
|
|
Re: ono zase to odpocuvanie ma svoje kuzlo...
Od reg.: havko
|
Pridané:
14.1.2015 17:07
presne už si sledovany a dokonca tu na dsl ti dali + na komentar...
|
|
Re: ono zase to odpocuvanie ma svoje kuzlo...
Od: Wil
|
Pridané:
15.1.2015 8:37
Super, nabuduce nech rovno do aj telefonu poradia ako to spraviť. Veľmi zle sa nám zapaľovala potom
|
|
Re: ono zase to odpocuvanie ma svoje kuzlo...
Od: Wil
|
Pridané:
15.1.2015 8:39
*aj do
|
|
velmi rozumne opatrenie :-)
Od: sdttgewse
|
Pridané:
14.1.2015 9:48
Samovrazedny utocnik predsa nebude riskovat okrem svojej istej smrti aj par rkovo basy za pouzitie nepovoleneho sifrovania.
Tomuto snad neuveri ani ten, co slamu zere. ale sak zasa, ktora vlada a policia zvlast by nechcela mat moc nad kazdym dychnutim svojich obcanov. Pod dakymito zamienkami budu zapadne vladu branit nasu slobodu, az kym o vsetky slobody neprijdeme. :-)
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: vsevedko
|
Pridané:
14.1.2015 10:23
Tak tak. Treba zrusit sifrovanie. Aj vypnut ssl na vsetkych internet bankingoch, aby sa dali jednoducho odchytit bankove operacie :)
Ale asi zacnu utocit aj na google, kedze oni pouzivaju ssl na vsetkych vebovych sluzbach :)
|
|
ako ?
Od: navaho
|
Pridané:
14.1.2015 10:25
Ako to chce dosiahnut ? stale sa najde nejaky free software, ktory bude umoznovat sifrovanie. Budu trestat ludi co si ho co i len nainstaluju ?
|
|
Re: ako ?
Od: qwerty/z
|
Pridané:
14.1.2015 10:35
nie len tych co ho budu pouzivat
|
|
riesenie
Od: churva
|
Pridané:
14.1.2015 10:26
riesenim je prisna kontrola imigracie, nie obmedzovanie slusnych obcanov EU
|
|
Re: riesenie
Od: delavei
|
Pridané:
14.1.2015 11:29
Snazim sa nebyt neznasanlivi voci ludom, ktori su akokolvek ini odo mna. Ale... Z laickeho hladiska mi pride ovela logickejsie to, co pises. Nepamatam si, ze by v novodobej historii boli pachane podobne nasilne ciny z nabozenskeho presvedcenia samotnymi Europanmi na Europanoch. Pride mi preto ovela logickejsie obmedzit (az zakazat) imigraciu ludi z krajin, odkial zvycajne pochadzaju "teroristi". A nie obmedzit slobodu tristvrte miliardy ludi :D :D Nemyslim, ze Europa nie je nejako specialne odkazana na prichod tychto ludi. Tak preco im to rovno nezakazat.
Chapem, ze by to chcelo presnejsie definovat podmienky, ale to v jednom komentare na dsl-ku nevymyslim.
|
|
Re: riesenie
Od: delavei
|
Pridané:
14.1.2015 11:36
*oprava: Myslim, ze Europa nie je nejako specialne odkazana na prichod tychto ludi.
|
|
Re: riesenie
Od: nazor
|
Pridané:
17.1.2015 9:58
Ty by si mal ist do politiky.
Neskutocne "rozumny" nazor.
|
|
Re: riesenie
Od: obyčajne
|
Pridané:
20.1.2015 11:05
Máš pravdu. Európski jednoduchí Jankovia používajú pri svojich teroristických útokoch už iné dôvody než náboženské. Jednoducho sme my Európania v tomto popredu. :-/
|
|
Cameron
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
14.1.2015 11:07
Cameron má posledne výroky ako totalitný fašistický diktátor. Najprv sa chce zbaviť nenásilných extrémistov (= ľudí, čo pochybujú o oficiálnych verziách), teraz chce zakázať šifrovanie.
|
|
Re: Cameron
Od: -...-
|
Pridané:
14.1.2015 11:47
Asi sa mu veľmi zapáčila kniha 1984.
|
|
a co je z toho
Od: knjiCdo
|
Pridané:
14.1.2015 11:48
Tak toto je ale pekná volovina. Ale kedže tomu 80% národa ani nerozumie tak si to kludne zvolia, a to je dosť postavené na hlavu. Možno by mali byť voľby obmedzené iba na ľudí, ktorý majú aspoň nákladné vzdelanie v problematike ktorou sa daný politik zaoberá...
A ďalšia viec... ak by niečo také riešili backdoorom alebo nejakým master kľúčom or whatever tak to už nie je bezpečné šifrovanie pre nikoho. Nedá sa predsa povedať "iba vládne orgány budú môcť šifru rozšifrovať"... jak tam už raz niečo je, tak to môže použiť každý kto sa k tomu vie dostať. A myslím, že je jednoduchšie naburáť sa niekde do vládnych serverov alebo kde to budu zás mať všetko spísané a pozrieť si aký je aktuálny spôsob cracknutia každej šifry ako keby mal niekto mesiac lámať kľúč. Myslel som, že šifrovanie dát pri komunikácií je najdôležitejšia vec už od dôb radiovej komunikácie a oni si teraz všetci zmyslia, že je to nástroj pre terroristov a zlodej...
|
|
faschos
Od: frepla
|
Pridané:
14.1.2015 12:06
Sudruh Cameron nieje nic ine len proamericky fasista...ako amerika diktuje tak Cameron poskakuje,ci uz v takychto veciach alebo co sa aj sankcii proti rusku tyka
|
|
.......
Od: Kvik
|
Pridané:
14.1.2015 12:28
Toto je skutocne na gulku do hlavy... s fasistami sa inak neda.
|
|
RSA GPG
Od: dgfhfdsafg
|
Pridané:
14.1.2015 13:55
Myslite ze postacuje pre 256 sifrovanie 16384bit RSA kluc? (15360-bit RSA keys are equivalent in strength to 256-bit symmetric keys.) alebo ako spravny paranoik mam skor pouzit (32768 alebo 65536)
Samozrejme zmenim aj default cipher AES128 na TWOFISH a default algorithm SHA-1 na SHA-512...
|
|
dobrá šifra
Od: McUH
|
Pridané:
14.1.2015 14:29
Dobrá šifra má zašifrovanú správu de facto nerozlíšiteľnú od náhodnej sekvencie. V rámci občianskeho protestu si preto potom treba navzájom posielať náhodné sekvencie dát bez zmyslu. Ak budú pýtať kľúč tak povedať že žiaden nie je, sú to náhodné dáta. Dúfam že stále platí prezumpcia neviny a sú to oni čo musia dokázať opak.
|
|
Re: dobrá šifra
Od: dgfhfdsafg
|
Pridané:
14.1.2015 14:38
Hlavne ked bude na zaciatku binarneho suboru -> "Salted__" z OpenSSL :D
|
|
Re: dobrá šifra
Od: ewdrgfsd
|
Pridané:
14.1.2015 14:59
ee. daj do googla "plausible deniability". vobec to nie je jednoduche :-(
|
|
Re: dobrá šifra
Od: McUH
|
Pridané:
14.1.2015 15:40
Ale je, a dobrý šifrovací algoritmus musí mať frekvenciu znakov na výstupe rovnako pravdepodobnú/"náhodnú", tak ako náhodná sekvencia.
Pre ilustráciu stačí jednoduchá XOR šifra voči náhodnému reťazcu - zvládne naprogramovať i šikovný základoškolák a voči náhodnému stringu je nerozlíšiteľná. Hlavná nevýhoda je nutnosť predtým sa stretnúť a vymeniť si napr. 1 TB dlhý nahodný kľúč, a môžme komunikovať do zblbnutia. Ok, ešte ostáva otázka ako generovať skutočne náhodné dáta, ale to už je o inom.
|
|
Re: dobrá šifra
Od: dgfhfdsafg
|
Pridané:
14.1.2015 16:48
Skutocne nahodne data su problem :( Pocitac generuje len PSEUDO nahodne data.
Neviete ci je /dev/random v BSD (Yarrow algorithm) bezpecnejsi ako v Ubuntu ktory ziskava entropiu od cloveka?
|
|
Re: dobrá šifra
Od: McUH
|
Pridané:
14.1.2015 17:07
To neviem, až tak tú oblasť nesledujem. Ale kvantovka by nám mala priniesť dostupné kvalitné generátory náhodných čísiel. Dokonca zdá sa že už aj existujú, za cca 1000 EUR dajú 4Mbps náhodných kvantových dát. Zatiaľ trocha drahý špás ale časom snáď cena klesne.
|
|
Re: dobrá šifra
Od: dgfhfdsafg
|
Pridané:
14.1.2015 17:35
Ked to zafinancuje NSA, tak to bude dostupne pre kazdeho :)
|
|
Re: dobrá šifra
Od: -...-
|
Pridané:
14.1.2015 19:07
V inteláckych cpu je hardvérový generátor skutočných náhodných čísel z entropie okolia.
http://dopice.sk/bZ5
|
|
Re: dobrá šifra
Od: dgfhfdsafg
|
Pridané:
14.1.2015 19:52
Znie to pekne, len kazde uzavrete riesenie je potencialne nebezpecne. Nikto ti nezaruci ze tie data su skutocne nahodne a pri ich pouziti neohrozis aj ten najbezpecnejsi kryptograficky algoritmus :(
http://dopice.sk/bZ9
|
|
Re: dobrá šifra
Od: -...-
|
Pridané:
14.1.2015 22:09
O tých problémoch som čítal len som mu chcel povedať, že počítače dokážu generovať skutočne náhodne čísla či už priamo (cpu) alebo pripojiteľným hardvérom (karta, usb, ...). Ale áno je dobré, že si to spomenul, uzavreté riešenia sú vždy riziko.
|
|
Re: dobrá šifra
Od: McUH
|
Pridané:
14.1.2015 16:33
Ok ty o voze, ja o koze :-). Na toto len toľko, že ak posielam naozaj len náhodný string (protest) a toto aj tvrdím, tak za nedopúšťam žiadneho zatajovania ani ničoho iného. Ak nás začnú zatvárať za posielanie si nezmyslov tak potom nám už naozaj nič nepomôže.
|
|
Re: dobrá šifra
Od: nejake urcite
|
Pridané:
15.1.2015 8:54
Myslim, ze by ta zavreli za marenie vysetrovania :) Urcite v tej dobe isli po teroristickej skupine a tvoje nahodne data ich zmiatli a dostanes 20 rokov...
|
|
Re: dobrá šifra
Od: McUH
|
Pridané:
15.1.2015 9:06
Keď ma niekto odpočúva a nepočuje čo chce, lebo je na zlej stope, tak marím vyšetrovanie :-). Ergo zavrieť potom môžu každého...
|
|
Re: dobrá šifra
Od: sensei-san
|
Pridané:
14.1.2015 21:30
> Ak budú pýtať kľúč tak povedať že žiaden nie je, sú to náhodné dáta.
Koho to zaujíma? Neposkytol si kľúč => šup do basy. Si myslíš, že vybabreš zo systémom??
|
|
Re: dobrá šifra
Od: dgfhfdsafg
|
Pridané:
14.1.2015 21:59
A co ak im poskytnes spravny kluc ale sifrovany zvazok je poskodeny?
|
|
Re: dobrá šifra
Od: kľúč
|
Pridané:
15.1.2015 8:59
Kľúč musíš poskytnúť len ak ide o šifrované dáta. V právnom systéme ti musia dokázať, že nejaký kľúč čo "nechceš poskytnúť" naozaj existuje. Nestranný znalec by musel pripustiť, že môže ísť len o náhodné dáta (tým skôr že by to aj bola pravda).
Samozrejme - keď sa sloboda vytratí a nastúpi svojvôľa moci tak to bude jedno.
Celý ten zákon je chorý a naznačuje že demokracia je na ústupe. Kľúč môžeš zabudnúť, dáta môžu byť poškodené ako už niekto spomenul. No a na Slovensku (zjavne nie v Británii) myslím stále platí, že môžeš odmietnuť vypovedať, ak by to mohlo poškodiť teba či blízku osobu.
|
|
Re: dobrá šifra
Od: ...
|
Pridané:
15.1.2015 10:49
Ved prave, s takymi zakonmi je predsa sveta zit! Kriminalnik musi sam poskytnut dokazy na sebausvedcenie, ak nie, tak je automaticky vinny! Skutocne genialne to maju vymyslene.
|
|
................
Od: ceko2
|
Pridané:
14.1.2015 14:42
Na druhej strane nie je dovod na paniku, vzdy sa da najst riesenie aj na tu najvaciu blbost co politici mozno uvedu do zivota. Sme chytrejsi ako oni ;-)
|
|
Ja som Kouachi
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
15.1.2015 2:10
Haha, toľko absurdnej hystérie...!
Jakživ som nevidel toľko pokrytectva... keď sa v jeden deň západní pokrytci držali za ruky ako slabomyseľní škôlkári, aby sa jedne druhému nestratili, ako sa pritom predbiehali v zastrájaní sa nad "nedotknuteľnosťou slobody prejavu"... a na druhý deň nafúkli svoje pokrytectvo do ešte obludnejších rozmerov, než bolo nasledujúce vydanie toho ináč dosť slaboduchého plátku,... keď len v samotnom Žabožrútsku zatkli 54 ľudí za "obhajobu terorizmu" a "šírenie antisemitizmu a nenávistných prejavov"...!
|
|
Re: Ja som Kouachi
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
15.1.2015 2:14
Keď koncom júna 2012 sýrski teroristi podporovaní Západom prepadli súkromnú televíziu al-Ichbaríja a povraždili jej osadenstvo, tak nikto na Západe ani len brvou nemihol.
Keď teroristi v Čečensku pred vyše mesiacom urobili v podstate to isté a podobne prepadli tlačové stredisko, na Západe opäť nikto ani brvou nemihol.
Keď Severoatlantická agresia zbombardovala štúdio Radio Televizije Srbije, na Západe to dokonca boli nariadili bez mihnutia brvou.
Keď Severoatlantická agresia zbombardovala Líbyjskú štátnu televíziu, na Západe to tiež nariadili bez mihnutia brvou.
Odsúdila to len Organizácia Spojených národov pre výchovu, vedu a kultúru (UNESCO).
Tam sloboda prejavu zostala pochovaná pod bombami Severoatlantickej agresie. A to napriek tomu, že už podľa záverov Norimberského tribunálu majú štáty právo na takúto propagandu, ktorá povzbudzuje obyvateľstvo a posilňuje jeho odhodlanie.
|
|
masaz mozgov
Od: paloslav
|
Pridané:
16.1.2015 8:36
podla mna je dost mozne, ze sifrovanie typu SSL maju tajne sluzby daaaaavno zvladnute a citaju to ako my ked citame noviny. Tymito kecami mozu chciet u ludi vyvolat falosny pocit bezpecnej komunikacie a tym eliminovat snahy implementovat cosi vykonnejsie, ci bezpecnejsie (ved SSL staci..)
|
|
Re: masaz mozgov
Od: dgfhfdsafg
|
Pridané:
17.1.2015 0:28
A preto je kritizovane sifrovanie na androide a iphonoch :)
|
|
Velmi ucinne
Od: niekto iny
|
Pridané:
26.1.2015 16:07
Dobre to prespekulovali tito Briti. Teroristi budu musiet teraz prestat pouzivat sifrovanu komunikaciu. Nasledkom coho ich odhalia a polapaju. A v Britanii zavladne mier!
Mudri ludia. Aj pan premier! :D
|