|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sused
Od: gol do satne
|
Pridané:
10.1.2015 10:17
Sused zapne nove ap na rovnakom alebo susednom kanali aj e po srande, staci vypnut elektriku a je to na dve veci.
|
|
Re: Sused
Od: h jhhh
|
Pridané:
10.1.2015 10:22
Aj ked mas pravdu, kupcov si to urcite najde.
Vypnutie elektriny je achilova pata takmer vsetkych modernych systemov.
Ale priemerne vycviceneho psa, tigra, anakondu....len tak lahko nevypnes, hoci aj to ma svoje nevyhody, potrava, starostlivost...
|
|
Re: Sused
Od: egdhar
|
Pridané:
10.1.2015 11:17
Vypnutie elektriny achilovou patou urcite nieje. Kazdy normalny bezpecnostny system aj pre male domacnosti ma v ustredni zaloznu bateriu, ktora napaja napr. aj GSM komunikator, sirenu..
|
|
Re: Sused
Od: homosexuálne decentné hovädo
|
Pridané:
10.1.2015 11:45
moj bezpecnostny system je celkom jednoduchy a nevyzaduje ani zaloznu bateriu - G17
|
|
Re: Sused
Od: egdhar
|
Pridané:
10.1.2015 12:35
Myslis jednoduchy v tom, ze ti ho jednoducho ukradnu aj s trezorom ked nebudes doma.
|
|
Re: Sused
Od: sheddow
|
Pridané:
11.1.2015 7:28
staci prestrihnut telefonny kabel, ak clovek kradne na dedine, kde maju vsetci aj tak iba dsl od ruzovych :))
|
|
Re: Sused
Od: sheddow
|
Pridané:
11.1.2015 7:31
teda pod podmienkou, ze je to zavisle na aktivnom pripojeni... ako je to vlastne na androide ked ste pripojeni na router s internetom a zrazu vypadne internet ale router vysiela signal nadalej? ostane telefon pripojeny aj nadalej ?
|
|
Re: Sused
Od: hlási sa do služby
|
Pridané:
11.1.2015 14:21
g17=block 17
ten baterku ani pripojenke nepotrebuje...
|
|
Re: Sused
Od: waveee
|
Pridané:
12.1.2015 7:07
skôr glock17
|
|
Re: Sused
Od: j,bugy
|
Pridané:
10.1.2015 13:18
"Kazdy normalny bezpecnostny system aj pre male domacnosti ma v ustredni zaloznu bateriu, ktora napaja napr. aj GSM komunikator, sirenu.. "
Az na to, ze aj ked to povazujes za normalny system, drviva vacsina ludi s nejakym bezpecnostnym systemom, to zarucene nema.
Bezne je cidlo pohybu, teplotne cidlo a to vsetko napojene na sirenu a svetlo.
O zaloznom zdroji a GSM module len snivaj.
Takze teoreticky mas pravdu, malo by to tak byt, ale prakticky si prilis daleko od reality.
|
|
Re: Sused
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.1.2015 13:38
GSM modul je zaklad a ako zalohu mozes pouzit lacnu UPS. Nechapem kde je problem. Domaci alarm s GSM, sirenou a bezdrotovymi cidlami stoji janeviem 150€
|
|
Re: Sused
Od: egdhar
|
Pridané:
10.1.2015 14:23
Taktiez nechapem o com hovoris. Sirena ma sluzit len na informacnu funkciu. Ked nemas akcne opatrenie tak ti je ziapanie sireny v podstate na nic.
Kazdy clovek sa ti na ziapanie sireny vykasle. Ak si myslis, ze niekto sa bude zaoberat tvojim alarmom, si na omyle. Jedine ak mas dobrych znamych susedov, ktory su nonstop doma - podla statistik mas najviac vlamani na obed - presne o 12. hod.
|
|
Re: Sused
Od: aaaa1
|
Pridané:
12.1.2015 8:53
Sirena ma za ulohu vyvolat paniku, zlodej je pod tlakom, robi chyby... nechava stopy... Kolko je tu zrazu odbornikov na zabezpecovanie.
|
|
Re: Sused
Od: jasomtu
|
Pridané:
10.1.2015 15:54
Lolko kde zijes? Kazdy aj ten najlacnejsi, zaprdeny bezpecnostny system od firmy Xou Xou a podobne ma zaloznu bateriu. Ano mas cidla pohybu a viac na ochranu svojho bytu/domu nepotrebujes. Potom mas GSM modul ktory v pripade narusenia posle udaje na najblizsiu policajnu stanicu.
A mimochodom taketo "jednoduche" systemi ti zapoji kazdy skolak co instaluje po meste/dedine babkam windowsi.
|
|
Re: Sused
Od: Jerichoo.
|
Pridané:
10.1.2015 20:12
Ale čo nepovieš...
|
|
Re: Sused
Od: jablkotyblko
|
Pridané:
11.1.2015 22:47
Uz to nechaj tak. Pre dnes si to s tou argumentaciou pokaskal. Nezufaj,pre zmenu zajtra moze byt tvoj den.
|
|
Re: Sused
Od: waveeee
|
Pridané:
12.1.2015 7:20
to s tou policajnou stanicou je vtip, však? policajti ti nedojdu ani keď im zavoláš a priznáš sa že nie si doma a dostal si správu z alarmu.. najprv to musíš ísť preskúmať či to je pravda....
jedine, že si napojený na PCO a to je platené.. to že platíš dane nikoho nezaujíma (asi predpokladajú, že si ich aj tak krátiš)
takže zostáva možnosť posielať si sms a volať políciu s tým, že si v dome spíš a niekto sa ti pohybuje po byte =) (aj keď si v práci)
btw: raz som volal políciu, že sa nám na chate vyhráža opitý človek že nás postriela, s tým, že pištol má v aute a už 2 dni sa s ňou chvastá. po 2 hodinách prišli dvaja ujkovia, volali mi na mobil a chceli aby som po nich prišiel na parkovisko, že nevedia nájsť našu chatu.....
|
|
Re: Sused
Od: Fako
|
Pridané:
12.1.2015 7:31
"... že nevedia nájsť našu chatu..... " - a čo si čakal?
|
|
Re: Sused
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.1.2015 9:37
asi 3 roky sme boli pripojeni na PZ SR, pri vstupe/vystupe do objektu sme museli volat na 158, ze tu cislo 3625 prichod/odchod z objektu, inak tam bolo auto do 3 minut. Potom sme boli napojeni na SBSku, tam uz bola klavesnica a ked si zabudol odblokovat do 3 minut tam bolo auto. Takze nechapem aky mas problem.. SBSkari chodili celkom casto aj na rutinnu obhliadku, urcite aj polisi len pomenej. Panic button som stlacal len raz, ked tam bol daky ozraty pako a nechcel odist. Zachvilu dosli SBS vyhodili ho a bol pokoj.
|
|
Re: Sused
Od: kidos
|
Pridané:
10.1.2015 12:59
Tak technicky vzate aj ten mobil by bol schopny poslat SMS ked zisti, ze vypadol Wifi signal (po vypadku elektriny).
|
|
Re: Sused
Od: takto.
|
Pridané:
10.1.2015 13:07
Dobre mierena uspavacia sipka ti uspi aj medveda nielen psa, tigra a pod. Este ti zlodej aj necha listok ze za uspatie a tym usetrenie nakladov na potravu pre zviera mu dakovat nemusis, uz si to vybral v hotovosti.
|
|
Re: Sused
Od: __fuxo
|
Pridané:
10.1.2015 10:23
Áno, vrece plné diamantov a zlata odporúčajú chrániť jedným starým android zariadením...
Je snáď jasné, že je to pre ľudí, ktorí nemajú 2 litre na komplexné zabezpečenie, alebo tam nemajú nejaké extra cennosti, pre ktoré potrebujú komplexný systém...
|
|
Re: Sused
Od: hmm.
|
Pridané:
10.1.2015 13:12
Napadlo ma nieco sofistikovanejsie ako "zasumenie" signalu, ddos utok a podobne, ale tvoje riesenie je este jednoduchsie.
|
|
Re: Sused
Od: Peťo
|
Pridané:
11.1.2015 10:02
Aplikacia by si mohla priebezne overovat dostupnost routra a pokial zisti, ze je nedostupny, tak ta na to jednoducho upozorni.
|
|
Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: Dása_10
|
Pridané:
10.1.2015 10:19
Takze odteraz uz vo velkom kancli ziadni zlodeji ?
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: jhkjh
|
Pridané:
10.1.2015 10:25
V kancloch to bude ako aj doteraz, kradnut sa bude v pracovnej dobe, to maju zarucene odbormi.
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: xyz.
|
Pridané:
10.1.2015 13:20
Presnejsie povedane, odteraz vo velkom kancli ziadne tlacenie z pda cez wifi a prichadzanie si po hotovy papier nakolko to vyzaduje pohyb cez cely velky kancel a bude to zachytene ako neustaly pohyb zlodeja kradnuceho z tlaciarne harky kancelarskeho papiera.
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: jasomtu
|
Pridané:
10.1.2015 15:57
Ja ho kradnem po balikoch :D rovno z palety pred kanclom :D
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: asdafdsddfs
|
Pridané:
10.1.2015 17:41
A toto budú musieť ešte tvorcovia systému doladiť, aby bolo možné pomocou tejto appky zistiť či si nesieš len jeden hotový papier alebo celý balík čistých...
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: Papier
|
Pridané:
11.1.2015 3:28
Balik kancelarskeho papiera je lepsi nez taky ipad napriklad. Je to mozne dokazat aj videom kde si moderator britskej televizie vzal do ruk balik papiera namiesto ipadu, cim evidentne naznacil ze papier je uzitocnejsi.
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
10.1.2015 20:08
kradnes pakety? :D
|
|
Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: dgfhfdsafg
|
Pridané:
10.1.2015 10:38
Ja som rozmyslal ze si spravim z nevyuziteho raspberry pi domaci alarm.
Na detekci mojej pritomnosti zvazujem pouzitie mobilu kedze ho mam vzdy pri sebe(viem nie je to moc bezpecne...). Len neviem ci pouzit bluetooth (musel by som ku rpi dokupit bluetooth dongle) alebo wifi(tam zas neviem ci je mozne vytvorit spojenie len medzi rpi a mobilom len pomocou wifi dongle ktora zaroven musi byt pripojena ku routeru)
Nemate niekto nejaku radu?
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: Diky32423
|
Pridané:
10.1.2015 10:59
Prebehni sa vonku ;)
.
.
.
.
Bude sa Ti potom lepsie rozmyslat ako to realizovat :P
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: __fuxo
|
Pridané:
10.1.2015 11:16
Nebolo by jednoduchšie kúpiť k raspimu normálny detektor pohybu? Z dealextremu som ho objednal za možno 2€...
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: kekeket
|
Pridané:
10.1.2015 11:31
link
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: egdhar
|
Pridané:
10.1.2015 11:33
co tak dat hladat PIR?
http://dopice.sk/bVZ
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
10.1.2015 13:36
http://dopice.sk/bW5
(btw. asi si preklepol "o" na "e")
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: dgfhfdsafg
|
Pridané:
10.1.2015 18:35
Detektor pohybu tam bude ale nieco musi dat vediet alarmu ze som doma aby nerobil paniku.Preto by alarm detekoval moj mobil na miesto nejakeho kodoveho zamku, RFID...
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: egdhar
|
Pridané:
10.1.2015 11:26
A co tak pouzit arduino resp. nejaky atmel. Dokupit gsm komunikator, IR cidla a spravit si to sam?
RPi je nespolahliva vec, niekedy moze chytit I/O error, je to znama vec a nahoda je blbec.
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: egdhar
|
Pridané:
10.1.2015 11:32
Este dodam - spoliehat sa s bezpecnostou na wifi routre, ktore na tom nie su tiez ruzovo, niektore treba z casu na cas resetnut. Ked uz je rec o bezpecnosti, do wifi by som osobne nesiel, len taku rusicku nie je komplikovane zohnat/ spravit - otazna je v tom pripade reakcia. Budem ti to naschval rusit a ty to raz vypnes.
Proste vyuzitie to ma asi na zlodejov laikov...
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: kidos
|
Pridané:
10.1.2015 13:06
predpokladam, ze cena toho riesenia bude zodpovedat tomu co vravis - urovni "beznych" zlodejov. Verim, ze ked si kupis nejake namakanejsie riesenie, tak je to len otazka urovne zlodejov - ked spominas systematicke otravovanie s rusickou wifi, to uz nevyzera ako nahodny zlodej. A predpokladam, ze existuju aj GSM rusicky, ktore odstavia kadejake GSM moduly, spolu s vypadkom prudu vyriesi kopec "profi" rieseni.
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: egdhar
|
Pridané:
10.1.2015 14:28
Vsetko sa da prekonat, ulohou je samozrejme spravit kompromis. Pri GSM komunikatoroch si pozri frequency hopping a zistis, ze to zas az take jednoduche nie je zarusit vsetky frekvencie. Na standardnej wifi to problem nieje.
V podstate som len chcel povedat ze radsej investujem 200€ do klasickeho zabezpecovacieho systemu, ako zvolit spolahlivostne otazne riesenie tejto wifi.
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: egdhar
|
Pridané:
10.1.2015 14:33
Pri mikrovlnnych detektoroch je beznym problemom, ze ked sa blbo nastavi, tak ti chyta veci na poplach, ktore nechces.
Napr. jednym stale ziapal a zistili, ze ked idu vykaly dole potrubim z vyssieho poschodia, aktivuje to poplach.
MW su sice na doplere, hento je ina technologia, ale samozrejme signal aj presahuje, v bytovych oblastiach to je zabombardovane wifinami. Na sudenie by bolo treba vidiet, ako to funguje podrobnejsie a hlavne v praxi.
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: ja ja ja
|
Pridané:
10.1.2015 16:48
Neviem aký starý alarm mas na mysli ale snimace s mikrovlnou sa nepouzivaju. Keď tak potom kombinácia pir&mikrovlna a tie majú dobrú imunitu voči falošným poplachom. A doplerov jav by hovna letiace v rure z hora dole nemal zachytiť. Na detekciu pohybu vody v trubkach vraj boli najlepšie ultrazvukove snimace ktoré sa už dnes (ak sa nemylim) nepouzivaju. Apropo siréna nemá iba informačný charakter ale pri 130dB hluku sa ťažko kradne (interná sir)
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: egdhar
|
Pridané:
10.1.2015 19:21
Nepouzivaju sa samostatne prave kvoli rusiacim vplyvom. To bola pointa mojho prispevku, kedze wifi je mikrovlnne ziarenie, som zvedavy ako to bude s rusenim.
Preco by doplerov jav nemal zachytit hovna letiace cez trubku?? Su to plastove rury. Zas nechapem preco by prave ultrazvuk mal detegovat vodu v trubkach, ked zvuk s takou frekvenciou len tazko prejde cez trubku.
Co sa tyka sireny - ano, uznavam, je to aj odstrasujuce, ale primarna uloha je informacna. Sam to mozes vidiet ked ti huci auto - je to kazdemu fuk.
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: Ja ja ja
|
Pridané:
12.1.2015 14:59
Ano. V principe mas vo vsetkom pravdu, ale MW snimac vyhodnocuje pomocou doplera pohyb z predu do zadu a opacne (napríklad PIR iba zlava do prava a opacne) takze zrovna tie "hovna" kedze tam letia len okamih by nemal zaznamenat ako "narusitela". S tymi US snimacmi neviem preco je to tak ale ta voda v trubkach je vraj dovod preco sa nepouzivaju. A sirenu som nemyslel ako odstrasujucu ale pri takom vysokom hluku sa nevies sustredit ani na svoje myslienky a nie este v cudzom prostredi hladat nejake cennosti...
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: bibino
|
Pridané:
11.1.2015 2:46
ak sa tá apka dokáže učiť, počase zistí že je to len "ka-ka"
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: egdhar
|
Pridané:
10.1.2015 14:46
A ak chces BS na nahodnych nepripravenych zlodejov je tu vhodne zadovazit si fyzicku ochranu - PSA :)
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: afsdfdf
|
Pridané:
10.1.2015 17:57
Co je to zač ten systém PSA ? :)
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: IbrahimAllahuMaigaAgbar
|
Pridané:
10.1.2015 23:09
No predsa auto z koncernu PSA... stačí ho mať zaparkované pred domom a všetci zlodeji vedia, že u teba nemajú čo ukradnúť, a tak to ani neskúšajú... zaručená ochrana!
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.1.2015 0:53
rottweiler
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: kekeket
|
Pridané:
10.1.2015 11:27
a to sa chces potom akoze z mobilu stale napajat cez bluetooth, alebo aj ked ho naparujes tak stale chces mat zapnuty bluetooth a trpiet na zranie baterky, alebo vzdy ked prides domov chces zapinat bluetooth jak chuj?
Rovnaky bullshit je pripajat to priamo cez wifi na raspberry pi.
Normalne by som to spravil tak ze nech sa obidve zariadenia pripoja na domacu wifi, aby sa ti automaticky zapinala wifi ked prides domov mozes pouzit app pre android "tasker" ta ti to zapne podla lokality ked sa budes nachadzat doma. Wifi na mobile nastavis nech sa automaticky pripaja na tvoj domaci router. Na raspberry pi spravis script ktory bude detekovat pritomnost tvojho mobilu na domacej sieti. Napriklad pinganim (mozes nastavit aj staticke IP) mozes zistit ci je mobil na sieti
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: mmxxx
|
Pridané:
10.1.2015 11:29
Potrebujes detekovat i zlodejov. Takze PIR cidla spominane vyssie. Ak chces automaticky detekovat seba a mas doma openwrt router. Tak si kontroluj zoznam stanic ci si doma alebo nie. Prespokladam ze telefon sa ti na domacu wifi pripaja automaticky.
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: mmxxx
|
Pridané:
10.1.2015 11:40
Ping a napevno pridelene ip adresy spominane vyssie je jednoduchsie a menej narocne riesenie.
|
|
Re: Bezpečnostný systém detekuje zlodeja pomocou WiFi signálu
Od: sun gloom
|
Pridané:
10.1.2015 13:46
Alebo sa jednoducho pozrieš do zrkadla.
|
|
také malé
Od: vajko
|
Pridané:
10.1.2015 16:35
pravopisné okienko. Info pre autora. Nepíše sa detekovať ale detegovať. Dokonca aj pri vkladaní tohto komentára mi slovo detekovať podčiarklo :-).
|
|
Re: také malé
Od: Xbzbbxbzb
|
Pridané:
10.1.2015 21:36
Co znamena slovo deteKovat?
|
|
Re: také malé
Od: kebab agbar
|
Pridané:
11.1.2015 1:42
Ty máš doma detegtor???
|
|
Re: také malé
Od: egdhar
|
Pridané:
11.1.2015 11:23
Detektor. Ale naozaj si to pozri slovo detegovať. Je to tak spravne.
|
|
Re: také malé
Od: 585
|
Pridané:
13.1.2015 1:44
a ty v praci funKujes? naozaj je spravne deteGovat!
funkcia, detekcia, korekcia, funGovat, deteGovat, koreGovat...
|
|
Re: také malé
Od: 585
|
Pridané:
13.1.2015 1:46
...samozrejme, ze korigovat. a este jeden priklad: reakcia - reaGovat... atd
|
|
buzne
Od: kazdy kto sem pridal komentar
|
Pridané:
10.1.2015 23:07
Tak jeho mama je kurva vyjebana všivava navyše potrat ciganky smradlavej a geno ježka
|
|
Re: buzne
Od: Menovec
|
Pridané:
10.1.2015 23:11
tak aspoň nie si sám..
|
|
Re: buzne
Od: lolol.
|
Pridané:
11.1.2015 2:40
+999
|
|
Re: buzne
Od: asfasf
|
Pridané:
11.1.2015 14:29
keby si dal viac ako 999 tak je overflow?
|
|
bezpecnost..
Od: ivopiv0
|
Pridané:
11.1.2015 15:02
moj bezdrotovy slovensky ovciak ma 50kg nocne videnie specialne zvukove, pachove a pohybove senzory a jeho brechava sirena ma 120dbm.. okrem spustenia poplachu uroby aj okamzity zasah eliminuje nepovolane osoby, macky, mysi atd.. ... zdroj energie dobijame granulami a vodou... Spolahlivy s certifikatom (PP)... :D
|
|
Re: bezpecnost..
Od: Fako
|
Pridané:
12.1.2015 7:38
Tiez si myslim, ze najlepsia kombinacia je pes na dvore a had v dome... :-)
A ta elektronika (akakolvek) to moze iba doplnat.
|
|
Re: bezpecnost..
Od: Hadimrska
|
Pridané:
12.1.2015 10:42
Len si musis kupit nejakeho pomaleho hada, aby ho nezachytil pohybovy senzor.
|
|
mudrost
Od: bronzovy
|
Pridané:
27.8.2018 15:01
detegovat je spisovne
|