neprihlásený Nedeľa, 24. novembra 2024, dnes má meniny Emília
Železnice už majú WiFi aj v osobákoch

Značky: dopravaWi-FiSlovensko

DSL.sk, 19.12.2014


Železničná spoločnosť Slovensko, ZSSK, v súčasnosti už poskytuje bezplatné WiFi pripojenie na Internet aj vo viacerých osobných vlakoch v regionálnej doprave.

DSL.sk na to upozornil čitateľ.

WiFi je dostupné v celých súpravách nových osobných vlakov, ktoré začala spoločnosť nasadzovať v týchto dňoch. Čitateľ WiFi zaznamenal na trase Trnava - Galanta.

Nové vlaky boli zakúpené v rámci druhého projektu Operačného programu doprava, v súčasnosti ich má ZSSK dvanásť a všetky nasadí do januára. Menšia časť sú elektrické dvojposchodové vlaky, väčšia podobné dieselové ale jednoposchodové súpravy.

V budúcom roku pribudne v rámci projektu ďalších 17 súprav.


Nová vlaková súprava so zabudovaným WiFi



Okrem WiFi sú vo vlakoch prítomné aj informačné obrazovky s informáciami napríklad o počasí, čase, rýchlosti a čísle vlaku.

Zväčšiť
Modrou vyznačené trasy, kde budú nové súpravy s WiFi nasadené postupne do konca 2015, kliknite pre zväčšenie (obrázok: ZSSK)



Nové vlaky majú byť nasadzované najmä v rámci dopravy v pásme sto kilometrov od Bratislavy a Košíc a na niektorých trasách na južnom Slovensku. Zoznam trás, kde budú nasadzované, uvádza ZSSK v tomto dokumente (PDF).


Symbol WiFi na novej vlakovej súprave



Doteraz mala ZSSK WiFi najmä vo vlakoch Inter City, vo vozňoch prvej triedy v rýchlikoch na trase Bratislava - Košice a v niekoľkých vozňoch druhej triedy v týchto rýchlikoch.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Japonci uviedli ethernetový kábel s magnetickým konektorom
Starship by mohla za najbližšie štyri roky uskutočniť až 400 štartov
Protimonopolný úrad začal prešetrovať, prečo v SR nie sú skutoční virtuálni mobilní operátori
Nový trailer filmu Minecraft
Linux v ďalšej verzii vyradí súborový systém Reiser
Odštartovaná výroba flash pamäte s 321 vrstvami
Apple má prvýkrát použiť vlastný 5G modem v iPhone v marci
Linux dostáva podporu veľkokapacitných pamäťových SDUC kariet
USA požadujú, aby Google predal Chrome a potenciálne aj Android
ISS zvýšila orbitu, aby sa vyhla troskám zo satelitu


Diskusia:
                               
 

Ta konkurencia je zazracna vec... ;)
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

musim sa priznat ze k efektivnosti konkurencie som mal vzdy trochu pochybnosti, ale toto mi dost meni pohlad..:)
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

Aj ja som pochopil že už vlakom nechcem nikdy cestovať. Nechať sa ožarovať? Figu borovú. Ešte že je konkurencia.
Odpovedať Známka: -6.8 Hodnotiť:
 

a co je na tom efektivne? aby ti este aj vo vlaku vyzarovalo wifi do hlavy? nestacia ti susedia doma, skola, praca, urady, freespoty na uliciach... kadejake prepeky z vysielacov od A po Z.. este aj vo vlaku kde pomaly nie je ziadny signal (sice su tam rozne ine EM rusenia ale budiz) musi zas dalsie daco natrepat..
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Stačí použiť alobal.
Odpovedať Známka: 5.8 Hodnotiť:
 

Trať Bratislava - Dunajská Streda - Komárno

Od 26. do 28. apríla 2011 usporiadal RegioJet v tejto trase skúšobnej a prezentačné jazdy prístupné i verejnosti za jednotnú cenu 50 centov (12 Sk) za akúkoľvek trasu.
.......................
Pri skúšobných jazdách bola súprava vybavená len nemeckými nápismi a dopravca neposkytoval občerstvenie ani noviny, wifi internet však bol funkčný.

TRVALO TO LEN 3 ROKY
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

ĎAKUJEM RegioJet
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Pozdravujem vladárov čo rozhodujú o odchodoch vlakov. Načo je mi tam wifi, keď bežne meškajú 30-200 minút?!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Toto nemá nič s konkurenciou, Wifi bolo požadované dávno predtím než tu začala byť konkurencia. Tender na tie vlaky bol cca pred 2 rokmi, dodávky vlakov sú dosť časovo náročné.
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

Bez konkurencie by WiFi nezapli, a ak by ho zapli bolo by spoplatnené.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Súkromné vlaky sú na slovenksu viac ako 2ROKY

27. decembra 2010 získal RegioJet deväťročnú zmluvu s ministerstvom dopravy na vlakovú dopravu na trati
Bratislava-Komárno

Odpovedať Hodnotiť:
 

hej, ale iba na jednu trať, v tej dobe sa dodávali prvé poschodáky, kde už vtedy priznali, že wifi im im chýba, ale určitú dobu sa s tím vďaka pravidlám EÚ fondov nedá moc robiť.
ZSSK už cca od roku 2009 testovala nasadenie wifi v Slovenských pomeroch, bol to dosť obmedzený, ale dlhý test na asi 5 vozňoch 1. triedy, po vyhodnotený bolo rozhodnuté že postupne sa bude dosadzovať aj do daľších voznov - najskôr IC, potom niektoré rýchliky(vozne Bmpeer 2,3 série) a do nových regionálnych vozňov. Dnes sa nové vozne objednávajú už priamo s wifi.
Ono aj sa overovala aj taká skutočnosť, či je vôbec pokrytie.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Jediné pozitívum na Slovenských železničiaroch je, že sa naučili od súkromníka ako to majú robiť.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Od súkromníka sa nenaučili nič, lebo technické prevedenie RJ je katastrofa(kabelaž naťahaná pod kobercami, modemi nechválené na prevádzku na železnici(rušenie) navyše len tak volne pohodené v priestore, zapojené obyčajným adaptérom do zásuvky a nie do rozvádzaču) po správnosti by im to mali na DÚ zatrhnúť, ale kašlú na nich. A to nehovorím o tom, že RJ používa jednu sieť, ZSSK 3(Tcom 3G, Orange3g,Tcom Flarion), prípadne teraz po novom 4(Tcom LTE).

ZSSK začala experimentovať už skôr ako prišiel RJ na slovenské traťe, akurát tá rýchlosť nasadzovania nieje nič moc. Ono je aj rozdiel platiť pripojenie pre 9 jednotiek (18modemov) a cca 20voznov (20modemov) ako má RJ. Alebo cca 50 vozňov po 3 modemy (150 dokopy) a 29 jednotiek po 3 vozne a 4 modemy (384 modemov) a to majú v pláne rozširovanie....
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Veľké, nepružné, zaostalé, ŽSR.
Bez dotácii by neprežili.
Odpovedať Známka: -8.0 Hodnotiť:
 

Ešte že nelietajú, lebo to by bolo mŕtvych.

Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

chlapci, nepiste tu picoviny. nejake kilometre mam najazdene a su aj horsie veci.

ale pani by asi chceli maserku, virivku, a appku na riadenie lokomotivy pre android, wp a bb.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Nežijem v socializme aby som sa uspokojil s tvrdením
"su aj horsie veci"
hlavne že je 5-ročnica splnená na 120%
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

ZSR s osobnou dopravou nic nema. Uvedomte si uz konecne ze zeleznice su 3 firmy. ZSR, ZSSK a Cargo.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

CARGO je nákladná doprava.
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

http://www.zscargo.sk/ Facka za 3...2...1....
Odpovedať Hodnotiť:
 

Veľké, nepružné, zaostalé, ŽSR.
Veľké, nepružné, zaostalé, ZSSK.
Veľká vytunelovaná diera, plná politických nominantov ZSSK CARGO

Ani jedna akciovka by neprežila bez dotácii.
Najlepšie im ide produkovať stratu.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Neviem, pre koho vlastne majú železnice napredovať? Pre ten dobytok, čo sa vozí vo vlakoch? Všetko vynovené za státisíce eur z daní Slovákov si Slováci aj rýchlo zničia.
O 4:00 junior po zábave oblve čakáreň a o 7:00 sa príde jeho mamička idúca do práce sťažovať na nekultúrne prostredie. Pokradnuté všetko, čo je kovové aj nekovové, pospreyované, ochrachlované od fajčiarov, polámané, porozbíjné...
Divím sa železničiarom, že ich to ešte baví...
Prasce nepotrebujú wifi.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Co s tym maju ZSR? Si konecne ty inteligent vsimni, kto ta vlakmi vozi. ZSR su len spravci kolaji a ostatnej infrastruktury. Osobne vlaky su zalezitost inej firmy, ZSSK a.s.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Presne. Najhorsie je na tom vsak to, ze doteraz statny dopravca sral na ludi. No zrazu je tu Wifi vo vlakoch Os., nove vozne, nove sluzby, vyhodnejsie ponuky atd...
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

presne, najmä na trase Trnava - Galanta kde čitateľ našiel wifi. Človek ani nevie, ktorou spoločnosťou sa nechá odviezť...
Odpovedať Hodnotiť:
 

A kedy budeme mat aj novu Hlavnu šťanicu??
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Kde myslíš
Odpovedať Známka: -2.9 Hodnotiť:
 

Ja keď som išiel minule do Blavy a videl som z vlaku stanicu Bratislava Vinohrady tak chvíľu som bol zmätený či som nenasadol na zlý vlak a nešiel kdesi do Rumunska.
(Rumuni prepáčia, ale krásne hory majú)
Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

Keď čítam "do Blavy" tak mi hneď napadne:
"Ty ideš mne výpravať že výpadam ako sku*vený CPčkár? Ty, strýko Fester?"
Odpovedať Známka: -5.2 Hodnotiť:
 

zober kebab do ruky a bud ticho blavak
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

No kde asi..pre dotycneho konci Slovensko v Blave, inde stanice nemaju
Odpovedať Známka: -5.4 Hodnotiť:
 

ked bystrozraky bude chciet tak budeme mat aj dve. aj s hotelom
Odpovedať Hodnotiť:
 

potvrdzujem - na trase Galanta - Sereď - Trnava a späť po 35 rokoch nahradené staré posprejované súpravy s dorezanými sedačkami a os***** záchodmy a strašným smradom za nové súpravy - poschodové, s WiFi, net funkčný :)
Odpovedať Známka: 7.4 Hodnotiť:
 

20 ročné vozne tam jadzili 35 rokov? Stroj času?
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

To by nebol stroj casu ale urychlovac :P
LSD, ci ako sa vola :D


Odpovedať Hodnotiť:
 

Mohol by niekto v tom vlaku otestovať rýchlosť, prípadne spraviť mojeip.cz napr a zistiť cez koho to ide von? Prípadne nejaký tracert .
Ďakujem

Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

T-Systems, pripojenie cez 3 modemy na rôzne siete (T-com:2G/3G, T-Com Flarion, Orange:2G/3G). Problém s rýchlosťou je že nieje poriadne pokrytie koľají...
Odpovedať Hodnotiť:
 

zasrane obstate vakony zssr nikdy nepodporim! RadioJet j emoj novy prepravca!!
Odpovedať Známka: -6.3 Hodnotiť:
 

Neni ti to jedno kto ta odveze? Dolezitejsie je len aby chodidili vlaky aj autobusy casto.
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

a lacno
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

a na cas
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Dobru noc, pekne sny.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

takže Regiojetom necestuj, 80% vlakov zmeškaných, pri ZSSK je to naopak80% načas...
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Ty si posledne 2 roky necestoval asi vlakom na hlavnej trati KE-ZA-BA ze? Za cely rok R60x neviem uz presne ktory to bol nesiel nacas ani raz, v 80% pripadoch viac ako 15 minutove meskanie, zvysok este dlhsie.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

išiel denne, a ver tomu, že nemáš pravdu. R6xx majú meškanie nad 15 minút tak v 30-40% prípadov, záleží od obdobia, problematické bolo toto leto keď sa robilo pri Vrútkach a dispečeri ŽSR tam zmätkovali, ale to isté by sa dotklo aj RJ.
Porovnával som však celkovú dochvilnosť vlakov. Porovnávať 6xx s IC RJ nieje správne, potom treba porovnávať IC ZSSK a IC RJ a aj tam je na tom ZSSK podstatne lepšie, lebo narozdiel od RJ počíta s meškaniami a tím, že pobyt v stanici 30 sekúnd je nereálny a má tam určité rezervy na pokrytie drobných meškaní.

PS: oficiálna dochvíľnosť vlakov ZSSK bola okolo 92%, čo je Európsky priemer.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Pán je zjavne zelezniciar :) Rád by sim videlboriginal priesjum A hlavne metodiku. Stačí si otvoriť meskaniavlakov.Sk A bude vám jasné, že V štatistike asi niečo nie je V poriadku :)
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

za a) nie som, som študent STU :D
za b) štatistika sa robí z oficiálneho systému(PIS). Ak vlak mešká počas jazdi, neznamená to že vo výsledku bude započítaný ako meškanie, totiž metodika v celej európe je taká, že: meškanie je iba ak vlak príde do CIELOVEJ stanice neskôr o viac ako 5 minút. Takže ak mešká menej ako 5 minút nieje to meškanie. Kopu vlakov má nastavený grafikon tak, aby ak chytí meškanie do 5 minút, tak v medzi poslednými stanicami je vata ktorá to zrovná, ak ide načas, tak ide proste pomalšie (či je to správne sa vyjadrovať nebudem)

Kopu ľudí v prevádzke je platených od plnenie grafikonu, takže vrchnosť má rada meškania, aby nemuseli platiť ľudom...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

RJ jazdi zatial tyzden. uvidime co to bude o pol roka, ked sa vychytaju startovne chyby. zatial je skoro robit porovnavania.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nemam pravdu? Seriem ti na statistiku, ked som to zazival tyzden co tyzden. Do ZA prichadzal vzdy s viac ako 20 minutovym meskanim a aj z toho dovodu som sa na cele zeleznice vysral a zacal chodit autom - vyslo ma to lacnejsie aj rychlejsie.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Keby v tej dobe jazdil Regiojet bude meškať tiež. A keďže budú podobné výluky aj budúci rok tak aj Regiojet bude meškať, veď ten mešká aj teraz keď výluky nie sú...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Este raz - to mna ako cestujuceho nezaujima. Ak maju rozsiahle rekonstrukcie a opravy, maju si k tomu prisposobit aj grafikon. A nie aby som prisiel niekam nacas, tak mi treba ist o 2 hodiny skorsim vlakom.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

https://www.youtube.com/watch?v=OUASoJmIOBM
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jasne, zrazu sa to da spravit..
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

Prebieha akcia: Likvidácia súkromnej konkurencie za štátne peniaze.
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

Zaujímalo by ma ako pripájajú vlak do siete, či je to cez niečo špeciálne alebo obyčajný 3G alebo niečo podobné na ich vlastnej sieti (neviem či ju ešte majú) alebo u niektorého z operátorov.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Včera sme zaslali ZSSK otázky, zatiaľ odpovede nemáme.
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

Takmer každý deň jazdím rýchlikom R608 z Piešťan do Trnavy a wifi funguje len tak 1/3 jazdy. Pravidelne ma presmeruje na orange stránku s oznamom "prečerpaný limit, kontaktujte podporu". Rozdrbané jak takmer všetko vo vlakoch.




Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Kontaktuje nás prosím na redakcia @ dsl.sk
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Ako som už hore písal pri rýchlikoch je poskytovatelom T-Systems, pripojenie cez 3 modemy na rôzne siete (T-com:2G/3G, T-Com Flarion, Orange:2G/3G) 4G pripojenie vraj zatiaľ iba zvažujú. Zmluva je na nete...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ty budes asi jeden ztych co v kosiciach v t systems chceli zaplatit fakturu za pausal
Odpovedať Hodnotiť:
 

medzi PN a TT je to skôr tak 2/3 cesty, horšie je to medzi TT a BA.
Ono je to dané nekvalitou pokrytia sietami.
Za to prečerpanie je zodpovený T-systems ktorý to spravuje.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Je to bezpecne, pripajat sa na take wifi?
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Sniff sem Sniff tam
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

na kazdu nezabezpecenu siet je na "vlastne riziko", ktovie mozno robia aj statistiku stranok na ake ludia chodia
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

radšej keby spravili dvere vo voznoch (aj vnútorné, medzi vagónmi, aj vonkajšie), aby sa otvárali vtedy, ked treba, a nezatvárali (resp. neprivierali cestujúcim ruky,-nohy), vtedy, ked to netrebä
a to jak tie nové typy dverí, elektricky ovládané, tak aj staré (pneu)mechanické..
aj na wéckach by mohli trochu víc popracovat, a sedačky a kupéčká tiež..
atd atd.. ://
pfuj, žsr nikdý více! švajnerai !! :( :[(

Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

ZSR nema s vlakmi takmer nic. ZSR vlastni len drahy. Ty myslis ZSSK.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

vo vlakoch elekticky ovládané dvere niesú....
Odpovedať Hodnotiť:
 

3...2...1... Could not establish connection.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

vytlacit a potom iba prist do velkeho kanclu pre hotovy papier
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

vo vlaku si date tlacit cez PDA a do kanclu si uz len pridete po hotovy papier
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

parada, clovek 35 rokov platil a vozil sa v zaprdenom, teraz ked uz socialne citiaci to daju pre vsetkych neproduktivnych "zadarmo", tak kua aj na nove vlaky sa najde, vazne krajina zazrakov to slovensko
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ja som nameral rychlost okolo 6 mbps download. Staci na zakladne surfovanie, lepsie ako nic.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

skoda ze to viac nejde ako ide ked sa na to 3g casto edge pripoji cely vlak studentov tuziacich po filmoch porne a dalsom materialy..
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

este by som podotkol ze ta 2.4 placata polska antena vo voznoch ma hodnotu asi 2e
Odpovedať Hodnotiť:
 

keby ten špinavy hrdzavy hranaty kokot nedotoval železnice tak by to uz davno jeblo. cela armada zbitočnych uradnikov ktory si tam ziju ako za cias socializmu a jebu na cestujucich
kazde rano chodim do roboty kazde rano sa musim jebat s drobnyma peniazmy a kupovat si listok ony su tak primitývný,že nedokažu ani zaviest nabijacu kartu ako ako je na sad alebo kupit dopredu listky ako na mestkej doprave mozem jebat na wifi ked pri cakani vrade na listky zmeskam vlak toto je mozne len v tomto prijebanom štáte
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

jebnutý si tu ty, keď naozaj cestuješ každý deň tak je pre teba pohodlnejšie a lacnejšie kúpiť si časový lístok(týždeň, mesiac, prípadne rok), alebo ešte lepšie kúpiť si lístok cez net(zľava 5%) a stiahnuť si ho do telefónu, prípadne rovno cez telefón.
A dobrá rada ak cestuješ na dlhšiu trasu vybav si aj Klasic RailPlus, 5€ čipová karta(platnosť 5 rokov) a 30, alebo 35€ (teraz neviem) aplikácia na karte s platnosťou na rok. Zľava je 25% ceny lístka.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Ako zistim, ze ktore nove vlaky - tie dvojposchodove KEDY premavaju?
Lebo chodievam z KE vselikde ale nepochopil som, ze raz idem starym reznom a raz pekny 2-oj poschodakom.
Vzdy osobny

VDAKA

Odpovedať Hodnotiť:
 

V Ke zatial jazdí len 1. séria poschodákov, tá wifi nemá, zato tam jazdia súpravy s novými vozňami, čo sú rovnaké ako tie na IC(pomerne chaotické nasadzovanie na vlaky).

Máme s kamarátmi neoficiálnu sledovačku vlakov https://sites.google.com/site/knihajazd/671-1 pre teba sú dôležité stĺpčeky ktoré sú označené ako 671 ZA. Pod tím je riadok s turnusovými dňami- pre teba nezaujímavé.
Ďalší riadok sú jednotlivé dni - tam sú čísla vlakov (X)-pred číslom je že ide v pravcovné dni, (6+)-sobota, nedela a sviatok, (D)-denne. Ďalšie riadky sú jednotlivé dni v mesiaci a čísla jednotiek/rušnov.
Poschodové jednotky su 671, konkrétne 671.001 až 010 sú prvá série bez wifi. 671.011 až 019 sú druhá séria.
262.0xx+PP a 381.00x + PP sú poschodové súpravy typu Push Pull (riadiaci vozeň, 2 vložené, lokomotíva) tie však jazdia v širšom okolí Bratislavy.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pozerám harmonogram v zmluve, do Košíc by ste mali dostať 671 s wifi niekde na prelome januára a februára, bohužial neviem vlaky kde budú nasadené.
Odpovedať Hodnotiť:
 

len skoda ze ZA-RK uz nechodi ani ten dvojposchodak co chodil, nahradili ho smradlavou kozenkou...
inak tiez by som rad vedel, ci sa da zistit aky chodi dany osobak
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ono tie wifi ci uz mhd alebo vlakoch su tak isto pouzitelne,ako 3G/4G v mobiloch.
Ak raz neni signal,alebo je slaby,tak to stoji za hovno.
Dnes uz aj male decka maju internet v mobiloch..
Takze podla mna zbytocna investicia.
To radsej nech mohli investovat do iných veci..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ak som spravne pochopil, cervenou vyznacene trasy maju WiFi uz aj teraz, modrou vyznacene dostanu nove supravy s WiFi. Preco ich davaju tam, kde uz je aj teraz ? Preco sa vysrali na takmer cele stredne Slovensko ? Preco ich nedaju radsej tam ? ... chapem, ze severna trasa je hlavna, ale ludia byvaju aj inde. Na juznej trase ledva chodia nejake vlaky, osobaky skoro ziadne. FU ZSSK.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nie, totálne zle pochopené, projekt č.1 bola dodávka 10*671,10*PP a 12*861 v rokoch 2009-2013, projekt č.2 je dodávka 9*671 a 20*861 v rokoch 2014 a 2015. Vozidlá z 1.projektu wifi nemajú. Zato ju majú rôzne iné vozne (výber pomerne chaotickým spôsobom)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vlak c 4625 celé zle smrad špina nechutné
Hanba pre ZSR v takomto niečom cestovať nikdy viac ....
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár