|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dslsk
Od: zrukynoha2
|
Pridané:
17.12.2014 9:48
Očakávam článok, podľa prieskumov až 37% mladých má IQ pod 70.
|
|
Re: dslsk
Od: opravim
|
Pridané:
17.12.2014 9:54
Skôr v intervale 70 - 100, keďže vedia používať smartfón (70<) ale sú blbší ako priemer (cca 100).
|
|
Re: dslsk
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
17.12.2014 10:00
ale no tak neprehanajte, kolkokrat sa stane ze si dlhsie mimo bydliska a frajerka ti posle nejaku tu peknu foto :) nevidim v tom nic zle ani to ze by sa jednalo o ludi s IQ okolo 70...samozrejme ked sa uz jedna o "celebritu" treba davat vecsi pozor
|
|
Re: dslsk
Od: jasomtu
|
Pridané:
17.12.2014 10:05
V prvom rade je to o zodpovednosti ludi. Jednak si to treba osetrit aby ti nedoslo k uniku a za druhe ked sa z danou osobou rozides bud to zmazat alebo nesirit dalej.
|
|
Re: dslsk
Od: ...
|
Pridané:
17.12.2014 10:07
Ak to posiela niekto nezasifrovane a cez telefon, tak minimalne nerozmysla. Ked uz nieco take posielam ,tak seriozne zaheslovane cez mail a heslo posielam inou cestou :-p
|
|
Re: dslsk
Od: matkoooo
|
Pridané:
17.12.2014 10:17
hovori z teba cista zavist :D
|
|
Re: dslsk
Od: ...
|
Pridané:
17.12.2014 10:29
Neskutocne zavidim tym dievcatam, co posielaju fotky cez FB a cakam, kedy sa to dostane von. Ale tak ked si vysvetlit nenecha, ja sa s nou natahovat nebudem, ja aspon fotky dostanem, ked im to nevadi ...
|
|
Re: dslsk
Od: reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
17.12.2014 10:31
Dávnejšie som tu spomínal čo som našiel v jarku rozdrbaný mobil a na sd karte mala holé fotky nejaká trubka.
|
|
Re: dslsk
Od: No Rest For The Wicked
|
Pridané:
17.12.2014 10:37
vieme, aj sme si stiahli. aj ked to bola iba nejaka podpriemerne vyzerajuca trubka.
|
|
Re: dslsk
Od: kuboooooooo
|
Pridané:
17.12.2014 10:49
Ved to je jedno ako vyzerala, bola to proste trubka a o to ide :D
|
|
Re: dslsk
Od: netload
|
Pridané:
17.12.2014 13:13
Nie aby si nam dal k dispozícii viac fotiek ;)
|
|
Re: dslsk
Od: Hmm
|
Pridané:
17.12.2014 13:45
Poprosím foto tej trubky z SD karty.
|
|
Re: dslsk
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
17.12.2014 19:14
Nechcem zbyticne sirit cudzie linky tu ho najdes v diskusii http://dopice.sk/asC
|
|
Re: dslsk
Od: chuj
|
Pridané:
17.12.2014 19:35
v komente v niektorom clanku ich najdes ... tusim to bol clanok o fapeningu
|
|
Re: dslsk
Od: unudeny clovek
|
Pridané:
18.12.2014 12:17
http://dopice.sk/bGk
|
|
Re: dslsk
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
17.12.2014 19:10
Jop, hlada sa majitelka sd karty sa to volalo :-D skoda ze som to zabufol vymazat skor jak dosla frajerka :-D
|
|
Re: dslsk
Od: alfa samec :)
|
Pridané:
17.12.2014 10:34
heh, tiez by si chcel dostavat na oplatku fotky nahych fesakov, vsakze?
|
|
Re: dslsk
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.12.2014 10:37
Ake percento osmakov ci stredoskolakov tusi nieco o bezpecnosti v IT, nieco o SSL, PGP, X509, (a)symetrickom sifrovani, sukromnych/verejnych klucovch, podpisoch, certifikatoch, CA, hesovacich fukciach ... Nejde ani tak o vedecku podkutost, ale osveta v podobe projektu ovce.sk ich este nezastihla, na to su moc stari. Na zodpovednost zasa moc mladi.
Pubertalne tupelo vie ledva pytagorovu vetu. Smart-blb-genius-lopato-fón sice ovlada jednou rukou a 10x rychlejsie jak 30tnik, ale pubertalne tupelo ma absolutne nulovu zodpovednost. Bohuzial sa to tyka aj niektorych ovela starsich individui.
|
|
Re: dslsk
Od: Charonova pltka
|
Pridané:
17.12.2014 10:41
a predsa ti 'experti' bez problemov prechadzaju studiom a koncia s maturitami. clovek sa potom pyta: ake tupela musia potom byt ucitelia, ktori taketo nedostatky vo vedomostiach ocenuju minimalne znamkou 'dostatocny' :)
|
|
Re: dslsk
Od: 3453453
|
Pridané:
17.12.2014 10:43
Vy ste nerobili blbosti ked ste boli mladi?
|
|
Re: dslsk
Od: cicina majova
|
Pridané:
17.12.2014 11:11
a este ake :)
ale mali sme aj istu studijnu moralku. a bola to, ver mi, hanba na 100 rokov, ked ta ucitel vyvolal a ty si bol duty ako tago. holt sme si uvedomovali ako nase prava tak aj nase povinnosti.
a mali sme ucitelov, ktori sa nesrali. dokial niekto nestihal, dostal o rok druhu sancu dobehnut zameskane.
|
|
Re: dslsk
Od: Miňo
|
Pridané:
17.12.2014 11:16
nepoznáš miestne pomery v súčastnosti
|
|
Re: dslsk
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.12.2014 11:55
kazdy ich pozna, ich pravidla su jednoduche:
1) ucitel je chuj, vzdy a vsade nech sa deje cokolvek
2) ucital nema pravdu, za kazdych okolnosti - pravdu ma vzdy ziak
3) ucitel si nezasluzi respekt, lebo je chuj
4) ked sa to ukaze potrebne, pride rodic dat ucitelovi po papuli
5) za to si ucitel odnesie almuznu 6-7 stoviek brutto
|
|
Re: dslsk
Od: Gusto Hus
|
Pridané:
17.12.2014 14:30
1, suhlas - vid vystup jeho roboty, sprosti ziaci == ucitel chuj,
2, suhlas - ked nema autoritu a necha si skakat po hlave,
3, suhlas - vid hore uvedene - respekt si treba zasluzit a nie narokovat,
4, suhlas - ked si nevie doveryhodne obhajit robotu ma nasledovat primerany trest,
5, suhlas - treba si uvedomit, ze mzda je zavisla priamo od produktivity a kvality. ucitel ma preto vyprodukovat co najviac co najlepsie pripravenych ziakov. ked produkuje odpad /dava trojky-stvorky z milosti/, zasluzi si vyhodit, nieto este minimalku a ani kralovskych 7 stovak.
ps: tak vam treba, ked ste si nabrali do svojich radov kokotov (casto aj bez pedagogickeho minima, ktore si potom dorabali za jazdy) a ti vas vsetkych stiahli dole na ich uroven.
|
|
Re: dslsk
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
17.12.2014 17:34
Píšeš úplne sprostosti...
1. sprostí žiaci - výsledok tlaku rodičov a spoločnosti
2. nenechá. Ale proti bande tupcov napríklad žena moc nezmôže.
3. hmmm... skús si to. Spoločenský status je potrebný. Učiteľ nie je blbec. Len ho deti za takého vďaka ich pomýleným hodnotám majú.
4. Ale vie. A zaujímavé, že žiakov nesmie trestať.
5. Mzda učiteľa je čisto tabuľková. Často je učiteľ na pokraji zrútenia, toľko sa od neho očakáva. Aby všetko vedel, všetkému rozumel, študoval za svoje, vo svojom voľne a ešte si aj svoje veci nosil do školy...
Práveže učitelia musia byť tí najvzdelanejší.
|
|
Re: dslsk
Od: Skolavola
|
Pridané:
17.12.2014 19:13
Ucitel keby aj chcel nieco od ziakov vyzadovat , nemoze , lebo skola dostava peniaze na ziaka. Vela ziakov = vela penazi a naopak. Takze riaditelia skol nedovolia ucitelom robit si robotu poriadne , lebo nebude na vyplaty ... A integracia tzv. hendikapovanych deti je tiez uzasna. V triede je 28 ziakov , ktory musia cakat kym sa ucitel venuje 1 ziakovi , co ma papier na hlavu .
|
|
Re: dslsk
Od: Gusto Hus
|
Pridané:
17.12.2014 22:00
1, hlupost. dobry ucitel ta zaujme a donuti ta naucit sa. arogantne 'kuratenko' ta nauci velke hovno.
2, picovina. vid hore - dokial sa sprava ako clovek, nema problem. dokial je to arogantna pizda...
3, opravim ta - niekotri ucitelia nie su blbci. nemozes posudzovat skill len na zaklade nejakej nalepky. napr. pjetro je arogantny debil.
4, fyzicky trestat. nechat niekoho prepadnut moze.
5, ucitel uci - teda vykonava svoju pracu - len par hodin tyzdenne. ten zvysok do 40 je na studium a podobne. takze nestuduje vo svojom 'volne', studium ma zaplatene.
s tym poslednym suhlasim - mali by byt najvzdelanejsi. mali by ist prikladom.
akym prikladom moze byt niekto, kto otvorene nazyva vysokoskolakov 'soplami' a kto si honi ego nazyvanim ostatnym 'kuratenkami'?
|
|
Re: dslsk
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.12.2014 19:49
ty si co za vyplod mudrosti, co veta to neskutocne blby hlod
1) davat rovnitko medzi sprostostou ziakov a ucitelom
2) to akoze policajt si ma vynutit autoritu tym, ze ta najprv dobije? alebo mu je autorita pridelena v ramci spolocenskeho uzusu a pre jej nerespektovani pridu sankcie?
3) detto
4) kuratenko cely problem je, ze ucitel si robotu obhajit vie velmi dobre, len drviva vacsina spolocnosti tu obhajobu nie je schopna pochopit a dolezitost tohoto poslania ocenit, pretoze plati srare zname, sice kurevsky otrepane, ale zato kurevsky pravdive: AK SI TO NESKUSIL NA VLASTNEJ KOZI, ABSOLUTNE NEVIES O COM TOCIS.
5) detto
|
|
Re: dslsk
Od: Gusto Hus
|
Pridané:
17.12.2014 21:49
kuratenko? sme prasce spolu nepasli, kolega.
diagnoza jasna - nadrapeny blbec ucitel. a nadrapenych hlupakov ako ty treba prepustit - ste rakovina skolstva a vasa arogancia je pravy dovod, preco sa ostatni maju tak ako sa maju.
1, ano. arogantny pjetro == chudaci jeho studenti. arogantny blbec cloveka vela dobreho nenauci.
2, arogantny blbec si aurotiru nezasluzi a je jedno ci je policajt alebo pjetro.
3, detto.
4, tak dokaz a usetri si dramu.
5, vid hore - rob si robotu dobre a dostanes lepsi plat.
|
|
Re: dslsk
Od: ...
|
Pridané:
18.12.2014 7:23
Z jednej strany s tebou suhlasim - je mnozstvo ucitelov, hlavne mladych, ktori si liecia komplexy. Avsak kedze mam pol rodiny ucitelov, tak vsetko ostatne co vravis su sracky, ktore mne dokazuju, ze nemas o problematike ani hole zdanie.
AKo sa ti tu snazi aj ten mantak maniak naznacit - co s nim dnes vynimocne suhlasim, alebo Pjetro.
Ak by platilo co vravis, ako je mozne, ze moja mama, ktora ma okrem vystudovaneho ing. aj pedagogiku sa teraz nahana za nejakymi kreditmi, aby aspon nejake zvysenie prislo - to vsetko vo volnom case a este to musi aj riaditel dovolit (niekde to riaditel ucitelom zakazal) musia si vsetky skolenia platit sami (ak im to niekto nevybavil) a aj tak nemaju nic zarucene, kedze mnozstvo samosprav povedalo ucitelom, co podmienky splnili, ze im to nemaju ako zaplatit, lebo nie su prachy? A kedze tych tupcov prepadnut nemoze, musi sa s nimi srat este na komisionalkach a aj keby uz prepadli, znovu sa s nimi srat dalsi rok.
|
|
Re: dslsk
Od: Gusto Ak
|
Pridané:
18.12.2014 11:24
treba sa pozerat aj dalej ako na spicku nosa.
zhananie kreditov, skolenia, kokotiny - vsetko je to zbytocne a zbytocne to zabija cas. nech si zrobi phd - to ma za par rokov odkrutene a ma po starostiach. automaticky dostane maximalnu triedu a potom jej uz nic ku stastiu chybat nebude.
problem vyrieseny. rychlo, efektivne a hlavne prakticky.
ale ano, da sa aj tym jej sposobom - ale to je ako skrabat sa lavou rukou za pravym uchom. tym padom clovek ale nic nevyriesi.
|
|
Re: dslsk
Od: ...
|
Pridané:
18.12.2014 11:44
Jaj idealne - takze 2 VS su na nic, treba nam tretiu nadstavbu PhD => studovat externe na stare kolena kolko 4-5 rokov? Samozrejme okrem casu to stoji nehorazne peniaze a istotu ma kde? To zvysenie platu je teoreticke - moze sa stat, ze ju zamestnavatel prepusti, lebo si ju nebude moct dovolit - to je realita takmer na vsetkych skolach, ktore nie su v krajskych mestach. A teraz istota je kde ? Neexistuje a ani ty ju neposkytnes. Cas ti uz nikto nevrati a prachy sa nemusia vratit taktiez. Vravim, melies sracky a predstavujes si to ako hurvinek valku a uz si ukazal dost ako nemas predstavu o realite.
|
|
Re: dslsk
Od: Gusto Hus
|
Pridané:
19.12.2014 4:40
nie je skola ako skola.
stem, medicinu alebo filologiu nemozes ani porovnanvat s vecami ako andragogika, literatura alebo napr. socialna praca.
a istoty si musis zasluzit. ak si dobry mas, ak nie...
si si isty, ze je fakt taka sikovna ako pises?
|
|
Re: dslsk
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
18.12.2014 12:48
Nie som ucitel, ale okrem toho, zesom vystudoval vysoku skolu, som si velmi dobre vsimal spoluziakov a aj ostatne triedy.
To, aky vykvet spolocnosti pripada jednemu ucitelovi na hodinu je az zarazajuce, ze to psychicky zvladaju.
Kopa ucitelov je vedenych stupidnymi osnovami a este stupidnejsimi knizkami viest hodinu nezaujimavym smerom.A este k tomu nic nezarucuje, ze tie informacie, ktore ziak musi absorbovat su pouzitelne - kedze v osnovach a knihach nie su ani z casti "prakticke" ukazky.
Ked nanutis ziakovi definiciu napriklad ryb, tak to nezarucuje, ze ich chytat bude vediet a teda sa predpoklada, ze dokaze prezit. Ide mi o princip - ziakov ucia tony pouciek a definicii (vid. nase katolicko-socialno-pedagogicky informaticke zamerania), namiesto toho, aby ich naucili logickemu mysleniu, premyslaniu a chapaniu danej problematiky.
Tym by sa zarucilo, ze by existovalo vacsie percento samostatnych dospelych ludi. Lenze toto "americka demokracia" implementovana v EU.
|
|
Re: dslsk
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
18.12.2014 12:50
Nedovoluje.
PS: Reakcia na Gusta
|
|
Re: dslsk
Od: Gusto Hus
|
Pridané:
19.12.2014 5:01
heh, poznam...
ale za to si mozu ucitelia sami. skolu si zmenili na vyrobny podnik - zobrat nejaky ten vstup, co najrychlejsie ho prehnat procesom a asap sa ho zbavit.
co len potvrdzuje to, co som povedal.
ziak je vystup prace ucitela. dobre pripraveny ziak == dobry ucitel. ak zo strednej skoly vyjde debil, ktory ani trojclenku neovlada, ukazuje to na zlyhanie ucitelov: "ako taky expert mohol vobec vyliezt zo zds?"
|
|
Re: dslsk
Od: Gusto Ak
|
Pridané:
19.12.2014 5:07
k praktickym veciam:
zds ta ma naucit zakladne veci. namemorujes si zakladne fakty a vies ich cca aj pouzit, kde treba.
ss by mala byt, a aj je, zamerana na prakticke veci. v ramci zamerania.
ale! kazdy kokot sa teraz tlaci na gympel. gympel je stupen pod strednymi odbornymi skolami s maturitou. a to je kvoli tomu, ze gympel je o teorii, aka je to druha zakladka. nemozes od nich nic viac cakat.
vs ta zase uci rozmyslat. a viest ludi. tu by si mal stavat na veciach, co ta naucila ss. vid gympel - nenauci nic prakticke, nemas na com...
teda, ak chces ludi z praxe, treba zrusit minimalne polku gymplov. zaviest kvoty - priemer do 1.2 ako za starych cias. a mas vystarane.
|
|
Re: dslsk
Od: lal
|
Pridané:
19.12.2014 8:24
>zrobi
saleny detected, opinion discarded..
|
|
Re: dslsk
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.12.2014 11:56
6) mame posratu humanizaciu, takze ziakovi nedajboze skrivit vlasok na hlave. nec hsa deje cokolvek
7) kazdy ucitel bude po 20 odpracovanych rokoch automaticky deportovany do psychiatrickej liecebne aj proti jeho voli
|
|
Re: dslsk
Od: Lufo
|
Pridané:
17.12.2014 12:00
To bude tým že na gymnázium príjmu každého kreténa.
|
|
Re: dslsk
Od: sholva
|
Pridané:
17.12.2014 12:11
Na pedakogiku sa chodi najme preto ze je to "davacka", tak niet moc z coho vyberat...
|
|
Re: dslsk
Od: Gusto Ak
|
Pridané:
17.12.2014 14:36
6, plati oboma smermi. ucitela napr. kontrola nemoze pokarhat ani mu dat napomenutie za to, ze kokotiny tliape. maju svoje teple miestecka nezavisle na podavanom vykone, takze nedajboze ucitelovi vlasok skrivit.
7, to by mali pred nastupom do zamestnania.
8, ked uz tolko ucitelia fnukaju, ake maju nizke platy, preco napriklad neziadaju kazdorocnu previerku vedomosti pedagogov z uciva, ktore ucia? taku malu statnicu, napr. odpad, co nou neprejde, pride o % z platu, najlepsi z ucitelov si prilepsia.
to by pomohlo kazdemu - uci-kokotov by donutilo odist (alebo sa vzdelavat) a ucitelia by si prilepsili :)
|
|
Re: dslsk
Od: sholva
|
Pridané:
17.12.2014 14:55
V bode 5 pises ze:
"- treba si uvedomit, ze mzda je zavisla priamo od produktivity a kvality."
V bode 6 zas:
"maju svoje teple miestecka nezavisle na podavanom vykone"
Tak ako to teda je vo verejnej sluzbe?
|
|
Re: dslsk
Od: Gusto Hus
|
Pridané:
17.12.2014 15:36
podobne - aj naplnou prace, aj zodpovednostou a aj platovo.
|
|
Re: dslsk
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
17.12.2014 17:36
Ty čo v tom školstve konkrétne robíš???
Ty si buď strááááááááášny dement, alebo hroooooooozne múdry a najobľúbenejší učiteľ, ktorý mal to šťastie, že má všetko zadarmo, aj sa z večera do rána narodil so všetkými potrebnými múdrosťami.
Kedy si odišiel zo školstva?
|
|
Re: dslsk
Od: Gusto Ak
|
Pridané:
19.12.2014 4:53
nezavid, maniak.
ako sme si ustlali, tak budeme spat.
ak tebe staci tvoj 400 eurovy job za pasom. tvoja vec.
ps: som oblubeny, mudry a nanajvys skromny... :) a keby si nebol chuj, tak vies, ze vzdelanie sa kupit neda - to si treba poctivo vydriet.
|
|
Re: dslsk
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.12.2014 19:57
Neskutocne sprostosti tliachas. Na to si ako prisiel ze ucitelovi nemoze nikto nic? Okrem toho ze sa ide zblaznit z tlupy pubertakov, ma tlaky od: rodicov, riaditela, aj tebou spomenutych kontrol.
Niekedy tu nie su tlaky, ale sikanovanie a bossing. To ale nie je specifikum jedneho konkretneho povolania.
Kuratnko osprostene, ucitelia su dost buzerovania s kreditmi a dvoma atestacnymi skuskami, ale mali par posratych euro navyse. 40tnici a 50tnici sa nahanaju za nejakymi sprostymi kreditmi jak 19 rocny sopel na VS.
To ma napr. v IT sektore aj taky admin buzaraciu v podobe atestacnych skusok, ze ozaj neni c0c0t a moze robit to co moze? Kedze par kliknutiami mysi moze polozit celu instituciu/banku/firmu ...
|
|
Re: dslsk
Od: Gusto Hus
|
Pridané:
17.12.2014 21:54
ale no, uboziacik. mam phd, platia mi, a nikto po mne ziadne kredity nechce. ako je to mozne?
'19 rocny sopel'? to je uz len aka uroven? tak sa spravas ku kazdemu studentovi, alebo len tym, ktori z tvojej skoly vypadli?
'kuratenko'? top kde sme? u gazdu na dvore? ubohe...
zacinam vidiet, kde je problem - keby si nebol taky arogantny hlupak, tak nemas problem problem s nicim hore uvedenym.
|
|
Re: dslsk
Od: sensei-san
|
Pridané:
18.12.2014 7:02
> mam phd, platia mi, a nikto po mne ziadne kredity nechce.
> ako je to mozne?
Ak si mal na mysli, že "platia mi slušne" tak odpoveďou je, že nerobíš vo verejnej správe.
|
|
Re: dslsk
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.12.2014 8:03
Kuratenko osprostene, to je ta ironia dnesnej doby. PhD moze mat dnes bez prepacenia kazdy dement, vratane teba. Korelacia medzi titulmi a inteligenciou je nulova. Rychlokvaseni PhD a Doc su potrebni najviac, katedra ma garantov. A tie nanajvys trapne clanky, konferencie, humus ... Ale zalezi od oblasti v ktorej clovek to posrate PhD robi. V zasade je dnes uz malo oblasti, kde je PhD hodne svojej nedevalvovanej hodnoty ako kedysi. Preto som z VS skolstva odisiel, pretoze mi je z toho na grcanie. ZŠ a SŠ skolstvo je zas iny druh neskutocnej tragedie, ale vzdy je to tragedia. Dalej nema s niekym tvojej inteligencie cenu o tomto diskutovat.
PS: s PhD by som sa dnes uz vobec neohanal, len poburis niekoho kto vie, co si ma o tom mysliet.
|
|
Re: dslsk
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.12.2014 8:09
Ale mozne je ze si si svoje PhD naozaj zasluzil a aspon symbolicky prispel k znalostiam ludskeho druhu vlastnymi vedeckymi objavmi, alebo aspon dokonale v sfalsovanom a precizne vyrobenom statistickom hodnoteni a overovani didackych hypotez na hladine vyznamnosti 95%.
|
|
Re: dslsk
Od: Lolo Ferrari
|
Pridané:
18.12.2014 14:03
Kvôli čomu Ťa vyjebali z VŠ?
|
|
Re: dslsk
Od: 6549843214
|
Pridané:
18.12.2014 1:47
Ale hej, len sme nemali potrebu to digitalizovať ako táto nová D-generácia. Rozumej D ako digitálna samozrejme.
|
|
Re: dslsk
Od: ...
|
Pridané:
17.12.2014 10:46
Potrebujes mat doktorat z FIITky aby si ako 10 rocny chapal, ze aj byt/dom sa zamyka, ked nikto nie je doma? Ak robim nieco, co by som nemal - resp nechcem aby o tom niekto dalsi vedel, tak naverimboha nerobim veci, ktore by sa nikto dozvediet nemal - ci uz rodicia, ini znami atd.
Aj par mesacne dieta instiktivne vie, kedy robi neplechu, takze vek ulohu nehra.
Ak mu to este aj vysvetlis (15+) a je to dotycnej jedno, tak potom naozaj ma netrapi jej dalsi osud.
|
|
Re: dslsk
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.12.2014 11:43
Nuz dnes je taka dementa, retardovana doba. Ukazovat a zdielat kazdu chujinu na socialnych sietach. A ked mladi rodicia ukazuju na FB ze aha nasa dovolenka, aha nase dietatko v bruchu v 7. mesiaci, aha nasa dietatko po porode, aha nasa prerobena kupelka, aha nasa nova hajzlova misa .... a z kazdeho 30 fotiek, tak sa potom necudujme ze touto retardovanou dobou zdielania vsetkeho su decka uplne osprostene.
|
|
Re: dslsk
Od: Babicka
|
Pridané:
17.12.2014 11:49
Vidis, zachodova misa. To som este nedala na fejsbuk.
|
|
Re: dslsk
Od: chuj
|
Pridané:
17.12.2014 19:39
aj rannu stolicu si odfot a daj na fb
|
|
Re: dslsk
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.12.2014 11:47
Doba sa pretechnizovala a meni sa, ale k lepsiemu to neni. Ked som v buse prvy krat v 1997 ci 1998 pocul ako niekto telefonuje, pripadalo mi to velmi zvlastne, absurdne vybavovat si sukromne veci na verejnosti kedze predtym som videl telefonovat na verejnosti akurat Scullyovu Mulderovi.
Predtym som stal v tel. budke a daval si pozor aby ma nikto nepocul. Doba otupela a ludia este viac.
Neviem kam to speje. Aha moje vysrate ho*no, aha moj prvy koitus, aha moja prva masturbacia ...
|
|
Re: dslsk
Od: ...
|
Pridané:
17.12.2014 11:50
Ved komu to nevadi je jeho vec. Ale potom sa nemoze ohanat nejakou ochranou sukromia.
|
|
Re: dslsk
Od: fiitkar
|
Pridané:
17.12.2014 22:03
Mam doktorat z FIITky aj tak nechapem... cim to bude
|
|
Re: dslsk
Od: 3453453
|
Pridané:
17.12.2014 10:07
A co je na tom? Taketo obrazy si posielali uz pred 1000 rokmi hadam aj viac. Ked nie obrazy tak sochy.
|
|
Re: dslsk
Od: totofoto
|
Pridané:
17.12.2014 10:23
Tiež nechápem aký problém sa rieši v článku. Na letisku sa tiež robia nahé fotky a čo má byť.
|
|
Re: dslsk
Od: baGoLo
|
Pridané:
17.12.2014 10:30
nemyslím, že článok má ambíciu riešiť nejaký problém.
len informuje o prieskume. a prečo niekto robil ten prieskum? ...lebo ho to baví a mal na to zdroje. ;)
|
|
Re: dslsk
Od: diskutujúci
|
Pridané:
17.12.2014 10:29
70% populácie má IQ v rozmedzí od 70-110, 13% má pod 70 alebo nad 110
|
|
Re: dslsk
Od: genius314
|
Pridané:
17.12.2014 10:31
Einstein mal IQ 70.
|
|
Re: dslsk
Od: chocholusik2
|
Pridané:
17.12.2014 11:50
Ktorý?
|
|
Re: dslsk
Od: dsfdsfs
|
Pridané:
17.12.2014 12:01
a zvysnych 17%?
|
|
Re: dslsk
Od: old
|
Pridané:
17.12.2014 15:51
ja tam vidím nezaradených 4%, nepatríš medzi nich?
|
|
Re: dslsk
Od: tamtung
|
Pridané:
17.12.2014 19:55
skor k tym 2% ;)
|
|
Re: dslsk
Od: smurf
|
Pridané:
17.12.2014 10:53
skorej hormony...puberta plieska zo strany na stranu :D
|
|
Re: dslsk
Od: Kvík?
|
Pridané:
17.12.2014 15:27
IQ pod 70 má z definície približne 2.25% ľudí. To by si musel mať veľmi úzky interval na pojem "mladý", aby to mohlo byť čo i len teoreticky splnené :P
|
|
37% malych penisov
Od: MamboJambo
|
Pridané:
17.12.2014 9:59
84% americkych vedcov dokazalo, ze fotenie penisu a nasledne zdielanie tejto fotky s kamaratmi, predlzuje dlzku penisu o 1 mm za kazdy like.
|
|
Re: 37% malych penisov
Od: martincc
|
Pridané:
17.12.2014 10:01
idem skusit
|
|
Re: 37% malych penisov
Od: aaabicykel praha
|
Pridané:
17.12.2014 10:39
Stale 0 lajkov?
|
|
Re: 37% malych penisov
Od: tomibojko1
|
Pridané:
17.12.2014 11:04
preto sa zacalo uvazovat o dislikoch :D
|
|
Re: 37% malych penisov
Od: Wil
|
Pridané:
17.12.2014 10:02
Americký vedci zistil že ľudia uveria všetkému čo americký vedci zistili
|
|
Re: 37% malych penisov
Od: sheddow
|
Pridané:
17.12.2014 10:12
Problem s citatmi na internete je ten, ze neviete, ktore su pravdive a ktore nie.
-- Abraham Lincoln .
|
|
Re: 37% malych penisov
Od: mudr.c
|
Pridané:
17.12.2014 11:02
Problém internetu je anonimyta protokolu IPv4.
-- Albert Einstein ---...---
|
|
Re: 37% malych penisov
Od: rms_
|
Pridané:
17.12.2014 10:15
Keby to bola pravda tak je FB plný penisov! :D
|
|
Re: 37% malych penisov
Od: baGoLo
|
Pridané:
17.12.2014 10:29
a nie je? ;) :D
|
|
Re: 37% malych penisov
Od: rms_
|
Pridané:
17.12.2014 10:29
Jaaaj. No, tak to asi naozaj bude pravda.
|
|
Re: 37% malych penisov
Od: baGoLo
|
Pridané:
17.12.2014 10:31
no problém je, že malé penisy nikto nelajkuje. :D ;)
|
|
Re: 37% malych penisov
Od reg.: ujoslav
|
Pridané:
17.12.2014 10:38
A nie je?
|
|
hdjddnxnxnx
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
17.12.2014 10:01
este tu chybaju prieskumy:
80% mladych skusilo alk.a 40% pije pravidelne
40% hulilo a 15% huli pravidelne
99% politikov kradlo a 98% ide vzorom pravidelne
...mam 40+ a citim sa byt mlady
|
|
Re: hdjddnxnxnx
Od: hrflos
|
Pridané:
17.12.2014 10:06
40% hulilo a 15% huli pravidelne.
No to teda riadne pridaj
|
|
Re: hdjddnxnxnx
Od: ...
|
Pridané:
17.12.2014 10:08
Vsak napisal mladych - nedefinoval aky vekovy interval povazuje za mladych.
|
|
Re: hdjddnxnxnx
Od: houhou hou
|
Pridané:
17.12.2014 10:34
No to ty riadne uber. Za to, ze TY hulis pravidelne a TY sa pohybujes sa v spolocnosti kde to je bezne a pravidelne, neznamena, ze to je standard.
Tieto percenta su odhadom primerane, mozno aj mierne prestrelene
|
|
ženy/muži?
Od: baGoLo
|
Pridané:
17.12.2014 10:10
mňa by hlavne zaujímalo, aký je rozdiel medzi ženami a mužmi, respektíve dievčatami a chlapcami.
...teda, či to robia častejšie baby alebo chlapi. ;)
|
|
Re: ženy/muži?
Od: hetero
|
Pridané:
17.12.2014 10:24
Normálne na to musia byť dvaja.
|
|
Re: ženy/muži?
Od: baGoLo
|
Pridané:
17.12.2014 10:28
a vieš, že ani nie? ;)
napríklad ja som dostal viac razy erotické nahé foto od dvoch báb, ale ani jednu (svoju) som neposlal. asi ma majú za suchára, no ja proste technológiám neverím.
ale každopádne to potešilo. :)
|
|
Re: ženy/muži?
Od: chocholusik2
|
Pridané:
17.12.2014 11:54
Ty si ale pako!
|
|
Zakonne riesenie problemu
Od: hujujujuju
|
Pridané:
17.12.2014 10:20
Treba vydat zakon,ze kazdy musi pravidelne zdielat svoje nahe fotky, a potom to prestane byt zaujimave.
|
|
Re: Zakonne riesenie problemu
Od: baGoLo
|
Pridané:
17.12.2014 10:26
Alebo zákon, že je to zakázané a potom to bude ešte zaujímavejšie. :D
|
|
DMNK MRGV
Od: aaabicykel praha
|
Pridané:
17.12.2014 10:40
"39% aby dostali naspäť podobné fotky" - cize toto su vsetko chlapi.
ja som raz tiez jednu dostal, straaasne davno, ked som mal este 18 :D krasne casy
|
|
Re: DMNK MRGV
Od: trollssd
|
Pridané:
17.12.2014 10:59
teraz mas 19?
|
|
Re: DMNK MRGV
Od: kormalkaaa
|
Pridané:
17.12.2014 13:44
18 a 1den
|
|
Re: DMNK MRGV
Od: sdsdsdsd
|
Pridané:
17.12.2014 14:14
a honil si si na tej fotke do 20tky :D
|
|
Re: DMNK MRGV
Od: aaabicykel praha
|
Pridané:
17.12.2014 17:37
Stale 18
|
|
dajtwm
Od: ppp p
|
Pridané:
17.12.2014 11:02
v rozmaznanej britanii je mladz uplne inde,ako v bojazlivom katolickom lovensku o)
|
|
Re: dajtwm
Od: stiflerko
|
Pridané:
17.12.2014 11:12
to si len myslis. ved len skontroluj detom mobil.
|
|
Re: dajtwm
Od: knedliho frajerka č. 3
|
Pridané:
17.12.2014 11:55
Nechaj ho. Este im to zatrhne a co budeme potom sleduvat?
|
|
Re: dajtwm
Od: ppp p
|
Pridané:
17.12.2014 15:34
no veru,lovenska mladez je dost vychcana,kto vie,kolko percent peria by pustila v podobnom prieskume
|
|
stále málo
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
17.12.2014 12:12
Podľa mojich doterajších skúseností je viac ako 99,9% populácie, s ktorou som sa mal tú česť stretnúť "blbá ako tágo", takže 37% mi príde ako malé číslo...
|
|
Re: stále málo
Od: Miňo
|
Pridané:
17.12.2014 12:22
Myslíš že to čo vidíš v svojom blízkom okolí musí byť celosvetový ten onen, fenomén?
|
|
Re: stále málo
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
18.12.2014 14:58
Svetová politika, myslenie hráčov pri moba hrách, v mmorpg, svetová ekonomika, názory mladých v zahraničí, úroveň národného povedomia, nuž, áno, je to celosvetový fenomén.
|
|
Re: stále málo
Od: gbfbf
|
Pridané:
17.12.2014 12:24
aha a ty samozrejme patris medzi tych 0,1% ?
|
|
Re: stále málo
Od: Nick Nolte
|
Pridané:
17.12.2014 12:55
pre hlupaka kazdy hlupy.
|
|
Re: stále málo
Od: sensei-san
|
Pridané:
18.12.2014 7:16
Výzva: ak ste dnes stretli človeka, o ktorom ste si pomysleli: ten je múdry/vzdelaný/rozhľadený, tomu to myslí, chcel by som vedieť toľko ako on, ... tak to sem napíšte. Či už je to predavač, úradník, kolega, šéf, televízny moderátor, diskutér na DSL, ...
Väčšinu ľudí vo svojom okolí si vážim. Robia svoju prácu. Väčšinou dobre. Ale že by to boli nejaké intelektuálne hviezdy, z ktorých by mi padla sánka ... to sa nedá povedať.
|
|
37%? ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
17.12.2014 12:21
a to do toho počítali aj takéto fotky? - http://dopice.sk/bFZ ...
|
|
Re: 37%? ...
Od: zdesený
|
Pridané:
17.12.2014 12:58
pedofilný homosexuál
|
|
Re: 37%? ...
Od: Jednoznačne
|
Pridané:
21.12.2014 14:02
Tak to si ma riadne pobavil, najvtipnejší príspevok v tejto diskusii ;)
A dokonca je to aj na zamyslenie. Tiež som posielal svoju fotku vo vani, ale mal som na nej asi 2 roky.
Patrím teda do tých 37%?
|
|
novodobe teliatka
Od: segal
|
Pridané:
17.12.2014 20:48
vyborne, zistil som ze minimalne 37% mladych ludi je jebnutych...
|