|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cena.
Od: asdfsdfsg
|
Pridané:
11.12.2014 11:03
16GB usb kluc sa predaval pred 5 rokmi za asi 100e .. takze 250e, to bude tak cena spred 7-8 rokov :D
|
|
Re: cena.
Od: ...
|
Pridané:
11.12.2014 11:06
nahdzali v KC a zmenili na € aky problem.
|
|
Re: cena.
Od: ja1
|
Pridané:
11.12.2014 11:15
"Menime menu, nie cenu!"
|
|
Re: cena.
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
11.12.2014 12:01
Myslím si, že za takú cenu ani na trhu nikdy nebol!!!
|
|
Re: cena.
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
11.12.2014 13:33
http://dopice.sk/bAE
|
|
Re: cena.
Od reg.: raketa
|
Pridané:
12.12.2014 2:07
tiez som si vsimol takuto nafuknutu cenu, iny produkt, ktory normalne stoji 1-2€ mi tvrdili ze pred zlavou stal vyse 20€ :D normalne ich zazalovat za klamlivu reklamu...
|
|
Re: cena.
Od: Xavie de la slovak
|
Pridané:
12.12.2014 8:11
Najlepsie je ked tam este aj vycapia "Garancia najlepsieho nakupu" napr. pri tovare za 70€ rozdiel 15€ a ked ich chces upozornit na cenu tak sa vraj musis prihlasit a ked sa prihlasis tak zrazu sa to neda. Alza je dobra na vyhladavanie ale nakupujem inde
|
|
Re: cena.
Od reg.: raketa
|
Pridané:
12.12.2014 12:20
vidim, ze nie som jediny kto alzu pouziva na vyhladavanie, ale nakup inde hehe, fakt velmi to tam aj naozaj kupim...
|
|
Re: cena.
Od reg.: raketa
|
Pridané:
12.12.2014 12:21
..."velmi obcasne", pardon...
|
|
Re: cena.
Od: mj hkyg
|
Pridané:
11.12.2014 12:08
Staci zacat brat vianocne sviatky, ako sviatky pokoja, mieru a rodiny, nie ako sviatky mamonu, obzerstva, dobrych obchodov....a vsetko sa vrati do normalnych kolaji.
Vianoce su o pohode, laske, stasti, nie o darcekoch a strese.
Je mi jasne, ze je to pre mnohych tazke, ale da sa to.
Nakupovat darceky skor, zrat (naozaj sa to niekedy neda inak povedat) tak ako pocas roka a nie sa len kvoli sviatkom prezierat....
Este raz opakujem, je to tazke, ale da sa to.
|
|
Re: cena.
Od: ...
|
Pridané:
11.12.2014 12:36
Lenze je to v prvom rade v ludoch. Nechavaju si vsetko na poslednu chvilu a obchodne firmy sa sustreduju na vianocny trh uz v lete - potrebuju sa dobre prirpavit. To je ich reakcia na potreby kupujucich.
|
|
Re: cena.
Od: Samael
|
Pridané:
11.12.2014 13:14
Nie je to ťažké...
|
|
Re: cena.
Od: omen
|
Pridané:
11.12.2014 14:03
vies ako to je. ludia su vsade dobri aj zli
|
|
Re: cena.
Od: kalkulacka 365
|
Pridané:
11.12.2014 16:32
Vianoce su dnes vysledkom toho ako sme sa mali kedysi zle, cely rok si ludia setrili pol kila maku, aby si mohli upiect dobry kolac, cely rok setrili, aby si mohli dat niekomu daky darcek. kedysi nedavali kreditky v kazdom obchode, a ked ludia nieco chceli museli si na to pockat.
|
|
Re: cena.
Od reg.: IgorIgor
|
Pridané:
11.12.2014 12:29
tazko.. to by bolo lacné.. skôr by som povedal, že tam malo byť 25€ čo je celkom reálne na nafúknutú pôvodnú cenu
|
|
Re: cena.
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
11.12.2014 11:21
O mesiac presne 8 rokov. Pozrel som vyvoj ceny na geizhals:
http://imgur.com/273FHGa
Ano, 01-2007 to stalo 230eur v Rakusku. Ale teraz je bezna cena do 15eur.
|
|
Re: cena.
Od: . . . .
|
Pridané:
11.12.2014 18:36
mám presne toto USB od februara 2008 kedy som ho kupil za 45€ :)
|
|
Re: cena.
Od: Let's flamewar begin :-)
|
Pridané:
11.12.2014 11:46
To je ten neregulovaný voľný trh. Sráči si robia čo chcú.
|
|
Re: cena.
Od: chocholusik2
|
Pridané:
11.12.2014 11:51
A co to ma spolocne s regulaciou?
|
|
Re: cena.
Od: Wil
|
Pridané:
11.12.2014 12:11
Podľa mňa napríklad to, že by som im okamžite dal likvidačnú pokutu za takéto odrbávanie a ešte aj zavrel do blázinca ich marketingové oddelenie za toho zeleného (neviem to nazvať)
|
|
Re: cena.
Od: deži
|
Pridané:
11.12.2014 13:10
ten zelený je mimozemšťal...
|
|
Re: cena.
Od: interfet
|
Pridané:
11.12.2014 13:12
Je to androidov retardovany brat z ciech...
|
|
Re: cena.
Od: Cylon
|
Pridané:
11.12.2014 13:23
tak toto ma zabilo kamaráde :D
|
|
Re: cena.
Od: Mogon
|
Pridané:
12.12.2014 17:05
Suhlas. Toto bol minimalne koment tyzdna :-D
|
|
Re: cena.
Od: Samael
|
Pridané:
11.12.2014 13:30
Všetci by ste najradšej všetko regulovali, len nie seba. Nikto Vám nebráni začať podnikať a môžte všetok ten tovar predávať lacnejšie - podľa všetkého tu máte medzeru na trhu a vy by ste ju dokázali zaceliť - kľudne predávať všetko za polovicu. To že to asi až také ružové ako sa Vám vidí nebude si môžte prečítať tu: http://goo.gl/g4SnLm
Tieto e-shopy sú ledva v zisku, väčšina je v strate. Ak je niekde niečo drahé, tak to proste nekúpim, alebo to kúpim inde lacnejšie a nebudem sa dožadovať nejakej regulácie.
|
|
Re: cena.
Od: Let flamewar begin
|
Pridané:
11.12.2014 13:41
Ak som správe pochopil, tak správanie Alzy je podľa Teba v poriadku. Alebo si ten článok nečítal? Problém nie je s koncovou cenou, za ktorú to Alza predáva, ale s tým, že sa snaží ľuďom nahovoriť, aké je to pre nich výhodné, pretože zlacnila o viac ako 90 %. Takéto praktiky sú jednoducho odrbávanie.
|
|
Re: cena.
Od: bukakkes
|
Pridané:
11.12.2014 13:42
Eshopy ktore su v strate by mali vykapat ako aj tie, ktore su ledva v zisku. U takych sracov je problem vyreklamovat aj dojebany usb kabel lebo sporia kazde eurko. Ale mas to tak vsade, aj v kamennych... Skratka silnejsi preziju.
|
|
Re: cena.
Od: asdfasdfsdfasd
|
Pridané:
11.12.2014 13:57
V strate nie su len firmy ktore prerabaju, ale aj tie, ktore chcu byt v strate (spomenute v diskusii pod linkom ktory si dal). Alza ma ziskovu marzu pod 5% a predavaju kludne aj o 10% drahsie nez lacne eshopy. Z toho sa da usudit, ze tych deklarovanych 5% nie je vyratanych z rozdielu medzi nakupnou a predajnou cenou, ale skor odzrkadluje zisk, ktory vyrobia po odratani nakladov.
|
|
Re: cena.
Od: Tup
|
Pridané:
12.12.2014 6:25
alebo účtovný zisk, s ktorým sa dá často vyhrať, aby bol nižší, ako realita
|
|
Re: cena.
Od: ,jnkyuluiy
|
Pridané:
11.12.2014 12:15
Ked nevies taky zaklad, tak sa zastrel.
Regulacia ti napriklad moze urcit, ze zisk na urcitom tovare nesmie byt vyssi, ako xy% nad zaobstaravacou cenou obchodu.
Alebo ze cena nesmie byt nasobkom zaobstaravacej ceny obchodu.
Moznosti je vela, zalezi na regulatorovi a jeho moznostiach.
S regulatorom by sa ti nestalo, ze jeden vyrobok v rovnakej zaobstaravacej cene stoji v lete 5E a pocas vianoc napr. 25E
|
|
Re: cena.
Od: Let flamewar begin
|
Pridané:
11.12.2014 12:15
S reguláciou nič, s voľným trhom všetko. Firma, ktorá sa neštíti používať takéto praktiky by si zaslúžila takú pokutu, ktorá by pre ňu bola likvidačná, inak bude odrbávať aj naďalej, hlavne keď jej to prejde. Lenže to už by bol zásah, však, treba nechať rozhodnúť spotrebiteľov, ktorým je to ale jedno. A tak sa nám tu budú sráči rozmáhať, až kým sa nedostanú do všetkých oblastí života, kde už sú. Ale nevšímajte si ma, ja sa len rozčuľujem, že sa týmto sráčom s najväťčšou pravdepodobnosťou zase nič nestane a bude sa im v ich "biznise" (po slovensky kradnutí) aj naďalej.
|
|
Re: cena.
Od: Let flamewar begin
|
Pridané:
11.12.2014 12:16
...dariť aj naďalej.
|
|
Re: cena.
Od: RIKK
|
Pridané:
11.12.2014 13:25
az na to, ze tu nepises nic v com je zly volny trh a preco by mal byt regulovany (az na energie je pekna picovina regulovat cokolvek), z toho co pises ti prekaza jedine etika predajcu. ci je to spravne alebo nie.... ...no ked je niekto tak blby, ze sa necha ojebat 94% zlavou tak si ine ani nezasluzi. btw tiez je pekna picovina regulovat vysavace, ziarovky, uhorky a ine vykvety, ked sa vyrabaju kvanta kadejakych fejkov co sa do tyzdna rozbiju, popripade uz vychadzaju rozbite z vyroby a podobne. heliove balony nezakazu a pritom helia je obmadzene mnozstvo a podobne. ako vidis regulacia tiez tak "trochu" zlyhava.
|
|
Re: cena.
Od: Let flamewar begin
|
Pridané:
11.12.2014 13:51
"no ked je niekto tak blby, ze sa necha ojebat 94% zlavou tak si ine ani nezasluzi"
Presne toto sú tie voľnotrhové kecy.
Mimochodom, chytil si sa regulácie, pričom som uznal, že o reguláciu nejde. Voľný trh podporuje sráčov a doplácajú na to tí, ktorí sráči nie sú, pretože tak je to v kapitalizme bežné. Voľný trh funguje iba na papiery, v praxi sa vždy zvrhne v to, čo tu máme dnes, alebo v niečo podobné. Pretože v kapitalizme (voľný trh nevynímajúc) majú sráči voľnú ruku a v plnej miere sa prejavujú. Čiže problém je v samotnom základe kapitalizmu. Voľný trh, rovnako ako komunizmus, funguje len na paiery, v praxi nie.
Čo sa regulácie týka, tak si použil príklady z byrokratickej Európskej únie, čo je krásny príklad toho, ako sa to robiť nemá.
|
|
Re: cena.
Od: trololo
|
Pridané:
11.12.2014 14:03
volny trh ... predajca ma volnost pri predaji, a nakupca pri nakupe, je to drahe, nekupuj, chod ku konkurencii, alebo je len jeden predajca ?.......... myslis ze sa konkurencia spaja a vytvara monopol ? reportuj to, vtedy nasupuje regulacia. inak si zavri usta lebo je vidiet ze sa nevyznas
|
|
Re: cena.
Od: Let flamewar begin
|
Pridané:
11.12.2014 14:11
A tá voľnosť je neobmedzená, preto treba Alzu pochváliť. Dobre to robíš, Alza, len tak ďalej. Veď spotrebiteľov, hlavne tých jednoduchších a ovplyvniteľnejších chrániť netreba. Je to ich chyba, že ti skočili na lep. Môžu si za to sami a boli po práve potrestaní. Veď svet patrí iba schopným a silným. Schopným odrbávať a so silou presadiť si svoje záujmy na úkor iných. --- Ja mám skôr pocit, že sa nevyznáš ty. Že nie si schopný domyslieť do dôsledkov takúto voľnosť, alebo že žiješ v presvedčení, že je to vlastne v poriadku, čo z môjho pohľadu určite nie je.
|
|
Re: cena.
Od: Wil
|
Pridané:
11.12.2014 14:51
Je to svinstvo od Alzy, nič viac.
|
|
Re: cena.
Od: trololo
|
Pridané:
11.12.2014 15:29
drzi ti niekto zbran pri hlave a nuti ta nakupovat v alze ??? ked sa mi nepaci, pojdem ku konkurencii ... ale tebe zjavne da niekto facku a uz sa otacas na stranu z ktorej fuka
|
|
Re: cena.
Od: RIKK
|
Pridané:
11.12.2014 16:01
z tych tvojich prispevkov co tu citam, tak bud si moc mlady a velmi ovplyvneny zmyslanim svojich rodicov a preto tu nadavas na kapitalizmus, alebo si uz moc stary a si o tom presvedceny ze to bolo lepsie (doba sa pohla). mozno len nechapes podstatu kapitalizmu. proste prachy sa musia v systeme krutit a investovat, preto stale stracaju na hodnote, aby sa ti ich neoplatilo drzat. tym ze ich investujes, aby si neprisiel o ich hodnotu, vytvaras pracu pre ludi, tym sa tiez neoplati peniaze tlacit pod koberec, ale minat a tak podporovat a ekonomiku a pracovne miesta. tu to mas zhrnute v skratke a velmi jednoducho. ak si presvedceny ze "socialisticky" komunizmus bol dobry, tak bud si velmi lenivy a staci ti to malo "delene pre kazdeho rovnako" a este ti tlacene do hlavy co mozes a co nemozes, alebo si strasne naivny s hellokitty okuliarmi na nose s presvedcenim ze si zasluzis rovnako ako clovek co sa stara a maka a chce viac ako byt jeden zo stada. <- ti maju kecy o zlom zlom kapitalizme.
|
|
Re: cena.
Od: Let flamewar begin
|
Pridané:
11.12.2014 18:06
1. Predpoklad, že keď kritizujem kapitalizmus, tak chcem návrat minulého systému je mylný. Otrokárstvo vystriedal feudalizmus. Feudalizmus vystriedal kapitalizmus. Je najvyšší čas vystriedať kapitalizmus, lebo na to všetci doplatíme. Čím? To je na diskusiu.
2. Podstata kapitalizmu je v tom, že čoraz menšia skupina ľudí ovláda čoraz viac prostriedkov (nielen finančných) a každá forma kapitalizmu, vrátane voľného trhu, k tomu skôr či neskôr vedie. Tzn., kapitalizmus je už z princípu chybný.
3. Strata hodnoty peňazí je v dnešnej dobe z viac ako 90 % spôsobená pumpovaním nových peňazí do ekonomiky (ECB, FED...). Zarábajú na tom tí, ktorí sú najbližšie pri zdroji a tí, ktorí sú najďalej, na to doplácajú. Je to skrytá forma dane/úroku.
|
|
Re: cena.
Od: Tup
|
Pridané:
12.12.2014 7:08
1. tiež by ma zaujímalo, čím, keďže zatiaľ sme na nič lepšie neprišli
2. to je podstata nášho bankového systému, nesúvisí to s kapitalizmom (menu garantuje štát, čiže viac to súvisí s tým, že v demokracii sú zvolení vodcovia ochotní brať úplatky).
V kapitalizme sa dá zarobiť najlepšie úspešným investovaním do akcií, ale to je otvorené každému. Možno by pomohlo menej regulácií na akciovom trhu, aby aj chudobný človek nemal problém založiť si správcovskú spoločnosť, pozbierať peniaze od ostatných a úspešne ich investoval. Takým spôsobom by úspech na investorskom trhu nezáležal na kapitále, ale na schopnostiach (samozrejme ľudia vkladajúci úspory by museli byť viac obozretní)
3. opäť to nesúvisí s kapitalizmom (ten len úspešne využil chybu štátu), ale je to chyba štátu a štátneho zriadenia, že garantujú monopol bankárom. Síce systém BitCoinu sa mi absolútne nepáči, ale konkurencia na menovom trhu by určite pomohla (ak by sa BitCoin a iné meny rozrástli aspoň na zopár percent trhu)
|
|
Re: cena.
Od: Let flamewar begin
|
Pridané:
11.12.2014 18:07
4. Ak niekto maká, tak si zaslúži viac, ako ten, kto nemaká. Lenže naozaj si manažér nejakej veľkej firmy zaslúži 500 krát viac ako bežný zamestnanec? Vlastne áno. Bežný zamestnanec odrobí iba 8 hodín denne, pričom ten manažér odrobí 4000 hodín denne, takže si to určite zaslúži. Presvedčil si ma. --- Podotýkam, že viem čo si mal na mysli, ale dnešné pomery sú neúmerné. V starovekom Grécku ten, ktorý zarábal viac ako 5 krát viac ako ostatní, bol považovaný za nemorálneho.
5. Aj nacisti boli nadpriemerne inteligentní, pritom im niečo podstatné unikalo. Zo zástancov kapitalizmu mám tiež pocit, že im minimálne jeden rozmer chýba. Sú síce nadpriemerne inteligentní, ale to neznamená, že sú schopní dopracovať sa k správnemu výsledku. Život totiž nie sú nuly a jednotky v počítači.
|
|
Re: cena.
Od: djdjsj
|
Pridané:
11.12.2014 18:23
Hovoris mojou recou.
|
|
Re: cena.
Od: f f fbfgbfb
|
Pridané:
11.12.2014 23:59
mi chces tvrdit ze praca cloveka co je cely den za pasom ma taku istu hodnotu ako praca cloveka co riadi celu firmu aby fungovala tak ako ma?
|
|
Re: cena.
Od: Presne
|
Pridané:
12.12.2014 7:57
Ano, tu mas pravdu. Kto buduje a riadi prosperujucu firmu, je svojim sposobom mag a genius. Jeho praca JE 500 krat hodnotnejsia nez praca robosa za pasom.
Praca robotnika je samozrejme dolezita tiez, ale pridana hodnota jeho prace je oproti manazerovi miziva. Toto je to hlupe rovnostarstvo a bohorovnost, ktorou su poznacene generacie v postsocialistickych krajinach. Ano, praca robotnika za pasom je o tolko menej hodnotna, nez praca cloveka, ktory riadi prosperujucu firmu a poskytuje pracu jemu a dalsim 100 ludom.ak s tym robotnik nie je spokojny, tak treba zacat najma od seba a nieco s tym spravit
|
|
Re: cena.
Od: tupecsi
|
Pridané:
12.12.2014 13:03
Keby nemal robosov, moze ist do pici. Premyslas ako chuj. Taky generalny nic prevratne nerobi, nic co by nedokazal kazdy piaty clovek. A teraz sa opytaj preco kazdy piaty neni generalny alebo aspon menezer.
|
|
Re: cena.
Od: *^.^*
|
Pridané:
14.12.2014 13:37
keby nemal robosov tu, pojde inde. ma startovny kapital, ma viziu a ma robotu, ktora musi byt spravena. jemu moze byt suma-fuk, ci mu ju spravi nejaky blavacik alebo presovcan.
a robosi, ktorym sa nechelo robit za 800-900 ecok ostanu na socialke. budu urcite stastnejsi a spokojnejsi :D
prco nie je kazdy piaty menezer?
- lebo nezvlada zavazky a povinnosti z tejto funkcie vyplyvajuce. jednoduche ako facka.
|
|
Re: cena.
Od: Tup
|
Pridané:
12.12.2014 6:42
ku 4:
ktorý manažér na Slovensku má mesačný plat 200 000€? pretože to je 500 násobok mzdy bežného zamestnanca (a to za bežného zamestnanca považujem predavačku, nie nejakého nižšieho manažéra alebo vedúceho nejakého úseku predajne).
Okrem toho na šéfoch najvyšších firiem stojí svet a jeho ďalšie smerovanie. Historicky sa ukázalo, že najviac efektívne je dať najšikovnejších ľudí na takéto pozície, keďže takýchto pracovných miest nie je veľa a majú veľmi veľký dopad na svet. Preto majú aj také platy.
|
|
Re: cena.
Od: fjfjfk
|
Pridané:
12.12.2014 11:21
Na robosoch stoji tiez svet. Naser ich znizovanim platu a naschval budu odvadzat menej kvalitnu/nekvalitnu pracu a potom mozu ist sefove vizie vies kam... (Uz som to par krat zazil, navysia sa reklamacie, firma ma mensie zisky, manazeri dostanu ojazdene audiny namiesto novych...)
|
|
Re: cena.
Od: *^.^*
|
Pridané:
14.12.2014 13:33
ale picu - ked ta naseru robosi, vyhodis ich a zoberies dalsich. agentury, co poskytuju pracovnu silu, ti podakuju. jebnes chlapa k pasu, a od druhej zmeny robi sam. ziadny problem.
alebo investujes do strojov - su lacnejsie ako ludia, robia menej chyb a hlavne nepindaju do veci.
ale skus vychovat niekoho, kto je schopny riadit chlapov a prijat zodpovednost za to, ze nieco pod jeho vedenim dojebu. to trva roky a neda sa strojom nahradit.
|
|
Re: cena.
Od: Tup
|
Pridané:
12.12.2014 6:50
ku 5. Kapitalizmus má zatiaľ najlepšie výsledky zo všetkých existujúcich ekonomických systémov. Nie zo srandy sme robili revolúciu - videli sme, že kapitalistické krajiny sa majú lepšie. Nemajú sa lepšie ani krajiny, kde ostali iné typy ekonomických systémov. Čiže možno kapitalizmus robí aj niečo dobre, nie?
Okrem toho osobne by som bol veľmi rád, ak by si niektorá krajina zvolila iný, nový ekonomický systém (je jedno aký) - aby sme mohli vidieť výsledky tohto systému v praxi a porovnať. Možno by sme takýmto spôsobom dospeli ku lepšiemu systému, no zatiaľ je kapitalizmus to najlepšie, čo máme.
|
|
Re: cena.
Od: Let flamewar begin
|
Pridané:
11.12.2014 18:21
Mimochodom, už sme dosť mimo tému, takže na prípadné odpovede nebudem reagovať. Všetko čo som chcel napísať som už napísal a moje skúsenosti sú také, že nemá cenu snažiť sa druhú stranu presvedčiť, o čo som sa ani nesnažil. Takže všetko dobré a nech sa nám všetkým darí, nech je už naše presvedčenie akékoľvek.
|
|
Re: cena.
Od: RIKK
|
Pridané:
11.12.2014 16:05
co sa tyka volneho trhu, volny trh je jedna vec a etika druha, samozrejme su tu na podobne praktiky urady ktore proti tomu bojuju, ci bojuju dost? ...asi nie vo vela pripadoch ako v tomto a aj podla mna by mali viac proti zavadzajucim reklamam a podobne.
len si to daj prosim ta dokopy ako niektore veci funguju a preco tak funguju. idealne to nikdy nebude, to by muselo vsetko vyhovovat kazdemu.
btw ak si mlady socialisticky komunista, tak volicov hladas na nespravnej stranke, tu je inteligencny priemer podstatne vyssi ako na pravde.
|
|
Re: cena.
Od: Talamasca
|
Pridané:
11.12.2014 21:09
Ty kreten, nedovidis si dalej ako po svoj nos.
Bez regulacii sa tu raz ludia medzi sebou povrazdia kvoli idiotskej mantre s nazvom zisk. Ak chces aby tu po nas zili aj dalsi ludia, tak nemozeme zit ako utrhnuti z retaze a plundrovat zdroje hlava-nehlava - to je totiz jedne z dosledkov zitia bez regulacie. Chod s tymi neoliberalistickymi strackami do prdele!
|
|
Re: cena.
Od: RIKK
|
Pridané:
12.12.2014 4:20
Sa nezmozes na nejaku diskusiu, popripade argument? Alebo si z tych ktorym treba regulovat kolko mozu naprdet, pipripade co mozu a co nie?
|
|
Re: cena.
Od: vjnfgjnfg
|
Pridané:
12.12.2014 7:42
čistý chuj. dúfam, že stretneš rovnakého, rozbijete si navzájom držky a bude kľud.
|
|
Re: cena.
Od: Ja.
|
Pridané:
11.12.2014 12:24
Ak by bol regulovaný, tak teraz kupujeme 2MB HDD za 5000 euro
|
|
Re: cena.
Od: Let flamewar begin
|
Pridané:
11.12.2014 12:31
Tiež používaš generátor náhodných čísiel ako Alza?
|
|
Re: cena.
Od: 4x3l
|
Pridané:
11.12.2014 12:11
16GB USB som mal za 30€ pred 7 rokmi ;)
|
|
Re: cena.
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
12.12.2014 11:13
15 jun 2008 2233sk tj cca 80e ... :D wtf http://web.archive.org/web/200...
a potom uz iba zlacnoval :D
|
|
praktiky
Od: marek1234
|
Pridané:
11.12.2014 11:04
Že sa nad tým niekto vôbec vzrušuje. Či sú zľavy 100, 200, 1000% tak vždy je to je len ojebávka obchodníka. Ja sa nad tým ani nevzrušujem. Treba to robiť tak, že čo si človek vyhliadne, tak to prebehnúť cez heureku a iné porovnávače cien.
|
|
Re: praktiky
Od: hoax
|
Pridané:
11.12.2014 11:17
mas pravdu ale musis zobrat do uvahy ze su ludia ktorych to naozaj oblbne...
vid članok českého psychologa:
http://zpravy.idnes.cz/psycholog- hubalek-nedivte-se-nicemu-tretinu-naroda- tvori -pitomci-p93-/domaci.aspx?c=A091120_ 152459_domaci_lpo
treba vymazat medzery
|
|
Re: praktiky
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
11.12.2014 11:22
Tretina?
By som skor povedal, ze aspon 70%
|
|
Re: praktiky
Od: chocholusik2
|
Pridané:
11.12.2014 11:52
Tam je chyba. Spravne malo byt "netvoří"
|
|
Re: praktiky
Od: lalo
|
Pridané:
11.12.2014 14:12
mas absolutnu pravdu, je to naozaj 70%. len ludia sa obklopuju rovnako inteligentnymi a tak sa uzatvaraju do bubliny, pricom si neuvedomuju ze zvysok populacie je tupych ako dreveny stol ;)
|
|
Re: praktiky
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
11.12.2014 11:55
A co tak ten link poslat dopice.sk a nestrasit tu medzerami?
|
|
Matynelizmus.
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
11.12.2014 12:03
Už vám tu všetkým vyhráva s týmto pripečeným názvom skracovača???
|
|
Re: Matynelizmus.
Od: lebenger
|
Pridané:
11.12.2014 12:08
Mne vyhrava slager tv
|
|
Re: praktiky
Od: ffh
|
Pridané:
12.12.2014 7:45
zrejme patrí k tým 70%, keď nevie používať skracovače linkov...
|
|
Re: praktiky
Od: Roztopasniik
|
Pridané:
11.12.2014 12:53
chod http://dopice.sk/bAB s takymto linkom
|
|
Re: praktiky
Od: WizzX
|
Pridané:
12.12.2014 8:49
Dakujem ti pekne, hned som hladal pod jeho komentarom, kto ho posle dopice
|
|
NmmHm
Od: Vgk
|
Pridané:
11.12.2014 11:06
Nie som expert na taketo veci, ale tipujem ze tam maju nejaky automatizovany algoritmus, ktory permanentne meni a miesa ceny.
|
|
Re: NmmHm
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
11.12.2014 11:09
myslis generator nahodnych cisel?
Kedy sa ludia naucia ignorovat % a pozerat vyslednu cenu. Pre mna za mna, nech to je aj zlava 500%, so mnou to nic nerobi, ja vidim usb kluc za necelych 14 eur.
|
|
Re: NmmHm
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
11.12.2014 11:52
Tie zlavove % su praveze silny psychologicky efekt. Najnachylnejsi ludia reaguju uz len na text "akcia, zlava...", menej nachylni ludia sa nechaju ovplyvnit velkostou zlavoveho cisla (resp. odchylky medzi povodnou a novou cenou), a tzv. takmer nenachylni ludia si myslia, ze to ignoruju, ale v niektorych pripadoch podvedome vyberaju ten produkt, ktory bol zvyhodneny cenovo, alebo nejakymi bonusmi.
Princip je v tom, ze v cloveku vyvola pocit, ze ked bol drahsi, tak bol vtedy kvalitnejsi, alebo ze s danymi bonusmi ziska viac.
Preto idioti v obchodoch idu kupit 10 veci zo zoznamu, ale k pokladni vezu 2 plne kosiky... Pretoze sa to zrovna dnes "oplatilo!". To ze namiesto 15 Euroveho nakupu urobil 200 Eurovy ho v tej chvili nenapadne. Zakryva to myslienkou, ze tie veci by si aj tak kupil (ale urcite nie vsetky).
|
|
Re: NmmHm
Od: Deer
|
Pridané:
11.12.2014 12:29
Treba si dat do prehliadaca nejake rozsirenie, ktore tieto kokotiny schova. Ostane iba nazov produktu, obrazok, popis a hnila cena s DPH. Tusim, ze fczbkk take rozsirenie urobil.
|
|
Re: NmmHm
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.12.2014 12:55
ja nakupujem v alze uz tak 10 rokov a tie % som si tam doteraz nevsimol. Tak pred pol rokom ale zmenili cervene ceny z "bez dane" na "s danou" a chvilu som sa v tom nevedel orientovat...
|
|
Re: NmmHm
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
11.12.2014 13:35
Ako ja to chapem, vidim to okolo seba denne, idu do obchodu a len k regalom, kde su visacky akcia, zlava atd... darmo vysvetlujem, ze to ziadna zlava nie je, stoji to rovnako ako predtym, ale proste nevysvetlis.
Dokonca aj moja babka ma z letakov nastudovane ceny a len pocujem: ved to stoji v akcii viac, ako to stalo pred nou a pod.
|
|
Re: NmmHm
Od: dxfhxfjxgc
|
Pridané:
12.12.2014 8:02
nezmysel, očividne nakupuješ len v alze, ale je kopec obchodov, kde naozaj sa dá kúpiť tovar lacnejšie. konieckoncov, stačí si trochu odsledovať ako idú ceny bežných vecí, resp. kopec obchodov má tie svoje kútiky so zlacneným tovarom a tam už naozaj nie je problém porovnať cenu s rovnakým v regáli.
dokonca aj tvoja babka má viac rozumu ako ty, ale vďaka takým ako ty obchody nemajú problém predať drahšia.
|
|
Re: NmmHm
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
12.12.2014 8:12
A ty si zjavne nepochopil, co som chcel napisat. Ja teraz neriesim, ci je, alebo nie je zlava, ale to, ze ludom staci napisat zlava, akcia, vypredaj a v ten moment si nevsimaju cenu, ale nakupuju, lebo je to v akcii, pricom kopec vyrobkov ma zlavu mozno 10 centov.
Jasne, obcas zlava je skutocne zlava, ak to porovnavas s inymi obchodmi.
Oblubena taktika je zdvihnut cenu tesne pred akoze akciou, a v akcii dat za povodnu cenu.
|
|
Re: NmmHm
Od: chocholusik2
|
Pridané:
11.12.2014 11:54
Presne tak. Ked vidim, velku zlavu, hned si porovnam ceny s konkurenciou a zrazu je zo zľavy prirážka.
|
|
Re: NmmHm
Od: Tup
|
Pridané:
12.12.2014 7:13
hej no, vyhľadá v histórii produktu najvyššiu cenu a uvedie ju ako pôvodnú. Tu by sa doslova hodilo označenie "stará cena" :)
|
|
super
Od: Problem
|
Pridané:
11.12.2014 11:07
Super, takto sa mozu odvolavat na ceny spred 10 rokov a potom urobit zlavu aj cez 90% :)
|
|
No nezober to
Od: iLajno
|
Pridané:
11.12.2014 11:09
To znamená, že keď predávajú Flash pamäť, kde pôvodná cena bola 250€ a teraz za 15€, tak to je 5-ročný ležiak zo skladových zásob???
|
|
Re: No nezober to
Od: jankokamas
|
Pridané:
11.12.2014 12:17
No ved, cim starsi, tym vyzretejsi :)
|
|
a ze to bol niekedy jeden z najlepsich eshopov :/
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.12.2014 11:15
cize alza bezne predava Corsair Voyager 16GB za 250€ zatial co vsetci ostatni predajcovia za cca 11-15€
momentalne je v alze v zlave, takze cenou sa priblizuje ostatnym predajcom.
alza je teda (minimalne pri tomto produkte) 20 nasobne drahsia nez konkurencia :D
|
|
Re: a ze to bol niekedy jeden z najlepsich eshopov :/
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
11.12.2014 11:40
Nezastavam sa Alzy, ale jej vyhovorka s cenou je nastavena tak, ze ked ten produkt prisiel prvy krat na trh ako novinka, tak mal "VRAJ"uvadzaciu cenu (povodnu cenu) cez 247Eur.
U Alzy som si uz skor vsimol, ze ked si kupim nejaky "relativne konkurencne cenovo porovnatelny produkt" (ktory ale nie je predavany hromadne na dennej baze), tak medzi objednanim a prevzatim cena stupne o nejake percento. Ak zasa vznikne hluche obdobie, tak cena klesne. Toto predpokladam im riesi nejaky algoritmus, pretoze sa starat o cenotvorbu takeho mnozstva produktov je urcite financne narocne.
Na druhu stranu u tovarov, ktore si kupuje vela zivnostnikov a firiem, kde predpokladany odber su 100ky-1000ce kusov mesacne, tak ma cenu vyrazne nizsiu.
Do toho pravdepodobne vstupuju akcie dealerov a dodavatelov, dalej akciove obdobia alzy, a samozrejme "trochu viac nadhodnotena trzba alzy".
|
|
Re: a ze to bol niekedy jeden z najlepsich eshopov :/
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
11.12.2014 11:41
Len by som chcel vidiet toho blbca, co 16GB kluc, aj ked bol novinka, kupil za 250 EUR :-)
|
|
Re: a ze to bol niekedy jeden z najlepsich eshopov :/
Od: 33jkl33
|
Pridané:
11.12.2014 12:36
Ja si pamätám keď bol do firmy prinesený prvý 1GB usb kľúč a stál viac než 6000Sk. To je ale už pekných pár rokov...
Keby dnes ponúkali 1TB USB kľúč za 250€ tak by sa tiež našlo kopec ľudí čo by si ho kúpili a cenu by až tak veľmi neriešili.
|
|
Re: a ze to bol niekedy jeden z najlepsich eshopov :/
Od: zlata rybka
|
Pridané:
11.12.2014 12:45
lenze 1TB usb kluc by sa dnes za 250€ oplatil :P
|
|
Re: a ze to bol niekedy jeden z najlepsich eshopov :/
Od: 33jkl33
|
Pridané:
11.12.2014 12:50
V tých časoch sa oplatil aj 1GB kľúč.
|
|
Re: a ze to bol niekedy jeden z najlepsich eshopov :/
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
11.12.2014 17:30
Preto opatrujem 64/128/256/512MB kľúčiky. V tých dobách mali aj zámok proti vymazaniu. Celkom užitočná vec. Aj dnes by sa to hodilo...
|
|
Re: a ze to bol niekedy jeden z najlepsich eshopov :/
Od: 33jkl33
|
Pridané:
11.12.2014 18:38
Keby len zámok. Niektoré modely PQI dokázali vytvoriť privátnu časť ktorá nebola viditeľná a dokonca aj pri formátovaní zformátovalo len viditeľnú časť kľúča. Bola to super vec keď sa kľúč používal aj v robote.
Dnes kľúč čo niečo podobné dokáže stojí "mnogo dengov".
|
|
Re: a ze to bol niekedy jeden z najlepsich eshopov :/
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
11.12.2014 19:08
Mám jedno atraktívne, dnes už skôr srandovné kľúčidlo PQI 128MB s už spomenutým prepínačíkom.
Ak si sa potom ako používateľ dostal k tej privátnej časti a OS nie?
|
|
Re: a ze to bol niekedy jeden z najlepsich eshopov :/
Od: 33jkl33
|
Pridané:
11.12.2014 20:29
Bol k tomu soft ktorý spravoval prístup k neverejnej časti a dokázal komplet sformátovať kľúčenku. Jednalo sa o model PQI U339 4GB. Dalo s v ňom zvoliť či má byť kľúčenka s/bez privátnou časťou http://tinyurl.com/oaqlv7f a v prípade že bola zvolená varianta verejna+privátna časť tak rozdelenie veľkosti jednotlivých častí. http://tinyurl.com/ma9te2g Obrázky sú ilustračné z inetu. Ten program vypadal silne podobne.
Možno to podporujú aj novšie modely, ale nemám k nim prístup. Ak by som na ňu niekde natrafil tak si ju určite kúpim.
|
|
Re: a ze to bol niekedy jeden z najlepsich eshopov :/
Od: Noe
|
Pridané:
11.12.2014 13:16
1TB USB stojí okolo 970€
|
|
zlavy?
Od: leporelo.3,14
|
Pridané:
11.12.2014 11:17
Si myslia ,že sme padnutý na hlavu ?
|
|
Re: zlavy?
Od: sjsjsj
|
Pridané:
11.12.2014 11:28
Ano. Aspon urcita cast.
|
|
Re: zlavy?
Od: chocholusik2
|
Pridané:
11.12.2014 11:56
Samozrejme. Poobzeraj sa okolo seba, pripadne pozri sa do zrkadla.
|
|
Re: zlavy?
Od: dagi1984
|
Pridané:
11.12.2014 12:20
sme padnuty... :) cast z nas su padnuty na hlavu, a zvysni su padnuti na hlavu :)
|
|
Re: zlavy?
Od: alfonzo
|
Pridané:
11.12.2014 14:26
Ale on to napisal spravne, je totiz schyzo...
|
|
Re: zlavy?
Od: Talamasca
|
Pridané:
11.12.2014 21:18
Az na to, ze spravne ma byt schizo od slova schizofrenia. Nestacim sa divit, odkial spusta ludi chodi na tie patvary typu "schyzofrenia", "hybernacia" a podobne. Ved priemerne inteligentny jedinec s tym nema problem.
|
|
Re: zlavy?
Od: hlavy ujebat
|
Pridané:
11.12.2014 22:04
Priemerne inteligentny jedinec neninjazykovedec ty kokot degenerovany
|
|
Re: zlavy?
Od: aaabicykel praha
|
Pridané:
11.12.2014 14:17
POZEMSTAN, TY ESTE NIE SI PADNUTY NA HLAVU? CHOD NA WWW. ALZA. SK , HIHI
|
|
co toto uz je
Od: azase
|
Pridané:
11.12.2014 11:20
Ze sa tam este opovazia dat ich "garanciu najlepsieho nakupu"...
|
|
Nevedia ani ČO predávajú dementi
Od: Wil
|
Pridané:
11.12.2014 11:26
Kupovali sme na firmu PCMCIA kartu a prišla PCI Firewire karta do stolového kompu na ktorej bola nálepka "ALZA - PCMCIA karta"
Reklamovalo sa to a na druhý deň prišiel další tovar. A zasa PCI Firewire karta s nálepkou "ALZA - PCMICA karta". Keď tom im to ukázal na mieste tak povedali - "nevieme dodať tento tovar"
|
|
premrštené ceny
Od: party
|
Pridané:
11.12.2014 11:27
16GB USB 2.0 kľúča za 14 éčok je vysoko nadhodnotené aj po tej ich "zľave".
Banda ojebávačov. Treba pozrieť napríklad ceny v Nemecku na preis.de alebo idealo.de nech má človek reálnu predstavu a nie tie sračky čo u dopredávajú u nás za prehnané ceny.
|
|
Re: premrštené ceny
Od: 232324
|
Pridané:
11.12.2014 11:32
Zas ale tento je gumovy protivodovy, tie byvali o nieco drahsie. Co ma priviedlo k myslienke, ci nejde o naklad potopenych USB klucov, ktore teraz vylovili.
|
|
......
Od: ja.
|
Pridané:
11.12.2014 11:27
asi zabudli, ze povodna cena bola v korunach
|
|
ehm ..
Od: jajajaja
|
Pridané:
11.12.2014 11:31
Alza toto robi odjakziva, aj s ich Black Friday 5x do roka, kde len ten najvacsi nepredajny odpad je lacnejsi o par percent, ale takmer pri kazdom produkte su nerealne akoze povodne ceny...
Tu garanciu najlepsieho nakupu si treba aj precitat ako funguje - nehovoria, ze zobrazena cena je najnizsia, len pri niektorych tovaroch, hlavne drahsich, davaju moznost, ze ak ich kontaktujete a ukazete im inu ponuku, ktora je nizsia, tak ju o par centov podlezu. Ja som tak kupil chladnicku, ktora bola povodne o 60 EUR drahsia ako najlacnejsia ponuka v nejakom obskurnom e-shope z nejakej Dolnej Hornej. Sice 2 dni trvala ta komunikacia s tymi 100 tabletkami tyzdenne, ale nakoniec sa to oplatilo.
V alze si treba ale davat pozor, nieco je tam lacnejsie, ale kopec veci enormne drahych, najme male spotrebice do domacnosti. Napr. elektricka zubna kefka, v alze za 150 EUR, ja som kupil od nazuby.eu za 69.
|
|
I am Batman
Od: batman
|
Pridané:
11.12.2014 11:35
z alzy by som si nikdy nic neobjednal, nepaci sa mi ich pristup, politika, marketing, logo, majitel atd. banda vsivava
|
|
Re: I am Batman
Od: 33jkl33
|
Pridané:
11.12.2014 12:45
Ja z alzy objednávam dosť často a s prístupom zatiaľ problém nebol nikdy. Tiež som niekoľko krát vrátil tovar (alebo časť nákupu) a doteraz nebol s tým problém.
Preberanie tovaru a reklamácie riešim osobne na Prievozkej.
|
|
Re: I am Batman
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.12.2014 13:01
ja by som z alzy nekupoval, keby to bol eshop, ktory som navstivil prvy krat. Ma to velmi jednoduchy dovod - zeleny mimozemstan.
|
|
Re: I am Batman
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
11.12.2014 14:02
Ja zasa za posledny rok som dost nakupoval, koli dostatocnemu mnozstvu informacii na eshope, lahke triedenie, pohodlnosti nakupu a preberania tovaru, reklamacia. Ale vzdy som si porovnaval to iste s konkurenciou. Ak bol rozdiel 200Eur vs 203Eur, tak som to neriesil.
No nedavno som si kupoval monitor, tak cenovy rozdiel oproti konkurencii bol 30Eur v neprospech Alzy (252E vs 286E). Za tu cenu si pri potencialnej reklamacii si radsej spravim vylet. Ale obvykle sa da reklamovat aj priamo u vyrobcu monitoru.
|
|
Re: I am Batman
Od reg.: shaggy
|
Pridané:
11.12.2014 16:08
Ja v alze nakupujem pravidelne a nikdy ziaden problem. Par veci som vratil do 7 dni a dostal cash na ruku. Par veci reklamoval, vzdy s kladnym vybavenim.
Uz som sa neraz natahoval s kadejakym aj vacsim obchodom o dodani a pod. Par eurovy rozdiel v cene mi nestoji za to.
Tu krasne vidim kedy tovar bude na sklade (realne informacie, nie ako pri malych shopoch), drive-in na Prievozskej je super vec.
|
|
zlodeji
Od: Yg0r
|
Pridané:
11.12.2014 11:38
zlodeji to su. v auguste stal ten isty kluc (ta ista url) 15,02e:
https://web.arch ive.org/web/201408240 32454/http://www.alza.sk/corsair- flashdrive-voyager-16gb-d70045.htm
|
|
Re: dnisdnbsdklnflksd
Od: zrukynoha2
|
Pridané:
11.12.2014 11:41
tak v tom pripade ja mam pc za niekolko milionov :D
|
|
mind f*ck
Od: tmp
|
Pridané:
11.12.2014 11:42
V decembri 2011 som ten kluc kupoval za 15.50E bez dph (agem), momentlane je MO cena okolo 12E (heureka), toto je fakt asi iba pasca na dochodcov ktory objavili eshopy. S Alzou som ale nemal nikdy problem, kazdy si vyberie z toho co mu vyhovuje, asi sa nato treba pozerat cez zuzenu optiku svojej cielovej skupiny, existuju aj ine cielove skupiny, ktore maju rady 94% zlavy a asi na tejto cielovej skupine ma obchodnik pravo vyssej marze, zvysok (evidentne klamstva ktore "uvedomeli" uzivatelia ignoruju) nech si riesi SOI. Svet je plny chytakov, N-nasobnych urokov za N rokov, leteniek s cenou uvadzanou bez zrejmych poplatkov, niekto sa "popali" raz, niekto ani raz, niekto stale :)
|
|
Re: mind f*ck
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
11.12.2014 12:06
Na Slovensku či v Česku sú desiatky takýchto obchodov. Navyše AL.A je len maloobchod. Takže nedá sa nejak výhodne u nich nakupovať. A navyše chcú za každú blbosť kopu Eur na dopravu.
Ja neviem, nikto nepozná v rodnej dedine žiaden obchod?
Asi nie...
:-(
|
|
Columbus v dsl.sk
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
11.12.2014 12:08
Ste objavili Ameriku? V alze nakupujem takmer 15 rokov, čo pôsobia na slovenskom trhu ešte zo Zámockej z pod hradu, kde bol ešte len pán Dohnál a jeho kolega.
Od roku circa 2008-2010 začala alzasoft[ware], neskôr už len alza.cz/sk premenovaná na požiadanie klientov, *ebať a *rať na svojich zákazníkov.
Momentálne majú tak silné postavenie na trhu, že im nekonkuruje nikto a nič a len sa zväčšujú a rastú ako prežraté prasa v chlieve, ktoré čaká kedy pôjde na zakálačku. Alza už dávno nie je to čo bývala ešte za čias Zámockej a Radlinského.
Mnohí pôvodní zamestnanci ostali ešte "žiť" z tejto éry, [minimálne] jeden odišiel do shoppie, a zvyšok len krúti hlavou nad tým čo sa s alzou ako takou deje.
Alza je moloch, s cieľovou skupinou - ľudí negramotných v oblasti iT a preto sa im darí a preto prosperujú a preto budú napredovať.
|
|
Re: Columbus v dsl.sk
Od: zlata rybka
|
Pridané:
11.12.2014 12:43
pekne si to vystihol s tou Zamockou, ale uz aj ked boli na Radlinskeho to bolo o poznanie horsie.
a ze ich cielovou skupinou su ludia negramotni v oblasti IT? NAY je to iste a pozri ako sa im dari.
|
|
Re: Columbus v dsl.sk
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.12.2014 13:05
dari sa im a prosperuju preto, ze ked maju napisane "skladom" tak to kuva je skladom. Mall mal minule skladom vsetky 3 veci co som objednaval a trvalo im to dodat tyzden. Vcera som v alze objednaval epsonku a zajtra pride. Tak sa to robi.
|
|
Re: Columbus v dsl.sk
Od: lazzy alza
|
Pridané:
11.12.2014 13:11
Tak sa to nerobi. Robi sa to takto (ako par mojich oblubenych eshopov): ak si objednate tovar nasledujucich 43minut, zajtra ho mate doma... A fakt ho mam doma.
|
|
Re: Columbus v dsl.sk
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.12.2014 13:13
ak si v alze objednas tovar do 12:00 tak ti ho poslu a zajtra ho mas. Ja som vcera objednaval o 18:30..
|
|
Re: Columbus v dsl.sk
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
11.12.2014 13:22
Všade to tak funguje. A opakujem, Al.a nie je ani zďaleka jediná svojho druhu špekulovania na trhu. Len je to maloobchod. Tak je tým dosť nezaujímavá...
|
|
Re: Columbus v dsl.sk
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.12.2014 13:26
nefunguje, lebo oyebavaju s dostupnostou :) na hey.sk mi raz volali ze notebook bude o 2 tyzdne. Ten notebook, ktory mali zaznaceny skladom. Tak som objednavku zrusil. Inak to je aj jeden z dovodov, preco neplatim tovar cez ucet ale vzdy na dobierku... meskas? nepreberiem!
|
|
Re: Columbus v dsl.sk
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
11.12.2014 13:49
Ty musíš byť tiež dobrá potvora. Nie si z okolia PD alebo BB kraj?
Však choď do kamenného obchodu. Tie si nezvyknú robiť z huby riť.
|
|
Re: Columbus v dsl.sk
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.12.2014 14:27
epson L210 alza 161€, kamenny obchod kde zvycajne chodim 190€. Pre hnidopichov.. ano, da sa aj za 141, ale netusim kto je prva.sk a nemienim to zistovat.
|
|
Re: Columbus v dsl.sk
Od reg.: Twixie
|
Pridané:
11.12.2014 17:15
prva.sk má sídlo v Kežmarku. Ako o nich nemôžeš vedieť a neveriť im???
|
|
Re: Columbus v dsl.sk
Od: tom.sk
|
Pridané:
11.12.2014 13:57
raz som tak objednal tusim toner alebo co v nedelu 21:30 a na druhy den o 7:30 ho dorucili...
a nebol to obchod z vedlajsieho mesta
|
|
naparit
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.12.2014 12:16
naparit im pokutu aspon 100 tacov
|
|
Re: naparit
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
11.12.2014 12:33
100 tácov len tak vysmejú, keby im dali 10 mio eur, to by možno pocítili ako taký pohlavok.
|
|
Re: naparit
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.12.2014 13:05
10% z obratu rok dozadu..
|
|
Ked cesky obchod predava na slovensku
Od: asdfasdfsdfasd
|
Pridané:
11.12.2014 12:47
Tiez som dlhorocny zakaznik a kupoval som aj v tej prvej pobocke pod hradom. S tymi cenami si z nas robia srandu. Mam pocit, ze tovar nakupuje ceska Alza a nasledne ich predava do SR cez slov. pobocku - cize 2krat menova konverzia a poplatky s tym spojene.
|
|
Re: Ked cesky obchod predava na slovensku
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
11.12.2014 13:24
Väčšina slovenských malo a veľkobchodov nakupuje v Českej republike. Majú to najbližšie. Hneď niekoľko veľkých veľkoobchodov je v Ostrave. Aj ADŽEM nakupuje v Ostrave...
|
|
alza obľúbené
Od: hilda
|
Pridané:
11.12.2014 13:03
na alze doporučujem používať funkciu oblúbené a pamätať si tam veci čo chcem kúpiť. Napriklad ten Crucial M500 240 GB 7 mm sa až do tohto týždňa držal na 103 € a tento týžden poskočil na 107. Monitor 24" Dell U2412M bol dlhe mesiace 222 a tento týždeň 229. Tie percentne zlavy je údaj len pre náhodných okoloidúcich.
|
|
Re: alza obľúbené
Od: asdfassdf
|
Pridané:
11.12.2014 13:24
Aj moj tovar na alze pred cenovo poskocil - mozno doslo ku zmene kurzu czk/eu. Nechce sa mi verit, ze by plosne zdvihli vsetky ceny, ale ked idu Vianoce, preco nie, ze :-)
|
|
Ahoj Janka Jesenskeho A D I N G masla alebo rastlinného
Od: Dóža kojn. Bodka za vetou.
|
Pridané:
11.12.2014 13:10
Na alze už čítam len recenzie. Niekedy je to zábava, ako epické recenzie na beats sluchátka LOL. V alze som voľakedy nakupoval, teraz je to najlakomšia firma vôbec.
|
|
obchody zavadzaju
Od: jancula
|
Pridané:
11.12.2014 13:23
kazdy jeden obchod pred zlacnenim nadhodi cenu aby bolo potom s coho uberat. 1.tyzden tovar za 10€ , 2.tyzden zdvihnu na 25€ a 3.tyzden to daju za 15€. Chodak clovek vidi zlavu a kupyto vlastne o 5€ drahsie ako to stalo 1.tyzden
|
|
obchody
Od: lt@
|
Pridané:
11.12.2014 13:30
A co sa stalo s AGEMom vlastne ?
|
|
Re: obchody
Od: Agey
|
Pridané:
11.12.2014 14:09
Stal sa z neho gay shop. Latex, biciky, kukly...
|
|
Tupi ludia
Od: Anal.ytik
|
Pridané:
11.12.2014 14:01
A co? Alza vie ake tupe stado po Slovensku beha a co na neho plati:) Podobne to robia politicki populisti.
To nie je chyba Alzy, ale ludi. V zakaznicky uvedomelych trhoch ako napriklad v Nemecku by si to nedovolili.
Slovaci staci zabalit hovno do okrasneho papiera, jebnut zlavu 94% a ovce si pojdu aj nohy dolamat.
|
|
Re: Tupi ludia
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.12.2014 16:35
takoj, vid vcerajsi tesco trablet :)
|
|
Re: Tupi ludia
Od: Kontrolko
|
Pridané:
11.12.2014 20:06
http://www.csfd.cz/film/158202-cesky-sen/
|
|
Nezaujíma ma zlacnenie.
Od: Ivaronius
|
Pridané:
11.12.2014 15:51
Keď si kupujem niečo, zaujíma ma koľko to stojí. Nie koľko to stálo, alebo o koľko je to zlacnené. Kúpim si niečo čo potrebujem a nie niečo, čo je v akcii. To robia ženy s kabelkami. Ja žena niesom. Ďakujem.
|
|
Re: Nezaujíma ma zlacnenie.
Od: kable
|
Pridané:
11.12.2014 16:21
Si si isty?
|
|
Wachete
Od: Wachete
|
Pridané:
11.12.2014 17:38
Na sledovanie "velkych zliav" pouzivam wachete. Urobil som si tracker na sledovanie flashky spomenutej v clanku:
http://dopice.sk/bAT
Uz par cien na Alze som si takto monitoroval a najelpsie su akcie typu, "Znizena cena, iba do 20.12, od 21.12 cena xxx" a po skonceni "akcie" cena samozrejme klesla este nizsie ako v zlave :-)
|
|
Ide o podvodne konanie alebo pokus o podvod
Od: Sneh
|
Pridané:
11.12.2014 18:25
Podla UK zakonov je za to automaticky basa otazka len na ake obdobie no neviem ako podla nasich. Podla tych nasich je to bezna komunikacia smerom k ludom.
|
|
Corsair Voyager 16 GB
Od: nothing
|
Pridané:
11.12.2014 20:37
Priemerna cena tohoto kluca bola 6.10.2008 53€
|
|
.....
Od: Talamasca
|
Pridané:
11.12.2014 21:04
U tychto zlodejov by som si nekupil nic. Sú drahí a v kuse odrbavaju.
|
|
Pochvala
Od: Hugo747
|
Pridané:
11.12.2014 21:19
Dobry clanok.
|
|
.....
Od: Talamasca
|
Pridané:
11.12.2014 21:25
A pozrite sa na tychto zlodejov predavajucich cinsky tovar, ktory vydavaju za nieco extra:
http://goo.gl/I9ppKu
A tuna od cinskeho obchodnika:
http://goo.gl/W7L0rY
Zavieral by som to do gulagu rad radom. Vagony medzi Slovenskom a Centralnou Sibirou by nestacili premavat. Plackovu by som prihodil ako bonus, aby sa na Sibiri dozorcovia nenudili.
|
|
Re: .....
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.12.2014 21:33
tak zavri do gulagu aj potraviny kde si rano kupujes rozky, lebo oni ich z pekarne nekupuju za tych 6c co ich tebe predavaju. Ty co robis? predavas hotdogy a ich cena je presne parok+rohlik+horcica u dodavatela?
|
|
Re: .....
Od: Talamasca
|
Pridané:
11.12.2014 22:24
K Plackovej by som prihodil aj Teba. IQ mate zrejme podobne. Vobec nechapes v com je pointa.
Nemam nic proti marzi, ale zlodejov, lichvarov, bankstrov a podvodnikov (suhrnne parazitov) by som navozil rad radom do gulagov a uranovych bani, aby z nich bol aspon aspon nejaky uzitok. Slusni ludia si nezasluzia zit v jednej spolocnosti s tymto amoralnym odpadom.
|
|
Rozbalene
Od: Swampy
|
Pridané:
11.12.2014 22:18
Ale ved ten prvy obrazok ukazuje rozbaleny kluc, nie novy...
|
|
Premrstene ceny
Od: lamka1
|
Pridané:
11.12.2014 22:19
Su to oyebavaci, vysoke ceny sa snazia prerazit masivnou reklamou.
|
|
Rozbalene
Od: Swampy
|
Pridané:
11.12.2014 22:20
Tak nie, aj ten prvy je novy.
|
|
Re: Rozbalene
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.12.2014 22:22
hlavne ten kluc nekupuj, bo budes stracat ciapocku ako ja.. Ked sa pokazil, kupil som Survivor a najlepsi flashdisk na svete. Bo ma zavit.
|
|
nepodporujte cechov
Od: Fay
|
Pridané:
12.12.2014 1:18
nepodporujte cechov a nekupujte v tychto ojb... obchodoch. hlavne levne
|
|
funguje na slovensku Amazon?
Od reg.: kamo20
|
Pridané:
12.12.2014 5:17
Nedávno som si kúpil nozik za 18GBP na Amazone...samozrejme free delivary a pozeram že ten istý na alze stoji 33€ :D a donaska zadarmo v slovenských eshopoch az od cca 40€ no ďakujem pekne. To na ebay mi to donesu grátis aj z ciny ;)
|
|
šamani
Od: VášZelenýUfónik
|
Pridané:
12.12.2014 8:34
tak ja sa tej Alza CENOVEJ politike čudujem že či to vôbec potrebuju takto udavať cenu X krat nadhodnotenu , a dalej sa čudujem ludom že si vôbec dovolia objednať tovar len nato aby ho za 3dni pohrania sa vratili naspet , strašne ma serie že položka A ( originál ) , A 5x rozbalené , a to isté A 10x ( použité ) , ... prečo si sakra ludia neuvedomia že buď ten tovar chcem , alebo nechcem a chcem lepší tak 29.99€ alebo 120€ došetrím počkám mesiac a potom kupim tu lepšiu vec a nie nie nie ...
|
|
Re: šamani
Od: trololo
|
Pridané:
12.12.2014 13:39
idem na predlzeny weekend lyzovat, tak si asi kupim GoPro, pobavim sa a po weekende vratim ..... je tu niekto taky blby ze to tak nerobi ?
|
|
skoda
Od: roman.
|
Pridané:
12.12.2014 9:58
skoda ze na Slovensku neposobi czc.cz. najlepsie diskusie a historia ceny od vzniku produktu. 100% spokojnost s tymto eshopom.
|
|
Re: skoda
Od: Joao z kysuc
|
Pridané:
12.12.2014 23:28
Ja mam z czc monitor
|
|
123213213
Od: 213213213
|
Pridané:
12.12.2014 10:43
potom dopadnu takto
http://dopice.sk/bBn
|
|
V alze neratali s tym ze funguje web archive
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
12.12.2014 11:14
15 jun 2008 2233sk tj cca 80e ... :D wtf http://web.archive.org/web/200...
a potom uz iba zlacnoval :D
|
|
nomenklatura, rodinkarstvo, klientelizmus
Od: al063rj
|
Pridané:
12.12.2014 19:25
Nechce sa mi to citat cele ale kapitalizmus tu bol tak par rokov po tom pseudoplanovanom prevrate a za dalsie kto nevie nech si vygugli nomenklaturu ktora tu stale funguje. Je to debata na dlho...
|
|
alza a spol.
Od: ďas
|
Pridané:
13.12.2014 9:51
"Obchodná taktika nadsadených zliav ale zrejme stále do nejakej miery funguje, keď ju predajcovia aj za cenu negatívnych reakcií uvedomelejších nakupujúcich stále používajú."
Tí uvedomelejší tvoria možno tak 0,5%; takže jasné, že funguje...
|
|
Netreba na to ziadneho regulatora,
Od: sameucho
|
Pridané:
27.12.2014 0:00
poriesil by to jednoduchy zakon:
- bud by predajca pri vyske zlavy musel uviest datum ceny voci ktorej tu zlavu deklaruje
- alebo by mohol uvadzat vysku zlavy len voci cene pred poslednym precenenim (co by bolo lepsie, kedze by pekne odzrkadlovalo skutocne klesanie ceny)
Teda v tomto pripade by Alza musela uviest, ze dany vyrobok je po 94% zlave voci cene zo dna (vymyslam si) 10.2.2001, alebo, podla druhej moznosti, ak by bola pred poslednym precenenim posledna cena (napr. pred vianocami) 15,- EUR a po vianociach onych 13.96,- EUR potom by smeli uviest len zlavu 7%.
A bolo by vsjo jasno.
|
|
na Slovensku je to legálne...
Od: PEŤ0
|
Pridané:
27.12.2014 14:12
žiaľ, na Slovensku je takýto postup legálny:
http://dopice.sk/bN0
je zbytočné to komentovať, každý si spraví názor sám.
|