neprihlásený Sobota, 20. apríla 2024, dnes má meniny Marcel
UPC zákazníkom samé pridáva nevyžiadaný TV balíček, musia si ho zrušiť

Značky: UPCTVSlovensko

DSL.sk, 25.11.2014


Telekomunikačný operátor UPC začal v uplynulých týždňoch na Slovensku realizovať ďalší kontroverzný krok, keď existujúcim zákazníkom sám aktivuje nimi nevyžiadaný balíček televíznych programov a informuje ich o tom iba v emailovej správe na ich kontaktný email a následne neskôr samozrejme na faktúre.

Balík je najskôr na niekoľko týždňov bezplatný, následne ho ale UPC začína účtovať.

Server DSL.sk na to upozornili viacerí čitatelia.

Spoločnosť UPC balíček s označením Plus aktivovala jednému viazanému čitateľovi, ktorý uzatvoril aktuálnu viazanosť ešte v septembri 2013, od 3. októbra tohto roka najskôr bezplatne do 2. novembra, pričom ho o tom informovala 3. októbra. V správe ho iba informuje, že po 2. novembri bude môcť balík sledovať naďalej za 1.90 eur mesačne.

V emailovej správe, ktorú zákazník dostal 23. októbra, ho následne informovala, že ak balíček po 2. novembri nechce, musí si ho deaktivovať pomocou webového odhlasovacieho formulára. V opačnom prípade mu balíček zostáva a začína zaňho platiť. Odkaz na deaktivovanie sa nachádza v zaslanej správe.

Balíček Plus je aktivovaný bez viazanosti, jeho používanie je tak možné ukončiť kedykoľvek.

Keďže zákazníci ale nemusia venovať pozornosť týmto emailom väčšinou podľa čitateľa propagujúcim rozličné kampane, časť z nich si podobne ako jeden ďalší čitateľ nepochybne informáciu v emailoch nevšimla a balík prípadne objavila respektíve objaví až v nasledujúcej faktúre. V prípade čitateľa bol balíček zaúčtovaný prvýkrát vo faktúre vystavenej na začiatku novembra na mesiac vopred, na obdobie od 3. novembra do 2. decembra.

Minulý týždeň UPC začala aktivovať balík opäť, predpokladane inej skupine zákazníkov, pričom tentokrát je bezplatný na šesť týždňov do začiatku januára. Opäť si je v prípade nezáujmu o balíček tento potrebné deaktivovať, pričom informácia o potrebe deaktivácie sa nachádza už hneď v prvej emailovej správe informujúcej o aktivácii balíčka zároveň spolu s odkazom na deaktiváciu.

Balíček Plus obsahuje 19 tematických kanálov a UPC označuje jeho cenu 1.9 eur za zvýhodnenú. Podľa svojho stanoviska pre DSL.sk ho aktivuje vybraným zákazníkom s nastaveným kontaktným emailom, na otázku na ich počet neodpovedala.

V stanovisku spoločnosť avizuje aj bližšie podmienky pri deaktivácii balíčka až po skončení bezplatného využívania, ich interpretácia ale nie je jasná. "Ak by však zákazník po stanovenom čase (v tomto prípade po 6 týždňoch) zabudol užívanie balíčka Plus deaktivoať, nič sa nestane. Balíček Plus mu bude deaktivovaný odo dňa ohlásenia bez podmienky akejkoľvek úhrady. Ak by balíček náhodou bol účtovaný, stačí keď to zákazník ohlási, poplatok za balíček mu bude stornovaný. Zákazník tak v nijakom prípade nemôže byť poškodený," uviedla spoločnosť.

Na konkrétne otázky za presne aké obdobie bude respektíve nebude poplatok v takomto prípade účtovaný respektíve stornovaný respektíve či bude kvôli účtovaniu na mesiac vopred dobropisovaný spoločnosť neodpovedala. Rovnako neodpovedala na otázku, či považuje za férové takéto nevyžiadané aktivovanie balíčka, navyše oznámené iba emailom.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

NASA otestuje nový vesmírny pohon v podobe solárnej plachty
V najbližších dňoch bude spustený nový vysielač digitálneho rádia
Seriál Fallout podľa počítačovej hry bude mať pokračovanie
Budúci týždeň budú vydané dve dôležité linuxové distribúcie
Špehovacie satelity SpaceX už snímkujú Zem, s vyšším rozlíšením ako doterajšie
Linux si na PC drží podiel 4%
AI výkon tohtoročnej generácie Intel CPU bude vyšší ako 100 teraops/s
Apple bude mať nový seriál o alternatívnom sovietskom vesmírnom programe, predĺžila For All Mankind
Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia
O2 spustilo predaj na diaľku. Namiesto eID sa fotí tvár a občiansky, nedá sa objednať eSIM ani predplatenka


Diskusia:
                               
 

To iste robi telekom v magiu. Pri kazdom zaciatku viazanosti davaju (alebo aspon davali) HBO balicek, ktory je potrebne deaktivovat.
Nastastie teraz sa to da deaktivovat uz aj na zaciatku a clovek na to nemusi mesiac mysliet.
Odpovedať Známka: 7.4 Hodnotiť:
 

V prvom rade sa seriozna spolocnost takto spravat nema - tym sa Upici diskvalifikovalo, alebo kvalifikovalo ako neseriozna spolocnost. A zrejme ich obchodny nazov, ako ho prezentujem, skutocne znamena kde maju zakaznika.
Na strane druhej nechapem nikoho, kto este ma doma TV a uz vobec nechapem tych, ktori toleruju taketo spravanie.
Odpovedať Známka: 8.4 Hodnotiť:
 

ak opisem nizsie, upc je povestne takymto pristupom. upc nie je seriozna spolocnost vzhladom ku zakaznikovi, nepoznam ziadneho cloveka, co by nemusel riesit nejaku reklamaciu, ktoru mu tam upc svojou "chybou" vyfakturovalo.


v praxi sa stava len to, ze uvedomeli ludia si to nechaju vyreklamovat, ale ti menej chytri (napriklad dochodcovia) to zaplatia. cize koniec koncov, upc zaraba na chorych a psychicky menej uvedomelych ludoch. nieco podobne, ako tie moderne game apps s in-game-purchases -> hra to milion ludi, ale plati len 1%o promile tych najviac zavislych hracov, co prave potrebuju najviac pomoc a nie nejaku sprostu hru.
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

Podla mna uvedomely clovek ich posle do riti pri prvej prilezitosti a zmeni poskytovatela a nie ze sa s nimi natahuje pri kazdom vrtochu.
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

a preco by to robil, ked poskytuju najlepsi najrychlejsi internet v mojej lokalite a ako jedini analogovu telku aby som nemusel kupovat 3 setopboxy??? Vzivote nemali ziadny vypadok a este su aj najlacnejsi.. Proste by ma museli niecim strasne nasrat a musela by byt vhodna alternativa, co napr. optika od tcomu nieje (pomalsi, drahsi internet s FUP, telka len digi).
Odpovedať Známka: 4.2 Hodnotiť:
 

vsak ked ti to za to stoji, mne to moze byt jedno. Otazka bola smerovana na tych, co sa stazuju.
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

Ked ti napriklad automaticky, predlzia viazanost, alebo ti zvysia sumu viazanosti, alebo prihodia na fakturu nieco necakane... Len toto ma napadlo ihned a asi toho bude viac, proste takto sa solidna firma nechova, ale suhlasim ze net im nevypadava a kym s nimi netreba komunikovat je to ok...
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

nevidim dovod preco by to robili, ked raz mame zmluvu a tam je to specifikovane. Vcera to chceli spravit, tak zavolali. CHlapik tvrdil, ze plosne menia routre a tvboxy, na co som sa siel spytat na pobocku. Samozrejme to tak nieje, takze som vymenu odmietol a ide sa dalej. Aj keby som chcel, zmluvu zrusit nemozem, lebo viazanost. Aj keby som nemal viazanost, nic lepsie momentalne nieje.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Zial to nie je vzdy mozne, u nas na ulici maju monopol na optiku...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

UPC programy som zrušil ešte za čias keď zo 120 Sk zdvihli na 400 Sk za tie isté služby. Vždy sa táto spoločnosť chovala nefér a je to tak dodnes. Záleží na každom z nás ako veľmi si nechá skákať po hlave ! Internet v Ba majú najlacnejší a ako bolo písané, nikdy nevypadáva. Aj mne chceli po viazanosti účtovať rovnakú cenu, hoci 2x rýchlejšie balíky boli výrazne lacnejšie. prehodiť mi na nový balík nechceli tak som sa nahneval a chcel som zrušiť službu. Zrazu všetko išlo a dokonca som dostal aj zlavu na Tablet :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ale bolo to na zaciatku viazanosti a tusim ze to je aj v zmluve priamo zahrnute.
toto je proste, ze ti to dnes len tak zo srandy aktivuju nieco co je po case spoplatnene. si predstav teraz ze by to robili kazdy mesiac - to budes kazdy mesiac deaktivovat tie kraviny ktore si im nikde nepodpisal ze chces?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ono v telekome ak vies co chces to aj dostanes ale pokial tam pride laik co nicomu nerozumie tak necudo ze mu nasekaju aj to co nikdy nevyuzije, to je marketingovy tah, dokonca som bol na door to door Telekom skoleni a tam ako predajca ani ine moznosti ako dat zakaznikovi vsetko nemas, si do toho tlaceny nadriadenymi a vsetky zmluvy su uz pozaskrtavane tak ze ty vpises uz len klientove inicialy a hodi ti tam autogram a ides dalej... preste ciste osieranie, preto som tu pracu odmietol. ked som sa opytal ci si mozem rieist klientov podla seba tak ma sfukli... no tak nemaju ani mna ale ani mojich klientov :D

pricom vsetky akcie ktore davali pri podpise boli bud na 3 alebo az na 6 mesiacov gratis a potom si sa uz nedoplatil :D
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

To ze si to odmietol z teba robi cloveka. Nie vsetci by to urobili..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nezamestnaneho cloveka.
Odpovedať Hodnotiť:
 

lepsi nezamestnany clovek ako kokot
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To iste telekom robil ked na tri mesiace daval zadarmo este. Nasledne spoplatnene to bolo.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Včera bolo neskoro. Je to tzv. "ojebabravá" firma, ktorá sa doteraz nenaučila čo je to slušnosť. Zrušiť.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Prave som na kontaktne tel. cislo UPC poslal SMS s informaciou, ze som im aktivoval sluzbu pravneho poradenstva. na 2 mesiace zadarmo, potom budem uctovat 4500,- mesacne. Sluzbu mozu kedykolvek vypovedat.

To je ferove, nie?
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

A takto budu zneuzivat dieru v zakone, resp. Nedostatocne kompetencie dohliadajucich organov este riadne dlho. Bananistan v jeho plnej krase.
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

a skutočne je tam diera v zákone .. veď zvýšenie / zníženie ceny alebo hocijaké iné povinné náležitosti zmluvy musia byť obojstranne schválené, nie? (alebo sa to dá ošetriť v zmluve nejakým súhlasom vopred, že čokoľvek zmenia, tak s tým zákazník akoby ihneď súhlasí.. som si myslel že obchodný zákonník toto neumožňuje .. to už môžem v práci spraviť niečo čo zamestnávateľ nepotrebuje a vyžadovať za to zvýšenie platu..)
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Aka diera v zakone ? Je to jasne protizakonna cinnost firmy co ma vsetky UPiCi.

Tu je vyjadrenie SOI z roku 2013 (taktiez ludom automaticky predlzovali viazanost pokial sa neozvali):

„Keď aktivujú službu bez súhlasu klienta s podmienkou, že ak o ňu nemá záujem, musí učiniť akýkoľvek krok, je to nečestná obchodná praktika,“ povedala v stredu hovorkyňa ústredného inšpektorátu SOI Danuša Krkošová.

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vážený zákazník,
radi by sme Vás informovali o tom, že Vám vieme poskytnúť vysielanie digitálnej televízie na mesiac úplne zadarmo spolu aj so Set top boxom. Jedná sa o špeciálnu zľavu, ktorú ponúkame iba pár vybraným dlhodobým klientom. Pokiaľ nebudete spokojný, môžete nám Set Top box vrátiť v priebehu jedného mesiaca a obnovíme Vám vysielanie káblovej televízie absolútne bez poplatku.
Rada by som Vám zavolala a poskytla informácie o výhodách digitálneho vysielania a o výhodach ponúkanej kampane. V budúcom roku budeme obmedzovať rozsah televíznych staníc vysielaných prostredníctvom káblovej televízie.

Základné informácie o digitálnej televízií:
http://online.upc.sk/digitalna-televizia

V prípade Vášho záujmu alebo ďaľších otázok Vás poprosím odpovedať výhradne iba na tento email. Ponuku "digitálna televízia na mesiac zadarmo" Vám viem poskytnúť iba ja. Informácie o tejto kampani a akcií nie je možné získať na stránke ani na našej infolinke.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

tak tak, rovnake prislo aj mne. Tiez mi vcera volal zamestnanec UPC s tym, ze celoplosne menia routre a aj tv settopboxy ze mi menia internetovu sluzbu a pridavaju telefon. Tak som siel hned a vysvetlil som im ze nic take nechcem.
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

..siel hned na pobocku a vysvetlil..
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

si na seba pyšný že si sa nechal okradnúť o svoj čas?
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Toto prislo aj mne a dost ma to poburilo. Predsa som si na to zobral UPC aby som k telke nemusel mat ziadny podpriemerny set top box. A teraz sa vyhrazaju ze budu obmedzovat rozsah kablovej televizie. Bohuzial podla ich obchodnych podmienok to mozu. Taktiez sledovat telku cez internet bude mat za nasledok obmedzenie kapacity internetu, takze som zvedavy ci UPC poskytne druhy separatny internet, ktory bude nezavisly od toho co som mal doteraz. Mala by sa s tym zaoberat obchodna inspekcia, lebo ked som si uz raz zaplatil za CA modul, nepotrebujem a ani nechcem pouzivat ziadny set top box.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Bohuzial je analogova TV odsúdená na zánik (momentálne ju este vyuzívam aj ja na tretom TV), ale vidiet 40-50" LED ci plazmovu TV napojenu na analógový signal je tragédia...Ved uz vo vacsine domácnosti CRT dosluhujú...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Mozno ze som to zle pochopil, ale mne to pripada ako keby chcelo UPC postupne obmezovat digitalnu kablovu televiziu a zamenit ju na internetovu televiziu, teda podobne ako ma telekom, tam sa to uz bez set top boxu nezaobide. Ale mozno sa mylim.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mne tento balik aktivovali uz viac ako pred mesiacom. Volal som tam na odhlasenie a bolo mi povedane ze je to odmena pre vernych zakaznikov..
Vyziadal som odhlasenie a teta ma odhlasila aj zo vsetkych kampani(tj trippleplay) a dalsia faktura mi dosla vo vyske 78.20 eura(normalna vyska je 37euro). Cize akurat s nimi riesim reklamaciu. Zaplatit 80euro so odmietol.
Zaroven som sa pytal na moment ukoncenia 2 rocnej viazanosti a bolo mi povedane ze mi to automaticky nabehne na sumu 78.20, cize davajte si velky pozor na to kedy sa vam konci viazanost. Zakaznika zevraj nekontaktuju!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

upc je v tomto uplne specificke, nulova ucta k zakaznikovi a neustale menenie financnych podmienok, skryte platby...
nepoznam cloveka, co by neriesil uz nejaku reklamaciu.

samozrejme, v reklamacii ti uz obvykle priznaju pravdu a nemusis nic platit, ale tato politika odzubavania zrovna takych ludi, co nemaju na to, aby si to skontrolovali (dochodcovia napriklad) a vyhodnotili, ze je to umysel upc.
proste zarabaju na chorych ludoch, ktori potrebuju ochranu a nie zmluvy od upc.

som zvedavy, ci to dojde aj mne. na email mi faktury nechodia lebo zoznam.sk ocividne je pre nich velka konkurencia na to, aby sa unuvali to opravit. a televizor nemam.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Pri problemoch s UPC je idealne ist priamo ku nim na centralu (ak clovek ma tu moznost). Parkrat uz skusili rozne ofuky a vysledok navstevy (rapidne zvysenie hlasu na kazdeho v dohlade, vyhrazna zila na cele) bol zakazdym uspokojivy. Pre mna, nie pre nich. Treba len spravit vietor a hned je u nich vsetko mozne dat do poriadku, kedze rataju prave s tym spomenutym, ze ludia budu drzat hubu a krok.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Preto som UPC uz davno zrusil.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Zial, u mna to nie je take lahke. Jedina alternativa na internet je DSL(pomalsie a drahsie).
UPC ma otrasny zakaznicky servis, vernych zakaznikov(UPC internet som mal ako jeden z prvych v Bratislave) sa snazia obrat o peniaze na kazdom kroku.
Ale sluzby maju v mojej stvrti vyborne. Internet vypadne 1x za rok na par hodin, rychlost je vzdy 100-110% toho co mi predali, kablovka a STB funguju.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Tomu UPC by som za ich praktiky také pokuty dával že by plakali. Už nevedia ako zvyšovať zisky? TU by mal mať o veľa väčšie právomoci.....toto čo je za podnik? Toto nie je prvýkrát keď začali robiť podobné praktiky na ojebabrávanie ľudí. Byť tak TÚ SR....takú pokutu by som im dal a ak tomu Telekomu čo zdiera ľudí na ADSL....nenechajme sa zase predbehnúť Európskou úniou a dajme im pokutu my!
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

No to ale potom treba pisat na TU a nie plakat v diskusii na dsl, bez urazky, ale takto to funguje napriec celym slovenskom a tak tam ludom aeru na hlavy zamestnavatelia, urady, firmy... Pokial sa nenaucite so svojou nespokojnostou robit nieco viac ako plakat v diskusii a niekde pri pive tak sa to nikdy nezmeni.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Áno da sa to aj lacnejšie... Cardsharing, wifi od suseda...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

ale ajtak ta okradne stat o koncesiu za nevyziadane verejnopravne media
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

sa vam divim ludia, ze sa nechate okradat
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

UPC malo skoncit uz v 90 rokoch hned ako prvy raz bezdovodne zvysili ceny, vytrhavali kable spolocnych anten v panelakoch atd. to ze ludom bez oznamenia nieco navysili, vyzadovali neopravnene poplatky a rozne zaloby atd ved toho je na tonu. kazdym rokom a mesiacom uz cca 20 rokov. a ta firma tu stale funguje. ked ludom takto priamo nevadi ze ich niekto defacto okrada priamo hmatatelne z ich uz 100x zdanenej penazenky, tak sa ani nedivim co sa deje v tomto state. ked sa dozviem o taktomto pripade a nieje to jeden nahodny ale 100vky od roznych ludi tak jednoducho si od tej firmy sluzbu nekupim aj ked by mi ju davali zadarmo. to je spolocenska zodpovednost a uvedomelost !
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Bohuzial nieje z coho vyberat, ako chces pozerat tv bez set top boxu a to v HD. Jedine tak mozno cez satelit, ale pokial viem tak HD cez satelit ma horsi bitrate a teda aj kvalitu. Takze set tob boxu sa clovek nevyhne ak nebude pouzivat sluzby UPC.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

cez satelit nemas box? :) Jediny rozdiel je, ze ti kabel zneho nejde do stupacky ale do taniera... Box nemas jedine na analogovej kablovke, ktoru napr. v LV poskytuje iba UPC.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Ved staci mat v TV satelitny tuner. Bezne su v TV dvojite tunery t.j. analog + kabel, ale su aj analog + kabel + satelit. Asu aj telky co maju dva trojite tunery, takze mozes jeden kanal nahravat a druhy pozerat a je jedno z ktoreho zdroja, vsetko lahko nastavi priamo v TV
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

yo, je to trochu popletene.. aj digitalnu kablovku mozes napojit priamo do telky, nepotrbeujes box. Vsetko digitalne musi ist cez box, ktory ale moze/nemusi byt zabudovany v telke. Takze ak je v telke zabudovany DVB-S tuner, tak naozaj k tanieru nepotrebujes dalsiu skatulu...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ale je. Vola sa to KTV (spolocna antena) so spolocnym satelitnym prijimacom. Cela sranda stoji cca 4000 euro. Pri vacsom panelaku (ratam 40 bytov) - a jednotkovej cene 15 eur/byt/mesiac --tak ako ma cenu UPiCi) je to splatene za pol roka. Potom uz ziadne dalsie poplatky.
Odpovedať Hodnotiť:
 

To neopravnené zvýšenie cien bolo v rokoch 2000 - 2001. Vtedy im TÚ SR dal pokutu 50 tis. Sk za nespoluprácu pri kontrole a potom viac ako 25 mil. Sk za neoprávnené zvyšenie cien. Pokutu vtedy vypočítali podľa toho, o koľko sa UPC obohatila. UPC to dala na súd, ale prehrala a pokuty zaplatila. Ľudia si na základe toho vyžiadali od UPC preplatky. S niektorými sa UPC dohodla na forme riešenia preplatku a niekto to riešil aj súdne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dalsia odrbavacka taktika z dielne UPC, niekedy sa cudujem ze este maju zakaznikov, po porusovani sietovej neutrality a roznych tych kauzach.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Smutne je ze to robia vsetci "operatori" a aj mnohy dodavatelia predolatnych sluzieb.Raz za cas "omylom" pridaju nejaku tu sluzbicku na fakturu s tym ze sa uvidi ci si to zakaznik/klient vsimne.Ak nie super, ak ano tak sa zatvarime strasne zronene, velmi nas to mrzi, blabla vecsinou aj vratia penisze.Ved o par mesiacov skusime zakaznika podojit znovu.To iste Orange pri novych pausaloch, aktivuje kadejake sprostosti na ktore clovek pride az na fakture a tcom detto.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Práve som sa pozrel po dlhšej dobe do faktúry od tejto spoločnosti, a našiel som tam položku UPC Telefon Basic za 1,14 € .. pekné, ale chyba je v tom, že ja od nich žiadny telefón, teda žiadnu pevnú linku ani nič nemám .. v čom je ten pes zakopaný by ma zaujímalo :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ak tie faktúry nie sú staršie ako 6 mesiacov, tak tú položku reklamuj.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mne upc zaviedla viazanost sama.vysledok menim poskytovatela...btw. kam sa da dovolat priamo cloveku cez tel??
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

no boze teraz sa vsetci pokakate... ale to ze pozerate kktiny na Markize a inych to vam nevadi... Balik plus ma nejake discovery alebo co niekedy tam chodia pekne veci bez reklam na produkty.

Ale ano je to dost neseriozne od upc takto aktivovat programy napriklad ja ani neviem ze oni posielaju emaily :D
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Som zakaznik od 2004. Nie nepozeram markizu.nemam predplatene tv kanaly a na tv mam len chromecast a hdmi kabel.

Mne osobne upozornenie na zaviazanie doslo nedoporucenym listom cez postu
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Telekom pri mágiu robí niečo podobné, aktivovalo internet security na 3 mesiace zadarmo a potom ďalej za poplatok. Tiež len v emaily o tom informovali.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Áno podobné... ale predpokladám, že si to dostal po podpise zmluvy, kde je to uvedené(to, že si si neprečítal podmienky a neodmietol to pred podpisom je druhý problém). Ja som v telekome vysvetliť čo chcem a čo nie... a keď prišla prvá faktúra, kde to bolo, samozrejme, zle, tak som to všetko reklamoval... každé euro nad rámec vrátili, dokonca pridali aj bonus. Všetko to vybavila jedna rozumná pani v predajni. Bohužiaľ ju prepustili (asi sa príliš starala o zákazníkov).
Odpovedať Hodnotiť:
 

osobná skúsenosť :
od 30.10 u nich nemám nič - vtedy skončila zmluva...zariadenia (všetky) som odovzdal 3.11...
oni si medzi tým dovolili poslať mi dalšiu faktúru na 1/3 ceny. už pri zrušenej zmluve hej :D volám na linku že čo to ako? jaaaj...pardon chyba systému...ok...ale včera už totálne hich level...
došiel list v ktorom mi s poľutovaním oznamjú že som im NEVRÁTIL káblový modem s príslušenstvom.... Pozerám, adresa je správna - je to pre mňa... Až na to že som im ich odniesol 3.11 a mám o tom papier :D
Tak volám zasa, chcel som meno nejakého ich riaditeľa/nadriadeného že komu mám napísať sťažnosť - nepovedali marhy... Tak to pán pozrel a že oni to nemajú v systéme...reku,počuvaje, ja mám v ruke papier s podpisom a pečiatkou, takže celý váš neschopný systém mi je ukradnutý... A on že : aha tak pardon, považujte to za bezpredmetné. Takže som bezpredmetne prevolal 15 minút !!!! špiny marhy...
fujtabl...
A som zvedavý či budú po vzore českej verzie aj naši zvyšovať ceny všetkým zákazníkom. Opäť...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a áno. telekom robí to isté - prešli sme k nim od upc. A tiež HBO a internet secu na 2 mes zadarmo.A tak čo, mám lístček na telke aj na pc.aj pripomienku v mobile.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

- "od 30.10 u nich nemám nič - vtedy skončila zmluva...zariadenia (všetky) som odovzdal 3.11... oni si medzi tým dovolili poslať mi dalšiu faktúru na 1/3 ceny. už pri zrušenej zmluve hej :D volám na linku že čo to ako? jaaaj...pardon chyba systému..."

Myslim si ze nejde o chybu systemu ale o systematickost. Presne rovnaka "chyba" sa stala aj mne. Faktury mi posielali este 3 mesiace po zruseni a odovzdani zariadeni (co mi pisomne potvrdili). Samozrejme ze ani potom mi nedali pokoj a telefonicky ma otravovali ze ci mi mozu ponuknut superv vyhodnu cenu -- s viazanostou. Otravne telefonaty som vyriesil tak, ze vzdy ked mi nejaky zmrd od nich volal, zdvyhol som to, povedal som mu co som chcel (vacsinou velmi stavnate od srdca) a zapnuty telefon som polozil na stolik ... nech sa vykecaju. Po 2 takcych telefonatoch sa spamatali, smejdi co maju slusnost UPiCi.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Len pre predstavu odkial ma UPC zakaznikov.. byvam v novostavbe kde su LEN kable UPC co ma od zaciatku znervoznovalo. Developer tvrdil ze Telekom od nich chcel aby kable natahal (a zaplatil) developer, UPC si ich zaplatilo samo. Telekom sa tvaril ze mi tam vie zriadit linku ale vzdy som dostaval rozne informacie od nich tak az technik sa vyjadril ze sa to neda ked som zadal objednavku. Takze tak.. nemam na vyber. Je ale fakt ze ich net aj telka ide bezchybne.. Tiez som si naivne myslel ze aj UPC musi zdielat svoju siet ked musi aj Telekom.. no nemusi.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Keby mali servis voci zakaznikovy na urovni, tak v poriadku. Ani ja som s nimi za tie 4 roky nemal problem. Internet ok (ale dnes uz neatraktivny pomer cena/vykon) a telka fajn (aj kopirovanie nahravok z boxu) -teraz u magia nehrozi, obraz u sd programov sa mi zda horsi a tie restrikcie so stb... Ale mama si archiv pochvaluje...
Este na margo rezidencnych objektov : pracoval som u jedneho providera ktory spolu s upc pokrival jeden takyto objekt - nie najmensi. Ano, len dvaja - duopol... Este aj telefony vo vytahoch sa migrovali po mesiaci!!!! Z upc do nasej siete :)

Odpovedať Hodnotiť:
 

"V emailovej správe, ktorú zákazník dostal 23. októbra, ho následne informovala, že ak balíček po 2. novembri nechce, musí si ho deaktivovať pomocou webového odhlasovacieho formulára. V opačnom prípade mu balíček zostáva a začína zaňho platiť. Odkaz na deaktivovanie sa nachádza v zaslanej správe."

Nemozem si pomoct, ale pri citani tychto riadkov som zrazu zacal mysliet na citanie vydieracskych sprav ransomwaru sifrujuceho subory, to je tiez taky dost podobny "nevyziadany balicek" - "Za odsifrovanie vasich dat nam poslite 2 BTC na adresu zobrazenu nizsie, ak tak neurobite, po 2. novembri budu vase zasifrovane subory navzdy stratene".
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ceska pobocka opat po 2-och rokoch zvysuje k januaru 2015 ceny o priblizne 4% rovnako viazanym aj neviazanym zakaznikom. Predpokladam, ze ani slovenska sestra nebude zaostavat a v lete 2015 zopakuje podobny scenar spred dvoch rokov.

Co na to Zuzka, Daska?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

robil si v upc? ja ano
Odpovedať Hodnotiť:
 

To sa chvalis, alebo stazujes?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

No, ak by som mal pracovat s hentymi individuami, tak by som sa nechvalil.

Co cakat od firmy, na ktorej cele stoji prislusnik zidovskej viery, ktory si zmenil priezvisko ucelovo aby bolo "svetovejsie".
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je to ako keď ti cigán pred Teskom strčí do ruky voňavku.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Uz v roku 2013 dostali po prstoch kvoli podobnemu banditizmu.

Mlcanie alebo necinnost sa NEMOZE posudzovat ako prijatie navrhu. To im uu raz vystvetlil telekomunikacny urad a jasne o tom hovori aj europska smernica. V roku 2012 Nemecky sud tuto praktiku UPC zakazal (odvolaval sa na EU smernicu na ochranu spotrebitela).

Ale UPC to ma UPiCi.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

V mojej bytovke je len a iba UPC. (orange v 10/2013: pane viem, ze tam zavadzame optiku ale uz to tam niekolko mesiacov stoji a neviem vam povedat preco ) Vyuzivam ich na net a na telku cez dvb-c. Slak ma ide trafit z takmer kazdodennych ( ak nie kazdodennych - niesom moc v byte tak o vsetkom neviem) vypadkov. Su to sice sekundy, ale ked mi pri praci z domu x krat trepne vpn tak idem z koze vyskocit. To, ze ked som to kupoval mi na infolinke povedali, ze cez svoju hybridnu coax-fiber siet dokazu poskytovat rychlosti az do 120mbit/s a nasledne sa mi pokusali predat program so 150mbit/s ani nespominam. A do toho tieto ich kampane. To aby ich clovek prosil ked nieco nechce. Sam som si vsimol ze to treba vypnut az ked som precital clanok tu na dsl.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A ked uz sme pri tom tak som poslal podnet na SOI, urobte tak aj vy a mozno ta banda nakazena dostane aspon 10 eurovu pokutu
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nič som si neobjednal, nič nezaplatím. Špiny poje*ané. Mali by dostať apoň 500 tis. € pokutu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To isté by mohli spraviť aj pumpári. Večer ti natankuje do plna a ráno máš na aute faktúru, že ti natankoval, tak to zaplať. Svet je chorý.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Dobrý nápad! Vďaka!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

pozor, uvedene praktiky upc pokracuju dalej. dnes som dostala fakturu zrazu o 1,90 vyssiu za tzv. "Balik Plus" ktory automaticky aktivovali. minuly rok mi o baliku poslali maily ale nevenovala som mu pozornost, kedze som ho nechcela. ale zrejme som necitala vsetko, pretoze fakturu automaticky zvysili o to 1,90 eur. tak som tam hned volala a ajhla - ze ked balik nechcem, tak mam zaplatit ako zvycajne. Pozor preto! neviem co by nasledovalo, keby som fakturu uhradila aj s novym balikom - zrejme automaticky suhlas, ved je to len 1,90 eur. v dnesnej dobe clovek aby bol neustale v strehu a vsetko kontroloval. je to len o tom ako vas kde a o kolko obrat. povazujem to za nekalu praktiku upc a preto na nu upozornujem. sme roky zakaznikmi upc a nikdy sa nestalo za cele tie roky, aby nas upozornili, ze nam konci 2-rocna viazanost a ponukli nieco vyhodnejsie. vzdy si pockaju, polkial si to vsimneme. to len tak na okraj,ved nemusime uzivat sluzby len od nich - vsak ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Presne tak, touto nekalou praktikou pracuju nadalej.
Jedna vec je, ze nie je ziaden problem kliknut na link a zrusit si tu sluzbu, ale je to z ich strany spinavost. Nejake pravne rady? Je taketo nieco vobec legalne?
Odpovedať Hodnotiť:
 

asi by to chcelo hromadnu zalobu
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár