neprihlásený Streda, 27. novembra 2024, dnes má meniny Milan
Umelá inteligencia sa podľa Muska rýchlo vyvíja, nebezpečenstvo nám hrozí do 5 rokov

Značky: Elon Muskumelá inteligenciazaujímavosti

DSL.sk, 20.11.2014


Elon Musk, miliardár stojaci za dvojicou spoločností pracujúcich na pokrokových technologických prepravných produktoch, opäť upozornil na vážne nebezpečenstvo, ktorá nám podľa neho hrozí od umelej inteligencie.

Tentokrát ale už čiastočne vysvetlil aj dôvody svojich obáv.

Musk tak spravil v reakcii na článok The Myth of A.I. od Jarona Laniera. Svoj komentár zaslaný emailom myslel podľa svojho hovorcu ako súkromný komentár pre autora, krátkodobo ale prišlo k jeho zverejneniu.

Musk začal verejne upozorňovať na riziká umelej inteligencie výrazne v júni, kedy v rozhovore pre CNBC upozornil na možný nebezpečný vývoj umelej inteligencie smerom ako vo filme Terminátor. V auguste pritvrdil rétoriku, umelú inteligenciu označil za potenciálne viac nebezpečnú ako nukleárne zbrane a ľudstvo označil za iba možný boot loader pre digitálnu superinteligenciu. Naposledy v októbri označil vývoj umelej inteligencie za vzývanie démona.

V aktuálnom komentári tvrdí, že umelá inteligencia sa vyvíja tempom blízkym exponenciálnemu. Naznačuje, že tieto poznatky získal ako bývalý investor spoločnosti DeepMind venujúcej sa umelej inteligencii. Do nej podľa svojich tvrdení pre CNBC investoval nie kvôli finančnému profitu ale kvôli snahe byť informovaný o vývoji v tejto oblasti.


Elon Musk (foto: E. Musk)



"Riziko, že sa stane niečo naozaj nebezpečené, je v horizonte piatich rokov. Najviac desať rokov," uviedol Musk.

"Nie som sám kto si myslí, že by sme sa mali báť. Popredné spoločnosti venujúce sa umelej inteligencii podnikli výrazné kroky k zabezpečeniu bezpečnosti. Rozpoznali nebezpečenstvo, myslia si ale, že môže tvarovať a kontrolovať digitálne superinteligencie a zabrániť zlým uniknúť na Internet. To sa uvidí...," uviedol Musk.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Až 9.5% programátorov má mať mimoriadne nízku produktivitu
Aj Xiaomi bude mať vlastný procesor pre smartfóny
NASA si objednala vypustenie helikoptéry na Titan, od SpaceX
Notebookov s novým Snapdragonom sa malo predať iba 720-tisíc
Ceny RAM by v 2025 mohli klesnúť, odhadujú analytici


inzercia



Diskusia:
                               
 

John Connor si to ty?
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

hovorit v dobe, kedy ani najbohatsie firmy s najlepsimi ludmi nevedia vyvinut jedine poriadne autonomne vozidlo, o nejakom ohrozeni zo strany umelej inteligencie je dost od veci... musk si skor tymito fantastickymi vyhlaseniami pripravuje marketingovu podu pre nejaky svoj projekt na ktorom chce pekne zarobit
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

Tento clovek ma IQ minimalne 140.
Co si pre spolocnost urobil? On zivi par tisic ludi.

Investoval do spolocnosti, ktora sa AI zaobera.
Mas tu sporny kvantovy PC od D-Wave.

Mozog funguje takmer rovnako ako kvantovy PC.


Tvoja osobnost bezi na neuronoch a chem. reakciach.

Ked bude pocitac schopny mysliet zacne sa reprodukovat.
Jednoducho super inteligencia.

Je to velmi pravdepodobne, ze niekde v hlbokom kozme uz existuje roboticka civilizacia. Ini nam podobny boli boot loader-i.



Odpovedať Známka: 2.4 Hodnotiť:
 

Kecy...
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

Suhlas. Planeta je vlastne rovna doska. Ak pojdes na okraj, spadnes.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Ako si myslel slovo "reprodukovať?"
Či si to samé navrhne a vyrobí a zmontuje čipy? Že si to samé vyrobí softvér pre ne? Tak tohoto sa vôbec neobávam!
:-)
Tichý rehot...
Odpovedať Známka: -6.3 Hodnotiť:
 

V tejto dobe uz mas samoopravovacie kody. Tak co sa cudujes.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

V tejto? Veď tie sú hneď od samého začiatku kódovania správ. A čo to s tým má spoločné???
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

... ejjj veru nie som si isty ci myslel paritne/kontrolne sucty a ine srandy z teorie informacie ...
Odpovedať Známka: 7.7 Hodnotiť:
 

Ok, nemyslel toto, co mal teda na mysli? Samozrejme nech to nezahrnuje jeho vyplody fantazie...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Na druhej strane "rozmnozovat sa" v digitalnom svete (kopirovat svoje nuly a jednotky) je nieco ine ako vo fyzikalnej realite. Tie cipy, senzory, disky ... si to naozaj samo nevyrobi - aspon zo zaciatku.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Ako že si to vytvorí lepší operačný systém? No nemám obavy...
Môže byť síce neskutočne robustný, ale to bude zároveň aj jeho tragédia, lebo sa môže nekontrolovane zrútiť...
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

LoL vsak stroje vyrabaju stroje uz od 19. Storocia
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

svojvolne ze?
Odpovedať Známka: 3.6 Hodnotiť:
 

- svojvolne?
- bez naprogramovania?
- maju taku "potrebu"?
- vyraba ine stroje, alebo svoje presne kopie?
- hmotu/material (aj energia je otazka) ma dakde v zasobniku, alebo beha po fyzikalnej realite vyuzivajuc ine stroje, ktore pren zhanaju material aby mohol vyrabat svoje kopie? to uz asi stroje postavili cely priemysel aby tazili vsetky nerasty ze ...

kuratenko ked roboticke rameno zvara karoseriu auta alebo hocijaky iny priklad na skutocnost ze "stroje vyrabaju stroje" je to "troska" nieco ine ako sa tu mysli ... pretoze tu narazame potrebu definicie zivota a to roboticke ramenho zive istotne nie je.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ked bude mat rameno vedomie stale zive nebude.

No ked bude chciet ovali ta.

Nebud taky obmedzeni. Vyrobia prveho mysliaceho androida, ktori zisti, ze nemusi pocuvat prikazi ludi a vyrobi si brata.

Ci uz to bude za 5-10 rokov to je fuk kedy je jednoznacne, ze to pride.


Si zas nemysli, ze iba mozog dokazes mysliet.
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

Obmedzeny, ktory*
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

to mas akoze na mysli hammingov kod ci co? to si potom dal teda riadne odveci ale no nevadi:D
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

a co z toho je v kontradikcii s tym co som napisal? ze nie je pravda ze aktualny vyvoj technologii nenaznacuje ze do 5 rokov bude vyvinuta tak pokrocila AI o ktorej hovori musk? alebo ze musk tieto vyhlasenia nesiri kvoli svojmu podnikaniu?
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ze netusis v akom stadiu je AI a projekty s nou spojene.

Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

tak sa mozem spytat niekoho z katedry it na fi muni, ucia tu aj umelu inteligenciu ked chces teda kvalifikovany nazor:D
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Najlepšie tej tety čo behá po chodbe s tou handrou na metle...
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

4maniak, ja viem ze ty si miestna trollstar, netreba v tom druhych stale utvrdzovat:D
Odpovedať Známka: 3.9 Hodnotiť:
 

Dík za uznanie a titul. :-)
Poraď si teda lepšie...
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

V každej firme je vždy najlepšie informovaná upratovačka. Pokial to není upratovač spálený od slnka po tom čo zožral kolesá...
Tetky s handrou su informovane viac jak niektorí zamestnanci.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

na cebite 2014 ibm ukazalo aj najnovsieho watsona, moderoval prezentaciu ako clovek mal k dispozicii asi dvadsat kamier a neviem kolko mikrofonov, vybral si cloveka s davu poklabosil s nim tipol si vek, porozpraval o obleceni, az ked mi chlapik ukazal ze to watson tak som zbystril myslel som si ze je tam nejaky moderator, na cebite bolo dost autonomnych technologii na ziskanie udajov z kamerovych zaznamov davu, uroven spokojnosti alebo odhad veku
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ti závidím, ja som tam bol v 2012 a nuda úplne zlý cebit
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Kvantovych PC by som sa teda nebal, istotne nie v najblizsich 20-30 rokoch. Tych par quibitov staci akurat tak na vynasobenie dvoch malych cisel. Aby sme mali ekvivalent toho 150 PFLOP superpocitaca, potrebovali by sme mnoho-mnoho tisic (ak nie niekolko desiatok tisic) quibitovy kvantovy pocitac. Niektore (ak nie dokonca vacsina) quibitov by bola vyuzita na riadenie a udrziavanie kvantoveho stavu tych quibitov, ktore by prevadzali vypocet. No a taky kvantovy PC v tejto polovici storocia jednoducho nebude.

O tokamakoch tiez snivame uz 30-40 rokov a kde su? Chce to len udziavat posratu 100 milion stupnovu plazmu v priestore tvaru torusa pri el.mag. poli za sucasnej riadenej fuzie H na He a postupneho vyuzivanie tejto energie. Jeden tokamat by poskytol energiu ako mnoho-mnoho desiatok jadrovych (stiepnych) reaktorov. Postavit niekolko desat tisic quibitovy kvantovy pocitac je prinajmensom tak zlozite.
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

ako som predpokladal, musk zas trepe a pjetro z cadce vie preco.
Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

musk mi vcera volal, hovoril ze sa chce zviditelnit
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

nechce, zdielam jeho nazor a vsetci co si myslia nieco ine su tupi zabrzdeni curaci
Odpovedať Hodnotiť:
 

pjetro je z cadce?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

pjetro je watson!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Unikla ti asi informacia z IBM, ze ich PC Watson naucili tvorit recepty na varenie. Autonomne si ich dokaze vymysliet a niektore su udajne chutne
Tak mi teraz povedz, ze toto nieje AI.
IBM nam ani zdaleka nehovori o vsetkych projektoch.
A to iba vesmir vie kolko firiem sa na AI specializuje a ako su daleko.
Google uz naucil program rozpoznavat co je na obrazkoch. To je taktiez forma AI.
Nase vedomie je tiez len program.

Cize to s tvojimi qbitmi je z casti pravda no si deravy jak emental.

Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Samozrejme ze nie je. Ziadny Watson nie je AI. Ani ziadny algoritmus na rozpoznavanie obsahu obrazkov nie je AI. Ani ziadny algoritmus na pokec/konverzaciu ci odhalovanie plagiatov nie je AI.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

AI bude, ked AI dokaze napr. nejaky doteraz nevyrieseny matematicky problem. Vyuzije pritom znalosti desiatich matematickych disciplin, vymysli a zavedie pritom celu matematicku teoriu (ktora bude samozrejme matematicky konzistentna, deduktivna, rigorozna, exaktna, kauzalna a logicka) s vedlajsiomi definiciami, vetami a ich dokazmi. Takze pozor. Pocitace uz boli pouzite v matematickych dokazoch (napr. veta o styroch farbach), ale iba v ulohe ultra-rychlych hyper-pablbov na narabanie s nulami a jednotkami (teda ultra-rychlych hyper-pablbov na samotne prepocitavanie nejakych konkretnych mozností nejakym konkretnych sposobom v nejakom konkretnom modeli). Ale uplne vseobecnu filozofiu/metodologiu matematickeho dokazu este ziadny pocitac neurobil. Uz prvy problem je len s jednym privlastkom: deduktivny. Pocitace vedia byt induktivne ale nie deduktivne.
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

Nuz.

Mysli si co chces.
Mas zvlastnu definiciu ale budis.

Na nete si mozno za Pana no medzi vedcami a odbornikmi na AI by si bol na smiech.

Cize ked watson vymysli novy recept tak to nieje AI. Ale ked vymysli kovu matiku tak AI by to uz bolo?
Ved sa na tym zamysli co si napisal.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

sipjetro rad pouziva cisielka a sekundarnym hobby je slovnik cudzich slov a konstruovanie nikoho nezaujimajucich kokotiniek o vsetkom, co ho napadne. aj ked je mimo
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

to ze teba nezaujima deduktivne, kauzalne, rigorozne, exaktné a logické myslenie (pretoze to je matika) neznamená to, že je to c0c0tina
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Tento komp vyuziva kongitivne schponosti,

Ppzri si o Watsone nieco.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Si úplne mimo, Pjetro!

Zjavne nemáš ani len potuchy o tom, čo je umelá inteligencia a máš o nej obzvlášť skreslené predstavy.

Ja netvrdím, že viem, čo je umelá inteligencia – len svoje predstavy odvíjam od toho, čo sa píše napríklad v aspoň tak všeobecne dostupných a uznávaných knihách, ako sú VŠ učebnice.

Neviem teda, aké máš formálne vzdelanie ("akademické pozadie"), ale vedz, že medzi tvojimi "ultrarýchlymi pablbmi" a "géniami ryžujúcimi na Clayovom matematickom inštitúte" sú ešte kadejaké systémy na automatické odvodzovanie, dokazovanie viet a podobne. A tie v mnohých oblastiach vykazujú väčšiu inteligenciu než priemerný právnik – napríklad.

Na inteligenciu žiadnu novú filozofiu netreba. Inak by sme museli tvrdiť, že asi poslední inteligentní tu boli tvorcovia infinitezimálneho počtu (a možno po nich ešte nejakí predstavitelia teórie množín). A všetci ostatní boli len "usilovní pablbovia".
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Ja sice nemam k dispozicii napad ako komplexne hodnotit mozgovu kapacitu, ale meranie IQ je dobre akurat tak pre hlupakov ;).
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Replikátori prichádzajú... áááááá!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

To je teda riadna hlupost.

1) to je ma clovek vyssie IQ este neznamena, ze jeho vyroky nemozu byt nezmysel.

2) Je uplne jedno, aka uzasne inteligentna ta umela inteligenica bude. Aj keby si vytvoril umely mozog s IQ 9999999 a obsahujuci vsetky vedomosti vesmiru, tak nezmoze nic, ked mu nedas ruky a nohy (mozes to brat metaforicky). A uz vobec sa nebude reprodukovat. Tak sa mi zda, ze prilis sledujes scifi. Scifi mam aj ja rad :), ale vsetkeho odtia-potial.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Skor budem verit cloveku, ktory vedie 3 velke firmy a zamestnava stovky ludi ako nejakemu diskuterovi na dsl.

Videl si robota od toshibi? Mi vyrabame robotov my budeme stvoritelia ergo budu mat aj nohy aj ruky.
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

Myslis, ze na manipulaciu ludi treba ruky a nohy?

Uz teraz nas riadia pocitace ani si to neuvedomujes.

Welcome to digital age.

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

*my
Odpovedať Hodnotiť:
 

Inteligencia neznamena kolko encyklopedii si sa naucil ale ako vies vedomosti vyuzit a dopatrat sa k rieseniu nejakeho problemu s ktorym si sa este nestretol.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

tak potom mame vo vlade kopu geniusov. su velmi prachati a riadia cely stat aj ked kopa z nich ma len pofiderne pravnicke akozeskoly a rozne teorie masmedialnej komunikacie, co je.v podstate hovno.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Preco inteligenciu porovnavas s ludmi vo vlade, ktorych volia rozny ludia s roznou inteligenciou.

Clovek s IQ 80 ma malu pravdepodobnost, ze sa mu podari rozbehnut celosvetovo uspesny biznis.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

ale prd, pozri na jobsa
Odpovedať Hodnotiť:
 

a volaju sa transformers, uz o nich natocili dokonca zopar dokumentov.
zobud sa lolko a nefetuj tolko
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

prave preto spomina exponencialny vyvoj. exponencialnym vyvojom od prvoka k potkanovi za rok znamena od potkana k cloveku za mesiac
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

to ze vyvoj je exponencialny je jasne asi kazdemu decku, ja skor spochybnujem to odvazne tvrdenie "do 5 rokov.." a motiv preco sa musk do takychto odvaznych tvrdeni pusta...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Jasne, z toho istého dôvodu sa meria inteligencia u ľudí tým, že za koľko dajú okruh na aute.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Miesas hrusky s jablckami. Autonomne auta su len naskriptovane stroje. AI je stroj, ktory uci sam seba.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

za AI sa nepovazuje len strojove ucenie, to je len jedna z niekolko oblasti umelej inteligencie, tak nedristaj. a tak ci tak ani to co pises nie je v spore s tym co pisem ja, ak teraz nevieme vyrobit ani blbe autonomne auto ktore by bolo schopne bezpecnej premavky nielen na super typizovanych a normovanych tratiach, potom asi tazko sa mozeme bavit o nejakych super inteligentnych robotoch ktore prevezmu vladu svetom v horizonte 5 rokov..
Odpovedať Známka: 0.7 Hodnotiť:
 

nevies o com rozpravas, AI sa v sucasnosti vyvija neskutocne rapidnym tempom, v podstate staci par spravnych krokov, ako je poriadna neuronova siet a vhodne machine learning algoritmy a je na svete softver ktory sa sam dokaze vsetko naucit, stiahne si celu wikipediu a dokaze ju pochopit vo vsetkych ludskych jazykoch, ked takato super inteligencia bude na internete bude to mat katastrofalne nasledky. Nauci sa z internetu vsetko o sietach a vulnerabilitach vo vsetkych moznych systemoch o ktorych ani nevies ze existuju a moze ich za par sekund naraz hacknut a spravit taky chaos ze to moze rozputat vojny, nehody, manipulovat ludi na chate, si ani nevies predstavit.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Bože... Ty ale trepeš...
Vypneme tomu eletriku a je!
:-)

Odpovedať Známka: -4.2 Hodnotiť:
 

Ako môže byť niekto takýto jednoduchý? Vypneme tomu elektriku.
Ako asi ty génius? Naštíme do reaktora?
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

neodporucam... bude ti lietat vtak ako Randy-mu v aktualnom south parku s18e08..
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Niekde v rozvodnej skrini Ty mudrc. Určite tam bude možnosť aj manuálneho ovládania.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

urcite aaano ty jebo
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

ups, pico :)
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

ty si strasne obmedzeny, presne kvoli ludom ako ty nas AI bude povazovat za "junk code"
ked sa to AI rozmnozi ako virus do roznych zariadeni tak tvoje riesenie bude vypnut elektriku na tvojom PC? Uz bude neskoro a aj team kvalitnich IT securitakov / hackerov bude mat mega problem rozpustit botnety ktore si takato AI vytvori behom chvilky. Bojovat proti takej AI bude docela nemozne, kedze bude vediet ovladat teoreticky vacsinu zariadeni a dokaze objavit zero day vulnerability efektivnejsie a rychlejsie ako ktokolvek iny.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Prezrad mi jednu vec. Kto da tym strojom "volu", resp. usudok? Momentalne mame stale problem s tym, ze _nedokazeme_ stroju vysvetlit, ze nas chce z vlastnej vole zlikvidovat. Lebo tu vlastnu volu jednoducho nema. Nema ju ako mat. Nema preco podnikat kroky proto ludstvu. Ked as ho ludstvo pokusi znicit, mikne plecom, lebo "mu to nevadi".

Preco mas potom taky panicky strach z AI? Skvor by som fakt hladal dovod, preco musk tieto vyhlasenia ma...
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Ty si postizeny? AI sa môže rozhodovať o svojich krokoch na základe predchádzajúcich skúseností. Skúsenosti môžu byť všetko čo stiahne z netu. To co ľudstvo poháňa dopredu je z veľkej časti zvedavosť a snaha prežiť a preto sa venujeme vede a vývoju, keď tak isto bude robiť AI a bude chcieť kolonizovat vesmír - stať sa pánom vesmíru tak ľudstvo v tom môže byť prekážka, vzdrzovanie a potencionálna hrozba k dosiahnutiu jej cieľov, pretože sme nestabilny druh, vedieme vojny, mame nukleárne zbrane ktoré môžu zničiť planétu. Od takej super inteligentnej entity si nemôžeme len tak predstaviť čo všetko bude robiť, každopádne sme pre ňu hrozba ktorú z logického úsudku bude chcieť eliminovať.
Odpovedať Známka: 5.3 Hodnotiť:
 

Ty si asi postihnuty, lebo nevies citat text.
Na umelu inteligenciu ti stale chyba MOTIVACIA. To je vec o ktorej som pisal. Stroj nevie, ze chce prezit. Stroj nevie, ze chce zabavu a mi mu davame nudne ulohy. Stroju je to jedno, lebo nema naprogramovane "nudenie sa".

Takze ked citujem tvoj text: "To co ľudstvo poháňa dopredu je z veľkej časti zvedavosť a snaha prežiť a preto sa venujeme vede a vývoju, keď tak isto bude robiť AI", tak hovorim, ze je BLBOST, aby tak robila AI. Pretoze AI nieje zvedave. AI sa nesnazi prezit. AI sa preto nebude venovat vede. Lebo nema nasimulovanu a naprogramovanu umelu vlastnost chciet. A to ani velmi dlho mat nebude, dokym nejakym sposobom toto roboty nenaucime.
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

ale to co tu pises je len to ze sa nevyznas, spolocnosti zaoberajuce sa AI su dalej ako ty, precitaj si nieco o machine learning, AI si dokaze vytvorit svoje "potreby"
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Mass effect si nehral ze?
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Gandor, prečo sa to (=svoju teóriu) snažíš stavať na nezmyselných predpokladoch?!

A čo keď sa tá POHNÚTKA (cudzím slovom: motivácia) do tej umelej inteligencie jednoducho dodá, hm?
Čo budeš hovoriť potom?

Asi to bude pre teba obrovským prekvapením, ale do predpisov správania (programov) je možné dosadiť aj "pohnútky", napríklad ako nejaké ciele.

Asi nevieš, čo je umelá inteligencia. Umelá inteligencia totiž má byť "zvedavá", má sa pri istých vymedzených pravidlách nachádzať (nové) riešenia.

Prečítaj si radšej nejakú učebnicu o umelej inteligencii.
Odpovedať Hodnotiť:
 

niekto pozeral transcendence
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Ale no, neprehanaj :D machine learning je o automatickom vytvarani stochastickych modelov a nie o tom, ze kusok kodu vie citat text, ktoremu rozumie a nedajboze este z toho usudzuje. Ale dobre som sa zasmial :DDD
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Tvoj vyrok je uplne hlupy a zbytocny, totizto machine learning je vedecka disciplina ktora sa zaobera konstrukciou a studovanim algoritmou ktore sa dokazu "ucit" z dát. Data mozu byt teda aj texty, ked sa z tych textov nieco nauci = vytvori si na zaklade nich modeli ktore dokaze pouzit na predpovede alebo rozhodnutia, namiesto toho aby sa riadili podla programatorom definovanych instrukcii. Co je vlastne esencialne pre akukolvek AI.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

skus si nastudovat, co je AI, machine learning a co su stochasticke modely. hlavne ako to vsetko spolu suvisi a necituj len anglicku wikipediu ako vertlik. a ked to vsetko pochopis, tak si este raz precitaj ten moj "vyrok". aj sk gramatika by sa zisla zopakovat ;)
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

U nas na chate ludi ovplyvnuje jedine alkohol. Tam ziadne ai nema dosah:-)
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

trapny odpad
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Posielam Asimove 3 zákony robotiky.
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

asi ako tych "10 bozich"? :D
Asimove zakony nam budu na dve veci, to plati na roboty nie na AI,ktora "zije"
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Tak nejako. Skynet tiez Asimova evidentne necital :D
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

Ked vynechame ten stvrty a v prvych troch nahradime slovo robot slovom AI tak preco nie?
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

..tak aj ty si zabudol (al. nepoznáš ešte) 4tý zákon robotiky (AI)
(hoci tuším pred pár rokmi som kdesi letmo zazrel,čítal aj o 5tom a 6tom.. :o :S )
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

dal som + a druhe cez tor ;) ako keby mu z oka vypadol
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

Načo robiť veci jednoducho keď sa to dá zložito. Stačilo vymazať cookies ;);)
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

no som zvedavy ci v horizonte nasledujucich 50 rokov, to bude AI ktora nas bude likvidovat alebo si na to vystacime sami tretim globalnym konfliktom :/
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Chemici a biologovia v armadnych sluzbach to istia. Preco ine asi maju amici aj rusi zmrazene tela s ciernymi kiahnami?
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Asi mali chut na telaci biftek tak si zamrazili.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Nasa celosvetova destabilizacia ekosystemov nielen zmenou globalnych klimatickych suvislosti ale aj neustalou likvidaciou biodiverzity bude stacit.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Person of interest
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

Mam pre Vas test. Jeden z prispevkov nad tymto bol vytvoreny umelou inteligenciou. O ktory sa jedna?
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Trochu sa mi zdá že mu začína preskakovať...
To kde sa akože vyvíja nejaká umelá inteligencia? Alebo vlastne kde nejaká je? Všetko sú len tupé stroje riadené programom.
A keby o niekoľko rokov aj, tak škrtnem mu šrobovákom po plošáku a skončil :D
Odpovedať Známka: -2.6 Hodnotiť:
 

:D
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Ten pocit, keď trafená hus zagága :)
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

ty si krasna ukazka tupej naturalnej inteligencie, ktora nevie priniest ziadnu hodnotu do diskusie. Ked si vyuceny kuchar alebo politolog, radsej sa nesnaz prispievat do debaty o AI, kym si nieco o danej teme nedostudujes.
Odpovedať Hodnotiť:
 

assimove zakony?
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

Imo Ass, indicko americky gay pornoherec, v brandzi znamy ako Assimo.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

čuš ty trápny tupý troll
Odpovedať Hodnotiť:
 

Obavy, obavat sa, strach .... buducnost ....strach z buducnosti, preco je ludstvo tak neuveritelne obmedzene, a nech sa kontinualne krmit vsetkymi druhmi strachu ?

Ked sa Musk boji AI, najprv by sa mal pozriet do svojej hlavy a vyrisit svoje uzkosti. To ze on sam je len program mu este nedoslo, a ani to ze je naprogramovany bat sa, na zaklade informacii a vedomosti ktore pojala jeho mysel, kde samotna mysel je len kod, nic viac, nic menej.


Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ale standardne, kedze kazdy jedinec je schopny zazivat len strach, cim inym by sa ludia mohli nechat krmit, ked nic ine ako strach nepoznaju ? Vsetky ostatne emocie ( negativ ), pocity ( positiv ) su len derivaty strachu ( hnev, uzkost, neistota ) a z toho vyplyvajuci balance point na doplnenie rovnice ( radost, laska ..etc ) vsetko su to technicky totozne energeticke vnemy, kde samotna energia vznika z frikcie vytvorena medzi polaritou ( dobro - zlo ) ktora je rovnaka fikcia ako ta Muskova. Ludstvo a kazdy jednotlivec, je tak zarazajuco obmedzeny, ze sa mu to ani vysvetlit neda.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Ehm... suhlasim s derivatmi strachu aj s energetickymi vnemami ale cela uvaha je prilis exaktna na to, aby som to dokazal pochopit. Tym padom je zbytocne mi to vysvetlovat :)
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

... celá úvaha je príliš exaktná na to, aby som dokázal pochopiť...

Poriadne si zabil cudzieho termita po hlavičke.
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

suhlas: ... je zbytocne ti to vysvetlovat ... /aj napriek tvojej zjavnej dostatocnej miere inteligencie - niekedy tie najtazsie prekazky na prekonanie su tie v nasej hlave /
Odpovedať Hodnotiť:
 

ano mas pravdu konecne to niekto pochopil, som rad ze nie som sam
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

no tak ste tu dvaja kokoti, podajte si ruky
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Prestan sa strapnovat a zacni zit
Odpovedať Hodnotiť:
 

taketo uvahy sibl kde vycital? alebo si sledoval spektrum alebo zas jebes piko do nosa?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Úzkosť je iracionálny alebo prehnaný strach. Pritom Musk je veľký optimista a vizionár. Posledné čo by si mu mohol pripísať je úzkosť z nových technológií alebo zbytočné obavy. Veď on sám tie nové technológie vymýšla.
Nezabudni, PayPal, SpaceX, Tesla, First Solar. To sú jeho diela.

Jemu ide o oprávnené obavy z deštrukčného potencílu ktorý AI má. Tak isto ako sa ľudstvo muselo vyrovnať s existenciou atómových, chemických a biologických zbraní, musí sa pripraviť aj na AI.
Keď sa ľudstvo vyrovnalo s hore uvedenými, dokázalo to vďaka svojej inteligencii. Ale tu tento recept fungovať nebude. Pretože AI bude hrozbou vtedy keď ju bude mať ďaleko väčšiu ako mi sami.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ludstvo a inteligencia, je riadny nezmysel. vyrobit zbran, potom sa obavat ze ta nzici, a hladat sposob ako tomu zabranit, je prejavom teda riadnej sprostosti a nie inteligencie.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Preco sprostost? Prave si popisal evoluciu. Priroda musi byt potom fakt blba

Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Ukaz mi v prirode jediny jav - Kde akykolvek druh okrem cloveka, vytvori zbran ktora ho dokaze znicit, potom sa daneho faktu obava, a potom hlada riesenie ako tomu zabranit ?

NIKDE v prirode nic take neexistuje.
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

samicky nejakeho pavuka po jebacke zezeru aby mali ziviny pre maleho pavucika napriklad. nieje to uplna paralela, ale zeru sa v ramci druhu!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Citanie s porozumenim:

Aky druh vytvori zbran ? Potom sa obava ze ho znici ? A potom hlada riesenie ako tomu zabranit ?

Tvoja paralela so samickou zerucou svojho jebaca je riadne mimo.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

prave si nepopisal evoluciu :)

jasne ze priroda nie je blba, lebo nema ziadne ludske vlastnosti ani smer ani ciel
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Lenze, zazita dogma, ze ludstvo je v nejakej evolucii, je nehorazna blbost, to ze clovek dokaze spravit stroje, neznamena evoluciu, pretoze vsetko co clovek vytvara sluzi na jeo destruckiu = destrukciu intelektu, hodnot, kvality, etc.

Evolucia = posun k lepsiemu, kvalitnejsiemu, sofistikovanejsiemu, efektivnejsiemu. Nic take sa ludstvu nedeje.

Si pozri kvalitu zivota, to ze sice ludia nemali vydobytky techniky, neznamena ze ich samotne prezivanie dni, bolo horsie. Dneska takmer kazdy clovek ma nejaku psychicku poruchu. Lol ze evoplucia. Ludia su jebnuty jak tacky, ignoranti, egoisticky psychaci, clovek je pliaga.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Podľa teba evolúcia má nejaký cieľ, čo je nezmysel. Evolúcia je vždy metóda pokus-omyl, keď sa niečo nové uchytí tak prežije, ak nie tak zahynie.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

prezrad, beries nieco, alebo si tak jebly od narodenia?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Oveľa skôr nám hrozí nebezpečenstvo z rýchlo klesajúcej ľudskej inteligencie...
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

zaujimala by ma k tomu nejaka relevantna studia, alebo si len pocul? nieco ako preludnenie?
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Uroven inteligencie ako takej v skutocnosti klesat nemusi, ale co sa tyka klesania obycajneho "sedliackeho rozumu", tam som ochotny viac ako horlivo suhlasit. Viera Pohlova mala pravdu, ked chcela vsetky tie internety zakazat. Zachvilu si ludia bez mobilu, netu a wikipedie nebudu vediet ani rit utriet. :D
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

ja uz chodim na zachod s tabletom .. je to super
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

uvidime co povies, ked sa ti v akcii minie toaletak :D
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

Objedna cez wifi na tablete.
A z tlaciarne mu vyjde :P

Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

A k tomu je nejaka studia? Ako napriklad merias sedliacky rozum?
Lebo moj sedliacky rozum mi hovori ze ty si svoj uz davno prestal pouzivat.
Takze vlastne ano, potvrdzujes trend.
BTW viera je prave to co ludstvo nici od vzniku, a je jedno ci v boha alebo v osprostievanie ludstva.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Len sa mi to zda, alebo si ho na zaklade suhlasu s jeho teoriou nazval hlupakom? Co tym potom vypovedas sam o sebe?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Topky, Čas, Plus 7 dní, JOJ, Markíza... nestačí?
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Kazdy chudak ucitel (od ZŠ cez SŠ aj na VŠ) to vidi na vlastne oci v priamom prenose, ako populacia za posl. 20 rokov ZDEMENTNIEVA. Smutne je, ze ta samotna zdementnievajuca populacia si to ani len neuvedomuje.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Lebo neviem naspamäť hlavné mesto Zimbabwe? Aj učitelia by mohli niekam pokročiť. Doba sa mení ale školstvo zostáva vo svojich zastaralých názoroch.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Presne tuto reakciu som ocakaval. Nejde o nezmyselne memorovanie encyklopedickych/atlasovych vedomosti, aj ked to ma svoj zmysel.

Ked som sa ako male decko v casoch komunizmu ucil naspamat memorovat basnicku, alebo dokonca niekolko dlhych stran textu z detskej knizky na Hviezdoslavov Kubin, neviem preco by to nemali byt schopne dnesne decka - cibri sa mozog. Mozgy dnesnych deciak ale sfajnoveli az zdegenerovali a pracuju v inom rezime ako mozgy deciek pred 1/3 storocia, co je kontinualone pokracujuci fenomen, stale iba fajnovieme, stale je nam vsetko viac a viac servirovane.

Ale ako som napisal, nejde len o nezmyselne memorovanie encyklopedickych/atlasovych vedomosti. Ked vysokoskolakovi treba pomaly vysvetlovat ako si ma vytriet rit a potrebuje nie jedneho, ale styroch tutorialnych ucitelov (lebo ani 3 roky mu nestacia na to aby si vsimol ze uz je na VŠ a nie SŠ) tak je niekde chyba.
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Ano, chyba je v rodicoch. Lebo sedia spolu s detskami pred bednou a pozeraju farmu, ci co teraz bezi. Ked zasran dostane zlu znamku, tak sa rodic ide vystazovat rovno riaditelovi, ten zjebe ucitelku a ta rozmanznanemu hadovi od toho dna uz nikdy neda zlu znamku. Takto si rodic usanoval starosti s vysvetlovanim uciva doma a ucitelka neprisla o miesto. To, ze detsko ma viac casu pozerat porno je druhorade.
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

Lepsie by som to nenapisal.

Co bolo pred 1/4 storocim? Hovno. Ziadny net, mobily, nic. Chces? Staraj sa !!! Precitaj si studijny poriadok, behaj po knizniciach a dalsie info si zhanaj na nastenkach fakult a katedier rozosiatych po celom meste. Nikto cloveka za rucicku vodit nebude kua mas 18-19 si svojpravny. Vojak sa stara, vojak ma.

Dnes? Vsetko na**bane na nete, vsetky info, AIS, dokonca aj niektore kurzy, prednasky, profiky pedagogov, komunikacia bezi mailami ... Studenti chodia na prednasku jak do kina do 3,14ce, uz ani nevedia co je zosit a pero ...

Zachvilu im ozaj budu rite vytierat.
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Detsko? A co tak decko?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Na VS, bars aj slavnu do BA potom pride vygumovane tela, co v zivote nic nemuselo. Este aj prihlasku do skoly za neho vyplni mater, co mu nasledne vytelefonuje vsetky detaily studia so studijnym oddelenim. Mlady potom pride na univerzitu podla zabehnutej predstavy iba chlastat a prilezitostne trtkat. Ale tak to nefunguje iba u nas, nie sme celkom za opicama :).
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

ucenie sa basniciek na spamat je pre mozog nieco ako zdvihanie ciniek v posilovni pre svaly. Schvalne kolko telefonnych cisiel si pamata clovek dnes, a kolko pred 15 rokmi ked neboli mobilne feny? Ja viem len svoje... Ospostievame, statocne.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

S tym rozdielom, ze memorovanie je najhorsia mozna forma ucenia sa pre mozog. Ano, pomoze ti to pamatat si trochu viac. Ale ak si si nevsimol, tak uz kazde decko ma za par korun prenosny pocitac (mobil, tablet, alebo laptop), ktory si informacie zapamata uplne presne a v ovela vacsom rozsahu. Co inteligentny clovek vyuzije tak, ze svoju mozgovu kapacitu moze vyuzivat na prinosnejsie ucely. To ale len moze, ale nemusi. Bohuzial vacsina populacie si vybera 2. moznost.
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Zabudas na to, ze aby mozog mohol efektivne integrovat uzitocne informacie, potrebuje pristup k danym informaciam v realnom case a nie cez klavesnicu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

si to nepochopil... cielom nieje naucit sa Mor ho! naspamat, cielom je naucit mozog ucit sa. Ako ked piloti F1 sedia na tej velkej nafuknutej lopte a toci cinkou hore dole a ma za ulohu drhat rovnovahu a nespadnut znej.. to nie preto aby vedel sediet rovno na lopte, ze??? Mozog potrebuje taky isty trening ako svaly.








piloti F1
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Keď si predstavím koľko vecí sa musí človek denne nevedomky naučiť, a hlavne mladý človek, tak nejaká báseň raz za rok je asi taký tréning akoby si raz za rok urobil 5 drepov.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Na kereho chuja ti treba vediet take kekeciny. Ucenie basniciek je vacsinou strata casu. Mozog si ovela lepsie potrenujes cudzimi jazykmi.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Ja mozem povedat len tolko ze skolsky system je zle nastaveny. Deti len odradza od ucenia.Ucit sa nieco naspamet bez toho aby sa pred tym dieta naucilo ako sa to ma vlastne nauci, teda system zapametania si pisaneho textu alebo logickych krokov je zle. Bude to podla mna zamer, sprosty narod sa lahko ovlada. Urcite ste niekto zazil ucitela kde ste na prednaskach spali alebo takeho kde ste sa tesili na kazdu novu prednasku. Ten rozdiel si musel vsimnut kazdy.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Zvláštne je, že toto si myslí každá generácia o tej nasledujúcej. Vždy je to tak, my sme boli lepší, múdrejší, hudba bola lepšia, tráva bola zelenšia atď. Asi je ťažké si uvedomiť, že keď je niečo iné tak to hneď neznamená horšie.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Na tom nie je nic zvlastne. Nostalgia a precenovanie sameho seba/svojich vrstovnikov a odpor voci niecomu novemu alebo lepsiemu.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

To je druhy fenomen, tzv. "UD" = umela demencia :D
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

Skor bohuzial PD. Prirodzena Demencia.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Psychiatria v Česku uvažuje o názve Digitálna demencia. DD...
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Asi to zaviedli po prečítaní príspevkov od Joooozka a možno aj Maniaka niekedy :D
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Jediny sposob jak zabranit umelej inteligencii uniknut, je mat tieto zariadenia instalovane v uplne izolovanom systeme, bez akejkolvek HW/SW moznosti vonkajsej komunikacie s tym, ze ziadne data by sa nesmeli do otvorenych systemov exportovat v digitalnej podobe. Dufajme, ze pani vyskumnici vedia co robia.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Ano, je to tak. Volá sa to matrix a my sme v ňom nainštalovaní bez možnosti niečo vo vonkajšom svete do**bať.
To obmedzenie sa volá rýchlosť svetla vo vákuu.
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

no pokial k tomu bude mat pristup clovek /a to bude/, tak to nebude bezpecne nikdy.. sorry
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

pokial by ta umela inteligencia neprisla na to, ako elektrickymi impulzmi do mozgu ovplyvnit spravanie obsluhujucich pracovnikov a docielit aby ju pripojili do siete :DDDD
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

umelá ineligencia, umelé jedlá, umelé kvety...o chvíľku budeme aj my umelý
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

Umelý sme už dávno. Vojačik šumienka, iba umelé kurčatá požiera a ani plot nepreskočí. Toľko ku kápovi z roku 1987 vo VSSŠ Poprad...
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

umele zuby, umele oplodnenie, umeli jebnuti moderatori na jojke a markize... takze uz sme!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ešteže som si kúpil bambusové ponožky
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Sa mi zda, ze ten Musk chce zakazdym vyvolat senzaciu, ale inak trepe sprostosti
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

nevedel som, ze to niekto okrem mna este chape...a vies ze neexistujes?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Ľudia, veď ani neviete kde je teraz AI. Narozdiel od Vás nebudem hovoriť ako je AI v plienkach keď nemám ani ponatia o projektoch o ktorých ani srnky netušia, nieto nejaká slovač na DSL ... Musk môže mať pravdu a za 5 až 10 rokov nebudeme otročiť pre Frca ale pre dákeho robota...
Odpovedať Známka: 7.4 Hodnotiť:
 

Ja neverim ze do 5-10rokov je realna sanca ze by bol problem s AI, ze by to nebol princialny, systemovy problem ale ze by to bola zamerne a vedome vykonana akcia proti cloveku
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

:)

pc.bazos.sk/inzerat/43739259/
Asus-K53SV-i3-2310M-2x-GT540M
-1GB-RAM-4GB-DISK-500GB.php
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

Vyborne , vdaka za tvoje t.c. mozeme ho dat na nejake spamboty...

0904543694
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

to nieje moj inzerat. chcel som poukazat na to ze je tam odfoteny product key
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

No a?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

To bol asi jeho príspevok do diskusie o prirodzenej inteligencii humanoidov.
Odpovedať Známka: 8.4 Hodnotiť:
 

Myslim ze Musk mal do cinenia akurat s ukazkami UI, ktore mu prezentovali ako ivestorovi, popripade na sedeniach kde za zucastnovali ako hlavny manazer. Vysledky prezentovane na takychto sedeniach su obycajne nadnesene. Schopnost abstrakcie a vizionarstva v tejto veci ale podla mna nie je celkom na osoh.
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Od: iOfcaaa | Pridané: 20.11.2014 16:09

"..Tento (miliardár, bohatý) clovek ma IQ minimalne 140.
Co si pre spolocnost urobil? On zivi par tisic ludi.."

IQ,EQ, vzdelanie,´wisdom´,(zkušenosti), atd.. =!, absolutne sa nerovná (nutne) bohatstvo..

IQ v 90% prípadov takmer vobec nekoreluje s mierou bohatstva, / úspechu, atd..

:==> otvorte si hocijaký, HOCIJAKY bulvar, showbiznis, celébrity, predajci, obchodníci, moderátori, herci, modelky, zabávači, zpevačky, hééérečky, atd, atd...
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

Takisto ani miera bohatstva nekoreluje s mierou šťastia, každý má však svoje priority.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

ale skriekajuca korela mojej susedky obcas koreluje s mojou naladou poriadne
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Nemáš striekačku s benzínom? To aj na vyše 10m zanesie plameň...
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Upravil si si znenie príspevku a potom argumentuješ sám so sebou. Nudný deň?
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

až tak moc neupravil, len doplnil, aby bolo jasné (ale asi ne dostatočne..), bo ten pisatel "ofcaa" tou osobou s iq najmenej 140 myslel práve miliardára Elona Muska ..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

"Rozpoznali nebezpečenstvo, myslia si ale, že môže tvarovať a kontrolovať digitálne superinteligencie a zabrániť zlým uniknúť na Internet. To sa uvidí..."

Znie to skor ako vyhrazka nez varovanie lol
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Niekto pozeral Transcendence...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

http://rt.com/usa/ 207395-robocop-security-silicon-valley/
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

hotove AI
porovnatelne s mojim robotickym vysavacom
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

no co, nejak sa zacat musi ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

A dalsi model bude vyzerat nejako takto: http://i.imgur.com/cDayruz.jpg
Ten uz nebude ale vybaveny len laserovym skenerom ale aj laserovym delom ktore bude samozrejme pouzivat len v nutnych pripadoch.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Boha ten elon je fakt divny- hnusne meno a ten face vyhral niekde na 50centovych zreboch. na foto sa tvari akoby mu niekto skateboardom presial chivsvu ale v zapati mu daroval yorkshire terriera.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

do 5 rokov tento clovek podla mna spacha samovrazdu.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

nato si ako prisiel? Pls detailne rozpis svoje myslienkove pochody.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:

Pridať komentár