|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lojzek, Lojzek
Od reg.: rishqo
|
Pridané:
26.10.2014 15:59
Lojzo sa musí na Slovensku cítiť veľmi komfortne a považovať našu krajinu a spoločnosť za veľmi vyspelú, keď toto považuje za taký akútny problém, aby ho musela NR SR riešiť zákonom....
|
|
Re: Lojzek, Lojzek
Od: chuj
|
Pridané:
26.10.2014 17:03
ale toto ze cigan co nikdy nerobil dostane dochodok vypocitany z priemernej mzdy a clocek co pracoval cely zivot za minimalnu mzdu dostane dôchodok vypocitany z min. mzdy to ich netrapi ... tak nech kazdy komu sa to ma vypocitat za menej ako je priem mzda dostane dôchodok podla priemernej mzdy
|
|
Re: Lojzek, Lojzek
Od: trololoman
|
Pridané:
26.10.2014 18:17
Ale houby, pokial minimalne 15 rokov nerobil a neodvadzal teda min 15 rokov poistne do soc. poistovne tak ziadny dochodok nedostane ani ked dovrsi dochodkovy vek, jedine co dostane je socialna davka + pripadne nejake dalsie davky ak sa na neho vztahuju.
|
|
Re: Lojzek, Lojzek
Od reg.: rishqo
|
Pridané:
26.10.2014 18:26
Presne tak, a bude to platiť aj keď sa schváli tzv. minimálny dôchodok. Dokonca sa uvažuje, že sa tá doba, čo človek musí mať zaplatené odvody, predĺži na viac ako 15 rokov. To znamená, že kto nemá odpracované, žiadny dôchodok od štátu nedostane. Rozumiem ponosom pracujúcich na nepracujúcich Rómov, ale zasa nezavádzajme...
|
|
Re: Lojzek, Lojzek
Od: quix_
|
Pridané:
26.10.2014 20:26
ja este dodam, ze nareky "ciganske dieta ma narok..=> preco moje nema.." ho-ho-hovno mile dietky, zakon nerozlisuje ci je niekto cigan alebo biely. pouzivam slovo cigan, lebo vsetci,ktorych poznam mi hovoria, ze oni su cigani, nie romovia. bohuzial vacsina ludi aj v mojom okoli, ziju stale v tom, ze tieto a hore spomenute vymysli su pravdou a ze cigan/rom je zvyhodnovany. ale to moji mili nie je pravda(pokial nehovorim o prihluplej pozitivnej diskriminacii, co je logicky blud)
|
|
Re: Lojzek, Lojzek
Od: Martinnnnnnnnnnn
|
Pridané:
27.10.2014 8:00
Vies, problem nie je to ci ma niekto narok alebo nie. Problem je, ze cigan pride do kancelarie povie tete ze je p!ca a podreze ju a teta mu vypise vsetky papiere a da vsetky peciatky. Potom tam prides ty a hned ako pozdravis tak ti povie, ze na to nemas narok, lebo si formular vypisal ciernym perom, mas cesticku ucesanu na stred a nie vlavo, vonku mrzne a kopec dalsich sprostosti. Takze casto kym sa dopracujes k tomu na co mas narok tak si povies, ze ti to zato nestoji a vykasles sa nato.
|
|
Re: Lojzek, Lojzek
Od: Ritmus for president
|
Pridané:
28.10.2014 9:42
No ked si de*il, my za to nemozeme.
|
|
Re: Lojzek, Lojzek
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.10.2014 20:50
picovina. Dostanu dochodok z priemernej mzdy. Nie cigani, vsetci dlhodobo nezamestnani.
|
|
Re: Lojzek, Lojzek
Od: heheheeh
|
Pridané:
26.10.2014 21:48
preco chces dat picovi na bodku ???
|
|
Re: Lojzek, Lojzek
Od: trololoman
|
Pridané:
26.10.2014 23:37
Nedostanu, pretoze stat za nezamestnanych evidovanych na urade prace plati len zdravotne poistenie, nie socialne ktore je treba platit min. 15 rokov aby si dostal dochodok po dovrseni dochodkoveho veku.
|
|
Re: Lojzek, Lojzek
Od: 33jkl33
|
Pridané:
26.10.2014 22:54
Ak bol v lochu tak ten čas sa mu ráta ako odpracované roky.
|
|
Re: Lojzek, Lojzek
Od: trololoman
|
Pridané:
26.10.2014 23:39
Nerata, stat plati za vaznov pocas vykonu trestu len zdravotne poistenie, podobne ako pri nezamestnanych, soc. poistenie za nich neplati, jedine ze by vo vazeni pracovali potom za nich plati socialne poistenie zamestnavatel, normalne ako u zamestnancov.
|
|
Re: Lojzek, Lojzek
Od: peggy100
|
Pridané:
27.10.2014 1:31
Ešte keby Zemina rozmýšľal normálne, tak by zistil, že ak je na nemocnici resp. škole vysielač tak žiarenie ide preč od bodu do priestoru a naopak ak to bude na okolitých budovách tak to bude smerom na nemocnice resp. školy žiariť ešte viac. To len diletant môže také niečo vymyslieť, také somariny a bludy. A keď bude niekto chcieť zavolať záchranku a nebude mať signál, čo potom? Bude súdruh Zemina zodpovedný? A keď ľudia nebudú mať v bytoch k dispozícii mobilný signál a mobilný internet, čo potom??? Súdruh Zemina im bude zabezpečovať spojenie? Takých k... by mali čím skôr odtiaľ povyhadzovať, horšie ako za socializmu!!!
|
|
Re: Lojzek, Lojzek
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
27.10.2014 9:15
To uz viac ziarenia sem prenika z kozmu.
Hlina uz nevie co vymyslat, tak vymysla picoviny, ktore na kvalitu zivota vplyvaju najmenej.
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Gertrudo
|
Pridané:
26.10.2014 16:07
Ked sa nad tym clovek zamysli tak je smustne ze si volime ludi do vedeni, ktori nemaju ani zakladne vedomosti o veciach o ktorych rozhoduju.
Co v principe nevadi, kym sa nepovazuju v kazdej teme za odbornikov.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: hmmmmmmm
|
Pridané:
26.10.2014 21:55
Tak ked sa dobre zamyslis, tak v takom malom state ako je Slovensko je to dost velky problem. Myslim si, ze by sme to mohli riesit prostrednictvom otvorenej diskusie odbornikov z nasich vysokych skol. Ked uz nemaju vysledky vo vede tak by aspon mohli prostrednictvom otvorenej diskusnej relacie v RTVS vysvetlovat beznym obcanom svoj odborny nazor na vec.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Getrudo
|
Pridané:
26.10.2014 22:53
Co?
Tak som to nemyslel. Skor mi vadi ze ti poslanci si temu nenastuduju, neporadia sa, ale rozhoduju o pravidlach pre tich, ktori to robia.
Ale bohuzial, demokracia je vladou vacsiny, a vacsina je sprosta.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gustoskústo
|
Pridané:
27.10.2014 17:05
Hlina sa s nikým neporadil? Ako vieš?
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gen. Hujer
|
Pridané:
27.10.2014 18:33
Problém skôr je, že zákony nenavrhujú poslanci, ale tí čo im dávajú výplatu. A samozrejme nemám na mysli ten príspevok od štátu (tzv. mzda, či čo to poberajú).
A bohužiaľ s tou demokraciou máš pravdu. Neviem kto to povedal, ale budem citovať, aby to nevyzeralo že som na to prišiel ako prvý: "Najväčší argument proti demokracii je 10 minútový rozhovor s priemerným voličom."
|
|
kvety
Od: Milosko3223
|
Pridané:
26.10.2014 16:07
posielam kvety
|
|
Re: kvety
Od: kekeket
|
Pridané:
26.10.2014 16:30
posielam vysielace
|
|
Re: kvety
Od: zase ja
|
Pridané:
26.10.2014 16:40
Posielam knihy fyziky
|
|
demeterove kvety
Od: loa
|
Pridané:
26.10.2014 16:24
len tak mimochodom, je to zly clovek
|
|
somarina ako voda v koši
Od: zase ja
|
Pridané:
26.10.2014 16:32
Ved do prdele toto neni Ionizujúce žiarenie co by poškodilo DNA pre boha !!! je to asi tak škodlivé ako svetlo z mesiaca !!!
|
|
Re: somarina ako voda v koši
Od: hmmmmmm
|
Pridané:
26.10.2014 21:24
Tak ked si zaostaly a nevies citat tak ti budem citovat
"Svetová zdravotnícka organizácia WHO...... klasifikovať ... žiarenie ako "možno rakovinotvorné" "
Mne nevadia o nieco zvysene naklady. Zdravie sa peniazmy nemeria. Mimochodom, takyto krok mozno bude viest k OPTIMALIZACII vyuzivania frekvencneho pasma. napriklad by som zrusil radia a DVBT a vsetko zlucil iba na datovu komunikaciu (ziadne licencie, otvorena zdielana infrastruktura...).
|
|
Re: somarina ako voda v koši
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.10.2014 21:30
to ziarenie je OVELA menej radioaktivne ako tie sracky co kupujes v obchode s Eckami a krasne bezchybne jablka a ine ovocie co su nastriekane dakym humusom aby to jablko tak vydrzalo. V neposlednom rade tie umele hnojiva cim bolo hnojene obylie z ktoreho je chclieb co si mal na ranajky a tony antibiotik co zozrali sliepky ci kravy co si mal na obed. Ziarenie z BTSiek je to najmensie coho by si sa mal bat...
|
|
Re: somarina ako voda v koši
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.10.2014 21:30
rakovinotvorne nie radioaktivne, sorry...
|
|
Re: somarina ako voda v koši
Od: hmmmmmm
|
Pridané:
26.10.2014 21:38
Oponovat tvrdenim, ze vsak existuju aj ine horsie vecie nie je argument.
Mimochodom s tym, ze potravinovy priemysel objavuje poslednych par desatroci nove dno kde sa da s kvalitou potravin este klesnut, v tom s tebu suhlasim.
|
|
Re: somarina ako voda v koši
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
27.10.2014 7:35
Dno tu uz bolo, DDT v 50. rokoch. Ale smerujeme tam. Zachvilu budu Ecka popraskovane na potravinach.
|
|
Re: somarina ako voda v koši
Od: tac tac
|
Pridané:
27.10.2014 10:48
no urcitem je to uuuuplne zdrave ziarenie a nie su s tym ziadne prb... Ale ty expert, skus ist na navstevu k niekomu, co byva na 12tom poschodi, konkretne pod zakladnovou stanicou...
ze sa napriklad same od seba rozbehnu auticka na dialkove ovladanie, dokonca aj na UV Do /nie radiove !!!! ale svetelne DO/
Alebo pozeral si sa niekedy ako su vedene kable popri bytovke na starechu? A ako velmi su tienene? Preco asi?
|
|
Re: somarina ako voda v koši
Od: tac tac
|
Pridané:
27.10.2014 10:49
Ze je Hlina debil to je neodskriepitelny fakt, ale to sem nepatri asi...
|
|
navrh ako sa patri
Od reg.: FilipSK
|
Pridané:
26.10.2014 16:33
Hlavne ak umiestnia silnejsie vysielace mimo toho pasma, tak zasa "prismazia" ludom okolo... Ten navrh vobec nema zmysel a nezaklada sa na ziadnom realnom podklade a tobozto uz nie nejakej potrebe
|
|
Re: navrh ako sa patri
Od: lol.
|
Pridané:
26.10.2014 20:24
Mozno ze sa zakladal na potrebe, co ty mozes vediet mozno sa v hlave poslancu povodne zrodil super napad a domyslene bolo uplne vsetko, no ked ho chcel rozpisat do navrhu zakona, uprostred jeho eseje sa mu chcelo na zachod a tak to proste zrychlil a skratil a uz to nebolo ono. :)
|
|
somarina
Od: zase ja
|
Pridané:
26.10.2014 16:37
Ked vedci povedia ze možno je to nebezpečne tak to znamená hovno zistili a nevedia to dokázať a naši odborníci si to preložia hotová vec rusime všetko !!!
|
|
Re: somarina
Od: hmmmmmm
|
Pridané:
26.10.2014 21:33
Telekomunikacie su jedny z najviac lobujucich skupin u politikov (vid USA). To znamena aj lobovanie na organizaciach ako je WHO. Takze kludne sa mozes domnievat, ze je ziarenie nebezpecne a nebudes za blbca. Robit preventivne opatrenia nie je hlupe!
|
|
Titulok príspevku
Od: Neviem
|
Pridané:
26.10.2014 16:40
Sedím tu v úžase.
Tento článok je neuveriteľne objektívne a nezaujato napísaný.
Je mi v princípe jedno, či to Hlinovi prejde alebo nie ale autor by si zaslúžil Pulitzerovu cenu a článok by mal byť v skriptách a na štátniciach na katedre žurnalistiky ÚK či kde to študujú tí kokoti, čo plodia tie "správy" vo verejnoprávnych médiách.
|
|
Re: Titulok príspevku
Od: edgegf
|
Pridané:
26.10.2014 17:15
Suhlas
|
|
Re: Titulok príspevku
Od: hahaho
|
Pridané:
26.10.2014 21:07
az na tu HLUPU TENDENCNU OTAZKU
|
|
Je to na hlavu
Od: n vnnmcbnmbnm
|
Pridané:
26.10.2014 16:52
Aj tak je celý návrh hovadina, lebo aj tak má každé decko v škole svoj mobil a ožaruje si ním hlavu zblízka :)
|
|
Re: Je to na hlavu
Od: hahdas
|
Pridané:
27.10.2014 16:26
preto si myslim ze mobil detom nepatri
|
|
Re: Je to na hlavu
Od: gjjyd
|
Pridané:
27.10.2014 17:10
ani telka, pocitace ...
Vsetko patri ich rodicom
|
|
Re: Je to na hlavu
Od: Katarína II
|
Pridané:
27.10.2014 17:16
Čo robia rodičia svojim deťom je predovšetkým na svedomí samotných rodičov. Ak rodičom chýba autíčko na diaľkové ovládanie, lacný mobil v detských rukách môže byť pre nich vhodnou náplasťou.
|
|
Výkon
Od: nhjgfhjhgjgfhj
|
Pridané:
26.10.2014 16:57
Myslím, že sa dosiahne pravý opak, lebo sa mi zdá, že mobily prispôsobjú svoj vyžarovací výkon sile siglálu z vysielača. Ak teda odstránime z okolia škôl vysielače, tak deťom budú pri uchu mobily žiariť silnejšie, aby udržali spojenie, takže výsledok bude presne opačný a naše dietky dostanú v konečnom dôsledku vyššie ožarovanie mobilom priamo priloženým pri hlave :(
|
|
Re: Výkon
Od: Peter445
|
Pridané:
26.10.2014 17:32
To je síce pravda, ale radšej dostanem 2 minúty denne vyššiu dávku z mobilu, akoby som ju mal dostávať 24 hodín denne...
|
|
Re: Výkon
Od: ...
|
Pridané:
26.10.2014 17:35
prave naopak, radsej 24 hodin denne zanedbatelne malu davku ako 2 minuty obrovsku
|
|
Re: Výkon
Od: ferg
|
Pridané:
26.10.2014 20:52
Som ti uveril, lebo mas pluska :D ale je to naozaj tak ? :D
|
|
Re: Výkon
Od: ...
|
Pridané:
26.10.2014 22:03
tato problematika je dost zlozita a neda sa len tak vypocitat jednym vzorcom (je tam privela faktorov) ale v zasade plati, ze intenzita klesa so stvorcom vzdialenosti
od BTS si vzdialeny niekolko desiatok metrov, mobil mas priamo na uchu, BTS sice ma vacsi vykon, ale dostavas z neho len velmi malu cast, zatialco mobil ti vyzaruje prakticky vsetko na jedno miesto
vplyv elektromagnetickeho ziarenia tychto frekvencii je tepelny (mikrovlnka), ziarenie od BTS ide na cele telo, ziarenie z mobilu ide na malu plochu, pri telefonovani na hlavu, v nohaviciach na vajcia,...
|
|
Re: Výkon
Od: heheheeh
|
Pridané:
26.10.2014 22:11
vsak mi mama vravela aby som nosil to tie alobalove slipy
|
|
Re: Výkon
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.10.2014 21:23
deti sedia v skole 24hodin denne?
|
|
Re: Výkon
Od reg.: blokovany uzivatel
|
Pridané:
26.10.2014 21:48
jedine ze skolu obsadili teroristi...
|
|
Re: Výkon
Od: memomemo
|
Pridané:
28.10.2014 9:47
Preboha, kde? :-O
|
|
Re: Výkon
Od: Katarína II
|
Pridané:
27.10.2014 17:20
Celkom logicky bude nasledovať zákaz POUŽÍVANIA mobilov ŽIAKMI v školách.
|
|
smarina
Od: zase ja
|
Pridané:
26.10.2014 17:04
Pozna niekto niekoho na svete ktori dostal rakovinu z mobilu? ja som o takom nepočul !!
|
|
Re: smarina
Od: Peter445
|
Pridané:
26.10.2014 17:34
Možno budeš o 20 rokov prvý...
|
|
Re: smarina
Od: ahahaha
|
Pridané:
26.10.2014 21:08
ani o azbeste ludia nevedeli a ahaho...
|
|
Re: smarina
Od: Palino_
|
Pridané:
27.10.2014 17:23
Skus si nieco pohladat o rakovinovych bunkach (klucove slovo cancer pockets) v okoli vysielacov a mozes si dokonca pozriet interview s takymi ludmi.
Milujem ludi, co si nechaju naservirovat odpoved, lebo inac musia mat pravdu oni, bez akehokolvek studia o danej problematike alebo podkladu o takom tvrdeni. Samozrejme ziadna odpoved takehoto cloveka neuspokoji, pretoze sa uz rozhodol a dovod preco sa vlastne pyta, je aj tak len potvrdenie svojej fantazie.
Ale zijeme uz davno vo svete z 1984, takze existencia doublethinku a ignoracia faktu ze nieco neviem nie je prekvapiva a nebrani ludom v prispievani do diskusii...
|
|
Hlina v hlave
Od: dnesDemeter
|
Pridané:
26.10.2014 17:04
Haha, keby este ten birokrat a samozer vedel, ze kamzik ma 100kW..
|
|
Re: Hlina v hlave
Od: jasomtu
|
Pridané:
26.10.2014 17:15
Len mu to nikto neprezradte lebo to da strhnut.
|
|
Re: Hlina v hlave
Od: matkooooo
|
Pridané:
26.10.2014 22:31
ono je to presnejšie 4x100kW + viacero rádií...
|
|
Re: Hlina v hlave
Od: ...
|
Pridané:
27.10.2014 13:09
vsak toto... to vo vacsine lokalit BA sposobuje lepsi prijem elmag ziarenia ako nejake mobily a BTS :-P
|
|
Titulok
Od: jasomtu
|
Pridané:
26.10.2014 17:34
Ja si myslim ze nemocnice a podobne zariadenia by sa mali povinne balit do alobalu.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: blokovany uzivatel
|
Pridané:
26.10.2014 21:47
dvojiteho..
|
|
alibal
Od: krumpel
|
Pridané:
27.10.2014 6:50
Staci ten grilovaci....
|
|
Re: alibal
Od: memomemo
|
Pridané:
28.10.2014 9:49
Ale aj zvonku aj zvnutra.
|
|
vysielace v nemocniciach
Od: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
26.10.2014 18:06
takto, ak to vezmem z ineho uhla pohladu, obmedzit HF rusenie v nemocniciach by nemusel byt az taky zly napad. Treba si uvedomit ze (na slovensku ani tak nie, tu sa pouzivaju predvojnove pristroje) nemocnice su napchate elektronickymi pristrojmi, ktore su znacne citlive a MOZE sa stat ze ich tento HF bordel bude do istej miery ovplyvnovat. Druha strana je ze zdravotnicke pristroje maju extremne prisne normy a takato davka EMF by ho nemala rozhodit... To ze mobil skodi ludom,su paranoidne sracky, nikto este nezverejnil pripad ze si clovek upiekol hlavu mobilom, ano,skodi,ale psychike a nie metabolizmu, lebo ludia su sprostejsi a sprostejsi co do toho furt cumia.
|
|
Re: vysielace v nemocniciach
Od: dnesDemeter
|
Pridané:
26.10.2014 18:27
A potom pride nejaky pako-saboter s mobilom alebo notebookom a dovi. Lepsie ked je to odrusene.
|
|
Re: vysielace v nemocniciach
Od: mrkvik
|
Pridané:
26.10.2014 18:29
ja by som tie GSM vysielace zakazala :)
|
|
Re: vysielace v nemocniciach
Od: dave11
|
Pridané:
26.10.2014 18:38
Keď to neškodí tak si daj vysielač do spálne a spávaj pri tom..
|
|
Re: vysielace v nemocniciach
Od: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
26.10.2014 19:02
mam, mobil, router... zijem a nic mi nie je... z toho technickeho hladiska, anoBTSky maju dost velky vysielaci vykon, ale intenzita vyziareneho pola klesa stvorcom vzdialenosti, v niektorych pripadoch az tretou mocninou, tak si to vypocitaj, ked je BTSka na streche a vysiela maximalnym vykonom 100W a budova ma povedzme 10 poschodi. Dalsia vec ze tych 900MHz-1GHz co GSMko pokryva ma tak malu energiu ze to zastavia vrstvy pokozky a hlbsie sa to nedostane. Tolko k teorii.
|
|
Re: vysielace v nemocniciach
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.10.2014 20:12
Vsetko "bezne" (za idealizovanych predpokladov) klesa so stvorcom vzdialenosti (intenzita zvuku, svetla, EM (sak svetlo je EM) a G sily ... a.i.) okrem slabej a silnej jadrovej interakcie.
|
|
JpiKMhmKWosqdI
Od: sally
|
Pridané:
5.1.2015 6:38
yCPDsh http://www.QS3PE5ZGdxC9IoVKTAPT2DBYpPkMKqfz.com
|
|
Re: vysielace v nemocniciach
Od: zakazovnik
|
Pridané:
26.10.2014 22:49
Cica nežéér zMIKROVLNKY aj ti mohol zakazat ...
|
|
Re: vysielace v nemocniciach
Od: lal
|
Pridané:
27.10.2014 12:56
http://jama.jamanetwork.com / article.aspx?articleid=645813
ziarenie z mobilu napriklad lokalne zvysuje spotrebu glukozy v mozgu - dovolis si predpovedat neskodnost po vsetkych negativnych skusenostiach s bezpecnostou novych latok a technologii v 20 storoci?
|
|
co riesia?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.10.2014 18:25
Co tu riesia, sak podla jedneho experta v tunajsich komentaroch, na 10% uzemia Slovenska a pol miliona ludi staci jedna BTSka. Tak nech daju jednu do Pezinka a bude pokryte vsetko medzi Blavou a Trnavou, sak to je sama rovina, jake jednoduche ... a ta BTSka si pol miliona userov ohendluje jako nic ...
|
|
simcity
Od: clovek milion
|
Pridané:
26.10.2014 18:44
Ta mapa je zo Sim City?
|
|
5G siete
Od: qqqqqqqqqqqqqqqqqqqq
|
Pridané:
26.10.2014 18:47
Síce sa 5G sietí na Slovensku tak skoro nedočkáme, ale čo by pán Hlina povedal na ne? Keď pri 5G sieťach sa ráta s vysielačmi dobre že nie na každom desiatom metri? :D
|
|
Keď vidím tú mapu tak ma napadne
Od: vsevec
|
Pridané:
26.10.2014 19:06
Keď vidím tú mapu tak ma napadne:
Na Orave dobre, na Orave zdravo http://youtu.be/NctpIL1SgrQ
Hlinov zákon je dobrý zákon, ak mi neveríte, bežte bývať k vysielaču.
|
|
Re: Keď vidím tú mapu tak ma napadne
Od: haheah
|
Pridané:
26.10.2014 21:12
ja Hlinu nemusim, ale v tomto pripade ho podporujem
|
|
Re: Keď vidím tú mapu tak ma napadne
Od: trololo
|
Pridané:
26.10.2014 22:18
každý volič na niečo poslúcha, niekto na vlaky zadarmo a niekto na boj s veternými mlynmi
|
|
Re: Keď vidím tú mapu tak ma napadne
Od: haheah
|
Pridané:
27.10.2014 6:06
a niekto nevoli, ale aj napriek tomu je schopny suhlasit s urcitym nazorom
|
|
Re: Keď vidím tú mapu tak ma napadne
Od: news at 11
|
Pridané:
28.10.2014 9:51
Neverim.
|
|
Vysielač
Od: Michnak
|
Pridané:
26.10.2014 19:51
Vzhladom na to ze sa z okna pozeram na vysielac z cca 50m vo vodorovnom smere by ma tento zakon len potesil.
A kaslem na to ze by som mal onieco horsi signal.
Pome pome Aloz Hlina :))
Touz som Vas chcel trosku nasrať :)
|
|
jetosmrad
Od: jan pan
|
Pridané:
26.10.2014 20:10
Nezabudnem tomuto hajzlovy ci uz on alebo jeho ludia to je jedno ked boli volby ako mi potrhaly v istom meste reklamne plachty rozhadzali ich po zemi a nasledne tam bolu plachty s jeho menom takychto koko... tam mame
|
|
alobalova ciapka
Od: trololo
|
Pridané:
26.10.2014 20:39
dúfam že Hlina a jeho deti povinne nosia alobalové čiapky alebo aspoň žijú niekde v strednej Afrike, keď je taký presvedčený o škodlivosti GSM signálu
|
|
Elektromagnetické pole a zdravotní rizika
Od: kvik
|
Pridané:
26.10.2014 23:21
Všetky časti seriálu precízne popisujúceho uvedenú problematiku tu: http://www.tzb-info.cz/autori/jaroslav-novak
Iba ten kto pozná "pre" aj "proti" môže sa zodpovedne rozhodnúť.
|
|
faradayova klietka
Od: masielko
|
Pridané:
26.10.2014 23:25
Stacilo by skolske triedy prerobit na faradayove klietky. Deticky by nemali signal, nic by ich neozarovalo a mohli by sa spokojne venovat skolskym povinnostiam.
|
|
Re: faradayova klietka
Od: jasomtu
|
Pridané:
27.10.2014 9:34
Vsak som pisal, ze balit to do alobalu.
|
|
Re: faradayova klietka
Od: Katarína II
|
Pridané:
27.10.2014 17:25
Ak mobil nemá signál, tým silnejšie sa snaží vyžarovať aby na BTS "dočiahol". Dosiahol by si práve opačný efekt než by si si prial. Netuším, či sa po nejakom čase mobil vzdá úsilia, ale povedal by som, že nie.
|
|
Re: faradayova klietka
Od: masielko
|
Pridané:
27.10.2014 21:11
Viac vyzarujuci mobil sa rychlejsie vybija. To by ich motivovalo mobil prepnut na rezim "v lietadle" alebo rovno vypnut. Okrem toho, ze deti by prisli o zabavku, by ich faradayova klietka ochranila pred vsetkymi dalsimi vysielanymi frekvenciami.
|
|
ach jaj
Od: Doktor_house
|
Pridané:
26.10.2014 23:32
Vedel som ze ITckari byvaju slabsi z biologie a mediciny, ale ze su tak tupi aj z fyziky som netusil.. Hanbite sa.
Cely navrh je nezmysel, neionizujuce ziarenie nemoze sposobit mutacie potrebne na vznik rakoviny. Nesedi to ani logicky, ani experimentalne.
|
|
Re: ach jaj
Od: ...
|
Pridané:
27.10.2014 6:14
Vsak si daj zdroj subsonickeho vlnenia blizko tela. Nejde o dokazanie, ze sposobuje rakovinu - ale o skodlivost a je uplne jedno v akej forme.
Este za cias marie terezie, ked ludia mali mobily, sposobovali problemy tym, co mali napriklad pomocny pristroj na srdci. Dotycny citil, ze nieco nie je v miestnosti v poriadku.
|
|
Re: ach jaj
Od: ...
|
Pridané:
27.10.2014 9:10
1) nemylit si zvukove vlnenie s elektromagnetickym ziarenim
2) vtedy mobily ziarily ovela viac a pristroje na srdci boli v plienkach (tzm zle robene)
|
|
Re: ach jaj
Od: Katarína II
|
Pridané:
27.10.2014 17:43
Davaj odkaz na článok z ktorého čerpáš informácie.
Zjavne nie si ITčkár, lebo bez logiky to ani nie je možné.
Keď poukážeš na jediný konkrétny vplyv EM žiarenia z BTS na živý organizmus o ktorom sa v súčasnosti vie, že je neškodné, neznamená to, že škodlivé na biosféru nemôžu byť niektoré ďalšie vlastnosti mobilných frekvencií. Len možno iným spôsobom než Gama žiarenie. A to sa práve nevie. Kapišto?
|
|
Dkddk
Od: Mcmccmc
|
Pridané:
26.10.2014 23:49
Ak to SMER dovoli, bude to Hlinova politicka poprava. Urcite sa spolieha na to, ze to neprejde....ale co AK?!! Potom bude Hlina chodit kanalmi a vsetci mu to poprajeme.
|
|
Uvaha o vysielacoch :)
Od: Sancho
|
Pridané:
26.10.2014 23:51
Tak uvazujem (cista fikcia).
Ak odpalim existujuce BTSky, tak ludia nebudu mat data (v lepsom pripade) alebo ani mobilnu siet vobec (v tom horsom) a ja pridem o zisk.
Cize ich odpalim, vysielace v nechranenej zone vyhulim a do blizkosti tej chranenej zony dam zopar mensich vysielacov pod 50W. Bude to stat $$$, ale je to jednorazova investicia.
A teraz sa pozrieme na obyvatela.
V samotnej skole sa uroven signalu +- nezmeni - kedze vzdialenejsie vysielace vyhulia vykon + sa prida niekolko mensich vysielacov v okoli, vysledna davka ziarenia bude rovnaka, mozno dokonca vacsia. A ked sa dieta vrati zo skoly domov, caka ho na streche jeho vlastneho domu vysielac, ktory je slusne vyhuleny, aby vykryl okolie skoly, kde by inak nedosiahol a male vysielace by mohli vytvorit "hluche miesta".
Cize vysledok 0-nic. To je take slovenske...
|
|
Re: Uvaha o vysielacoch :)
Od: matkooooo
|
Pridané:
27.10.2014 0:05
pod strechou na ktorej je vysielač umiestnený bude tieň, vysielač nevysiela ako dokonalá guľa, vysiela v podstate v "rovine"
|
|
Re: Uvaha o vysielacoch :)
Od: Gertrudo
|
Pridané:
27.10.2014 0:37
V podstate mas pravdu, operator to obide nejako tak ako pises.
Hlina sa bude chvalit, a operatori a technicky chapajucejsi ludia sa mu budu smiat.
|
|
Links or GTFO
Od: sensei-san
|
Pridané:
27.10.2014 0:09
> Viaceré štúdie už zistili súvislosť medzi vystavením
> elektromagnetickému žiareniu a niektorými zmenami v
> organizmoch
Citation needed.
|
|
Re: Links or GTFO
Od: Gf f
|
Pridané:
27.10.2014 1:55
Not for him...
|
|
Len tak pre zaujimavost...
Od: trolz
|
Pridané:
27.10.2014 8:26
Pokrytie troch operatorov v Helsinkach:
http://bit.ly/12OixoD
http://bit.ly/1zysQfb
http://bit.ly/12OlrtI
Ak si mapu prilizite tak uvidite, ze ani jeden z nich nema 100% pokryte ani centrum. Ani 3G a ani 2G. Maju ale dokonale pokryte hlavne pozemne komunikacie. Predpokladam, ze to zavisi aj hustoty osidlenia obyvatelov, ale ak si date na porovnanie Bratislavu (alebo aj cele Slovensko) tak to, pri 2G, doslova svieti. Neznasam ked mi pri cestovani vlakom vypadavaju data, ale nieco vela tiez nie je dobre (a hlavne nie nonstop zapnuta mikrovlnka).
|
|
Re: Len tak pre zaujimavost...
Od: Hadimrska
|
Pridané:
27.10.2014 9:50
Je to same o sebe zaujimave, ale trochu mi unika zmysel tvoho prispevku v kontexte k diskusii. Je to tak preto, ze ludia tam vyzaduju skor dobry signal na cestach ako v meste? Alebo je to tak preto, ze maju podobny zakon ako presadzuje Hlina? Robili nejake vyskumy ktore by teoriu (skor by som povedal hypotezu) o skodlivosti ziarenia potvrdili?
|
|
Re: Len tak pre zaujimavost...
Od: Y..
|
Pridané:
27.10.2014 10:37
To nie je pokrytie, ale len vysledok merania. Oblasti, kde nemerali, su "bez signalu". Ale signal je aj tam. Vyber si na tej stranke pokrytie slovenskych operatorov a porovnaj si to s ich mapou pokrytia.
|
|
expert
Od: baGoLo
|
Pridané:
27.10.2014 8:37
keby tento najvčší expert na všetko na zemeguli a priľahlých galaxiách radšej zakázal fajčiť a predaj alkoholu a cigariet v blízkosti škôl a zdravotníckych zariadení, urobil by viac pre spoločnosť.
|
|
Re: expert
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.10.2014 8:48
zakaz fajcenia v blizkosti skol je nerealny, asi ako zakaz stahovania z netu...
|
|
Populizmus a zase len populizmus
Od: Hadimrska
|
Pridané:
27.10.2014 9:51
Podla mna sa vo vsetkych podobnych vyskumoch a argumentaciach zabuda na jednu vec - porovnanie s ostatnymi zdrojmi ziarenia a ich skodliveho vplyvu. Lebo ako vieme, urcita uroven radiacie je v prirode vsade, posobi na nas a sposobuje urcite mutacie. Aj poruchy DNA su sucastou evolucie, priroda obcas funguje sposobom pokus-omyl. Samozrejme nikto nechce mat v rodine postihnute dieta nech uz je dovodom cokolvek. Ide ale o to, ze ak chceme zit za kazdych okolnosti zdravo, a bez akychkolvek umelych vplyvov, tak sa mozme rovno vratit na stromy. Kazdy, komu byvanie v meste z roznych dovodov nevyhovuje, moze to riesit aj individualne - odstahovat sa niekam na lazy kde nie je ziaden signal, a jest iba to co si sam dochova a vypestuje. Neviem ako vy, ale ja radsej zostanem byvat v meste. (1/2)
|
|
Re: Populizmus a zase len populizmus
Od: Hadimrska
|
Pridané:
27.10.2014 9:54
(2/2)
Podla mna treba skor investovat prostriedky a energiu na vyvoj novsich (a bezpecnejsich) technologii, a nie do zbytocnych bojov s veternymi mlynmi. Jeden z navrhov vyssie, s ktorym bezvyhradne suhlasim je, ze licencovat prenosove pasmo je uplne hovadina. Potom mame 3 operatorov ktori si navzajom konkuruju a kazdy musi pokryt to iste pasmo. Pritom rozdiel medzi nimi je len v sluzbach. Kazdemu je srdecne jedno na aky vysielac je prave pripojeny. Pasmo, aj samotne prenosove prostriedky by mali byt vlastnene statom, a oddelene od poskytovania sluzieb. Kazdy operator by si prenajimal uz samotne "pokrytie" od statu, ktore by nebolo duplikovane. A zisky ktore takto stat ziska by museli byt zo zakona investovane vyhradne a len do rozvoja a modernizacie prenosovych sieti.
|
|
Re: Populizmus a zase len populizmus
Od: Hadimrska
|
Pridané:
27.10.2014 9:55
(Epilog)
To by ste potom videli ako rychlo by tu bol 5G internet. Ziadne sci-fi, ziaden specificky trh, na ktorom sa to nikomu neoplati (samozrejme, kedze naklady na prevadzku su momentalne trojnasobne nez by museli byt, plus este aj tak sa miliardove zisky odvadzaju do sukromnych vreciek).
Som srdcom kapitalista a myslienky socializmu povazujem za utopicke. Ale sprivatizovat frekvencne pasmo mi pride asi take logicke, ako sprivatizovat nerastne suroviny.
|
|
Studia?
Od: llubik
|
Pridané:
27.10.2014 16:37
Ja by som len chce vediet, na zaklade akeho posudku su stanovene vykony a vzdialenosti . . . Lebo ak takyto posudok neexistuje, tak je to len vyplod choreho mozgu . . . aj ked by sme sa tu mohli hadat o slovicku "mozog"
|
|
uplne mimo
Od: dilino gádžo
|
Pridané:
28.10.2014 0:31
niekde som cital ze vyvinuli tapetu so zvlastnm vzorom (patternom)ktory svojim geometrickym usporiadanim dokaze neutralizovat wifi ziarenie... mozno by to fungovalo aj na ine pásma... ak by to bol problem pre nemocnice alebo skoly stacilo by vytapetovat... horsie by to bolo s bezpecnostnymi opatreniami v budove... na to asi nikto nemyslel. keby nastal poziar alebo neocakavana situacia a clovek by si potreboval zavolat pomoc tak by to mal asi tazke... jedine ze by mal pri sebe nejaké rádio... najlepsie ked je clovek zasypany v sutine... alebo zaseknuty vo vytahu... to by malo nasledky nielen pre operatorov ale aj pre konstrukterov budov... uplne by sa museli zmenit bezpecnostne smernice...
|
|
co velice?
Od: dilino gádžo
|
Pridané:
28.10.2014 0:31
alebo vsade by sa museli dat komunikacne zariadenia ktoré majú prenos cez káble.. podla mna by sa malo vysielacie pasmo zúžiť a pouzit multiplexy a ine druhy modulacii... a hlavne kazda frekvencia aj vysoka ci nizka nesie so sebou informaciu aj o jej vyssich harmonickych a jej subharmonickych kmitoch... ktore samozrejme MAJUUU vplyv na urovne mozgovych vln a teda aj na psychiku cloveka.... a psychika si podava ruku s fyziologickymi procesmi v tele
|
|
Telefonovanie
Od: MuadDib
|
Pridané:
28.10.2014 1:52
Mal by ešte navrhnúť, aby sa pri telefonovaní z mobilného telefónu musel byť mobilný telefón vzdialený najmenej 0,5 m od hlavy...
|
|
Myslienka mimoriadne aktualna, prevedenie mimoriadne nekompetentne.
Od: Radio Jerevan
|
Pridané:
16.9.2015 17:26
Zdravim plenum.
Ze EM polia skodia, to je davno dokazane. Dovolena zataz je normovana strasne vysoko.
Ten navrh je kontraproduktivny. Keby bol postaveny na maximalnej intenzite pola v obyvanych zonach, to beriem. Ale sumarneho pola vsetkych vysielacov. Tak, ako Hlinov navrh znie donuti providerov zahustovat BTS a vysledok bude opacny,lebo... Odpustim si zdovodnovanie, ale je to tak.
Mi to cele pripada ako ucelovo otvorit cestu na zahustovaniu vysielacov. A vysledok bude zvysenie popularity navrhovatela , zvysenie intenzity pola, spokojnost providerov a spokojnost populacie.
Uplne genialny vysledok.To nema chybu.
Neverim v taku nekompetentnost. Nic lepsie sa providerom nemoze stat. Je to umysel?
|