neprihlásený
|
Piatok, 22. novembra 2024, dnes má meniny Cecília |
|
Pod newsletterom nového projektu redaktorov SME podpísaná firma stojaca za Pianom
Značky:
SlovenskowebPianobiznis
DSL.sk, 18.10.2014
|
|
Pod v piatok rozosielaným emailovým newsletterom odchádzajúcich redaktorov denníka SME týkajúcim sa nového avizovaného mediálneho projektu týchto redaktorov je podpísaná spoločnosť NextBig Slovakia s.r.o.
Táto spoločnosť stála za projektom spoločného spoplatnenia slovenského webu Piano, ktorý na Slovensku odštartoval v máji 2011. 70% podiel v tejto spoločnosti vlastní Tomáš Bella, ktorý bol doteraz po minuloročnom odchode zo spoločnosti Piano Media prevádzkujúcej Piano jedným zo zástupcov šéfredaktora denníka SME.
NextBig je zároveň držiteľom domény opentat.sk, na ktorej odchádzajúci redaktori avizujú svoje ďalšie kroky a pokus o nový mediálny projekt. Ten bude s vysokou pravdepodobnosťou zrejme vo veľkej miere internetový.
Nie je samozrejme vylúčené, že spoločnosť NextBig zabezpečuje súčasné aktivity len po technickej stránke. Pod webovou verziou newslettera, na ktorú sa nachádza v emailovom newsletteri odkaz, sa v súčasnosti už podpis NextBig totiž neuvádza.
Akú úlohu hrá NextBig zisťujeme, odchádzajúce vedenie redakcie zatiaľ na otázky zaslané v noci na sobotu nereagovalo.
Emailový newsletter rozosielaný doterajšími redaktormi SME v piatok, podpísaný dole spoločnosťou NextBig
Piano bol ambicióznym projektom spoločného spoplatnenia slovenského webu, ktorý je ale po vystúpení viacerých partnerov na Slovensku v dlhodobom úpadku a zrejme smeruje ku svojmu koncu. Z Piana postupne vystúpili denník Šport pre akvizíciu podielu v sport.sk, Hospodárske noviny, vydavateľstvo Trend vrátane svojho webu Mediálne a Pravda. Navyše denník SME, z ktorého pochádzali ľudia zakladajúci Piano a v ktorom predpokladane končila veľká časť príjmov celého systému, začal rovnocenne ponúkať aj predplatné iba za vlastný obsah.
Spoločnosť Piano Media, ktorá systém prevádzkuje, sa preorientovala na poskytovanie systémov spoplatnenia pre jednotlivé médiá a po vstupe viacerých investorov sa presťahovala do Viedne.
Redaktori zo SME odchádzajú a avizujú zakladanie nového média po tom, ako vplyv na 50% podiel vo vydavateľstve Petit Press denníka SME získava prostredníctvom dcérskej spoločnosti agentúry SITA finančná skupina Penta. Dôvodom odchodu podľa novinárov je, že s Pentou sa nedajú robiť slobodné noviny. Odchod z redakcie avizovalo celé päťčlenné vedenie a spolu viac ako 60 zamestnancov, z ktorých podľa dostupných informácií väčšina už podala výpoveď, niektorí už skončili, niektorým skončí výpovedná lehota ku koncu októbra, niektorým ku koncu roka.
Nový vlastník je podľa dostupných informácií definitívne a právoplatne dohodnutý na prevode 50% podielu od doterajšieho vlastníka, nemeckého vydavateľstva Rheinisch-Bergische Verlagsgesellschaft, k ukončeniu transakcie chýba ale ešte súhlas Protimonopolného úradu SR. Zároveň vlastník zvyšného 50% podielu, Prvá slovenská investičná spoločnosť Petra Vajdu, realizuje kroky smerujúce k zvráteniu transakcie prípadne k posunu Penty do minoritného podielu.
Najnovšie články:
Diskusia:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do prdele so smetami.
Od: Talamasca
|
Pridané:
18.10.2014 15:06
Vysrat sa na cele SMEtisko. Nikoho rozumneho ta zumpa uz nezaujima. Je to najvacsi medialny odpad na Slovensku.
A vraj mienkotvorny dennik. To sa musim zasmiat, pretoze mienku na zaklade toho lziveho platku si moze robit iba kardinalny kreten.
|
|
Re: Do prdele so smetami.
Od: kubooooo
|
Pridané:
18.10.2014 15:28
Najvacsi odpad to urcite nie je. Nemusis verit dristom v diskusiach pod clankami. Su urcite aj horsie media.
To by si ale musel poznat pribeh vzniku SME a so vsetkym co to obnasalo. V poslednej dobe o tom napisali dost a najdes toho dost aj pomocou google.
Je jasne, ze jednoducho sa obcas tvoj nazor nezhoduje s ich, ale to je prave preto, ze sa snazia prizerat na fakty zo svojho uhla pohladu a nie z nejakeho mainstreamoveho. Samozrejme to nemusi platit o clankoch z tlacovych agentur. To prave tie su oznacovane pojmom ZUMPA.
|
|
Re: Do prdele so smetami.
Od: Talamasca
|
Pridané:
18.10.2014 16:03
To nie je o nazore, ale o tom, ze ta luza v smetisku pise bludy, ktore zamerne vydava za pravdu. Oni klamu az sa hory zelenaju. Ich agenda je: chvalit za kazdu cenu Izrael, USA, Brusel a za kazdu cenu naopak urazat a pisat lzi o Rusku, o kritikoch Izraela, USA, Bruselu, homosov, ciganov.
SMEtisko je sprosty sionisticky platok, ktory pracuje dlhodobo proti slovenskym zaujmom. Pravda je to posledne, co tu sebranku zaujima.
|
|
Re: Do prdele so smetami.
Od: quix_
|
Pridané:
18.10.2014 17:33
noo ak pravdu poznas tak prosim zacni pisat a informuj nas. urcite si velmi radi precitame tvoj platok ;D
z casu na cas z prdele pozriem sme aj pravu a z nejakeho dovodu je to ako v dvoch galaxiach, takze pravda bude ako vzdy niekde uprostred. nemozes ale nikomu zazlievat, ze pise na zakladne toho, ako subjektivne vnima objektivne skutocnosti.
|
|
Re: Do prdele so smetami.
Od: Talamasca
|
Pridané:
18.10.2014 20:05
Vies co je pravda?
- Objektivny a nijak neskresleny opis skutocnosti, ktore sa udiali. A to je to, co smetisko nikdy nepisalo a ani dnes nepise.
Smetiari nepisu pravdu, ale svoje nazory za pravdy vydavaju. Ich ulohou nie je pisat svoje nazory, ale informovat neskreslene co sa vo svete udialo.
|
|
Re: Do prdele so smetami.
Od: milan.ko
|
Pridané:
18.10.2014 20:46
No, ja predpokladam, ze podla tvojho subjektivneho nazoru objektivnu pravdu pise Ria Novosti, Moscow Times a pravda.ru, ze? :D
|
|
Re: Do prdele so smetami.
Od: Free
|
Pridané:
19.10.2014 0:17
Zcela zásadní vhled do činnosti německých novinářů ale před třemi týdny vnesl novinář Udo Ulfkotte, bývalý redaktor renomovaného deníku Frankurter Algemeine Zeitung. Vydal knihu Koupení novináři, která od té doby – v zemi stále rozhořčené skandálem s americkými odposlechy -- stoupá na seznamu bestsellerů. Udo Ulfkotte v ní popisuje propojení německých novinářů se CIA a její infiltraci do médií, jako kdyby neslavně proslulá tajná operace Mockingbird nebyla dávno zrušena.
http://literarky.parlamentnilisty.cz/ tema/87-tema-na-tento-tyden/ 18529-udo-ulfkotte-koupeni-novinai
|
|
Re: Do prdele so smetami.
Od: si vtipny
|
Pridané:
19.10.2014 7:24
Zaujimave je, ze moji znami z Ruska a Ukrajiny (obzvlast ti vo vychodnej ukrajine) nikdy nepotvrdilo to, co sa pise u nas na Slovensku a v celom pravdovravnom svete.
Cely svet za posledneho pol roka ani raz nespochybnil "demokraticku" vladu Jacenuka (prezyvka Jajce-nuk), ktoru ziadny z ukrajincov nevolil. Nikto im nedal hlas a mandat na riadenie krajiny. Ani u nas, ked sa dostane k vlade mensinova vlada, si nemoze vyskakovat zakazovanim cudzojazycnych radii, TV a vyzyvat k mobilizacii.
Cely svet nepisal o tom, ako hrst ukrajinskych fanatikov zapalilo cca 200 protestujucich v budove, nahanali ich po budove, hadzali ich do ohna a pozerali sa ako tam horiaci pobehuju. cez 50 mrtvych.
To sa podla nasich novin nestalo - maximalne to spomenuli len tak jednym miniclankom medzirecou a aj to nie uplne.
|
|
Re: Do prdele so smetami.
Od: shitposter#1
|
Pridané:
19.10.2014 0:04
Povie mi uz niekto kto sem posiela vsetkych rusofilov ?
Co ich laka na dsl to ze stranka vyzera staro alebo si zadava reklamu dslko na ruske stranky ?
|
|
Re: Do prdele so smetami.
Od: Free
|
Pridané:
19.10.2014 0:16
Prečítajte si tento článok z 16 Říjen 2014, Udo Ulfkotte: Koupení novináři http://literarky.parlamentnilisty.cz /tema/87-tema-na-tento-tyden/ 18529-udo-ulfkotte-koupeni-novinai
Ako sa kupujú, korumpujú novinári v mienkotvorných denníkoch, informácie sú od jedného z nich, ktorý prežil chemický útok, je bezdetný a má to spočítané, napísal knihu o tom, ako CIA korumpuje novinárov a noviny ako Frankurter Algemeine Zeitung aj počas tejto Ukrajiny.
Predtým boli zverejnené informácie, ako si tieto média najímajú brigádnikov tvrdiace každému nesúhlasiacemu, že je kremlobot, putinovec, Liliputinovec, boľševik. To bol dôvod prečo smeti zavreli diskusie. Nedostatok brigádnikov. Zavreli diskusie, zablokovali stovky diskusných účtov "kremlobotov", Ruských agentov.
Nie náhodne SDKÚ, SaS, v ČR TOP09 každému nadávajú do Putinovho agenta, strašia Ruskom. Všetko strany za Americké okupačné základne, súhlasiace s bombardovaním hociakého štátu hocikedy, spolupracujúce s Open Society Fund, USAid...
|
|
Re: Do prdele so smetami.
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
19.10.2014 7:42
USA ma jediny ciel teraz: tlacit na Rusku ekonomiku, aby Rubel klesal na hodnote, a pritom vytvaral neistotu na trhu s plynom a ropou. Touto taktikou chce dostat na kolena Gazprom a bud ich zruinovat, poskodit alebo kupit (ak ich nestihnu znarodnit) (info mam priamo zo servernej ameriky). Neverim, ze sa to USA tak lahko podari, ludia uz prestavaju byt 100%-tne ovce.
Voci ich obycajnym obyvatelom nemam nic, no ti co su momentalne v politike a ta seda eminencia co stoji za nimi su ukazkou namyslenych ludi, ktori si myslia, ze su nadradeny kazdemu statu.
Takze suhlasim s tebou no mohol by si pouzivat dopice.sk alebo iny skracovac.
|
|
Re: Do prdele so smetami.
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
19.10.2014 7:45
*rusku ekonomiku
*nadradeni
|
|
Re: Do prdele so smetami.
Od: trh
|
Pridané:
18.10.2014 17:58
Pozri, pokiaľ to nie je štátne, stačí to nečítať. Odo mňa nedostali ani cent a ich stránku nenavštevujem takže ani reklama na ich stránke u mňa nefunguje.
Nemusím sa aspoň zožierať :) Toto je jediná cesta dať najavo svoju nespokojnosť ako zákazník. A takto by to malo fungovať aj voči politikom, hypermarketom, a produktom, ktoré sú na Slovensku drahšie ako v západnej časti Európy, viď článok o Alze a ich cenách.
|
|
Re: Do prdele so smetami.
Od: peggy100
|
Pridané:
19.10.2014 1:22
Oni uť 13 rokov klamú, že 11.9. bol v NY teroristický útok, je to klamstvo.
11.9.2001 neplatili fyzikálne zákony!!! odporúčam pozrieť hlavne tých 11 videí PYROTECHNICKY RIADENÁ DEMOLÁCIA WTC fialovým písmom pod čiernobielou grafikou - fotkou dvojičiek - - - - -> www.power.szm.sk/reportaze/world_trade_center.htm V jednom z tých video dokumentov č. 8 sa hovorí: Ak hodíte billiardovú guľu zo strechy WTC spadne na zem za 9 sekúnd. Veže WTC spadli za 9 sekúnd... Padali voľným pádom bez akéhokoľvek odporu?! cca 90 nepoškodených poschodí nekládlo žiaden odpor?! akoby sa tých 80 - 90 poschodí vyparilo?! Tak čo ? ? ? Zákony fyziky sú kde?
Dynamická analýza pádu WTC: http://www.zemavek.sk /articles/view/dynamicka-analyza-padu-wtc
http://www.zemavek.sk /articles/view/911-loz-ma-velmi-dlhe-nohy
(odstrániť medzery v odkaze za .sk / aby fungoval)
|
|
Re: Do prdele so smetami.
Od: hromlk
|
Pridané:
19.10.2014 2:09
A vies kto ovlada americku vladu? ZIDOReptialiani! A Putin je agentom CIA!
|
|
Re: Do prdele so smetami.
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
19.10.2014 7:54
Detinske - ak niekto upozorni na porusenie fyziky, a clovek sa tomu moc nerozumie, no pritom chce verit tomu, co USA povedalo, tak zacne s takouto kravinou alebo oznacenim o konspiracii.
Ked budu pokracovat v bombardovani IS, tak az teraz uvidis, co su to teroristicke utoky. Nie jeden brutalne komplikovany utok na 40 rokov stare budovy. Potencialny terorista, co dajme tomu zosnoval tak inteligentny a premysleny pad WTC budov pomocou unosu 4 lietadiel s rizikom, ze ho vojenske stihacky budu sprevadzat (alebo zostrelia), sa nezmoze na odvetu?
Teraz Holandsko a Britania bombarduju IS. Ked sa pride do Londyna vyhodit nejaky IS-kreten - tak zacnu plakat, ze to bol utok na Europsku uniu? Potom zapoja aj nase krajiny do boja? Aby aj u nas mohol buchat kazdy islamista? Toto chceme? Preco sa ich nespytaju referendom? Preco s nimi nekomunikuju? Lebo to nie je v ich ekonomickom zaujme. Potrebuju ekonomicky a demokraticky ovladnut Syriu a Iran - maju ropu.
|
|
Re: Do prdele so smetami.
Od: vitosoft4
|
Pridané:
18.10.2014 20:41
Mňa nezaujíma ich uhol pohľadu. Pre mňa je novinár ten, kto mi povie čo najviac faktov. Názor si viem vytvoriť sám!!! Nepotrebujem aby mi niečo vysvetľovali nejakí "srandisti" z podradných médií, ktorí si myslia, že majú na všetko ten jediný najlepší názor. A to sa netýka len SME, ale novinárov všeobecne (česť výnimkám - akurát že ma momentálne nejaké výnimky nenapadajú!!!!).
|
|
next dick
Od: lal
|
Pridané:
18.10.2014 15:12
piano media sa zmenilo z a.s. na s.r.o 3 tyzdne dozadu a jedinym spolocnikom s rovnakym vkladom ako bolo zakladne imanie akciovky sa stala rakuska s.r.o Piano Media GmbH.
konatel je povodom juhoafrican Stuart Ashford
|
|
Re: next dick
Od: pochybujem
|
Pridané:
18.10.2014 17:59
Silne pochybujem, že taký človek reálne existuje :)
|
|
klavir
Od: IvanKK
|
Pridané:
18.10.2014 15:23
Piano ma vraj na sme.sk 25 000 predplatitelov,... tusim to vraveli v lampe..
|
|
Re: klavir
Od: Hugo747
|
Pridané:
18.10.2014 15:59
Skor by som povedal, ze to je pocet ludi (uctov), ktori si aspon raz zaplatili piano alebo si ho aktivovali v zaciatku jeho existencie na prvych sedem dni zdarma. Urcite je pocet aktivnych pred-platitelov podstatne mensie cislo.
|
|
Re: klavir
Od reg.: vsevedko
|
Pridané:
18.10.2014 16:05
kazdy predplatitel nema potrebu kvakat v diskusii
|
|
Re: klavir
Od: Cronnoss
|
Pridané:
19.10.2014 0:08
Alebo ho kupili za 1 cent a po vyprsani nepredlzili.
|
|
Sprisahanie!
Od reg.: rishqo
|
Pridané:
18.10.2014 15:53
Konspiracna teoria:
Cely tento humbug o vstupe Penty do vydavatela SME a odchode redaktorov je len premyslenym marketingovym tahom PIANA. Penta v skutocnosti stoji v pozadi PIANA a s redaktormi SME taha za jeden povraz. Kedze PIANU sa doteraz prilis nedarilo, chcu vytvorit "novy projekt", ktory ludi masivne namota na PIANO pod ruskom " moralneho protestu" proti "zlej financnej skupine".
|
|
Re: Sprisahanie!
Od: Talamasca
|
Pridané:
18.10.2014 16:16
Daleko nie si od pravdy, ved SMETisko za kazdu cenu objahovalo biznis PENTY a to v podstate od uplneho zaciatku. A navyse PENTU chranili v kauze Gorila, ked umyselne spis zadrziavali viac ako 2 roky. Takze ta zberba zo smetiska je spolupachatelom a tymto k zlocinom len dopomohala.
Ale idioti ktori maju v nasrate v hlavach idu tych klamrskych zmrdov este branit. To je hnus velebnosti!
|
|
Re: Sprisahanie!
Od: kuykyuk
|
Pridané:
18.10.2014 18:38
njn, tak nejak to prislo aj mne, ze presne ti isti ludia, co pisu tendencne clanky na vsetky strany okrem jednej, teraz hlasaju ako sa nenechaju manipulovat. mam poct, ze ten ich novy projekt pojde ruka v ruke, len sa budu verejne prezentovat, ako su velmi nezavisle medium.
nieco podobne spravila penta s pozemkami na tej kralovej luke na bratislavskou dubravkou - akoze obcianska peticia (tajne organizovana pentou) proti vystavbe. a v jednom z tych viacerych peticnych podmienok bola taka jedna nenapadna - zamenit pozemky za ine. a stalo, za kus bezcennej luky daleko od mesta dostali cenne pozemky roovnakych rozmerov v centre a na zaciatku petrzalky
|
|
Sme-ti stoja za hovno
Od: vsevec
|
Pridané:
18.10.2014 17:11
SME-ti stoja za hovno, také slovenské FOX "NEWS".
|
|
Re: Sme-ti stoja za hovno
Od: Talamasca
|
Pridané:
18.10.2014 20:07
Daleko horsie ako Fox News. Ani oni nevydavaju take exkrementy ako SMEti. SMEti musia byt papezskejsi nez papez a viac sa strkaju zidom v USA a Izraeli do zadkov, ako samotni americania a zidia.
|
|
Co je to sme a piano?
Od: zdravyrozum
|
Pridané:
18.10.2014 17:16
K zivotu ich vobec nepotrebujem.
|
|
Re: Co je to sme a piano?
Od: huanggg
|
Pridané:
18.10.2014 17:57
to je pekny postoj, ked prichadza skaza tak si klamat ze este je dobre, este sa ma to netyka, podobne ako ti diskutujuci co povedia ze ich nezaujima hnojka, narkoza ze nekukaju telku...lenze kolko je dochodcov co nemaju za den nic ineho na robote len konzumovat media, a tito dochodcovia maju znacne percento vo volbach, co sa len zvysuje znechutenymi mladymi ktori radsej ani nejdu volit....ajked na druhu stranu ziadna vlada asi nikdy nespravila nic proti korporaciam
|
|
Re: Co je to sme a piano?
Od: Neviem
|
Pridané:
18.10.2014 19:18
Celé je to o tom, či si demokrat alebo nie si. Dnes je demokratické myslenie pomerne zriedkavý jav.
SME považujem za "zlé noviny" a TV typu Markíza za odpad. Napriek tomu si myslím, že nie je dôvod ich nijak obmedzovať, lebo určite sa nájdu ľudia, ktorí ich považujú za vynikajúce. Kto som ja, aby som rozhodoval?
Ak by mi veľmi záležalo na tom presviedčať dôchodcov o svojej pravde, založil by som konkurenčnú TV ktorá by svojou programovou skladbou vyhovovala dôchodcovským chúťkam a v rámci reklamy by som do nich hustil vlastné politické názory. Prečo to nik neurobí?
|
|
nepi jano!
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
18.10.2014 19:48
nepi jano!
|
|
......
Od: quest
|
Pridané:
18.10.2014 20:23
Ktorý spravodajský denník doporučujete?
|
|
Re: ......
Od: Free
|
Pridané:
19.10.2014 0:24
Pre zahraničné spravodajstvo:
webnoviny.sk
tyden.cz
literarky.cz
parlamentnilisty.cz
www.rozhlas.cz/zpravy/portal/
|
|
Re: ......
Od: Pree
|
Pridané:
19.10.2014 10:04
webnoviny.sk prevádzkuje SITA, ktorá je napojená na Pentu.
|
|
Re: ......
Od: Opltk
|
Pridané:
19.10.2014 10:09
Pre domáce správy topky (žiaľ), slovenský rozhlas pustený v práci a výnimočne blogy na sme.sk
Pre regionálne správy stránky mesta, miestnu FB skupinu, stránku eko aktivistov a blog jedného architekta čo sa venuje projektom v meste
Pre zahraničné rt.com (treba si v hlave nastaviť derusifikačný filter) a 4chan/pol
|
|
Titulek
Od: Titule
|
Pridané:
19.10.2014 11:40
Už mám dosť rusofilov , eurofilov,kotlebovcov a iné pofiderne kvázi vzdelané existencie ktoré tu zamoruju priestor ich pokriveným pohľadom na svet! Svet nie je čierny A biely. Svet je farebný a žiadna z tých vašich právd nie je objektívna. Objektívne a pravdivé je akurát to čo nájdete ráno v mise. Ostatné veci sú iba subjektívne a manipulovateľné.
|
|
Re: Titulek
Od: ale kdeže
|
Pridané:
19.10.2014 12:52
Nie nemáš, práve prvá veta ťa prezradila.
"Už mám dosť rusofilov , eurofilov,kotlebovcov a iné pofiderne kvázi vzdelané existencie ktoré tu zamoruju priestor ich pokriveným pohľadom na svet!"
Ak by si sa snažil o objektivitu, tak by si musel mať dosť rusofilov aj rusofóbov, eurofilov aj eurofobov.
Hneď z tvojej prvej vety je teda jasný tvoj názor, a všetko ostatní pokladáš za pokrivený názor na svet.
V skutočnosti, škatuľkuješ ľudí podľa svojho zmanipulovaného názoru.
Svet nie je čierno-bieli, a nie je komiksovo rozdelený na čisté dobro a čisté zlo, aj keď media sa to tak snažia vykresľovať, a ty si im na lep sadol.
|
|
Re: Titulek
Od: mico78
|
Pridané:
20.10.2014 7:45
takze aj sem, na dslko, chodi tato "DEMOKRATICKA" zumpa, ktora kazdy iny nazor poklada za rusofilny, konspiracny a pokriveny, no sam nedovidi ani na koniec svojho krivého dlhého nosu. si FASISTA, ty akoze demokrat!
|
|
Re: Titulek
Od: mico78
|
Pridané:
20.10.2014 7:48
zda sa, ze len tvoj duhovo farebny americko izraelsky pohlad a tvoje ranna stolica su objektivne ;)
|
|
SME do zabudnutia?
Od: Fero518
|
Pridané:
19.10.2014 13:08
Tento titul bol v minoritnej obľube u slovenských čitateľov, pretože bol jednostranne značne protislovensky a kozmopolitne založený. Naviac jeho cenzúra iných názorov bola chronicky známa.
Obľubu mal viac menej iba v Bratislave, ktorá sa ale značne vymyká z názorového spektra v SR.
Zarážajúce je, že tomu dianiu sa média venujú v takom rozsahu....
Jedno je isté - prípadným zánikom, alebo zmenou charakteru denníka, by také jednostranne orientované agentúry, ako BBC, CNN, Reuters a podobne nemali koho citovať, pretože všetky "zásadné" veci citovali a preberali od SME.
Myslím, že ide o strach s možného ústupu v vplyve na čitateľa a to nie iba na Slovensku.
|
|
kristian
Od: pandrava
|
Pridané:
19.10.2014 23:22
mno. volat spam newsletterom...
|
|
kristian
Od: kakafko
|
Pridané:
19.10.2014 23:36
cital som "podpísaná firma stolica za Pianom" a davalo mi to zmysel.
|
|
odkaz pre smetiarov - karma je svina
Od: mico78
|
Pridané:
20.10.2014 7:40
pokapete od hladu, presstitutky sionisticke. skoncili sa casy hojnosti pre darmozracov. teraz mozete okusit aky je skutocny zivot. trieskat dve na tri a prekladat to klamstvami a demagógiou mozete na tom vasom opentate, ale uz to nebude za tak stedry plat v ziadnom pripade, naopak. jedine ze by dzordzino sorosovie pridal cez nejaku open sosajoty nadaciu alebo fundajson...
|
|
Pente sa podaril majstrovsky kusok
Od: hrrr
|
Pridané:
20.10.2014 10:25
Kupil si zabehnutu znacku, pod ktorou si teraz bude moct pisat co chce a jedini, ktori im v tom mohli viac ci menej uspesne branit, ci to aspon trochu korigovat vzali roha a idu zalozit druhy slobodny vysielac (vacsiu citanost to v dlhodobom horizonte totiz mat nebude).
|
Pridať komentár
|
|
|
|