|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Podiel žien v IT
Od: lozkoOdKompu
|
Pridané:
15.10.2014 12:07
My sme mali na informatike, VŠ - druhý stupeň, v ročníku 4 ženy z vyše 100 študentov, keď pozriem štatistiku Google tak by som povedal že to je riadny zázrak že až 30% zamestnancov sú ženy...
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: supraman
|
Pridané:
15.10.2014 12:14
typicki social justice warriors.
je jedno, ci zenska stiha vsetko nacas a bez zbytocnej dramy, ci podava rovnaky vykon, ci ma rovnake vzdelanie, alebo ci ma rovnaky pocet odpracovanych hodin ako chlap pracujuci na rovnakej pozicii.
dolezite je, aby mala rovnaky (alebo vyssi) plat ako chlap a aby ich bolo cca rovnako vela (alebo viac) na danej pozicii ako chlapov.
a vola sa to rovnopravnost.
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: abcdefgh
|
Pridané:
17.10.2014 12:43
je to trosku scestny pohlad, aj pohlad social justice je scestny,
stacilo sa spytat agentur, ktore vybavuju pracu zamestnancom.
a odpoved?
lebo zial pravda je ta,
ze zo strany muzov a zien,
samotnych uchadzacov o pracu,
existuju vyrazne rozdiely v zaujme o urcite druhy prac,
co sa tyka prave pohlavia.
ie je to teda ziadny diskriminacia,
ale uplne prirodzene rozhodnutie danych ludi.
a jedna z tychto pravd je, ze v it oblasti, ale aj napriklad v oblasti soferovania dopravnych prostriedkov NEMAJU zeny taky zaujem pracovat, ako muzi.
naopak su ine oblasti, kde zeny velky zaujem o pracu maju,
ako sekretarky, asistentky a spol.
vygooglite si tento vyskum, je cerstvo na webe.
ta umela "rovnopravnost" je chora,
muz nemoze kojit dieta, nema take vlohy ako maju zeny, a to plati aj naopak. kazdy ma svoju Bohom danu ulohu, dane talenty.
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: supraman
|
Pridané:
18.10.2014 11:06
vsak samozrejme.
tak isto su tu iste pohnutky - u muzov peniaze a peniaze...
u zien - blizkost pracoviska a dobre hodiny...
a potom je tu to najdolezitejsie - PLAT.
ked chces nieco porovnavat, musis najprv zobrat spolocny zaklad. rovnaku poziciu. rovnaky pocet hodin. rovnake vzdelanie. rovnaky pocet odrobenych rokov. rovnake povinnosti a zodpovednosti. rovnaky vykon. rovnaky tabulkovy plat.
a potom porovnavat pohlavia. a zide ti, ze tie zeny su na tom o hodny kus lepsie ako chlapi.
problem je, ked tam ale nahodis realne, odrobene, cisla.
chlapa skor nahovoris na nadcas, omnoho skor ti niekde vycestuje, skor ti zoberie sichtu naviac.
vacsina zien sa boji zodpovednosti, radsej budu robit za menej, ako by mali nieco dojebat.
co v konecnom dosledku znamena vyssi plat v prospech chlapov.
a o tom to cele je. o tom, ze zeny maju pocit, ze zarabaju v odvetvi menej.
ovsem je kurva rozdiel medzi sestrickou na prijme a primarom.
ale o tom uz nikto pocut nechce.
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: efr
|
Pridané:
15.10.2014 12:14
To je zial vysledok umelych regulacii
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: rere
|
Pridané:
17.10.2014 22:41
a vies si predstavit ako zamestnavatel ma 30% obsadene IT pozicie zenamy? sorry ale ako majitel by som nemohol kludne spavat ked do pol roka moze polovica otehotniet a odist na matersku
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: wegwe
|
Pridané:
15.10.2014 12:17
Som rad, ze som prestupil z IT. Sme 5 chalani v triede plnej bab :)
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: Alino:
|
Pridané:
15.10.2014 12:37
isiel si za kadernika? gratulujem
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: @@@@
|
Pridané:
15.10.2014 15:45
damn right, K+.
V sucasnosti neexistuje financne lukrativne odvetvie "plne zien". Teda jedno existuje - luxusny escort :D.
Vsetko ostatne si vyzaduje matematiku, quant skills, IT. V tom zeny zaostavaju.
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: adgag
|
Pridané:
15.10.2014 17:10
Picovina ako traky...vylez z STU chod studovat do US a uvidis ze kazda profesorka je cinanka :-)
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: @@@@@
|
Pridané:
15.10.2014 19:30
profesotri top instituci zarabaju ~ $90k pa (top) + granty.
Zaciatocny IT plat v Google/amazon/twitter/fb/palantir/MS je ~ $95K.
Vylez zo Sladkovicova a nauc sa pouzivat Google.
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
15.10.2014 12:55
To je výhra chlope...
Namiesto vývojára alebo iného zaujímavého a spravidla dobre plateného povolania, môžeš robiť účtovníka alebo krajčíra...
Celá komunita DSL.sk sa pripája gratulácie a posiela kvety (ktoré si možno aj sám naaranžuješ).
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
15.10.2014 12:57
Sorry za maďarský prejav, ale písal som to v stave rozčarovania a krútenia hlavou, ako niekto môže len napísať (nie to ešte naozaj urobiť) takú blbosť...
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od reg.: AeroPo
|
Pridané:
15.10.2014 13:08
Tak zase čo ty považuješ za zaujímavé jeho baviť nemuselo. Ja som tiež sekol s technikou už na strednej a prešiel som na ekonomický smer, lebo to proste nenaplnilo moje očakávania ... Elektrikárčina ma nebavila a kvôli tomu som cez ňu len sotva prechádzal, IT a programovanie som dával s ľahkosťou, chápal som jak tie veci funguju, dá sa povedať že ma to aj bavilo ale raz som došiel do bodu kde som si povedal že týmto sa živiť nechcem, a to bola pre mňa konečná...
IT mi ostalo tak ako predtým ako hobby, vo voľnom čase pri brúzdani po nete stále cucám info o novinkách, architektúrach čipov a podobných ale ako zamestanie a práca ma fakt viac láka napr. Marketing, točenie peňazí a pod :P
Takže čo príde tebe dobré, iným nemusí, a aj šikovný kaderník sa môže spokojne uživiť, na slovensku dokonca môže aj spievať :P
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: jvn
|
Pridané:
15.10.2014 14:07
Takych poznam vo svojom okoli dost.. Chalan zacal na strojarine, ale po prvom roku (niekedy uz po prvom semestri) zistil, ze to "nenaplna jeho ocakavania" a tak teraz bude promovat ako sociolog :)
A to kazdym rokom naroky na studenta klesaju. Vidim to aj ja ked si porovnam, co vyzaduju od studenta dnes a co som musel splnit ja. A potom sa cudujeme, preco su dnesni absolventi taki "hlupi"
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: xdh dzt
|
Pridané:
16.10.2014 17:12
IT mi neslo. Preco by som mal stratit niekolko rokov skusanim a opatovnym zlyhanim na matematike, statistike a pod.? Pocitace ma bavia, venujem sa im aj na profesionalnejsej urovni a netreba mi na to kopu zbytocnej teorie. A k ostatnym - nie, ziaden kadernik, ale pravo gentlemani. A teraz ma vyminuskujte a chodte si pomasturbovat ciciny za to, aki ste uzasni, ako budete super zarabat a pod.
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: agag
|
Pridané:
15.10.2014 17:14
99% vyvojarov nerobi to co ich bavi ale "montera" digitalneho vozidla v dakajkej firme.
GJ GL
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: Wil
|
Pridané:
15.10.2014 13:02
No bolo ti to treba? Mohol si zostať na IT a potom chodiť po obchodných kde sú len baby montovať projektory a podobne ;-)
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
15.10.2014 13:14
ts... tak "montovať projektory"... Už som počul kadejaké pomenovania ale "montovať projektory" teda ešte nie ;)
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: Adrique
|
Pridané:
15.10.2014 21:43
montovat projektory...to ako prednaskovych miestnosti? :D
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: AJtácik
|
Pridané:
16.10.2014 14:15
on myslel interaktívne tabule, tých je na školách čoraz viac :)
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: Ite
|
Pridané:
15.10.2014 14:46
Prestupil:D Priznaj sa, ze ta vyhodil z FEI-ky :)
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: agadg
|
Pridané:
15.10.2014 17:15
My z firmy vyhadzujeme prave tych co nam prisli z "FEIKy" :-)...ludia co realne nic nevedia spravit a pytaju 2k E :-) a na interview zistia ze nemaju ziadne skills na fungovanie v teame a ani tie technicke
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: p12
|
Pridané:
15.10.2014 22:57
Zase niekto co sa odbavuje na ludi z FEI. Mimochodom, za 2kE by som uz nerobil ani na Slovensku asi.
|
|
JyqPRsJDhXn
Od: sally
|
Pridané:
6.1.2015 17:11
cYtBXd http://www.QS3PE5ZGdxC9IoVKTAPT2DBYpPkMKqfz.com
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: srzbsrb
|
Pridané:
16.10.2014 17:13
Nie ty chudak :) Dobrovolne som odisiel, lebo mam dostatok sebareflexie a viem, ze matematika mi nejde. To, ze si vyletel ty, neznamena, ze aj ostatni ;)
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: ervzesr
|
Pridané:
16.10.2014 17:16
Ozaj a nebola to FEIka plna mastnych smradlavych uchylov. Utekaj si stiahnut na skolsku siet nejake Péčko a nesmrd tu :)
|
|
fdgJFaevDmp
Od: sally
|
Pridané:
6.1.2015 17:11
YVHIGC http://www.QS3PE5ZGdxC9IoVKTAPT2DBYpPkMKqfz.com
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: PeePay
|
Pridané:
15.10.2014 12:49
Do toho priemeru byvaju ale zapocitane aj oddelenia ako sales, marketing, HR...
Na technickych poziciach je zien menej.
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: JUSTO
|
Pridané:
15.10.2014 15:43
detto zo 140 asi 8 bolo zien, ale na hospodarskej informatike bol ten pomer opacny :D preto si dekan asi vymyslel tento odbor :D
|
|
Re: Podiel žien v IT
Od: Ja200
|
Pridané:
15.10.2014 19:13
"Ženy a stroje - to k sobě nepatří"
|
|
XmobvDxtSWFNTWwsCTX
Od: sally
|
Pridané:
8.1.2015 23:53
rvTm8c http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|
|
DvLuuyTosFjSXS
Od: sally
|
Pridané:
9.1.2015 15:54
l9RjJZ http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|
|
Zmrazenie vajec
Od: efasdfg
|
Pridané:
15.10.2014 12:07
Ja som robil v mäsokombinate a v sklade som mal tiež zdarma zmrazenie vajec. Akurat som zato nedostal žiadne peniaze
|
|
Re: Zmrazenie vajec
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
15.10.2014 13:28
malinkate sa nevykupuju
|
|
Re: Zmrazenie vajec
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
15.10.2014 17:05
Pripomenul si mi túto reklamu stým mrazením..
youtu.be/_oXOJysUqLo
|
|
Načo?
Od: Milanku
|
Pridané:
15.10.2014 12:08
Čomu to pomôže? Miesto toho, aby žena ukľudnila materské city v 20-30 rokoch, tak to spraví v päťdesiatke? Takto miesto mladej, vyškolenej, ale stále relatívne neskúsenej, príde firma o skúsenú profesionálku.
To by mali ponúknuť bonus aj na náhradnej matke, ktorá to dieťa porodí a nejakej opatrovateľke. Alebo by tie firmy mohli rovno zapracovať na projekte umelej maternice.
|
|
Re: Načo?
Od: Fako
|
Pridané:
15.10.2014 12:21
Ano, a prave toto je uz realny zaciatok konca ludskej civilizacie..., ale nech, aspon zemegula pookreje. :-)
|
|
Re: Načo?
Od: Wil
|
Pridané:
15.10.2014 12:45
Je to zvrátene celé. Robiť robiť a zo života nič..? Čo v 50ke bude mať deti a nedožije sa ani vnúčat, vlastne až potom jej dôjde že len robila pre nejakú firmu. Ale však nech si robia ako chcú je to ich vec.
|
|
Re: Načo?
Od: RIKK
|
Pridané:
15.10.2014 13:21
preco myslis ze kazdeho naplna rodinny zivot rovnako? popripade uz od 20tky? popripade preco si myslis, ze kazdy ma/chce mat tu zodpovednost na rodinu v skorom veku??
netreba vsetko skatulkovat a podobnu podporu skor uvitat.
tiez nezijeme v polovici minuleho storocia kedy rodine na stastny zivot stacilo okopavat zahradu, popripade ina moznost nebola.
|
|
Re: Načo?
Od: Milanku
|
Pridané:
15.10.2014 13:41
Oni to robia práve pre ženy, ktoré cítia, že by ich rodinný život napĺňal (ak nie teraz, tak neskôr). Ženy, ktoré sa nevidia v rodinnom živote nepotrebujú zmraziť vajíčka.
|
|
Re: Načo?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
15.10.2014 13:46
Je to smutné. Ale to je problém hádam všetkých dnešných mladých. Že najskôr mamon a potom už keď sú prežratí liekov, alkoholu, alergií, drog, potom v 40-ke chú mať deti???
25 rokov je ideálny biologický vek ženy na rodenie. Ešte by mala byť ako tak zdravá a hádam aj schopná donosiť potomka.
Pre chlapov to platí podobne. Nie 6-11 rokov chodiť ku kadekomu, lebo babenka nie a nie otehotnieť...
|
|
Re: Načo?
Od: wikina
|
Pridané:
15.10.2014 14:17
..aj 20, alebo hoc aj menej - aj 17..
nj, jak to už nekdo spomenul - *Posledné dni Ríma*
( staroRímske Imperium vs nájazdy premnoženích, BARBAROV (rýchlo sa rodiacich, s vysokým TFR,..)
|
|
Re: Načo?
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
15.10.2014 15:54
Do istej miery súhlasím, ale nežeňme to do extrému.
"Mamon", prosím, nahraďme slovom "príprava na dieťa".
Tiež som s spomenutom veku a v princípe by som som deti chcel, ale holt, necítim, že si ich (poviem to veľmi sprosto, ale na rovinu) môžem dovoliť.
|
|
Re: Načo?
Od: RIKK
|
Pridané:
15.10.2014 16:11
a presne preto je na svete drviva vacsina tych menej inteligentnych. ti nepozeraju na to ci uzivia deti, ti si tie deti urobia a nejak bude, prekopeme sa zivotom, budeme stastni. co na tom, ze nemame na hypoteku a nie este na studium a nejaky predpoklad do buducna pre deti.... a podobne. to vidiet najviac u chudobnejsich, jednoduchsich ludi. takze si nic z toho nerob ze si "nemozes dovolit" pri podobnom rozmyslani o par rokov budes moct, a budes im vediet dopriat lepsi zivotny standard ako by si vedel teraz.
|
|
Re: Načo?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
15.10.2014 16:40
To je trochu inak. Mladí ľudia, cez 30-ku obaja. Obaja docela dobre zarábajú.. Ženú sa za mamonom, peniazmi. Sú na roky zadĺžený. Dieťa nemá kto pohladiť, rozprávku prečítať, keby niet babiek... A aj na to dieťa "čakali" vyše 10 rokov. To je o čom život???
A pritom sú rodiny, ktoré nevynikajú príjmami, majú 6 a viac detí a nikdy vpredu nebola "logika" či ich "uživia". Jednoducho sa všetci uskromnia. Žije 11-členná rodinka v jednom byte, tuším majú domček.
Lepší životný štandard? A to je čo? Že už škôlke budú mať tých inak oblečených za "socky" a budú sa im posmievať??
V školácj je tento rozdiel už drsnejší a to nehovorím v živote. Kde niekto vyslovene vás berie iba na čo máte a ako draho ste oblečený. To je choré!!!
|
|
Re: Načo?
Od: 23424234
|
Pridané:
15.10.2014 17:20
a tych 6 deti kto posle na strednu, vysoku skolu?
|
|
Re: Načo?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
16.10.2014 13:11
Tá chudobná ale mnohopočetná rodinka ich(deti) poslala všetky postupne na SŠ a potom vekom aj na VŠ. AKo to dokázali neviem, ale ako rozsiahla rodina súdržia veľmi a príkladne.
Deti doma pomáhajú úplne so všetkým...
|
|
Re: Načo?
Od: RIKK
|
Pridané:
15.10.2014 17:52
najskor pises ze ludia v 25-30 fetuju a chlastaju a teraz uz maju deti ktore koli praci nestihaju? wtf?
zenu sa za mamonom.... :)) tusim len nedokazes prehryznut to, ze niekto v zivote maka a chce nieco dosiahnut (a zjavne sa ma lepsie, komplet slovakistan) a neskoncit niekde s lopatou do konca zivota, a nechce aby tak skoncili aj jeho deti.
z tych dvoch prikladov co si napisal, skus porozmyslat ktori z tych rodicov si skor dovoli poslat deti studovat a dat im tak vacsi predpoklad na lepsi zivot do buducna. (low class aj tak rozmysla stylom naco nejake studium)
|
|
Re: Načo?
Od: ...
|
Pridané:
15.10.2014 18:16
low class - to si myslis, ze si nejaka elita alebo co? Skolu ti k zivotu netreba a to vravim ako vystudovany ing technickeho smeru. Uspesnost ani lepsi zivot tym nie su zarucene. Ako niekto v inej diskusii napisal, ze vo velkom vyhadzuju neschopnych FEIkarov, tak to je to, co chces detom dopriat?
Lebo to, co rodicia mozu detom ponuknut vobec nezavisi od penazi, ale to "elitar" asi tiez nepochopi.
|
|
Re: Načo?
Od: RIKK
|
Pridané:
15.10.2014 18:31
poslat decko studovat techniku ked sa odmalicka venuje umeniu je rovnaky fail. mas pravdu, mozes vystudovat aj tri skoly, pokial to je len koli papieru, v nadeji ze to je to co staci, tak to netreba studovat vobec. Kazdopadne tu mame diametralne odlisne nazory, uz len to poukzuje na to ze tu nieje ziaden universal model pre kazdeho, ale nemysliet na svoju buducnost a svojich deti, to chce davku odvahy alebo komplet debility v dnesnom svete.
|
|
Re: Načo?
Od: RIKK
|
Pridané:
15.10.2014 19:39
sry, ale mi to nedalo pan ing (ked uz som elitar, dik moc). ked tvoje decko bude na strednej vyhravat sutaze, olympiady, chodit do kruzkov a podobne. potom mu povedz, najlepsie na konci strednej, ze mu skolu k zivotu netreba. garantujem ti, ze si najlepsie roky to decko presere v podradnej praci, aby mohlo za zbytok ty ch dobrych rokov za svoje studovat, a tu skolu si urobi a bude mat dobry job. ty budes pak hrdy tatko, ale decko ti to nikdy neodpusti a budes sa moct rozdrapit aby sa to zmenilo.
|
|
Re: Načo?
Od: ...
|
Pridané:
15.10.2014 20:28
Mas vlastne skusenosti ked tak dristas do vetra? Preco by som mal dieta demotivovat? Len nebudem mu klamat do oci ako moji rodicia, ze ked sa bude dobre ucit a pojde na VS, bude mat najsamlepsiu buducnost. Nie je to podmienene "vzdelanim" a nie je to pravda.
|
|
Re: Načo?
Od: RIKK
|
Pridané:
15.10.2014 20:43
ano mam vlastne skusenosti, zato som vystudoval to co som chcel a robim to co som chcel, skoda ze u teba to bolo inak.
|
|
Re: Načo?
Od: ...
|
Pridané:
15.10.2014 20:48
Zuajimave - ja som vystudoval tiez co som chcel a robim aj v odbore. Akurat, ze skola mi do praxe nedala nic a jedine co mi ta skola dala, tak len zdrap papiera.
|
|
Re: Načo?
Od: RIKK
|
Pridané:
15.10.2014 20:58
vidim ze ti to ide aj bez osobneho pristupu. +
|
|
Re: Načo?
Od: ...
|
Pridané:
15.10.2014 21:05
To je to, co ty nazyvas vzdelanie a ja sikovnost. Ak chces nieco robit, nepotrebujes na to skolu. Jasne, ze nadanie sa oplati rozvijat, ale stale to s tym skolstvom nesuvisi.
|
|
Re: Načo?
Od: RIKK
|
Pridané:
15.10.2014 21:18
Chemik, elektrotechnik, antropolog, fyzik, matematik, vyber si. tiez mam znamych ktorym sa dari fajn, za cenu nahanania zakazok, obchodu a podobne, v tom pripade staci chut a sikovnost
|
|
Re: Načo?
Od: RIKK
|
Pridané:
15.10.2014 18:08
4Maniak, skusim ti to este takto napisat. ak chces byt vo svojom obore spicka a citis, ze to je pre teba to spravne, tak ani nieze obetujes cas, proste je to to co ta zenie dopredu a rodina par rokov pocka. ruka v ruke s tym ide, ze ju nebudes mat problem zabezpecit.
ak budes cely zivot robit za pasom, po kadejakych fuskach a cely zivot sa ti bude krutit s tym ze "zase mi nezaplatili" tak potom drzim palce aby sa tvoje deti mali v zivote lepsie ako ty a boli stastnejsie. (hlavne aby boli v 20tke, co v 20tke, cim skor tym lepsie)
|
|
Re: Načo?
Od: ...
|
Pridané:
15.10.2014 16:45
Ak budes hladiet len na peniaze, tak nikdy nebude ta spravna doba - a ak nahodou nastane, tak to uz mozes vyberat truhlu. Dalsi problem je vyssi vek zien - bezna vec, ze v sucasnosti prvorodicky maju 35 a viac a tie maju predpoklad, ze rodicovstvo budu zvladat horsie. Uz len kvoli fyzickym silam, ktore zacinaju ubudat. O biologickych hodinach ani nehovorim. Alebo si najdes zenu o 15 rokov mladsiu, ale ta musi mat samozrejme zase ine priority, alebo si zase v kruhu.
btw chcem vidiet karieristu/ku, ktory/a skonci so svojou karierou, aby sa venoval/a rodine. To je mizive promile.
A nakoniec aj tak zistis, ze ten vyssi zivotny standard nakoniec vobec za to nestoji. Detom su peniaze ukradnute - oni chcu cas svojich rodicov. A ako potvrdenie staci, kolko rodin ma napriklad otca v zahranici. Je dobry na zarabanie, ale deti k nemu nemaju vztah a je to pre nich cudzi clovek, ktory ich len buzeruje ked je doma, takze su radi, ked znovu zmizne. toto je smutna realita uz teraz.
|
|
Re: Načo?
Od: RIKK
|
Pridané:
15.10.2014 13:50
"Oni to robia práve pre ženy, ktoré cítia, že by ich rodinný život napĺňal (ak nie teraz, tak neskôr)"
asi som to napisal moc zlozito alebo co, narazal som na toto iste.
|
|
Re: Načo?
Od: stoneage
|
Pridané:
15.10.2014 14:40
bude ich naplnat manazment (-;
Dnesna spolocnost viac deti nepotrebuje, tak preto ta sloboda zien.
|
|
Re: Načo?
Od: Milanku
|
Pridané:
15.10.2014 16:50
Keď dáš na jednu stranu kariéru, dovolenky, trendy handry, psa (ráno pripravíš do misiek vodu, granule a môžeš to nechať samo) a na druhú stranu dieťa, tak pre veľa ľudí je voľba jasná.
|
|
xxx525252
Od: Hulmiho u kolen
|
Pridané:
15.10.2014 12:09
Zlata ruka demokracie a kapitalizmu... kam to uz spejeme preboha.....
|
|
Re: xxx525252
Od: Deer
|
Pridané:
15.10.2014 12:33
Rozhodne lepsie ako feudalizmus, ktory tu bol hadam 400 rokov.
|
|
Re: xxx525252
Od: mattti
|
Pridané:
15.10.2014 12:50
to co je tu teraz bude mat rozhodne kratsiu zivotnost
|
|
Re: xxx525252
Od: DeerHunter
|
Pridané:
15.10.2014 20:03
Bral by si teda radšej Mussoliniho, než Hitlera, tak?
(Pre nepochopivších - výber najmenšieho zla)
|
|
Re: xxx525252
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
16.10.2014 11:54
Feudalizmus sa k nám v zmenenej podobe vracia. Akurát namiesto šľachtica máš oligarchu. Parlament, vláda apod sú len kulisy aby sa poddaní cítili slobodne a ochotnejšie poslúchali.
|
|
xxxxx
Od: Dávač dnuka
|
Pridané:
15.10.2014 12:09
Výborne! Potom ich deti môžu oslovovať rovno "stará mama".
|
|
Re: xxxxx
Od: kekeket
|
Pridané:
15.10.2014 12:39
chcem mladu zenu z googlu nech ju mozem napustat jak bazen
|
|
Re: xxxxx
Od: darthvader
|
Pridané:
15.10.2014 21:40
Je mlada, je z googlu moze byt ? http://lnk.sk/m2m
|
|
Re: xxxxx
Od: 34535
|
Pridané:
16.10.2014 10:05
ta uz je napustena
|
|
Re: xxxxx
Od: Alino:
|
Pridané:
16.10.2014 12:22
jak bazen
|
|
grrrc
Od: piaggio
|
Pridané:
15.10.2014 12:35
choré zmýšlanie
|
|
min znaky
Od: anus
|
Pridané:
15.10.2014 12:37
svet sa v prdel obracia
|
|
Re: min znaky
Od: Wil
|
Pridané:
15.10.2014 12:47
Skôr Emerika. Ale nech si spravia po svojom, každý nech sa rozhodne. Aspoň tu zostane viac miesta pre nás normálne zmýšľajúcich
|
|
Re: min znaky
Od: Ehmehm...
|
Pridané:
15.10.2014 20:06
Chcel si snáď povedať, že tu ostane viac miesta pre tých, ktorých meno nesmieš vysloviť, či? Pretože my ostatní, ako ty hovoríš, normálne zmýšľajúci, vymierame...
|
|
Re: min znaky
Od: Dávač dnuka
|
Pridané:
15.10.2014 12:50
Asi tak. Každá civilizácia, ktorej hlavnými prioritami sú konzum a materializmus, časom skonzumuje sama seba. Tak je to chvalabohu zariadené prírodou a tá sa odrbať nenechá.
|
|
ti ebe
Od: deb1l
|
Pridané:
15.10.2014 12:40
toto je nejaký konšpirátorský článok?
|
|
Re: ti ebe
Od: trololo
|
Pridané:
15.10.2014 14:01
Tiez mi to tak pride. Nechapem odkial sa berie "Firmy zmrazenie samozrejme podporujú, aby sa ženy v mladom produktívnom veku venovali kariére a nie rodičovstvu."
Nikto ich do toho nenuti. Ak sa zena rozhodne si ich zmrazit, tak nech. Tomu sa hovori demokracia a moznost vyberu. V minulosti nic take nebolo a preto to teraz ludia povazuju za zle a nespravne.
Niektore veci vedia novinari riadne prekrutit, ale na to sme si tu uz snad aj zvykli
|
|
Re: ti ebe
Od: tartus
|
Pridané:
15.10.2014 14:28
co prekrucuju? ten nadpis je mozno trosku bulvarny, ale na rozdiel od bulvaru je pravdivy. Ked pred par rokmi bill G. povedal, ze je na planete vela ludi a treba znizit populaciu a vo velkom zacal financovat Monsato a ockovanie afrických deti, tak to ste mohli povazovat za konspiraciu. Ale ked ti FB a jablcko povedia ze nechcu aby ich zamestnankyne rodili ale aby makali a su ochotny im dat 20 tisíc na to, tak to je uz len FAKT.
|
|
Re: ti ebe
Od: shitposter#1
|
Pridané:
15.10.2014 14:37
Nikto ti pred par rokmi neveril. Ale teraz ti uz musia.
Povie mi niekto odkial sa berie tolko rusofilov ?
|
|
Re: ti ebe
Od: deb1l
|
Pridané:
15.10.2014 16:03
de tu vidíš rusa, ty jebo posraný
|
|
Re: ti ebe
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
15.10.2014 18:41
Vole, ako si sa z toho commentu dostal k rusofilom?
Či Ti už jebe, rovnako ako médiám, že keď niekto povie niekto niečo iné, ako "milujeme Ameriku" musí byť automaticky rusofil, antisemita alebo konšpirátor?
|
|
Re: ti ebe
Od: fvgnjfjhfg
|
Pridané:
16.10.2014 8:29
trafené husi zagágali. logicky máš pravdu, ale prakticky je prejavom rusofila nenávisť k amerike, tak ako im to bolo očkované od malička a ani samotní rusi sa tým netaja, tak prečo by mali ich obdivovatelia...
|
|
Re: ti ebe
Od: 2342342
|
Pridané:
16.10.2014 10:06
nemam rad ameriku ani rusov som eurofil? ci afrikofil? aziofil?
|
|
Re: ti ebe
Od: ...
|
Pridané:
16.10.2014 16:35
Pocuj, maniak oproti tebe vyzera ako rozumny clovek.
|
|
to je este nic
Od: Problem
|
Pridané:
15.10.2014 13:06
To je este nic, pockajte az sa budu namiesto vajicok zmrazovat vajcia!
|
|
Re: to je este nic
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
15.10.2014 13:41
Normálne choré maniere úspešných firiem. To aj v ESETe sekretárke niečo zmrazia?
Chúďa...
No len aby jej k tomu neprimrazili aj kúsok niekoho iného.
No vážne kockaté uvažovanie. A čo je horšie, takýchto karieristických kociek, ktoré si chcú len užívať a míňať prachy a žiadna zodpovednosť, je čoraz viacej!
|
|
Re: to je este nic
Od: 4x4 vodka+redbull
|
Pridané:
17.10.2014 7:09
a co sa ti nezda?
podla mna je to dobra vec.
zober si zensku, akurat vyliezla z vysky.
zamestnas ju.
po roku-dvoch je ako zamestnanec ako-tak pouzitelny, ale ona sa, pica, jebne na matersku.
ty musis najist za nu nahradu.
o par rokov sa z materskej vrati, samozrejme, pracovne navyky v pici, vela veci sa pomenilo, a ty mas pred sebou zase noveho cloveka, ktoreho musis nanovo zaucat.
a toho zauceneho, ktoreho mas ako nahradu, musis v jej prospech prepustit.
jebat. bud nezoberes zensku vobec, alebo nech robi u mna aspon do 40-50 bez prerusenia. a ked sa jej nepozdava, nech da vypoved a neblokuje miesto niekomu uzitocnejsiemu.
|
|
Re: to je este nic
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
17.10.2014 12:55
Fúha... Ty si iný element...
A keby to bola Tvoja matka?
To je jednoducho krutý údel žien od nás, mužov. Nie aby sme im to uľahčili, ale práve naopak!
Vyhoďme ich, no však ako si ohla dovoliť otehhotnieť, no nie?
Alebo jej rovno podnikovou smernicou zakážme otehotnieť. zakážme ľuďom ochorieť a aj zakážme umierať.
No nie?
|
|
Re: to je este nic
Od: 4x4 vodka+redbull
|
Pridané:
18.10.2014 11:15
ano, treba ju prepustit!
potom, ked sa vrati z materskej, nech pride na pohovor. ak bude dobra a nim prejde, moze sa zamestnat na svoje miesto.
ale nie je normalne si nan po rokoch zase narokovat, ked sa komplet zmenili podmienky vykonu prace a pracovne standardy. vacsina zamestnani nie je o zametani ulice za 400e, kde sa ti metla za poslednych 10 rokov nezmenila a technika 'metlovania' ostala rovnaka.
ps:
tebe je normalne si z roboty odist na 5-6 rokov a robit zamestnavatelovi starosti, kde za teba zozenie nahradu a ako ju potom prepusti?
je fer, ze donuti prepustit dobreho cloveka, ktory vlastne za nic nemoze?
a co teraz bude ten dobry clovek robit?
kde nakrmi svoju rodinu?
|
|
Re: to je este nic
Od: ...
|
Pridané:
18.10.2014 12:11
V skutocnosti ako zamestnavatel mas mnozstvo moznosti ako si nechat nahradu a potom mamicku vyhodit. Avsak tiez si musis uvedomit, ze ake panuju dnes priority. Ukazkovy priklad podnikatela bol Bata. Jednoducho pochopil ze najcenejsi je zamestnanec a ked mu spravi podmienky tak, ze sa nemusi bat o svoju existenciu a svojej rodiny, tak taky clovek sa viac sustredi na pracu ako ten, co musi budovat zadne vratka, lebo caka kedy s nim vyjebes.
|
|
Re: to je este nic
Od: 4x4 vodka+redbull
|
Pridané:
19.10.2014 17:24
v tom pripade je praktickejsie a logickejsie prepustit ju pri odchode na matersku.
ps:
tomu batovi - svata pravda, jedinu vyhradu mam k tomu zamestnancovi. doplnil by som pred neho slovicko 'dobry'.
|
|
samozrejmosť
Od: eth
|
Pridané:
15.10.2014 13:36
Čo čakáte od Židov?
|
|
Re: samozrejmosť
Od: shitposter#1
|
Pridané:
15.10.2014 14:38
nezabudni ist v nedelu do kostola
|
|
Facebook
Od: High Expectations Asian Father
|
Pridané:
15.10.2014 14:36
http://i.imgur.com/vqZAchm.gif
|
|
Dve z mojich najmenje oblubenych spolocnosti
Od: Mr.G
|
Pridané:
15.10.2014 15:03
Cele zle toto, ale kto im na to skoci, jeho problem.
|
|
Re: Dve z mojich najmenje oblubenych spolocnosti
Od: hmmmmmmm
|
Pridané:
15.10.2014 16:04
NESUHLASIM. Prave takaeto uvazovanie degeneruje tuto spolocnost. Statisticky je na svete viac hlupakov. To znamena, ze sa najde dost takych, ktory na to pristupia a nasledne sa to stava "STANDARDOM / NORMOU". Nasledne aj rozumny clovek je donuteny do hlupeho konania pretoze je to uz "NORMALNE" ...
Je velmi tazke sa branit presile NORMALNYCH hlupakov :/
Nechcem brat nikomu slobodu, ale je to jednoducho spolocenska mechanika. Preto som aj za obcasne obmedzenia slobody a pripadne aj zakaz podobneho konania.
|
|
Re: Dve z mojich najmenje oblubenych spolocnosti
Od: plece na zemi
|
Pridané:
16.10.2014 0:17
Ako je možné, že ty môžeš rozhodovať o tom, čo je degenerácia a oni nie? Alebo niekto iný? Najhorší ľudia na planéte sú tí, čo sa verejne hlásia k obmedzovaniu slobody.
|
|
Re: Dve z mojich najmenje oblubenych spolocnosti
Od: hehehe
|
Pridané:
16.10.2014 4:10
daj detom slobodu ze sa sami mozu rozhodnut ci chcu zacat pravidelne sexovat uz 12tich. Co myslis ako to dopadne??
|
|
Re: Dve z mojich najmenje oblubenych spolocnosti
Od: fdhfhfg
|
Pridané:
16.10.2014 8:44
no ako? tak, že zakazované ovocie najviac chutí, tým skôr také silné a lákavé, ako je sexuálny pud a deti budú sexovať bez ohľado, čo na to rodičia. alebo si myslíš, že v nejakej aspoň trochu voľnejšej spoločnosti sa nesexuje pred dosiahnutím dospelosti? ako príklad, ak keď trochu extrémny si nájdi najmladšiu matku, v 30-tych rokoch v Chile, mala dieťa ako 5-ročná a ešte stále žije...
|
|
Re: Dve z mojich najmenje oblubenych spolocnosti
Od: tamtung
|
Pridané:
16.10.2014 15:12
ja som nemal nic zakazane, nic.
vsetko povolene.
neopil som sa, nesexoval som pred 22, nedrogoval, nefajcil, ani len neskusil, zivil sa legalnou pracou, moralnou, dobrovolen isiel k zubarom a studoval svedomite.
opakujem, viac benevolencie som mat nemohol,.
mas chybu v programe
|
|
Re: Dve z mojich najmenje oblubenych spolocnosti
Od: ...
|
Pridané:
16.10.2014 16:36
Ty hovoris o detoch - za ktorych zodpovednost maju rodicia a maju ich vychovavat.
Preco ale deti porovnavas k svojpravnym dospelym ludom nechapem.
|
|
Re: Dve z mojich najmenje oblubenych spolocnosti
Od: hehehe
|
Pridané:
16.10.2014 17:08
Lebo aj dospely sa spravaju casto hlupejsie ako deti..
A deti su typicky priklad kedy hlupeho cloveka obmedzujeme na slobode pre jeho vlastne dobro.
Zamysli sa co znamena dospelost, a urcite to nieje cislo ako vek...
(A ze ty nechapes to je jasne kazdemu.)
|
|
Re: Dve z mojich najmenje oblubenych spolocnosti
Od: ...
|
Pridané:
16.10.2014 19:43
To je argument? Tvoja sloboda konci tam, kde zacina sloboda druheho cloveka - nech je sprosty ako chce, nemas ziadne pravo rozhodovat o nom, co je pre neho spravne a co nie. Preto som poukazal na ten tvoj chaby prispevok ako porovnavas neporovnatelne a este sa takto trapne vyhovaras.
|
|
Re: Dve z mojich najmenje oblubenych spolocnosti
Od: hehehe
|
Pridané:
18.10.2014 0:08
ak jeho hlupe chovanie obmezduje moju slobodu, tak ano mam pravo.
|
|
5 znakov
Od: Matooo01
|
Pridané:
15.10.2014 15:09
Nikde nie je napisane, ze tento benefit podmienuju tym, ze neotehotneju. Cize titulok clanku je cisty autorov vymysel.
|
|
Re: 5 znakov
Od: troll_santa
|
Pridané:
15.10.2014 16:18
pre novych na tejto planete - http://goo.gl/ELrHmF
a ako to spolu suvisi, ked ti to netreba vediet tak si dalej uzivaj zivota
|
|
Re: 5 znakov
Od: darthvader
|
Pridané:
15.10.2014 22:32
fake !
|
|
Hxbsbsbbsbs
Od: Xbzbbxbzb
|
Pridané:
15.10.2014 23:58
Stale lepsie ako unas, na slovensku svami podpisu zmluvu ze ziadne deti za xrokov nemozete mat a kompenzaciu vam nedaju
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
16.10.2014 15:10
utierat rite detom v 50tke?
to je mi fasa biznis.
|