|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smieško
Od: Kubos
|
Pridané:
9.10.2014 17:23
sa smejem..ved to už nikto nepozerá..nech to zabalia..:D
|
|
Re: smieško
Od: Hmm
|
Pridané:
9.10.2014 17:34
Ešte dôchodcovia čo nemajú na výber , lebo nepoužívajú net a "jednoduchší" ľudia to pozerajú. Je to až neskutočné, že ako sa tie TV neskutočne zmenili, pre mňa ako človeka , ktorý cca 5-6 rokov nepozerá TV takmer vôbec je to neskutočné a skutočne nechápem keď sa pozriem na TV program ...
|
|
Re: smieško
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
9.10.2014 18:26
SLOVENSKÁ MEDIÁLNA SEDLÁČ sa háda o euro a 25 centov, či ku klobáse zo sójy môže obchodník pribaliť aj tašku párkov z dovezených zdochnutých svíň
|
|
POMÓÓÓC
Od: iso
|
Pridané:
9.10.2014 21:55
Prídem o Farmu v HD,
to neprežijem...
|
|
Re: POMÓÓÓC
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.10.2014 7:11
Napr. aj o dementne, retardovane TV noviny na Markize, hned ako prve clovek pocuje: Dezo zatal bratovi sekeru do chrbta, skocila z 3. poschodia a prezila, zabijal policajt v civile, porodila do zachoda, zabil svoju matku .... ked toto su prve spravy v prehlade par sekund po zaciatku, treba tie TV stanice zazalovat za stelesneny c0c0tizmus a zc0c0tievanie slovenskeho naroda.
Prepnem na STV a v prvych uputavach par sekund po zaciatku sprav vidim normalne spravy, to co sa tyka vsekych ludi: stavba dialnic, konflikty na ukrajine si sirii, nejake to politicke dianie na slovensku, kedy zacnu kurit ... nie do puce ako prva sprava v prehlade sekundu po zaciatku, ze porodila do hajlza a uz jej chybal heroin ...
|
|
Re: POMÓÓÓC
Od: quix_
|
Pridané:
10.10.2014 8:15
ved ale ludom bude chybat tribula v tej jeho kratkej bundicke po synovcovi a vyzehlenymi vlasmi :D buzna jedna
|
|
Re: POMÓÓÓC
Od: Wil
|
Pridané:
10.10.2014 8:20
A tie upútavky s dramatickou hudbou ku tomu, úplne najväčšie nešťastie na svete, všetko zničené, ľudia nemajú kde bývať....a potom "sledujte nás aj naďalej a dozviete sa ako to dopadlo..."
A nakoniec to je aj tak úplna chujovina že niekomu vytopilo pivnicu a mal tam preboha až 5cm vody a v kúte sa utopila myš
|
|
Re: POMÓÓÓC
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
10.10.2014 8:47
ale ved co chce narod, to aj dostane.
Slovaka najviac potesi, ked vidi, ze niekomu inemu sa stane nieco horsie ako jemu. Po tychto spravach je stastny, ze ma kde byvat, aj ked nema na jedlo, lebo vidi v telke bezdomovca. A zrazu mu nevadia vysoke ceny, nad ktorymi sa pred minutou rozculoval a s radostou pojde zase volit istoty. Ved ma nieco viac ako henten bezdo v telke.
|
|
Re: POMÓÓÓC
Od: tamtung
|
Pridané:
13.10.2014 10:10
ja tie spravy nepozeram uz 10 rokov, a nepoznam cloveka, ktory by tie spravy pozeral, takze pre koho vysielaju? ciganov?
|
|
Re: smieško
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
9.10.2014 18:30
títo markízácko-jojkárski šialenci majú iba to štastie, že na SK je mnoho ludí ešte jazykovo pribrzdených. pretože kde sa 2 bijú, väčšinou príde tretí na spôsob chromecast/googleTV a potom nebudú mať ani toľko čo doterza ...
|
|
Re: smieško
Od: Fefe2585
|
Pridané:
9.10.2014 19:29
Uplny suhlas. Podla mna si markiza rovnako ako jojka uvedomuju ze im brutalne klesa sledovanost, a do buducna to bude s prichodom novych on demand sluzieb a pod. len horsie. Zatial este vedia statistiky o sledovanosti prisposobit vhodnym vyberom vzorky, ale aj prijmy z reklam pomaly idu dole. Firmy presuvaju financie z reklamy v tv skor na lepsie cielene reklamy cez net, google, youtube, facebook. Markiza sice mala snahu rozbehnut voyo, ale s cenou 6 euro/mes to zabili. Tolko stoji netflix s neporovnatelne vacsiou ponukou. Dalsia vlna odisla markize aj jojke vdaka dodrbanej digitalizacii. Kedze dvbt funguje len par ludom vo vacsich mestach, vacsina presla na rozne satelitne platformy a iptv kde su uz v zaklade aj ceske programy. Tych par dochodcov a jednoduchsich ludi co pozeraju farmy markizu ani jojku nezachrani...
|
|
Re: smieško
Od: Free
|
Pridané:
10.10.2014 2:04
Koľko onamistov čo zásadne nepozerajú, všetci sú pribrzdení ale komentujete ako keby ste Markízu pozerali 10h denne.
|
|
Re: smieško
Od reg.: KillerM
|
Pridané:
10.10.2014 21:36
zato o tebe nepochybujem,ze ju pozeras minimalne tych 10h denne
|
|
Re: smieško
Od: mattti
|
Pridané:
10.10.2014 10:26
ale zmenili sa velmi. Uz tam nenajdes ziadny rozumny film, a ak nahodou ano, tak z tej samej zdegenerovanosti si nasraty ze ti stale prerusuje reklamu. A potom vymysleli burlive panelaky, farmy, jednoducho utok na posledne mozgove bunky tych najotrlejsich diviakov.
|
|
Re: smieško
Od: Src
|
Pridané:
9.10.2014 18:00
ze nikto, vazne? pozri si ratingy a share televizii po 19tej hodine a budes prekvapeny...
ok je to statistika len na zaklade cca 1500 domacnosti s peoplemetrami ale aj to ma svoju vypovednu hodnotu... vid parlamentne prieskumy a bohuzial k tomu dost blizka realita
|
|
Re: smieško
Od: Cargo71
|
Pridané:
9.10.2014 18:05
Peoplemetre? Heh, tie Narkóza dáva len tým, ktorí tú TV pozerajú. Na základe dotazníkov, ktoré diváci vyplnia. Ak v ňom určíš, že pozeráš napr. Spectrum, Discovery atď., debilmeter Ti nedodajú.. :)
|
|
Re: smieško
Od: Houston
|
Pridané:
9.10.2014 20:05
Sklamem ta, peoplemeter som uz montoval. Peoplemetre urcuju hodnotu reklamy, takze to robia televizie spolocne, ziadne take, ze markiza da len tym co pozeraju markizu. Dalsia vec - tych 1500 domacnosti je velmi starostlivo vybranych tak aby reprezentovali zlozenie obyvatelstva. Takze ked statistika povie, ze mame 1% vysokoskolakov a 20% dochodcov, tak tam bude cca 15 vysokoskolakov a 300 dochodcov, atd ...
|
|
Re: smieško
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
9.10.2014 20:30
Áno, to je teória. Ale ako do toho zarátajú pomerne veľké percento (veľké samozrejme nemyslím 90%) napr. mladých ľudí, čo na telku absolútne serú? Ako tu už bolo spomenuté, peoplemetre možno vykazujú nejaké štatistiky, ale imho sú zásadne skreslené, pretože použivať ho bude dobrovoľne len televízny fanatik, nie priemerný človek.
|
|
Re: smieško
Od: Houston
|
Pridané:
9.10.2014 21:02
OK, nie kazdemu je matika po chuti, takze:
Momentalne tvori panel cca 1200 domacnosti co je okolo 3500 ludi. Percentualne je tam take iste mnozstvo mladych ludi ako v celej SR - je to teda reprezentativna vzorka (aj z hladiska inych demografickych parametrov). Takze ked ide nieco v telke vsetky zainteresovane strany (momentalne RTVS, Markiza, JOJ, TA3, AMA) si vedia pozriet kolko percent ludi daneho veku sleduje dany program s minutovou presnostou. Peoplemeter nezaznamenava len ktora stanica je zapnuta ale aj kto konkretne ju pozera. Dokonca sa sleduje aj co ludia pozeraju online nielen na TV alebo radiu. Takze ak z X mladych ludi pozera dany program len cast, vie sa presne aka.
Co sa tyka fanatikov, za odmenu urobi clovek vacsie hovadiny ako ze si da nainstalovat peoplemeter. Aby ale panel nebol ovplyvneny stereotypom cca 25% domacnosti sa kazdy rok vyradi a najdu sa nove.
|
|
Re: smieško
Od: tamtung
|
Pridané:
13.10.2014 10:12
ale nechapes... keby daju peoplemeter mne, tak by som vykazoval kategoriu "mrtvy divak" lebo by som ich proste nepozeral, nezapol TV... aka vzorka tam je tiez?
|
|
Re: smieško
Od: Houston
|
Pridané:
13.10.2014 18:19
Pisem:
Takze ak z X mladych ludi pozera dany program len cast, vie sa presne aka.
Ak cast=0% tak:
Takze ak z X mladych ludi pozera dany program len 0%, vie sa presne aka (=nikto).
Staci takto?
|
|
Re: smieško
Od: Src
|
Pridané:
11.10.2014 18:43
bratu zadrel si peknu hovadinu, vidno ze nemas absolutne ziadnu sajnu o peoplemtroch a ich fungovani...
sledovanost sa meria nezavislou spolocnostou a narkoza alebo hocijaka ina TV do toho nesmia nijak zasahovat, inak bude z prieskumu vylucena
|
|
Re: smieško
Od: __fuxo
|
Pridané:
9.10.2014 18:05
Ono vieš... Ktorý normálny človek si domov zoberie nejaký krám, aby dobrovoľne manuálne vytváral štatistiky televíziám? Musia to byt vyslovene televízni fanatici, čo tie debiliny konzumujú deň/noc.
Imho to určite nie je reprezentatívna vzorka bežného človeka.
|
|
Re: smieško
Od: cargo71
|
Pridané:
9.10.2014 18:24
Absolútny súhlas.. .
|
|
Re: smieško
Od: Houston
|
Pridané:
9.10.2014 20:08
Zeby taky, ktory za to dostane odmenu?
Ja osobne by som take nechcel, v casoch ked som tie peoplemetre montoval, bolo k tomu dialkove, kde musel clovek hlasit prichod a odchod od telky pre kazdeho clean domacnosti.
|
|
Re: smieško
Od: skeptik
|
Pridané:
9.10.2014 23:41
Len tak pre zaujimavost, ta odmena sa urcuje ako? Ak sa jedna u fixnu ciastku, nebude jej motivacna schopnost zavisla od toho aky zlomok mesacneho prijmu divaka tvori?
|
|
Re: smieško
Od: Houston
|
Pridané:
10.10.2014 2:34
Odmena uz dlho nie je priamo financna, prave preto aby to nemalo vplyv na vysledky. Existuje bodovy system a domacnost zbiera body. Body si vie vymenit za darceky uvedene v katalogu. Pretoze to ci je domacnost v paneli alebo nie sa nema zverejnovat, dokonca ani televizie priamo nevedia ktore domacnosti to su. Nehovorime teda ani o bodovom systeme konkretnejsie.
|
|
Re: smieško
Od: skeptik
|
Pridané:
10.10.2014 10:08
No toto mi pripada este viac cielene na jednoducchsich ludi. Rovnako ako predaj sukromia za club-card body v hypermarkete. Pokial to nefunguje tak, ze si vyberu cloveka a toho "uplatia" aby sa do toho zapojil nech to stoji co to stoji, tak to bude stale zatazene chybou.
|
|
Re: smieško
Od: mememe?
|
Pridané:
10.10.2014 13:57
z toho celeho mi vypvyva ze podiely jednotlivych stanic mozu byt reprezentativne, ale kvoli motivacii maju peoplemetrovani ludia nadstandartnu ochotu televizie sledovat, preto ten ocividny nepomer medzi realitou a preferenciami
neviem ci by sa to dalo urobit rozumnejsie, ale co uz, ten program vyzera ako vyzera, a jedinych ludi kotrych to musi mrziet su tv manazeri
|
|
Re: smieško
Od: Houston
|
Pridané:
13.10.2014 18:21
Body samozrejme nie su za to, ako dlho sa nu divaju.
|
|
Re: smieško
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
9.10.2014 23:31
: )
nepoizivas android,vsak... a hlavne nie ten o samsungu
|
|
Re: smieško
Od reg.: IgorIgor
|
Pridané:
9.10.2014 19:25
peoplemetre????
skôr by som povedal, že mágio a fibertv ty vole.. tam si stačí len pozrieť štatistiku zo servra.. boli by blbci, keby si takúto možnosť nevytvorili..
|
|
Re: smieško
Od: Mixer
|
Pridané:
10.10.2014 1:04
Prosím ťa pozri si niečo o spôsoboch štatistického merania pred tým ako tresneš takú volovinu.
Keď budeš chcieť zistiť koľko percent populácie žerie klobásy tak sa postavíš do mäsiarstva a začneš rátať?
|
|
Re: smieško
Od: gorgor
|
Pridané:
10.10.2014 1:07
Pozri sa, ty si asi retard.. Po prvé viem ako funguje zber statistickych údajov. Po druhé mnou popusanym spôsobom dostanu veelmi jednoducho veľmi kvalitné dáta.. A ešte im za to zaplatíme..
|
|
Re: smieško
Od: Houston
|
Pridané:
10.10.2014 2:42
Takto sa len kvalitne dozvies na kolkych televizoroch to bolo pustene. Nedozvies sa ale ci tam sedi zena (a reklama ma byt na "vlozky") alebo chlap (pivo) alebo dieta. A uz vobec sa nedozvies ci tam sedi od zaciatku alebo niekto z nich odisiel prec.
Ty teda sice mas kvalitne data ale odpovedaju na ine otazky ako tie co kladu televizie a zadavatelia reklamy - teda nezarobis bohuzial ani na slanu vodu.
|
|
Re: smieško
Od: slecna.l
|
Pridané:
10.10.2014 9:42
Tak neviem, pri velkom mnozstve ludi a nulovej motivacii odrbavat sa mi to zda relevantnejsie ako piplmeter. Kazdu telku si mozu prelozit priemernou slovenskou domacnostou, napr. pozera 1 a pol cloveka, z toho 0,7 zeny, 0,5 chlapa a 0,3 decka, pripadne este podla priemerneho rozlozenia divakov v case.
Dufam, ze piplmeter ta nedrzi fyzicky priputaneho pri telke.
Btw. aj tak vacsina ludi pocas reklam odbieha, bez ohladu na program.
|
|
Re: smieško
Od: chuj
|
Pridané:
10.10.2014 11:18
ja reklamy pretacam :) nic sa uz neda pozerat tzv. "live" dokonca ani discovery ...
|
|
Re: smieško
Od: ...
|
Pridané:
10.10.2014 10:08
pripadne este ako je to v pripade kombinacie STB+TV bezne, ze TV sa vypne a STB sa necha "bezat" na tom co tam bolo posledne....
|
|
Re: smieško
Od: chuj
|
Pridané:
10.10.2014 11:18
takto to ja robim stale :) stb bezi nonstop
|
|
Re: smieško
Od: Houston
|
Pridané:
10.10.2014 11:57
To vobec nevadi. Dnes sa pouzivaju peoplemetre Taris 5000, ktore "pocuvaju" a na zaklade zvuku identifikuju stanicu. Takze ked vypnes telku, STB moze bezat.
|
|
Re: smieško
Od: chuj
|
Pridané:
10.10.2014 19:33
a kto si da dobrovolne odpocuvacie zariadenie do izby?
|
|
Re: smieško
Od: peggy100
|
Pridané:
10.10.2014 1:27
TV HNOJ v HD no to sú nám novinky...
|
|
Narkóza a Hnojka
Od: provokátor
|
Pridané:
9.10.2014 17:25
Sral by som ich hádé, veď to ako hádé ani nevyzerá!! A o obsahu ich vysielania radšej pomlčím!
|
|
Re: Narkóza a Hnojka
Od: Mixer
|
Pridané:
10.10.2014 1:05
Kúp si HD TV možno si potom všimneš rozdiel
|
|
Re: Narkóza a Hnojka
Od: 5os5os
|
Pridané:
10.10.2014 17:12
Zalezi od akeho poskytovatela to pozeras. Od kablovych operatorov ako su UPC alebo Orange dostavas naozajstne 15 Mbit HD. Zo satelitu mas nax 5 Mbit a o DVDt radsej pomlcim.
|
|
reklamy
Od: qwerty/z
|
Pridané:
9.10.2014 17:26
asi teda pridem o reklamy v hd kvalite... velka to skoda
|
|
......
Od reg.: rookie
|
Pridané:
9.10.2014 17:30
Stanovisko televízie prečo k takémuto kroku pristúpila?
zeby prachy? love? chechtaky?
|
|
Aaaaannnnnddddd
Od: wingo
|
Pridané:
9.10.2014 17:33
Nobody gives a damn.
|
|
Re: Aaaaannnnnddddd
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
13.10.2014 13:02
"Zero fucks were given".
|
|
markiza moze dufat
Od: dimitrij
|
Pridané:
9.10.2014 17:34
ze ju operatori neposlu do prdele a nezrusia ju z ponuky. potom som zvedavy co bude robit, ked nebude mat divakov
|
|
narkóza
Od: mucha12
|
Pridané:
9.10.2014 17:37
asi prechadzaju na 4k
:)
|
|
HD neHD
Od: max91
|
Pridané:
9.10.2014 17:38
zeby to operatori prekodovanil na 1079 a poskytovali nadalej bez platenia ??
|
|
Re: HD neHD
Od: ZLodej
|
Pridané:
9.10.2014 17:44
Tiež pravda, by ma zaujímalo akú majú definíciu pojmu "HD".
|
|
Chudacikovia
Od reg.: Malcolm Reynolds
|
Pridané:
9.10.2014 17:48
Vyrazne obmedzuju reklamy tak im uboziatkam neostava vela penazi na pokrytie ich nakladov ktore davaju na mimoriadne kvalitne serialy... :(
|
|
hahaha
Od: cargo71
|
Pridané:
9.10.2014 18:02
heh, oni chcú. aby im platili za 24 hodín reklám a upútavok? Tak to je iná odvaha, čo by mali byť radi, že ich operátori distribuujú cez ich rozvody, oni blbci ešte chcú aj poplatky... Bodaj by celá sprostá narkóza skrachovala... :D
|
|
Úbohosť
Od reg.: rishqo
|
Pridané:
9.10.2014 18:09
Toto je zo strany Markízy naozaj úbohosť par excellence. Som zvedavý, ako sa k tomu operátori postavia, mňa konkrétne zaujíma Skylink, ktorý si pred časom robil prieskum koľko ľudí má záujem sledovať Markízu HD. Počítam, že ju presunú do nejakého plateného balíčka...
|
|
Re: Úbohosť
Od: VWV
|
Pridané:
9.10.2014 18:27
Byt velky operator by som Narkozu zrusil uplne (SD/HD) a som zvedavy ako by ten prepad v reklame nahradili, keby im vypadlo povedzme 40% trhu zo dna na den.
|
|
Re: Úbohosť
Od: tslaX
|
Pridané:
9.10.2014 20:49
na zaklade coho? ja mam skylink a za prve mi nic neprislo, nikto sa ma nepytal, ci chcem markizu v HD sledovat a aj keby, budem sa niekomu doprosovat? mozem okaslat... dost ze stale menia transpondery, zdrazuju a vymyslaju, este sa im budem koli nejakej markize zapajat do prieskumu, nie? :)
|
|
Re: Úbohosť
Od: ja.
|
Pridané:
13.10.2014 13:04
Doslo to na adresu, ktoru si dal v registracii karty. T.j. v tom, co si mal urobit do 30 dni od kupy, aby ti isla aj dalej.
Ked si tam vyplnil blbost, tak to bolo poslane presne tam.
|
|
lololo
Od reg.: chatpall
|
Pridané:
9.10.2014 18:13
hovno v HD je stale len hovno
|
|
Re: lololo
Od: VWV
|
Pridané:
9.10.2014 18:29
potom uz ale Hovno HD™
|
|
Re: lololo
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
9.10.2014 22:28
ale v HD lepsie vyzera,3D bolo este lepsie a pri 4D by su aj citil jeho vonu ))))
|
|
sranda
Od reg.: roob_
|
Pridané:
9.10.2014 18:23
na protest by som zaradil vysielanie markizy 320x240 s tym, ze by som tam dal napis "stazujte sa v Markize". V roku 2014 by sa uz patrilo zrusit PAL vysielanie a prikazat pod hrozbou straty licencie vysielat iba a len HD.
|
|
standart
Od reg.: Dreamko
|
Pridané:
9.10.2014 18:37
podla mna HD je v dnesnej dobe standart , a nie zobrat peniaze. presne tak ako tu padlo viacero nazorov aj aj = nech sa strcia ...
|
|
ehm...
Od: karolkok
|
Pridané:
9.10.2014 18:41
Veď toto je choré čo sa robí na Slovensku. HD neoznačuje skratku plateného obsahu. Ešte že teletext prišiel skorej ako Markíza bo aj to by bolo asi platené. Klepnite po prstoch už tej Markíze bo pôjdem do Záhorskej a to tam podpálim do p**e. Takéto ko**tiny musím čítať. Keď nemajú prachy na prevádzku HD verzie tak nech sa do toho nepúšťajú. Ja im to dotovať nebudem.
|
|
Re: ehm...
Od: Neviem
|
Pridané:
9.10.2014 19:41
Tak mi prišlo na rozum, že už hádam tohto roku ani kosiť nebudem. Možno už čoskoro aj sneh napadne.
Jáj, že prečo som o kosení začal? Mám v pivnici pri kosačke skoro plnú bandasku s benzínom. Zastav sa,keď pôjdeš do Záhorskej ...
|
|
markiza HD
Od: tslaX
|
Pridané:
9.10.2014 18:46
markizu som doteraz pozeral len pocas prenosov F1 a len pocas reklamy na nove. na sd machlanicu zvedavy nie som a od buduceho roka si este nechali aj prava na F1 vziat, tak ju uz konecne mozem vymazat z predvolieb :)
|
|
Ešte za farbu pýtajte poplatky
Od reg.: saruman
|
Pridané:
9.10.2014 19:03
Ešte nech pýtajú poplatky od operátorov, že vysielajú farebne. Hociaký SD nemecký kanál má lepší obraz ako "HD" Markízy a Joj-ky. Čo budú vyžadovať keď u nás nastane doba vysielania 4k?
|
|
Re: Ešte za farbu pýtajte poplatky
Od: mucha12
|
Pridané:
9.10.2014 19:16
každý zaplatí 4 kilá
|
|
delete
Od: jan pan
|
Pridané:
9.10.2014 19:30
Narkozu som uz davno vymazal a o nic som neprisiel skor naopak
|
|
Markiza je medialna zumpa
Od: 5eter
|
Pridané:
9.10.2014 19:32
Staci, keby ich UPC, Skylink a Magio vyhodili z ponuky uplne a Markiza by ponukla zadara aj 4K vysielanie :)
|
|
Markiza
Od: T0masko
|
Pridané:
9.10.2014 19:37
Som ochotny zaplatit mojmu kablovemu operatorovi o 2eura naviac ak markizu hd vyradí z ponuky a pridám ďalších 6eur ak vyradí aj hnojku (HD) a normalnu markizu... Lebo obcas ked mam skoro vybité baterky v dialkovom ovládaní prepínam programy a vzdy mi to zastane na hnojke alebo markize a dalej to uz nejde...
|
|
Re: Markiza
Od: VWV
|
Pridané:
11.10.2014 16:28
Daj prachy synovi, ten ti kanaly vymaze zo zoznamu kanalov ....
|
|
peoplemeter
Od: michal-4685
|
Pridané:
9.10.2014 19:39
ja mam peoplemeter v medzinozi..;)
|
|
vyhodit z ponuky
Od: Markoman original
|
Pridané:
9.10.2014 19:42
Najvacsi kablaci sa smu dohodnut na tom ze ich uplne vyhodia z ponuky. A ako nahradu mozu dat do ponuky nieco co markizokukaci nemaju napr. 1 Cinemax, Discovery HD, Animal Planet HD, ..len tak, na truc.
Mna ako nesledovaca Slovenskej televiezie a rozhlasu, a minimalneho sledovaca TV vseobecne, max 1 h mesacne, udivuje ze musim platit koncesionarsky poplatok 55 Eur rocne. Za nic. Len preto lebo odoberam elektrinu. To je chore.
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
9.10.2014 19:49
za to ze legislativa umoznuje, musime to zneuzivat, marikza? idete smer hnoj?
nevadii, tak si HD ozeliem, ono ani SD nepozeram :D
|
|
niečo ako tlsté ženy
Od reg.: ezio auditore da firenze
|
Pridané:
9.10.2014 20:00
Markíza si nedovidí do krku. Mi pripomína tlstú špatnú ženu, ktorá sa rozkrikuje ako ju chce každý znásilniť a spať s ňou...
|
|
Re: niečo ako tlsté ženy
Od: mrkvac
|
Pridané:
9.10.2014 20:48
Ani ja si nedovidím do krku...
|
|
Re: niečo ako tlsté ženy
Od reg.: ezio auditore da firenze
|
Pridané:
10.10.2014 13:02
To má byť metafora, na pol ceste od úst ku srdcu.
|
|
mazanica
Od: mucha12
|
Pridané:
9.10.2014 20:30
Ludia teraz na dajto dávajú rambo3 a pozrite v akej kvalite.
To je tuším ešte z nejakej starej VHS-ky.
Tak toje gól.Takú mazanicu som už dávno nevidel.
:)
|
|
Re: mazanica
Od: sak isteee
|
Pridané:
10.10.2014 7:50
este ze nasli vhs-ku kde to nedaboval 1 clovek....
|
|
Re: mazanica
Od: jon
|
Pridané:
11.10.2014 10:08
"taka sracka.." ?
|
|
sledovanost
Od: werwe
|
Pridané:
9.10.2014 20:49
ten mainstream a farmy a podobne uchvatne serialy si mozu strcit
|
|
RE:smiech
Od: DSN
|
Pridané:
9.10.2014 21:45
ešte nám by mali platit zato že to pozerame
|
|
Prečo toľko nenávisti??!
Od: MuadDib
|
Pridané:
10.10.2014 1:38
Ja nechápem, prečo toľkí nadávate na tú Magorízu...!
Tvrdíte, že je to vraj hnus, že to nepozerávate, že to čoskoro beztak takmer nikto nebude pozerávať; ale ostro karháte toto rozhodnutie, navrhujete tu protiopatrenia, ktoré by ich od toho mali odradiť... a cítiť z toho strašné zúfalstvo rozvidových (=televíznych) závislákov, ktorým ako keby išli priam siahnuť na život – teda: na ten život, aký vedú.
Pritom aj ja som tie stanice (kanály?) CME občas pozerával – naposledy tuším na prelome minulého a tohto roka, keď dávali Pána prsteňov (tuším na TV Doma). To si vždy rád pozriem (aj opakovanie na TV Nova, ktoré bolo o 1/4 roka neskôr), posadali sme si k tomu ako rodina.
Ale že by som sa kvôli nejakému ne-HD hádal, či nebo(ne)daj rozčuľoval??!
Kdeže...! Jednoducho mrdnem plecom, že mi je to fuk... a nech si robia, čo chcú. Môj život od nich určite nebude závisieť, ani keby ma namotávali na Hobbita trojrozmerne a 48-obrázkami za sekundu!
|
|
Re: Prečo toľko nenávisti??!
Od: Titule
|
Pridané:
10.10.2014 6:29
A čo si prvý deň na internete?
|
|
Markíza operátorom
Od: muheheee
|
Pridané:
10.10.2014 7:47
program si kazdy moze spravit na vecer aj bez nich....mozu zakazat aj sd.... aj sa mozu vypnut.
|
|
narkoza
Od: Mr X
|
Pridané:
10.10.2014 8:13
Ja osobne Markizu ani Joj nepozeram ale moji rodicia dochodci nic insie okrem Markizy a Jojky nepozeraju. Tak asi tak.
|
|
Re: pravdu máš
Od reg.: saruman
|
Pridané:
10.10.2014 10:06
Kúpil som rodičom Magio IPTV lebo sa sťažovali, že v telke nič nejde a všetko len opakujú. Keď som ich nedávno navštívil očakával som, že budú pozerať Spektrum, Discovery alebo National Geographic. A čo pozerali? ...Farmu!
|
|
Re: pravdu máš
Od: Re: pravdu máš
|
Pridané:
10.10.2014 13:22
dochodcovia nerozoznaju SD a HD cize kludne HD mozu vypnut :)
|
|
kašlať ich
Od: markiza.sk
|
Pridané:
10.10.2014 8:55
kašlať ich a ich HD reklamy
|
|
všetko vypnúť a bude pokoj
Od: habakuk123
|
Pridané:
10.10.2014 9:02
Nech všetci operátori vypnú HD aj SD verziu všetkých markízáckých kanálov a potom uvidia tú sledovanosť :D
Markíza si bude sama platiť, aby tie ich sračky niekto vysielal, lebo inak by to mohli rovno zabaliť.
|
|
HD mal byt standard uz pred vela rokmi ....
Od: haox
|
Pridané:
10.10.2014 14:12
HD mal byt standard uz pred vela rokmi .... neviem co tu šaškuju mozu byt radi ze ich niekto pozera ...
|
|
Úha, no to pridem o vela, ak sa nedohodnu
Od: Tomas_2
|
Pridané:
10.10.2014 15:51
Mam Skylink ( HD settopbox + HD TV), a ked som teraz chcel zistit, ci mi ide Markiza v HD, tak som zistil, ze mi nejde vobec Astra 3... No to musim ist pozriet, co sa deje. Pozeral som TA3 to tod nedavno, asi v juni naposledy. Co sa tak mohlo udiat???
|
|
Re: Úha, no to pridem o vela, ak sa nedohodnu
Od: Tomas_2
|
Pridané:
10.10.2014 17:44
Kua, vsak mi naprsalo do konvertora a to tu uz asi mesiac neprsalo..... a co teraz ta Mara v HD mi bude zrovna teraz strasne chybat.
|
|
bóze, ovce nebudú mať hovno v HD kvalite!
Od: vsevec
|
Pridané:
10.10.2014 18:18
A viete prečo zákázala HD? Lebo TV narkóza je tesne pred krachom (nikto ju nepozerá a nie su inzerenti).
O bóze, ovce nebudú mať hovno v HD kvalite! http://dopice.sk/aRa
|
|
dnes bolo pekne
Od: trobut
|
Pridané:
10.10.2014 21:29
Uz som to niekde pisal a napisem to zas - spolocnost CME vlastniaca aj nasu zumpu menom markiza, ktora sa dostala na mizinu zasluhou bradateho chlapika z Rumunska ktoremu za riaditelovanie platila slusnych 1,8 miliona dolarov rocne + odmeny do vysky 100% z platu zistila, ze nema peniaze. (pre citajucich ktori na matematike chybali - tento clovek poberal v prepocte skoro 30 milionov eur rocne za to, ze dostal spolocnost ktorej sefoval na kolena). Ked ho konecne kopli medzi polky, na jeho miesto prisli rovno dve pijavice, z ktorych kazda pobera rocny plat 800 tisic dolarov + odmeny do vysky 100% z platu.
No a ked zistili ze ani toto genialne usporne opatrenie ich nevytrhlo, rozhodli sa spoplatnit reklamy v HD, namiesto toho aby chytili svojho byvaleho riaditela za clenky a vytriasli z neho vsetky tie miliony ktore mu za tie roky dali.
Rovnako ako moji predrecnici dufam ze ich kazdy rozumny operator vyradi z ponuky.
|
|
Re: dnes bolo pekne
Od: trobut
|
Pridané:
10.10.2014 21:31
pardon, 30 milionov slovenskych korun tam malo byt...
|
|
Re: dnes bolo pekne
Od: chuj
|
Pridané:
10.10.2014 22:06
no nechapem, on mal plat 1 milion eur rocne + 1 mega odmeny to je 2mega rocne.
Teraz su tam dvajaco maju po 800 K $ rocne co je tak 500 K € rocne + 500K € odmeny x 2 to je 2 mega rocne ... kde je ta uspora ?
|
|
Re: dnes bolo pekne
Od: trobut
|
Pridané:
10.10.2014 22:30
stara pijavica - 1,8 mega dolarov = 2,27 mega eur
2 nove pijavice - 1,6 mega dolarov = 2,02 mega eur
uspora stvrt miliona + 100% odmeny = pol miliona eur rocne
(ratane dnesnym kurzom, v r.2013 kedy sa toto udialo by bol prepocet samozrejme iny, co ale nic nemeni na tom ze je to bezodna zumpa)
|
|
Re: dnes bolo pekne
Od: trobut
|
Pridané:
10.10.2014 22:54
To som este nespomenul, ze odstupne dostal 5,5 miliona dolarov na ktore sa maju teraz skladat aj slovenski divaci.
A na zaver - po oznameni jeho odchodu akcie CME vyskocili o 10%, co samo o sebe svedci o kvalitach tohto pseudomanagera.
|
|
vypnut
Od: jyl
|
Pridané:
11.10.2014 21:42
vypnut, vypnut, vypnut, vypnut, vypnut, vypnut, vypnut, vypnut, vypnut, vypnut, vypnut! (vsetci operatori a potom ctena Markiza "uvidi").
|
|
Re: vypnut
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.10.2014 18:12
tos tak s Orange sa uz dohodli, ostatni su len otazkou casu. Vypnut by museli vsetci, ako HD tak aj SD.
|
|
vypnut
Od: roni
|
Pridané:
12.10.2014 10:24
Vypnut ihned hd tejto tv,nik tp.nezbada,reklamy mi.utu pred koncom filmu ostanu,vysielanie reklam obcas prerusovanych nejakym filmom ostane,uz tam nic nie pozeratelne
|
|
Reciprocne platenie
Od: lamka1
|
Pridané:
17.10.2014 16:56
Ak maju operatori platit za HD, tak OK, nech potom fakturuju Markize za distribuciu signalu a je to.
Markiza plati Towercomu za distribuciu, tak preco by nemala platit aj ostatnym operatorom?
|