|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
......
Od: spocenapazucha
|
Pridané:
29.9.2014 8:57
Ballmer mi pripada ako ten typ cloveka ktory vsade kde pride tak musi zacat ostatnym brnkat na nervy
|
|
Re: ......
Od: 28482
|
Pridané:
29.9.2014 9:03
Rieši si komplexy kde len môže
|
|
Re: ......
Od: hrrr
|
Pridané:
29.9.2014 9:21
Nie ze by som bol Ballmerov fanboy, ci fanboy MS a ich produktov, ale po tom co v zivote uz chlapik dokazal (na rozdiel odo mna ci teba) v jeho veku a s jeho kontom by som za tym komplexy asi uz nehladal. Skor to vidim ako vernost znacke (v ktorej fungoval cely zivot a veri jej) a nevidim za tym nic zle.
|
|
Re: ......
Od: Wil
|
Pridané:
29.9.2014 9:24
Nejdem rýpať, ale som zvedavý čo dokázal..(akosi neviem o ničom)? Ja viem len o tom že skákal všade ako spotená opica a hulákal sprostosti.
|
|
Re: ......
Od: hrrr
|
Pridané:
29.9.2014 9:34
Ty si snad myslis, ze v tej firme cele tie roky len skakal po podiu, ziapal developers, ci robil tie jeho prijebane opicky? Hral s Gatesom golf, ozieral sa a to stacilo aby sli prachy?
V prvom rade to bol evidentne schopny manager, ktory dokazal prakticky cely zivot stravit v tom sialenom SW gigante na vysokych funkciach a nakoniec sa dokazal stat aj najvyssim sefom.
|
|
Re: ......
Od: tamtung
|
Pridané:
29.9.2014 9:36
ludia vidia len uspech, krv a pot za nim uz nie.
|
|
Re: ......
Od: Wil
|
Pridané:
29.9.2014 10:14
Však OK, ja sa len pýtam
|
|
Re: ......
Od: RIKK
|
Pridané:
29.9.2014 10:14
ludom, co nikdy nerobili nic seriozne nevysvetlis
|
|
Re: ......
Od: zxcvzdvsdfvsdfvsdfvsdfv
|
Pridané:
29.9.2014 9:29
balmer je len bohati menezerik ktory nic nedokazal, proste dobre sa narodil
vsetku tu pracu odviedli ini ludia on je len maskot
|
|
Re: ......
Od: RIKK
|
Pridané:
29.9.2014 10:56
presne preto budes mat "lopatu v ruke" do konca zivota
|
|
Re: ......
Od: Mareksk
|
Pridané:
30.9.2014 11:20
Ja mam tiez ten pocit ze Ballmer toho viac posral ako dokazal. Za jeho vedenia M$ zaspal dobu a posral co sa dalo. To chce umenie prist o veduce postavenie na trhu s prehliadacmi, nechat si uniknut mobilny sektor, pustit na trh shit typu Vista atd atd atd... netvrdim ze je to len jeho kapusta, ale bol vo vedeni
Tazit zo zotrvacnosti uspechu dokaze hocikto, resp. aby sme boli objektivny, pastni nejake tie uspechy Ballmera, resp produkt za ktory mu vdacime a ma uspech na trhu
btw jeho vyhlasenie ze iphone nema sancu sa presadit je povestne a myslim ze hovori za vsetko
|
|
Re: ......
Od: Mareksk
|
Pridané:
30.9.2014 11:22
sorry za hrubku: objektivni :-D
|
|
Re: ......
Od: hrrr
|
Pridané:
30.9.2014 13:27
Veduce postavenie na trhu s prehliadacmi -> toto uprimne zdedil, ale ano keby riadne tresnul po stole a zreval DEVELOPERS nebude nas tu kopat do zadku nejaky hrdzavy podkan a urobili v spravnej dobe IE from scratch... mozno by to dopadlo inac. Ale o deravom exploreri sa pisali basne uz za Gatesa.
Mobilny sektor aj vysmech z iPhonu -> plny suhlas.
Priklad uspechu - docasne poucenie sa z Visty a teda Windows 7. Tiez ten ich office 360 a cloudove sluzby su krok s dobu aj trhom (hoc mne osobne nerezu ale to bude mojou laskou ku cloudu vseobecne)
Ci toho posral viac ako dokazal, to vsetko je diskutabilne ale treba si uvedomit, ze hoc v tychto spolocnostiach hra interna politika znacnu rolu, na to aby z niekoho spravili CEO len krcmova charizma, firemny podiel a golfove posedenia nestacia. Bez realnych uspechov a driny v pozadi to nejde.
PS: Vyhlasenia MS predakov su dost casto povestne -> ze Bill a 640KB RAM...
|
|
Re: ......
Od: Mareksk
|
Pridané:
30.9.2014 14:56
viac menej suhlas ;-)
dalo by sa diskutovat ale to skor pri pive :-)
|
|
Re: ......
Od: XMen
|
Pridané:
29.9.2014 9:32
To ze jej veri mu nikto neberie a moze ju kludne pouzivat ale nanucovat ju inym to je presne take Microsoftie.
|
|
Re: ......
Od: hrrr
|
Pridané:
29.9.2014 9:35
Ale on ju nenuti jeho hracom na posielanie selfies a volanie frajerkam. On ju nuti len na "firemne" stroje, co je imho uplne v poriadku. Toto robi naozaj 99% zamestnavatelov.
|
|
Re: ......
Od: Mesačňan
|
Pridané:
3.10.2014 8:53
Číže ak to dobre chápem, tak nemáme právo sa sťažovať, ak nás štát núti používať Microsoft produkty na úradne záležitosti (napr. kataster)? Veď sme v podstate zamestnanci štátu.
Mimochodom nie som úradníček, len ma bavia logické akrobacie :)
|
|
Re: ......
Od: 96re39Sfs
|
Pridané:
29.9.2014 12:07
Áno asi toho dokázal veľa. Pravdepodobne dokonalou manipuláciou, úplatkami, zastrašovaním, výčitkami, lobingom dokázal presadiť jeden jediný operačný systém vo väčšine štátnych správ a vzdelávacích inštitúcií sveta a tým aj razantne potlačiť až zlikvidovať menej brutálnu a surovú konkurenciu. Klobúk dole.
|
|
Re: ......
Od: ...
|
Pridané:
29.9.2014 12:28
"Pravdepodobne dokonalou...." zavist je svina. Nevies, len prezentujes svoj nazor, lebo ho neznasas, ze dokazal viac nez ty.
|
|
Re: ......
Od: 5eter
|
Pridané:
29.9.2014 13:12
Tvoj prispevok stratil vypovednu hodnotu pri slove "Pravdepodobne" a odtial uz pokracuje len zavistlivym vyplachom.
|
|
Re: ......
Od: lao
|
Pridané:
29.9.2014 14:24
tak si len o nom precitaj na wiki. len sa viezol na ms, kde hlavnu zakazku im zabezpecil gates cez svoju matku ktora bola kamoskou ceo ibm. este aj dos len kupil od ineho typka a premenoval ho na ms dos
|
|
Re: ......
Od: lao
|
Pridané:
29.9.2014 14:23
nedokazal nic, bol matematicky genius, ale keby nebol z bohatej rodiny tak sa na harward nedostane. este gates ho tahat musel aby vobec do ms prisiel
|
|
Re: ......
Od: AlbHert
|
Pridané:
30.9.2014 10:45
komplexy nerozlisuju obsah penazenky, spolocensku vrstvu, vek, pohlavie ani farbu pleti. Najdes ich kdekolvek :)
|
|
Re: ......
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.9.2014 9:07
ja nemam rad napr. acer... ale ked sa zamestnavatel rozhodne ze nakupime acery a budeme pouzivat len acery, tak budeme. Keby hned Ballmer trval na tom, aby osobne zariadenia mali s win, nema to ako okontrolovat. A keby aj okontroloval, co vyhodi polku osadenstva?
|
|
Re: ......
Od: XMen
|
Pridané:
29.9.2014 9:22
Toto je jasna diskriminacia. Keby som bol american uz ho aj hned zalujem a ziadam par milionove odskodne a zakaz ma vyhodit na 10 rokov.
|
|
Re: ......
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.9.2014 10:13
aha, takze ked ti ako firemne auta nakupia mazdy, tak ty zazalujes zamestnavatela ze ta diskriminuje, ty chces predsa mercedes? Kto to kedy videl kupit mazdu, co?
|
|
Re: ......
Od: real name
|
Pridané:
29.9.2014 14:28
tu sa asi nehovori o firemnych
|
|
Re: ......
Od: real name
|
Pridané:
29.9.2014 14:30
beriem spat
|
|
Re: ......
Od: AlbHert
|
Pridané:
30.9.2014 10:47
tu sa hovori o firemnych. Neviem ci bol clanok medzi tym editovany, ale je to tam napisane.
|
|
Re: ......
Od: GustoPiestany
|
Pridané:
29.9.2014 10:33
seckych pourazat je zaklad!
|
|
ach..
Od: flack
|
Pridané:
29.9.2014 9:02
Ked je ten ich system taky super preco ma potrebu nutit pouzivat ho ostatnych. v USA maju totalitu.
|
|
Re: ach..
Od: hrrr
|
Pridané:
29.9.2014 9:24
No ako to uz niekto vyssie spomenul, on je zamestnavatel a ma teda pravo urcit na com pofrci jeho firma. To je vsade na svete. Ja som tiez neni zrovna nadseny z T410 na ktorej robim, ale firma urcila aj nakupila. Je to snad totalita? Doma si mozem pouzivat co chcem a oni tiez.
|
|
Re: ach..
Od: 5eter
|
Pridané:
29.9.2014 13:17
Ja mam naozaj pochybnosti, ci uzivatelia ako flack a podobni, co tu vykrikuju o totalite, naozaj neovladaju citanie s porozumenim alebo ziju nikde v ciernej diere, kedze vazne nedokazu pochopit, ze zamestnavatel si urcuje, co sa bude pouzivat v jeho firme. Myslim, ze na svete je naozaj minimum firiem, kde si zamestnanec moze vybrat typ pracovneho zariadenia.
Moze mi niekto vysvetlit rozmyslanie takeho cloveka? Fakt, ale fakt mi to nejde do hlavy.
Flack, jedna otazocka: ty si vo firme vyberas pracovne zariadenie? Typ pocitaca, mobilu, firemneho auta? Alebo ho proste dostanes a nikto s tebou o tom nediskutuje. Samozrejme za predpokladu, ze nie si pri lopate.
|
|
Re: ach..
Od: ...
|
Pridané:
29.9.2014 13:25
Ja som si napr ntb mohol vybrat aj s prislusenstvom. Avsak, ze to bezne nie je mi je jasne :)
|
|
Re: ach..
Od: flack
|
Pridané:
29.9.2014 14:44
Vidim ze si to nepochopil. Takze na iPade robia hraci basketbal:D Dobre sa dozvediet.
|
|
Re: ach..
Od: milan.ko
|
Pridané:
29.9.2014 15:13
"Keďže časť hráčov a trénerov využíva v súčasnosti okrem iného iPady"
Hups, oni naozaj ten basket robia na iPade! Ani sa nemusis domnievat, ci to tak je, lebo to je proste fakt, oni naozaj pouzivaju iPady. Svoje vyplachy si niekam strc.
Ak ti nenapada, co na tych iPadoch asi robia, tak co tak napriklad interaktivny treningovy nastroj? Moze na tom kreslit taktiku, za behu ju menit atd, nieco ako tabulka. Som si isty, ze ked zapnes to, co mas v mozgovni, ze sam prides na ine moznosti vyuzitia.
|
|
Re: ach..
Od: flack
|
Pridané:
29.9.2014 21:05
Aha to potom dava zmysel. Aspon sa programatori co to pre nich programuju nenudia a mozu celu appku urobit aj pre ten ich windowsovy stroj.
|
|
ballmer
Od: Mr X
|
Pridané:
29.9.2014 9:03
Ballmer je obyčajný primitív, aj keď bohatý.
|
|
Re: ballmer
Od: bernard
|
Pridané:
29.9.2014 9:26
pri com? :)
|
|
Re: ballmer
Od: lockator
|
Pridané:
30.9.2014 8:35
Pri bohatých sa nehovorí že primitív, ale že je výstredný.
|
|
tashunkosapha
Od: troll_santa
|
Pridané:
29.9.2014 9:10
to je teda ale chlapik, give me the flame bro :DD
|
|
Wokno
Od: Wil
|
Pridané:
29.9.2014 9:22
Tu u nás by zakázal hráčom piť jablkovicu, ale okná na druhý deň by zasa dal príkazom
|
|
Re: Wokno
Od: rDrahomirrr
|
Pridané:
29.9.2014 10:12
nahradil by ju okenou
|
|
Re: Wokno
Od: rms_
|
Pridané:
29.9.2014 13:32
nemáš predstavu
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
29.9.2014 9:35
pekne, ale v skutocnosti aj android a aj blackberry su smejd telefony, neposlahlive a ziadnu radost zo spolahlivost a bezproblemovosti neprinasaju.
|
|
Re: tamtung
Od: .k kuh
|
Pridané:
29.9.2014 10:07
Kedze nemas ani tusenie o com trepes, je zbytocne sa s tebou seriozne bavit.
|
|
microsoft
Od: Som z toho jelen
|
Pridané:
29.9.2014 9:49
USA - krajina snov a neobmedzenych moznosti
|
|
Re: microsoft
Od: ,k iu ui
|
Pridané:
29.9.2014 10:10
Rovnako ako je Slovensko kralovstvom ludi s obmedzenym myslenim.
Jasne sa pise, ze sa jedna o firemne/klubove zariadenia.
To je, k tvojmu velkemu udivu, bezne po celom svete.
Aj na Slovensku, v Nemecku, Rusku, Cine...vsade.
Pokial nepinda do osobnych zariadeni hracov a clenov timu, je to uplne v poriadku.
|
|
Re: microsoft
Od: GustoPiestany
|
Pridané:
29.9.2014 10:32
na co je akemu klubu ipad alebo pocitac? netreba!
samozrejme, ze su to osobne zariadenia hracof!
|
|
Re: microsoft
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.9.2014 10:52
ok, zoberme si to inak... Myslis, ze Hamilton a Rosberg chce nosit na oficialnych (a mozno aj neoficialnych, podla zmluvy..) podujatiach hodinky IWC? Myslis, zeteraz pojdu zalovat mercedes, ze ich to nutia? Ved oni by radsej nosili "dopln lubovolnu znacku". Nebolo by trocha divne, keby taky Alonso chodil teraz na honde? (co mozno bude buduci rok :) )
|
|
Re: microsoft
Od: bkhkh
|
Pridané:
29.9.2014 11:01
Preco by mal ist Hamilton a zvysok zalovat Mercedes?
Nikto ich nenutil podpisat zmluvu a mohli nosit, co chceli.
Ale pokial im za to platia a podpisali zmluvu, tak do konca zmluvy, nemaju co pindat.
Si das dal priklad ako nevzdelany skolkar.
Ked bude MS sponzorovat zariadenia hracov, tak to bude NA OFICIALNYCH akciach nieco ine, ale dovtedy....
O klubovych veciach rozhoduje majitel a tym to hasne.
|
|
Re: microsoft
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.9.2014 11:12
nikto nenuti basketbalistov podpisat, MS nemusi nikoho sponzorovat, majitel je najvacsi MS akcionar, tak nebudu predsa pouzivat ipady, to da rozum.. Doma v sukromi nech si pouzivaju co chcu, ale ak sa ich bude novinar pytat co je najlepsi tablet na svete, odpoved musi byt Surface...
A ked niesi na hlavu padnuty debil tak ti musi byt jasne ze to tak je vsade. Image.
|
|
Re: microsoft
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
29.9.2014 11:15
Aj u FBI?
|
|
Re: microsoft
Od: hrrr
|
Pridané:
29.9.2014 14:32
Kurna, cital si ten clanok vobec? :-D
"Ked bude MS sponzorovat zariadenia hracov..." -> Tu sa nebavime o ich osobnych zariadeniach ale o "pracovnych nastrojoch teamu" a tie "plati" Ballmer tak ked sa rozhodne ze to budu MS budu MS. Ked si zmysli, ze chce Samsung tak nakupi Samsung. Co je na tom nepochopitelne?
|
|
Re: microsoft
Od: GustoPiestany
|
Pridané:
29.9.2014 11:02
saq ja nehovorim nist, ja len konstatujem.
no a co? furt mi ale neni jasne, ze naco je baskedbalistom ipad.
|
|
Re: microsoft
Od: migg
|
Pridané:
29.9.2014 11:19
tradičný dôvod prečo mať nepotrebnú vec je: "lebo aj druhí majú"
|
|
Re: microsoft
Od: Hadrimrska
|
Pridané:
3.10.2014 14:09
A co by si im namiesto nich dal ty, desktopy? A k nim aj kancelarsky nabytok do satne, aby ich mali kde mat?
Podla mna je uplne normalne ked zamestnavatel vybavi zamestnancov modernymi technologiami. Skor mi pride divne, ked niekto nevidi ich potencial.
|
|
Re: microsoft
Od: jh ,hjk
|
Pridané:
29.9.2014 11:04
@Gusto.
"na co je akemu klubu ipad alebo pocitac? netreba!
samozrejme, ze su to osobne zariadenia hracof!"
Dokaz, ze klub nepotrebuje pocitac!
Dokaz, ze sa prikaz sa tyka osobnych zariadeni hracov!
A potom si pozorne precitaj clanok, ty debilko!!!
|
|
videt ze v tej amerike
Od: GustoPiestany
|
Pridané:
29.9.2014 10:31
v tej dalekej amerike to je presne tak isto, ako u nas v piestanoch. pouzivas microsoft software len v tedy, ked to dostanes prikazane, inak ser.es na to.
|
|
To už je zase
Od: wenkovan
|
Pridané:
29.9.2014 10:42
apríl?
|
|
Ovecky
Od: milan.ko
|
Pridané:
29.9.2014 10:47
Je az neuveritelne, ako velmi sa z inteligentnych ludi stavaju zaslepene ovce, ked pocuju "Microsoft".
Skusme si to este raz reiterovat, aby bolo jasne:
PRIKAZ POUZIVAT MS SA VZTAHUJE NA FIREMNE ZARIADENIA. Nic ine. Je to uplne normalna prax, mne byvaly zamestnavatel nanutil jednoeurovy stary Samsung s dvojkovym androidom, mal som sa ist stazovat na sud?
|
|
Re: Ovecky
Od: GustoPiestany
|
Pridané:
29.9.2014 11:03
nie, ale mal si dat vypoved a ist sa hlasit na urad prace. lol!
|
|
Re: Ovecky
Od: GustoPiestany
|
Pridané:
29.9.2014 11:04
heh, ja zalozim firmu, zamesnam mixovacnu sekretarku a nanutim jej nosit kostym, lol! to bude sranda!!!
|
|
Re: Ovecky
Od: ,jh jh ig
|
Pridané:
29.9.2014 11:11
Ty kreten, to nie je sranda, ale predpisove firemne oblecenie, ktore mas pravo v tvojej vlastne firme zaviest a vyzadovat.
Samozrejme za podmienky, ze im to firemne oblecenie zaplatis a budes prispievat na jeho udrziavanie (pranie, zehlenie, opravy, vymenu pri poskodeni, obmenu po urcitom case nosenia).
To je bezne a nie je to nic nezvycajne.
Sice, ako pozeram, pre niekolko kopacov kanalov je to stale velka novinka.
Rovnako si mozes vo firme zaviest len Linux a vyhodit vsetko od MS.
Uplne legalne a bez sudov, ako sa tu snazis ohurovat.
Co by bolo nelegalne, je to, keby si nanucoval sekretarke kupu jej osobneho mobilu, laptopu, auta... takeho, ako chces ty.
To by si mal problem.
Nech sa na tvoje kokotizmy pozeram ako chcem, stale mi vychadza, ze si totalne nevzdelany debil.
Je zbytocne sa s tebou bavit a nieco ti vysvetlovat.
|
|
Re: Ovecky
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
29.9.2014 11:19
No moc nie. Pretože na lunex nezoženie množstvo aplikácií, resp. ich bude musieť upraviť, aby vedeli pracovať na Lunexe...
Ono to zas také jednoduché nie je. A pochybujem že množstvo free aplikácií je možných použiť pre zárobkovú činnosť.
Tam sú tiež nejaké pravidlá.
Aj na Lunexy sú platené aplikácie, softvér.
Kde stále beriete tie nezmysly že je tam všetko zadarmo???
|
|
Re: Ovecky
Od: Wil
|
Pridané:
29.9.2014 11:42
Na lunex nezoženieš nič a neviem ako ako by si ním chcel zarábať. Jedine že by si ho natieral na rožky a predával pri ceste. Na Linux je toho ale veľa hľadaj vzdelávaj sa... Aj češi robia účtovníctvo na Linux
|
|
Re: Ovecky
Od: rgdtzuinlomôkpl,§úô.
|
Pridané:
29.9.2014 12:41
on napisal, ze mozes prejst komplet na linux, nikde nepise, ze to musi byt vsetko zadarmo... ked si moze kupovat soft do WIN tak si moze aj do linuxu... Pointa je v tom, ze ked ti bude zamestnavatel kazat robit prezentacie v skicari tak ich tam proste budes robit, ked sa ti nepaci dovidenia..
|
|
Re: Ovecky
Od: milan.ko
|
Pridané:
29.9.2014 13:08
Ak sa ako zamestnavatel rozhodnem, ze chcem Linux, tak asi si nan vsetko aj zozeniem. To teba vobec nemusi trapit.
|
|
Re: Ovecky
Od: 5eter
|
Pridané:
29.9.2014 13:22
Dalsi, co v skole chybal, ked ucili citat s porozumenim.
|
|
Re: Ovecky
Od: Gatial.
|
Pridané:
29.9.2014 11:14
Pamätáš si svoje slové ktoré si mi tu otriepal ohľadne FBI?
Tak si trochu protirečíš.
Trochu...
|
|
Re: Ovecky
Od: milan.ko
|
Pridané:
29.9.2014 15:07
Nie, nepamatam
|
|
Článok je veľmi neúplný, až zmätočný
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
29.9.2014 11:28
Vôbec sa v ňom nepíše, či hráči majú tie zariadenia "erárne", teda kúpené basketbalovým klubom, alebo súkromné.
Pokiaľ sú kupované z prostriedkov klubu, tak je všetko v poriadku. Pokiaľ sa to ale vzťahuje aj na súkromné zariadenia, tak je to postavené na hlavu. Povedal by som, že možno až protizákonné.
|
|
Re: Článok je veľmi neúplný, až zmätočný
Od reg.: IgorIgor
|
Pridané:
29.9.2014 14:33
debil
|
|
Re: Článok je veľmi neúplný, až zmätočný
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
29.9.2014 14:43
To bol tvoj podpis?
|
|
Re: Článok je veľmi neúplný, až zmätočný
Od reg.: IgorIgor
|
Pridané:
29.9.2014 14:48
To síce nie ale tak keď takto komentuješ a ani si neprečítaš celý článok tak som uznal tento prívlastok za teba hodný.
Mimochodom:
Podľa novín LA Times sa nariadenie nebude týkať osobných zariadení hráčov používaných vo voľnom čase a týka sa služobných zariadení využívaných hráčmi v klube.
|
|
Re: Článok je veľmi neúplný, až zmätočný
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
29.9.2014 14:56
Dík za upresnenie. Ten odstavec som nejako prehliadol...
|
|
Re: Článok je veľmi neúplný, až zmätočný
Od reg.: IgorIgor
|
Pridané:
29.9.2014 14:56
niet zač a toho debila tiež neber úplne vážne :D
|
|
firemny mobil
Od: ded0_j0zef
|
Pridané:
29.9.2014 15:07
kedze ide iba o firemne zariadenia, teda klubove, svoje vlastne mozu mat aj odkusnute jablko aj black currant ci ake len budu chciet, mozu maj aj ericsson GA628 a Balmer sa moze aj roztocit od zlosti.
Do sukromia im zasahovat nemoze.
|
|
Ballmer zakáže hráčom svojho NBA klubu Apple zariadenia
Od: kokooos
|
Pridané:
29.9.2014 15:47
tak mozno len nechce aby sa im tie iphony vo vreckach poohybali.
|
|
Microsoft iPad
Od: b2un0
|
Pridané:
29.9.2014 21:31
Samozrejme sa snazi pomoct svojej byvalej firme, ale taketo promo uz raz epicky zlyhalo, ked MS zaplatil $400 mil., aby treneri NFL pocas hry pouzivali Surface a komentatori ich dalej v priamom prenose oznacuju ako iPady :). Ludi skratka neprinutite, aby zrazu zacali xeroxy nazyvat canonmi.
|