|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
26.9.2014 9:08
FBI, poser sa. To je moja kritika voci FBI. Sukromie je zvrchovane a to najdolezitejsie co moze byt, ak uchyl chce, nech si skuma svoj anal v zrkadle, ale moj nech necha na pokoji. Ahmed The Terrorist nie je debilko, co by si nevedel zostrojit vlastne kryptovanie mobilu, keby chce, tak nechaj FBI laskavo na pokoji slusnych ludi, co sa chrania proti uchylom ako si ty, FBI, ked sa im strati mobil napriklad. Sifrovaniu zdar, a cest praci, FBI. A nech zije TRUECRYPT naveky!
|
|
Re: tamtung
Od: mif
|
Pridané:
26.9.2014 9:28
trukryp sa im podarilo uz rozlozit pod natlakom..
|
|
Truľom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 9:40
No nie je Tvoje súkromie zvrchovanejšie, lebo potom je to nejak takto:
http://dopice.sk/aFB
Ty môžeš byť obeť kedykoľvek! Toto chceš?!
|
|
Re: Truľom
Od: Si kokot?
|
Pridané:
26.9.2014 10:37
Klasicka chyba argumentacie znama ako "slameny strasiak". Ked niekto argumentuje stylom ako ty, neda sa na to rozumne reagovat... Cize mi ostava len jedine: Si kokot?
Zvrchovanost mojho sukromia by mala byt ABSOLUTNA. V praxi to sice mozne nie je, ale obmedzovanie musi byt len maximalne nevyhnutnej miere. Uz beztak dnes maju organy verejnej moci pristup ku nebezpecne vela datam o kazdom jednom.
Z principu preto treba presne taketo iniciativy a maximalna mozna ochrana sukromia mi mala byt samozrejmost.
|
|
Re: Truľom
Od: 4Matelko.
|
Pridané:
26.9.2014 10:39
Ani nemala alogicky ani nemôže byť!
Lebo, Matelko, žiješ v spoločenstve. Takže, Matelko, logicky je Tvoje súkromie z nejaké spoločenského celku to najmenšie. Však?
Máš tie princípy sakra domýlené...
|
|
Re: Truľom
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
26.9.2014 10:58
4Maniak., zasa trepeš!
Áno, spoločenstvo je nadradené jednotlivcovi, fajn.
Ale kto kurva dal právo inému jednotlivcovi na nadradenosť?! Kto definoval, že on má právo špehovať mňa, napriek tomu, že je to presne taký istý človek, ako som ja?!
Si rovnaký debil, ako 80% planéty, ktorý len slepo rešpektuje "zákony" a vôbec sa nezamýšľa nad tým, kto tie "zákony" píše a čom tým reálne sleduje...
Si vlastne učebnicový príklad ovce, ale o to horšej, že nielen tupo mékaš ako ovce okolo Teba, ale ešte aj štekáš na ľudí mimo stáda, ktorí používajú mozog.
|
|
Re: Truľom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:01
Ale to nie je jednotlivec! A každý štát ma nejaké obdobné inštitúcie. Zriadilo ich spoločenstvo v ktorom žijeme.
Ovca si Ty. Uznávaš asi len drogy a anarchiu.
Či máš aj nejaký normálny rozum?
|
|
Re: Truľom
Od: kunkjg u
|
Pridané:
26.9.2014 11:08
Kazdy stat ma obdobne institucie?
Kazdy stat ma institucie, ktore maju bojovat proti zlocinu a chranit nevinnych obcanov.
To je ich uloha.
Nie buzeracia nevinnych, nie buzeracia a podozrievanie neobvinenych a nevinnych, nie sledovanie bez sudneho prikazu, nie hrabanie sa v sukromi bez sudneho prikazu, nie sledovanie cudzincov ktori sa ani nenachadzaju na uzemi usa a podobne lahodky.
Ale obmedzenemu a nevzdelanemu klokotovi, ako si ty, je to abytocne vysvetlovat.
Teba len zabit, svetu sa ulavi.
|
|
Re: Truľom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:10
Ty si jelito...
Prečo si si to tu vymyslel?
|
|
Re: Truľom
Od: ,kukui
|
Pridané:
26.9.2014 11:12
To je realita, nie vymysel.
Vidis aky si klokot, ked ani taketo zakladne a vseobecne zname veci nevies?
|
|
Truľo
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:15
Neklam seba a ani nazavádzaj iných...
|
|
Re: Truľo
Od: k,khj liu
|
Pridané:
26.9.2014 11:16
Dokaz ze klamem a zavadzam.
|
|
Re: Truľo
Od: ...x...
|
Pridané:
26.9.2014 16:16
Vďaka maniak4 zaujímavý link.
Rovnako ako táto diskusia dokazuje aký sú ľudia ... a že sa od druhej svetovej vojny ľudia vôbec nezmenili.
Akurát fotky sú farebné a online.
|
|
Re: Truľo
Od: Kekeket
|
Pridané:
26.9.2014 12:47
4maniak ty niekedy komunikujes ako robot ludvik ked sa s nim hadam.
|
|
Re: Truľo
Od: kekeket
|
Pridané:
26.9.2014 15:39
este by som dodal ze naposledy som ho mal zapnuteho v roku 2003 asi, si jak AI z roku 2003 nakodena stredoskolakom ktora sa snazi hadat sa
|
|
Re: Truľom
Od: je to kokot
|
Pridané:
26.9.2014 12:29
pises klokot, a naco. Je to obycajny nefalsovany KOKOT, a nebojim sa to napisat.
Nie je to vulgarizmus, je to slovo z okraja slovnej zasoby, ktoreho obsahova semantika dokonale vystihuje 4kokota.
|
|
Re: Truľom
Od: Talamasca
|
Pridané:
26.9.2014 22:19
KOKOT je slangove slovo. Na podporu mojho tvrdenia uvadzam ako zdroj: Slovnik Slovenskeho slangu - autor Branislav Hochel.
|
|
Re: Truľom
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
26.9.2014 11:15
Jasné, zriadilo ich spoločenstvo, sú to ich zástupcovia zvolení slobodne a demokraticky. Áno, pekná idea...
Ale opak je pravdou: Keby mali ľudia možnosť obesiť tých hajzlov, 90% by ich určite obesilo, pretože vidia, že tie "inštitúcie" UŽ DÁVNO neplnia svoju rolu. Ale nemôžu ich obesiť, nemôžu ich dokonca ani súdiť, pretože hajzli si potichu a postupne pripravili mechanizmus nedotknuteľnosti.
A keď to nevidíš, máš zrejme dobre nasrané v hlave...
Ok, a končím túto debatu, taký tupec si ani nezaslúži pozornosť normálneho človeka...
|
|
Re: Truľom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:17
Nebol by si lepší od nich. Iba si potenciálny mäsový vrah...
|
|
Re: Truľom
Od: ,k lu lo
|
Pridané:
26.9.2014 11:22
A ty celkom realna sprosta ovca, ktora im vsetko a bez rozumu zozerie a necha sa zodrat z koze.
Samozrejme za hlasneho bekania oslavnych od na svojich panov.
Dokonale vymyty mozocek sudruha maniaka nam bud dostatocnou vystrahou pred kokotizmom a jeho siritelmi, ale aj nevedomymi a tupymi obetami....ako je maniak.
|
|
Re: Truľom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:23
Nič nežeriem. Iba to iným ovciam vysvetľujem.
Nemáš tam náhodou diakritiku? Máš?
Tak ju ráč používať...
|
|
Re: Truľom
Od: lnouinio
|
Pridané:
26.9.2014 11:25
Ty nemas co vysvetlovat, lebo si tupa ovca.
Opat pokus o zmenu temy, ked nemas argumenty?
Teraz ti vadi diakritika?
To je nic oproti tvojmu debilizmu, ktorym sa snazis krmit okolie.
Si tupa ovca.
Mas smolu, uz ta pozname.
|
|
Re: Truľom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:27
A kde mením tému?
Píšem stále o tom istom.
Alebo Ti unikla "nitka"?
|
|
Re: Truľom
Od: kniluiu
|
Pridané:
26.9.2014 11:31
Mas nieco dokazat, tak makaj chlapce.
Nezdrzuje sa zmenou temy, na to ti neskocim.
|
|
Re: Truľom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:33
Spláchni sa...
|
|
Re: Truľom
Od: ,niluo
|
Pridané:
26.9.2014 12:48
Vdaka za radu.
Uz som ta splachol a naozaj sa mi ulavilo.
Poslat hovno ako si ty, dole potrubim, je radost.
|
|
Re: Truľom
Od: brmbolecnik
|
Pridané:
26.9.2014 16:28
co sa vam nepaci, kazdy by mal byt cipovany! nemate co skryvat!
|
|
Re: Truľom
Od: ,knui
|
Pridané:
26.9.2014 11:04
To neries, to je maniak.
Ovca, ktorej keby dali podpisat vlastny rozsukok smrti, lebo to od neho pozaduje Orak Babama, tak by to bez slova podpisal a este sa aj sam obesil.
Ale nakoniec, ved ho poznas, nas miestny klokotko.
Bez jeho kretenizmov, by sa mi ani neratal den.
|
|
Re: Truľom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:06
Kým niekoho začneš urážať, skús čítať s porozumením.
Učia so to deti už na základnej škole.
|
|
Re: Truľom
Od: knuuiiu
|
Pridané:
26.9.2014 11:10
Tak sa tam vrat, potrebujes to ako sol.
Ale s tak postihnutym mozockom, ako mas ty, je uz vsetko zbytocne.
Odjebat ta ako prasiveho psa.
|
|
Re: Truľom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:13
Prečo stále meníš identitu? Sa hanbíš za názor?
Strieľaš ľudí za ich názory?
Ako títo?:
http://dopice.sk/aFB
|
|
Re: Truľom
Od: .ldtlghsip
|
Pridané:
26.9.2014 11:19
Maniak, menis temu, nemas argument na odpoved?
Nic nove.
Od klokota maniaka sa nicoho ineho, ako kokotin nedockame a ked je v koncoch, snazi sa zmenit temu.
Preco by som mal mat rovnaky nick?
Prebehnem prstami po klavesnici a je to.
Ak s tym mas problem, zdochni! ;-)
|
|
Re: Truľom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:21
No, admin vidí koľko máš "nickov" a to svedčí o tvojej bezduchosti. Nedokážeš si ani len za názorom stáť, iba ceríš pomedzi zuby násilie...
|
|
Re: Truľom
Od: kfhd
|
Pridané:
26.9.2014 11:23
Hahaha, takze argumenty naozaj dosli.
Dnes akosi skoro.
Namal si ranajky, alebo si prisiel neskoro do vyvarovna?
|
|
Re: Truľom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:25
Neviem komu čo došlo, ale za truľa vystupuješ najmä Ty.
|
|
Re: Truľom
Od: dtnusr5u
|
Pridané:
26.9.2014 11:27
Tebe to viditelne este nedoslo a zo skusenosti z predchadzajucich diskusii, v ktorych si "hviezdil" tvojimi kokotizmami, je mi jasne, ze tebe to v tomto zivote ani nedojde.
|
|
Re: Truľom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:28
Zasa ďalší "nick" a urážky? Porozmýšľaj o opaku...
Či to "došlo" Tebe...
|
|
Re: Truľom
Od: .luiliuh
|
Pridané:
26.9.2014 11:32
Mas nieco dokazat, tak makaj chlapce.
Nezdrzuje sa zmenou temy, na to ti neskocim.
|
|
Re: Truľom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:43
Ser na to as poď na obed.
|
|
Re: Truľom
Od: tamtung
|
Pridané:
26.9.2014 11:12
posli mi foto tbojho vtaka aj s tvarou a zivitopisom, inak ta beriem ako hrozbu, ze mozes prenasat AIDS...
no posli, ak je ti sukromie ukradnute.
video tvojej zeny poprosim tiez.
|
|
Re: Truľom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:14
Identifikuj sa prvý.
Predsa nebudeš horší ako ja?
|
|
Re: Truľom
Od: tamtung
|
Pridané:
26.9.2014 11:17
hore si prezentoval prezimciu viny, takze si farizej, co rad spehuje,a le seba uz neodkryje. takze bud das fotku, alebo ta oficialne udam ako neznameho pachatela z pedofilie.
polopatisticky:
vyssie, v tvojom prispevku ti nevadilo, ze sa spehuju lduai, inymi ludmo, reprezentujem STAT, takze bud mi das fotky, alebo si totalne nachlastany uz o 11 rano ?
|
|
Re: Truľom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:22
Si si to celé doplietol. O ničom takom tam nie je ani zmienky. Alebo nevieš čítať?
|
|
Re: Truľom
Od: k uliu
|
Pridané:
26.9.2014 11:30
Dopleteny si tu akurat ty.
Vyssie si bol vyzvany, dokazat to, ze klamem a zavadzam.
A odvtedy je tam akosi ticho.
reagujes len na to, co mozes zahrat do autu.
Ale na konkretnu otazku a vyzvu,nktora ta vyzyva nieco realne dokazat, nemas odpoved.
To si cely ty.
Klames a trepes kokotiny, ale realne NIC NEVIES!
Som rad, ze si sa OPAT sam zhodil a predviedol tvoju neschopnost a tupost.
|
|
Re: Truľom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:32
No je ticho. Nemusím na každú hovadinu reagovať. Nemá to cenu. Nasplietaš ďalších xy nezmyslov...
Necítim sa ani tupý a ani neschopný.
A neviem čo si tu okrem hulvátstva predviedol Ty?
|
|
Re: Truľom
Od: xrjkiggu
|
Pridané:
26.9.2014 12:47
Tvoje pocity nie su smerodajne.
Podstatne su tvoje vyroky a kokotizmy, ktorymi sa nas snazis ohurit.
Vyjadrit sa ku kazdej sprostosti?
Ty si ale iny kokot!
Ved mas dokazat svoju pravdu!
Prave si sam sebe a nam vsetkym potvrdil, ze si povedal sprostost, ku ktorej sa nemienis vyjadrovat.
Ani nie ze nemienis, ale NEVIES.
Zhodil si sam seba....
To sa podari naozaj len kokotovi, ako si ty.
Nehraj sa na inteligenta a neskryvaj tvoju tupost za pekne slovicka.
Si len nic nevediaci kokot.
|
|
Re: Truľom
Od: hxcxb
|
Pridané:
26.9.2014 13:36
Navrhujem sa s nim uz dalej nehadat kedze to nema cenu. Odpoved na lubovolny jeho prispevok bude od teraz uz len "si kokot"
|
|
Re: Truľom
Od: 54646
|
Pridané:
26.9.2014 14:40
podporujem.
|
|
Re: Truľom
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
26.9.2014 15:38
Podporujem tiez, pretoze to, co 4Maniak pise, je velmi daleko od zdraveho rozumu.
|
|
Re: Truľom
Od: Hamster.
|
Pridané:
28.9.2014 18:00
A chlapci, čo tak prestať sa pretvarovať?
Vy nestrpíte názor iný ako je ten váš?
To je fakt nízke...
|
|
Re: Truľom
Od reg.: psynoxious
|
Pridané:
1.10.2014 12:39
To že si konšpiračný-proamerický chuj to som vedel, ale že až taký DEBIL, to ma prekvapilo!
|
|
Re: tamtung
Od: cbcbcbcb
|
Pridané:
26.9.2014 10:49
Nie sice o FBI, ale o kokotizme, ktory tam neobmedzene vladne.
Kanada: Kanadská vláda musela varovat své občany, aby si s sebou nebrali do USA hotovost, protože v USA pokud jde o peníze, nefunguje presumpce neviny, nýbrž viny. V USA funguje šedá síť policejních sborů, právníků a dalších zainteresovaných, cílem je obrat turisty o hotovost pod záminkou, že peníze pocházejí z obchodu s drogami nebo jsou určeny pro podporu terorismu.
|
|
Re: tamtung
Od: cbcbcbcb
|
Pridané:
26.9.2014 10:50
Pokracovanie tu, kedze leniva svina, tunajsi admin, NEDOKAZE nastavit pocitanie znakov v prispevku!
Probíhá to tak, že vás policie zastaví pro drobný prohřešek a začne se vyptávat, kam jedete, co tam budete dělat apod. Navrhne prohlídku vozu. Můžete odmítnout, ale může to vyprovokovat ještě nebezpečnější reakci všemocné policie. Pokud najde hotové peníze, zabaví je. Můžete požádat o vrácení, ale to znamená soud, právníky a opakované cesty do místa zabavení, což se vám značně prodraží a výsledek není jistý. Musíte dokázat původ peněz.
Policejní sbory si ze zabavených peněz financují penze a další náklady. Za posledních 13 let bylo takto provedeno 61 998 zabavení, celková částka se odhaduje na 2,5 miliardy.
|
|
Re: tamtung
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:12
Akô môžeš polícií niečo odmietnuť?
Musíš sa podrobiť ich úkonom a zniesť ich konanie. Sťažovať sa môžeš potom. Ak by si mal pocit...
|
|
Re: tamtung
Od: ,kunkgyi
|
Pridané:
26.9.2014 11:16
Klokotik, ved ty nechapes ani pisany text!
Tak do tvojej tupej pozornosti davam len maly vysek "PLATI PREZUMPCIA VINY!!!!"
Chapes o com to je?
Nie, ved si maniak, ty nemusis, ty si klokot.
Stazovat sa mozes?
Kolko casu to zeberie turistovi?
Docka sa toho pocas jeho navstevy kokotistanu?
Zarucene nie!
A o to tu ide, legalne ho pomocou policie a sudov okradnut!
Si mimo ako vzdy.
Odjebat ta, za neschopnost!
|
|
Názory
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:19
Máš veľmi zvláštne názory, ale za tie Ťa nikto nebude vraždiť. Ty však áno? Ty chceš byť vrah? Za názory??
Potom kto je klokotik?
|
|
Re: Názory
Od: liunilgi
|
Pridané:
26.9.2014 12:53
Samozrejme ze chcem!
Odjebat kokota ako si ty, je spolocensky zasluzny cin.
Bohuzial, teraz je to mozne len slovne a len pisomnou formou.
Ale neboj, dizijes sa casu, ked kokotov ako ty, budu vesat za sprostost, nie za nazory, ako sa snazis nenapadne podsunut a OPAT klamat.
Takze nie za nazory, ale za sprostost....
Za nazory ta odjebu na ukrajine.
Chod si to vyslusat.
Kludne aj do ich parlamentu.
Ale na to nemas gule.
|
|
Re: tamtung
Od: delavei
|
Pridané:
26.9.2014 14:29
Vidim vsetky tie negativne reakcie na teba. Kaamo, mas to tazke. Co ale nic nemeni na tom, ze s nimi suhlasim :D Nemam sice chut ta zavrazdit, len by ma zaujimala tvoja zivotna filozofia. Myslim, ze by som sa trochu púobavil. Ale k teme: prosim ta, ty nevies odmietnut ukon policie, ktory je nelegalny? Ty si povinny zniest to, na co maju pravo, nie to, na co pravo nemaju. Ci este aj toto mi vies vyvratit? :D
|
|
Re: tamtung
Od: kekeket
|
Pridané:
28.9.2014 11:35
njn 4maniak by sa nechal bezdovodne zavriet na CPZ a vsetkych policajtov by tam vyfajcil ak by to od neho ziadali, a mozno by sa ani potom nestazoval a myslel by si ze je to normalne. Lebo co cakat od takej kokotiej hlavy.
|
|
Re: tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
26.9.2014 11:16
zdroj:
http://dopice.sk/aGy
|
|
To sme sa dožili
Od: Hmm
|
Pridané:
26.9.2014 9:09
To je pekné, že chcú "vyšetrovať", ale niečo ako súkromie je pre nich úplne nepodstatné. To potom môžme hovoriť, že prečo by nemal mať každý v dome v každej miestnosti kameru s napojením na políciu, veď čo keď sa bude páchať zločin. Nemajú sa čo vŕtať do súkromia ľudí!!!!
|
|
Re: To sme sa dožili
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
26.9.2014 9:19
1984
|
|
Re: To sme sa dožili
Od reg.: gunko
|
Pridané:
26.9.2014 9:24
Ono to raz aj tak skončí ... Už teraz Ťa LG Smart TV pozerá... za chvíľu s príchodom Internet Things Ťa bude odpočúvať aj zubná kefka :)
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 9:42
Vy ste paddnutí na hlavu? Aké súkromie? Ak si z niečoho podozrivý, strácaš nárok na súkromie!
A Tvoje súkromie je najmenej. Podstantá je spoločnosť, štát.
Deti, máte to sakra domotané v tých hlavičkách!!!
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: Wil
|
Pridané:
26.9.2014 9:55
Jediný domotaný si tu vždy len ty. Ak si si to doteraz nevšimol tak choď sa dať vyšetriť.
A ak ti súkromie nieje dôležité tak napíš sem svoje meno, priezvisko, adresu. Ukáž sa či si neni sráč. Pošlem ti fľašu
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:02
Sem nie, neboj. :-)
A už len táto Tvoja reakcia svedčí o Tvojej neskutočnej domotanosti.
Si podriadený systému a spoločnosti. Tvoje súkromie je z toho tá najmenšia a najmenej dôležitá časť. Teda Tvoje súkromie je za určitých okolností dotknuteľné!
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: Wil
|
Pridané:
26.9.2014 10:12
Ty si riadny srandista, fakt :D Súkromie je tvoja jediná vec do ktorej sa ti nemá kto starať a miešať. A keď sa niekto až moc staral a miešal, tak dostal jednu po šufli a bol hore cvičkami
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:14
Ale má a za určitých okolností sa aj musí starať. Práve kvôli takým vypatlancom ako si Ty.
Hore cvičkami či bradou môžeš byť akurát tak Ty...
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: Wil
|
Pridané:
26.9.2014 10:17
Čakám stále na to meno, bydlisko a kde pracuješ...
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:18
Čakaj.
Daj sem to Tvoje...
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: Wil
|
Pridané:
26.9.2014 10:26
Ja si súkromie chránim a je len moje. Ty ho nepotrebuješ tak nezahováraj...
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:27
Chráň si ho. Ale zákon Ti ho obmedzuje. Spoločnosť a jej pravidlá. Nežijeme v anrchií...
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: Wil
|
Pridané:
26.9.2014 10:29
Viem že si to nečítal, tak ešte raz o tej SONY aký sú to hazli:
Jak jistě víte, herní konzole PS3 dlouho odolávala odemčení a její protipirátské ochrany fungovaly. Ne proto, že by byly nějak výjimečné, ale proto, že se je nikdo obcházet moc nepokoušel. PS3 totiž vyšla s podporou Linuxu, díky čemuž se stala velmi populární u nehráčů a sloužila jako levná a výkonná výpočetní jednotka (CELL procesor). Jenže SONY konzoli PS3 dotovala a vydělávat potřebovala na prodeji HW. A když vám zhruba 1/3 prodaných dotovaných konzolí slouží jako výpočetní jednotky a další hry a SW na to nikdo nekupuje, je to problém. SONY se s tímto problémem vypořádala jednoduše. Řekla, že Linux je bezpečnostní riziko (dobrá výmluva) a prostě jej updatem firmware odebralo. A to byl začátek konce.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:31
Ani nie.
No A? Čo vlastne riešiš???
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: Wil
|
Pridané:
26.9.2014 10:35
Tvoje pomýlené názory na všetko, ale už ma to nebaví.
|
|
Čo tak sa spamätať?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:37
Chudátko...
:-)
|
|
Re: To sme sa dožili
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.9.2014 10:40
ja som ho dnes zacal ignorovat, neda sa uz ani odpovedat nic na to co pise..
|
|
hahaha
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:41
To som rád, že raz nekomentuješ.
Dík...
|
|
Re: To sme sa dožili
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.9.2014 10:34
tak vydaj dotovanu konzolu ty, a ked ju miesto hier na ktorych zarabas budu pouzivat na cojaviem facebook, z coho ma lowace Zucker, tak potom sem prid poucovat co a ako...
Chyba je v systeme, predaj konzol je prirovnatelny k predaju na splatky, len to je zaobalene tak aby si to ludia nevsimli. PS4 tiez nebude dake terno, ked maju straty ake maju...
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: Wil
|
Pridané:
26.9.2014 10:36
Však ale nech si vydávaju dotovanú, ale nech nemenia zo dňa na deň čo tam podporované a neni. Len kvôli tomu že nemajú zisky. To je to isté ako ich mobily. Kúpiš to a už je to staré lebo aktualizácie nedostaneš nikdy.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: Wil
|
Pridané:
26.9.2014 10:37
*podporované je a neni
|
|
Re: To sme sa dožili
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.9.2014 10:42
nieze nemaju zisky, oni maju straty :) preto pisem, ze vydavat dotovane konzoly je kktina, za plnu cenu vsak taketo jednoucelove zariadenie nikto nekupi. Resp. sucasna generacia podla mna nemoze byt dotovana, lebo je na urovni superlacneho PC ako cenou tak vykonom.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: lnliuiu
|
Pridané:
26.9.2014 13:00
"
Chráň si ho. Ale zákon Ti ho obmedzuje. Spoločnosť a jej pravidlá. Nežijeme v anrchií..."
Az na to, ty nebesky kokot, ze fbi, nsa, cia a dalsie teroristicke organizacie, nepostupuju podla ziadneho prava!
Podla ziadneho zakona!
A to je anarchia!
Statna anarchia!
Odpocuvanie cudzincov, zbieranie ich udajov, hoci nikdy neboli v usa a pod. je teda co?
V sulade so zakonom spolocnosti?
Akym zakonom, akej spolocnosti?
Odpocuvanie a zbieranie udajov nepodozrivych, bez sudneho prikazu, je co?
Si nic nevediaci kokot, obhajujuci anarchiu, teroristov, zlodejov, masovych vrahov, spodinu ludskej spolocnosti a hanbu sveta!
Si rovnaky ako oni!
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: Talamasca
|
Pridané:
26.9.2014 22:28
Svata prostoto, reagovat na toho obmedzeneho arcikokota je ten najzabitejsi cas ktory sa da premrhat.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.9.2014 9:58
takze sledovanie cez telku sukromnou spolocnostou bez sudneho prikazu je OK? Urcite to neskutocne pomaha spolocnosti i statu..
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:12
A čo a kto Ťa a ako sleduje cez telku???
|
|
Re: To sme sa dožili
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.9.2014 10:15
ak na nieco reagujes, zisti si podrobnosti. Precitaj si este raz prvy prispevok o LG telkach a potom si o nich daco nastuduj...
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:09
Daj link.
Možno si aj nejakú telku niekedy kúpim.
Zatiaľ mám iné priority...
|
|
Re: To sme sa dožili
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
26.9.2014 15:49
Priorita c.1: Klokot?
|
|
Re: To sme sa dožili
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
26.9.2014 10:16
Chlape, Tebe to drbe zo dňa na deň viac a viac.
Áno, ak som z niečoho podozrivý, strácam nárok na súkromie, súhlasím.
Ale kto dal súkromným firmám právo na špehovanie 99,9% ľudí, ktorí nie sú podozrivých z ničoho?!
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:18
Ty si im ho dal. A čo Ťa a kde špehuje? Že chodíš na Internet? No tak nechoď! Že ideš do banky? No tak nechoď!
Atď...
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: sensei-san
|
Pridané:
26.9.2014 10:22
Načo sú mi práva, ktoré nemôžem využívať?
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:24
Lebo asi sú aj povinnosti, nie?
Najskôr sú povinnosti, až potom nároky či práva.
Teda najskôr je zodpovednosť a až potom môže byť sloboda.
Ale nikdy nie anarchia!
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: zlata rybka
|
Pridané:
26.9.2014 11:20
ako suvisia povinnosti s predchadzajucou konverzaciou? preto ze niekto pisal o pravach?
vyzeras ako generator nahodnych viet :D
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:24
A vieš si logicky ukladať vety a ich význam? Práva môžeš mať až vtedy ak máš a dodržiavaš povinnosti.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: zlata rybka
|
Pridané:
26.9.2014 11:36
zaujimave. dodrziavam svoje povinnosti a predsa nemam pravo na sukromie. to je presne to co pises ty. cely cas basnis o tom ze sukromie je posledne a z tvojich slov vyplyva ze nan ludia nemaju mat pravo. zamotavas sa.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:38
Prečítaj si to poriadne a nevkladaj do mojich textov to, čo tam nikdy nebolo!
|
|
Re: To sme sa dožili
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
26.9.2014 15:52
Lenze nas uz nebavi, reagovat na tie sracky co pises, pretoze to nedava logicky zmysel!
Zatial si nenapisal jedinu overitelnu informaciu.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: troll_santa
|
Pridané:
29.9.2014 8:48
cize si prave automaticky usudil, ze on ich nedodrziava, podla mna nevyzera na kriminalnika, chapes to uz?? nic v zlom
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: troll_santa
|
Pridané:
29.9.2014 8:51
odpoved je maniakovi, sry ← ← ←
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: ttip
|
Pridané:
26.9.2014 12:14
Nie! Ak som z niecoho podozrivy, nestracam automaticky narok na sukromie. To ci som podozrivy urcuje vysetrovatel opravneneho uradu (FBI, policia a pod.). Nemoze si hocijaky tajtrlik povedat ze mi bude odpocuvat telefon a spehovat aktivity na nete! Az sudca na zaklade navrhu prokuratora, ktory dostane ziadost od vysetrovatela moze dat s takym niecim suhlas. A tak je to spravne.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 12:17
Hlavne si nevymýšľaj a nauč sa chápať nielen písaný text!
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: muhaha
|
Pridané:
26.9.2014 10:20
súdruhu vidno v akej dobe ťa vychovali, bohužiaľ ŠTB a KGB bol len slabý odvar oproti dnešnej NSA
|
|
Normálka, nie?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:21
Do súdruhov si nádávaj tým, čo Ti vyprázdili z hlavy zdravý sedliacky rozum.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: Idiot
|
Pridané:
26.9.2014 10:40
Pocuvaj ma ty obsedantny primitiv. Ak som pozdrivy, som stale NEVINNY. Ci som pachal protispolocenske konania mi musia preukazat. Mam pravo chranit si sukromie na maximum, ty bohorovny kus rovnostarskeho dobytka.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:26
To nie je vždy tak. A v rôznych krajinách je aj veľmi rozdielny právny systém. A nevymýšľaj si čo nie je. To je taká dobrá rada.
Maximum Tvojho súkromia je podriadené spoločnosti vo všetkých smeroch.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: RIKK
|
Pridané:
26.9.2014 13:23
Nemusis mu nadavat, clovek co tolko sleduje nejake spolocenske zavazky tak obhajuje system, ktory ho tym v mysleni obmadzuje (vid spomenuta anarchia zodpovednost etc) nebude nikdy individulny, nikdy nepride s nicim novym a v podstate je len manipulovany a uz si to ani neuvedomuje. je presne tam kde ma byt a sam to tak chce.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: cize je
|
Pridané:
26.9.2014 15:33
takze aby som to strucne zhrnul, je to kokot. Kadinalny kokot. Nebesky kokot. Jednoducho kokot.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: RIKK
|
Pridané:
26.9.2014 16:18
No, kazdy mame iny styl vyjadrovania
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: Timmy87
|
Pridané:
26.9.2014 12:32
Uz sme tu mali, dokonca aj na Slovensku, zriadenie, ktore nadradovalo zaujmy statu nad zaujmy jednotlivca ... velmi sa neosvedcilo.
http://goo.gl/W10AoH
Nasa sloboda je to najdolezitejsie co mame (ak vobec) - samozrejme sloboda jedneho konci tam, kde zacina sloboda druheho.
:)
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: Wil
|
Pridané:
26.9.2014 9:53
A vieš prečo? Lebo sú ľudia retardovaní, sprostí, nerozmýšľaju. A všetko im to žerú. TV s kamerou? Načo pre boha takú c*ujovinu? Aby som volal cez Skype? Radšej pôjdem s dotyčným von, na kofolu, pivo... Smart ľadničky, smart držiak hajzelpapiera, smart...každú blbosť. Ja to vidím ale na lepšie časy. Sony napríklad za 2014 má stratu 2 miliardy $, čiže na najlakomejšiu spoločnosť došiel mráz. A verím že príde ja na ďalšie.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 9:54
Najlakomejšiu???
To čo je za výraz?
Si zdementnel načisto?
Jedna zo špičkových firiem. Ale kvôli domotaným sprostým hlavám mladých ľudí je všetko prirodzené a normálne úplne naopak!
|
|
Re: To sme sa dožili
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.9.2014 10:01
sony su sraci vydrbani, za pol roka vydavaju uz 4ty Z, top telefon, a akonahle je vonku novy, tak na starych zakaznikov seru. Ja mam SP od marca (ci cojavime kedy) a na to uz nikdy vzivote nebude novy soft. Najblizsie zrejme zas kupim sony telefon, ale pristup k zakaznikom je na bode 0°K
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:04
Keby si nebol somár, podporuješ SONY v kúpe ich výrobkov. Robili vynikajúce televízory a CRT obrazovky. Ak nie najlepšie, tak určite jedny za najšpičkovejších. O elektronike ďalšej ani nehovorím...
Kým budeš spletať obludné reči, siahni do minulosti.
Vydrbaný je akurát tak Ťamťung a im podobné firmy!
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: Wil
|
Pridané:
26.9.2014 10:16
Jedná vec je čo vedia vyrobiť a druhá vec je prístup. Spomeň napríklad na opletačky a súdy kvôli PS
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:20
Prosím???
Všetko z Japonska nieslo neskutočnú vymakanosť a kvalitu. Nejaké súdne ťahanice kvôli Matelkom ma nejak netankujú a v podstate ani neviem o čom je reč. Nehaň firmu o ktorej nič nevieš. Ale na Samsung môžeš kydať od rána do večera. Je dôvod...
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: Wil
|
Pridané:
26.9.2014 10:25
" a v podstate ani neviem o čom je reč. Nehaň firmu o ktorej nič nevieš."
Ja neviem o čom je reč?
http://tinyurl.com/ps3llz6
Keď si niečo kúpim, chcem si stým spraviť čo chcem. Nie aby sa starali do toho.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:27
Ale nehovor. A to je odkedy takto???
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: Wil
|
Pridané:
26.9.2014 10:30
Jak jistě víte, herní konzole PS3 dlouho odolávala odemčení a její protipirátské ochrany fungovaly. Ne proto, že by byly nějak výjimečné, ale proto, že se je nikdo obcházet moc nepokoušel. PS3 totiž vyšla s podporou Linuxu, díky čemuž se stala velmi populární u nehráčů a sloužila jako levná a výkonná výpočetní jednotka (CELL procesor). Jenže SONY konzoli PS3 dotovala a vydělávat potřebovala na prodeji HW. A když vám zhruba 1/3 prodaných dotovaných konzolí slouží jako výpočetní jednotky a další hry a SW na to nikdo nekupuje, je to problém. SONY se s tímto problémem vypořádala jednoduše. Řekla, že Linux je bezpečnostní riziko (dobrá výmluva) a prostě jej updatem firmware odebralo. A to byl začátek konce.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:32
Tak sa do cudzích výrobkov neser a nebudeš mať problém...
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 345353
|
Pridané:
26.9.2014 14:51
ked si ho kupis tak je tvoj ty kokotko.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: Hokojoko
|
Pridané:
26.9.2014 15:10
Ja mam LG Smart TV a neodpocuva ani nesleduje ma. Kamera s mikrofonom je ako doplatkova vybava na USB :) Len treba riadne hladat Smart TV s lobotomiou a mozes mat aj Smart funkcie s interntovym prehliadacom youtube appkou a bez vsevidiaceho oka.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 9:51
Ale majú. Tvoje súkromie je podriadené vlastne všetkému. Nie naopak!
Takže ak treba, musíš sa podvoliť.
A?
Aký máš s tým problém?
Ale tu chceš násilie a brutalitu, anarchiu, akú pozná moslimský svet?
Zastrelia Ťa, odrežú Ti následne hlavu, narazia na kôl a zbytky znivočia ako na smetisku...
Toto si detičky tým vašim súkromím predstavujete??
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: sensei-san
|
Pridané:
26.9.2014 10:23
False dichotomy.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
26.9.2014 10:37
Iste, lebo hlavne v nasej krajine behaju kocovne moslimske gangy, ktore uz urezaly hlavy v troch dedinach na kysuciach a orave a momentalne sa kvoli zime chystaju do teplejsich koncin a idu nahanat panny do okresu Poltar.
Cely problem je, ze FBI sa rozculuje za nic a implicitne vsetko automaticky berie ako prezumciu VINY. Pokial nie som z nicoho obvineny, nemaju mi co smirovat telefon. Pokial ma vysetruju, nech sa paci, sudny prikaz a mozu smirovat kolko chcu. ALE nie plosne a podla nalady, ako by si oni predstavovali.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:40
A žeby mali iný právny systém? Napadlo Ťa aj toto niekedy?
A podľa mňa reagujú prirodzene, vzhľadom na ich úlohy a postavenie v spoločnosti a vo svete.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
26.9.2014 16:08
"A žeby mali iný právny systém?" "vzhľadom na ich úlohy a postavenie v spoločnosti a vo svete."
Ty si aj po sebe citas, co za (s prepacenim) kokotiny pises?
Takze mozu mat iny pravny system a preto spehovat prirodzene chcu a mozu, lebo si takuto ulohu a postavenie vybudovali v spolocnosti a vo svete?
Idiot.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: nie nie nie
|
Pridané:
27.9.2014 18:29
Neospravedlnuj sa, bez prepacenia.
Je to kokot a pise kokotiny.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: xyz2
|
Pridané:
26.9.2014 10:42
Vsetci sme podozrivi z terorizmu...Len ta hrstka co nam vladne su ti doveryhodni, co ?
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:43
Ale tých sme si nejakým spôsobom zvolili. Bohužiaľ.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: xyz2
|
Pridané:
26.9.2014 10:53
Nemyslel som tych nasich, su to len pajaci. Myslel som tych, co sa snazia vladnut svetu a udavat mu smer...
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:56
Myslíš Putina, čínskeho a kórejského vodcu a nevidiac moslimov?
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: xyz2
|
Pridané:
26.9.2014 12:05
Putin a Cina su len protipol tych co myslim.
Keby sa ustavicne do teba niekto cudzi staral, tak sa tiez asi budes branit. Nehovoriac o tom, keby ta chcel dostat pod kontrolu a ovladat ta a zobrat ti vsetko co mas. Potom by si sa citil ozaj slobodny, ze ?
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 12:19
To čo tu aké ujoviny spletáš???
Si zle spal, alebo si si včera málo filmov nakradol?
|
|
Re: To sme sa dožili
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
26.9.2014 16:16
Uz som na po prisiel!
4Maniak je len nedokonaly diskusny robot.
0. Na pozadi bezi vkuse bod 1.
1. Najde v texte slovo zo svojho slovniku vsetkych tem
2. Okamzite o teme vygoogli nejake relevantne dodatocne informacie
3. Tie spoji do par viet a vlozi pod najdeny komentar.
4. Caka na reakciu.
5. Ak sa objavi reakcia, tak z nej vytrhne nejake slova, tie zneguje a doplni svojou malou slovnou zasobou a vlozi pod reakciu.
6. Vrati sa na bod 4.
|
|
Re: To sme sa dožili
Od: xyz2
|
Pridané:
26.9.2014 17:55
Nespletam nic, reagujem na to, o co sa tu cele USA pokusa. To, ze si postvali proti sebe moslimov si mozu sami a tiez ich zidovska politika.
Zatahuju do ich problemov vsetkych dookola a nepriamo sa vyhrazaju kazdemu vojnou alebo sankciami.
Ked zacinala II. svetova, tak sa do toho nechceli miesat, lebo sa to ich netykalo. Teraz zo seba robia celosvetovych policajtov. Ked rusi bojovali v Afganistane, tak Talibanu pomahali a Bin Ladin bol nimi vycviceny. Teraz, ked sa to otocilo proti nim, tak je zle.
|
|
lololol
Od: quix_
|
Pridané:
26.9.2014 9:15
no pani z fbi by mali hlavne pochopit, ze im ide o biznis. goolu a rovnako aj applu. ak sa ich pouzivatelia nebudu citit bezpecne, na ich telefony sa im mozno vyprdnu a obe strany chcu aby stratili co najmenej zakaznikov. kam by sli to je zas druha vec :D. obe firmy si chcu vylepsit meno a apple po fiasku s fappakmi duplom ;D
|
|
Re: lololol
Od: old
|
Pridané:
26.9.2014 9:22
reklama pre tieto firmy ako vyšitá
|
|
Re: lololol
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
26.9.2014 9:23
Tvoja myšlienka je pekná idea. Google ani Apple nemajú ako stratiť zákazníkov, pretože sa nedá odísť do žiadneho iného OS...
Osobne ma tento krok milo prekvapil, ale po skúsenostiach je to IMHO len divadielko, aby sme sa cítili bezpečnejšie, ale v špehovaní sa nezmení nič.
|
|
Re: lololol
Od: baGoLo
|
Pridané:
26.9.2014 9:51
...asi tak... :D
|
|
Re: lololol
Od: neviem meno
|
Pridané:
26.9.2014 9:58
BB
|
|
Re: lololol
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
26.9.2014 16:31
"Podľa Comeyho FBI odštartovala dialóg s Google a Apple a snaží sa "pochopiť čo si myslia a prečo si myslia, že tento krok dáva zmysel"."
Manazer googlu odpovie Comey-ovi: Zakaznici si mozu dat lubovolne heslo a budu sa citit bezpecne. Mimochodom mozem vam dokazat, ze to mame skutocne bezpecne.
If (user.Password.Hash == account.Password.Hash
|| user.Password.Hash == "$xQ#4@@%7*)@#5$!4@" + device.internalID.ToString() + sim.IMEY.Tostring())
{
DecryptDevice();
}
Comey: a mohli by ste mi dat kopiu tohto zabezpecenia?
Vyjadrenie FBI: Google a Apple si myslia, ze bezpecnost je pre uzivatela prvorada a my s nimi suhlasime.
|
|
Re: lololol
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.9.2014 9:26
tam ma co dotahovat hlavne apple... Skoda ze Hermiona ma android... :(
|
|
Re: lololol
Od: Pumukli
|
Pridané:
26.9.2014 9:35
...alebo mozno aj ma iphone, len nepatri medzi tu skupinu vysinutych ludi, co si fotia svoje nahe susky, cici a rici v kupelkach a izbach hotelov, apod.
|
|
Re: lololol
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:06
A myslíš si, že čo robí Tvoja babenka keď je niekde sama? Každý je aj exhibicionista.
|
|
bouda
Od: baGoLo
|
Pridané:
26.9.2014 9:50
podľa mňa je to len búda.
Apple zmenilo šifrovanie, aby nikto nemohol hovoriť, že Android je bezpečnejší z pohľadu ochrany súkromia... Ale kto reálne overí, že nemajú zadné vrátka pre FBI (a iné)?
...a toto vyhlásenie je len krycí manéver, aby FBI uspokojila súkromie-chtivých userov, ale pritom v skutočnosti je všetko po starom.
PS: Kto nie je paranoidný, neznamená to, že ho nesledujú. ;)
|
|
Re: bouda
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 9:53
A nech majú. Veď aj tak nájdu spôsob ako sa v prípade potreby do tých systémov dostanú.
S tým nemôžeš mať problém. Ak si normálny človek, hádam pochopíš...
|
|
Re: bouda
Od: tamtung
|
Pridané:
26.9.2014 11:21
vies, keby som terorista, nepoizvam android, ale urkadnutu Nokiu 3310 a cele FBI a aj ty, mate po ptakach....
|
|
Re: bouda
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:29
A čo mám ja s FBI?
A akože NOKIA 03 sa neprihlasuje na žiadneho operátora, však?
Ak treba, stačí to. Uchovávajú sa vzorky hlasu...
|
|
Re: bouda
Od: Made In Čajna
|
Pridané:
26.9.2014 13:19
Nielen to, cele to siaha dalej. Vraj si aj ukladaju postup v hre Snake a Space Impact.
|
|
Re: bouda
Od: trololo
|
Pridané:
26.9.2014 14:06
a sakra tak to sme v riadnej pici
|
|
Re: bouda
Od: baGoLo
|
Pridané:
26.9.2014 13:51
Yo... pre istotu si ftáka nefotím a ostatné ma až tak netrápi. síce nie som nadšený, ale v princípe vždy platí, že technologický svet o mne vie iba to, čo mu poskytneme.
|
|
Re: bouda
Od: lal
|
Pridané:
26.9.2014 12:17
tak tak, toto je imo jedine spravne vysvetlenie
FBI bude vykonavat svoju pracu
Users budu mat pocit bezpecia
celkova cena: jedna tlacova sprava
|
|
Ako sa dostat k udajom
Od: ZLodej
|
Pridané:
26.9.2014 9:55
Jednoducho teraz bude musieť FBI chodiť priamo za Googlom / Applom a zaplatiť im za odšifrovanie údajov... FBI je asi nasraná lebo za to chcú veľa peňazí...
|
|
kam sme sa to dostali !?!?!?!?!?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.9.2014 9:58
--------------- --------------- ---------------
Takze v podstate mat HW s SW bez zadnych vratok je podla troj-pismenkovych organizacii "mimo zakon" !!!!!!!!!!!!!!!!!!
--------------- --------------- ---------------
|
|
Re: kam sme sa to dostali !?!?!?!?!?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.9.2014 10:00
Za dekadu bude mimo zakon nemat nejaky smart-blb-fón divajs ci nejaku umelohmotnu kartu a za 1/4 storocia bude mimo zakon nemat cip na sledovanie polohy ...
|
|
Vždy sme tam boli, sopliaci!
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:05
No a?
Čo sa čuduješ ako Matelko?
Si sa kedy narodil? Predvčerom??
|
|
Re: kam sme sa to dostali !?!?!?!?!?
Od: sensei-san
|
Pridané:
26.9.2014 10:26
> propagáciu produktu umožňujúceho "ľuďom postaviť sa mimo zákon".
If privacy is outlawed, only outlaws will have privacy - Philip Zimmermann, 1911
|
|
this world of ours
Od: stoneage
|
Pridané:
26.9.2014 10:20
Takze mame tu konflikt FBI, ktora chce spehovat vsetkych a vsetko, a par nadnarodnych korporacii, ktore ju jedine mozu zastavit v zaujme vlasneho PR a ziskov. Za taky scenar by sa nemusel hanbit ani nejaky autor scifi :D
|
|
Re: this world of ours
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:26
Nielen FBI! Truľo, sa spamätaj!
Aj títo všeličo chcú:
http://dopice.sk/aFB
Zabrániš im v tom masakrovaní?
Nie? Si pokakaný???
|
|
Re: this world of ours
Od: stoneage
|
Pridané:
26.9.2014 10:37
dpc daj pokoj s takymi obrazkami takto pred obedom. si normalny?
|
|
Re: this world of ours
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:42
Ja nie, ale tak to dopadne, ak bude mať nejaký debo najzvrchovanejšie to "jeho" súkromie.
Sú tam zábery, ktoré u nás nevidno. A hlavne že sa moslimovia hrabú aj do EÚ!
Chráň nás Pán Boch od nich!!!
|
|
Re: this world of ours
Od: tamtung
|
Pridané:
26.9.2014 11:24
a co takto ist tam do sirie a dat ujovi facku?
ne ty radsej posles svoj vtacik FBI, ze ?
kolko ti davaju za 1 prispevok, ked na kazdeho reagujes a vymyvas mozgy?
alebo sa ulievas zo skoly a beres prispevky a si pociernejsi?
|
|
Logici
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:39
Ty si už vymytý.
ďalší prosím...
:-)
|
|
Re: Logici
Od: top lel
|
Pridané:
27.9.2014 20:12
to ze pouzivas diakritiku a za prispevok zavesis smajl nerobi tvoje slova o nic legitimnejsie, skor to vyzera ze dodrziavas pracovne postupy ;)
|
|
Re: this world of ours
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
26.9.2014 10:45
Jezisi clovece, obvykle si blby tak na pobavenie, ale dnes a v tejto diskusii si uz vylozene trapny a otravny.
Mohol by si zvazit odchod tam, odkial si prisiel (napoveda: do <>...)
|
|
Víkend
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 10:46
Do toho "miesta" sa zvyčajne chodí relaxovať.
:-)
|
|
Re: Víkend
Od: stoneage
|
Pridané:
26.9.2014 10:51
aspon ze mas pozitivny vztah k svojej matke
|
|
titulok
Od: flix
|
Pridané:
26.9.2014 10:27
a WindowsPhone ich kedy bude nasledovat? :)
|
|
Sme a pravda
Od: katan
|
Pridané:
26.9.2014 10:37
Jasne na oko divadielko a zadne vratka otvorene dokoran .... Ty kokos ludia sak uz sa spamatajte. Jedine komu to bude vadit je man-in-the-middle a pod....
|
|
?????
Od: kladivkov
|
Pridané:
26.9.2014 11:05
Nechodím sem tak často, tak sa radšej rovno spýtam. Ten agilný grafoman, 4maniak, ten tu robí gašpara zadarmo, alebo je za to platený? Tú adresu by mal poskytnúť, pretože spoločnosť by si zaslúžila väčšiu ochranu pred jeho stupídnou a zdravie ohrozujúcou argumentáciou. Totok sa snáď ani zahrať nedá....panno marjo šaštínska
|
|
Re: ?????
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:08
Ty si Záhorák?
Nie. Zahrať sa to naozaj nedá...
Ale.
Ale dá sa to pochopiť, keby si uvažoval. V každej spoločnosti sú tlaky, aby stádo poslúchalo a správalo sa podľa nejakých pravidiel To strádo si zvolilo pravidlá a bacharov.
|
|
Re: ?????
Od: tamtung
|
Pridané:
26.9.2014 11:23
urazas zahorakov ?
ok, prave si sa dopustil trestneho cinu, chlapce.
vies akeho ?
|
|
Re: ?????
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 11:34
Dobré...
Ty si sa urazil...
:-)
Daj ešte jeden.
|
|
Re: ?????
Od: tamtung
|
Pridané:
26.9.2014 11:55
idem zit, ty troluj dalej.
|
|
Re: ?????
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 12:19
Pa-pa...
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
26.9.2014 11:28
Pre 4Maniak.
V roku 1940 bolo legalne pre nemeckeho policajta strelit gulku z jeho zbrane do hlavy pravoplatneho obcana zidovskeho povodu a to este aj zo zadu.
To bolo LEGALNE.
Skoda ze nie si zid, a nie je 1940 a ja nie som policajt, ihned by som ti uakzal, ale supa supar superduper su zakony "ludu", chlapce..
|
|
......
Od: kladivkov
|
Pridané:
26.9.2014 11:48
Mimochodom vlani naše súdy povolili minulý rok 1920 odpočúvaní a 112 zamietli, koľko z tých odpočúvaní viedlo k trestnému stíhaniu sa nikdy nedozvieme, ale predpokladám že len zlomok....a bohviekoľko odpočúvaní prebehlo nelegálne
|
|
sifrovanie
Od: +-/
|
Pridané:
26.9.2014 12:19
mam pocit ze FBI sa uz davno dohodla na zadnych vratkach (brutalne velkej brane), teraz uz len potrebuju ovecky co si to kupia.
|
|
Re: sifrovanie
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.9.2014 12:21
Tak ako je na každý zákom okrem kľúča zvyčajne ešte nejaký spôsob ako ho otvoriť.
Podľa týchto logikov by mali aj vložky do dverí robiť nedobytné!
A pritom aj bezpečnostné dvere musia schváliť kriminalisti...
|
|
sloboda
Od: lockator
|
Pridané:
26.9.2014 14:51
Tak šifrovanie považujú za problém, ale pomerne voľný predaj zbraní je v pohode. Podľa FBI asi majú ľudia právo brániť svoju fyzickú slobodu, kým tú duševnú už nie. ccc.
|
|
hmmm.
Od: hmm.
|
Pridané:
26.9.2014 15:26
Ak s tym ma FBI problem, nech poprosia kamaratov z NSA ti im daju pristup k ich zadnym dvierkam v modernych plackach.
|
|
Debili...
Od: Kvík?
|
Pridané:
26.9.2014 16:07
Za toto by dotyčný mal byť okamžite odvolaný. Googlu síce ani tak ani trochu neverím, ale toto je správna vec.
|
|
Re: Debili...
Od: Talamasca
|
Pridané:
26.9.2014 22:32
To bolo iba dobre zinscenovane divadlo pre plebs.
|
|
Re: Debili...
Od: hmm
|
Pridané:
28.9.2014 11:44
Dobre meno starky, mas rad psy ? :) alebo radsej kočky :D
|
|
šifrovanie
Od: Adrique
|
Pridané:
26.9.2014 17:34
Páni diskutúci nado nou, hlavne kľud. Ako nedávne udalosti ukazujú (uniknuté veselé fotografie tzv. celebrít), získanie prístupu k šifrovaným údajom na iPhonoch nie je problém. :)
|
|
Re: šifrovanie
Od: hmm.
|
Pridané:
26.9.2014 18:02
Pokial viem, to s uniknutymi fotografiami celebrit sa tykalo slabo zabezpecenej sluzby iCloud a moznosti hadat heslo tzv. hrubou silou a tak bola len otazka casu kedy jednoduche hesla budu najdene. To co sa pise v tomto clanku je o sifrovani systemu iOS 8 ako takeho.
|
|
counter-terrorist
Od: fbi
|
Pridané:
26.9.2014 18:07
Navrhujem používateľa 4maniak z diskusií vylúčiť. Asi čitateľom už došlo že buď je vážne psichycky chorý a dá sa očakávať že vytiahne raz pištoľ na hocikoho, koho práve stretne alebo iba tu provokuje a takto sa ukája.
|
|
FBI a nevie?
Od: dyk
|
Pridané:
26.9.2014 18:20
Mám taký dojem, že je to len divadlo, ktoré na nás hrajú. FBI má kľúč k dešifrovaniu, len chcú, aby sme sa cítili bezpečne na nete :-) a tak všetko vysipali a oni aby to všetko vedeli z prvej ruky.
|
|
MAYBE or NOT?
Od: Talamasca
|
Pridané:
26.9.2014 22:14
Priatelia, majte oci na stopkach. Toto moze byt naoko zahrana hra, ktora ma navodit iluziu bezpecnosti. Google je verny priatel statnych agentur USA a keby nespolupracovali, zrejme by mohli rychlo prist o svoj biznis. Spolupracovat musia so zakona.
Pre istotu bude lepsie aj tak pouzit sifrovaci nastroj tretej strany. Jeden nikdy nevie.
|
|
Piiiaaar
Od: Nasty
|
Pridané:
26.9.2014 22:18
"Tvrdo kritizuje..."
Je to len divadlo, big-bro ma tieto OS napichnute. Chce uistit uzivatelov, odradit ich od inych bezpecnejsich kanalov (ruske masinky, atd.), aby boli uzivatelia otvoreni a vymienali data, ktore sa potom odchytavaju :-)
|
|
Im nejde o odsifrovanie dat
Od: hmmmmmmm
|
Pridané:
27.9.2014 5:45
Im nevadi ani tak to ze su data sifrovane , ale to ze su sifrovane na VSETKYCH zariadeniach. Predtym mali hned zuzenu skupinu potencionalne podozrivych. Kazdy kto si zapol sifrovanie bol podozrivy. Teraz sa im to podstatne stazi ked budu mat sifrovane mobily vsetci :)
|
|
FBI zasa
Od: .............
|
Pridané:
27.9.2014 18:26
FBI robi zda sa masivnu kampan, ktore zariadenia treba pouzivat, aj ked sa to moze javit prave naopak ...
|