|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
otázka
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.9.2014 10:02
Prečo dnes každý chce všetko riešiť softvérovo a prenos údajov robiť iba cez Internet?
Nerozumiem tomu...
|
|
Re: otázka
Od: Anal Fabet
|
Pridané:
18.9.2014 10:13
aj ty si za navrat k holubiciam ? Len neviem ci mi holubica udrzi a hlavne nestrati 680g 2TB HDD....
|
|
Re: otázka
Od reg.: IgorIgor
|
Pridané:
18.9.2014 11:39
tak 512GB SD kartu by snáď uniesla.. možno aj dve.. :D
ale 4maniak.. klasika..
ono ten sa treba potom spýtať čo je internet..
aký je rozdiel medzi internetom a digitálnym telefónom..
|
|
Re: otázka
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.9.2014 11:48
Píšem o vymakanej analógovej technike. Krásnej a jednoduchej...
Načo do toho pliesť číslicovú techniku a ešte vyššiu vrstvu - softvér???
|
|
Re: otázka
Od: Alino:
|
Pridané:
18.9.2014 12:07
naco sem pises, posli svoj prispevok pohladnicou redakcii dsl
|
|
Re: otázka
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.9.2014 13:12
Ty si truľo.
Áno, ťukám do kompu. Ale viem napísať rukov aj list na papier.
Nemám s tým problém. Rovnako nemám problém s tým, počkať týždeň-dva na písomnú odpoveď.
Ale celkom by potešilo, keby si vedel čítať s porozumením.
Holuby a pohľadnice som nespomenul ani náznakom...
|
|
Re: otázka
Od: Adrique
|
Pridané:
18.9.2014 17:31
ufff, ak by som si mal predstaviť, že by som mal maily riešiť písaním na stroji a posielaním poštou a a voip hovory telefonovaním cez pevnú linku, tak po prvé, všetko by trvalo 100x dlhšie a náklady by boli 1000x vyššie. lákavá predstava pre poštu a pre telefónnych operátorov...
|
|
Re: otázka
Od: AA22
|
Pridané:
19.9.2014 19:07
aha, krystof objavil ameriku :D
|
|
Re: otázka
Od: RIKK
|
Pridané:
18.9.2014 15:28
lebo bez tej digitalnej techniky by si sa koli analogovemu sumu pridanemu do signalu po kazdom zosilneni dovolal akurat tak susedovi do dvora ....ale pri tvojom pristupe mu mozes aj cez plot zakricat :-)
...nehovoriac o tom kolko kablov zo vsade pomizlo odkedy je komunikacia digitalizovana.
|
|
Re: otázka
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
18.9.2014 10:14
Ja pre zmenu nerozumiem tvojim prispevkom.
|
|
Re: otázka
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.9.2014 10:20
To asi málokto z tunajších kapustných hláv.
Stačí si tie príspevky poriadne a pozorne čítať. Hoc aj viac krát a pouvažovať...
|
|
Re: otázka
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
18.9.2014 10:55
Tak mi prosim ta vysvetli ako chces dosiahnut aby hardver fungoval bez softveru (sady instrukcii), alebo opacne.
|
|
Re: otázka
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.9.2014 11:48
analógová technika nepotrebuje softvér!!!
|
|
Re: otázka
Od: Alino:
|
Pridané:
18.9.2014 12:08
ty si anál
|
|
Re: otázka
Od: ku lkj
|
Pridané:
18.9.2014 12:22
A ako chces tu analogovu techniku zabezpecit.
Napriklad ako chces kodovat hlasove prenosy, prenosy dat, hesiel, bankovych udajov.....
Nie panacik, ani elektromechanicka Enigma, sa nezaobisla bez sw.
A potom este raz k tej ekonomike tvojho zazracneho riesenia a mozes nas ovalit aj rychlostou prenosu, pripadne jeho kvalitou.
Prosim neodchadzaj, zabavaj nas, ide ti to...ako vzdy. ;-)
|
|
Re: otázka
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.9.2014 13:01
A čo také potrebujete v bežnej konverzácií utajovať?
Hovorové pásmo stanovili na šírku 3.4kHz. To stačí na hlasové služby úplne v pohode. Existujú asj analógové riešenia, ktoré poznajú využite aj 4x3.4kHz... a sú dosť staré.
Aká ekonomika? Nebolo prakticky treba už nič robiť. Káble boli naťahané a technika bola všade. Stačilo len "zapnúť svetlo."
Akú rýchlosť chcete určovať pri analógovom prenose napríklad hlasu???
Nepíšem o Enigmew. Píšem o tom, ako stráááááááááášne komplikovane číslicovou technikou riešime dávno krásne fungujúce veci - analógové obvody a prenosy...
|
|
Re: otázka
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.9.2014 13:07
http://goo.gl/7wVKQL
si precitaj rok a pol staru spravu, v buducnosti to tak spravia vsetci nie len DT ale aj mobilni operatori. Napr. UPC telefony su cisto na VOIP a vadi to niekomu? nevadi, ekby som chcel pevnu linku tak to mam ajja.
|
|
Re: otázka
Od: lkjkhi
|
Pridané:
18.9.2014 14:20
Co potrebujeme utajovat?
V hlasovej komunikacii sa mozeme bavit o dolezitych obchodnych rokovaniach, osobnych rozhodnutiach, pohnutkach, problemoch, pozadi roznych konani, informaciach o konkurencii, informaciach o vyvoji nasich vyrobkov, obchodnej strategii, financnej situacii.....
To je len maly kusok toho, co vsetko chcem mat tajne!
No tak co ty debil, alo mi dokazes zabezpecit ochranu tychto a mnohych inych udajov?
Podotykam, ze bez dalsich nakladov na hw, sw, financie, cas, bez zmeny kvality a rychlosti.
Ukaz co je v tebe debilko.
Tebe by som nezveril ani ...no uplne nic, ved ty si debil!
|
|
Re: otázka
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.9.2014 14:25
Na jednej strane ma niekto nazývy paranoikom a zaujímavé je, že na tej istej je ich tu plno.
Čo také tajné potrebuješ rozprávať do telfónu? Teroristický útok na svokru, alebo na škôlku do ktorej chodíš?
Debil si sám. Utajovače boli akurát pre armádu, voľne za telefonovalo 80 rokov. A zrazu je s tým problém?
A čo máte v tých hlavách? Nasrané...?
|
|
Re: otázka
Od: hbkj k
|
Pridané:
18.9.2014 15:27
Takze si debil, ktory nedokaze odpovedat na otazku.
Ani na otazku, ktoru sy vypytal sam!
Ake info?
Dal som ti niekolko prikladov zo sfery obchodu.
Ziadny terorizmus a podobne vyplody tvojej chorej debilneh a prazdnej hlavy.
Dal si mi odpoved?
Nie, lebo si debil, ktory jebol do vetra kokotinu, velku ako je on sam a teraz sa z toho nevie vykrutit.
Volne sa telefonovalo 80 rokov a aj sa volne odpocuvalo.
Je doba maximalneho spehovania aj v oblasti, ktoru som spomenul, to nie je paranoja, ale denna realita.
Ano debil, v obchode funguje priemyselna spionaz rovnako, ako v politike.
Takze ake je to tvoje super riesenie?
A odpovedz bez vyhovoriek.
Utajovace.....vidno ze mas prazdnu hlavu, totalne vedomostne vakuum!
Tak pod, pekne krok za krokom, tvoje uzasne riesenie.
Bez dalsich nakladov a v rovnakej kvalite, ako teraz.
Sup sup debil, cakam na to mudro.
|
|
Re: otázka
Od: Neviem
|
Pridané:
18.9.2014 18:00
Nečítal som úplne všetky tvoje výtrtky ale ako už bol niekto spomínal:
1- Nájdi si nejaký nick a prestaň sa podpisovať jebnutím gebule o klávesnicu.
2- Prestaň nadávať 4Maniakovi do debilov. 4Maniak, nech je aký je, je náš.
|
|
Re: otázka
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
18.9.2014 19:15
ano, zrazu je s tym problem. lebo 80 rokov, ked niekto potreboval preniest diskretne informacie, musel ich vlozit do kufrika, kufrik zamknut a poslat cloveka osobne aby ich dopravil tam kde treba.
dnes to spravi v pohode cez internet takmer okamzite.
a ze pre teba najdiskretnejsia informacia znamena bud teroristu, alebo mastenie si salamy pri pecku, to uz je len tvoj problem, ze nemas predstavu o fungovani realneho sveta a biznisu. jedna dobre uniknuta informacia smerom k tvojmu konkurentovi moze totalne odrovnat cely tvoj biznis a potopit firmu.
|
|
Re: otázka
Od: Reg.: x x l l
|
Pridané:
19.9.2014 7:29
Tak zrovna telefonovanie je vo forme analogoveho systemu znacne neefektivne a tie krasne ucelne riesenia, na ktore s nostalgiou spominas, vobec neboli take krasne. Obrovske ustredne (v casoch relatiek vyslovene obrovske budovy, neskor miestnosti), poruchovost, nutnost udrziavat otvoreny okruh pocas hovoru a teda zakonite mat obmedzeny pocet hovorov napr. na medzimestskej urovni... Tak toto vsetko krasne vyriesili digitalne ustredne a dnes prakticky VOIP a spol.
80 rokov tu ale nebola mobilna komunikacia. Kabel ti len tak niekto nedokazal odpocuvat. Jedina moznost bola bud vykopat kabel, alebo sa stat pracovnikom telekomunikacii. Takze ta potreba sifrovat tu nebola, ale stala sa viac nez akutnou prichodom napr. NMT sieti. Vsak my sme sa ako decka bavili v klubovni odpocuvanim NTM hovorov na starom ruskom televizore.
Ja chapem kam touto nostalgiou smerujes, ale doba akosi pokrocila. Hipsteri, co si dnes kupuju gramofonove platne, su skratka marginalna vynimka :)
|
|
Re: otázka
Od: jasomtu
|
Pridané:
18.9.2014 15:51
Ale potrebuje spojovatelku :D
|
|
Re: otázka
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
18.9.2014 19:11
po 1. neexistuje schopna globalna infrastruktura.
po 2. neexistuje realna ochrana prenasanych informacii
po 3. vsetci mame cislicove zariadenia ovladane softwarom. je jednoduchsie pouzivat to co mame, nez sa vlacit s kelimkom na kabliku (kolko jogobely by trebalo zjest, aby sme kazdeho vybavili tymto revolucnym zariadenim?)
|
|
Re: otázka
Od: jgh kgjv
|
Pridané:
18.9.2014 10:58
No jasne, vsetci su kapustne hlavy, len ty jediny si tu Einstein.
Ked sa pozriem na tvoje doterajsie prispevky, tak za debila tu vzdy vychadzas jedine ty.
Takze namiesto blabotania o nicom, vysvetli tym "kapustnym hlavam" co si to vlastne trepal.
Potom to otoc na ekonomicku uroven a predved, o kolko je tvoje hypergenialne riesenie lacnejsie, lahko dostupne, bez dalsich nakladov na hw a aj sw.
Cakam panacik, predved sa.
|
|
Re: otázka
Od: Samael
|
Pridané:
18.9.2014 11:27
veru... všetci sú blázni, iba Ty si lietadlo.
|
|
Re: otázka
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.9.2014 11:49
Nie.
Kolobežka.
|
|
Re: otázka
Od: k kj ig
|
Pridané:
18.9.2014 12:17
A sme doma.
Na konkretnu otazku, standardna odpoved a'la maniak....som kolobezka.
Uverim ak dopises, ze hrdzava, polamana a ukradnuta, pripadne vykradnuta (mozgovo).
|
|
Re: otázka
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.9.2014 13:33
Ty si možno doma. Ja ešte nie...
Ale, neviem na koo to bolo šité, ale asi provokoval na mňa, tak som mu vyhovel. Či?
|
|
Re: otázka
Od: Alino:
|
Pridané:
18.9.2014 20:15
4Maniak, nevedel som ze dokazes byt prijebany ako ten postihnuty fake jozkooo, normalne si jak jeho starsi bracho.
|
|
Re: otázka
Od: 2342342
|
Pridané:
18.9.2014 10:39
pretoze telegraf sa prestal pouzivat v roku 2006.
|
|
Re: otázka
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
19.9.2014 13:40
Nikto tu nepíše o návrate k šnúrke s plechovej krabičke od krému...
Prečo Rusi vytiahli písacie stroje?
Prečo dodnes funguje niečo ako FAX, Ďalekopis, Faximile?
A ešte aj elektrónkové rádiostanice a vysielače ako také.
Kde je softvér, tam je viac chýb a väčšia zraniteľnosť!
|
|
Re: otázka
Od reg.: chatpall
|
Pridané:
18.9.2014 10:48
je to choroba...
ale zase na druhej strane nevyuzijes infrastrukturu ktora je dostupna?
|
|
Re: otázka
Od: tralalalaaaaa
|
Pridané:
18.9.2014 18:37
nemas to jedno cez ake medium sa prenasaju data? na digitalnu technologiu sa prechadza hlavne kvoli tomu, ze po jednom kanaly moze naraz komunikovat ovela viacej uzlov vdaka multiplexu, to by si analogovou technikou dosiahol iba tazko, nehovoriac o tom, ze analogovy prenos vyzaduje ovela sirsi prenosovy kanal ako ten digitalky, kde sa daju aplikovat rozne efektivne kompresie a internet asi preto, ze za prenos dat netreba platit, plati sa iba za pripojku do siete, co sa o klasickom telefonovani, smskovani a inych sluzbach povedat neda
|
|
Re: otázka
Od: siirii
|
Pridané:
19.9.2014 8:17
A k čomu by bolo dobré prenášať niečo analógovo?
Aha asi aby sme mohli všade ťahať dve úplne iné technológie, veď prečo niečo robiť jednoducho. Alebo možno aby nám neefektívny analóg zožral veľké množstvo wireless pásma. Jasné.
Ach, čo tak použiť hlavu?
|
|
Re: otázka
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
19.9.2014 13:42
To tu tvrdím už roky, že vysielacie pásma nie sú nafukovacie. Číslicová techniko nemôže nenažrané ľudské papule donekončna uspokojovať!
Nemusíš vytelefonovávať každý deň hodiny 300 frajerkám a pritom sťahovať tony porna a iných ujovín a zrovna bezdrôtovo...!
|
|
Re: otázka
Od: siirii
|
Pridané:
24.9.2014 10:11
Jasné, takže serme na vývoj, máme nekvalitný analóg a to nám stačí na večné veky a nikdy inak.
|
|
.....
Od: xvzf
|
Pridané:
18.9.2014 10:02
Cool, drzim palce!
|
|
Re: .....
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.9.2014 10:19
Cool - to je nejaké americká dĺžková miera?
Palce nedržím.
Analógová technika už bola vymakaná aj bez softvéru a Internetu. A načo niečo jednoduché, čo už dávno perfektne fungovalo, robíme takto komplikovane? To sotva kedy prijmem...
|
|
Re: .....
Od: ghjghjgh
|
Pridané:
18.9.2014 10:29
tak nam povedz skade ty pises svoje komentare? vysielackou morseovym kodom posielas aj citas webove stranky? ak tomu nechapes tak si to nechaj vysvetlit, inaksie sa zmaz bo si troll.
|
|
ghwby
Od: awjfg
|
Pridané:
18.9.2014 11:04
nehaj tak, ja uz ked vidim Od: 4Maniak tak ignorujem spravy... ano je to tak ale je to pravda.
|
|
Re: .....
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.9.2014 11:24
co perfektne fungovalo? Ked si klikal na tlacitko a na druhej strane kabla niekto sedel a zapisoval? Alebo ked si neskor zdvihol sluchadlo halooooo operator prosim medzimesto, alebo ked potom prisli automaticke ustredne a uz nemusela pchat kable z diery do diery teta? Alebo ked "kazdy" mal doma pevnu linku a niektori sa bavili tak, ze ti vyzvanali o 3 vnoci? Dnes mas VOIP uplne bezne, a to o com je clanok je (alebo aj skype) je o tom, ze sedis za PC mas spusteny programcek a volas. Zadarmo.
|
|
Re: .....
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.9.2014 11:50
Čo ste mali doma, kým niekto objavil DSL technológiu?
Klasický analógový telefón a aj analógový prenos hlasu.
Však?
|
|
Re: .....
Od: neviem nemo
|
Pridané:
18.9.2014 12:22
A čo to stým má teraz spoločné? Však si ak chceš natiahni spagát s plechovkami medzi barákmi a volaj aj tak. Tiež čistý krásny nedotknutý analóg
|
|
Re: .....
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.9.2014 12:30
ano a abolo to nahovno. Tiez analogovy tv bol nahovno, teraz dvbt keby dali normalnu kompresiu je ovela lepsi - resp. oni to vobec nemuseli davat cez dvbt, keby neboli tupi tak by verejnopravne TV spustili pre vsetky SK IPcky cez net, 3Mbit stream by stacil na 720p a bolo by to krajsie ako 4Mbit mpeg2 dvbt. S pevnou linkou bol najvacsi problem (neprijemnost) ze to zdvihol hocikto co siel okolo telefonu, teraz ked ma kazdy mobil sa dovolas tomu komu chces (viacmenej). Doba pokrocila, tiez uz nebyvas v jaskyni ale vo vykurovanom klimatizovanom dome,ci?
|
|
Re: .....
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.9.2014 13:06
Analógový TV mal prirodzenejší obraz ako hociktorý dnešný!
Ten dnešný tzv. pokrok, mne odniesol z vrecka zbytočne kopu peňazí. Ide to smerom čaraz väčšie uštvávania sa ľudí, honbou za peniazmi a podobne. Zrazu je choré mať doma 1-2 roky už vraj starú vec - elektroniku. TV bežne vydržal 10 rokov a nikoho kým sa nepokazil ani len nenapadlo kupovať nový a ja neviem, 3-metrový a podobné nezmysly. Nepíšem tu o jaskyni. Píšem tu o niečom celkom inom. A s tým čoraz viac súvisí nenažranosť ľudí. Narástli im papule a nároky. Si vieš predstaviť, aké komplikované je dnes vytvoriť zariadenia na sledovanie TV cez internet a s číslicovou prenosovou cestou?
|
|
Re: .....
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.9.2014 13:07
Aj tak nakoniec analógový signál - obraz - premieňame do číslicovej podoby a zobrazovače ho naspäť premieňajú na analógový signál pred tým než ho zobrazia.
Načo je v tej ceste tá strašne zložitá číslicová časť???
|
|
Re: .....
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.9.2014 13:09
prave preto, ze nieje zlozita ale jednoduhsia.
|
|
Re: .....
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.9.2014 13:34
Je neuveriteľne zložitá, len navonok sa to až po rokoch obrovských problémov a trápenia zdá jednoduchšie...
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
19.9.2014 8:25
Asi si sa mal lepšie učiť, ak máš pocit, že je neuveriteľne zložitá.
|
|
Re: .....
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
19.9.2014 13:43
Učil som sa elektroniku a výpočtovú techniku - aj číslicové ale aj nečíslicové systémy až moc dobre.
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
24.9.2014 10:10
Asi to nebolo až tak dobre, ak ti to prišlo strašne zložité.
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
19.9.2014 8:24
Žeby preto, že prenášanie analógu je veľmi neefektívne? BTW: Neviem o tom, že by moderné telky premieňali obraz do analógovej podoby predtým, než ho zobrazia.
|
|
Re: .....
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
19.9.2014 13:44
A ako myslíš že je rozvietený pixel?
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
24.9.2014 9:58
Nerozumiem otázke.
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
19.9.2014 9:44
Jasné, nie je nič prirodzenejšie ako zašumený 720x576 obraz a hlavne interlaced.
A prezradím ti ešte tajomstvo. Nič také, ako analógový prenos obrazu v reálnom čase neexistuje, ani neexistovalo, už od prvých prenosov sa obraz rozkladal na riadky a stĺpce.
Najbližšie k analógovému obrazu má celluloid.
|
|
Re: .....
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
19.9.2014 13:47
To hej, ale aj tak to bolo kvalitnejšie a pospomínaj.
Neviem kde si zobral to rozlíšenie, ale pokiaľ viem používali sme 625 riadkovú TV normu a k tomu počet stĺpcov v pomere 4:3 a aj tak bol ten obraz namakanejší a opticky krajší ako mnohé súčasný FullHD paskvyl.
|
|
Re: .....
Od: stoneage
|
Pridané:
19.9.2014 14:28
alebo sa ti domrvil zrak od doby, co si mal CRT TV (-;
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
24.9.2014 10:10
Áno, analógový PAL je skutočne 625 riadkový, ale 49 riadkov neobsahovalo vizuálnu informáciu (neskôr sa v nich kódoval teletext, titulky, atď). Stĺpcov je 720 (ako som už písal), pomer strán výsledného obrazu je ale skutočne 4:3 (aj keď 720x576 je 5:4) nakoľko pixely nie sú pri PAL vysielaní štvorcové.
A ešte raz, tvrdiť, že 720x576 interlaced s horším pokrytím farebného spektra bolo kvalitnejšie a namakanejšie ako progresívne 1280x720, prípadne 1920x1080 je fanatizmus hraničiaci s debilitou.
|
|
Re: .....
Od: fesacisko
|
Pridané:
18.9.2014 14:14
Ale veď cez ten kábel ti to stále ide analógovo...aj cez tu wifi vo vzduchu, tam sú vlnky elektromagnetické...iba ten tvoj telefón toho dokáže viac ty hlúpa slovác
|
|
here we go
Od: kubi
|
Pridané:
18.9.2014 10:15
takze toto je ta (jedna z) alternativa ku skypu na ktoru sme cakali? :)
|
|
Internet
Od: 3x0
|
Pridané:
18.9.2014 10:19
Vsetko co je na sieti je nebezpecne!! Blabolov o bezpecnosti tu uz bolo..
|
|
Re: Internet
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.9.2014 10:21
A čo potrebuješ mať "tajné"???
|
|
Re: Internet
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
18.9.2014 11:27
Vsetko, co nepatri inym ociam/usiam. Dostanes moznost svoje nadobudnute znalosti a skusenosti prezentovat na vysokej pozicii v zaujimavej firme, no na to miesto mali zalusk aj ini. Tak si zaplatia, vytiahnu na teba nieco z minulosti, vytrhnu to z kontextu, zdiskredituju a firma ta posle kade lahsie.
Nedaj boze budes chciet ziskat nejaku statnu zakazku a urobit ju lacno a poctivo. Znovu velka sanca na diskreditaciu.
Ak si sam kapustova hlava a planujes do dochodku len so sklonenou hlavou robit to, co sa podari, tak ano, nepotrebujes mat nic tajne. No netvrdil by som to vseobecne.
|
|
Re: Internet
Od: ku ku li
|
Pridané:
18.9.2014 12:55
Maniak, teda kreten....
Tajne potrebujem mat napriklad prihlasovacie udaje do internetbankingu, hesla, cisla kreditnych kariet pri nakupoch cez ebay, osobne udaje, aby ich nemohol niekto zneuzit.....
To je len maly kusok toho, co vsetko chcem mat tajne!
No tak co ty debil, alo mi dokazes zabezpecit ochranu tychto a mnohych inych udajov?
Podotykam, ze bez dalsich nakladov na hw, sw, financie, cas, bez zmeny kvality a rychlosti.
Ukaz co je v tebe debilko.
|
|
Re: Internet
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
19.9.2014 13:48
Ty si telefonuješ heslá? Fúha... Ty si iný pacient!
|
|
Bleep :-)
Od: provokátor
|
Pridané:
18.9.2014 10:23
Takto fungoval kedysi aj Skype, pokiaľ mo MS nekúpil a nedodrbal. :-( Pevne verím, že tvorca toto dotiahne do úspešného konca a že časom nedopadne ako Skype...
|
|
Re: Bleep :-)
Od: Alt
|
Pridané:
18.9.2014 10:46
No myslim, ze nie tak celkom.
Skype mal propietarny protokol, ktory bol akoze bezpecny. A vytvaral si "samovolne" uzly cez ktore isla komunikacia. Kludne mohol spravit uzol aj z tvojho pocitaca, potom si mohol teoreticky (ak by si vedel hacknut protokol) odpocuvat aj ty. Teda tvoj hovor mohol byt prenasany cez "odpocuvany" uzol aj v starom SKYPE.
|
|
Re: Bleep :-)
Od: provokátor
|
Pridané:
18.9.2014 11:11
Ano, máš pravdu. Mal som na mysli to funkčné hľadisko, nie fakt, že to bol a je propertiárny systém. Dneska už nemožno považovať za bezpečné vôbec nič. Sledovaní sme aj pri chôdzi po meste.
|
|
kecat mozu co chcu
Od: chumac
|
Pridané:
18.9.2014 10:59
Pokial to nieje opensource mozu slubavat hory-doly. Pokial kod nieje verejne pristupny a auditovatelny je nedoveryhodny a priori.
|
|
Re: kecat mozu co chcu
Od: asdasda_§
|
Pridané:
18.9.2014 14:53
tiez sa mi nepaci, ze nie je open source... skoda tesil som sa, ze prejdem na bleep, bohuzial zatial vyzera lepsie Tox
|
|
Re: kecat mozu co chcu
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.9.2014 14:57
A ešte taký Adobe Photshop nech je tiež ako free. No nie?
Aspoň by ho nikto nekradol a ľuďom by zasa zavoňali aj iné programy...
|
|
Re: kecat mozu co chcu
Od: 2342342
|
Pridané:
18.9.2014 16:13
ty si taky blbec. Radsej len citaj a nekomentuj lebo sa zhadzujes v kazdom prispevku. Najhorsie na tom je ze veris tomu co pises.
|
|
Re: kecat mozu co chcu
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
19.9.2014 8:43
vole, 4Maniak., Tebe dnes jebe ešte viac ako štandardne...
Čím to je?
|
|
Re: kecat mozu co chcu
Od: hmm.
|
Pridané:
19.9.2014 11:03
Picha si vodu z pracky.
|
|
Skutocna decentralizovana siet - Croconaut
Od: Croconaut
|
Pridané:
18.9.2014 11:12
A co tak radsej podporit a zacat vyuzivat skutocnu decentralizovanu siet ako Croconaut?
Ziadne centralne servre, ziadne centralne odpocuvanie, ziadne poplatky telekomunikacnym a internetovym providerom.
|
|
etser
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
18.9.2014 11:13
Fico toho tiez nasluboval...
|
|
Re: etser
Od: Fico.
|
Pridané:
18.9.2014 18:19
Ale musíte uznať, že Vám nikto nemôže dať toľké istoty aké Vám my môžeme sľúbiť!
|
|
V niektorych rodinach to funguje takto
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
18.9.2014 11:34
https://www.youtube.com/watch?v=kLO1djacsfg
|
|
Bleep :-)
Od: provokátor
|
Pridané:
18.9.2014 11:47
Ide niekomu ten Bléép? Na nednom stroji z xpčkami sa nedá nainštalovať a na nótbuku s win7 to padá. Škoda, chcel som to vidieť, ale počkám si na stabilnú verziu, ktorá dúfam onedlho aj bude.
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
18.9.2014 12:07
vela je uz komunikacnych softov a to je chyba, jediny skype prekonal vsetkych, ani icq ani msn nemali sancu. teraz ked to ma mrkvosoft tak uz zas sa snazia aby nieco prebilo skype, a zas aby vela uzivatelov zlanarili a tym aj cenu zvysili aby mohli predat. Jedine co zacalo byt konkurencie schopne je viper ale nemyslim ze ten to zmeni, budu musiet nieco prevratne doniest do toho, sukromie to urcite nieje co uzivatela presvedci, kedze na nete nieje ziadne. skype ziskal vdaka telefonovaniu a videohovoru, pretoze bol prvy a potom mali ostatny, pamatam sa ze telekom vtedy chcel zakazat taky prenos lebo im klesol zaujem o ich internetove volanie sluzbu.
|
|
ppjmb
Od: kphqd
|
Pridané:
18.9.2014 12:10
http://dopice.sk/aAO
|
|
Horkýže Slíže...
Od: Denník...
|
Pridané:
18.9.2014 17:50
Potom príde väčšia firma pod záštitou NSA s peniazmi vlády USA ktorá tvorcu tohto softvéru odkúpi a "anonymná" komunikácia bude opäť pripomínať...
"Ak čítaš tieto riadky, nikomu to nepovedz, môj život bol krátky a krásny až na jednu vec - Všetko by to bolo skvelé, ale prečo to ten blbec celé moderoval..."
|
|
pre milovnikov techniky
Od: johnyyyyyyyyyyyyyyyy
|
Pridané:
19.9.2014 10:22
ano, rozdiel je v tom že ked vypadla elektrina, tak si zavoláš prd makový cez super ip telefon, ale cez klasickú pevnú linku áno.
|