|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DSL software
Od: rolh
|
Pridané:
16.9.2014 13:41
Moze DSL uvolnit ich software vytvoreni na tento ucel ako open source?
|
|
Re: DSL software
Od: liliputin
|
Pridané:
16.9.2014 14:12
ja pouzivam alzu len ako katalog produktov kde sa da pekne hladat podla parametrov a podobne, ked najdem co chcem hladam cez heureku najvyhodnejsiu ponuku a neraz staci nay alebo datart...
|
|
Re: DSL software
Od: baGoLo
|
Pridané:
16.9.2014 16:30
taky tak. :)
|
|
Re: DSL software
Od: fuj alza
|
Pridané:
16.9.2014 19:55
Alza má často chybný popis. Parametre si nakoniec vždy skontrolujem aj inde napr. u výrobcu.
|
|
Re: DSL software
Od: čurza.sk hehehe
|
Pridané:
17.9.2014 9:48
alza a ich casto chybne popisky, literarne diela a pod... pre jednoduchych ludi idealne
a v neposlednom rade ten teply degenerovany mimozemstan, ach
|
|
Re: DSL software
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
17.9.2014 10:55
no este nech sa ludia stazuju ze maju vyssie ceny.. nie aby boli radi ze maju jeden z najlepsich back office-ov na slovensku ak nie najlepsi co sa tyka hlavne rma... radsej si osobne za taketo nieco priplatim aj vyssiu sumu ked viem ze bude so mnou jednane normalne a vybavim bez prietahov co potrebujem.. v alze nakupujem od zaciatku kedy martin sedel pri jednom malom stoliku na zamockej a je pravda ze mali kedysi nizsie ceny a aj ked sa to postupom casu v tomto smere zhorsilo a zacali okrem vypoctovej techniky ponukat aj kopec dalsich inych produktov ktore prakticky vobec nepatria do takeho obchodu (a aj rozne tie marketingove vizie pepikov) tak jedna vec nesla nikdy k horsiemu ale naopak k lepsiemu a to je prave rma oddelenie co si myslim ze je pri vyrobkoch ktore nie su spotrebnym materialom to najpodstatnejsie na co by mal clovek prihliadat pri nakupe... howgh :)
|
|
Re: DSL software
Od: čurza.sk hehehe
|
Pridané:
17.9.2014 11:05
Hej, pozemstan, negativne veci ohladom reklamacie mam od znamych, takze v alze ty back-ofis nekupim ani redukciu na sim kartu. hehehe
|
|
Re: DSL software
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
17.9.2014 11:46
paci sa :)
|
|
Re: DSL software
Od: čurza.sk hehehe
|
Pridané:
17.9.2014 13:19
praveze nepaci sa, hehehe, pozemstan
|
|
Re: DSL software
Od: tluk
|
Pridané:
17.9.2014 22:59
te vase nazory znamych typu.... kup amd lebo ma cervenu krabicu preto je lepsi jak intel... sad story bro, skus radsej aj nieco sam. hehehe.....
|
|
Re: DSL software
Od: 221212
|
Pridané:
26.9.2014 23:50
minusko ty zmrd
|
|
Re: DSL software
Od: Dmjmd
|
Pridané:
4.11.2014 0:11
Prestan hulit. V alze som uz vybavil 5 reklamacii takou rychlostou o ktorych sa inym eshopok ani nesniva.
|
|
Re: DSL software
Od: mooog
|
Pridané:
6.12.2014 19:28
vsak prave to, alza predava vseliake suviksy, musi mat dobre rma, ja kupujem tam kde nepotrebujem nic rekalmovat...
|
|
Re: DSL software
Od: ase
|
Pridané:
18.9.2014 19:12
Co to trepes? Na notebooku mi odisla nabijacka musel som dat aj tak cely notebook po 2 mesiacoch apalevania a vyhrazanim sa soi mi vratili peniaze ze neopravitelna chyba :D udaje sli do smutku predsa kto rata ze pri pokazenej nabijacke nevratia book. Btw s druhou nabijackou siel.
|
|
Re: DSL software
Od: deb
|
Pridané:
1.11.2014 20:56
Ty si aký lumen. V článku sa píše, že pre Slovensko je v Alze iná, vyššia cena. To akože v iných krajinách má Alza zlý backoffice? Pochopil si vôbec tento článok alebo si sa chcel len pochváliť že poznáš genézu Alzy. Ja napr. poznám celú genézu Agemu :) a ako to súvisí s rozdielnymi cenami ? hmm
|
|
Re: DSL software
Od: ikl
|
Pridané:
16.9.2014 16:37
ja na vyhladavanie podla parametrov pouzivam radsej www.czc.cz
|
|
Re: DSL software
Od: cct fiko
|
Pridané:
23.9.2014 22:30
czc.cz klamalo tech. udajmi v letaku na co par mojich znamych doplatilo aj ked som ich varoval odvtedy som s nimi skoncil
|
|
Re: DSL software
Od: narod
|
Pridané:
29.9.2014 20:20
Vie to o nás celá EU, že Slovensko je je...tý národ.
|
|
Re: DSL software
Od: alter012
|
Pridané:
16.9.2014 16:59
Tiež z 99% iba ako porovnanie a prehľad ponuky .
|
|
Re: DSL software
Od: Sloniiik
|
Pridané:
16.9.2014 20:54
Iste to s tym datartom myslis vazne? Od nich uz v zivote nic nekupim. Datart je pre slusne povedane jednoduchsich zakaznikov.
|
|
Re: DSL software
Od: Olympia vsetko naj
|
Pridané:
17.9.2014 7:54
No napr. ja si radsej priplatim 5-10 € a kupim nieco v kamennej predajni, kde to mozem ist pohodlne vratit v pripade reklamacie ako cez najlacnejsi e-shop.Aj v Datarte sa daju obcas vychytat akciove veci.
|
|
Re: DSL software
Od: lao
|
Pridané:
25.9.2014 11:59
ach chlape. najdi si kamennu pc predajnu ako datart alebo nay kde su veci tiez predrazene. este kamenne pc male predajne su o 5-10-20eur lacnejsie oproti alze
|
|
Re: DSL software
Od: Brano Pivecko
|
Pridané:
17.9.2014 9:39
Celkovo SK a CZ je elektronika draha (aj heureka) ak mate moznost tak www.geizhals.at a ine.
|
|
Re: DSL software
Od: 5eter
|
Pridané:
16.9.2014 15:03
"Server DSL.sk tak uskutočnil pomocou vlastného na tento účel vytvoreného softvéru..."
To myslia MS Excel?
|
|
Re: DSL software
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
16.9.2014 15:14
Jasné, 1500+ produktov z rôznych webov do excelu...
To, že Tvoje schopnosti sa pri ňom končia predsa neznamená, že je to tak u každého...
|
|
Re: DSL software
Od: werwerwerwe
|
Pridané:
17.9.2014 7:37
akoze excel je taky nastroj, ze tvoje predstavy ani nevedia co dokaze.
|
|
Re: DSL software
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
17.9.2014 10:57
ved nie nadarmo sa vola excel cize "vynikoš" :D
|
|
Re: DSL software
Od reg.: cca01
|
Pridané:
16.9.2014 16:01
najkôr nejaký python skript
|
|
rkpip
Od: euohr
|
Pridané:
16.9.2014 18:01
cele zle, oni pouzili excel a RAND funkciu
|
|
Re: DSL software
Od: quix_
|
Pridané:
16.9.2014 20:02
ja typujem perl :D
|
|
Re: DSL software
Od: raz100raz200
|
Pridané:
17.9.2014 7:54
Srandicky? Perl je super.
|
|
Re: DSL software
Od: perlicka
|
Pridané:
17.9.2014 10:08
ako hracka pre 5-rocnych buducich programatorov
|
|
Re: DSL software
Od: baGoLo
|
Pridané:
16.9.2014 16:31
...takže tipujem, že sa v krátkom čase dočkáme nejakých capcha otráv práve kvôli takýmto "projektom".
|
|
Re: DSL software
Od: Dghshshs
|
Pridané:
17.9.2014 7:53
A heureka prosim ta co robi ? Alebo google ?
|
|
Re: DSL software
Od: migg
|
Pridané:
17.9.2014 9:35
Heureke musis servirovat xml feed.Tak isto aj googlu ak to chces mat v ich porovnavaci...
|
|
Re: DSL software
Od: baGoLo
|
Pridané:
17.9.2014 12:44
Heureka je len agregátor feedov, ktoré poskytnú priamo obchody. Sú bežné prípady, kedy obchod na heureku neposiela celý sortiment, ale len časť (z obchodno-marketingových dôvodov)
A Google zasa robí len to, čo má inštruované v SEO inštrukciách...
|
|
Re: DSL software
Od: janino123
|
Pridané:
22.9.2014 21:49
čo robí google, ti nepovie nikto, takže druhá časť príspevku je dosť out...
|
|
Re: DSL software
Od: Martin21_
|
Pridané:
29.10.2014 11:22
Peter, pracujes v mall.sk? :)
|
|
bliat
Od: grun
|
Pridané:
16.9.2014 13:41
Nieeee, uz aj tu je ten hnusny zeleny kondom? :-/
|
|
Re: bliat
Od: looooooool
|
Pridané:
16.9.2014 13:42
lol
|
|
Re: bliat
Od: rolh
|
Pridané:
16.9.2014 13:43
Myslis ten zeleny krokot?
|
|
Re: bliat
Od: Murkoslav
|
Pridané:
16.9.2014 14:52
A najodpornejšie je, keď sa snaží ten český hlas hovoriť po Slovensky.
|
|
Re: bliat
Od: jasomtu
|
Pridané:
16.9.2014 15:14
Presne! Uplne si trafil. Neskutocne to pili usi.
Ale to mas vsade cech nedokaze hovorit po slovensky aby si ho neodhalil :D
|
|
Re: bliat
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
16.9.2014 18:30
Si zober to že niekto ti má za ťažké lóve navrhnúť reklamu čo ťa má spropagovať, a on príde s hentým otravným zeleným retardom.
http://tinyurl.com/peubqrl
|
|
Re: bliat
Od: Olympia vsetko naj
|
Pridané:
17.9.2014 7:55
Nahodou, moja 2 rocna dcera ho zerie :D
|
|
Re: bliat
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
16.9.2014 19:02
No okrem Zdeňka Izera. :D
|
|
Re: bliat
Od: krokotil dandi
|
Pridané:
16.9.2014 20:46
POZEMSTAN, TY ESTE NEMAS SKVELY ANTIVIRUS MACAFFE?
|
|
Re: bliat
Od: kraken0000000000
|
Pridané:
16.9.2014 20:55
scream("100 tabletov tyzdene ...");
|
|
nszas
Od: prbmf
|
Pridané:
16.9.2014 20:59
McAffe lol to nie je antivirus to je virus ! :D Ved to je skoro v kazdom novozakupenom pc :(
|
|
Vysvetlivky
Od: Papas.
|
Pridané:
17.9.2014 7:42
Podniková sféra používa trošku lepšie riešenia od McAfee.
A zasa, boli tu skôr ako ESET aj s ich NODom. A o vírusoch v McAfee už čosi vedia...
|
|
Re: Vysvetlivky
Od: spectra
|
Pridané:
17.9.2014 8:44
McAfee bol niekedy davno naozaj jeden z poprednych antivirakov a s kasperskym sa bili o prvenstva... lenze kto mohol za to ze diviziu McAfee kupila ina vacsia spolocnost a postupne ju dostali do upadku... Neveim ci mam spravnu info ale myslim ze terajsim vlastnikom McAfee je Intel a inetel ma myslim dost inych starosti ako riesit otazku aky kvalitny je McAfee... lenze kazdy free antivir a security system je aky je ved je free... komercne pro verzie security systemov su predsa o nieco prepracovanejsie samozrejme netvrdim ze su naj... nezastavam sa ziadneho antiviraku a ani HW firewallu pretoze vsetko je vytvorene ludmi a tym padom ludia to potom aj vedia obist :) vsetko chce len cas a dobry prepoctovy vykon :)))
|
|
Re: bliat
Od: dagi1984
|
Pridané:
17.9.2014 10:37
https://www.youtube.com/watch?v=bKgf5PaBzyg
|
|
ak su ludia ochotny u nik kupovat, nevidia dovod predavat
Od: sarusian
|
Pridané:
16.9.2014 13:42
za ceny, co su inde (nizsie) - ja osobne som od nich nekupil ani srubku, koli tomu, ze u inych obchodnikov je to lacnejsie
|
|
Re: ak su ludia ochotny u nik kupovat, nevidia dovod predavat
Od: pozor nato
|
Pridané:
16.9.2014 13:44
...niekedy vo velkosklade nekupis za cenu co ma alza pre end-usera. NEFANDIM ALZE!
|
|
Re: ak su ludia ochotny u nik kupovat, nevidia dovod predavat
Od: alzak
|
Pridané:
16.9.2014 13:54
bejavalo. V poslednom case (mozno tak rok, rok a pol) ked idem nieco kupit a porovnam si ceny tak alza takmer vzdy nieje najlacnejsia a rozdiel byva dokonca dost vyrazny. Dokonca TV som kupul v NAYku kde bol lacnejsi o 100 eur! chapete v nayku co bolo pre mna neuveritelne plus mi ho doviezli zdarma ale to by aj alza.
podla mna alza momentalne tazi z minulosti a dovere takze si moze dovolit aj zvysit ceny a ludia tam budu zo zvyku stale nakupovat.
a to ze ma na eu obchode nizsie ceny je presne tak ako ked zacinala u nas, ako inak nalakat zakaznikov pri konkurencii. reklamou a cenamy
|
|
Re: ak su ludia ochotny u nik kupovat, nevidia dovod predavat
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
16.9.2014 14:44
Na jednu stranu alza ma fakt brutalne pohodlny a rychly osobny odber. Reklamacia bola tiez ukrutne rychla a pohodlna (doobeda reklamacia, vecer uz novy tovar).
Na druhu stranu, je fakt, ze vzdy bola drahsia, ako ostatne konkurencne obchody (s vlastnym skladom), ale co predvadzaju poslednu dobu... to uz zacina byt aj na mna vela.
Pred tyzdnom som si kupil mensiu zostavu (doska,cpu,ram,zdroj, bedna) a vcera som zistil, ze uz toto vsetko stihlo zdraziet o 18 EUR! U RAM to trochu chapem - celosvetova dohoda. No preco ostatne komponenty?
|
|
Re: ak su ludia ochotny u nik kupovat, nevidia dovod predavat
Od: Sloniiik
|
Pridané:
17.9.2014 7:46
A kde je presne v tvojom pripade problem? Kupil si pred tyzdnom, tak to mas lacnejsie nez teraz. Ceny nie su konstatne, hybu sa. To je objav, co? A ked rozumies celosvetovemu kartelu RAMiek, tak preco sa cudujes v pripade inych komponentov? Ved Intel si moze tiez dovolit zdraziet ich produkty a ludia ich aj tak budu kupovat...
|
|
Re: ak su ludia ochotny u nik kupovat, nevidia dovod predavat
Od: slecna.l
|
Pridané:
17.9.2014 14:43
A ak budes chodit nejaky produkt casto obdivovat, zvysi sa jeho cena. Robi sa to aj s letenkami, s hocicim... ak o to dlhsie nikto nezavadi, cena zase klesne.
|
|
Re: ak su ludia ochotny u nik kupovat, nevidia dovod predavat
Od: huanggg
|
Pridané:
16.9.2014 14:45
hej, ale zas casto najlacnejsie byvaju veci v shopoch niekde v Narnii odkial ked sa zarata postovne, tak alza uz vie konkurovat, a nakolko ju mam asi 500m a pri niektorych veciach je odber ihned, plus daka zlava ako student s ISICom :P
|
|
Re: ak su ludia ochotny u nik kupovat, nevidia dovod predavat
Od: huanggg
|
Pridané:
16.9.2014 14:48
priklad USBcka - kingston fury 16GB, najlacnejsie okolo 10E, posta 3E, alza 12,5E, s ISICom 11.9E :D ...samozrejme neratam edSystem kde je za necelych 10E
|
|
Re: ak su ludia ochotny u nik kupovat, nevidia dovod predavat
Od: jasomtu
|
Pridané:
16.9.2014 15:17
Vsak aj ty raz dostudujes. :D
Nie som neprajnik tak drzim palce.
|
|
Re: ak su ludia ochotny u nik kupovat, nevidia dovod predavat
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
16.9.2014 19:25
s ISIC az 4.8% zlava? neverim. pred 3 rokmi som s ISIC kupoval cosi z alzy v celkovej hodnote cca 50€. tusim RAMky a chladic ak si dobre pamatam. zlava na ISIC bola celkovo pod 50 centov, teda menej nez 1%
|
|
Re: ak su ludia ochotni u nich kupovat, nevidia dovod nepredavat
Od: ebay
|
Pridané:
16.9.2014 19:52
minule som kupila 128 GB USB kluc z ebay.co.uk, post. zadarmo, menej nez £8
|
|
Re: ak su ludia ochotni u nich kupovat, nevidia dovod nepredavat
Od: taktovkou
|
Pridané:
16.9.2014 20:13
takých sme tu už mali, odstrihnute káble v obale ala ťiň-ťoň za peďešáť
|
|
Re: ak su ludia ochotni u nich kupovat, nevidia dovod nepredavat
Od: jvn
|
Pridané:
17.9.2014 10:51
noze skus nan nahrat 128GB.. uvidime, pri akom cisle sa nahravanie zastavi... tipujem ze niekde okolo 8GB ak nie menej :)
|
|
Re: ak su ludia ochotni u nich kupovat, nevidia dovod nepredavat
Od: sdsfgdsfgsdg
|
Pridané:
17.9.2014 13:25
vacsinou su tieto fake 4GB.
nahravanie sa nezastavi, ale ked budes chciet svojich 128GB nakopirovat spatne z USB niekde inde budu data poskodene.
|
|
Re: ak su ludia ochotny u nik kupovat, nevidia dovod predavat
Od: mimopomozemstan
|
Pridané:
17.9.2014 11:08
Sedesat centov zlava, mmmmm. Panko musi byt ina socka
|
|
Re: ak su ludia ochotny u nik kupovat, nevidia dovod predavat
Od: Hadimrska
|
Pridané:
18.9.2014 9:19
Ale no... preco take invektivy? Ved napisal ze je student. A ti maju vzdy viac casu ako penazi, rovnako ako dochodcovia. Takze je to uplne normalne ze maju najlepsi prehlad kde je co najlacnejsie.
|
|
Re: ak su ludia ochotny u nik kupovat, nevidia dovod predavat
Od: Tomáš86
|
Pridané:
26.10.2014 7:57
Súhlas. Akurát beriem r9 270 za 160e,edsystem ma 210e. Trochu rozdiel. Nechápem, čo tu plačkáte. Však objednávajte priamo z Číny.
|
|
Cena sa da.
Od: Maco333
|
Pridané:
16.9.2014 13:51
Z mojej skusenosti (a toho som uz kupil v Alze ze dost) mozem povedat, ze maju ceny vyssie cca 2-3 eura pri sumach okolo 50-100eur. Tych par eur mi ale stoji zato, ze mam lacne dorucenie na vydajne miesto(ktora je blizko mojej prace), pri reklamacii nemusim nic posielat, ale len doniest na ich vydajne miesto.Taktiez, vacsinu z toho co som potreboval mali skladom a defakto som to mal hned druhy den.
Oplati sa pozerat ich akcie - hlavne black friday :-)
|
|
Re: Cena sa da.
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
16.9.2014 14:13
Vykašľať sa na firmu a jej výrobky ktoré musím reklamovať!
Súčiastky posudzujem práve podľa reklamácií. U firmy, u ktorej mám reklamácií najmenej, asi niečo lepšie funguje, však?
|
|
Re: Cena sa da.
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
16.9.2014 14:48
Nebud prosim ta hlupak. 99% elektroniky je zapecatenych a zabalenych, takze alza ani iny obchod priamo do styku s vyrobkami neprichadzaju.
U vyrobcu... to by som ti uveril, ale alza a ostatne obchody su len prekupnikmi.
|
|
Re: Cena sa da.
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
16.9.2014 15:06
Nepíšeš celkom o vedomostiach, ale iba vlastné domnienky...
|
|
Re: Cena sa da.
Od: jasomtu
|
Pridané:
16.9.2014 15:21
Podla zakona ak bolo nieco vystavovane, pouzivane alebo je poskodene musia ta o tom informovat. Alza to robi priamo na ich webe kde si mozes taketo veci kupit za nieco lacnejsie. Inak nikdy nic nerozbaluju. Nikde ti to nerozbalia. Vsak aj na co by to robili?
Ale aj tak Alzu bojkotujem uz vela rokov lebo su fakt predrazeny. Dokonca aj Agem mi dava lepsie ceny ako Alza. A ty su tiez drahy.
|
|
Re: Cena sa da.
Od reg.: Nephilim
|
Pridané:
16.9.2014 17:22
ze agem, to je jake retro
|
|
Re: Cena sa da.
Od: 255.255.255.0
|
Pridané:
16.9.2014 17:36
Alza sa nestiti predat pouzity/rozbaleny tovar ako novy. Mne takto prislo jedno zariadenie, ktore nieslo znamky opotrebenia, no na webe o tom nebola ziadna zmienka a zaplatil som plnu cenu!
|
|
qruyz
Od: jxsve
|
Pridané:
16.9.2014 17:39
hej to som si vsimol, oni to brutalne skryvaju aj v texte, napr. ze tovar bol otvoreny.
|
|
Re: qruyz
Od: jasomtu
|
Pridané:
16.9.2014 17:46
Hmm... ja som videl na ich stranke tam ako je ten napis SKLADOM tiez OTVORENE a PUZITE. Tak neviem. Osobnu skusenost s takym niecim nemam.
|
|
Re: qruyz
Od: 255.255.255.0
|
Pridané:
28.9.2014 19:26
To nie je pripad, o ktorom som pisal. O takychto tovaroch viem, a keby bol ten moj takto oznaceny, tak nic nepoviem. Lento ten moj tovar nebol takto oznaceny ani nikde v texte/popise to nebolo uvedene. Tovar bol jednoznacne pouzivany, teda bud ho niekto vratil alebo si ho skusal niekto zo zamestnancov predajcu. Toto by sa nemalo stavat.
|
|
Re: qruyz
Od: jvn
|
Pridané:
17.9.2014 10:58
Hej, je to tam vacsinou niekde zasite v texte... :)
Minule bol za mnou zakaznik objednat notebook, tak som mu zopar vybral. Prisiel za mnou s vytlacenou strankou z alzy s rovnakym notebookom, ale o 50 EUR lacnejsim, ze preco ja mam taky drahy.. Chvilu mi trvalo, nez som v texte nasiel poznamku: Servisovany alebo pouzivany tovar. Nemusi obsahovat kompletne prislusenstvo
Tak hned vychladol :)
|
|
Re: Cena sa da.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.9.2014 7:47
co sem pleties agem, agem je velkosklad. Ze pred 10-12 rokmi (teraz neviem ako to je, stale je ale velkosklad) kurvil trh a predaval aj koncakom je na uplne inu debatu...
|
|
Re: Cena sa da.
Od: lelieas
|
Pridané:
16.9.2014 23:23
4Maniak, ty tu len trolujes alebo si taky drbnuty?
Lebo nie prvyraz tu vidim nejaku tvoju pikovinu.
|
|
Re: Cena sa da.
Od: Ferinko
|
Pridané:
17.9.2014 10:33
....a čoby som trolloval!
|
|
Re: Cena sa da.
Od: Matej,,
|
Pridané:
18.9.2014 11:35
Mam rad penisy.
|
|
Re: Cena sa da.
Od: mooog
|
Pridané:
6.12.2014 19:41
a kolko ludi vie ako ma byt spravne ten tovar zabaleny a zapecateny??
|
|
Re: Cena sa da.
Od: Maco333
|
Pridané:
16.9.2014 15:50
Sorry ale ako ma bezny clovek vediet, ktory tovar ma aku mieru reklamacii? To ze ty si nejaky predavac a vies si to zistit to je tvoja vyhoda. Moja je, ze mam 5x vacsi plat.
|
|
Re: Cena sa da.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.9.2014 16:03
Bezny clovek to nema ako vediet, preto musi mat spolahliveho poradcu, idealne viacerych. Ked idem kupit vrtacku, tak sa popytam ludi ake su dobre a proste GUDE nekupim, ani keby mi predavac odprisahal na smrt matky a celej rodiny ze to je dobra vrtacka. Sa necuduj ked ided so NAJky a tam vzdy presne ten tovar je naj* a ma ho doma aj predavac uz od Marie Terezie, ktory je vylozeny a treba ho predat. Alebo sa spytaj na internetovom fore, kde ti nikdy neporadia zdroj eurocase ale budu sa hadat ci je lepsi seasonic, enermax abo fortron...
|
|
Re: Cena sa da.
Od: Maco333
|
Pridané:
16.9.2014 16:11
Pri tovare do 100eur si vystacim s hodnotenim na Alze. Pri niecom drahsom si jasne ze nastudujem co idem kupit.
|
|
Re: Cena sa da.
Od: tomibojko1
|
Pridané:
16.9.2014 16:37
a nezabudni pozlateny hdmi 2m kabel, lebo nepozlateny ma horsi signal
|
|
Re: Cena sa da.
Od: Sloniik
|
Pridané:
17.9.2014 7:53
No a mne asi mesiac dozadu v Sharku povedali, ze Seasonic nikdy kvalitne zdroje nerobil. Nechcel som sa s nimi hadat, pretoze mozno len maju inu definiciu kvality.
|
|
Re: Cena sa da.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.9.2014 8:36
no ved ano, ked sa nepokazi po 2 rokoch a 2 dnoch a potom nekupis dalsi srackovy eurocase, tak je to relativne kontraproduktivne... Plus stoji trochu viac, holt maju inu cielovu skupinu zakaznikov.
|
|
Re: Cena sa da.
Od: trololoman
|
Pridané:
16.9.2014 14:16
No tak zrovna tie black friday v podani alzy su pekne trapne, len same lezaky a chobotiny, jakziv som tam nic normalne nevidel.
|
|
Re: Cena sa da.
Od: dfhdfhdfh
|
Pridané:
16.9.2014 14:40
pripadne akcna cena modelu, ktory este par dni pred black friday stal zhruba o 30 eur menej, ako nasledne v mega akcii 40% dole z ceny...
pripadne ich black friday ceny na produkty, ktore este idu do katalogu a teda sa neda porovnat cena s konkurenciou, aby si o dva dni zistil, ze aj inde to predavaju +- za rovnaku cenu ako oni s bombastickou zlavou.
ja tiez nakupujem v alze kvoli komfortu, pripadne ak heureka ukazuje aj nizku cenu. ale zhruba odvtedy co zacali robit tie black fridaye + objednaj rano vecer to pride sa riadne zhorsili, asi tam vtedy mali personalnu vymenu na marketingu a prisiel tam panko so "know-how" ako odzubavat vacsinu, zvysok uvedomelych nam zisky neskazi
|
|
Re: Cena sa da.
Od: Maco333
|
Pridané:
16.9.2014 15:52
Samozrejme ze v black friday nekupujem TV ci ine drahe vyrobky. Zvacsa su to blbosti za par eur. Naposlady pekny obal na ipad mini za 2,40 no nekup to (ved aj preto do par sekund neboli). V kazdom kole sa da nieco najst co stoji zato.
|
|
Re: Cena sa da.
Od: hjklopat
|
Pridané:
16.9.2014 18:17
Tak neviem, puzdro by si z ciny mal za 0,99$, clo nula dph nula, postovne platí cinska vláda. Takže ak nejde o to mať to hneď tak aj tých 2,90 je pekne veľa v porovnaní s cca 0,76€. Ale su to drobné chapem
|
|
Re: Cena sa da.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.9.2014 21:07
ty si iny genius, keby kazdy vsetko kupoval v cine, tak tu vykapeme lebo by nikto nemal za co kupovat zradlo. Vies, ze ked si kupis to puzdro tu, tak predavac ma co zrat, kurier ma co zrat a ty mas puzdro, lebo ty si dajme tomu pekar a ten predavac s kurierom si mohli od teba kupit chlieb. Keby si puzdro kupili z ciny, tak oni nemaku plat a ty tiez nemas co zrat. Takto sa nad tym zamysli, nie ze z ciny budem kupovat picoviny a potom bezim do ciny reklamovat.
|
|
lmeje
Od: cugvs
|
Pridané:
16.9.2014 21:26
dobre a teraz pal do pice
|
|
Re: Cena sa da.
Od: __fuxo
|
Pridané:
16.9.2014 22:40
Presne tak! A skláŕi nebudou mít co žrát...
Keby neboli obchodníci nenažrané hovadá, nebol by dôvod kupovať z Číny. Keď viem, že sa niečo predáva za 2,99$ a on za to chce 9,99€ tak nech ide do prdele, už z princípu si to tam nekúpim.
Keby tam mal normálnu maržu, rád mu dám zarobiť, ale keď je evidentné, že má chce okradnúť, v živote si u neho nič nekúpim.
|
|
Re: Cena sa da.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.9.2014 7:35
:) ale to suvisi s kupnou silou ludi, je tu moc malo ludi => ak mas naklady 100 korun, a nakupi u teba 100 ludi, tak musis mat na kazdom korunu, ale ked nakupi 1000 ludi, staci 10 halierov. Nemoze obchodnik na Slovensku predavat vec za 3$, ked tu vec z ciny treba aj doniest, uskladnit, clo zaplatit, zamestnancov, odvody, dovolenky, najomne, elektrinu, kurenie... a to ten cinan nemusi. Chapes?
|
|
Re: Cena sa da.
Od: fundrak
|
Pridané:
17.9.2014 8:19
Keď raz niekto nahodí maržu 300%, tak je to proste moc a je jasné, že sa mu toho moc nepredá... slovenskí obchodníci sú nenažratí alebo máme "geniálnych" manažérov. To sa týka aj oblečenia a niektorých potravín.
|
|
Re: Cena sa da.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.9.2014 8:34
marzu ti +/- stanovuje konkurencia... ked vsetci nahodia 300% mozes aj ty. A na tovare zdaaaaaaleka take marze niesu, tam sa pozri na poskytovatelov sluzieb.
|
|
Re: Cena sa da.
Od: slecna.l
|
Pridané:
17.9.2014 16:16
Taku marzu maju kamenne obchody aj na niektore zakladne potraviny (okrem rozkov, tie stoja stabilne 60 centov... aj ked je otazka, ake su ich vyrobne naklady).
|
|
Re: Cena sa da.
Od: kuaaa
|
Pridané:
23.9.2014 22:40
to mate jaak velke te rozky? meter?
|
|
Re: Cena sa da.
Od: nxbxbxxb
|
Pridané:
17.9.2014 10:13
A cinan nie je clovek? Tiez potrebuje zrat tak ako slovak...
|
|
Re: Cena sa da.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.9.2014 13:43
ten to ma zaratane v tych 3$..
|
|
Re: Cena sa da.
Od: Maco333
|
Pridané:
17.9.2014 9:53
Samozrejme nakupujem aj na ebay (149x). Toto puzdro konkretne Miracase 7.9 na ebay maju za 9.2eur (plus postovne 14 eur). Kvalitnejsie puzdra aj tam stoja trosku viac ako 99 centov.
Na Alze som to mal za 3.83eura a postovnym.
|
|
Re: Cena sa da.
Od: Knkhhk
|
Pridané:
4.11.2014 0:19
Ja eBay 210x, kto je vác?!
|
|
Re: Cena sa da.
Od: Hokojoko
|
Pridané:
17.9.2014 15:13
Tak ti neviem teraz pre kamarata idem postavit lacne pc na hry a v alze AMD FX-6300 mam za 99.70€ a heureka mi nasla Gigastore za 88 a na sklade. 11€ rozdiel na 100€ polozke je uz na moj vkus zlodejina. Naviac v Sharku je za 95€. A Black Friday... Posledny bol vysmech z komponentov referencne r9 290 a 290x "bazar a zanovne" po mineroch a ranky ked som hladal tak 2x4Gb kit Ballistic za 77€ bol drahsi o 6 € ako tyzden predtym ked som ho pozeral.
Su stale veci co sa v alze oplatia ale je ich malo.
|
|
Re: Cena sa da.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.9.2014 8:09
a to kazdy kus tej skladacky objednavas v inom shope, tam kde to je najlacnejsie a potom platis 20 kurierov?
|
|
Re: Cena sa da.
Od: Hokojoko
|
Pridané:
18.9.2014 14:17
To bol priklad naviac tam zoberem aj dosku s chladicom ktore su tiez mimochodom o 5 a 8% lacnejsie ako v alze a mam dovoz zadarmo tak preco nie.
Nechap ma zle ja som si Notebook kupoval v alze lebo bol drahsi "iba" o 20€ ale nieco ine je 20€ na 700€ polozke ako 12€ na 90€ polozke. Sluzby maju skvele a s reklamaciou by nebol problem.
|
|
Re: Cena sa da.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.9.2014 18:37
ja som napr. vcera chcel 90W adapter aby siel k asus notebooku. Tak som siel na alzu a nasiel som za 17,9 univerzalny adapter (bol som aj v NAY a tam najlacnejsi bol 34) Tak som napisal mail do mojej oblubenej kamennej predajne, ze toto chcem... obratom OK 19€, zajtra mas. Takze som este aj usetril. Keby ale v kamennej take cosi nemali, nevahal by som to zobrat v alze a vobec ma nezaujima, ci to ma niekto iny o 3€ lacnejsie... Zvyk je zelezna kosela.
|
|
Re: Cena sa da.
Od: jvn
|
Pridané:
18.9.2014 20:22
Ja mam zdroje k ASUSom od 15 EUR. Aj s dopravou 17,50 EUR, takze si isto usetril :)
|
|
Re: Cena sa da.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.9.2014 10:08
a alze je dobierka s cestovnym zaokruhlene 6€, takze som v kamennom oproti alze usetril 5€. Co mas ty ma akosi netrapi...
|
|
Re: Cena sa da.
Od: jvn
|
Pridané:
19.9.2014 10:29
To len pre porovnanie, ze to ide aj lacnejsie :)
Nemusis to hned brat osobne :)
|
|
Re: Cena sa da.
Od: little bobby tables
|
Pridané:
21.9.2014 20:53
Veľký pozor na Gigastore, majú na môj vkus veľmi zvláštny spôsob podnikania, čím na mňa pôsobia absolútne nedôveryhodne. Pokiaľ na webe nájdu na seba negatívne hodnotenie, tak neváhali ísť tak ďaleko, že si zistili konkrétneho autora negatívnej recenzie podľa jeho objednávky a telefonicky sa mu vyhrážali. Tiež sa vyhrážajú prevádzkovateľom webových stránok, aby každé negatívne hodnotenie vymazali. Pravdu povediac, očakávam, že sa kvôli tomuto príspevku budú vyhrážať aj DSL.sk, ale všetko čo som napísal, je žiaľ pravda.
|
|
Diskusia
Od: Fferdo
|
Pridané:
16.9.2014 13:51
Ved i tak si kazdy normalny najkor pozrie ceny na heureke. Na niektore veci ma Alza dobre ceny.
|
|
Go Space Captain Katsura, Go!
Od: Hele von der Vole
|
Pridané:
16.9.2014 14:00
no dobre, ale na Heureke tie lepsie ceny maju vacsinou nejake offbrand e-shopy sidlom v KE... vela stastia ti prajem s reklamaciou
|
|
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: adgadg
|
Pridané:
16.9.2014 14:01
Sak ale polka Ba je z Ke. Ostatni nemaju peniaze ani na tie tovary so zlavou z heureky
|
|
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: nkl y
|
Pridané:
16.9.2014 14:18
Heyreka ti neukaze len offbrand vyrobky, ale aj znackove.
Ked hladas offbrand, ukaze ti tie, to je jasne.
Ja ked hladam znackove, tak mi ukaze znackove.
Ale stale plati, ze bez Heureky ani krok.
Ked mam podobnu cenu v mieste bydliska, beriem lokalne.
Nech trochu podporim aj nasich miestnych predajcov.
|
|
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: huanggg
|
Pridané:
16.9.2014 14:51
miestnych predajcov so sidlom spolocnosti na cypre
|
|
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: jasomtu
|
Pridané:
16.9.2014 15:32
Vsetci by sme si mali zalozit s.r.o. so sidlom na cypre.
|
|
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: amolo
|
Pridané:
17.9.2014 8:48
napriklad Alza :)
|
|
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: ...
|
Pridané:
16.9.2014 17:17
Heureka ti ukaze len to, co si kto zaplati aby ukazovalo - mnozstvo tovaru cez heureku nenajdes a moze byt lacnejsi ako tie najznamejsie obchody. Tento fakt som zistil vtedy ked som cez bazos nasiel pomerne vela obchodov, ktore nie su zahrnute v ziadnych porovoavacoch.
|
|
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: NECH SA PACI
|
Pridané:
17.9.2014 20:48
daj nejaky typ na bazos kde predava obchod
|
|
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: jvn
|
Pridané:
18.9.2014 0:09
Presne, ani moj shop nenajdes cez porovnavace.. Po nedavnom spusteni zatial pridavame tovar.. Momentalne su tam hlavne kompatibilne cartridge a tonery za, podla mna, asi najlepsie ceny na Slovensku. Ked aj nieco lacnejsie najdete, tak lacnejsie tak max do 1 EURa :)
www.eshop.neunet.sk
|
|
alza je draha
Od reg.: crq666
|
Pridané:
16.9.2014 13:53
alza je draha, ale pohodlna a velmi rychla co sa tyka dodania tovaru (a to nemyslim to ze ju mam 100m od prace)
nikdy som tam nemal problem s vratenim tovaru alebo reklamaciou, aj co sa tyka objednavania veci do firmy sme boli cca vzdy spokojni
|
|
Re: alza je draha
Od: baGoLo
|
Pridané:
16.9.2014 16:34
Nie je vždy drahá. Niektoré akciové vecičky sa vyplatia... Ale inak je to netový predajca s renomovaným menom a špičkovými službami. Je prirodzené, že budú drahší ako mnohé iné garage-shopy, ktorých sú stovky.
|
|
Zahraničie
Od: telefon
|
Pridané:
16.9.2014 14:03
Na margo ankety, z ktorej krajiny je výhodné nakupovať po započítaní dopravy? Poprípade nejaký obľúbený zahraničný obchod?
|
|
Re: Zahraničie
Od: RIKK
|
Pridané:
16.9.2014 17:57
ebay.com
ebay.co.uk
ebay.de
|
|
Re: Zahraničie
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
16.9.2014 22:05
tak si kup 110cm led tv z ebay a ked sa pokazi, pekne cela rodinka sup na vylet a nezabudnite na rodinnu foto s kart.krabicou :)
|
|
sranda ze na
Od: lalo
|
Pridané:
16.9.2014 14:09
heureke nenajdem lokalne kamenne shopy kde nakupujem vyse 10 rokov a ktore su o 10-20 a viac eur lacnejsie ako alza.
alza je pekny katalog kde si skontrolujem co velkosklady maju a potom si to objednam inde. alza je kamenny obchod virtualnych obchodov
|
|
Dobry clanok
Od: Hugo747
|
Pridané:
16.9.2014 14:10
Alza je par poslednych rokov, aspon co sa tyka PC produktov, o nejakych par percent drahsia nez konkurencia. Kedysi ich servis (reklamacie), v casoch ked sa rozbiehali na Slovensku, stal za ***, dnes je to vsak (zatial)uz podstatne lepsie.
|
|
Czech made
Od: Neviem
|
Pridané:
16.9.2014 14:10
Nedělat a vydělat ...
|
|
alza nakup
Od: Marek178
|
Pridané:
16.9.2014 14:11
Tak tento tablet - Prestigio MultiPad 4 Quantum 9.7, za 197€ nestoji. Moze si ho kupit za danu cenu iba debil... Mal som ho moznost vyskusat a nikdy viac, cudujem sa, ze slovenske ovce ho za tak vysoku cenu kupuju... Tych 150€ +/- sedi kvalite, spracovaniu a hlavne odladenosti Androidu.
Kazdopadne nakupujem v alze dlhodobo a uz som mal zlavy za cca 80-90€, takze mne sa to teda oplati..
|
|
omfgf
Od reg.: Sv. Ignác z Lojoji
|
Pridané:
16.9.2014 14:12
Sme špecifický typ trhu, takže netreba sa diviť.
|
|
netraba sa rozculovat
Od: ceko2
|
Pridané:
16.9.2014 14:19
Vsak tuna Vieden za rohom.
Iba 2 priklady z mnohych....
www.cyberport.de
www.saturn.de
|
|
Re: netraba sa rozculovat
Od: kraken0000000000
|
Pridané:
16.9.2014 18:17
a poznas aj nejaky co ma web v anglictine? Alebo sa to da prepnut tychto? :P
|
|
Re: netraba sa rozculovat
Od: Enon
|
Pridané:
16.9.2014 21:30
Za rohom pre 700-800 tis. ludi. Nas je ale 5+mil. :P
Nemohol som si odpustit.
|
|
ALZA.sk
Od: Abbb
|
Pridané:
16.9.2014 15:03
V alze nakupujem uz roky a som spokojny.Vacsinou je rozdiel v cene 2 eura a to dokazem prezit kedze alza je spolahliva.S akciami je to ako vsade kto nesleduje necha sa nachytat.Jedine co ma zacina v poslednej dobe viac a viac nasierat je ta onicom kurierska doprava ktora je uz pomaly horsia ako posta.Kde su tie casy UPC kde som sa mohol spolahnut ze mi tovar pride v ten den a hodinu presne ako hodinky.Ale to je problem kuriera a nie alzy....
|
|
Re: ALZA.sk
Od: jasomtu
|
Pridané:
16.9.2014 15:30
Ani nie kuriera ako debilka co im zaviedol vykonnostne mzdy. Su totiz plateny iba za doruceny tovar. Takze dnes uz pohodlne dohodnutie sa s kurierom nehrozi. Zavola max. hodinu pred prijazdom a aj keby traktory padali musis tam byt a ked ho poziadas o dorucenie na druhy den je nasrany jak hovado.
Pred par rokmi som bol neskutocne spokojny s kurierom DPD co jazdil v nasej oblasti. Vzdy mi zavolal den do predu a dojednali sme si cas kedy pride. No uplna almazia. Zial dnes ta kuriery este zj*bu ze uz nestepujes pred panelakom.
|
|
Re: ALZA.sk
Od: Abbb
|
Pridané:
16.9.2014 16:51
To nie je jediny problem..Vo stvrtok som si objednal tovar v piatok ho alza odovzdala takze normalne mi mal balik dorucit dnes.Rano pozeram a balik este ani zaregistrovany.Po nekonecnom telefonovani mi to konecne posunuli ze mi to pride zajtra.Smola je v tom ze teraz mi to nema kto prebrat lebo som mal volno a zajtra uz idem do prace.A podobnych skusenosti mam v poslednej dobe kopec.INTIME kurierska sracka!!!Asi radsej zacnem pouzivat postoveho kuriera..
|
|
Re: ALZA.sk
Od: brano2
|
Pridané:
16.9.2014 22:23
"som o pol hodiny u vas, ste doma?" "jooj ale ja som vo vasom meste len do 11tej, potom obieham okolite dediny"
"kde ste v praci? v inom meste? to nieje moj rajon, to dam kolegovi a zajtra vam to doruci"
(to som si fakt mohol ist po to na postu a mam to skor, kedy mam ja cas a aj lacnejsie, lenze to webshop vacsinou neponuka, asi maju z toho kurierskeho poplatku nejaku proviziu)
Najvacsia perlicka ako isty obchod pre mamicky posielal kurierom veci, vonku dazd a vietor a typek zahlasil mamicke co je sama s malym dietatom "pani, ja nemozem z auta, mame zakazane, kradne sa, pridite si pre to", po zahlaseni "pockajte 20 minut, dokrmim dieta a obleciem ho" (s tym ze snad ho to napadne dojst ku dveram a ma to vybavene skor) len nieco zafrflal a ze zazvoni za 20 minut. Menej znamu kuriersku sluzbu po 2 mesiacoch a staznostiach zmenili za UPS. Sice sa s nimi tiez neda moc dohodnut cas dorucenia vopred, ale aspon to vynesu az ku dveram ked sa dohodnem.
|
|
Re: ALZA.sk
Od: abb
|
Pridané:
17.9.2014 10:25
Presne rovnaka skusenost:) Hovorim radsej uz postu.Tam mi to podrzia 7 dni a mozem si vybrat kedy sa mi chce :)
|
|
Re: ALZA.sk
Od: jvn
|
Pridané:
17.9.2014 10:43
Ja mam s kurierom dobre skusenosti. Najlepsie sluzby ma asi DPD. Nikdy sa nestalo, zeby neprisiel az ku dveram s balikom resp prisiel po mna ak toho bolo viac. Ak nie si doma, mozes si dat balicek online presmerovat inam a na iny cas, pripadne vyzdvihnut na parcelshope. Ale v mestach to je asi ine, mozno su menej ochotni. Ja mam len pozitivnu skusenost. Posielam veci postou, DPD aj UPS a najlepsie je na tom so sluzbami fakt DPD.
|
|
joj chýba mi v ankete
Od reg.: Zypa Cupak
|
Pridané:
16.9.2014 15:52
možnosť od kamaráta. už druhý laptop som kúpil od kamaráta.
|
|
a co ked nieje najlacnejsia
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.9.2014 15:59
alza nemusi byt najlacnejsia, ale ked ma ze skladom, tak je kua skladom, a ked to objednas zajtra to poslu. Nevymyslaju s reklamaciami ako hej.sk (ktory som preto opustil). Nebudem predsa s kadym tovarom zadavat moje osobne udaje do cudnych firiem, vsetko kupujem v alze, mall, a tu v kamennom obchode 3 minuty cesty.
|
|
trolool
Od: Smurf
|
Pridané:
16.9.2014 16:28
je sranda ze sa Alze tak dari... a nechapem "slovensky" Agem, kt. spi sa straca trh.. alza uz je aj v petrzke...a btw. alza je ceska "cyperska" firmicka.
|
|
Alza dani na Cypre a porusuje zakony CR
Od: UsataSS
|
Pridané:
16.9.2014 16:29
Alza hlavne dani na Cypre a porusuje zakon CR tym, ze nezverejnuje svoje uctovne vykazy!
|
|
IKEA porovnanie
Od: baGoLo
|
Pridané:
16.9.2014 16:32
Milé dsl.sk.
Skúste porovnať slovenské a české ceny IKEA a tiež bude sánka dolu...
|
|
Re: IKEA porovnanie
Od: kubi
|
Pridané:
16.9.2014 20:06
To by mohli, ved software uz maju, len mensie upravy :) ... som zvedavy na vyjadrenie IKEI :D
|
|
nakupujem prednostne
Od: emental
|
Pridané:
16.9.2014 16:50
v Alze, dobry servis ma pre mna vecsiu cenu ako par eurova uspora na cene. V alze ked si nieco objednam tak to mam v ten isty den alebo nasledujuci k dispozicii, zatial co veecsina ostatnych lacnejsich eshopov v skutocnosti na sklade skoro nic nema a dodanie trva dlho.
|
|
este dodam ze alza ma
Od: emental
|
Pridané:
16.9.2014 16:53
jednu genialnu sluzbu: kupis tovar pouzivas ho dva mesiace a potom vratis a oni ti vratia peniaze-super,oskusane mnohokrat.
|
|
bfpud
Od: tyjwn
|
Pridané:
16.9.2014 17:46
100 tabletov tyzdene, 100 tabletov tyzdene rozdavame rozdavame ... dakujem DSL za objasnenie preco alza rozdava tablety zadarmo :D
|
|
Re: bfpud
Od: Kicko
|
Pridané:
17.9.2014 12:41
ja ti to objasnim este inak ... ten tablet mam doma (Prestigio) a keby si ho kupim za 100 EUR, tak ho urcite vratim ... takze lepsie rozdat shit ako potom riesit nepredajne tablety na sklade
|
|
Nieco mi nesedi
Od: rolh
|
Pridané:
16.9.2014 18:07
Nieco mi na tych DSL vypoctoch nesedi:
napr. 404 monitorov a 73 CPU ... noze dajte zdroj alebo je to len tak z hlavy???
|
|
Re: Nieco mi nesedi
Od: rolh
|
Pridané:
16.9.2014 18:14
Lebo len tak narychlo som pozrel pocet procesrov v Alze (je ich 116) a pocet monitorv (710), takze ak DSL porovnalo ich specialne na to vytvorenym programom nahodnych 404/710 monitorov (to je 56.9%) a 73/116 CPU (62.9%) -> dovolujem si prehlasit ze tie vysledky su velmi skreslujuce
|
|
Re: Nieco mi nesedi
Od: Pepek07
|
Pridané:
16.9.2014 18:16
Ja DLS verim aj keby to programovali v BASICu. Urcite tam zapocitali aj DSL konstantu a tymto je konecny vysledok presny!
|
|
Re: Nieco mi nesedi
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
16.9.2014 18:44
Porovnávali sa samozrejme všetky produkty vyhovujúce kritériám. Muselo ísť o produkty na sklade (zaškrtávacie políčko, u monitorov to klesá potom na 517, u CPU na 84), ktoré sú zároveň nové (nie otvorené, zánovné, rozbalené, atď). Toto u monitorov už kleslo na konečných 404 a u CPU na 73.
Zároveň ďalšou podmienkou je, že sa rovnaký produkt musí nachádzať samozrejme aj na AlzaShop.com. V prípade monitorov a CPU toto už počet neznížilo, znížilo to ale výrazne počet u smartfónov a routerov.
|
|
Re: Nieco mi nesedi
Od: rolh
|
Pridané:
16.9.2014 18:50
Dakujem za objasnenie ale aj tak tvrdenie ze prirazka od 3.3% az 79% nie je na mieste. Respektive ten rozsah nevypoveda uplne presne a skresluje.
|
|
Re: Nieco mi nesedi
Od: rolh
|
Pridané:
16.9.2014 18:51
... A zabudol som dodat, ze ste nebrali do uvahy skladove vypredaje
|
|
Re: Nieco mi nesedi
Od: Chupacabra
|
Pridané:
24.9.2014 2:32
Drž piču prosím ťa.
|
|
pekne
Od: b2un0
|
Pridané:
16.9.2014 19:12
Investigativa DSL opat zasahuje. Pekne. Mate odo mna klik na reklamu Danove raje WAM (zda sa, ze aj Google ma Alzu precitanu :)
|
|
alzu chrani zeleny kondom
Od: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
16.9.2014 19:58
v KE kupujem z Datacompu, zatial som s nimi nemal jediny problem. V PD som objednaval z alzy, lebo som to bol osobne zobrat a vlastne v tej diere nic ine poriadne nie je. Zasnem ale nad tym ze si uctuju 1€ poplatok za dovezenie na pobocku, akoze, wtf ? keby to bola cudzia pobocka nepoviem, ale na ich vlastnu ? Inac ak si ide clovek vyzdvihnut tovar osobne a ziaden iny eshop nema nablizku, tak tie ceny su zhruba rovnake az nizsie ako s postovnym od ineho obchodu. Nic drahe som od nich ale nekupoval (ssd+seasonic) a ani nebudem. Su mi nesympaticky tou ich dotieravou reklamou.
|
|
jednoduche
Od: MarekSK
|
Pridané:
16.9.2014 20:02
riesenie je jednoduche, kazdy nakupuje tam kde mu to vyhovuje... ak je niekto ochotny si priplatit za pohodlie tak preco nie
|
|
aj aj
Od: radis
|
Pridané:
16.9.2014 21:12
redakcia, neviem či to tu už niekto nepísal, ak áno sorry, nemám čas čítať všetky komenty.
ale nebolo by fajn pridať do ankety aj tretiu možnosť:
"Nakupujem na Slovensku aj v zahraničí" ? lebo určite by viacerí z DSL crew zahlasovali takto ;)
Vdaka.
|
|
Re: aj aj
Od: real name
|
Pridané:
17.9.2014 9:18
ja by som hlasoval za "nakupujem na slovensku v zahranicnych obchodoch"
|
|
Re: aj aj
Od: Gataka
|
Pridané:
18.9.2014 0:34
A ja by som zahlasoval, nakupujem cez internet v Cine, Singapure, Malajzii, HongKongu, Taiwane.
|
|
sdfsfdsfsdfs
Od: jozooosads
|
Pridané:
16.9.2014 21:38
Posielam stroj na espresso
|
|
Ceny vs kvalita sluzieb
Od: Marw
|
Pridané:
16.9.2014 21:59
Fakt je ze cena je dolezita ale nie najdolezitejsia. Ja v Ziline nakupujem zasadne od maleho lokalneho predajcu (SK Technik) a akceptujem ze niesu najlacnejsi (ale ani najdrahsi) ALE, co maju v ponuke ze je dostupne do 24h to je do 24h skutocne na predajni, reklamacie su riesene bleskovo, dokonca uz som zazil aj reklamaciu vybavenu do 24 hodin a nech je akykolvek problem okazite sa to riesi k mojej spokojnosti. Samozrejme keby mali ceny o desiatky percent nad priemer tak ich sluzby nespasia ale pokial je rozdiel par centov/eur tak to clovek neriesi (najme pri par 100 eurovych polozkach)
|
|
Re: Ceny vs kvalita sluzieb
Od: jvn
|
Pridané:
16.9.2014 23:17
Ja tiez reklamacie riesim systemom CSTL (Cim-skor-tym-lepsie) :)
Vacsinou ked mam nahradny kus skladom, obratom vymienam.. Nerobim problemy s reklamaciami, ked viem, ze ani mne ich moji dodavatelia nerobia. Ceny sa snazim mat priaznive a dodacia doba je vacsinou 1-3 dni v zavislosti na skladovych zasobach u mna aj u dodavatelov.
|
|
Re: Ceny vs kvalita sluzieb
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
17.9.2014 6:33
a este by som dodal,ze lokalny obchodnik zamestnava ludi z mojho mesta a vela z nich je mojimi zmamymi a preto sa ho snazim podporit aj tym,ze u neho nakupujem.
Samozrejme nakupujem aj cez net veci,co u nas neodstanem,ale gro nakupov riesim lokalne.ZIadne prehnane rozdiely v cene nevidim.
|
|
ALZA?
Od: dyk
|
Pridané:
16.9.2014 22:07
Ja používam už dlhšiu dobu http://www.focus.sk/. Nikde nie je lacnejšie ako u nich. Nech som hľadal akokoľvek, nenašiel som nič lacnejšie. Je to v KE, takže si po to musím chodiť ak si to chcem pozrieť pred kúpov, ale často do Košíc cestujem, takže nie je problém. Ale aj keď si nájdem niečo lacnejšie a pošlem im emailom, že toto je lacnejšie, obratom mi prispôsobia cenu. Ideálne. A nie je to reklama, ako by sa dalo čakať :-)
|
|
Re: ALZA?
Od: lao
|
Pridané:
25.9.2014 12:09
tiez ich pouzivam viac ako 15 rokov. prezili imperium a maju o 5-10-20eur lacnejsie ako alza. treba podporovat lokalne obchody. vyreklamoval som tam par veci, ako hdd
|
|
NASA space pen
Od: space-pen.sk
|
Pridané:
17.9.2014 13:05
Dobry den,
rad by som Vam predstavil pera Fisher space pen. Napln tychto pier vydrzi 3-5x dlhsie, telo vacsiny modelov je kovove bez skodlivych PVC povrchov. Pera pisu na rozne povrchy, hore nohami na vlhky papier aj v mraze.
|
|
Re: NASA space pen
Od: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
17.9.2014 15:04
bohuzial,tu sa pise ceruzkou.
|
|
Re: NASA space pen
Od: cecek
|
Pridané:
19.9.2014 20:13
A mamička je na teba pyšná?
|
|
alza.sk
Od: karolkok
|
Pridané:
17.9.2014 17:05
Veľké veci kupujem len na shopoch ktoré porovnávam cez heureku. Ide mi hlavne o prepravu a problémy pri reklamácii. Menšie veci beriem z Amazonu, eBay či priamo od výrobcov z ich interných e-shopov.
|
|
Alza skusenost
Od: Tomáš H
|
Pridané:
17.9.2014 17:11
Prídám svoju skúsenosť.
Cca 2 mesiace, možno 3 som si objednával z Alzy LED TV do cca 350 €. Našiel, vybral, objednal. Prišiel email a v ňom informácia že TV ktorý som objednal bol otvorený a vrátený že či som túto informáciu zachytil. Tak som sa prezrel a naozaj, bolo to mojou chybou že som si poznámmku nevšimol. Tak som preobjednal, o 2 dni som mal doma telku. Novú. Neviem, to je jediná skúsenosť ktorú mám a zatiaľ v poriadku aj prístup aj komunikácia. Uvidíme ak nedajbože bude reklamácia.
|
|
Re: Alza skusenost
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
18.9.2014 8:42
reklamacie sa v alze nemusis bat, z mojich skusenosti jediny shop ktory fakt nerobi problem pri reklamaciach. Nedavno som tam isiel reklamovat 1,5 rocne sluchadla, ani len neodskusali ci je to naozaj zle a doslova povedali: "Nemame momentalne tie sluchadla na sklade, nebude vam vadit ak ich budete mat zajtra?" tak reku ze ne, prezijem :) na druhy den uplne nove zabalene. Tak si predstavujem reklamaciu (uz som tam reklamovat cca 5 veci)
|
|
a preto treba podporovat
Od: Sneh
|
Pridané:
17.9.2014 18:13
slovenskych serioznych predajcov ako napr.:
http://www.marzo.sk/
a nie nadnarodny koncern co si robi dobre na Slovakoch a potom plati dane inde
|
|
Re: a preto treba podporovat
Od: jánošik
|
Pridané:
17.9.2014 22:31
marzo.sk v žiadnom prípade nepatrí medzi lacnými obchodmi!
Oplatí sa porovnávať ceny napr. v heureka.sk
|
|
konstantin
Od: kokotsom
|
Pridané:
19.9.2014 1:38
bgs?
|
|
zamyslenie
Od reg.: lezko
|
Pridané:
19.9.2014 15:57
velky rozdiel medzi nasim a zahranicnym trhom je casto dlzka zaruky. navyse, uz spominany stav - ked je na alze napisane, ze je nieco skladom, maju to a na druhy den to mam ja. mall.sk ma oznacene veci skladom a pritom ich nevedia ani zohnat. osobna skusenost - po objednavke som cakal dva tyzdne na to, co malo byt do troch dni moje. nedockal som sa.
|
|
Re: zamyslenie
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.9.2014 16:31
mall.sk je aktualne moj druhy najoblubenejsi webshop, kupujem tam skor bielu techniku, televizory (posledny rok 3) Naposledy som kupoval Panasonic 32" a napisane bolo ze dorucenie o tyzden. 18.8. som objednaval, 19.8.expedovane, 20.8. som preberal tovar...
|
|
Re: zamyslenie
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.9.2014 16:35
tie predosle televizory.. rovno v objednavke je pisane: Predpokladaný dátum predania dopravcovi: 19.11.2013 – 22.11.2013
objednavka 18.11, tovar expedovany 20.11., 21.11 mi ho dorucil kurier...
ked chces najdem ti dalsie moje nakupy..
|
|
Re: zamyslenie
Od: lezooo
|
Pridané:
19.9.2014 18:58
Netvrdim, ze sa take nieco stava vzdy, bohuzial aj pri komunikacii s nimi stale pisali, ze to bude,len neskor a nepriznali ze to nevedia zohnat. Konkretne som kupoval lumiu 820, ktora vtedy nebola uz skoro nikde, tak som sa potesil, ze niekto ma. Sklamali ma a tym znizili sancu, ze u nich budem nakupovat na minimum. Ani reklamu im robit nebudem. Aj s alzou a inymi shopmi maju ludia zle skusenosti a ja zatial chvalabohu nie. Len doplnam svoj "hlas do statistiky", aby bola vernejsia a roznorodejsia.
|
|
Re: zamyslenie
Od: lezooo
|
Pridané:
19.9.2014 19:01
...a mozno to bola len chyba v systeme, ale ked vidim ze je nieco skladom a dodanie je do troch dni, tak ocakavam ze to tak naozaj je a nie ze sa spolieehaju na nejaky dalsi sklad alebo co.
|
|
Re: zamyslenie
Od: lao
|
Pridané:
25.9.2014 12:11
vsade v eu mas 2 roky zaruku, tak neviem co myslis. a ak objednavas z ameriky alebo azie tak mas na krku colnikov. kamos objednal oculus rift developer kit 2
|
|
respond
Od: lezooo
|
Pridané:
19.9.2014 18:58
Netvrdim, ze sa take nieco stava vzdy, bohuzial aj pri komunikacii s nimi stale pisali, ze to bude,len neskor a nepriznali ze to nevedia zohnat. Konkretne som kupoval lumiu 820, ktora vtedy nebola uz skoro nikde, tak som sa potesil, ze niekto ma. Sklamali ma a tym znizili sancu, ze u nich budem nakupovat na minimum. Ani reklamu im robit nebudem. Aj s alzou a inymi shopmi maju ludia zle skusenosti a ja zatial chvalabohu nie. Len doplnam svoj "hlas do statistiky", aby bola vernejsia a roznorodejsia.
|
|
celkovo na Slovensku
Od: rony1
|
Pridané:
20.9.2014 6:32
su umele vyrobky predražene , ako napr v oblasti telefonov -napr oneplus one az o 100 eur .Inak na alza nekupujem , su drahí už len pri porovnaní cien na heureka
|
|
Re: celkovo na Slovensku
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.9.2014 8:29
Ono nie vzdy to je o peniazoch... napr. ked este neexistovali webshopy, objednavalo sa telefonicky. Picura v ageme chcela aby som jej diktoval jak o zivot, nestihal som citat (nechapem ako si to ona stihala pisat :D) problem nastal ked nemali co som chcel. Vacsinu veci som teda bral z PROCA (davno neexistuje) aj ked boli kusok drahsi, lebo som si s obchodnikom vsetko pohodlne popisal cez ICQ, nikto sa nikam neponahlal, povyberali sme adekvatne nahrady ak daco nemali...
samozrejme veci, ktore su relevantne drahsie nebudem kupovat v alze, ale ci das za usb kluc 7€ alebo 9€ tak to mam uplne na haku, nebudem sa registrovat v 3000 obchodoch..
|
|
Aj mna zacina uz ALZA pekne srat!
Od: spc
|
Pridané:
23.9.2014 23:51
Pred par dnami vyrobok za 86 eur, teraz ze idem objednat zrazu 89 eur (a pozor s nim aj vsetky podobne vyrobky),
na alzashop.com pritom stale 86 eur
pritom SHARK 81 eur a dalsi shop (odber v BA osobne, na sklade) dokonca 79!!!!!!!!
Nakupujem pre siroke okolie za tisice eur, v poslednom case takmer vylucne v ALZE ale uz MA ZACINAJU FAKT SRAT -> tak obrovsky cenovy rozdiel 13% FAKT NEOBHAJIM! :o(
|
|
cudne
Od: iop
|
Pridané:
25.9.2014 19:27
Asi sa pozeram po zlych produktoch (komponenty do noveho pc) ale alza mi na tychto veciach vychadza vzdy lacnejsie alebo min. rovnako ako vsetky obchody na okolo
|
|
Alza - zlavove tornado
Od: martinmi
|
Pridané:
26.9.2014 8:23
Neviem ci su uz v alze nie celkom normalni, dnesny akciovy letak zacina 2-ma polozkami s 22 a 29% a realne je cena nizsia o 2-3€ teda o 2,5% a 8%(nejaky minivysavac za 25€)
|
|
nekupim a hotovo
Od: mimozemstanik
|
Pridané:
29.9.2014 16:01
Tak si od nich kupim len to co bude lacnejsie ako v zahranici inak nech im veci stoja na sklade kym nezostarnu...
|
|
Datart.sk
Od: Kubicek
|
Pridané:
30.9.2014 11:02
Nakupujem v Datarte, odporucam. Mam tam dobre skusenosti. Ceny maju tiez dobre. Tovar dorucia az do bytu, objednaval som velku chladnicku, chlapci sa vytrapili, ale vyniesli bez problemov.
|
|
alzaa
Od: tomTomas
|
Pridané:
9.10.2014 9:17
V alze nenakupujem zo zasady odkedy som dostal alergiu na prihriateho mimozemstana co rozdava tablety
|
|
Pozor !
Od: miki1324
|
Pridané:
10.3.2015 13:58
POZOR ! Nanakupujte u firmy ktorá je rigistrovaná v daňovom raji na Cypre ako LS Holding Limited a na Slovensku ani v Česku neplatí dane !!!!!! Títo podvodníci by tomu mali prispôsobiť aj svoje ceny ale majú ich rovnaké ako ostatné e-shopy !
|
|
Pozor ! pozor ! Pozor !
Od: miki1324
|
Pridané:
10.3.2015 14:01
POZOR ! Nanakupujte u firmy ktorá je rigistrovaná v daňovom raji na Cypre ako LS Holding Limited a na Slovensku ani v Česku neplatí dane !!!!!! Títo podvodníci by tomu mali prispôsobiť aj svoje ceny ale majú ich rovnaké ako ostatné e-shopy !!!
|
|
Typicka Slovac
Od: kypo
|
Pridané:
13.4.2015 8:40
V diskusii v 90% typicka slovac, za euro aj do kolena vrtat.
Kazdeho zaujima v prvom aj v poslednom rade cena, bude hodinu hladat po roznych porovnavacoch najlacnejsich podvodnikov len nech usetri. Nech sa paci, vasa volba.
Ja mam s alzou len dobre skusenosti. Ked je napisane skladom tak to znamena skladom, bezproblemove reklamacie, rychle dodanie tovaru, kedykolvek som nieco potreboval telefonicky riesit VZDY som sa dovolal a vyriesil. Treba si uvedomit, ze taketu sluzby nieco stoja, co sa musi zakonite na cene prejavit. A to mi za tych par euro naviac rozhodne stoji.
|
|
Este dodam
Od: kypo
|
Pridané:
13.4.2015 8:41
Ano, nakupujem nejake kraviny aj z ciny, skuste si tam riesit reklamaciu, vzdy to je smejd alebo kopia. Teraz nedavno som kupoval jednu vec co nie je sortiment alzy v jednom slovenskom eshope. Po mesiaci sa pokazil, nevadi, poslal som na reklamaciu a zaplatil postovne. U alzy mi staci zaniest na pobocku ktorych maju dost. Ked sa po mesiaci nikto neozval chcel som zistit co sa deje. Telefony nikto nebral, na email mi odpisali po tyzdni, ze bohuzial, firma je v konkurze a maj sa packo... Ani prachy ani tovar... Ale kazdy nech si kupuje kde uzna za vhodne.
|