|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pekne ale co z toho
Od: rolh
|
Pridané:
10.9.2014 18:48
Pekne ale co z toho, mat hodinky, ktore musim davat dole raz alebo dvakrat denne a nabijat ma aky zmysel???
Radsej si asi predsa necham moje hodinky so zabudovanym solarnym panelom na dobijanie baterky, ktore pojdu aspon 10-15 rokov
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: hodinar
|
Pridané:
10.9.2014 18:51
Suhlasim, vydrz hodiniek sa ma udavat v rokoch a nie v hodinach!
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.9.2014 18:56
sak OK, 0,00274 roka. Spokojny?
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: bsup
|
Pridané:
10.9.2014 18:57
Super :D
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: kuniu
|
Pridané:
10.9.2014 19:21
Ja veru nie.
Spokojny budem, az ked to bude minimalne 1,....roka.
A aby som si k nim kupoval znackovy a jedine applacky remienok, lebo apple chce byt za kazdu cenu ine....nasrat.
Aby mi fungovali len s apple mobilom, nasrat 2x.
Za tu cenu si ten mobil celkom rad vytiahnem z vrecka a za usetrene si kupim naozajstne slusne hodinky, nie atrapu s logom jablka.
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: PeePay
|
Pridané:
10.9.2014 20:30
Dobre, bude to 1,273 x 10^-3 roka ;)
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: .knkl
|
Pridané:
10.9.2014 21:33
Prvy krat to bolo vtipne a pobavilo to.
Druhy krat si s tym trapny.
Preberat a upravovat vtipy inych....ked sa nezmozes na vlastny, tak bud radsej ticho.
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: PeePay
|
Pridané:
10.9.2014 22:15
Neviem co vidis ty, ale ja vidim iba jednu odpoved na "Spokojny budem, az ked to bude minimalne 1,....roka."
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: mj ,ljkh
|
Pridané:
10.9.2014 22:26
"Od reg.: roob_ | Pridané: 10.9.2014 18:56
sak OK, 0,00274 roka. Spokojny? "
Tak si precisti oci.
Uz zapaluje?
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
11.9.2014 7:19
Ty pako,
Reg roob reagoval na hodinara.
A ten druhy na toho co to chcel 1,......
Ty si precisti oci.
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: mhg kjg
|
Pridané:
11.9.2014 9:22
To neznamena, ze nepouzil roob-ov (dobry) vtip a nesnazil sa ho trapne upravit.
Nehraj sa na slovicka, ze kto na koho reagoval.
Hraj sa na to, ze sa snazil upravit vtip, kto pred nim uz niekto vymyslel.
Stale plati, ze druhy krat pouzite, okopirovane a upravene, je uz len trapne.
O trapnych vyhovorkach ani nema cenu pisat, budu nasledovat este trapnejsie, len aby dokazal jeho "pravdu"
Nech s apaci, dokazuj a ...strapnuj sa dalej.
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: PeePay
|
Pridané:
11.9.2014 10:51
Sorry, ale vtip bol v tom, ze chcel hodnotu zacinajucu cislom 1, tak som mu predoslu spominanu nizku hodnotu vyjadril v tvare, ktory zacinal cislom 1.
Ak to ty nechapes, to mi je luto.
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.9.2014 13:34
naopak velmi vtipne nadviazal na rozhovor...
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: nooby
|
Pridané:
12.9.2014 19:31
naozaj velmi zaujimava diskusia
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: omgomgomg
|
Pridané:
4.11.2014 14:49
wow ty si co za kkta. prosim posli mi fotku
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: Reg.: x x l l
|
Pridané:
11.9.2014 10:09
Ako keby si si vedel kupit k rolexkam nejaky neznackovy remienok.. Eh...
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: kujkg
|
Pridané:
11.9.2014 10:36
Samozrejme, ze ano!
Prekvapenie, co?
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: trololoman
|
Pridané:
10.9.2014 20:25
Mam odskusane na mojich starych casio digitalkach ze mi baterk vydrzi cca 11 rokov. Zatial overene 2 krat, o niekolko rokov budem baterku menit opat :)
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.9.2014 8:23
Presne, mam tu istu skusenost, baterka mi tam vydrzi asi dekadu, kvalitne digitalne hodinky (nie s kalkulackou a podobnych chujinami) kupene v 1995 ci 1996 (samozrejme nie od sikmookych), baterka zatial menena raz, asi sa uz schyluje k druhej vymene.
A ta presnost! ROCNE (opakujem ROCNE) idu popredu o 20 sekund. Ziadna synchronizacia cez internet ci GPS s atomovymi hodinami! Stelesnena jednoduchost.
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: Hadimrska
|
Pridané:
11.9.2014 8:57
Ako to mozes vediet, ked si musis 2x do roka rucne nastavit cas?
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: jhkjkj
|
Pridané:
11.9.2014 9:26
On to vie a je si tym isty.
Ja to viem tiez a som si tym isty.
A ked si take hodinky, raz v zivote, kupis aj ty, budes to vediet tiez.
Dovtedy sa trap nad tym, ako je to mozne.
Ze o tom nevies, este neznamena, ze to neexistuje.
Dobre veci vznikaju aj bez tvojho vedomia a povolenia, nastastie.... ;-)
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.9.2014 13:34
To mas tak, v onu nedelu ked sa posuva cas si to nastavis presne podla signalu z radia. Ked o ides nastavovat o pol roka v opacnom smere tak zistujes, ze idu o 10 sekund popredu. Treba vysvetlovat dalej?
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: Franto123
|
Pridané:
11.9.2014 9:26
Moje Casio Wave ceptor sa denne synchronizujú so svetovým časom, sú solárne a netreba na nich nič nadstavovať. Majú veľké čísla a nie zmeť ručičiek. Tak si predstavujem hodinky.
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: jánkokamas
|
Pridané:
29.9.2014 14:07
Prosim ta, a co nadstavujes na hodinkach? Dalsie poschodie? Alebo ake nadstavby sa daju dat na hodinky? Sorry za naziho O:-)
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
11.9.2014 7:09
Neporovnavaj tieto hodinky s klasickymi hodinkami.
Tie tvoje hodinky nezobrazia mapu napr. neupozornia ta na prichadzajuci hovor, nezmeraju ti spalene kalorie, neprepnes si cez ne pesnicku, nepozries spravu a mnoho ineho.
Je digitalna doba zvykaj si.
Nikto ta nenuti tie hodinky kupovat.
Ty ich vyuzit nedokazes, no to neznamena, ze sa nenajdu ludia, ktory ich vyuzit dokazu.
Ako keby bolo strasne namahave ich dat vecer dole a nabit. Si taky tucny, ze kazdy pohyb je pre teba velmi namahajuci? Alebo si taky lenivy?
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od reg.: l1@p5
|
Pridané:
11.9.2014 7:53
To je pekne, ze to vsetko hodinky vedia robit, ale to mas podobne ako s autom. Kedysi auto vedelo len ist, dnes v nom mas mp3, klimu, navigaciu, pohodlne sedacky, ticho a cojaviem co este. No ale ten dojazd sa neznizil na 20km :)))
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: Tup
|
Pridané:
11.9.2014 13:13
je to kus debilné porovnanie, tvoj príklad by sa mohol vzťahovať na výdrž baterky pred a po nainštalovaní zopár aplikácií.
Ak by si chcel porovnávať bežné hodinky a smartwatch s autami, tak by to bolo skôr ak by si chcel lietajúce auto so zachovaním rozmerov, doletu (dojazdu) a vnútorného priestoru bežného auta.
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: 234234
|
Pridané:
11.9.2014 15:39
Tupcek praveze to spravne porovnava.
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: _kubo_
|
Pridané:
12.9.2014 6:53
Milý iOfcaaa, som rád, že si vybavil prichádzajúci hovor, zmeral si si spálené kalórie, prepol si pesničku, pozrel si správu a mnoho iného...
Keď dobiješ všetky svoje iPičovinky, pozri si Pravidlá slovenského pravopisu (napr. používanie i/y) a prestaň kurviť slovenčinu písaním bez diakritiky!
"Si taky tucny, ze kazdy pohyb je pre teba velmi namahajuci?
Alebo si taky lenivy?"
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
12.9.2014 7:03
*ktori
"Si taky tucny, ze kazdy pohyb je pre teba velmi namahajuci alebo si taky lenivy?"
Super. Sa mi paci, ze ked uz nic ine tak si jebnes do pravopisu.
Wau.
Pekni den ty prajem.
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: ,bkjgh
|
Pridané:
11.9.2014 9:32
A uz je to tu.
iofca ide obhajovat kopu hnoja lenivostou, tucnotou, namahavym pohybom.....ale pravde sa do oci nepozrie.
Vydrz jeden den je pruser ako mraky!
Ale aby som ta az tak nezosmiesnil, pockam na predajne vysledky.
Som zvedavy, ci sa po neuspechu nieco napises na ospravedlnenie tych tvojich bludov.
Urcite nie, ved si ovca!
Ked apple vyhlasi, ze 5M predanych kusov za uvadzaciu cenu je uspech, tak im to zozeries aj s traktorom.
Komu niet rady...nech len pekne beeeka.
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: Tup
|
Pridané:
11.9.2014 13:09
5m predaných kusov by bol ku**va úspech, keď si zoberieš, že ostatné smarthodinky, ani napriek nižšej cene a tomu, že sú kompatibilné s androidom, ktorých je násobne viac, ako iphonov. Napríklad Samsung Galaxy Gear, asi najpredávanejšie smartwatch, predajú za štvrťrok asi pol milióna.
Okrem toho výdrž jeden deň je prúser ako mraky? Aktuálne najlepšie (podľa recenzií) Android smartwatch Motorola 360 vydržia, pri kúsku šťastia, kým prídeš domov z roboty.
Porovnajme s porovnateľným, nie s vymyslenými číslami o rokoch výdrže a stovkách miliónoch predaných kusov a hrúbke 1mm... Vráť sa do reality a môžeme pokračovať
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
11.9.2014 17:16
Nikto ta to nenuti kupit.
Aj keby predali len jeden kus mne je to fuk.
Nie kazdy rozmysla ako ty.
Tebe vadi vydrz jeden den. Mne to nevadi.
Kazdy si moze kupit co chce za svoje peniaze. Mna je hovno do toho ci si niekto kupy nieco drahe alebo pre mna nepotrebne.
Riesis to tak, ako keby to ovplyvnovalo tvoj zivot.
Si zaloz s podobnymi hundrosmi asociaciu proti kupovaniu nepotrebnych veci a bojuj proti velkym firmam ak ta to naplna. Som zvedavy, ci vas bude aspon 10M.
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: _kubo_
|
Pridané:
12.9.2014 6:55
Tučný a lenivý.
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: rolh
|
Pridané:
11.9.2014 11:23
Netrep, je tam radio sync, kompas, barometer, ukazuje mesacne fazy, priliv, odliv, teplomer, vysokmer.
Vodotesne do 100m
Maximalna spolahlivost, vydrz 15-20 rokov
http://dopice.sk/avV
To iba ovca si kupi hodinky a v konecnnom dosledku aj tak sa ho vecer spytam kolko hodin a on ze, baterka sa mi vybylia, zajtra ti poviem :))
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
11.9.2014 17:22
To iste mozem povedat ja o tebe.
Ze si ovca. Lebo si si kupil hodinky tak ako dalsich xy ludi pred tebou.
Ja osobne hodinky nenosim. Mam telefon. No tieto hodinky by som si doprial. Preco? Lebo mam rad IT segment. Je to nieco uplne ine ako klasicke hodinky. Len ty to nepochopis.
Na co sa ty potrebujes pytat na cas, ked mas svoje hodinky.
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: rolh
|
Pridané:
12.9.2014 11:16
Vidis kolko mas minusiek - asi tak ten tvoj inteligentny nazor.
Nabuduce si dopraj aj iZachodovuMisu
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
11.9.2014 8:32
Hodinky ktoré vydržia na baterku 1 deň...
Hmm, to je fakt sila, to sa oplatí mať aj presný čas aj staré ruské klasické "cibule" na retiazke vo vrecku novhavíc...
Načo kto vyrába takéto debyliny???
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: kg yg
|
Pridané:
11.9.2014 10:40
Mimochodom, nie su ani vodotesne.
Takze mat ich na ruke pocas umyvania si ruk, sprchovania sa....zabudnite.
To su iny chudaci!
Spolupracovat len s ifonom?
To nie su smart, ale iChuj hodinky!
A este si kvoli nim kupovat ifon, no to urcite!
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2014 17:00
Sú vodeodolné, pokojne ich môžeš nosiť počas umývania rúk.
Inak ty sa sprchuješ s hodinkami? No, potom asi Apple Watch nebudú pre teba.
|
|
Re: Pekne ale co z toho
Od: baffiak
|
Pridané:
15.9.2014 9:21
ty spavas s hodinkami na ruke? neviem ako su na tom tieto jablckove, ale co mam ja, tak ich nabijam raz za 3 dni, vecer pred spanim ich dam na nabijacku a je to
|
|
Kontrola konzumenta
Od: Martin Zatroch
|
Pridané:
10.9.2014 18:52
http://fsf.org/news/free-software-foundation-state SPOJ SI URL ment-on-the-new-iphone-apple-pay-and-apple-watch/
|
|
Re: Kontrola konzumenta
Od: Reg.: x x l l
|
Pridané:
11.9.2014 10:15
Masniak Stallman a suita okolo nemu, musia mat ku vsetkemu upozornenie a vyzvu :D
|
|
Apple
Od: Eunuch
|
Pridané:
10.9.2014 19:04
Ako mam rad apple veci, ale to co predviedli včera bolo dost zle... Pripadalo mi to ako keby som pozeral prezentaciu noveho samsungu galaxy. Uplne umele, pravdepodobne zaplatene obecenstvo tlieskalo a híkalo na kazdu 3,14covinu ako fakt original ovce. A tieto hodinky? Hanbil by som sa ich dat na ruku, na tych prezentacnych videach applu sice vyzeraju dobre ale pri normalnych videach ktore natocili novinari to vyzera lacno ako tie prve komunisticke digitalky... Hodinky beriem ako jediny prijatelny sperk pre chlapa a toto by som si teda na ruku fakt nedal...
|
|
Re: Apple
Od: Alino:
|
Pridané:
10.9.2014 19:39
veru, dost ubohe hodinky, alebo skor ipod nano na remienku?
mohli spravit radsej okruhly displej, technologia na to uz je.
koncepty od amaterov ze ako by to mohlo vyzerat som videl zhruba pred rokom a vyzerali lepsie ako to co apple vcera predviedol:
http://dopice.sk/avp
A ze to vydrzi den, kto to ma akoze nosit? Maximalna zbytocnost, jebnut take hodinky o zem co si ich musim stale nabijat koho to bavi...
|
|
Re: Apple
Od reg.: jozko dezko
|
Pridané:
10.9.2014 22:22
zbytocne ich jebnes o zem. Safirove sklicko to vydrzi.
|
|
Re: Apple
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
10.9.2014 23:05
safir je tvrdy no krehky. gorilla glass vydrzi viac co sa padu tyka, menej co sa skrabancov tyka.
|
|
Re: Apple
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
11.9.2014 7:23
Cize teba nebavi curat 3krat a viac za den. Nebavi ta srat kazdy den. Nebavi ta jest 3krat za den.
Ci si tiez taky tucny alebo lenivy, ze by bolo pre teba strasne namahave vykonat vecer par pohybov naviac?
|
|
Re: Apple
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
11.9.2014 7:26
No a predpokladam, ze pozivas 3310 lebo ty nenosis, zariadenie ktore musis nabijat kazdy den. Nemas ani notebook lebo aj ten musis nabijat kazdy den. V podstate nemas nic co musis nabijat kazdy den.
Gratulujem si Genius.
|
|
Re: Apple
Od: Alino:
|
Pridané:
11.9.2014 8:00
Chcem ten počet zariadení znížiť co najviac aby som sa nemusel venovať ich údržbe, stačí mi nabíjať notebook a mobil, nepotrebujem si zaťažovať mozog ešte vybijajucimi sa hodinkami, prstenmi a okuliarmi... Pokiaľ sa to nebude nabíjať bezdrôtovo samo tak jebem na to.
|
|
Re: Apple
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
11.9.2014 8:33
Nuz keby Teslovi dali viac volnosti a penazi tak by vsetko fungovalo bezdrotovo a nemusel by si nabijat nic lebo by cerpali energiu s ionosfery, kedte za pomoci teslovych cievok chcel prenasat energiu vzduchom.
|
|
Re: Apple
Od: mh jh
|
Pridané:
11.9.2014 9:35
Co tam po Teslovi.
Keby dali teba a podobnym iovciam viac rozumu, to by este len zacal ten pravy raj na zemi.
Inak je zabavne, ako zurivo sa snazis obhajovat kopu hnoja.
Kludne ju papkaj a pochutnaj si, ale neustale omielanie lenivosti, tucnoty a podobnych vyplodov tvojej chorej iHlavicky....len pokracuj, bavim sa. ;-)
|
|
Re: Apple
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
11.9.2014 17:40
Ty sa bavis na mne ja na vas. Inac by som si tu tolko namahy nedaval.
Uvedomujem si, ze moje reci tu netrapia nikoho.
No ani tie vase netrapia mna. Ci uz si mysli niekto, ze som galakticky kokot alebo ovcaaa a pod. je mi to jedno.
Nech ta sila sprevadza.
|
|
Re: Apple
Od: _kubo_
|
Pridané:
12.9.2014 7:13
Tak s tým Teslom si ma dostal!
Energia z ionosféry, to je lepšie než "slaná voda dsl.sk".
Ja viem, myslenie je náročné, keď si tučný a lenivý...
Tak už len veľa voľnosti a peňazí. ;=)))
|
|
Re: Apple
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
12.9.2014 8:50
Tesla chcel nabit celu ionosferu. Skrz nu chcel prenasat energiu.
Ti mongol.
Ze ja vobec na teba reagujem.
|
|
Re: Apple
Od: Rock_rock
|
Pridané:
11.9.2014 9:19
koncepty a okruhle displeje su sice krasne, ale zrejme este technologia nie je tak dopredu aby sa tam zmestilo vsetko co treba a aj to nejak vydrzalo. Vsetka cest napr k moto 360 co su krasne hodinky (az na ten nemozny cierny pasik dole- ano viem na co sluzi) ale funkcnostou sa nemozu porovnavat, displej je skaredy, bateria niektorym ludom nevydrzi ani kym pridu z prace... a to ze texty presahuju cez okraj to je len text optimalizacie takze to neratam... Skratka, ano su pekne, ale kebyze maju v sebe tolko technologii ako apple watch, asi by take pekne neboli...
|
|
Re: Apple
Od: Tup
|
Pridané:
11.9.2014 10:31
preto sú koncepty konceptmi a nie zariadeniami, lebo technicky je ich nemožné alebo praktickě ich vyrobiť. Na jednej strane plačeš, že je slabá baterka, na druhej ukazuješ koncepty s hrúbkou pár mm, kde by sa zmestila baterka tak na jednu hodinu v stand-by režime. Ukazuješ kruhové displaye, ale nepozrieš sa, že na Motorole s tým majú problém, že keď máš zoznam emailov tak ti odrezáva z rohov a ty vidíš prd.
Keď Apple dá formu nad funkciu, všetci nadávate. Teraz uprednostnil funkčnosť, aj tak všetci nadávate.
|
|
klepkanie
Od: lockator
|
Pridané:
10.9.2014 19:05
Ja som si tiež poklepkal. Na čelo.
|
|
Re: klepkanie
Od: kekeket
|
Pridané:
10.9.2014 19:43
poklepkam po tych hodinkach s kladivom, onicom hodinky
|
|
Re: klepkanie
Od: hrrr
|
Pridané:
11.9.2014 8:17
Bezne nie som za grammar nacka ale na slovenku sa myslim stale "klope" a nie "klepe"
|
|
Re: klepkanie
Od: BalmerX
|
Pridané:
11.9.2014 10:35
Dal by som si rezeň
|
|
Re: klepkanie
Od: trollolo
|
Pridané:
17.2.2015 9:52
dobre vyklopany?
|
|
Re: klepkanie
Od: Tup
|
Pridané:
11.9.2014 13:15
tebe občas klope motor?
|
|
hodinky
Od: licopico
|
Pridané:
10.9.2014 19:58
Aj tak bude vždy väčší frajer ten, kto má na ruke toto
http://dopice.sk/avs
|
|
Re: hodinky
Od: lololol
|
Pridané:
10.9.2014 23:38
ale kdeze, s tymto bude kazdy najvacsi frajer :D
http://dopice.sk/avI
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
10.9.2014 20:50
http://dopice.sk/avv
co je toto za magorinu ?
Na jar tohto roka uverejnila Federálna komunikačná komisia (FCC) v USA návrh regulačných pokynov, ktoré pobúrili niektorých internetových používateľov a spoločnosti. Návrh dáva možnosť poskytovateľom internetových služieb vytvoriť tzv. „rýchly pruh“ pre niektoré webstránky. Ide najmä o stránky, ktoré sú ochotné vysoliť viac peňazí aby sa rýchlejšie dostali k užívateľom.
atd
|
|
Re: tamtung
Od: 82485
|
Pridané:
10.9.2014 22:55
uz som o tom pocul davnejsie, internet uz nieje to co byval odkedy sa do neho zacali vo velkom srat politicke creatury s rozkladajucim sa mozgom
|
|
alala
Od: alala
|
Pridané:
10.9.2014 23:08
Steve sa obracia v hrobe.
|
|
Re: alala
Od: aby vas mater zabila
|
Pridané:
11.9.2014 0:47
neobracia... rotuje!
|
|
Hodinky?
Od: Umývačka
|
Pridané:
10.9.2014 23:15
Predsa toto nie sú hodinky!!! Ľudia veď vás klamú.:-)
Je to len obyčajný elektronicky náramok!!! ktorý meria tep, a robí ti notifikácie a iné ficuriny z telefónu. A raz za deň to nabijes. Ich vedľajšia funkcia je , ze dokazu zobraziť aj čas. Ale to dokáže aj moja mikrovlnka, a nikdo ju neoslovuje že " stacionárne hodinky s funkciou ohrevu jedla" takzvané " iMikro Watch"
Ale mám aj mobilnú verziu hodiniek. iAUTO WATCH , majú trochu vyššiu energetickú náročnosť , ale zas ich nemusíš nosiť na ruke, ale tie hodinky ta sami odvezú kam budeš chcieť. Popici ze? :-))
Dobrú noc
|
|
Re: Hodinky?
Od: Umyvacka
|
Pridané:
10.9.2014 23:16
A aby som nezabudol, oboje dôkazu aj klepať.!!!
|
|
Re: Hodinky?
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
11.9.2014 7:14
Nezabudaj, ze pekny elektronicky naramok.
Pekny doplnok. Niekto nosi zlate naramky, no a niekto taketo hodinky. Vidis v tom daky problem?
Brani ti to v niecom? Obmedzuje ta to? Nemozes dychat?
|
|
yyyyy
Od: yyyy
|
Pridané:
10.9.2014 23:44
Jedine co ma oslovilo bolo to tukanie na ruku. Prave rozmyslam ako sa co najefektivnejsie naucit lucidne snivat a to by mohlo fungovat uvedomit si sen. :-)
|
|
Re: yyyyy
Od: Palino_
|
Pridané:
11.9.2014 8:45
Kupis si EEG celenku a ked budes v REM faze, tak ta hodinky poklepu na ruku :) A rano sa zobudis s totalnou bolestou hlavy z celonocneho EM ozarovania...
|
|
krista to je doba
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.9.2014 8:30
v blave pri nivach je od jari na stene budovy 20 metrovy billboard:
vas zivot, vas samsung galaxy s5 s meracom tepu
do 3,14ce odkedy je moj zivot nejaky pri**bany smart-blb-genius-lopato-tableto-fón, ako keby som nic hodnotnejsie v zivote nemal
cudujem sa, ze ich este nikto nezazalovat za degeneraciu moralnych hodnot celej sucasnej spolocnosti, totalna devastacia rebricka hodnot
|
|
Re: krista to je doba
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
11.9.2014 8:35
A vôbec že je toľko je.nutých ľudí, čo si kupujúniečo od Samsungu. Ja toto nedokážem vôbec pochopiť.
A ešte tie všakovaké stupidity, hodinky na jeden deň, predraženú doštičku na krájanie cibule(lopata S5...)
|
|
Re: krista to je doba
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.9.2014 8:41
1) nejde o to ze od samsungu, ide o tu chujinu dat za sprostu lopatu 700 €
2) a povysit tu je**utu lopatu na prve miesto rebricka hodnot v zivote
mne neslo o samsung ako taky
|
|
Re: krista to je doba
Od: Palino_
|
Pridané:
11.9.2014 8:47
Ja kupujem od Samsungu. Tak dobre chladiace chladnicky som este nevidel :) Co je na tom jebnute?
|
|
Re: krista to je doba
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
11.9.2014 8:53
Nikdy nič kvalitné nevyrobili. Možno sa predajnosťou akože trochu zlepšili, ale je to zlodej technologií a lacný nekvalitný šmejd v jednom
|
|
Re: krista to je doba
Od: Palino_
|
Pridané:
11.9.2014 9:00
LOL, mam od nich 2 chladnicky a prave som ti povedal, ze su kvalitne. A odpoved? Nikdy nic kvalitne nevyrobili. Vdaka za info s kym mam tu cest...
|
|
Nevieš čo píšeš...
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
11.9.2014 9:05
Nie??? Ty si si niečo od SONY, Philips, DENON, AKAI, ST, Intel kúpil???
|
|
Re: Nevieš čo píšeš...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.9.2014 9:13
Ja teda neviem, ale pred rokmi som kupil samsung LCD TV - to bolo este v case, ked LEDkove podsvietenie bol uplne novy luxus, tak som zobral s trubicovych podsvietenim.
Bol drahy jak svina, vtedy vyssi maintream. Ten TV funguja jak hodinky docul. Sam sa tomu cudujem, vzhladom na kurvitkovu ekonomiku.
|
|
Re: Nevieš čo píšeš...
Od: Palino_
|
Pridané:
11.9.2014 10:13
Ano. A co je akoze pointa tvojej otazky?
|
|
Re: Nevieš čo píšeš...
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
11.9.2014 11:33
Napríklad:
Mal som 20-ročný prehrávač DENON a predal som ho ako funglovku. V takom bol stave.
Samsung elektronika to bol vždy len des a hrôza. Polovodičovým súčiastkam plochy určené na chladič neniklovali, ale nejakým spôsobom naniesli ľahkopájkovateľný kov, teda s nízkou teplotou tavenia, čo spôsobovalo desštrukčné správanie pri zohriatí čipu súčiastky. Samsung nemal ani dobré konštrukčné riešenia a už vôbec nie nejaké úhľadné, všetko osoplené nejakým tmelom a podobne.
|
|
Re: Nevieš čo píšeš...
Od: Palino_
|
Pridané:
11.9.2014 12:28
Ved dobre, ale nemozes to generalizovat na celu znacku. Kazdy vyrobca to urobi, ked sa mu to hodi. O peniazie ide az v prvom rade...
|
|
Re: krista to je doba
Od: tamtung
|
Pridané:
11.9.2014 12:24
ja mam nemecky BOSCH a som spokojny, chladnicka 10 rokov, vysavac 8, r.kanvica, 8, zehlicka nejakych 7.. atd atd.. pracka taktiez.. perie sa 3x denne, kazdy den.. ma 9+ rokov.. bez servisu, ani 1 stroj od BOSCH mi nezlyhal, narozdiel od inych, ako je.. jedno.
|
|
Re: krista to je doba
Od: achh
|
Pridané:
11.9.2014 15:13
preboha a co peries 3x denne?
|
|
Re: krista to je doba
Od: tamtung
|
Pridané:
11.9.2014 21:48
1 cierne tricko, 1 spodky biele a pyzamo smolkove..
proste to je taky priemer ;)
uplne vazne, neviem ani co.. ale proste sa 3x denne zapne, aj ked vacsinou len na kratky program pod 30 minut.
|
|
Re: krista to je doba
Od: 82485
|
Pridané:
11.9.2014 9:17
v tvojom obmedzenom svete Samsung vyrába len mobily a podobné nezmysly, v reálnom svete však vyrába od pamäťových kariet cez práčky až po kontajnerové lode, keby všetko čo vyrábajú boli šmejdy tak nie sú taká gigantická korporácia
|
|
Re: krista to je doba
Od: Rock_rock
|
Pridané:
11.9.2014 9:23
nesuhlasim, mam chladnicku od samsungu aj ta nefunguje ako ma. Bol to drahsi model, digitalne ovladanie atd - to je ta chyba samsung proste nedokaze robit softver. Je tam funkcia signalizacie otvorenych dveri chladnicky - fajn vec pomyslel som si. Problem je ze to pipa jak debil ked tam dlhsie vykladam nakup alebo v nej nieco hladam s dverami otvorenymi dokoran. Ked ostanu dvere nechtiac trocha pootvorene, vtedy to nefunguje.. :D
|
|
Re: krista to je doba
Od: Palino_
|
Pridané:
11.9.2014 10:09
No vidis, ja nemam digitalnu a je vpohode, aj ten alarm otvorenych dveri zacne pipat po velmi dlhej dobe. Neviem ake nakupy robis ty, ale ja som ho za 7 rokov pocul asi 2x :)
|
|
Re: krista to je doba
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.9.2014 10:59
nechcem ti kazit radost, ale nefunkcnost pipania pri otvorenych dverach len na par cm je bezna vec, nie je to "vysada", alebo chyba samsungu, detto vnutorne svetlo a jeho zapinanie/vypinanie nie je nastavene s presnostou na mikron pootvorenych dveri
hovorim len za mainstream (mozno nizsi mainstream), nikdy som nemal cest s chladnickou za tisic €, tam je to mozno inak
|
|
Re: krista to je doba
Od: tamtung
|
Pridané:
11.9.2014 12:26
par cm a mikrometer je rozdiel, nie ?
a tam ide asi prave o ten par cm, nie ?
nikdy som nevidel chladnicku, ktora by zostala otvorena na 90stupnov, alebo 30, ide skor o PRAVE TIE PAR CM !!!
|
|
Re: krista to je doba
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.9.2014 13:40
no tak zase ja neviem, ale ja sa vzdy pozeram ci je chladnicka riadne zavreta a nikdy nenechavam zavriet dveve chladnicky len volne samospadom, ze mozno sa aj same zavru, sak tam je vsade po obvode magnet ... vzdy ich poriadne zatvaram sam
mozno to bude aj vychovou a vzormi v rodicovskej domacnosti, clovek ma extremne velku tendenciu robit veci tak, ako rodicia doma - no a u nas bola otvorena chladnicka dlhsie jak pol minuty nezelany jav (to bola stara dnes uz 45 rocna chladnicka, ktora samozrejme ziadnu zvukovu signalizaciu nemala)
|
|
hneď ich bežím vymeniť
Od: ezio
|
Pridané:
11.9.2014 11:05
Mám Emporio Armani čierne hodinky z alzy z akcie "Black Friday" z nejakých 300e za 150e. Sú to pekné hodinky, ktoré síce nemajú mapu, neprepínajú hudbu a neťukajú mi po zápästí, ale majú v sebe samodobíjací mechanizmus chôdzou a idú už pol roka bez povšimnutia, dokonca aj presne.
Silno rozmýšľam že ich vymením za nevodotesné 1dňovky od applu, ktoré budú u nás stáť 500-800 eur, keďže v "emerike" stoja 250 dolárov či koľko.
A vyzerajú úplne hnusne, socialisticky a škaredo...
|
|
Re: hneď ich bežím vymeniť
Od: achh
|
Pridané:
11.9.2014 12:24
uz celeho pol roka? neuveritelne...to moje obycajne casio tahaju 6ty rok a nemusia mat ani ten (podla mna uplne nezmyselny) system dobijania, ked bateria stoji doslova par centov...
|
|
Re: hneď ich bežím vymeniť
Od: ezio
|
Pridané:
11.9.2014 15:15
Pol roka bez nabíjania je pre Apple hodinky mokrý sen, preto ten čas...
|
|
Klepkanie...
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
17.9.2014 23:22
A čas sa bude zisťovať klepkaním na čelo?
A ako sa bude dotyčným "naprávať ciferník"...?
|