|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rubu vysoko
Od reg.: slaYer
|
Pridané:
5.9.2014 12:05
Tak to im teda drzim palce s predajom...
|
|
Re: rubu vysoko
Od: Tom@s
|
Pridané:
5.9.2014 12:12
Neboj nič nájde sa Lolo čo to kúpi!
|
|
Re: rubu vysoko
Od: gf vjhtf
|
Pridané:
5.9.2014 12:52
Chciet mozu, to je asi tak vsetko, co mozu...
|
|
Re: rubu vysoko
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
5.9.2014 13:25
mimochodom, ak by tu zavitali nahodou aj pani zo samsungu, tak odkazujem, ze mesacne vyprodukovat novinku a 1 rocne produkty nechat bez podory a fixov sa neslusi !!!!
alebo si pri takomto marketingu aspon rozsirte bazu koderov, nech tie firmvery stihaju aj dotiahnut.
|
|
Re: rubu vysoko
Od: Hattala-Hatta-Hatta-Hattala
|
Pridané:
6.9.2014 10:31
"TU" nezavita nikto, mozu zavitat akurat tak "SEM".
Samozrejme, v dobrom. Inak s obsahom Tvojho prispevku "suchlasym", rovnako ako joskooookoooot.
|
|
Re: rubu vysoko
Od: marek1234
|
Pridané:
5.9.2014 13:29
Asi tak, chcieť môžu. Max. čo som ochotný dať do telefónu je 200 EUR. Kúpil som si ZOPO ZP998 with ANDROID 4.4 KitKat in Colour Black, osemjadro a chodí to geniálne. Nie som idiot, SAMSUNG som zavrhol už dávno. Začína mi to pripomínať iOVCE stratégiu jablka. Za málo muziky veľa peňazí.
|
|
Re: rubu vysoko
Od: marek1234
|
Pridané:
5.9.2014 13:33
- Model: ZOPO ZP998
- CPU: MTK6592
- RAM: 2GB
- ROM: 16GB
- OS: Android 4.4 KitKat
- Band: 2G:GSM 850/900/1800/1900MHz & 3G: WCDMA 850/900/2100MHz
- Sim Card: Dual SIM Card
- Service Provide: Unlocked
- Color: White,Black
- Screen Size: 5.5-inch 404PPI
- Resolution: 1920*1080
- Screen Color: 16 Million Colors
- Ringtones Type: Polyphonic/MP3
- Audio File Format: MP3/WAV/AMR/AWB
- Video File Format: 3GP/MPEG4
- Image File Format: JPEG/BMP/GIF/PNG/GIF
|
|
Re: rubu vysoko
Od: xvzf
|
Pridané:
6.9.2014 9:44
Nevyzera to veru zle. Len by som si na tvojom mieste overil, ze o tebe neposiela informacie do centraly ;)
|
|
Re: rubu vysoko
Od: marek1234
|
Pridané:
6.9.2014 10:02
Myslíš do akej centrály??? Ak myslíš SAMSUNG tak skôr bude spolupracovať s NSA ako nejaký UNKNOWN čínsky výrobca, čo ma všetko v pič... a ide mu akurát o to, aby zarobil a udržal sa na trhu. Mimochodom celý Android 4.4 je jedná veľká googlácka špionáž pre NSA. Najbezpečnejší Android bol vo verzii 2,3
|
|
Re: rubu vysoko
Od: marek1234
|
Pridané:
5.9.2014 13:33
E-book Format: TXT/CHM/DOC/HTML
- FM Radio: Yes, earphone needed
- Earphone Port: 3.5mm
- Card Extend: MicroSD Card up to 64gb
- Data transfer: Micro USB v2.0 /Bluetooth
- Mobile Internet: WAP/WIFI
- Camera: Dual Cameras, front camera 5.0MP, back camera 14.0MP with flashlight and auto focus, - support full screen capturing
- Phonebook: 500
- GPS: GPS,A-GPS
- WIFI: 802.11 b/g/n,DLANA,Wi-Fi hotspot
- Bluetooth: Bluetooth 4.0
- Gravity Sensor: Yes
- Multi-Touch: Yes
- Other Feature: Support OTG,3G, WIFI, GPS, FM, Play Store, Bluetooth, Ebook, Email, NFC,etc
|
|
Re: rubu vysoko
Od: crevo
|
Pridané:
5.9.2014 14:09
ale ten nestojí 200e...
|
|
Re: rubu vysoko
Od: marek1234
|
Pridané:
5.9.2014 15:44
219 eur presne. Neviem,kde si ho nasiel.
|
|
Re: rubu vysoko
Od: marek1234
|
Pridané:
5.9.2014 13:36
Fandil som PRESTIGIU, ale toto predčilo kvalitou PRESTIGIO ľavou zadnou. Neznáma značka, kvalitný kovový rám, pamäť, o ktorej sa môže Samsungu zdát i pri vysokej triede niektorých smartfonov, NFC. Chýba už len LTE. Snáď v budúcom roku.
|
|
Re: rubu vysoko
Od: niggas and pappas
|
Pridané:
5.9.2014 13:39
pozor!
apple ma aspon svoj bordel dobre pod palcom. os je bohovo rychly, stabilny. appstore je plne uzitocnych veci, bordel sa lahko cez restriktivne kontroly nedostane.
it pozitivni ludia nadavaju na velke mnozstvo obmedzeni, frantik (alebo ini experti pouzivajuci telefon len na volanie, maily, fb, fotky, muziku a hranie), ktoreho nezaujima ako a preco veci funguju, si apple pochvaluje. nemusi si pamatat milion veci, nemusi riesit, kde ma veci, nemusi nic. spusti itunes a ma poruke vsetku muziku. jednoduche a krasne.
samsung este nikdy nemal odladeny firmware. firma ma uplne na picu pristup k android komunite. a playstore je plny picovin, rovnakych klonov a virusov.
|
|
Re: rubu vysoko
Od: 345345
|
Pridané:
5.9.2014 15:12
ale system maju rychly a odladeny. To sa samsungu musi uznat.
Iphone je blbost pre blbcov co nikdy nebudu chcet smart phone
|
|
Re: rubu vysoko
Od: Sheddow
|
Pridané:
5.9.2014 15:44
system maju rychly? jedine, zeby si hovoril o nejakom windows phone od samsungu, inak mi nejde do hlavy co si tym myslel :)
|
|
Re: rubu vysoko
Od: banán mosta
|
Pridané:
5.9.2014 17:43
pravdu máš nemusí nič riešiť icloud to vyrieši za neho a fotky uvidia všetci
|
|
Re: rubu vysoko
Od: Rock_rock
|
Pridané:
6.9.2014 8:44
It pozitivni ludia si ho jailbreaknu a maju z toho potom taku masini s takymi funkciami ako si spravia, a stale funguje stabilnejsie nez bezny android. 😃 pri jailbreaku sa dostanes ku kompletneme suborovemu systemu a mozes riesit kde co ako.
Popravde kedysi som Jailbreakoval kazdy iphone aby splnil moje naroky, od ios 7 mi to uz pride ako zbytocne. Ten telefon robi vsetko dobre, suborove systemy nahradil dropbox, VLC a sikovne aplikacie. Uz je to velmi zastarala myslienka ze na androide sa da robit nieco viac.
|
|
Re: rubu vysoko
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
5.9.2014 16:59
Tak prajem silnu trpzlivost s reklamaciami.
Kupil si srot podobny prestigiam, colorovam a pod.
|
|
Re: rubu vysoko
Od: marek1234
|
Pridané:
6.9.2014 10:07
To áno, ;-) Všetko šľape tak ako má, lokalizácia je lepšia ako na Prestigiu. Problém som nezaznamenal ani na Prestigiou, ktoré som mal 2 roky a postúpil som ho zdarma ďalej.
|
|
Re: rubu vysoko
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
6.9.2014 11:01
Aj tak ti neverim.
Su to sroty. 15 rocne deti to skladaju. Najdi si video.
Popripade si ho rozober a porovnaj si plosaky tvoje a samsungu napr.
|
|
Re: rubu vysoko
Od: antiapple
|
Pridané:
6.9.2014 13:19
LOL tak ty si teda riadny expert, poprosim aby si mi ukazal video kde deti skladaju ZOPO alebo ine zname cinske znacky... Ja pouzivam UTime a nemam s nim ani najmensi problem, tak neviem preco trepes nieco o reklamacii. Popripade sa mozes pozriet na laboratorne testovania telefonov DOOGEE, ved to je samozrejme kazdemu jasne ze telefon daju na kolene poskladat 15 rocnym detom a potom ho daju na laboratorne testovania... :D
ked sa do veci nerozumies tak radsej mlc, si kazdemu na smiech...
|
|
Re: rubu vysoko
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
6.9.2014 22:15
Ved si to najdi nebud lenivy aj tu na dsl to bolo.
No a ze som niekomu na smiech mi zili netrha.
|
|
Re: rubu vysoko
Od: 3xo
|
Pridané:
5.9.2014 13:01
V cene je tusim zaratany aj sudny spor s Nvidiou:)
|
|
http://www.sevastopol.club/
Od: Anogiack
|
Pridané:
6.9.2014 1:39
www.sevastopol.club
|
|
to je pekna palka
Od: problem
|
Pridané:
5.9.2014 12:10
Je to pekna palka. A pokial to nespadne aspon o tretinu dolu, pochybujem ze sa Gear VR (potapacske okuliare bez skla, nasadi sa do nich Note 4 a je z toho takmer Oculus Rift) stane v nasich koncinach masovym hitom.
|
|
Re: to je pekna palka
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
5.9.2014 13:23
asi tu bol nejaky krpec zo samsungu klikat minusky kazdemu, komu sa zda byt cena za tablet (vyssia ako cena lepsieho notebooku) privysoka...
|
|
Re: to je pekna palka
Od: tamtung
|
Pridané:
5.9.2014 23:06
ano, je to tajna firemna politika, minuskuje kritikov, inak letite a pridete o pracu za 340eur v hrubom za 12tky, kde ani na wc nemozete ist.
vela ludi, co tam pracuje, ak vobec ma energiu prispievat a potvrdit mi to, tak sice je tam plaz neskutocne srdcovo europskych 450eur, ale korejci tam pridu (pristahovalci, nelegalny vacsinou) a makaju ako otroci, vytalcajuc slovakov.
dakujeme politici.
|
|
Re: to je pekna palka
Od: penis-chan
|
Pridané:
7.9.2014 20:06
politikom? kokot si?
podakuj ludom, ze su neschopni robit za viac 500 eur.
keby ludia neboli sprosti, zarabaju viac. vies, upratovacku dokaze robit kazdy, kopanie kanalov tiez, sediet na riti v hajzli, trafike, pri kase tiez. a dokial sa najde kokot, co to bude robit lacnejsie, tak cena prace ide do pice.
btw, ak tym prvym narazas na robenie pri pase, tak si upne vedla. tam sa zarabaju nadpriemerne mzdy.
a k tomu wc - ak sa odjebes od pasa, bude stat cela vyroba. tvoja 10 minutova cik-pauza moze v pohode stat firmu desiatky tisic eur.
ak si narazal na labaky a robotu v 'skafandroch', tak si este viac mimo.
|
|
Re: to je pekna palka
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
9.9.2014 11:13
Si to prečítaj lepšie truľo.
Firmy, aj v NM dokonale využívajú zúfalstvo a bezmocnosť ľudí. Absolútna väčšina tamojších firiem zamestnáva ľudí len a výhradne cez pracovné agentúry. Osobne som zažil ponuku za pás doslova makať do lisovne takúto:
2x 12 hodín ranná, 2 dni akože voľno, 2x 12 hodín v noci a 2 dni akože voľno. A takto nosnstop. Dochádzať za svoje 30km v piatok či sviatko, všetko jedno, bez príplatku. Za rovných 470 Eur hrubého a to mám školu, 27 rokov praxe a podobne...
A našli takých ľudí, domácich...
Po odrátaní nákladov na dopravu by mi zostalo necelých 280 Eur v čistom!!! A to bez stravy.
No ideme "krásnym" smerom, Slovensko!
A on naozaj nie je mimo.
|
|
-EDGE-
Od: kraken0000000000
|
Pridané:
5.9.2014 12:10
Na ten edge este tak vyvrtat dieru, kde by bolo mozne nasrubovat rucku z metly a v zime nemam problem! :D ,, inak ale vazne cena ako apple :P
|
|
Re: -EDGE-
Od: ParaNoik
|
Pridané:
5.9.2014 12:41
Ja som sa nezasmial.
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
5.9.2014 12:15
cena dobra :) a verim ze sa najde debil co za to tolko da. Ja ale to je iba moj nazor, vidim hodnotu toho mobilu tak na 400 eur max, co bude cena tak na rok. Su sprosty takto predrazit ked mohli z mensim ziskom viac predat a mozno aj pri nizsej cene, pri vacsom predaji by zarobili aj dvakrat tolko. Ale to je jedno lebo tento mobil ma neoslovil bohuzial a to ten kto pozna moje prispevky vie ze som sakra zastanca samsungu.
|
|
mobil pre lavakov
Od: Alino:
|
Pridané:
5.9.2014 12:39
nieje toto skor mobil pre lavakov? neviem si predstavit ze by som na nom pisal s pravou rukou pretoze by som obycajnym drzanim mobilu postlacal ten bocny panel a otvorili by sa mi hned same kktiny co som nechcel.
|
|
Re: mobil pre lavakov
Od: jizindezin
|
Pridané:
5.9.2014 19:50
Lol. To nie je dk jednej ruky. Ved to su lopaty. Takze v lavej drzis a pravou ovladas... takze default pre pravakaov to je ok
|
|
Re: mobil pre lavakov
Od: Stone
|
Pridané:
6.9.2014 4:00
No mne to skor pride, jak mobil pre pravakom. neviem si predstavit, jak by sa to dalo pohodlne drzat... Alebo mozno je to mobil pre mimozemstanov, a Samsung sa konecne prezentuje v skutocnom svetle.
|
|
drahota
Od: hamster
|
Pridané:
5.9.2014 12:51
Ja chápem, že sa taký Note Edge nemôže predávať za výrobnú cenu (ktorá môže byť koľko? 200e?), ale chcieť 900e? Už to začína vyzerať tak, že výrobcom nejde o inovácie (ten ohnutý lopárik naozaj nepovažujem za niečo svetaborné), ale o čo najvyššiu cenovku - lebo však čo je drahé, musí byť inovatívne a kvalitné, nie?
|
|
Re: drahota
Od: knhu
|
Pridané:
5.9.2014 12:54
Klasicky pokus vyrobcu/vyrobcov a skusanie, kolko su este ludia schopni zaplatit.
Nebudu predaje, cena pojde dole a aj tak budu v kralovskom zisku.
|
|
Re: drahota
Od: Lou
|
Pridané:
5.9.2014 12:55
ty si pri prišiel odkiaľ?
veď je trhová ekonomika, všetky súkromné spoločnosti sú o zisku, a nie o svetovom mieri....
|
|
Re: drahota
Od: mii
|
Pridané:
5.9.2014 13:02
ty debo a kde on pise o zakazani ziskov??
|
|
Re: drahota
Od: Lou
|
Pridané:
5.9.2014 13:42
ty si debo.
frfle na cenu. a ked vidia ze iphony idu za 9 kil ako teple rozky, preco nemozu aj oni dat taku cenu?
nemas na to? tak si to nekup. ale nechci vsetko za pat korun.
|
|
Re: drahota
Od: mii
|
Pridané:
5.9.2014 15:36
cize ked niekto kritizuje cenu, tak to je podla teba automaticky socka, ktora na to nema. lol. si skutocne debo.
|
|
Re: drahota
Od: tamtung
|
Pridané:
5.9.2014 23:09
hej, je to divne individuum, tiez kritizujem cenu, ale len tak sam pre seba, obcas zadrem nieco na nete. pointa je, ze NEKUPUJEM a hotovo..
900, ale aj 400 eur, to si viem predsatvit inak, napr.. ako niekto napisal, pneumatiky, alebo dovolenku (tyzden) v horach, alebo prihodim a mam v chorvatsku.
pritom netriem biedou, mozem si kupit co len chcem, uz len za mesiac dam na benzin, pneu a brzdy, s olejom, pre zabavu viac, ako iphone za 900eur..
pointa je, ze mna iphone, nech stoji 100, alebo 90000, neuspokoji, nepotrebujem to. ja chcem fyzicku qwerty a za to som ochotny zaplatit naozaj slusne. hold, trh nic take neponuka.
|
|
hmmmm
Od: aaa1111aaa
|
Pridané:
5.9.2014 12:54
dalo by sa povedat ze tie ceny su....
z inej galaxie.
awwww yeaaah
|
|
hmmmmm
Od: 2w34r32qw
|
Pridané:
5.9.2014 13:04
a ked nebude chciet, tak co?
|
|
To určite
Od: 33jkl33
|
Pridané:
5.9.2014 14:22
900€ dám radšej za zimné pneu+disky...
|
|
Re: To určite
Od: fghgfd
|
Pridané:
5.9.2014 14:41
a budes ich nosit kolo hlavy ako sluchatka :-)))
|
|
Re: To určite
Od: 33jkl33
|
Pridané:
5.9.2014 22:00
Nebudem, oni totiž budú nosiť mňa.
A ty si môžeš v MHD frajerovať s 900€ smartfonom. :D
|
|
Re: To určite
Od: tamtung
|
Pridané:
5.9.2014 23:05
haha, inak si mu to natrel :D
problem nastane, ked nas, co maju 900e na pneu alebo disky spomalia taki, co daju 900 na mobil a na auto im zostane 200e, alebo 19rocna herka z nemecka a potom robia kolony, resp. dizluju na mesto.
|
|
Diskusia k článku
Od: fdsir
|
Pridané:
5.9.2014 15:41
Vtipny Samsung.
|
|
2027...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
5.9.2014 20:08
2027: samsung uvadza 7 palcovy lopato-fón s 8K rolisenim hlavneho OLED displeja a 4K rolisenim bocneho rolovacieho OLED displeja. Lopato-fón obsahuje 16-jadrovy ARMv9 CPU, 8 GiB RAM a 1 TB interne flash ulozisko, 58 Mpix predny fotoaparat s podporou 4K 120 fps a 8K 30 fps videi a 12 Mpix zadny fotoaparat. Cena za tento lopato-fón bude u nas 1700 €.
Jabko takisto uvadza svoje smart hodinky iWatch 6. generacie. Parametre skoda uvadzat, ale ich cena sa odhaduje na 800 €.
Velmi slusny mainstreamovy notebook (desktopy uz v 2027 neexistuju) v tom case mozno dostat kupit ta 500 € (ako dnes za 1000) a nadupany snob-endovy herny notebook od spolocnsoti Alienware za 1400 € (ako dnes za 3000).
|
|
Re: 2027...
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
9.9.2014 11:15
Celá ta Tvoja sranda má len jednu chybičku krásy.
V roku 2027 už Euro nebude...
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
5.9.2014 23:03
mam vas na haku... uz nikdy v zivote nechem ziadny smartfon, pretoze su to maximalne hlupe telefony. ktore je cim dalej, tym narocnejsie nastavit. maximalne mi staci telefon, ktory vie 1. telefonovat, 2. smskovat, 3. zapisovat poznamky, 4. pouzivat internet na nenarocne vyhladavanie 5. odfotit prilezitostne nieco aspon zaostrene.
samozrejme fyzicka QWERTY
PS: poznam X ludi, na velmi uspesnych manazerskych poziciach, ktory maximalne so mnou suhlasia, bohuzial ale aj takych, ktori potrebuju dotykovo-homosexualne telefony a kuria nam trh
ked chcem hracku, kupim si skuter, auto, lod, alebo lietadlo, ale nie dotykovu hracku ala 14rocne decko.
|
|
Re: tamtung
Od: Maco33
|
Pridané:
6.9.2014 0:09
Na to len jedno. IQ hojdaci konik. Neviem co chces stale nastavovat v telefone. ja mam uz 4ty iPhone a nikde nic nenastavujem. S novym telefonom obnovim data z cloudu a idem dalej. To iste iste dokaze aj Android, WP ci BB. S prvym nastavenim ti isto radi pomozu u operatora.
|
|
Re: tamtung
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
6.9.2014 10:47
Uvedom si, ze tie smart-lopato-blb-genius-fóny su pocitace (vreckove). Ja ako clovek co ziadny takyto divajs nikdy nevlastnil, aby som kompletne zvladol ich nastavenia a pouzivanie, chcelo by to celodenny kurz! To mi asi ziadny operator v pobocke neda.
|
|
Re: tamtung
Od: Alino:
|
Pridané:
6.9.2014 11:07
co tym chces povedat? aj chodit sa musis naucit, aj soferovat. Ovladat smartphone nieje tak tazke, ked som mal android prvy krat v zivote v ruke tak som do dvoch hodin ho vedel kompletne ovladat, presiel som vsetky nastavenia co tam boli aby som vedel ake mam moznosti a poskusal som vselico. Potom je to uz len o hladani appiek ktore ta zaujmu v appstore. A kolegovi co pisal vyssie ze potrebuje fyzicku qwerty, odkazujem ze je to rovnaky technicky neschopny idiot ako jeho manazerikovia s ktorymi sa styka na meetingoch. Swiftkey a Swype sa ovladaju velmi jednoducho a pise sa s nimi rychlejsie ako na fyz. qwerty.
|
|
Re: tamtung
Od: Samuel S. Sato
|
Pridané:
7.9.2014 13:26
to je sice pravda, ale switkey aj swype ti zajebu znacnu cast obrazovky, najma ak mas maly skladny fon a nie 6" denko.
takze toto mu kvitujem - chce to cca 4" fon /aby bol skladny/ s fyzickou klavesnickou /aby ti picoviny nezaberali zo zobrazenej plochy/.
|
|
Re: tamtung
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
6.9.2014 10:45
Presne. V telefone ma byt 3-4 Mpix fotak a nie 20-40 Mpix chujina najhrubsieho zrna. Z fyzikalnych limitov vyplyva, ze posledné zmyselné rozlisenia pre tie snímačičíky a čipíčky a miniatúrne optičky v mobiloch, je prave 3-4 Mpix. Nad 5 Mpix to zacina byt zbytocne - aby malo jedno zrkno sumu humusnej zasumenej rozmazanej fotky 5x5 pixelov ... a to mi je naco? Ked chcem fotit aspon akoze poriadne, uz kompakt za stovku ma lepsie fotky. Ked chcem fotit trocha poriadnejsie, staci mat najlacnejsiu zrkadlovku za 3-4 stovky (to je ale velke rozmerne bukero a zrkadlovku si malokto schova do vacku - to je jedina ich nevyhoda).
Aby som si v obchode s nabytkom odfotil skrynu, alebo posratu cenovku alebo nieco podobne (pretoze na taketo pohotovostne neplanovane fotky na RYCHLE pouzitie fotak v mobile sluzi), nepotrebujem 20 Mpix v mobile, ale v mobile mi staci aj 2-3 Mpix. Fotak v mobile nie je na robenie NORMALNYCH fotiek z oslav, stretnuti, dovolenky atd ... Len tupym masam je to jedno.
|
|
Re: tamtung
Od: nebud debil dobre?
|
Pridané:
6.9.2014 13:51
pjetro prestan zo seba robit debila, teraz znies ako ten jebo z IBM co povedal jobsovi ze naco je komu osobny pocitac?
Vyvoj ide dopredu a coskoro budu fotky z mobilov kvalitou rovne dnesnym zrkadlovkam.
|
|
Re: tamtung
Od: ...
|
Pridané:
6.9.2014 15:34
Na tej mm plastovej sosovke ? Jedna vec je vyvoj a druha fyzikalne moznosti. Pokial tie obrovske objektivy s profi sosovkami co sa davaju na profi aparaty nezmensis na 1 mm, tak su to len kecy do vetra.
|
|
Re: tamtung
Od: kekeket
|
Pridané:
6.9.2014 15:43
vsetko sa furt zmensuje, cipy, nanotechnologia sa rozvija, tak nemaj prekvapeny ksicht ked za par rokov mobily predbehnu s 1mm sosovkou dnesne zrkadlovky.
|
|
Re: tamtung
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
6.9.2014 19:59
Ironia: ano samozrejme aj zakon druhej a tretej mocniny vobec neplati. Vobec neplati, ze na sosovku s priemerom 5 mm dopadne 16x menej fotonov ako na sosovku s priemerom 20 mm.
Fakt: je uplne u prdele jaka elektronika tam bude. Pokial tam bude snimačíček s rozmerom 6x4 mm (asi ako nechet na malicku) ako v kompaktoch a nie napr. APS-C (24x16 mm a teda s 16x vacsim plosnym obsahom) ako v najlacnejsich zrkadlovkach, furt to bude len matematicky dopocitany a upraveny grc.
|
|
Re: tamtung
Od: kekeket
|
Pridané:
7.9.2014 21:39
takto to vnimas ty teraz, pretoze mas obmedzene myslenie na to co existuje teraz a odrazas sa od sucasne znamych principov, ale za par rokov pride niekto kto mysli outside the box a sa na vec pozrie inak a dokaze to. Vacsinou to tak byva, v 19 storoci niekto trepol ze uz sa neda nic nove vynajst, ze vraj lebo uz bolo vsetko vynajdene, takze tak.
|
|
Re: tamtung
Od: ferg
|
Pridané:
8.9.2014 0:13
Mozno o 10 rokov bude dopadat viacej fotonov na jednotku plochy, myslel si to takto ?
|
|
Re: tamtung
Od: kekeket
|
Pridané:
8.9.2014 6:22
trebars aj tak, ze sa naucime komprimovat tie fotony na mensej ploche, alebo to bude uplne na inom principe.
|
|
Re: tamtung
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.9.2014 7:29
Clovece to sa robi uz 400 rokov od vynalezu dalekohladu ! Ale nijak to nepomohlo tomu, ze na sosovku dalekohladu s priemerom 1 m dopada 4x viac fotonov ako na sosovku dalekohladu s priemerom 0,5 m. Preto sa zostrojuju dalekohlady so stale vacsimi a vacsimi sosovkami.
Vnutri dalekohlasu/mikroskopu/fotaku si s fotonmi/lucmi svetla mozem robit co chcem, odrazat ich aj 100x od zrkadiel, rozptylovat, susutredovat na 100-clennych optickych clenoch, ale smerom von kua som obmedzeny tym, kolko fotonov ma mi vtrepe dovnutra. Inak: zakon druhej (a tretej) mocniny ani kvoli tebe platit neprestane. Ani Pytagorova veta.
Ako si spravne poznamenal, chcelo by to out-of-the box riesenie. Ale kto by nosil k fotaku lapac fotonov (hoci aj rozkladatelny) velky a tazky jak samotny fotak, ktory sa roztiahne do polmetrovej paraboly?
|
|
note3 vs note4
Od: veto2
|
Pridané:
6.9.2014 20:53
note3 za 450eur vs note 4, co je v podstate note3 v par vylepseniami za 800.....ani to nevidim na tazke rozhodovanie
|
|
Re: note3 vs note4
Od: jews bells
|
Pridané:
7.9.2014 15:15
a vitazom sa stava: sony z3 tablet compact
|