|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Media
Od: janko-vanko
|
Pridané:
3.9.2014 7:19
No to je radosti!
|
|
Re: Media
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
3.9.2014 15:19
v podstate ano.
doteraz coho sa dotkli, vsetko vytunelovali a znicili. rovnaky osud by som tipoval aj tymto firmam.
alebo to nakoniec predaju nejakej indickej/cinskej firme, ktora nasich janosikov zgrupovanych okolo kokakoly este neokusila.
|
|
gratulacia
Od: Fako
|
Pridané:
3.9.2014 8:00
Takze im prajeme vela podnikatelskych uspechov a zvysenie ziskov, nech sa im tu (v basmekistane) aj nadalej dobre dari... ;-)
|
|
Re: gratulacia
Od: Dankov Bratranec
|
Pridané:
3.9.2014 8:09
Ja im prajem aby vsetci z penty aj J&T skapali, hned by bol zivot na slovensku krajsi.
|
|
Re: gratulacia
Od: quix_
|
Pridané:
3.9.2014 9:38
mna by zaujimalo ako si k takemu nazoru prisiel :) ani za mak sa ich nechcem zastavat ale ak by J&T a penta zakapali, niekto by ich nahradil alebo by aj podniky zakapali. Fin.skupina sa snazi zarobit, to znamena, ze sa o podniky,ktore su tak povediac v "ich sprave", bude starat tak, aby boli ziskove. o to ide, aby podnik bol ziskovy a dokazal sa rozbehnut a nasledne ho so ziskom znova predat. takze mi nejako nie je jasne ako by zivot na slovensku bol krajsi bez financnych skupin. samozrejme netvrdim, ze nerobia zlobu a svojou pritomnostou/velkostou/silou nekurvia podnikatelske prostredie. ale vlada je z pravidla vzdy lepsi kurvic prostredia.
|
|
Re: gratulacia
Od: j kgmm
|
Pridané:
3.9.2014 9:49
"ale vlada je z pravidla vzdy lepsi kurvic prostredia."
To si poriadne vedla.
Vlada kurvi cokolvek, nie len prostredie.
Robi to presne podla PRIKAZOV finacnych skupin.
Mozno budes prekvapeny, ale robi to aj opozicia, aj koalicia.
Pretoze...si plateni a teda vlastneni, riadeni, ukolovani....financnymi skupinami, ktore....si navzajom nelezu do kapusty.
VZDY A VSETKO vopred spolocne koordinuju, dohodnu si podmienky, rozdelia teritorium.
Toto nevidi len totalny spolocensky slepec.
Vsimol si niekto, hoci len jednu z mnohych medialnych finticiek na verejnost?
Ked sa ma prijat nejaky zavazny zakon, urobit pofiderny obchod, odrbat stat a ludia...tak sa 2-3 tyzdne pred tym, vytvori bezvyznamna "kauza" ktora je na prvych strankach vsetkych medii.
Samozrejme na zamaskovanie dolezitej spravy, ktora by mohla vyvolat nepokoje, nespokojnost obyvatelstva, pripadne jeho hlasne reakcie...
A to je len jeden priklad, medialneho odrbavania, z mnohych.
|
|
Re: gratulacia
Od: huanggg
|
Pridané:
3.9.2014 10:29
samotny ciel podniku maximalizacia zisku, efektivity je chory a proti prirode...napr take rastliny maju ucinnost fotosyntezy okolo 5% a kuknite ako prosperuju...
snad bude v buducnosti existovat stat kde nebude vladnut korporatokracia a bude sa tam dat zit
|
|
Re: gratulacia
Od: jybkjg
|
Pridané:
3.9.2014 10:51
Nic nie je take dokonale, ako sa ti zda.
Aj v prirode existuju zastupcovia parazitov, aj dravcov, aj zaskodnikov, aj zabijakov....a to sa stale bavime o flore, nie o faune.
Uz je cas zmenit system a nastolit naozajstnu demokraciu.
Nie korporativne otrokarstvo, ktore tu mame teraz.
|
|
Re: gratulacia
Od: camon
|
Pridané:
3.9.2014 20:57
jedine co vzdy plati je zakon prirody a to silnejsi prezije!
"naozajstna demokracia" neexistuje. je to utopia.
ziaden system nieje dokonaly a bez chyby! vzdy sa najde niekto, ci uz jednotlivec alebo skupina co bude chcet viac a ovladat druhych!
jedine co pomoze je keby aspon 95% obyvatelstva zomrelo a cely proces osidlovania sveta zacal odznova...
|
|
Re: gratulacia
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
3.9.2014 21:50
"silnejsi prezije" >> v prirode platia aj mnohe ine zakony.
"naozajstna demokracia neexistuje" >> existuje, akurat ze v statoch EU je nainstalovana korporatokracia, ktora sa skrz dosadene figurky (politikov,imho skor mediatorov) a media tvari ako demokracia. Hlasaju mier a ziju vojnou.
A k poslednej vete len tolko: to je ich zamer, redukcia populacie (lepsie sa manipuluje, kontroluje 500M ako 7G), jedna svetovlada...NWO v podani korporatnych sionistov.
|
|
Re: gratulacia
Od: camon
|
Pridané:
4.9.2014 0:41
:D samozrejme v prirode platia nielen fyzikalno-chemicko-...-... zakony ale vzdy je to o tom ze "silnejsi:dravejsi=vynaliezavejsi=inteligentnejsi" prezije!
silnejsi neznamena len fyzicku stranku!
kde existuje ta tvoja demokracia? kde na tejto planete v reali existuje?
nebodaj v usa :D vsade to ovlada niekto. ci uz tak okato ako na sr alebo prespekulovane v pozadi.
kym sa nasa civilizacia dostatocne "geneticky" nezmeni a tvrdou vychovou nezaniknu hriechy ludstva, aspon zavist, obzerstvo=pazravost a lenivost na tomto svete to bude furt take iste!
100 ludi sa na 100km2 strati lahsie ako 100 000.
planeta je obrovska a ked nebudu hranice a hlavne peniaze mas mnoho moznosti kam ist a zit. ale samozrejme vzdy plati len jedno hlavne:
vzdy prezije ten co sa prisposoby prostrediu teda silnejsi!
|
|
Re: gratulacia
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
4.9.2014 9:27
V prirode sa vyskytuje aj bestialita, mali by sme sa podla teba inspirovat?
Ludskost spociva v koexistencii so slabsimi jedincami; v prirode takisto funguje, vid. niektore druhy (surikaty a i.).
Odsudzujes cele ludstvo na zaklade chyb jednotlivcov, popr. skupin, ktore skryto ovladaju spolocnost storocia.
|
|
Re: gratulacia
Od: ty vole
|
Pridané:
4.9.2014 13:12
inspirovat? ludia su bezohladne bestie uz teraz!
si pozri dokumenty ako sa naraba so zvieratami.
"nehumanne" sa knim spravaju uz pri chove a pri zabijani ani nehovorim.
s lacnou pracovnou silou sa naraba podobne.
peniaze ovladaju tento svet.
nevazime si prirodu a ta nam to vrati aj s urokami!
|
|
Re: gratulacia
Od: Anka Gambatá
|
Pridané:
4.9.2014 6:28
Aká je naozajstná demokracia?
Nehnevaj sa, ale aj celý tvoj príspevok je nejaký vymletý...
|
|
Re: gratulacia
Od: 345353
|
Pridané:
3.9.2014 11:11
financne skupiny kupia podnik, rozpredaju na mensie kusky. Tak sa zaraba.
|
|
Re: gratulacia
Od: sensei-san
|
Pridané:
3.9.2014 12:40
> Fin.skupina sa snazi zarobit, to znamena, ze sa o podniky,ktore su tak
> povediac v "ich sprave", bude starat tak, aby boli ziskove.
Problém je v tom, že finančnej skupine je do značnej miery jedno, ako ten zisk dosiahne. Nikde nie je povedané, že to musí byť činnosťou, ktorá je spoločensky prospešná. Kdežto, štát by mal v prvom rade hľadieť na spoločenskú prospešnosť aj za cenu nižšieho zisku.
|
|
Re: gratulacia
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
3.9.2014 13:59
Quix_ či čo si to...
Však oni sa "starajú" tak, že podniky vyhrabú a nechajú krachnúť.
Ich zaujímajú hlavne peniaze, nie to či Jano bude mať v tej nejakej fabrike robotu.
A podľa toho s tými majetkami aj nakladajú.
Preto by ich mali už dávno zrušiť.
|
|
Re: gratulacia
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
3.9.2014 8:13
Posielam kvety ;) ...
|
|
Re: gratulacia
Od: Wigomortarius
|
Pridané:
3.9.2014 8:56
Už sa teším na tie krásne účelové článočky na potopenie politických protivníkov ktorí sú v portfóliu konkurenčnej fin. skupinky ;-)
|
|
Re: gratulacia
Od: hgfjh
|
Pridané:
3.9.2014 9:38
Neboj, konkurencia bude robit to iste, ano oni nie su vcerajsi.
A preto, aby si medzi sebou nenarobili skodu, budu sa navzajom ospevovat, ked nahodou nieco prepukne, tak druha strana to bude vyvazovat podobnymi spravickami.
Ale VZDY to budu robit spolocne a koordinovane.
Samozrejme pred ocami verejnosti skryto, lebo keby im na to ludia prisli, asi by sa nasrali, ze ich tak pekne a dlho vodia za nos.
Zakladom "informacii" je udrziavat verejnost v nevedomosti, zasypat ju nepodstatnymi "spravami" tragedie/nestastia/pohromy/celebritky a ich kauzicky/zvieratka zo zoo/sport/kuriozity.....
No ani bohovi nieco podstatne, nieco o rozkradani statu, prevodoch majetkov na zaujmove osoby, ksefty z majetkami, bytmi, vopred uzavrete obchody, nevyhodne zmluvy pre stat, provizie, lobing....toho je tolko, ze az.
No ale kleptokracia, schovana za falosnu nalepku, este falosnejsej vraj demokracie....
|
|
lkhlkhkn
Od: dsvldds...
|
Pridané:
3.9.2014 8:12
Politici pravdepodobne potrebovali od svojich pánov uistenie, že nebudú o nich vychádzať nepekné články.
|
|
Re: lkhlkhkn
Od: mnmmb
|
Pridané:
3.9.2014 8:28
Tak to maju sudruhovia politici a ich pani smolu.
Uz davno som presiel na nezavisle media a zdroje informacii.
Preto sa moze Penta a spol strcit, ich vplyv je u nas doma nulovy.
|
|
Re: lkhlkhkn
Od: 82485
|
Pridané:
3.9.2014 9:00
nic nieje nezavisle
|
|
Re: lkhlkhkn
Od: nmbmbmb
|
Pridané:
3.9.2014 9:29
Recnicky mas pravdu a dokonca to vyzera ako nebeske mudro.
Ale sam vies, ze je to len prazdne recnicke nic.
Ale dobre ty hnidopich, upravim to.
Sledujem zdroje informacii, nezavisle od financnych tokov, od financnych skupin, "neziskovych organizacii" platenych z rovnako pofidernych zdrojov a pod.
A na slaktrafenie, sledujem nezavisle zdroje oboch stran.
Predstav si, ze aj tam existuju nazorove rozdiely na rovnake udalosti.
Ku ktorej sa priklonim je uz len na mne.
Nezavisle od tvojich kecov. ;-)
Staci to tak, alebo budes opat prazdno mudrovat a podstata ti bude, ako vzdy, unikat rovno pred nosom?
|
|
Re: lkhlkhkn
Od: vidimdotebanacek
|
Pridané:
3.9.2014 9:35
tak to panecek asi sleduje slobodny vysielac, ze ano? :D
co este? hlas ruska?
|
|
Re: lkhlkhkn
Od: mnmnb
|
Pridané:
3.9.2014 9:41
Nuz panacik, to si dost vedla.
Tam sice obcas zajdem, ale nie je to smerodajne.
Ked sa zmozes len na tie dve, tak ti je zbytocne nieco hovorit, uz viem kam ta zaradit.
|
|
Re: lkhlkhkn
Od: 20142014
|
Pridané:
3.9.2014 10:03
topky.sk nie su nezavisle, ak si mal na mysli to...
|
|
Re: lkhlkhkn
Od: nezavisle medium
|
Pridané:
3.9.2014 9:38
Daj nejaky tip na nezavisle medium. Okrem dsl.sk
|
|
Re: lkhlkhkn
Od: mnmnnbmn
|
Pridané:
3.9.2014 9:55
Panacik, ono to takto nefunguje.
Pretoze podobnych typkov mam davno prekuknutych.
Zacne to nevinnou a naivnou otazkou "daj tip na...."
Keby som ti ho dal, tak sa samozrejme do mna obujes a oznacis ma za cokolvek co ti pasuje.
Len preto, lebo sledujem to, citam ono atd.
Tebe a podobnym nejde o ziskanie zdroja, ale o zamienku do niekoho sa obut.
Nech by som napisal akykolvek zdroj, odpoved a reakcia by bola rovnaka.
Takze, sudruh agent provokater, mas smolu.
Otocim tvoju otazku proti tebe.
Ty sem daj zdroj informacii, ktore su podla teba nezavisle, doveryhodne, s overitelnymi zdrojmi a pod.
Nech sa paci, mas moznost ukazat sa.
Som zvedavy na tvoje vykrucanie sa.
(napr. ked si nedal ty, nedam ani ja a podobne kecy mladych politrukov)
|
|
Re: lkhlkhkn
Od: 321321
|
Pridané:
3.9.2014 10:00
Ja sa ptam prave preto, ze ziadny nezavisly medialny zdroj nepoznam. Vrchol je dsl.sk
|
|
Re: lkhlkhkn
Od: jh k kh
|
Pridané:
3.9.2014 10:17
Je naozaj tazke drbnut do googla "nezávislé spravodajstvo" pre sk servery a "nezávislé informace" pre ceske servery.
|
|
Re: lkhlkhkn
Od: hahaha22
|
Pridané:
3.9.2014 10:29
Pobavil si ma, vdaka.
|
|
Re: lkhlkhkn
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
3.9.2014 13:03
Je zaujimave ako zmizne rispevok ktory ma kladne hodnotenie (10) a poukazuje na fakt, ze sa v tunajsich diskusiach mazu prispevky ktore neobsahuju vulgarizmy, nikoho neurazaju ani nijak neporusuju ziadne pravidla slusneho chovania.
Predpokladam ze tento zmizne rovnako rychlo...
|
|
Re: lkhlkhkn
Od: qwerty/z
|
Pridané:
3.9.2014 17:33
ak ano tak to mas zato ze sa nevyjadrujes k teme
|
|
Re: lkhlkhkn
Od: TItITit
|
Pridané:
3.9.2014 12:13
No ale napríklad mne by naozaj išlo o získanie nejakého zdroja. Na obúvanie sa a osočovanie niekoho nemám čas ani náladu.
|
|
Re: lkhlkhkn
Od: obcasny netopier
|
Pridané:
3.9.2014 12:44
Takze nadavkami a osocovaniami sme sa ako vzdy dostali... tam kde sme aj teraz. Tvoj prispevok ma informacnu hodnotu nula cela nic a navyse sa v nom chovas ako kreten. Zial, presne tak isto vyzera 95% vsetkych prispevkov na slovenskom internete, kde sa ludia ohanaju citanim nezavislych spravodajstiev a overovanim zdrojov.
|
|
Re: lkhlkhkn
Od: rocker.sk
|
Pridané:
3.9.2014 12:00
www.rocker.sk
|
|
.....
Od: xvzf
|
Pridané:
3.9.2014 8:46
Stale lepsie ako v CR, kde ma Babisova Mafra aj MF Dnes aj Lidovky...
|
|
vtipne
Od: lao
|
Pridané:
3.9.2014 8:59
mozno povolia opat diskutovat o rusku, na rozdiel od nasich osvietenych velikanov zo zapadu :P
|
|
EKOPENTA
Od: Babrák O´Bama
|
Pridané:
3.9.2014 9:01
Oni v tej PENTE sú veľmi EKO založení, keď skupujú odpad.
|
|
good to know
Od: lolofonpuk
|
Pridané:
3.9.2014 9:04
Cize dalsie weby na ktore nepachnem. Nie ze by som ich nejako pouzival doteraz, no od teraz maju u mna totalny ban
|
|
Re: good to know
Od: hmmmmmmm
|
Pridané:
3.9.2014 21:15
SPRAVNE
|
|
Mediálny kartel
Od: Luky123456789
|
Pridané:
3.9.2014 9:52
Ono je dobre vedieť, akým portálom sa má človek vyhnúť aby si nenechal vymývať mozog. Pri všetkej úcte, ak tu niekto buduje mediálny kartel, len blázon by nimi sprostredkované informácie bral vážne.
|
|
Nepriateľ?
Od: baGoLo
|
Pridané:
3.9.2014 10:21
Nechápem, prečo máme pocit, že Penta je náš nepriateľ.
Sú len dôsledok toho, že v tejto spoločnosti nie je nikto lepší, kto by mal na to, aby kúpil to, čo kupujú.
Kto je lepší, nech sa prejaví a predbehne ich. Ja im osobne držím palce.
|
|
Re: Nepriateľ?
Od: tictac
|
Pridané:
3.9.2014 10:34
Pretože k peniazom neprišli serióznym podnikaním, ale podlácaním, krádežami, podvodmi
|
|
Re: Nepriateľ?
Od: BaGoLo
|
Pridané:
3.9.2014 11:57
Ani veľmi nie... ;)
Osobne si myslím, že keby sme mali viac Haščákov, bolo by v tejto krajine lepšie. :P
|
|
Re: Nepriateľ?
Od: chuj
|
Pridané:
3.9.2014 16:02
ty si dobry chucho (ch*j-chory)
|
|
Re: Nepriateľ?
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
3.9.2014 16:23
Majitelia finančných skupín sú synáčikovia vrcholných ŠTBákov, ktorí sa na svoje pozície tiež nedostali cez Profesiu. Špinavé praktiky, úplatkárstvo, vydieranie a vyhrážanie a presne to isté naučili synáčikov, pretože je to najľahšia cesta k majetku o ktorom sa bežnému človeku ani nesníva.
Týchto skurvencov treba obesiť spolu s ich nohsledmi z vlády zrazu by to všetko šlo.
|
|
Re: Nepriateľ?
Od: shitposter#1
|
Pridané:
3.9.2014 10:45
Tazko budes bojovat so starymi komunistami ktory uz davno maju podporu celej vlady.
|
|
Re: Nepriateľ?
Od: BaGoLo
|
Pridané:
3.9.2014 11:59
Myslíš tej vlády, ktorú sme si sami zvolili v tomto alebo minulých N obdobiach?!
|
|
Re: Nepriateľ?
Od: achh
|
Pridané:
3.9.2014 12:24
Keby volby mohli nieco zmenit davno by ich zakazali...myslis ze mame velmi na vyber? cokolvek zvolis stale to dopadne +-rovnako...kazdi je tam prepojeni na niekoho
|
|
Re: Nepriateľ?
Od: baGoLo
|
Pridané:
3.9.2014 12:48
Jasne, tak budeme len pindať a závidieť. Lebov lastne nič iné poriadne nevieme. Lebo prostý úspech neexistuje a hlavne ho nikdy nikomu neodpustíme. :D :P
|
|
Re: Nepriateľ?
Od: achh
|
Pridané:
3.9.2014 13:59
to nehovorim, len sa odkazujem na volby ktore prd zmenia...pokial nepridu velke strajky a nieco ako revolucia nic extra sa tu nezmeni...
|
|
Re: Nepriateľ?
Od: simon2
|
Pridané:
3.9.2014 14:57
prepac ale vzdy ked pocujem tieto keci je mi na grcanie. ziadna revolucia uz nepride.
revolucia bola nedavno, koli rezimu co tu zabijal a prenasledoval ludi. a bola slabucka, ludia v podstate len prevratili kabaty. dalsia revolucia proti comu ? co bude po nej ? len dalsie volby...
ale ak nedokazes zhodnotit posobenie doterajsich vlad, aspon zhruba, zakony, ekonomiku atd. tak si tupec vymyty bulvarom
|
|
Re: Nepriateľ?
Od: achh
|
Pridané:
3.9.2014 15:07
tak mi pripomen za ktorej vlady sme to sa to mali ako na zapade? v case bohabojneho kradnutia? alebo v case dvojnasobnych platov? nespominam si, oziv mi pamet...a este mi teda porad koho volit? doteraz mi nikto na tuto otazku nezodpovedal, lebo neni naozaj koho bohuzial....
|
|
Re: Nepriateľ?
Od: simon2
|
Pridané:
3.9.2014 17:58
budes asi o nieco mladsi tak skusim
-zapad nebol polstorocie ruskou koloniou, ale za dzurindu sme sa mu priblizili. dostal nas do nato, eu, pripravil euro, dotiahol 3 automobilky, ekonomicky rast bol rekordny, reformy,(napriek tomu si o toto slovaci radi obtieraju huby, ako sem dotiahol len vyrobne haly atd, skoda slov, dnes by sme boli druhe bielorusko). radim ti sulika, autora danovej reformy, pripravil odvodovu reformu, strana bez estebakov. ale v prvom rade sa treba zaujmat o dianie, gorilie tv vo vlastom zaujme nesledovat, urobte to pre seba. tam ziadne serizne spravy necakajte. obcan, ktory ma vlastne kriticke myslenie, je to posledne co gorily chcu, preto transformuju media na bulvarny hnoj. treba sa zaujmat, vysvetlovat starim rodicom, atd atd
|
|
Re: Nepriateľ?
Od: achh
|
Pridané:
3.9.2014 19:03
okej so sulikom celkom suhlasim, ale dost upadol a velmi pochybujem ze ma nejake sance, a ziadna ina pravicova alternativa neni, prochazka ako zacal asi aj hned skoncil, madarov volit nebudem a o kdh sa dufam nema vyznam ani zmienovat...takze? (ani smer nevolim neboj ;) )
|
|
Re: Nepriateľ?
Od: si2
|
Pridané:
3.9.2014 19:41
prochazdka aj sulik budu mat cez 5 %, toho sa nebojim...
|
|
Re: Nepriateľ?
Od: baGoLo
|
Pridané:
3.9.2014 17:56
...asi tak...
|
|
Re: Nepriateľ?
Od: 3455346
|
Pridané:
3.9.2014 15:33
tak ma zvol nabuduce, budem kandidovat ako 1 politik. Zmenim to tam vsetko.
|
|
Re: Nepriateľ?
Od: baGoLo
|
Pridané:
3.9.2014 18:01
veľké štrajky? sa zobuď.
a čo by akože priniesli? Nové voľby? ...v ktorých zvolíme koho?
...alebo zakážeme kandidovať súčasným politikom? a prídu na rad noví zmrdi, ktorí sa ešte budú potrebovať nabaliť?
alebo akože čo? budeme štrajkovať za zákon, ktorý zakáže kandidovať zmrdom? :D
...len aby mal potom kto kandidovať. :P ...lebo nezmrdi vedia zarobiť aj inak (viď Penta a kopec iných menších alebo väčších podnikateľov) a nebudú strácať čas politikou. ...a okrem toho vedia, že sa tam skôr, či neskôr aj tak nanominujú nejakí zmrdi, ktorých môžu ľahko ovládnuť a ovládať.
takto vidím realitu ja :)
|
|
no co uz...
Od: jyl
|
Pridané:
3.9.2014 12:00
...a znova som usetril - prestavam kupovat!
|
|
ha ha ha...
Od: PENTA
|
Pridané:
3.9.2014 20:47
a tet si vas koupim vsechny... kurva hosiii guten tag....
|