|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Google
Od: Eunuch
|
Pridané:
31.8.2014 17:49
Moja žena má pri šoférovaní podobné nedostatky.
|
|
Re: Google
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
31.8.2014 19:41
a jej davas jazdit svoju audinu na 21" alu s 30 profilom
|
|
Re: Google
Od: svastika
|
Pridané:
31.8.2014 20:34
nie, mame male zadrete punto
|
|
Re: Google
Od: ___
|
Pridané:
1.9.2014 0:38
Ak potrebuje Google auto detailnú 3D mapu ciest, tak tá slovenská bude mať kvôli výtlkom toľko polygónov že budeš dokupovať naviac 128 petabajtovú pamäťovku aby ti to zvládalo taký 3D model aspoň ciest prvej triedy :)
|
|
Re: Google
Od: ppp p
|
Pridané:
1.9.2014 7:49
vtip storočia o)))
|
|
Re: Google
Od: smutne
|
Pridané:
2.9.2014 14:03
aktualizovať ju bude treba každú jar.
|
|
Re: Google
Od: keks8893
|
Pridané:
1.9.2014 15:49
podľa mňa práve kvôli tomu HP vyvinule nové memristorové pamäte....alebo jak sa to volá :-D viete toten superkompjútr pre internet vecí :-D
|
|
Re: Google
Od: ejha
|
Pridané:
1.9.2014 0:19
Čo by som ja za to dal, keby moja chcela jazdiť. Pritom jej to nešlo zle. Jedného pekného dňa po pár mojich komentároch rozstrihala vodičák a basta - a to už 2x. Vždy som chcel ženu s talianskym temperamentom, ale takto som si to ozaj nepredstavoval. Taliani môžu piť aspoň víno, keď ich žena odvezie... mňa nemá kto voziť, akurát tak zvoziť.
|
|
Re: Google
Od: Fako
|
Pridané:
1.9.2014 18:55
Aj zenu treba nechat jazdit samu (uplne autonomne), len tak sa to sama nauci..., ale nauci!
(Google auto treba programovat a poskytovat mu informacie...)
|
|
Re: Google
Od: 70+30=100
|
Pridané:
1.9.2014 2:13
to aj ta moja! ...teda ak by som nejaku mal
|
|
Samojazdiaci AdSense
Od: little bobby tables
|
Pridané:
31.8.2014 18:16
To som zvedavý, či sa bude dať aspoň znížiť hlasitosť reklám, keď to ani volant nebude mať.
|
|
Re: Samojazdiaci AdSense
Od: Neviem
|
Pridané:
31.8.2014 22:07
Hlasitosť sa samozrejme znížiť dať bude. Takto:
http://dopice.sk/apg
|
|
spolahlivost
Od: HWa
|
Pridané:
31.8.2014 18:49
V pripade, ze to bude podobne "kvalitne", ako vsetky sucasne produkty Googlu, tak by som tomu svoj zivot skutocne nezveril.
|
|
Re: spolahlivost
Od: grgeľ
|
Pridané:
31.8.2014 19:54
ja fakt nechapem ako ti niekto da minus. bud to je tupy diletant alebo picko s 5-palcovou android lopatou v ruke a vsetko co je od googlu je cool. Ach, tie tupe decka osprostene
|
|
Re: spolahlivost
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
31.8.2014 20:12
Nedokonalé auto pre úplne dokonalé cesty a premávku - nikdy nenahradí úplne elektronika vodiča a jeho posúdenie situácie.
|
|
Re: spolahlivost
Od: knjiCdo
|
Pridané:
31.8.2014 23:11
jj, a 640K bude pre počítače stačiť, telefóny majú príliš veľa nevýhod na to aby boli seriózne používané pre komunikáciu, Kto chce dopekla počuť hercov v telke?, Rádio nemá budúcnosť, stroje ťažšie ako vzduch nikdy nebudú lietať a X-raye sú len výmysel...
A to je len niekoľko vecí ktoré významný ľudia kedysi odvážne tvrdili.
Ja si myslím, že príde čas kedy bude počítač dokonalo schopný nahradiť vodiča, kedy to bude to neviem ale pravdepodobnosť, že sa to stane (aspoň podľa histórie ktorá sa už stala) je veľká a pravdepodobne to príde skôr ako by sme to čakali.
|
|
Re: spolahlivost
Od: Neviem
|
Pridané:
31.8.2014 23:59
... významnÍ ľudia ...
Kurva, riť si sa naučil utierať toaletným papierom. A toto už nedokážeš?
Ale dokážeš.
Daj do toho všetko. VÝZNAMNÍ ĽUDIAAAAAAÁÁÁÁÁ ...
|
|
Re: spolahlivost
Od: spc
|
Pridané:
1.9.2014 1:40
nooo mne by pre zaciatok stacili AKOTAK SLUSNE GPS mapy napr. albanska, montenegro a BiH....
(alebo hoc aj offline, streetview je priam sen)
to soferovanie si velmi rad zaobstaram aj sam ;o)
|
|
Re: spolahlivost
Od: boris11
|
Pridané:
1.9.2014 9:54
ano raz to bude asi realne ale tak skoro nie
pokial nebudes mat technologiu ktora v realnom case dokaze rozpoznat okolie aspon tak ako clovek tak samojazdiace auta su hazardom
a taky google je zdasa od toho na mile vzdialeny ked nedokazu rozpoznat ani vymol na ceste a nech si nikto nemysli ze v amerike vymole niesu a preto tomu google nevenuje pozornost :)
|
|
Re: spolahlivost
Od: nemverim
|
Pridané:
1.9.2014 11:18
"Vedia rozpoznať práce na ceste, ale nie všetky."
som zvedavy ci dokaze rozoznat slapku od fizla! sice su obaja kur..!
|
|
uz za 3-5 rokov
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
31.8.2014 18:51
uz za 3-5 rokov
presne toto som cital za posl. 10 rokov pri uvadzani roznych mnoho-vrstvovych ci holografickych medii a diskov. takych sprav tu za posl. roky bolo plno, uz ma ani nebavi citat o 32 vrstvovom 500 GB - 1 TB optickom disku
toto vyzera byt rovnaky kandidat. v roku 2020 budeme citat ze uz len 3-5 rokov do uvedenia samojazdiacich aut do predaja v tom a tom meste, no a v 2025 to bude stale 3-5 rokov ... tych realnych problemov na realnej ceste je take kvantum, ze je nesmierne tazke uviest zostrojit uplne samojazdiace auto
|
|
Re: uz za 3-5 rokov
Od: knjiCdo
|
Pridané:
31.8.2014 23:15
Hej, ale to predpokladáme, že sa to bude používať na normálnych cestách. Tiež je rovnako možné, že sa cesty prispôsobia tej technológií (rovnako ako pri prvých autách, neskôr vlakoch a neskôr magnetickým vlakom). Aj keby to malo byť až 2077 aj tak to bude pokrok.
|
|
Re: uz za 3-5 rokov
Od: spc
|
Pridané:
1.9.2014 1:42
heh 2077????
to tu v slovaaaaaakii budeme radi, ked budeme mat dialnicu nebodaj az po ukrajinske hranice!!!! :o)
ale mozno nam kamarati z ukrajiny pomozu, a posunu svoje hranice ku kosicom ;o)
|
|
Re: uz za 3-5 rokov
Od: grix
|
Pridané:
1.9.2014 11:09
Nemyslel si rusko? A budeme radi ak hranice neposunie az po bratislavu
|
|
Re: uz za 3-5 rokov
Od: cervena je nova modra
|
Pridané:
1.9.2014 20:34
dobre by bolo - konecne by niekto narobil poriadku!
|
|
Re: uz za 3-5 rokov
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
2.9.2014 8:08
Ale mňa celkom vážne zaujíma, načo je taký výmysel, že samojazdiace auto???
Však táto atrapa je tak akurát pr Mr. Beana vhodná!!!
|
|
Re: uz za 3-5 rokov
Od: ožran
|
Pridané:
4.9.2014 21:21
No tak výhoda na slovensku môže byť v tom že ta ožratého donesie až pred dom/bytovku :)
|
|
Re: uz za 3-5 rokov
Od: ejha
|
Pridané:
1.9.2014 21:45
Tak ci tak, prinajmensom anglicani budu mat vlastny standard a americani ked nic ine, aspon budu jazdit vo vacsich.
|
|
Re: uz za 3-5 rokov
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.9.2014 9:00
ano aj to je mozne, v kazdom pripade na SK to bude o cele dekady neskor ...
nie sme schopni postavit par 100 km posratych obycajnych dalnic, co potom desattisice km hustej cestnej siete 1-2-3-triedy ci zeleznicnej siete optimalizovanej pre auta z back to the future ci elektromobily ci magneticke vlaky ???
|
|
auto bez volantu
Od: Mr X
|
Pridané:
31.8.2014 18:55
som zvedavy ako by si software od google poradilo s nasimi agresivnymi dochodcami
|
|
Re: auto bez volantu
Od: Rapeman
|
Pridané:
31.8.2014 20:02
ako kazdy normalny vodic - zapne stierace :D
|
|
Re: auto bez volantu
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
31.8.2014 20:39
Vieš prečo sa už nedávaju na motorky značky dopredu na blatník? Lebo boli ako sekáč na mäso pri zrážke, tam by si sa na stierače nemohol spoliehať :D
http://tinyurl.com/pxp3e9u
|
|
Re: auto bez volantu
Od: Rapeman
|
Pridané:
31.8.2014 20:47
niekedy staci aj bicykel:
http://i.imgur.com/f29UjfR.jpg
|
|
Re: auto bez volantu
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
2.9.2014 12:56
Nejaká JAWASAKI...
|
|
Samojazdiace autá Google nie sú pre Slovensko, nerozpoznajú výmole
Od: Charley
|
Pridané:
31.8.2014 19:36
Ja žijem v Toronte, tu nesú o nic lepšie cesty ako doma.. To len my hlúpi Slováci si zbytočne podcenujeme naše Slovensko..
|
|
Re: Samojazdiace autá Google nie sú pre Slovensko, nerozpoznajú výmole
Od: ja.
|
Pridané:
1.9.2014 14:18
My Slovaci porovnavame so susedmi. Vzdy ked prejdem z Rakuska, tak to spoznam od zvukov, co idu od podvozku.
|
|
Re: Samojazdiace autá Google nie sú pre Slovensko, nerozpoznajú výmole
Od: abecedko
|
Pridané:
1.9.2014 14:45
Cesty by si chcel ako v Rakusku, ale poistku a dane by si chcel platit na Slovensku. Musis si vybrat.
|
|
Re: Samojazdiace autá Google nie sú pre Slovensko, nerozpoznajú výmole
Od: rodriguez
|
Pridané:
1.9.2014 16:45
Wtf??! Ty si jeden z tych, co maju pocit, ake maju male dane na Slovensku a aky tu je raj? No tak z toho matrosu posli aj mne, lebo danove zatazenie sa mi zda vysoke, platy nizke, naklady na zivot europske a korupcia obrovska.
|
|
Re: Samojazdiace autá Google nie sú pre Slovensko, nerozpoznajú výmole
Od: abecedko
|
Pridané:
2.9.2014 10:38
Tak s tym nieco urob, kazdy len nadava, ale gule na zmenu nema nikto. Zijem mimo Slovenska, naklady na zivot su to mnohokrat vyssie a zivotny standard je nizsi (velke mesto). Ked citas v novom case o vysokych platoch na zapade, tak sa skus zamysliet nad tym, ake maju ti ludia zivotne naklady, ci napriklad len prenajom bytu nestoji viac ako cely tvoj plat.
|
|
Re: Samojazdiace autá Google nie sú pre Slovensko, nerozpoznajú výmole
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.9.2014 12:39
take vyssie, ze v Rakusku stoji nafta 1,25€ a na Slovensku 1,35€? Minimalny plat maju 1000€, priemerny 3200€.
|
|
Re: Samojazdiace autá Google nie sú pre Slovensko, nerozpoznajú výmole
Od: ja.
|
Pridané:
1.9.2014 19:53
Len tak pre tvoje info, Niederosterreich (to je ta cast Rakuska za hranicami) ma nizsie naklady na udrzbu ciest, ako Bratislavsky samospravny kraj. Pritom na km je to podobna dlzka. Akurat ze tam sa to automaticky nerozfofruje ako u nas.
Takze ked chces riesit financie, najprv ries vydavkovu stranku a vsetkych kamaratov nasosnutych na rozpocet, az potom prijmovu, ok?
|
|
Re: Samojazdiace autá Google nie sú pre Slovensko, nerozpoznajú výmole
Od: ty.
|
Pridané:
2.9.2014 5:14
oni riesia veci hlavne preventivne a nie potom nasledky. necakaju ako nasi, kym sa cesta uplne rozjebe, ale opravia ju hned, ked sa zacina jebat.
|
|
Re: Samojazdiace autá Google nie sú pre Slovensko, nerozpoznajú výmole
Od: boris11
|
Pridané:
2.9.2014 10:04
no novinari ti ale vo svojej mudrosti zabudli povedat ze v rakusku kazdych XY rokov davaju novy asfalt ale cena tychto rekonstrukcii nebola zahrnuta v sume na udrzbu a preto to vizeralo tak ze v rakusku davaju podstatne menej na udrzbu ciest ako v blave
v blave sa komplet rekonstrukcia robila len na zlomku ciest a potom je jasne ze musis dat na platanie viac ale ak by si to zratal za dlhsie obdobie tak su tie cisla uplne ine ako sa to snazili podsuvat novinari
|
|
Re: Samojazdiace autá Google nie sú pre Slovensko, nerozpoznajú výmole
Od: ja.
|
Pridané:
2.9.2014 11:43
To je uplne jedno, co brani Bratislave, aby tiez rekonstruovala cesty? Zeby len to, ze platanie je dobry biznis pre kamaratov? Preco sa v Bratislave pri platani vzdy pouziva studena zmes a z principu nikdy nefrezuje (citaj: nedodrzuje technologicky postup?) Potom to prd vydrzi, bude to treba za chvilu znova opravit, to je dobre pre biznis a naprd pre obcanov.
Preco, aj ked sa nieco rekonstruuje, tak sa to dodr*e? Vid napr. Drienova, opravovana minule leto. Ktory ch*j podpisal preberacie protokoly na ceste, ktora ma v drahe praveho kolesa kazdych par metrov zapusteny kanal hlboky niekolko (desat) cisel? To naozaj iba zobrat roxor a bit, bit, az kym sa nepoucia.
|
|
Re: Samojazdiace autá Google nie sú pre Slovensko, nerozpoznajú výmole
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.9.2014 14:16
ja to uz pisem davno, tu kym nebude defenestracia, tak sa nic nezmeni.
|
|
Re: Samojazdiace autá Google nie sú pre Slovensko, nerozpoznajú výmole
Od: boris11
|
Pridané:
2.9.2014 15:10
co je brani? zeby peniaze?
ty si to asi nepochopil
urobit komplet rekonstrukciu kazdych X rokov ako to robia v rakusku a potom davat rocne ovela menej na platanie je ovela drahsie ako len platat a rekonstrukciu spravit raz za desiatky rokov
for bol v tom ze ti novinari porovnavali cenu za rocnu udrzbu a tam blava prehrala ale vo svojej mudrosti zabudli zakalkuovat do toho aj cenu tych rekonstrikcii
ale to by uz blava nevychadzala tak zle a to sa im nehodilo :)
ked das milion na rekonstrukciu a potom rocne 5tisic na opravy je smiesne povedat ze davas menej ako ten co dava 20tisic rocne na opravy ked zabudnes dodat ze ten druhy ale nedal milion do rekonstrukcie
|
|
Re: Samojazdiace autá Google nie sú pre Slovensko, nerozpoznajú výmole
Od: Hajzel
|
Pridané:
4.9.2014 23:04
V 80-tych rokoch stál 1km diaľnice cca 1 milón korún.
Tipni si koľko dnes.
Aj vyše 1 mld korún!!!
|
|
Samojazdiace autá Google nie sú pre Slovensko, nerozpoznajú výmole
Od: matkoooo
|
Pridané:
31.8.2014 20:27
Nemôžem si pomôcť, ale pripomína mi to systém AVV od AŽD, čo používajú v ČR na takmer automatické vedenia vlakov, tiež potrebuje podrobne poznať jednotlivé miesta a naprogramovať obmedzenia v jednotlivých úsekoch. V tú chvíľu ako sa niečo zmení voči stavu v pamäti tak treba zásah človeka. Vlastne je to aj dôvodom prečo sa nerozšírilo.
|
|
gooogle
Od: Al Koholik
|
Pridané:
31.8.2014 20:38
To na fotke to je auto? Hmm, osem 30-kilovych ajtakov by sa tam mohlo pohodlne vzmestit. aj s netbookmi a tabletmi.
|
|
Re: gooogle
Od: vgxhrd
|
Pridané:
31.8.2014 21:41
To vyzera ako tie detske nakupne voziky co maju v tescu
|
|
NIKDY
Od: dVL
|
Pridané:
31.8.2014 21:02
si nesadnem do niecoho co riadi Google.
Btw, uz zabudli na tie silacke reci?
http://www.dsl.sk/article.php?article=14814
|
|
Re: NIKDY
Od: hmm.
|
Pridané:
31.8.2014 23:22
Samozrejme ze Google auta su lepsi vodici ako ludia, to si nevedel? Urcite by minimalne beznych soferov prekonali v zavodeni...
http://www.dsl.sk/article.php?article=15975
|
|
tiez riesenie
Od: trololoman
|
Pridané:
31.8.2014 21:41
Aj tak sa to nakoniec vsetko vyriesi tak ze legalne ostanu len samojazdiace auta, cim sa jednoducho nepredvidatelne udalosti v premavke znacne eliminuju.
|
|
dalsi skvely napad
Od: trololoman
|
Pridané:
31.8.2014 21:49
Este ma napada, vsak IBM vyvija neuroprocesor, no tak Google kupi IBM a da ten cip do tych aut, a potom uz do autoskoly nebudu chodit potencialny vodici ale samotne auta. A vzdy ked si clovek kupi nove auto bude ho musiet poslat do autoskoly, jazdenky s vodicakom budu preto ziadanejsie ako nove auta bez vodicaku :)
|
|
Re: dalsi skvely napad
Od: 82485
|
Pridané:
31.8.2014 23:08
oni si to stiahnu priamo z wikipedie pre robotov: http://dopice.sk/aph
|
|
samopribližovadlá
Od: zadratovany
|
Pridané:
31.8.2014 22:14
Hm, čakám na prvého smrťáka v takomto aute :(
|
|
Titulok
Od: Joshaaaaa
|
Pridané:
31.8.2014 23:32
Takze je nadej, ze by sa na cestach mohla objavit inteligencia?
|
|
Re: Titulok
Od: muhaha
|
Pridané:
31.8.2014 23:58
aj to vraj len umela
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Getrudo
|
Pridané:
31.8.2014 23:40
5 rokov urcite nie. V buducnost autonomnych aut ale verim. Skor si myslim ze prva faza bude ze auto bude schopne jazdit len na dialniciach. Co v podstate uz niektore auta dokazu aj teraz.
Co je napriklad pre logisticke firmy a ich soferov neuveritelne ulhacenie prace.
Plne autonomne auto si myslim ze do 20rokov je realne.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: pisssd
|
Pridané:
1.9.2014 9:16
neuveritelne ulahcenie a dalsi clovek bez prace
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: chmul0
|
Pridané:
1.9.2014 11:43
Vsetci skoncime bez prace. Existencna paradigma prijem za pracu, prezitie za prijem konci. Coskoro (+- 10 rokov) si o tom pokecate so znamimi ktori pracuju vo fabrikach a roznych montovniach. Soferov nevinimajuc.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Mr.G
|
Pridané:
16.9.2014 9:40
Jeden vodic bez prace o 10 mrtvol menej, a par softwarovych vyvojarov s pracou. Tak isto nove pozicie vo fabrike na vyrobu autonomnych aut...
|
|
autoo
Od reg.: l1@p5
|
Pridané:
31.8.2014 23:51
Plne autonomne samoriadiace sa auto nikdy nebude existovat. Ovsem je mozne robit cesty s vodiacou bezdrotovou listou schovanou pod asfaltom a tym by bolo mozne nieco take uviest do prevadzky za nejaky cas .. 10-15-20 rokov :)
Ten volant tam chyba asi zamerne .. typicky android system :)
|
|
Re: autoo
Od: spc
|
Pridané:
1.9.2014 1:46
no ale cesty maju taky `svina sklon`, napr. sa obcas kus zosype/zasype (napr. na balkane bezna vec)
este aj na zeleznici tam sedi rusnovodic, ktory ma posledne slovo a kontroluje ci nahodou nieco nezlyhalo!!!!
(a to musi kazdy uznat, ze zeleznica je na podobnu automatizaciu milionkrat vhodnejsia ako cestna doprava)
|
|
Pondelok, 1. septembra 2014, dnes má meniny Drahoslava Pošli samojazdiace auto
Od: Pukavec
|
Pridané:
1.9.2014 1:42
Vzhledem k několika závažným nedorozuměním z poslední doby vydala Policie ČR následující doporučení pro stopařky a stopaře: pokud cestujete autostopem do obce Kouřim, neuvádějte na kartonových cedulích tuto destinaci.
|
|
dnessss
Od: ppp p
|
Pridané:
1.9.2014 7:58
Dokonca aj na tvrdo nalinkvonych kolajniciach musi elektroniku riadit/kontrolovat clovek,takze taka je pravda mily gugol o)))
|
|
vynikajuce
Od reg.: haco123
|
Pridané:
1.9.2014 22:35
nech dorobia to rozpoznavanie dier a mozu zacat seriovo vyrabat samojazdiace google platace ciest.
Premiova krajina kde sa to bude testovat bude samozrejme nase Slovensko. dakujeme ze si nas google vyberie.
Samojazdiace google platacie auticko. bude freza,valec aj asfalter v jednom. Dakujeme ze Vam na Slovensku zalezi.
|
|
Re: vynikajuce
Od: Mr.G
|
Pridané:
16.9.2014 9:42
Chod si dat jednu jazdu cez Rusko/Rumunsko/Ukrainu a to potom uvidis, ake paradne mame cesty.
|