|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
on vie...
Od: lotusrg
|
Pridané:
20.8.2014 10:55
Gates vie preco odpredava akcie Microsoftu...
|
|
Re: on vie...
Od: vgtr
|
Pridané:
20.8.2014 11:14
Vie, ale nepovie.
Rovnako, ako to nepovies ani ty.
Lebo ty, na rozdiel od neho, to nevies, a mozno nikdy vediet nebudes.
Hlavne ze si splechol do vetra.
Mozno nas pobavis nejakym folklorom a konspiraciami, ale istotu nikdy mat nebudes.
A to ta musi hrozne srat... ;-)
|
|
Re: on vie...
Od: lol.
|
Pridané:
20.8.2014 14:08
Mozno rad tara, ale myslim ze ty este radsej ako on. :)
|
|
total
Od: pada
|
Pridané:
20.8.2014 11:12
Microsoft padá dole, tak Gates ešte stíha popredať akcie ked majú ešte takú akú hodnotu.
|
|
Re: total
Od: popopo
|
Pridané:
20.8.2014 11:18
Pocul som, ze aj Putinova hviezda pada....smerom hore a naozaj dost vyrazne smerom hore....
Myslel si taky pad?
(bacha, nie som priaznivec MS, takze nejake uchylne nedrziavanie z mojej strany nehrozi, ale ani nie som hlupak, ktory nevidi realitu)
Predpokladam, ze tvoje tvrdenie mozes podlozit jedine papierovou tackou pod pivny pohar, z nejakej "nobl" 5 cenovej, nic viac.
|
|
Re: total
Od: fdfdfd
|
Pridané:
20.8.2014 11:37
podporit to staci statistikami o predajnosti windows 8 ktory nikto normalny nechce. Pad nie je strmy, ale vzhladom na zivotaschopnu konkurenciu v androide, iose a linuxe sa nikto z widli nepokaka. Zaujem spotrebitelov sa presuva od PC a notebookov do tabletov a inych mobilnych zariadeni kde MS jednoducho nema co ponuknut.
|
|
Re: total
Od: fesacisko
|
Pridané:
20.8.2014 11:53
lebo MS ma iba windows, vsak?
|
|
Re: total
Od: to iste nie.
|
Pridané:
20.8.2014 14:10
To iste nie, mozu si dovolit aj nejake entrance Doors.
|
|
Re: total
Od: fdfdfd
|
Pridané:
21.8.2014 15:05
Este maju .NET a MSSQL, a nejake "cloudove veci" kto rozumny to pouziva v nejakom novom projekte pokial fakt nemusi?
|
|
Re: total
Od: mattti
|
Pridané:
20.8.2014 12:46
smartphony este na dlho predlho zostanu iba zariadenim na konzumaciu obsahu. Pad nie je strmy a nikdy to ani nebude pad na dno. PC v akejkolvek forme zarucene preziju pretoze efektne ale nie efektivne tukanie prstikmi na obrazovku nikdy plnohodnotne nenahradi kombinaciu mysi a klavesnice.
|
|
Re: total
Od: rotti largo
|
Pridané:
21.8.2014 14:29
picovina ako voda v kosi.
su cinnosti, kde tablet/tabletpc efektivne zastupi kancelarske PC - napr. zber dat vo vyrobnych podnikoch.
zaciatok zmeny:
tuknes na obrazovku "nova zmena", pipnes kartu, das produkt, das podprodukt. 4 efektne a efektivne tuky.
mas zly kus:
tuk na zly kus, ukazu sa defekty; tuk na defekt, ukaze ti obrazok produktu; tuk na miesto defektu.
3 tuky na tablete.
ides na obed:
tuk na prestoj, ukazu sa ti veci, kvoli ktorym moze stroj stat; tuk na obed, pipnes kartu.
2 tuky na tablete.
koniec zmeny:
das koniec, pipnes kartu.
jednoduche, bez udrzby, a riadi sa samo.
|
|
Re: total
Od: jojosjojos
|
Pridané:
20.8.2014 11:51
Tu je vyvoj akcii Microsoftu za poslednych 10 rokov. Myslim ze pad vypada inak.
http://goo.gl/2kPpYD
|
|
Re: total
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
20.8.2014 14:19
Ak pozries aj viac do minulosti (napr. od roku 1995) a porovnas to s Googlom, IBM - tak sa za posledny polrok Microsoft odtrha a ide smerom hore. Nechapem, co sa za pol roka tak vazne stalo u MS, no viem, ze ukoncili WinXP :-). IBM podstupuje restrukturalizaciu, Google je prilis technologicky rozvetveny (to moze byt brane aj ako vyhoda).
Vazne... ide von beta Win9 - takze nejake rastuce nadeje tam su.
U Apple to vyzera dost hrozivo - pripravene na prudky pokles (ale to je len moj dohad).
Som zvedavy, ako sa to bude hybat, ked US Dollar zacne upadat. V kazdom pripade drzim palce.
|
|
Re: total
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
20.8.2014 14:22
Zabudol som na X-BOX ... to bude ono.
|
|
Re: total
Od: 234242
|
Pridané:
20.8.2014 15:10
apple po smrrti jobsa kleslo riadne, a uz sa z toho nedostane
|
|
Re: total
Od: No more jobs in apple!
|
Pridané:
20.8.2014 16:49
Urcite neklesli az tak hlboko ze 2 metre pod zem ako Jobs!
|
|
Re: total
Od: jobsov tatko
|
Pridané:
21.8.2014 9:10
Apple klesol az na historicke maximum a jeho odhadovana cena je 600mld dolarov. Tiez by som rad takto klesol.
|
|
Re: total
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.8.2014 20:46
posledny polrok sa stalo to, ze vyhodili Ballmera. Napokon o tom je clanok..
|
|
Boss Ballmer
Od: RootUser
|
Pridané:
20.8.2014 11:28
Ballmerove vystupenia boli nezabudnutelne. A malokto si uvedomuje, ze prave za Ballmera MS urobil najvacsie pokroky, nie je mozne hodnotit len posledne dva roky. MS vzdy v historii dotiahol svoju stratu, len mu to trvalo dlhsie, ale to v obrovskych korporaciach tak vacsinou chodi.
Ak sa bude krotit tak tych 20 miliard urcite neminie, mozno mu aj kopka narastie.
No a socky s litrom eur mesacne mozu komentovat jeho posobenie na nete alebo v miestom senku:)))
|
|
Re: Boss Ballmer
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.8.2014 12:13
- jako bude henta tupa, vrieskajuca, cvicena, hopsajuca, divoka a besna opica ucit, to netusim
- socky s litrom mesacne? kuratenko ty si pociatkov synovec alebo co? a volal si vtedy pred rokmi strykovi ze co ma znamenat tych 30,1260 co ti vtedy poslal? mas riadne zdeformovany obraz co na slovensku znamena socka ...
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: statistik
|
Pridané:
20.8.2014 13:17
pjetro, pjetro.
1, kazdy piaty clovek tu, na slovensku, zaraba viac ako liter mesacne.
2, dobre vies, aky blby je priemerny blbec. a aj ten zaraba cca 800/mesiac. aķ mas menej si este neschopnejsi ako ten spominany priemer.
takze jediny, kto tu tliacha do vetra, si ty.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: Fako
|
Pridané:
20.8.2014 14:50
Cisto statisticky vzate - vsetci na Slovensku sme statisticke 0 (= nuly). ;-)
|
|
Re: Boss Ballmer
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.8.2014 8:22
Kuratenko aj keby to bol kazdy piaty (rozumej kazdy piaty pracujuci), to mame kazdy desiaty existujuci Slovak (odpocitajme 1 milion deciek a studentov a 1,2 miliona dochodcov a 1/2 miliona ciganov). Tak to mame 90%.
V podstate ako tu uz bolo uveden, podla teba je cely narod socky.
VIE O TOM ROBO ?!?!?!?!?!?!?!?!?
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: rosie
|
Pridané:
21.8.2014 11:40
a? 90% ludi len picuje na to, ako sa ostatni maju lepsie. a ked im ponuknes moznost, ako sa mat lespie, tak ta vysmeju. odidu si zase k svojmu vedru s handrou nadrapovat sa za minimalku, lebo im to je lepsie, ako zdvihnut rit a nieco spravit (pripadne prijat vacsiu zodpovednost)...
a preto su vsetci notoricki stazovaci cisti turbokokoti a maximalne megasocky...
a teraz sa pozri do zrkadla - picujes na ludi, co zarabaju viac ako priemer, alebo sa snazis vyuzit svoj potencial naplno a pri tom, co ta bavi a naplna, zarabat co najviac? si socka alebo clovek?
a robertka si strc, vies kam...
|
|
Re: Boss Ballmer
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.8.2014 12:04
trepes do vetra. Potencialnych dobre platenych miest nieje 100%, aby kazdy mohol zarabat priemernu mzdu. Tam si pozri napr. zavod Slatina co vcera bolo v spravach, dlzia im mzdu, prepustili ich, nedali odstupne. A zamestnaj sa, nudes rad aj za minumalku. Smer neprepustil zakon o zamestnavani dochodcov, lebo by nabuduce nedostali hlasy, ale keby tych 100k dochodcov prestalo dnes pracovat, uvolnilo by sa 100k miest pre nezamestnanych. Nezamestnanych je aktualne tak 380k, takze 1/4 by hned mala pracu. Ale tu sa veci neriesia ako sa maju ale aby dobre bolo vrchnosti.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: preco chlap
|
Pridané:
21.8.2014 13:14
a, blbost - uz z principu nemoze 100% ludi zarabat viac ako priemernu mzdu.
b, roboty je dost, a ak nie tu, tak inde urcite. problem je, ze na robotu zamestnavame nizko kvalifikovanych blbcov, len preto, ze su lacni. co znizuje cenu prace pre tych, co na to v skutocnosti maju.
druhy zadrhel je v tom, niektori ludia su vyslovene sprosti - priklad: hram marias v krcme a vedla mna sa stazuje jeden ujcok zamocnik, ze robi za 400,-- a ako su vsetci, co zarabju viac ako on zlodeji. vravim mu - pod sem, tu je jedna firma, tu potrebuju dobrych zamocnikov ako sol. on sa vyhovaral, ze nie, lebo... povedal som jeho synovi, co hral s nami, prisiel, bol dobry, vybrali si ho a zaraba 8-900,-- v cistom. a jeho otec teraz picuje este aj na neho, ako moze taky fagan zarabat tolke prachy.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: hmmmmmmm
|
Pridané:
22.8.2014 2:37
A) SI TRTKO CO GENEREALIZUJE NA ZAKLADE JEDNEHO PRIKLADU
B) DOBRE VIES ZE MYSLEL MOMENTALNU PRIEMERNU MZDU (TAKZE MAS PEKNE MEDZERY V POCHOPENI PISANEHO TEXTU...)
PS: POSMIEVAT SA ZAOSTALYM URCITE NIEJE ZNAK VYSPELOSTI CLOVEKA...
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: narocni
|
Pridané:
22.8.2014 9:19
places na zlom hrobe...
a, niektori != vsetci.. citaj s pozorne!
b, ak by myslel momentalnu priemernu mzdu, tak to tak napise. roob_ je ucitel, vie sa vyjadrovat k veci. nedomyslaj si hluposti a operuj s faktami!
ps: nie, nevysmievam sa ani sockam a ani zaostalym, o ktorych tu vobec rec nie je. citaj vlakno, na ktore reagujes a nevymyslaj si!
ps2: aj socky su pre spolocnost potrebne, napriklad na jednoduchu tazku pomocnu manualnu robotu. a to preto, aby sa ludia mohli sustredit na dosiahnutie svojich snov a cielov, a nestracali cas zbytocnymi malickostami, ktore dokaze spravit kazdy chuj za par drobnych.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: hmmmmmmm
|
Pridané:
22.8.2014 13:41
PREBOHA GDE SA BERIETE VY TROLOVIA
....
"ps: nie, nevysmievam sa ani sockam a ani zaostalym.....
socky su pre spolocnost potrebne..........
malickostami, ktore dokaze spravit kazdy chuj ...."
|
|
Re: Boss Ballmer
Od reg.: NeWt0
|
Pridané:
20.8.2014 15:06
Suhlasim, statistiku uviedol scestnu. Priemerny plat je bulharska konstanta. Preco sa asi nikde neuvadza median? (Otazka na zamyslenie). Nesuhlasim vsak s tebou, ze by Ballmer nemal co studentov naucit. Ci uz dobrym alebo zlym prikladom.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: rosie
|
Pridané:
20.8.2014 15:29
uvadza sa aj ten. celkovo su statistiky rozkuskovane na 25, 50 a 75 percentil. resp. sa zvykne este udavat 90 percentil.
btw, ten median nie je ovela nizsi ako priemer - ide len radovo o desiatky eur.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.8.2014 8:24
no ja som pocul ze je nizsi o dve stovky
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: cvokar
|
Pridané:
21.8.2014 11:32
v krcme? alebo od hlasov v hlave?
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: marcel z maleho mesta
|
Pridané:
20.8.2014 21:40
Aha..
Henta tupa huba dokazala tolko, kolko Ty aj dalsich desat generacii po Tebe nedokaze..
Je mi Ta luto Pjetro, niekedy si patril medzi elitu, teraz posobis ako posledny primitivny buran..
Kurva co sa stalo?
|
|
Re: Boss Ballmer
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.8.2014 7:54
nic sa nestalo, ma uplnu pravdu. To ze je bohaty, neznamena ze nema v hlave nasrate. Pozri sa na Jobsove prezentacie a porovnaj to s Ballmerom. Ak nevidis rozdiel, tak si na tom rovnako ako Ballemr.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: ...
|
Pridané:
21.8.2014 8:24
Lenze je to o to smutnejsie, ked clovek, co ma v hlave nasrate, dokazal toho viac ako 99% sveta.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: ejha
|
Pridané:
21.8.2014 8:50
Otazka je, akú mal on štartovaciu čiaru a akú má zvyšok sveta. Napr. Gates bol úplný žebrák, čo začínal podnikanie tuším s prvým miliónom vo vačku v čase, keď to ešte neboli tak úplne trhacie papieriky. "His father was a prominent lawyer, and his mother served on the board of directors". Z takej nuly sa inak začína ako z ozajstnej 0. Ballmer mal pre zmenu takýto štart do života: "the son of Beatrice Dworkin and Frederic Henry Ballmer, a manager at the Ford Motor Company. His father was a Swiss immigrant, and his mother was Jewish." Zdroj wikipedia
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: ...
|
Pridané:
21.8.2014 8:54
ohanat sa startovacou ciarou je iba vyhovorka pre neschopnych. Je jedno ako zacal, kedy zacal a co vtedy mal - podstatne je co nakoniec dosiahol.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.8.2014 9:03
skus zarobit milion, ked mas na starte nula nula nic, a skus zarobit milion ked mas 10 milionov. Skus sa zamestnat cojaviem v Mochovciach (hociakom velkom podniku) ked si akurat vysiel z detskeho domova a nemas nikoho a skus sa ked mas v tom podniku otca riaditela personalneho oddelenia. Startovacia ciara je najdolezitejsia.. buduci rok idu do Torro rosso dat 17rocne decko, lebo otecko, ale co dokaze/nedokaze synacik sme videli napr. v pripade Piqueta jr. ...
Startovacia ciara je rovnako dolezita ako talent.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: ...
|
Pridané:
21.8.2014 9:22
Talent bez prace neznamena absolutne nic. To, co za uspechom je, je tvrda praca z 80%. Disciplina a mat svoj ciel a az zvysok je talent a startovacia ciara. Osobne poznam ludi, co zarabaju 160k € mesacne a zacinali rovnako z hovna - nemali na to ani predpoklady a ani talent ako to ty nazyvas. Jednoducho len sli za svojim cielom a to so stastim nesuvisi - ale to mozno pochopis ked ten milion zarobis ty.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.8.2014 9:26
aha cielom ... a iste maju aj stastnu rodinu s ukazkovym rebrickom hodnot
bolo by dobre si nastudovat pojmy karierizmus a hmotne statky
jedna vec je byt debil, ina vec "socka" s tisickou mesacne, ale najhorsia vec je byt mega-c0c0t co si da ma vilu napis: bez ohlasenia navstevy neprijimam. to mu moze na branu buchat skapinajucoi clovek, tak ma smolu, skape tam
ku**a kam tento svet speje
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: ...
|
Pridané:
21.8.2014 9:29
Jasne, lebo kazdy multimilionar je mega kokot. Odsudzujes a este ani nic blizsie nevies - si viac typicky slovak nez si o sebe myslist - zavidiet a mudrovat a skatulkovat bez toho aby si poznal pozadie veci. Stal sa z teba strasny kreten co sa schovava za srackove pseudoargumenty.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.8.2014 9:33
neska rano v tescu som bol kupovat ranajky.. predomnou v pokladni typek plny kosik, pokladnicka to vykladala asi 3 minuty, potom si pytal 3 igelitky a zacal nakladat po zaplateni. Rano bola len 1 pokladna, takze dost dlhy rad a ta jeblina si tam naklada pol hodinu tovar. Potom sa tam este zacal rozculovat ze je drahe balene maso (kde mal presne napisane kolko to stoji, naco to bral????) ze mohol kupit cerstve nebalene. Ale pri plateni z vacku vytiahol asi 5mm hrubu kopu 10 euroviek a arogantne jej tam pohodil asi 3. Megakokot fas curak, uz som to raz pisal, keby som mal 2 metre a 100kg tak uz sedim v base, lebo taku facku by som mu dal ze musi ist na pohotovost.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: rapeman
|
Pridané:
21.8.2014 11:53
u nas robila jedna holka, co prisla z uk. prva otazka, ked niekto prisiel: 'mozem Vam pomoct to zabalit?' a hned aj balila bordel do tych lacnych tesco tasiek. sikovne dievca. este to naucit aj zvysok tesco-slaves a bolo by po probleme.
ps: taki arogantni spratci ti za basu nestoja. a ak mu chces poriadne uskodit, sekni mu dve-tri pneumatiky. kolega spominal, ze toto poistovna nepreplaca, lebo na vandalizmus by musel mat seknute vsetky styri (treba najprv preverit.).
|
|
Re: Boss Ballmer
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.8.2014 9:36
Bozuhial plati nasledovne: korelacny koeficient medzi velkostou majetku a c0c0tizmom je velmi velky (rozumej blizky k jednej). Dokonca tak velky, ze ignorovat ho je mozno az dalsi c0...izmus. To ale z povahy regresie samozrejme umoznuje aj nejake tie vacsie vynimky od regresnej priamky.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: ...
|
Pridané:
21.8.2014 9:40
Zijem medzi obycajnymi ludmi - ale dostal som sa aj medzi inu vrstvu a poznam viac bohatych ludi, co maju charakter, peniaze a vedia pomoct ked treba ako tych "obycajnych" ktori sa tvaria aki su bohati kokoti a ako jedine o co im ide su prachy, ale ked nieco treba tak sa kazdy tento obycajny clovek na teba vyjebe. Holt tieto tvoje kecy uz nezeriem - lebo ako vravim tu v poslednom case vypustast pseudointelektualne zvasty aby to vyzeralo rozumne a pritom je to len kopa rovnakeho hnoja ako sa snazis prezentovat.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.8.2014 9:44
ja poznam jedneho, co denne chodi dnu a von autom asi 20x lebo aby kazdy videl, ze ma elektricku branu. Nemoze prdsa odstavit pred branou a ist 20 metrov peso k domu, to by mal pokazeny den a susedia by nevideli, "ze na to ma".
|
|
Re: Boss Ballmer
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.8.2014 9:46
heh, ale ma to tak trochu do kopca a raz nedal rucnu ani rychlost a auto mu vyvalilo tu hnusnu kovanu branu z baumaxu a rozyebal cely zadok :D som sa ujebaval este mesiac. Skodoradostny som, no tak ale ked si zasluzi..
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: ...
|
Pridané:
21.8.2014 9:53
Lenze to nie je uspesny clovek - to co opisujes je chudak, ktory si potrebuje dokazovat pred inymi, ze ma o 20 € vyssiu vyplatu. A ked je raz niekto kokot, tak to s jeho uspechom ani majetkom nesuvisi.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.8.2014 9:45
Je prirodzene, ze ked ma clovek naplnene vsetky potreby (zivotné, socialne, vedlajsie, hmotné, nezmyselné a iné), tak zvysoka serie na tych chudobnejsich, ktori ich naplnene nemaju. Tam je opat velmi velky korelacny koeficient a opat to nevylujuce exsitenciu milionarov/miliardarov filantropov.
Len to hovori to, ze drviva vacsina bohatych zvysoka serie na chudobnych. No a podobne je to aj s korelacnym koeficientom tykajuceho sa c0c0tizmu bohatych.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: erebus
|
Pridané:
21.8.2014 12:00
bohati seru na neschopnych - ergo ten bordel, ktory len pinda a nic pre zlepsenie stavu nezrobi.
bohaty clovek, ak chce pomoct skor postavi skolu alebo nejake sportove stredisko, kym blbec posle radsej prachy na veci, ktore si je neschopny blbec schopny zabezpecit sam.
alebo: daj cloveku rybu, nakrmis ho na jeden den, nauc ho rybarcit a ma do konca zivota vystarane.
priklad: gates - medzi jeho investicne portfolio patria zelene technologie a vzdelanie. vo vianocnom reddit santa daroval jednej babe nieco viac ako len obycajny darcek - dal jej nieco, s cim moze pomoct inym.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.8.2014 9:22
Bez prepacenia, ignorovat startovaciu ciaru a podmienky moze iba debil.
Ty sa musis asi velmi cudovat, preco tie miliony 40 kilovych ludi v Afrike nemaju dom, auto, pitnu vodu a uz vobec nie vzdelanie ...
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: ...
|
Pridané:
21.8.2014 9:27
Necudujem sa - lebo diktator zakrici a cely svet sa ide posrat a posiela im tam vsetko. Afrika su druhi cigani a co by afrike hlavne prospelo, keby sa zvysok sveta prestal o nich starat.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.8.2014 9:50
A? Starovaciu ciaru a podmienky predsa ignurujeme. Ma ist dat militantnemu diktatorovi po papuli. To ze by mu vyvrazdili celu rodinu do 4ho kolena je vedlajsie. Starovaciu ciaru a podmienky predsa ignurujeme. To su ale debili 40 kilovi v tej Afrike. Preco nejdu napr. na Harward, MIT, Oxford ...? Sak musia vediet ze potom maju buducnbost zarucenu ...
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: ...
|
Pridané:
21.8.2014 11:15
Riesenie v Afrike nie je im posielat prachy, zradlo, oblecenie. Bodka. Ak nie su schopni so systemom sa vysporiadat sami, je to ich problem. Co maju spolocne univerzity so zivotom? hovno. Zivot ani uspech nie je zarucene vyssim vzdelanim - poznas ten : 10 najbohatsich ludi nema vysoku skolu a ten desiaty Ballmer pracuje aj tak pre microsoft? Byt uspesny - akymkolvek sposobom a byt bohaty nezabezpecuje vzdelanie - prikladov mas viac nez dost.
|
|
Re: Boss Ballmer
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.8.2014 11:27
1) Rec bola o startovaciej ciare a podmienkach, nie o rieseni situacie v Afrike
2) To ze byt kure**ky bohaty a uspesny suvisi so vzdelanim menej ako by malo suvisiel, je tragedia doby. Mimo akademickej pody je to tak. Tituly nie su az tak velmi podstatne, ide o skusenosti a povahu cloveka. Hlavne treba byt egocentricky, ambiciozny, asertivny, zdravo drzy a papulnaty, vyskereny jak slniecko, komunikativny, ctiziadostivy, narcisticky, verit si ... Bohuzial ani tie tituly dnes uz nic nezarucuju/neznamenaju, pretoze ked to takto pojde dalej, v roku 2100 budu 3/4 slovakov doktori volacoho, 1/4 slovakov docenti a kazdy 20. slovak profesor ...
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: hmmmmmmm
|
Pridané:
22.8.2014 2:51
pJETRO, DARMO SA NATAHUJES S TROLLOM, ON JE ZAHLADENY DO SEBA A REBRICEK HODNOT MU NIC NEHOVORI, SKODA ENERGIE...
|
|
Re: Boss Ballmer
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.8.2014 8:57
dokazal? myslis napriklad to, ako sa verejne vysmieval v 2007 prvemu iphonu (pozri si to na ytb, fakt poucne) o 2 roky neskor sa snazil naskocit na vlak, rok na to zistili ze neda sa, tak zatiahli k branam Nokie trojskeho Elopa a znicili jednu legendu. Na to vsetko im to furt nejde? Ak by MS nebola taka silna a bohata firma, tak by ju Ballmer potopil, preto ho vyhodili aj ked je tam najsilnejsi akcionar...
|
|
Re: Boss Ballmer
Od: ...
|
Pridané:
21.8.2014 8:59
A napriek tomu mozes o jeho pozicii akurat snivat. Nokia bola strategicky tah - byt uz vtedy na burze, tak som neskutocne zarobil aj ja, takze by som sa len podakoval.
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
20.8.2014 15:38
dobrovolne nasilu tak sa to teraz vola :), ballmer toho chcel viac nielen kupit nokiu ale aj ine rozumne veci co uz, nech je to ako chce bude to na skodu mrkvosoftu urcite nie na prospech.
|
|
Re: xxxxx
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
20.8.2014 21:48
A keď mu nedovolili kupit N, nasral sa a kupil si HTC One mini.
|
|
bbb bbb bbb
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
21.8.2014 11:20
Basketball, Basketball, Basketball !!!
|
|
To je dobře
Od: Accuphose+
|
Pridané:
21.8.2014 12:51
Že se bdue Steve konečně učit... možná příště nebude vyhazovat nejlepší systémové inženýry a místo toho tam dávat dvě krávy co vymyslí dotykové ovládání pro všechny.... i když to nechtějí.
|