neprihlásený Sobota, 23. novembra 2024, dnes má meniny Klement
Pre mladých Slovákov je najdôležitejším médiom Internet, reklamy sa im páčia v TV

Značky: prieskumySlovensko

DSL.sk, 11.7.2014


Najdôležitejším médiom pre mladých Slovákov vo veku 12 až 26 rokov je v súlade s predpokladmi Internet.

Vyplýva to zo zistení prieskumu Millennials spoločnosti TNS Slovakia.

73% mladých považuje Internet za najinformatívnejší, 62% za najzábavnejšie médium, 32% za najdôveryhodnejšie. Televízia vyhrala len v jednej zisťovanej kategórii, keď má reklamy najviac priťahujúce pozornosť podľa 56% mladých. Na Internete sú najpútavejšie reklamy podľa 32% respondentov.

Na Internete pochopiteľne mladí trávia aj najviac času, priemerne denne 4 hodiny. TV sledujú priemerne 2 hodiny, pričom telku najmenej sledujú vysokoškoláci. Rádio počúvajú mladí priemerne 89 minút denne, knihy čítajú 47 minút a noviny a časopisy 24 minút.

Prieskum bol ale uskutočnený na vzorke 1500 respondentov cez Internet, na konci roka 2013. Nakoľko sú tak výsledky reprezentatívne pre celú mladú slovenskú populáciu je otázne, keď sú nepresné minimálne o malú časť mladej populácie vôbec nepoužívajúcej Internet.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Protimonopolný úrad začal prešetrovať, prečo v SR nie sú skutoční virtuálni mobilní operátori
Nový trailer filmu Minecraft
Linux v ďalšej verzii vyradí súborový systém Reiser
Odštartovaná výroba flash pamäte s 321 vrstvami
Apple má prvýkrát použiť vlastný 5G modem v iPhone v marci
Linux dostáva podporu veľkokapacitných pamäťových SDUC kariet
USA požadujú, aby Google predal Chrome a potenciálne aj Android
ISS zvýšila orbitu, aby sa vyhla troskám zo satelitu
Vzniknú fyzické zábavné tematické Minecraft parky
Qualcomm chystá Snapdragon CPU pre lacnejšie PC, majú začínať na 600 dolárov


Diskusia:
                               
 

To ako robili prieskum? Reklama sa moze pacit, no ked ju davaju kazdych 10 minut, tak to lezie riadne na nervy. Len cumim, ze niekomu sa to paci tak...
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

tiez by som navrhoval zmenu titulku "... a ak by sa im páčili reklamy, tak najviac v TV"
pripadne "výrazne viac v TV", nech zachovame retoriku servera :)
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

ja by som navrhol nadpis: niektorích menej nasie.ajú reklamy v TV, ako na nete
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

Lebo TV nepozeraju - a bude to sediet
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

možno ešte niektorých...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Pamätáte časy, keď Gmail menil podobu na menej kompaktnejšiu?

Podľa mňa by v titulku určite malo byť, že "TV je menej najdôležitejším médiom ako internet". To by bolo v duchu tohto svojstojného servera.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nahodou ja televizor nepozeram a ked si ho raz zacas pustim tak sledujem aj reklamy. A niektore su ozaj zabavne.
Odpovedať Známka: -5.7 Hodnotiť:
 

Ano zabavne... Najprv reklama na liek proti zapche, v zapäti reklama na liek proti hnacke, nasleduje reklama na liek proti naduvaniu criev, dalsia reklama "Prebudte sa, musite casto v noci vstavat a chodit na malu? Mozno mate zväcsenu prostatu", ano spravne, uhadli ste, je to reklama na liek na zväcsenu prostatu a caste mocenie a to cele zakonci reklama s tym bibasom co sedi v aute za volantom a tak ho svrbia nohy ze nepravidelne stlaca plynovy pedal len aby si poskriabal chodidlo aby ho nesvrbelo kvoli comu su vsetci pasazieri v tom aute jak v mixeri, ano zase spravne, reklama na liek proti mykoze noh!
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

Pocuj ty to mas nejake natrenovane
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

mozno trpi striedajucimi zapchami a hnackami, mykozou noh a zvacsenou prostatou
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

a kde su vlozky? ...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

najlepsie je, ked ide najskor reklama na lacne potraviny a hned na to reklama proti hnacke :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

vložky skrachovali
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vložky už neletia odkedy im pristrihli krídielka.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Blbost, vela (ale asi nie viac ako tretina) zien si uz kupila 1-2 menstruacne pohariky. A tam vlozky jednoznacne na plnej ciare prehravaju.
Odpovedať Hodnotiť:
 

U mna to iste. Telku vobec nemam, ale ked dojdem domov pozret nasich, TV kukam a reklamy neprepinam.

Ale v inom pripade by som to nezniesol.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Reklama cez film je dobrá ako pauza na diskusiu o tom kto je vrah, prípadne ako vyš-pauza. Zvlášť reklamné bloky na JOJke sú masívne inšpirované propagandou liekov proti hnačke, alebo naopak proti zápche, či liekov na zväčšenú prostatu a nutkanie na časté močenie a preto dĺžka reklamných blokov je priamo úmerná predpokladanému času strávenému na hajzli takže v konečnom dôsledku má divák z filmu hovno, doslova.
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

ja pozeram jedine TA3, iba to mam pustene potichu aby som sa dozvedel co je nove vo svete, nepozeram len pocuvam popri inych cinnostiach, proste kulisa...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Neviem, či si sa tým chcel pochváliť a ak áno, si tradičný pseudointelektuál, ktorý sa tvári, že je strašne nad vecou a strašne informovaný, pretože pozerá TA3 a číta SME.
Ser na telku, ser na SME.
Ak chceš mať naozaj informácie, daj si tú námahu a nájdi si nejaké seriózne webové spravodajstvo, ktoré nie je ovládané mainstreamom.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

mainstreamom -> j&t alebo pentou
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Nechcel som sa pochvalit, len vyjadrit svoj nazor. SME rozhodne necitam, lebo je to odpad a bez prehanania. Zem-A-Vek (a mnoho dalsich) sem tam citam, ak to myslis serioznym webovym spravodajstvom, ale ubezpecujem ta, ze ani tie "seriozne webove spravodajstva" nie su seriozne a objektivne, pretoze ako mozno vies, pravda sa vzdy nachadza niekde uprostred. Pozri, na informativne oznamenie co sa kde stalo je TA3 OK, ked cloveka nieco zaujme, alebo si to chce overit, potom ide patrat na internet. Nemozme mat zas take klerofasisticke nazory...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Sme je odpad, ale Ta3 pozeras. Ty si iny fajnsmeker.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

presne o tomto som hovoril
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zjavne si ten sarkazmus nepochopil.
Ľudom, ktorí majú aspoň aký taký prehľad a rozmýšľajú hlavou, je jasné, že SME a TA3 je rovnaký odpad sponzorovaný tou istou skupinou a väčšiu informačnú hodnotu má aj návod na obale toaletného papiera.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nemam problemy s chapanim pisaneho textu, to zaprve, a za dalsie, mojim predchadzajucim prispevkom som reagoval na to co som napisal v poslednej vete este predchadzajucejsieho prispevku.. nebud taky hejter prosimta, to by clovek musel byt uzavrety niekde na samote aby mohol byt izolovaneho od vsetkeho odpadu, lebo tak mi to vyplyva, ze vsetko je podla teba odpad
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prosím ťa, čo sa píše v tom návode na obale toaletného papiera? Strašne ma to zaujíma, díky.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nahodou, reklamy mozu byt naozaj vtipne a zabavne, lenze tie si zrejme nepotrebuju platit vysielaci cas, siria sa ako viralne videa internetom aj same...
Tazkotonazna demencia reklam na pracie prasky a tak podobne, to je kapoitola sama o sebe...
Dovolim si niekolko podla mojho nazoru celkom podarenych (Ano reklamy, kto s tym ma problem, neklikajte):
playstation - http://goo.gl/oxecX5
honda - http://goo.gl/NNBUr
audi - http://goo.gl/aXFswG
audi - http://goo.gl/c3VVB
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

si zabudol najlepsiu.. http://goo.gl/Vz0i4K
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

a tato je genialna
http://goo.gl/iFZZDN
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

jjj...

a aj tatok: http://goo.gl/toZkJE
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

https://www.youtube.com/watch?v=brsI6z13Su8 x-box
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

15-20min reklama 3x pocas filmu len jebnuty ludia maju radi reklamy
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

WOuMau Thanks for sharing, this is a fantastic article post.Really looking forward to read more. Want more.
Odpovedať Hodnotiť:
 

TMz399 Enjoyed every bit of your blog.Really looking forward to read more. Great.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Popularne reklamy na akomkolvek mediu podla mna - 0%
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Internet is for porn...
Odpovedať Známka: 7.2 Hodnotiť:
 

kde to ten mlady narod SMERuje, ked sa mu paci tolko reklam v TV?
Odpovedať Známka: 4.4 Hodnotiť:
 

mne sa reklamy v TV pacia , hlavne ked ich pretacham v archive :) Dnes uz nema zmysel pozerat neico v TV vtedy ked ide. Staci si zadovazit nieco s archivom
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

takze nedelu vecer nepozeras argentinu s nemeckom? a o tyzden Hockenheim?
Odpovedať Známka: -8.3 Hodnotiť:
 

Napriklad ja urcite nie.
Sport ako taky, vobec nemusim a nevenujem mu takmer ziadny pasivny cas (cumenie na telku).
Myslim si, ze aj takych ludi je dost.
Ked uz sport, tak aktivne, s tym nemam problem, robim to rad.

Z terajsieho futbaloveho sialenstva, som zaregistroval akurat prehru Brazilie s fasistami a vtipy okolo toho.
Inak nic.
Odpovedať Známka: 6.8 Hodnotiť:
 

Fasisti boli v Taliansku. V Nemecku boli nacisti.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

V slovenskom parlamente zas narcisti
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Lebo za Durindu sa nekradlo :D
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

Kradlo, kradlo... Az tak sa kradlo ze ani tebe v hlave nic nezostalo, mal by si vladu zazalovat za ujmu na zdravi.
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Murkojeb, meni tvoja primitivna hra na slovicka, podstatu veci?
Ak ano, napis rozdiel, ak nie, drz zobak a intelektualnu onaniu si nechaj medzi seberovnych do krcmy.
Odpovedať Známka: -8.1 Hodnotiť:
 

nie je hanba verejne priznat,ze nepoznas rozdiel medzi pojmami nacizmus a fasizmus. nemusis hned niekoho volat murkojeb :D
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

murkojeb? neviem sice co to je, ale znie to urazlivo
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Je to taka zvlastna skratka a znamena Murko je boh.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nemci su v poho ty dement, to tie opice z pralesa behali jak keby nemali bananik
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

velmi to nesledujem ale mam pocit ze pri futbale reklamy nejdu, jedine cez polcas
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

aha, ty si ten čo si chce večer v telke pozrieť reklamy a furt mu do toho dávajú nejaké filmy ??
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Aj tento prieskum prieskum potvrdzuje, ze buducnost tlacovych medii, radii a televizii nie je ruzova. Zatial co Internet bude do 20 rokov majoritnym zdrojom zabavy, informacii, atd. ostatni budu musiet este viac bojovat o omrvinky, co sa zvysia, ako kedykolvek predtym.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

adblock do telky by sa zisiel
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ak by si chcel pozerat "zive" vysielanie, tak by si pocas reklamy cumel na tmu, alebo na logo adblocku
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Vôbec nie, počas reklamy by sa ti program sám prepol na youtube alebo DVD-čko takže by si chvíľu pozeral čojaviem kurz maďarčiny alebo futuramu.

Mimochodom, celá vec nie je až taká zložitá ako sa zdá. Stačí vyrobiť ovládač s pripojením na wifi (alebo použiť telefón ako ovládač) s tlačítkom "ADBLOCK", ktoré stlačíš, keď začne reklama alebo keď skončí. Keď sa vás zhodne 100, tak nejaká aplikácia všetkým ostatným prepne telku automaticky (ovládač si pamätá, kto aký kanál pozeral). Ak si medzi tými prvými 100-mi, získavaš body a ak máš 1000 bodov, vyhrávaš hodinu s Jankou Hospodárovou vo vírivke aby si bol motivovaný prepínať. Takto podobne hlási waze policajtov a funguje to, bohužiaľ zatiaľ je to bez Janky.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

mam dojem, ze televizie vacsinou pred a po reklamnom bloku prehraju taku kratku sekvenciu ktora ho uvadza resp ukoncuje (re-kla-ma...), takze pre konkretnu televeziu by stacilo uz len zaznamenat tuto sekvenciu pomocou nejakeho rozpoznavacieho videoalgoritmu vdaka comu by si vedel presne urcit cely reklamny blok a nahradit ho niecim inym, alebo pri nahravani videa tieto casti automaticky vystrihnut
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

uz len ta predstava, ze dakto moze vobec vypustit z huby, ze sa mu paci reklama.... brrrr....
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Nahodou, reklamy mozu byt naozaj vtipne a zabavne, lenze tie si zrejme nepotrebuju platit vysielaci cas, siria sa ako viralne videa internetom aj same...
Tazkotonazna demencia reklam na pracie prasky a tak podobne, to je kapoitola sama o sebe...
Dovolim si niekolko podla mojho nazoru celkom podarenych (Ano reklamy, kto s tym ma problem, neklikajte):
playstation - http://goo.gl/oxecX5
honda - http://goo.gl/NNBUr
audi - http://goo.gl/aXFswG
audi - http://goo.gl/c3VVB
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Aaa dalsie "odborne" statistiky. Zase dostanem minuska, ale neda mi to. http://statistics.istheshit.net/
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Chod s tim dopice.sk
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

TNSko robi prieskumy casto a kvalitne. Nerozumiem, preco nimi tak pohrdas
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

To by ma zaujímalo, čo takého zaujímavého pre mladých je na internete, keď na ňom zabijú toľko času.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Jednym slovom droga, ale ak to chces podrobnejsie, tak internet poskytuje siroke spektrum moznosti ako si ulahcit kazdodenny zivot aby si si ten cas usetril, alebo naozaj aj skratil - to ma kazdy ine. Napriklad niekomu vyhovuje byt na internete a pouzivat ho aj na take ucely aby zablahozelal niekomu k narodeninam, setri to cas a energiu, kedze nemusis nikam chodit osobne a zaroven je to lacnejsie ako osobna navsteva pripadne telefonat ci sms/mms. Druha stranka veci je otazka, je taketo ulahcovanie alebo "odbijanie" tradicnych navykov a sposobov rieseni situacii a udalosti zdrave ako pre ludske vztahy a ludsky organizmus? Nuz to je na kazdom zvlast aby si to ludia zvazili, ale tak ako kazda droga aj internet je nieco s cim by kazdy mohol kedykolvek prestat ci obmedzit to ak by chcel, problem je ze nechce. :)
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

No a co sa tyka tohoto prispevku (prispevok vyssie), na dsl.sk napisat takyto prispevok je ako ist do jamy levovej. Ak prispevok dostane extremny pocet minusiek, bude to znamenat ze sa kazdy citi byt osobne dotknuty a tak zrejme na tom naozaj nieco bude. :) Ak prispevok dostane velky pocet plusiek, nebude to ani tak znamenat ze ludia mi dali uprimne za pravdu, ale ze kazdy si tu vlastnu zavislost na internete sam pre seba zamaskuje tym ze mi da za pravdu a dalej sa tvari ze jeho sa to vobec netyka. :) Ak prispevok ostane s hodnotenim +- 0, bude to znamenat ze väcsiny citatelov sa to osobne dotklo ale svoju zlost na moj prispevok a svoju vlastnu zavislost zamaskuju ignoraciou. Preco? Pretoze kazdy z citatelov dsl.sk je svojim sposobom zavisly na internete.
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

Poznam ludi ktori su uz tak na tom zavisli, ze by boli najradsej keby nemuseli ani vstat od pocitaca a ist sa s prepacenim vysrat. Priznam sa ze sam medzi nich patrim. :D
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

preto si na zachod beriem tablet alebo mobil.. offline mod mi sposobuje depresie
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Len by ma zaujímali tie možnosti konkrétnejšie. Narodeniny vybavíš za pár sekúnd, ale čo potom? Určite je kvantum počítačových hier, ktoré ťahajú ten priemer (4h denne) hore, ale ten zvyšok? Youtube a Facebook budú niekde hore, ale určite tam budú aj nejaké ďalšie weby.
A to ma zaujíma, aké ďalšie weby a aktivity ich zaujímajú.
Odpovedať Hodnotiť:
 

mam otazku na DSL, dole je odkaz ze INZERCIA, kde sa vlastne zobrazi ta reklama ked ja tu okrem toho banera hore nevidim ziadnu ... sice mam AdBlock tak asi preto.
A tiez ze preco tam mate ceny v SKK ??? alebo za PR clanok chcete 2500e ci 2,5 € je to tam nejak divne napisane
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Pozri si pri INZERCII datum, resp. rok - 2004, 2005 a este si pozri update.dsl.sk - to neprehliadnes, zltym v lavom stlpci. Potom vsetko pochopis :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Dsl.sk je jedina internetova sluzba ktora ti ponuka zadarmo liek proti starnutiu a tebe sa nepaci?!
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

no ved ja som tam nie datumy videl, ale to za 6 rokov to nedokazu upravit?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

mlady slovaci su z reklam taky jebnuty.ze jebnutejsi uz ani nemozu bit prijebane reklamy od telekomu---prijebany slovaci
vtipny telekom vtipny fico
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

a vtipne kazimirove grafy
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Presne tak aj ja hovorim a potom ti isti jebnuti slovaci pisu taketo jebnute prispevky do diskusie dsl.sk a vtipni su len sami sebe a tym ktorym je smiesne ako sa ini strapnuju. :)
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

pozrel by som si toho chuja co sa mu pacia reklamy v TV , ved to je uz nenormalne kolko reklamy vedia napchat do filmu , vlasne opacne , tal malo filmu davaju medzi reklamami
Odpovedať Hodnotiť:
 

Reklama sa paci? Taky clovek by mal vyhladat odbornu pomoc, kym nie je pozde!!!
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Už sa tu prestaňte rozohňovať. V článku je, že:
"Televízia má reklamy najviac priťahujúce pozornosť podľa 56% mladých."

Ako by si odpovedal na otázku, kde sú podľa teba najviac priťahujúce reklamy? Z možností: Internet, TV, rozhlas, noviny? Tak by si si asi niečo vybral, možnosť "Ja nemám rád reklamy" tam nie je.

Najviac priťahujúce reklamy sú tie, ktoré najviac vrieskajú a nedá sa im uniknúť a to majú junáci pravdu, že to je v TV.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

To robili ten prieskum na Mokrohajskej u nesvojpravnych? Vazne nechapem komu sa moze pacit taka fatalne tupa reklama Primabanky kde dementny ujo v okuliarikoch s je..utym usmevom sa snazi presvedcit ze u nas sa nenabeha a ta tupa puca este pritakava ze nam sa to paci. A hlavne ked to vysielaju 11-krat v rozmedzi 8:30 - 11:30 na jednej z najdrbnutejsich televizii - JOJ Plus...
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Toto je otvorený list Národnej Rade Slovenskej Republiky.

Vážené poslankyne, vážení poslanci.

Chcete sa zbaviť bilboardov, ktoré lemujú slovenské cesty, chcete sa zbaviť hlučnej a obťažujúcej reklamy v médiách a keďže ste banda kokotov, tak vyrábate kokotské zákony, ktoré agentúry obchádzajú s prstom v nose a výsledok je, že miesto malých bilboardov vyrástli na poliach pri diaľniciach také hovadá, že bránia výhľadu na krajinu zo vzdialenosti pol kilometra.
A pritom je to také jednoduché.

ZAVEĎTE NA REKLAMU SPOTREBNÚ DAŇ,

rovnako ako ste to urobili na alkohol, benzín, cigarety. Nie plošne, len na tú, ktorá je na verejnom priestranstve alebo vo verejných masmédiách. A agentúry sami zlikvidujú milióny neefektívnych okmásaných plôch. Vidíte, kokoti, že to ide.
Ďakujem za pozornosť.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Lenze to musis nasmerovat na institituciu kde priemerne IQ ma aspon vysku hodnoty Ludolfovho cisla a NRSR do tejto kategorie urcite nespada.
Oni radsej zdania dan za dan
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Preco to neposles posrancom v NRSR, ale pises to do diskusie??
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Lebo psí hlas do neba nejde, otče.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

kyzko to sariadi
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Všetkým, ktorým sa páči reklama, odporúčam vypočuť seriál rozhovorov s univerzitným psychológom pánom Marmanom:

http://goo.gl/gE4DiO
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prosím vás a reklamy to je čo za čudo?!
Ja mám síce doma aj telku (nie iba jednu! :) ), aj net s pc atď..., ale čo sú to tie reklamy, tak to fakt neviem! :D

Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Mam pocit ze sa vacsine pacia reklamy v TV lebo sa na nu nedivaju.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár