|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stačí si prečítať 2 zákony
Od: online
|
Pridané:
2.7.2014 11:20
autorský zákon: http://lnk.sk/eV7
patentový zákon: http://lnk.sk/eV8
|
|
Re: stačí si prečítať 2 zákony
Od: waveee
|
Pridané:
3.7.2014 6:48
mne sa páči skutočnosť, že keby 3ja ľudia napísali tú knihu, boli by v nej iné závery. Ak by sa spýtali na konkrétnu vec z tej knihy, tak by 3ja rôzni právnici spravili 3 iné závery. Ak by sa spýtali 3 sudcov ako by rozhodli v konkrétnej veci, tak by padli 3 iné rozhodnutia =)
|
|
Re: stačí si prečítať 2 zákony
Od: Alino:
|
Pridané:
3.7.2014 8:43
to znamena ze pravnici a sudcovia su ako quantove pocitace a vyuzivaju k rozhodovaniu qibity, vsetky moznosti su true aj false zaroven.
|
|
Re: stačí si prečítať 2 zákony
Od: 987456321
|
Pridané:
3.7.2014 11:15
Z pohľadu logiky je právny systém autorského zákona spracovaný tak, aby dával ľubovoľný výstup (od 0–1) podľa sily ovplyvňujúcich faktorov (hlavne vložené peniaze na obhajobu a obžalobu). S prídavkom nečakaných a chaotických faktorov.
|
|
pdf ?
Od: Prispievajte do diskusií
|
Pridané:
2.7.2014 11:21
to nemohli dat aj do nejakeho normalnejsieho formatu?
|
|
Re: pdf ?
Od: lolofo
|
Pridané:
2.7.2014 11:22
formát je dobrý, formátovanie textu stoji za hovno
|
|
Re: pdf ?
Od: Prispievajte do diskusií
|
Pridané:
2.7.2014 11:28
hej, asi som fajnovy. ale 230 stran tlacit nebudem, z monitora sa mi to citat nechce. a to pdf musim velmi upravovat, aby som to napchal do citacky. ano, mal by som sa tesit, ze je to zadarmo a nepindat.
|
|
Re: pdf ?
Od: sensei-san
|
Pridané:
2.7.2014 11:55
> 230 stran tlacit nebudem
Prešiel som prvých 30 strán než som došiel k nejakému textu.
|
|
Re: pdf ?
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
2.7.2014 17:22
blbecku, vytiahni si z toho potrebne pre seba a poinformuj sa trosku. toto nie je na biflovanie. a mal by si byt vdacny, ze to mas oficialnu slohovu pracu od znaleho, nie nejake dohady na forach "jedna babka povedala"
|
|
Re: pdf ?
Od: AlbHert
|
Pridané:
2.7.2014 20:22
ty zjavne nemas velky kancel
|
|
Re: pdf ?
Od: hmm
|
Pridané:
2.7.2014 11:32
A v akom formate si chcel aby ti to poskytli? Mali ti to z PDA cez WIFI poslat rovno na tlaciaren a ty by si si vo velkom kancli uz len prisiel po hotovu knihu? Alebo ti to mali poslat v bezstratovej kvalite v audio formate flac ako audioknihu nacitanu priamo Martinom Husovcom pre väcsiu autentickost a lepsiu pohodu aby si sa nemusel namahat citanim?
|
|
Re: pdf ?
Od: stoneage
|
Pridané:
2.7.2014 11:38
epub
|
|
Re: pdf ?
Od: kalkulacka 365
|
Pridané:
4.7.2014 11:11
zaplatene z eurofondov a rozdavat ako kalkulacky, ked sa menila mena a nie cena.
Alebo zaplatit z predvolebnej kampane, a vytlacit nieco duchapnejsie :D
|
|
Re: pdf ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
2.7.2014 11:39
On je advokát?
Mali to písať advokáti s prokurátormi, a pridať súdne rozhodnutia aj s právne záväzným výkladom.
|
|
Re: pdf ?
Od: tRAVNIK
|
Pridané:
2.7.2014 12:14
To si zas vypotil znosku nezmyslov....
Nie advokatom nie je, nema podla webu komory ani pozastaveny vykon advokacie. Cize je "len" pravnik.
Nic to ale nemeni na tom, ze Husovec je v tejto oblasti poprednym slovenskym expertom. Kniha samozrejme obsahuje odkazy na judikaty tak lokalne, ako aj europskej kurie (SDEU).
Advokatov este pochopim, ale co maju preboha prokuratori spolocne s touto problematikou? Do trestnopravnej upravy sa tu zasahuje len okrajovo.
Najhorsiu blbost co si napisal je, ze knizka ma mat pravne zavazny vyklad. Vykladat a interpretovat pravne normy moze iba sud. Aj to, nakolko nemame system case law, prati hlavne pre individualne pripady (neexistuju rpecedensy per se). Z pohladu principu pravnej istoty samozrejme ale predosle rozhodnutia v obdobnej veci treba brat do uvahy.
Takato monografia moze posobit iba silou svojej argumentacie, ku ktorej sa sud moze pri rozhodovacej cinnosti priklonit.
|
|
Re: pdf ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
2.7.2014 12:17
Nezmyslov? Však to ani nemáš ako vyvrátiť...
Aby to malo nejakú váhu, treba aspoň tak ako som spomenul...
Inak je to zasa len "knižka" do zberných surovín...
|
|
Re: pdf ?
Od: tRAVNIK
|
Pridané:
2.7.2014 12:26
Mali to písať advokáti s prokurátormi, a pridať súdne rozhodnutia aj s právne záväzným výkladom.
Tak este raz a pomaly:
- prokuratori maju s touto problemoatikou pramalo spolocneho
- takato tematicka monografia nemoze byt pravne zavaznym vykladom
- preto je uplne jedno ci to pisal advokat, sudca, prokurator... Dolezite je, aby to bol odbornik co sa oblasti rozumie a jednotlive argumenty moli logicke a podlozene uz existujucimi rozhodnutiami v konkretnych veciach, ustalenou judikaturou a suvisiacou pravnou teoriou.
To co sa pise v takychto knihach v kontinentalnom systeme prava NIKDY NEMOZE BYT povazovane za pravne zavazny vyklad
|
|
Re: pdf ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
2.7.2014 12:50
Však si ju aj sám odsúdil do zberných surovín.
Nikde som nenapísal, aby tá kniha mala právne závňzný výklad. Stačí čítať s porozumením.
Takých kníh môže napísať hociaký šašo...
A aby mala nejakú hodnotu, nemyslím pre napr. ohajcu - advokáta, či nedajbože prokurátora..., treba aj z ich skúsenstí čerpať.
Prečo by sa nemal vyslovovať prokurátor pre Boha??? Veď ten zastupuje právo štátu a a štát ako taký. teda je prakticky v protiklade s bežným smradľavým obhajcom.
Advokát je ton, čo chodí k súdu.
A nejaké rozumné časti zo súdnych rozhodnutí, stačí v tuctovej knihe použiť myšlienky, by určite pridali na zaujímavosti. Najmä ak si tento Matelko myslí niečo úplne iné, než ako v podobnej veci už nejaký súd niekde rozhodol.
|
|
Re: pdf ?
Od: boze ty blb
|
Pridané:
2.7.2014 13:26
Mas ty vobec predstavu, ako prokuratura funguje? Je sice vseobecne strazcom zakonnosti, ale z valnej vacsiny riesi veci trestne. Do veci z inych oblasti verejneho prava a civilu ma pravo prokurator vstupit, ale ide o vybrane specificke pripady a rozhodne to nemozno povazovat za vseobecnu prax.
Napriklad ak sa bude byvaly zamestnanec ministerstva (rezim statnej sluzby) sudit o neplatnost skoncenia pracovneho pomeru, tak tam prokuratora nenajdes.
Taktiez prokuratori maju nulove znalosti z oblasti prav dusevneho vlastnictva, ochrany osobnosti (obcianskopravne aspekty), IT/telekomunikacneho prava atd.
Proti advokatovi nestoji vzdy prokurator. Aj vo veciach tykajucich sa statu to byva pravnik z pravneho oddelenia tej ktorej verejnej institucie, alebo ad hoc najaty "sukromny" advokat.
|
|
Re: pdf ?
Od: JEBECTO
|
Pridané:
2.7.2014 13:27
Combo prokurator/obhajca (ano obhajca musi byt advokatom) sa objavuje len v trestnych veciach. Mimo trestneho konania advokata ani NEMOZES nazvat obhajcom.
V tomto pripade ale ide o take odvetvia pravnej upravy, ze prokuratori k tomu z 99% nemaju co hovorit...
|
|
Re: pdf ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
2.7.2014 13:29
Ukradni niečo vo fabrike a hneď máš aj prokurátora na súde...
|
|
Re: pdf ?
Od: kristove rany
|
Pridané:
2.7.2014 13:35
Ty musis byt strasny kus obsedantneho kokota, ze? Alebo vrcholny troll :D
Ano skutok "kradeze" naplna znaky skutkovej podstaty trestneho cinu kradeze, ako je definovana v Trestnom zakone. Ide presne o trestnu vec, ktoru spominal ten nadomnou...
A nemas hned prokuratora na sude... existuje pred tym cele konanie, ktore riesi policia a prokurator len dozera (realita je taka, ze nedozera a riesi az ked niekto napise staznost)
|
|
Re: pdf ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
2.7.2014 13:38
Koľko krát si bol na súde?
A ano, veď kradnutie duševného vlastníctva je čo?
|
|
Re: pdf ?
Od: jake ja?
|
Pridané:
2.7.2014 13:45
Osobne sa moja ucast na sudnych pojednavaniach pocita ku stovke.
Prava a ine majektove hodnoty z prava dusevne vlastnictva nemozu byt ukradnute. Vyplyva to z ich samotnej podstaty. Nemozes ukradnut nieco, co nie je hmotnou vecou a existuje fyzicky iba ako rozmnozenina (kopia) zachytena na hmotnom nosici.
Teraz uz troska obmedzime rozsah PDV na predmety tvorivej dusevnej cinnosti chranene autorskym pravom. Tu plati paralela... "auto by si neukradol, preco kradnes hudbu" --> "Keby auto islo stiahnut z torrenov tak to kurva urcite spravim"
|
|
Re: pdf ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
2.7.2014 13:59
Potom takých ako Ty by nemali púšťať k právu...
|
|
Re: pdf ?
Od: JBCT
|
Pridané:
2.7.2014 14:03
:D :D
Obsedantny kkt bez stipky znalosti o problematike, o ktorej sa snazi zasvatene diskutovat
Maly hlupacik, sklop usi, uznaj ze si napisal blbost a uz neprispievaj
|
|
Re: pdf ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
2.7.2014 14:08
Nezvyknem písať blbosti.
Ty si čo napísal???
Iba ak to, že sa veci v súdnom konaní trochu zjednodušili a znevýhodnilo sa vymáhanie práv vyplývajúcich z duševného vlastníctva.
|
|
Re: pdf ?
Od: ...
|
Pridané:
2.7.2014 14:13
Nezvyknes? To ti tu mam naskladat vsetky linky, kde trepes jednu kravinu za druhou ? Si tu za obycajneho vola takmer vsetkym citatelom. Obcas, ale skutocne len obcas, mozno tak 2 prispevky zo 100 su normalne, zvysok su veci, ktorym nerozumies, vykladas si ich posvojom a tvaris sa aky si expert na vsetko.
|
|
Re: pdf ?
Od: madarsky clen
|
Pridané:
2.7.2014 15:09
4maniak nema zle myslienky, ty mas ale kratku cicinu a s vyholenymi chlapcami si ich natahujete v Nitre v kartarskych kluboch. potom ked ste ponatahovany tak si idete riesit komplexy z toho ze rodicia ta nemali radi a nikto ti nedal pocas celeho zivota trosku lasky na cudzich ludoch... veruze mala cicina, zli rodicia a mastna hlava uz nechali vela zla v tomto svete!!!
|
|
Re: pdf ?
Od: hmm.
|
Pridané:
2.7.2014 17:39
Mas s tym asi dost osobnych skusenosti ked to tak zasvätene dobre poznas.
|
|
Re: pdf ?
Od: njhy
|
Pridané:
3.7.2014 8:05
Toho nerieste, to je len tu znamy a vsetkymi "oblubeny" maniak.
Hovno vie, v riti bol a do vsetkeho pitchuje.
Ale v podstate nevie nic.
Pozrite si vsetky jeho komentare.
Kecy o nicom a tvrdohlave zotrvavanie na tej jeho "pravde"
Taky klasicky krcmovy vsevedko, ale ked mu polozis konkretnu otazku, tak jej mimo.
A jeho argumenty....ak sa to tak vobec da nazvat, to uz ani nie je na smiech.
To je len na plac, nad jeho ubohostou.
Maniak, prosim ta, ZDOCHNI.
|
|
Re: pdf ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
3.7.2014 9:12
Kraviny??? Ty máš aké technické skúsenosti??
Ano, väčšina tu píše kraviny a čudné, ničím nepodložené a veľmi skreslené názory...
Po žiadnom po svojom. Technicky správne a to je rozdiel.
Mnohí tu nerozumejú elementárnym veciam z techniky a mudrujú ako geroji!
|
|
Re: pdf ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
3.7.2014 9:14
A naozaj, do krmčmy nechodím.
Poznám veci zhruba s 30-ročnými skúsenosťami, a aj preto ich vidím trochu inak ako väčšina mladých...
|
|
Re: pdf ?
Od: 42342342
|
Pridané:
3.7.2014 9:22
30 rokov praxe a v hlave nasrate. Dufam, ze nemas deti, pretoze ak zdedia tvoju vadu bude im velmi zle na tomto svete.
|
|
Re: pdf ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
3.7.2014 10:05
Dobré...
Podľa čoho tu píšeš tie svoje dementné myšlienky?
Že píšem svoje vlastné názory a skúsenosti a neopičím sa s hlúpym davom?
|
|
Re: pdf ?
Od: ...
|
Pridané:
3.7.2014 10:15
Fajn ked si taky technicky expert - co to ma kurva spolocne s pravom? A ides presviedcat cloveka, co je z oboru ako vlastne je on debil a ty nie? Diskusia ohladom politiky/ byvaleho rezimu, sucasneho stavu, skolstva aj zdravotnictva atd atd... co to ma spolocne s tvojimi skusenostami z oboru? Nic - su to tvoje dojmy a nazory maximalne podlozene prave tymi skusenostami z pred 30 rokov - ako si posledne predviedol v inej diskusii. O sucasnom stave mas len taktiez skresleny pohlad, ale to my sme to stado. Ty si skutocne tazky inteligent.
|
|
Re: pdf ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
3.7.2014 11:21
Ty si lolobrigida...
Počas 30 rokov som zbieral skúsenosti, nie pred.
Diskutujeme o všeličom. Tieto fóra nemajú žiaden zmysel, iba hrubé stupidity a vulgarizmy.
Nikde som právnika, ak tu niekto takým je, nenazval debilom.
Zasa si čítaj pozornejšie.
Názor môžem mať akýkoľvek, bez ohľadu na ten Tvoj.
|
|
Re: pdf ?
Od: ...
|
Pridané:
3.7.2014 11:30
Ty si uplny magor - zacnes sa do niekoho navazat prvy, potom od neho pytas jeho "prax" - ked ta nou zotrie ako hovno z topanky, tak zacnes si vymyslat nieco ine. Potom spravis uskok a otocis diskusiu inym smerom a zase struhas frajera - a nakoniec to zaklincujes, ze vlastne aj tak o nic nejde, len o nazory. Tak ked mas iny nazor mozes si ho vyjadrit, ked ta niekto preargumentuje, tak by si mal aspon drzat hubu a nepresviedcat o svojej "pravde", ktoru aj tak nemas, ale musis mat zrejme posledne slovo.
|
|
Re: pdf ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
3.7.2014 14:08
To prosím Ťa o čom píšeš???
Kto a kde a čím ma akože preargumentoval?
Si pri zmysloch, či čo tu vlastne spletáš?
Nejak mi ušla pointa...
|
|
Re: pdf ?
Od: 3242342
|
Pridané:
3.7.2014 14:17
Maniakove ego nedovoli aby si ho urazil. On je jednoducho tak hlboko vo svojej riti ze okolity svet nevnima.
|
|
Re: pdf ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
3.7.2014 14:20
Hej?
Ale radšej som o 2.5 cm vyššie...
:-)
|
|
Re: pdf ?
Od: ...
|
Pridané:
3.7.2014 14:53
Tebe toho unika podstatne viac ako len pointa.
|
|
Re: pdf ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
3.7.2014 14:57
A čo také? Prezraď bobku...
|
|
Re: pdf ?
Od: hmm.
|
Pridané:
3.7.2014 18:23
Uf, to ta musi riadne boliet.
|
|
Re: pdf ?
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.7.2014 17:44
Po precitani tohto vlakna, absolutne suhlasim s ostatnymi a aj so zhrnutim autora tribodky.
Najprv ti vysvetluju, ze prokurator s tym nic nema, potom ty sa snazis odstavit cloveka s tym, ze to by mohol povedat kazdy. Ked ti povie, ze skusenosti ma s cca 100kou, tak zacnes zasa trieskat hlavou oproti muru a tvrdit, ze vsetci su lietadlo a ty si normalny clovek s 30 rocnymi skusenostami.
Ak ta za toto neplati nejaka propagandisticka agentura, tak by si mal byt naozaj smutny, mohol si si popri zbierani skusenosti zarobit v diskusiach a nie tu zabijat cas.
|
|
Re: pdf ?
Od: xyz.
|
Pridané:
3.7.2014 18:24
Tak a dosť, ktokoľvek napíše za týmto príspevkom ďaľší, potom maniak je kokot.
|
|
Re: pdf ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
4.7.2014 8:24
No ktovie čo asi má s tým prokurátor...?
Tí čo robia v súdnictve to už na dnešné pomery trochu vedia poopraviť. Myslím moju predstavu. (Je možné že mám starú predstavu, kedysi bol prokurátor prakticky pri každej blbosti na súde...)
Podľa mňa je prokurátor zástupca štátu. Teda druhá strana súdneho procesu. Iste, viac je nakoniec výrok súdu a jeho rozhodnutie vo veci.
Ak je na súde prokurátor, tak ide už o vážnu vec, aspoň si myslím. A tie vážne veci začínajú už tu, v tej publikácií...
A nechápem čo sa do mňa obúvate. Skrátka mám taký názor. A?
|
|
Re: pdf ?
Od: AAAcar
|
Pridané:
2.7.2014 16:23
mala mi to priniest osobne Janka Hospodarova spolu s kvetmi
|
|
Re: pdf ?
Od: Milanko578838
|
Pridané:
3.7.2014 8:29
Maly off-topic, ale vie niekto ako vznikol tento endemitny meme "posles papiere do tlaciarne z PDA cez wifi, a prides si uz po hotovy papier. Skvele do velkeho kanclu." ??? Npr. Prva zmienka v clanku alebo nieco podobne? Cpt.! We need your asistance!
|
|
Re: pdf ?
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.7.2014 17:48
otvoris google stranku a pises:
vytlacis to cez Wifi site:dsl.sk
vyhodi ti hned prvy link z juna 2007
/article.php?article=4119
A ak to chces mat este cele a skratene tak ides http://dopice.sk/9RR
|
|
Re: pdf ?
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.7.2014 17:51
Este aby som to uzavrel:
postupnym citanim clankov by si sa mal dostat k akej takej informacii, ze to poculi hovorit Mojseja v nejakej rannej relacii. Netusim ci bol pred kamerou, alebo do telefonu. Nahravku asi nikto nema :-)
|
|
Re: pdf ?
Od: ...
|
Pridané:
3.7.2014 18:07
Nezabudni na plnokrvnika mikado.
|
|
yeRpzxIDWo
Od: crorkz matz
|
Pridané:
4.8.2014 5:01
LmrhIg Major thanks for the blog article.Really looking forward to read more. Great.
|
|
Re: pdf ?
Od: chuj
|
Pridané:
2.7.2014 14:48
on to asi chce v txt dement :-D
|
|
Re: pdf ?
Od: drapak
|
Pridané:
2.7.2014 16:05
A čo tak epub, debilko
|
|
Re: pdf ?
Od: Prispievajte do diskusií
|
Pridané:
3.7.2014 13:56
dakujem vsetkym za odpovede. tym, ktori mi hned vynadali, a najma tym, ktori pochopil, o co mi slo.
ano, epub by bol lepsi napad
|
|
rasisti
Od: well
|
Pridané:
2.7.2014 11:44
Pouzit vyraz "za pomoci farebnych prikladov" v ciernobielej knihe je dost rasisticke...
|
|
Re: rasisti
Od: blablabla
|
Pridané:
2.7.2014 11:58
aj cierna a biela su farby!
|
|
Re: rasisti
Od: stary ujo
|
Pridané:
2.7.2014 12:12
presne, ma to biele na ciernom a este sa stazuje!
|
|
Re: rasisti
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
2.7.2014 17:11
farby cierna a biela mi pripominaju diskusiuu na 1-bitovy alfa kanal z inej temy :)
|
|
Re: rasisti
Od: ...
|
Pridané:
2.7.2014 12:41
cierna nie je farba.
|
|
Re: rasisti
Od: cxxy
|
Pridané:
2.7.2014 13:06
a co to je? rasa?
|
|
Re: rasisti
Od: lol.
|
Pridané:
2.7.2014 13:36
Čierna je len bača Ibi Maiga.
|
|
Re: rasisti
Od: pica-cecky
|
Pridané:
2.7.2014 15:08
absencia farby (aka v maniakovej reci- bezfarebnie).
eli5 - farba sa tvori ako odraz svetla (aka viditelneho spekra istej vlnovej dlzky - napr. bielej, ktora je mix vsetkych farieb duhy) od nejakeho objektu (ktory iste farby /vlnove dlzky viditelneho spektra/ prepusti, ine zase pohlti a to, co ostane a odrazi sa do priestoru, tvori nami viditelnu farbu).
pri pc to je bud:
pri aditivnom modeli je to moze to byt teoreticky sucet vsetkych farieb spolu - priklad tlaciaren - ak najebes vsetky farby na max, mas ciernu.
pri substaktivnom modeli je to zase absencia farby - vid monitor, ak ti nesvieti, mas ciernu.
|
|
Re: rasisti
Od: anonymus1
|
Pridané:
2.7.2014 18:48
je to opacne - tlaciaren je subtraktivny, monitor je aditivny
|
|
Kde sa dá?
Od: IgorIgor
|
Pridané:
2.7.2014 23:58
Dá sa niekde stiahnuť cez torrenty? :D
|
|
Re: Kde sa dá?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
3.7.2014 10:17
Nakukol som na prvé strany tohoto dokumentu v pdf formáte.
Hodnotu poblikácie znižuje aj fakt, že v knihe sa prelína český jazyk a slovenský jazyk. To je nezvyklé.
Naviac si myslím, že to neprešlo gramatickou úpravou a nejakou jazykovou korekciou.
Ale dobre, aspoň ktosi, aspoň čosi napísal...
|
|
Re: Kde sa dá?
Od: kniha
|
Pridané:
3.7.2014 18:34
Ak by si cital pozorne tak by si vedel, ze sa jedna o knihu vychadzajucu z prostredia slovenskych a ceskych zakonov v danej oblasti, podla mna bude celkom logicke ze sa v knihe budu spominat citaty v ceskom jazyku. V com je problem? Nevies po cesky? Its not a bug, its a feature.
|
|
Re: Kde sa dá?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
4.7.2014 8:26
Je to nezvyklé. Tak nech ju vydá v slovenskom jazyku a následne v českom jazyku a prípadne aj v nemeckom či anglickom. Podľa mňa si to zjednodušil.
Hoci žijem roky v pohraničí, na niektoré české výrazy sa naozaj nechytám...
|