|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bahah
Od: nomi
|
Pridané:
2.7.2014 9:03
ja som myslel ze klesa uz od zaciatku :D
|
|
Re: bahah
Od: Malachi
|
Pridané:
2.7.2014 12:15
mylis si to s linuxom.
|
|
statistiky
Od: mucha12
|
Pridané:
2.7.2014 9:26
V čase keď podiel W8 stúpal MS podplatil spoločnost čo robí tieto štatistiky.Teraz im už ani toto nepomáha.
Si mysleli ,že keď zrušia podporu XP tak všetci budú prechádzat na W8.
Prd makový.
|
|
Re: statistiky
Od: huanggg
|
Pridané:
2.7.2014 15:54
win server 2003 este stale ma podporu, vyzera rovnako ako xp klasik, a pri datacenter verzii podporuje 64+ GB ram ajked to neni 64bit
|
|
Re: statistiky
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.7.2014 7:26
2003 server je najlepsi windows vsetkych cias, lepsi jak 7ka.
|
|
Win 7
Od: dsfdsf
|
Pridané:
2.7.2014 10:06
A bude len klesať. Osobne som preinštaloval veľa nových PC/notebookov, ktoré si známi, rodina a ich známi pôvodne zakúpili s originál Win 8 na neoriginál Win 7.
Ľudia jednoducho nevedia alebo nechcú pracovať s Windows 8 a osobne sa im nečudujem.
Nakoniec to vždy dopadne rovnako: Človek si kúpi nový notebook s Windows 8, skúsi a za pár dní zistí, že mu Win 8 nevyhovuje. Keďže sa legálny Win 7 už kúpiť nedá, radšej ako by sa mal trápiť, vymeže legálny originál Win 8 a radšej si nahrá neoriginál Windows 7.
|
|
Re: Win 7
Od: tamtung
|
Pridané:
2.7.2014 10:11
Vtip je v tom, ze si notebook bez WIN8 ani nemozem kupet, alebo ano ?
|
|
Re: Win 7
Od: kalkulacka 365
|
Pridané:
2.7.2014 11:33
total comander, alebo obdoba bezi na kazdom OS, mozila alebo obdoba tiez bezi na kazdom OS, XBMC alebo obdoba tiezbezi skoro na kazdom OS. Utorrent tiez bezi na kazdej verzii OS. Hry sa tak isto hraju. ja rozdiel nevidim!!!
|
|
Re: Win 7
Od: fvvdffd
|
Pridané:
2.7.2014 15:57
Pravda je. Nechápem tie minusky. Ajťáci už prestaňte byť taký zakomplexovaný z tej osmičky
|
|
Re: Win 7
Od: blue
|
Pridané:
2.7.2014 10:18
Kupil som ntb bez windows 8 a dokupil OEM windows 7 a som sa vratil do doby kamennej.
- vyrobca notebooku neposkytuje oficialne ovladace na win7, zrejme pod tlakom Microsoftu ..
(konkretne Asus .. ale staci zmenit posledne pismenko v modelovej rade napr z A na B a uz tam je nejaka podpora na windows 7)
|
|
Re: Win 7
Od: niktos
|
Pridané:
2.7.2014 11:23
ja som sa stretol s takymto problemom len raz ale ovladac bol na blbost ktoru nieje potrebne pokial sa nepouziva. ja som s 8.1 uplne spokojny a naopak mal som problemi na starsie pc book zohnat ovladace. Dost ich ale bolo podobnych cize pasovali zo 7 na w 8.1, to pismeno co pises moze niekedy znamenat vela, napriklad ina wifi nie atheros ale broadcom alebo intel, alebo web kamera atd atd. ale tak niekedy neriesim ovladace na stranke napriklad v tvojom pripade asus ale po jednom, cize ati alebo nvidia grafiku priamo u vyrobcu na ich stranke a takisto zvuk a aj chipset, v podstate vsetko u firmy ktora to vyraba.
|
|
Re: Win 7
Od: Gertrudo
|
Pridané:
2.7.2014 13:15
Vies mi povedat aj co konkretne im vadilo?
Lebo jedine co beznym uzivatelom na Wá vadi je metro a start menu. Co mam urcite rychlejsie vyriesenie ako instal W7.
|
|
windows osem
Od reg.: hulvát
|
Pridané:
2.7.2014 10:18
Teraz v juli to bude rok co pouzivam osmicku (vratane vsetkych aktualizacii) a nemozem sa stazovat. Vsetko funguje tak ako ma. Z metra pouzivam iba uvodny launcher, ktory mi subjektivne pride lepsi ako start menu. A to pouzivam Windows (95, 98, ME, XP, 7) aktivne asi od roku 2000. Ale chapem, ze nie kazdemu to sedi, zvyk je zelezna kosela.
|
|
Re: windows osem
Od: sdfass
|
Pridané:
2.7.2014 10:47
Tiez tak. Doteraz som vydrziaval na poslednom PC sedmicku a konecne som sa odhodlal na 8.1 a som prekvapeny ake je vsetko rychle :)
|
|
Re: windows osem
Od: blue
|
Pridané:
2.7.2014 11:53
Vitajte chlapci z microsoftu... date si kavu ?
|
|
Re: windows osem
Od: huanggg
|
Pridané:
2.7.2014 18:12
zvyk je zelezna kosela - alebo "aj na certa sa da zvyknut"
|
|
Re: windows osem
Od: tmp
|
Pridané:
2.7.2014 16:00
Z Metra/RT sme nuteni pouzivat toho trocha viac ako uvodne menu (ktore sa praveze da elegantne nahradit 3rd party aplikaciou), napr. stav siete a wifi a konfiguracia BT, tie su iba v metro GUI verzii resp. RT verzii, a len taka perlicka, ked kliknem na oba zmienene RT paskvile, zacne mi lagovat par minut zvuk v BT sluchatkach (creative wp 350), po par minutach to ustane, asi ako sa RT aplikacie niekam odsunu do sleep-u, to svedci o tom ze win8/8.1 by bez Metra bolo este rychlejsie a stabilnejsie.
Clovek si za tie roky postupnych zmien GUI vo windows aj linuxoch zvykol na postupne zmeny a "doznievanie" starsieho GUI, ale podobne nasilne samucelne a nedotiahnute roztrhnutie GUI som este nezazil, posobi to amatersky aj ked je jasne, ze je to iba nedotiahnute manazerske rozhodnutie a kompromis niekde vnutri MS medzi marketingovymi a technickymi oddeleniami, snad win9 nepride s este salamunskejsim riesenim.
|
|
Re: windows osem
Od: tmp
|
Pridané:
2.7.2014 16:02
A bol som na par techdays konferach (naj"agitnejsia" bola asi na jar 2012 v case finalizovanie win8) a cele mi to pripada ako snaha MS naskocit na mobilny/tablet trh zneuzivanim az znechucovanim desktopovych uzivatelov, nieco ako keby sme do beznych aut na spalovaci pohon robili facelift nielen obligatnou zmenou na prednej maske a pridanim par kurvitok navyse, ale aj zmenu riadenia a ovladania na elektromobil, ale s tym, ze auto ide stale na bezne palivo a nechyruje ani len o pomocnej hybridnej baterii a ocakavali vysledok ze ludia si zvyknu na toten elektromobil, ktory nikto pri sucasnej cene, vydrzi a zivotnosti akumulatorov nechce.
|
|
dovod
Od: mariooo
|
Pridané:
2.7.2014 11:03
Ja za tym vidim migraciu firemnej sfery z xp na win7.
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
2.7.2014 11:30
Mne osobne vyhovuje w 8.1, absolutne ziadny problem snim nemam vsetko je rychle hlavne vyhody vydim v podpore novsich zariadeni ci uz tablet mobil, co som na w7 mal problem tu na 8.1 nieje ziadny. Dokonca aj odpajanie usb co robil na 8 a 8.1 bez aktualizacii uz nieje, mam na mysli to ze si to odpajalo a pripajalo usb ako chcelo. Mam pocit ze uz asi lepsi system nebude od mrkvosoftu ale tak cas ukaze. pamatam ked sa tu kazdy vzrusoval nad w7 si precitajte starsie clanky, ze nema podiel predajnost nahovno atd zestare dobre xp. No dnes je to uplne to iste s W8 a 8.1. mne osobne aj to metro vyhovuje, pri denno dennom pouzivani uz som zabudol jak start vyzeral na w7 :)
|
|
Re: xxxxx
Od: eeew
|
Pridané:
2.7.2014 12:16
Vacsinou na to pindaju co ho videli len na obrazku alebo citali o nom v diskusiach. Hejtovat 8 je dnes take moderne...
|
|
Re: xxxxx
Od: qwfqawe
|
Pridané:
2.7.2014 13:42
fakt uzasne, nefunguju ziadne free security tooly ako truecrypt alebo compusec, opruz s VPN, ktore nie su nativne pritomne atd... ale sak na facebook a kukanie filmov staci a kto vlastne moze potrebovat viac, vsak?
na w7 sa nenadavalo, nadavalo sa na visty.
a ked ti chybalo metro, mal si castejsie chodit do Viedne alebo do Prahy. :-)
|
|
Re: xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
2.7.2014 16:11
ked pises ze nadavalo sa na visty tak suhlasim to mas pravdu to bol jeden z najhorsis systemov vobec. Este raz precitaj si aj tu na dsl stare prispevky skor ako napises ze sa nekritizovalo, pokial ja viem a prispieval som aj ja do diskusie, tak bolo to tak isto ako teraz W8, na xp nema lebo je uz dlho, vsetko je tam ine, nejdu veci, potom clanky tipu predajnost nedosahuje to co xp v tom a v tom obdoby. Ja berem tvoj nazor si spokojny z W7 alebo s inym systemom, ja nikoho nepresviedcam, ja som len napisal svoj nazor ze W8.1 je super system podotykam s aktualizaciou poslednou. vsetko mi na tom ide ako ma, facebook a ine kraviny preco nie? vsak aj to patri k pc alebo booku, ale aj s grafickymi programamy sa dobre roby co sa tyka vykonu a inymi.
|
|
Re: xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
2.7.2014 16:20
a truecrypt? vsak nainstaluj, co hladas problem kde nieje? to ako by niekto napisal ze tam nechce skype co uz je predinstalovany, kedze win messenger uz nikto nepouzival, tak odinstaluj jednoduche. Skus este nieco a mozno poradim a pre teba aj vygooglim ako na to :) lebo ja nepisem o programoch ktore si mozes doinstalovat alebo odinstalovat, ja pisem o systeme ako takom.
|
|
Re: xxxxx
Od: sdfghdsf
|
Pridané:
2.7.2014 17:39
mala oprava - ty nepises o systeme ako takom. ty pises o niecom, o com nemas ani potuchy. :-)
a ked rozbehas kryptovanie system partition cez 3rd party tool a tie VPNky, daj vedet. :-)
|
|
Re: xxxxx
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
2.7.2014 19:48
OK takze ty otvaras diskusiu s poznamkou: "nejde tam namontovat standardne autoradio" a potom sa vykrucas, ze tebe vlastne ide o modcip, ktory uz v novej revizii vozidla nefunguje.
Tym nadobudaju diskutujuci pocit, ze tam nefunguju win32 / winRT aplikacie - co definitivne funkcionalita, ktora umozni bootovat sifrovany systemovy disk nie je.
Systemove nastroje su vytvarane specificky pre konkretnu verziu operacneho systemu. Ak sa nikto neunuval najst sposob ako to rozbehat, tak to je problem konkretneho vyrobcu / dodavatela systool SW nie vyrobcu OS. Takze namiesto "Supports windows" si treba upravit "supports windows up to W7" popis a hotovo. Som zvedavy kolko zakaznikov (nemyslim priamo TC) budu mat o 5 rokov.
|
|
Re: xxxxx
Od: dssas
|
Pridané:
3.7.2014 10:01
vsetko rozbehane hned prvy den bez jedineho problemu o com ty tocis ??
|
|
Re: xxxxx
Od: ertgtsdf
|
Pridané:
3.7.2014 12:46
Akoze chlapi chodte si kecat na ihrisko, mate prazdniny. Vsetci (aj komercni) vyrobcovia museli cuknut a s nastupom 8 uz len pouzivaju bitlocker engine a robia k tomu management, pretoze tieto veci jednoducho M$ znemoznil robit priamo. O niektorych dalsich typov system level apps plati to same. Takze ked netusite, o com je rec, tak pls nerieste. Mate zoznam.sk, tam mozete frajerit pred babami.
|
|
Re: xxxxx
Od: pynokyo
|
Pridané:
3.7.2014 23:36
pises chujoviny a hras sa tu na nejakeho tatka.
a pritom si stale iba honis pod perinou a vytlacas jebaky na chrbte.
|
|
Re: xxxxx
Od: ojojojojojojoj
|
Pridané:
5.7.2014 11:12
To je nejake špecificke, žeby vlastna skusenosť?
|
|
Re: xxxxx
Od: pynokyo
|
Pridané:
6.7.2014 0:24
kefalin, co si predstavujes pod slovom specificke?
|
|
Re: xxxxx
Od: spc
|
Pridané:
2.7.2014 17:30
ale ved ich nechaj tak - nech si uzivaju ten svoj `zazrak`... :o)
To demonstrativne predvadzanie `uplnej spokojnosti` po vlastnych skusenostiach je najlepsie ignorovat - nech si fanusikovia onanuju medzi sebou navzajom ;o)
|
|
Re: xxxxx
Od: dfghsdfgf
|
Pridané:
3.7.2014 12:48
asi tak. :-) len sa mozno dostanu casom do klasiky, ked sa chlap bije do prs, ze ma najkrajsiu frajerku v celej osade a po nociach kuka potajma porno. :-)
|
|
Re: xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
3.7.2014 21:35
no diky ze si to vysvetlil co robis, bo mna by to nenapadlo :) , skoda reci, hore pise kto chvali win je z mrkvosoftu :) cize ty ked si proti tak si z apple? to je teda logika. zacina to tu uz upadat, umrel by som keby dsl zverejni podla nikov OS a prehliadace s akymi sem kto codi a ti co nadavaju by mali w8 :), ja okrem win a linux nepouzivam a nehambim sa za to a nenadavam na to co pouzivam, ale pochybujem ze ti co sem chodia by pouzivali mac, ale tak naco pouzivate ked iba kritizujete a nehladate riesenia? furt budem tvrdit ze win 8.1 s poslednou aktualizaciov je naj a mozes sa aj posrat budem to tvrdit, moja skusenost.
|
|
podiel
Od: lt@
|
Pridané:
11.7.2014 7:22
Korporatna sfera Microsoft priviedla k uspechu a peniazom, korporatna sfera ich potopi. Ak teda sa nespamataju a nepredlzia podporu W7.
|