neprihlásený Utorok, 23. apríla 2024, dnes má meniny Vojtech
Google ukázal nový Android L, je dvakrát výkonnejší, má dlhšiu výdrž a vyzerá inak

Spoločnosť Google v stredu na svojej konferencii pre vývojárov Google I/O predstavila viacero produktových noviniek vrátane novej verzie svojho operačného systému Android, označovaná spoločnosťou za najvýznamnejšiu novú verziu v celej histórii tohto OS. V novej verzii prišlo k výraznému prepracovaniu dizajnu a rapídne sa má vďaka novému runtimu zvýšiť aj výkon a odozva, lepšia má byť aj spotreba a výdrž.

Značky: AndroidGoogle

DSL.sk, 26.6.2014


Spoločnosť Google v stredu na svojej konferencii pre vývojárov Google I/O predstavila viacero produktových noviniek, z ktorých najvýznamnejšou je nová hlavná verzia Androidu označovaná spoločnosťou za najvýznamnejšiu novú verziu v celej histórii tohto OS.

Na rozdiel od predchádzajúcich verzií Google novú verziu zatiaľ ale plne neuvádza na trh a dnes sprístupní len verziu pre vývojárov. Spoločnosť zatiaľ nezverejnila ani číslo novej verzie a plné kódové meno a novú verziu volá iba kódovým označením Android L.

Spoločnosť ju vyvíjala posledných osem mesiacov, podporuje viac ako päť tisíc nových API a príde v nej k mnohým podstatným zmenám.

Užívateľské rozhranie

Google výrazne prepracoval dizajn užívateľského prostredia a nasadzuje tzv. materiálny dizajn, ktorý bude spoločný medzi všetkými zariadeniami používajúcimi Android, od tabletov až po hodinky, palubné systémy áut a ďalšie zariadenia.

Dizajn sa vizuálne posunul k flat dizajnu podobne ako v prípade iOS 7, zároveň je užívateľské prostredie výraznejšie animované a intenzívnejšie sú pri prezentácii informácií využívané farby a ikony. Dôležitým prvkom užívateľského rozhrania sa stali karty.

V užívateľskom rozhraní boli inovované okrem dizajnu aj dôležité funkčné prvky, prepínanie aplikácií a notifikácie. Aplikácie môžu manažéru aplikácií prezentovať viacero úloh, ktoré sa následne všetky objavia medzi poslednými spustenými aplikáciami. V zozname aplikácií sa tak napríklad objavia všetky otvorené taby v Chrome. Zároveň sa zmenil dizajn prepínania a jednotlivé aplikácie a úlohy sú prezentované ako karty, pričom dizajn efektívnejšie využíva dostupný priestor.


Prezentácia dizajnu Android L (video: Google)



U notifikácií pribudli dve novinky, notifikácie na zamknutej obrazovke a možnosť zobraziť notifikácie v pop-up okne nad aktuálnou aplikáciou. U notifikácií zobrazovaných aj na zamknutej obrazovke môže aplikácia určiť, ktoré informácie sú citlivé a na zamknutej obrazovke sa nezobrazujú. S notifikáciami je zároveň možné priamo na zamknutej obrazovke interagovať bez odomknutia.

Výkon a odozva

Podstatnou novinkou Android L je použitie nového runtimu ART, Android Runtime, na ktoré sme upozorňovali už minulý týždeň.

Aplikácie pre Android sa píšu najmä v programovacom jazyku Java a následne sú z Java bajtkódu prekladané do bajtkódu Dalvik VM, virtuálneho stroja zabezpečujúceho ich spúštanie na Android zariadeniach. Takáto architektúra bola u Androidu zvolená okrem iného pre dosiahnutie nezávislosti aplikácií na platforme, keď Dalvik bajtkód je rovnako ako Java bajtkód nezávislý od architektúry a aplikácie sú tak automaticky kompatibilné s množstvom rozličných Android zariadení.


Zvýšenie výkonu s ART na Nexuse 5 oproti Dalviku (graf: Google)



Bajtkód je pred natívnym spúšťaním na konkrétnom zariadení potrebné preložiť do natívneho strojového kódu, čo v doterajších verziách Androidu zabezpečuje Dalvik runtime prekladom aplikácií pri ich spúšťaní. ART má výrazne odlišný prístup, keď aplikácie prekladá raz a trvalo pri ich inštalovaní na Android zariadenie. Zároveň predpokladane ART môže vykonávať náročnejšie optimalizácie a generovať kvalitnejší rýchlejší kód.

Podľa Google to napríklad na Nexuse 5 vedie k priemerne dvojnásobnému výkonu aplikácií, čo spoločnosť dokladovala výsledkami vo viacerých benchmarkoch.

Lepšia má byť kvôli ART samozrejme aj odozva, kvôli predkompilovaným aplikáciám ale tiež kvôli novému manažmentu pamäti.

Android L má tiež podporu pre beh v 64-bitovom režime, čo na 64-bitových platformách vo viacerých prípadoch zlepší výkon a zároveň umožňuje adresovať viac pamäte.

Výdrž

ART nepriamo aj znižuje spotrebu, keď menej a kratšie zaťažuje procesor a ten sa môže dlhšie nachádzať v úspornom režime spánku. Android L má ale podporu aj pre ďalšie technológie, ktoré umožnia tvorcom aplikácií znížiť spotrebu a dosiahnuť zariadeniu dlhšiu výdrž.

V rámci tzv. projektu Volta Google sprístupní vývojárom nástroj Battery Historian, ktorý umožňuje identifikovať pričiny prebúdzania aplikácií spôsobujúceho zvýšenú spotrebu a tým umožňuje optimalizovať spotrebu. Google pomocou nástroja už optimalizoval spotrebu predinštalovaných aplikácií.

V Android L je zároveň k dispozícii nové API, pomocou ktorého môžu aplikácie naplánovať spustenie niektorých úloh nevyžadujúcich interaktivitu na vhodnejší čas s cieľom optimalizovať spotrebu. Aplikácie pomocou API určia podmienky na spustenie úloh a operačný systém následne jednotlivé úlohy spúšťa optimálne z hľadiska spotreby, napríklad úlohy využívajúce sieťové služby odloží až do času aktívneho využívania sieťového pripojenia a zbytočne okamžite neprebudí rádio.

Ďalšie novinky

V novej verzii pribudlo nové API pre kamery, ktoré na hardvéri s podporou takýchto funkcií umožňuje prístup k nekomprimovanému YUV výstupu zo senzora v rozlíšení do 8 megapixelov a 30 fps a umožňuje nastavovať ISO, expozíciu a dĺžku trvania framu na úrovni jednotlivých framov.

V oblasti programovania 3D aplikácií a hier prubudla podpora OpenGL ES 3.1 a jeho rozšírenia Android Extension Pack, ktorá umožňuje pre Android programovať aplikácie s grafikou na úrovni desktopovej.

Android zariadenia s Androidom L môžu vystupovať ako Bluetooth Low Energy periférie a cez tento protokol napríklad zasielať senzorové dáta iným zariadeniam.

Zvýšila sa tiež kontrola aplikácií nad využívanými sieťami a aplikácie si budú môcť vyžiadať pripojenie cez siete špecifikovaných vlastností.

Zároveň s predstavením Android L predstavil Google aj novú verziu Google Play Services 5.0, ktorá prináša viacero ďalších noviniek sprístupnených aj zariadeniam s nižšími verziami Androidu.

Vývojárska verzia Android L bude k dispozícii pre Nexus 5 a 7. Kedy by mala byť uvoľnená finálna verzia Androidu L a kedy budú dostupné prvé zariadenia s touto verziou spoločnosť neoznámila.


      Zdieľaj na Twitteri


Čo by ste chceli od Android smartfónu viac, lepšiu odozvu a výkon alebo dlhšiu výdrž? (hlasov: 678)

Lepšiu odozvu a výkon      19%
Dlhšiu výdrž      81%


Najnovšie články:

Samsung spustil výrobu takmer 300-vrstvovej flash pamäte
NASA opravila sondu Voyager 1, aktualizovala softvér aby nevyužíval poškodenú pamäť
Telekom má nové programy Swipe pre mladých, aj s neobmedzenými dátami
Dánsko chce vybudovať minimálne 6 GW veterných elektrární, v mori
Dnes pribudne ďalší vysielač digitálneho rádia
Skylink zvažuje sprístupnenie Live TV pre Linux s nižším rozlíšením
Qualcomm uvedie nový CPU pre notebooky v stredu, bude mať aj nižšiu verziu
Android prešiel na lepší SW dekóder AV1, umožní prehrávať AV1 videá na viac smartfónoch
Odmena za ťažbu Bitcoinov klesla na polovicu
NASA otestuje nový vesmírny pohon v podobe solárnej plachty


Diskusia:
                               
 

vôbec to nevyzerá ako ios 7, vôbec :D
Odpovedať Známka: -6.8 Hodnotiť:
 

a preco by to malo vyzerat sko ios???!
v clanku sa pise, ze pouzili flat ikony, podobne ako v ios...
ci panko nevie citat?
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

ako ios veru nie, ale v principe prebrali windows dizajn - ten pouziva tento akoze novodoby materialny dizajn s flat ikonkami uz vyse 2 rokov na vsetkych svojich platformach vratane napriklad aj dizajnu svojich cloud stranok atd.
Odpovedať Známka: 4.2 Hodnotiť:
 

oprava, microsoftu, nie windowsu
Odpovedať Známka: 2.6 Hodnotiť:
 

Presne...nechapem preco sa to v clanku nespomina. Dokonca aj samotny iOS presiel na flat az po MS. To indikuje, ze Metro/flat/material design je pouzitelne a poskytuje omnoho vacsiu flexibilitu ako chrom, priehladnost a ostatne cacane veci. Spociatku som bol aj ja skepticky voci Moder/Metro dizajnu a nemozem povedat ze by starsi iOS/Android neboli pekne, ale jednoducho to nie je konzistentne a beznemu/jednoduchemu userovi sa to pouziva tazsie.

Samozrejme sme si zvykli na "objektivnost" clankov na DSL ;-) Nic v zlom, ale keby MS urobil nieco podobne (napr prebral dizajn Android ikon...) tak sa to v clanku urcite spomenie...neviem preco, ale zakazdym ma tato objektivita dokaze nas*at :-D + tentoraz poprosim o vymazanie mojho prispevku, aby to nebolo ako predtym, len tak z dobrej vole adminov :-) + redakcia by sa mala nad sebou vazne zamysliet pretoze, ano poviem to, je zaujata
Odpovedať Známka: 5.2 Hodnotiť:
 

Ono to mozno bude tym, ze ani ten mrkvosoft to nevymyslel sam, ale prebral to.
Odpovedať Známka: -2.3 Hodnotiť:
 

Nevidim ziadnu suvislost medzi tym co si napisal a tym co som napisal ja.
Navyse MS prvykrat urobil to, ze preniesol filozofiu Bauhausu do PC - to sam vymyslel a spravil
Odpovedať Známka: -2.2 Hodnotiť:
 

Rozhranie MS je inspirovane dizajnovou filozofiou Massima Vignelliho.
Rozhranie iOSu a Androidu do velmi velkej miery kopiruje dizajnovy smer MS.

Zatial co v MS mozno nevynasli koleso, ale boli prvi, co v technologiach aplikovali dizajnovy jazyk, aky este nik neskusal. Ostatni uz len idu za nimi (a to nehovorim o Andoride, ktory bol roky len nepodarenou kopiou iOSu).
Odpovedať Známka: -2.9 Hodnotiť:
 

sa preber ty trubka, odkedy mal ios widgety, livewallpapery a launchery.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Pises uplne od veci. On hovori o dizajne, ty o funkcionalite.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a za chvilu vsetci androidaci s ikonkami ktori picovali na dlazdice vo WP budu hovorit, ze simple UI neni az taky zly napad...
Odpovedať Známka: -2.2 Hodnotiť:
 

az na to ze pre android je uz tolko laucherov, ze kazdy pokus o hociake iu je uz vymyslene a vlastne ho kopiruje
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Borci ze sa tak "hlupo" opytam, da sa na 4.4.2. kitkate poriesit nejak tie notifikacie na zamknutej ploche ? Normalne pride mi SMS nech sa rozsvieti displej na par sekund, popripade nech ukaze SMS alebo aspon cast z neja, to iste mail, nejaky fasbucik, skype, proste nejaky notifier na lockscreen ? Prechadzam od jablcok na robota po dlhom dlhom case nemam vobec prehlad , uvital by som nejake tipy, dakujem.
PS: launcher som uz poriesil, aj fon je rootnuty, pomalicky si to customizujem teraz mam na pretrase prave tie notifikacie. (Launcher som zvoli Nova Launcher ked to pomoze).
Dakovala
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

akoze niekto stym pride ako prvy a uz nikto iny to nemoze pouzivat? flat design je teraz velke booom a vsade sa to tlaci logo firiem, dizajn web stranok....
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Ono totiž kresliť flat grafiku je podstatne jednoduchšie (vlastná skúsenosť) takže asi preto sa to dostalo všade.
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

Myslis kreslit/navrhovat na papier?
Dolezitejsie je, ze flat grafika je nenarocna na vypocet -> zobrazenie a zvladnu ju relativne rychlo obsluzit aj slabe procaky a grafiky. Dalej konzistencia prostredia cez viacero typov zariadeni (TV - PC - mobil - xxxx); vsetko vyzera rovnako a pri ovladani sa ti zda ako keby to bolo to iste aj tam aj tam. Treti dovod je, ze je to prehladne. Ak si v pohybe a musis vnimat aj prostredie okolo seba, tak skutocnost ze mas strucne zobrazene informacie pred ocami je vyhoda....alebo na PC ak chces spravit nieco rychlo tak je dobre mat strukturu a vidiet iba to, co aktualne potrebujes aby si vedel kliknut co najrychlejsie
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Keď už ma berieš za slovíčka, áno, niektorí si stále nakreslia prvotný návrh na papier a potom šup s ním do počítača. Reči o nenáročnosti na výpočet - ak to celé zjednoduším a zhrniem - náročnosť na CPU je ÚPLNE ROVNAKÁ ako s akoukoľvek inou rastrovou grafikou. Reči o prehľadnosti, štruktúre atď - to je dobré tak na ohúrenie zákazníka, keď mu prezentuješ svoj design, v skutočnosti bežní užívatelia na to zvysoka kašlú, ak naozaj používaš počítač a nehoníš si nad grafickými prkami tak ti stačí aj tlačítko s textom pokojne v 80x25 znakovej konzoli.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Normalne som sa pytal ako to myslis. Klast narocnost navrhu nad narocnost vypoctu v implementacii sa mi zda nespravne. Naco je dobry dizajn ktory je tazke implementovat alebo jednoducho potrebuje velky vypoctovy vykon?

Prepac ale to o "UPLNE ROVNAKA" je cista hovadina. Posledne stadium vykreslenia je samozrejeme rovkanke (nastavit pixely na pozadovanu hodnotu) ale vypocet co je predtym sa mnohonasobne komplikuje pridavanim atributov ako napr priehladnost. Ide o to, ze obazovka PC nie je staticka...uzivatel si moze presunut, zvacsit, zmensit, jednoducho upravit na million sposobov a implementacia musi byt iba 1. To vyrazne komplikuje algoritmus -> vacsia zataz CPU alebo grafiky. Na druhej strane to musi vyzerat pekne. Co myslis, preco sa lepsie predavaju produkty s lesklym povrchom? Urcite si clovek nekupi nieco, co vyzera byt spravene cez konzolu ;-) peace
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

chlapci najskor sa zamyslime nad historiou "flat"(swiss) designu. vzniklo to dakedy v 50-60rokoch vo svajciarsku(ale uz v 20 sa objavilo nieco podobne,neviem ale presne co to bolo) a microsoft to pouzil uz pri dizajne v "legendarnom" zune prehravaci ked sa snazil zabojovat s ipodmi. takze ziadny novy objav. ani nahodou.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

v 50-60 rokoch flat-swiss dizajn? Vtedy ho kde pouzivali - namiesto cisiel v digitalkach stvorce?
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

Vidno, ze o tom hovno vies a este sa aj snazis tvarit, ze to tak nie je.
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

nejde predsa len o flat ikony... ale samotna graficke vychytavky sa podobaju na tie v IOS... ale sak dobre... ked je to dobre preco nie... :)
Odpovedať Známka: -8.5 Hodnotiť:
 

Hm ja ti nevím.
Ja som mal pri iOS 7 silný neprekonateľný pocit že ten design je okopirovaný design androidu, ktorý riadne vyprali , použili bielidlo a potom nakoniec pridali dúhové farbicky.

Ale zrejme máme iné vnímanie reality...
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Aj ked tu treba oznat ze niektore apky ako napr dialer teraz riadne zafarbickovali, ala iOS 7+
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

ktore zase boli prebrate od windowsu,
ale zase je to apple od ktoreho sa kopiruje vsakze ?????!!!!!
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Preco si myslis, ze musel hned reagovat na vetu v clanku?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

hmm, iOS 7, ked otocite tu 7cku tak dostanete L, Android L :)
Odpovedať Známka: 1.0 Hodnotiť:
 

Ak si pamätáš históriu tvorenia názvov verzií pri Android OS, tak vieš, že nasledujúca verzia OS mala označenie názvom cukrovinky, začinajúcej písmenom o 1 vyšším ako tá predošlá. Keďže terajšia je KitKat,ďalšia bude začínať na L.Páni z Googlu sa buď nedohodli na názve, alebo čakajú, ktorá firma zaplatí viac.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Rozhoduje sa medzi Lina a Lentilky.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

2e47mE I truly appreciate this blog article.Really thank you! Will read on...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tieto veci mal Google spraviť už veľmi dávno... a nie aby som potreboval 4 jadro v mobile aby to išlo ako tak plynule...
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Ved mne to ide plynule. Mam ja stvorjadro? Jaaaj, asi ano O:-)
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

I'm rellay into it, thanks for this great stuff!
Odpovedať Hodnotiť:
 

This was so helpful and easy! Do you have any <a href="http://jkktca.com">aritelcs</a> on rehab?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Thinnikg like that shows an expert's touch http://stxaddha.com [url=http://qiecle.com]qiecle[/url] [link=http://emudgmv.com]emudgmv[/link]
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak to nabuchane GPU budes stale potrebovat, co si myslis ze pocita tie tiene v realnom case?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Mohli by konecne pridat nativnu a referencnu podporu pre USB Class Audio 1 & 2 ... kedy to bude, Google?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Si pozri novinky Androidu L a uvidis, ze USB Audio je medzi nimi.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Položím otázku do pléna:
Podľa vás, tí ľudia na videu, ktorí tlieskajú a výskajú po každej piatej vete sú spontánne takto nadšení z prezentovaných fíčrs alebo je to najatý komparz? Ani neviem, či mi pripadá smutnejšia verzia a), či verzia b).
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Ked sa pozries na video so zaberom z vacsej dialky vsimni si kolko hlav sa tam presuva. To je podla mna komparz ktory to uz nevydrzal :-D
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

su to mladi talentovani perspektivni vyskaci
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

A nebudú to dôchodci z MDŽ ktoré síce trvalo 3 týždne ale už skončilo a najbližšie bude až v roku 2016? :P
Odpovedať Hodnotiť:
 

Možno im dali pri vstupe extázu ako welcome pill
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ta prezentacia teda nestala za nic moc, oni tam riesa nejake animacie, ale uvidime. Kazdopadne prichadza doba kedy sa systemy zjednodusuju doslova pre debilov, skoda len ze si to mlada generacia nevie adekvatne uvedomit.
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

A cim by si to uvedomili? Ved aj tu kopec ludi vyplakava, ako je pre nich Android zlozity a ze 60 fps animacie su dolezitejsie, ako funkcnost.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

z tej prezentacie to citim rovnako... snazia sa predat nejake animacie pre "user experience", co sa v poslednej dobe tymto ludom rovna rozmanitym animaciam a eye candy. pcheee... kedy sa dostali na takuto cestu nechapem...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

chcem sa spytat na to ART, je to pouzitelne aj na sucasnom adroide 4.4.3 - 4.4.4 skusal to niekto ? ak uz mam nainstalovane aplikacie budem ich musiet preinstalovat ak zmenim dalvik na art ? prinasa to realne zrychlenie / lepsiu vydrz baterie ? narazam samozrejme len na nexus 5,7 zariadenia dakujem
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Na nexuse 4 to mam od 4.4.3, pri prepnuti na ART sa mobil restartuje a pri starte sa skompiluju vsetky aplikacie, cca 160 mam nainstalovanych a trva to asi 10min, vsetko je rychlejsie, teda podla benchmarkov :D , vydrz posudit neviem, lebo mi po 9mesiacoch odchadza bateria ,, na nexus 7/starsia verzia/ mi to tiez funguje rovnako
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Rovnaká skúsenosť. Dodám že zatiaľ po každej aktualizácii (4.4 -> 4.4.1 -> 4.4.2 -> 4.4.3 -> 4.4.4) prebieha spomínaná kompilácia aplikácií (u mňa 169 ks cca naposledy 12 minút) Teda mám ART od 4.4
Svižnosť sa zlepšila (aspoň podľa subjektívneho pocitu) , sem tam nejaká aplikácia FC, lebo zrejme nie je úplne kompatibilná (všetko aplikácie 3. Strán , stock aplikácie bez problému ), takže stabilita aplikácií 3. strán mierne nižšia.
Výdrž batérie mi príde cca rovnaká, no keď uvažujem že od kedy som ho kúpil, som ho nabíjal asi 300x , tak batéria má už zníženú kapacitu, tak je spotreba zrejme naozaj nižšia , keďže výdrž a SoT mám stále približne rovnakú.
Resumé s ART som spokojný.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

PS: tiež Nexus 4. Mám ho 10 mesiacov.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

okolo 2hod27min mu tam zacne niekto kricat, ze robia roboty co zabijaju ludi a ze pracuju pre cia... moc som toho ale nepocul - co vravite?
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

jj z toho som sa smial, co hovorite ?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Môj kár je tiež dvakrát výkonnejší, má dlhšiu výdrž a vyzerá inak...
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Mne ART funguje v pohode (NEXUS 5 4.4.3 & 4.4.4) okrem par aplikacii (Angry Birds Epic ci ako sa to vola) kde aj pisu ze to nepodporuje ART. Nic netreba preinstalovat, len to kusok potrva ked to prepnes kym to android "prekompiluje", potom to uz funguje presne tak ako predtym (resp nefunguje pre par vynimiek). Mam pocit ze to slepsilo vydrz zlahka, vykon neviem Nexus % je rychly dost a nemeral som to.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vizualne kvalitny humus, flat grcka na chodniku a vykon a vydrz je otazka, ART nieco zlepsi a nieco posere, taky Xposed Framework nefunguje a je toho viac.
A v pripade diazajnu Google vyslovene kopiruje Windows Phone, len WP posobi prirodzeno a toto ako otrasny fejk pakvil.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

k tomu xposed frameworku nemaj obavy, cital som rozhovor s vyvojarom a on sa vyjadril ze v tom nebude problem len caka na 'stabilnu' verziu art (co uz zrejme je v L verzii) aby pridal podporu - v nefinalnej verzii sa mu to neoplati, ze x posed je prilis citlivy na kazdu zmenu
viac tu, tu a tu: http://bit.ly/1nORwV6
Odpovedať Hodnotiť:
 

Google ukázal nový Android L, je dvakrát výkonnejší, má dlhšiu výdrž, vyzerá inak a vola sa iOS :)
Odpovedať Známka: -2.6 Hodnotiť:
 

147.05 čitatelov dsl ma problém s výdržou :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

*má
Odpovedať Hodnotiť:
 

to je ako ked si vasa zena/frajerka najde nahradu za vas - tiez je vykonnejsi, ma dlhsiu vydrz a aj vyzera inak ako vy :-)
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

I have exactly what info I want. Check, please. Wait, it's free? Awmesoe!
Odpovedať Hodnotiť:
 

I can't hear anitnyhg over the sound of how awesome this article is. http://iqbpzcq.com [url=http://ztquurs.com]ztquurs[/url] [link=http://yiydpul.com]yiydpul[/link]
Odpovedať Hodnotiť:
 

Buf som sa zle pozeral ale príde mi to strašne ploché a nápadne podobné WP...
Uvidíme ako to nakoniec dopadne a kolko žalôb sa na výrobcov povalí od nakusnutých a nenažraného ...
Ak to bude pod kapotou makať lepšie rýchlejšie úspornejšie beriem hned
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Si sa zle pozeral, je to presne ten isty design, ktory doteral pouzival Google Now.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

U notifikácií u androidu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

BTW iba u mna nesedi timing titulkov?
Odpovedať Hodnotiť:
 

u mňa zase nesedí timing
Odpovedať Hodnotiť:
 

53:37 žena v hľadisku :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ani ten vedla nej nevyzera najzdravsie :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kks co to musi byt za blba co realne a dobrovolne na verejnosti nosi GoogleGlass ...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

lol, akurat ze to idem postnut xD
Odpovedať Hodnotiť:
 

LoL :DDD
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja osobne namiesto grafiky vyzdvihujem ze zmeny na urovni runtime MOZNO zmazu vykonovy rozdiel medzi android a ios pri obdobnom hw.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a mozno nie lebo seka to aj na ich reklamnom videu :D
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Prekvapilo ma ze tu nikto z Vas nespomenie, najma z porovnania medzi iPad2 a NEXUS 7 II, ze Android obcas padne do Ciernej smrti, ked mu bezi po uspani aplikacia ktora sa nezavrie korektne. Ide o velmi casty jav. V HTC (v2.n) alebo iPad 1 a 2 (iOS 6.n) s ktorymi to mozem porovnat k nicomu takemu nikdy nedoslo. Nexus ma tiez vyrazne problemy s vydrzou. Fora, ak viete co hladate su toho plne. Vychvalovat Nexus 7 s Androidom sa mi preto zda neprimerane, a skor od noveho OS ocakaam zlepsienie / opravu v tejto oblasti, nez zlepsenie vykonu.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Nexus 7 2013 mam uz rok a nikdy sa mi nic take nestalo, tak si nevymyslaj. Rovnako vydrz je v poriadku.
Odpovedať Hodnotiť:
 

kazdou verziou zvysuju rychlost, vykon, stabilitu....a kazda verzia ma pritom viac gb, zabera viac pamate, je menej stabilna, menej vykonna....
Uz android 2,3 nebolo nic moc v stabilite, ale oproti 4,4 co mam teraz bola menej narocna na pamat/vykon, a stabilnejsia. U nej sa mi nestavalo, ze raz za tyzden musim restartnut mobil, lebo robi blbosti.
Firefox je tiez krasny priklad, kua kazdou verziou viac stabilny, menej pamate, viac vykonu, clovek ma az pocit, ze moze downgradovat pocitac, ale v reale kazdou novou verziou viac nestability, viac pamatovykonozrutu, ved core2duo 8400 uz prestava stihat na obycajne browsovanie.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

najviac ludi voli fica a najviac ludi ma android. nechapem ako tu zumpu niekto moze nosit vo vacku.
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Android L je oznacenie pre Android LION
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár