|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
viamo?
Od reg.: Chod Dopice
|
Pridané:
29.5.2014 10:43
To niekto realne aj pouziva?
|
|
Re: viamo?
Od: vilkaaaa
|
Pridané:
29.5.2014 10:44
Nie.
|
|
Re: viamo?
Od: JankoPorubina
|
Pridané:
29.5.2014 10:46
A ty zijes v jaskyni?
|
|
Re: viamo?
Od reg.: Chod Dopice
|
Pridané:
29.5.2014 10:48
Nie, ale aj tak to viamo funguje len pre uzku skupinu zaregistrovanych ludi. Ak tebe niekto posle peniaze a nemas viamo tak sa tam musis zaregistrovat, aby si sa k nim dostal. Ja kludne poslem cez mobil banking peniaze hocikomu priamo na jeho ucet,nepotrebujem ziadne viamo ...
|
|
Re: viamo?
Od: hrrr
|
Pridané:
29.5.2014 11:03
Asi si to este neodskusal, ono je to totiz velmi prijemna a nakazliva sluzba.
Totiz, ziaden mobilny IB nie je moc pohodlny na pouzivanie.
Clovek ktoremu chces poslat peniaze nemusi vediet svoje cislo uctu (kto by si to pamatal).
Tu vytukas jeho telefonne cislo, zadas pin a on dostane peniaze:
-bud okamzite ak sa uz registroval
-alebo tak ako bolo popisane v clanku
Je to velmi prakticke, pouzivame s kolegami aktivne kazdy den pri obede. Nemusime saskovat, ci platit spolu alebo kazdy sam, ten kartou, ten listkami atd. Jeden zaplati a ostatni len podla blocku nasledne poslu prislusnu sumu.
|
|
Re: viamo?
Od: lozkoOdKompu
|
Pridané:
29.5.2014 11:10
- svoje číslo účtu mám v telefone kedze mi chodia vypisy z uctu SMS-kou.
- ani v IB nie je problem vyberat z adresara bankových uctov takze posielanie cez IB je asi rovnako jednoduché (Tatra Banka - mobilná aplikácia)
|
|
Re: viamo?
Od: hrrr
|
Pridané:
29.5.2014 11:23
- svoje číslo účtu mám v telefone kedze mi chodia vypisy z uctu SMS-kou.
-> ty ano, tvoj kamarat nemusi. Nemusi ho mat dokonca ani pri sebe na karticke. Svoje telefonne cislo si vsak pamatat bude.
- ani v IB nie je problem vyberat z adresara bankových uctov takze posielanie cez IB je asi rovnako jednoduché (Tatra Banka - mobilná aplikácia)
-> ako si ho vyberies z adresara ked ho tam nebudes mat?
Ja nehovorim, ze tvojim sposobom to nie je realizovatelne relativne pohodlne, hovorim len ze viamo _je_ naozaj jednoduchsie a koli obmedzeniu sumy aj rychlejsie kedze je len na PIN.
|
|
Re: viamo?
Od: dnes má meniny Vilma
|
Pridané:
29.5.2014 14:50
Môžem cez viamo poslať zamestnancovi výplatu?
|
|
Re: viamo?
Od: ren
|
Pridané:
30.5.2014 7:25
Ak ho tak mizerne platis tak hej :)
|
|
Re: viamo?
Od: lopata
|
Pridané:
30.5.2014 14:02
odkur... :D
|
|
Re: viamo?
Od: sensei-san
|
Pridané:
29.5.2014 12:01
> Totiz, ziaden mobilny IB nie je moc pohodlny na pouzivanie.
To nie je. A bezpečný tiež nie.
|
|
Re: viamo?
Od: BalmerX
|
Pridané:
29.5.2014 18:20
v(y)i a(n)mo, on nie.
|
|
Re: viamo?
Od: tamtung
|
Pridané:
29.5.2014 19:38
ja nepotrebujem aby banka vedela, ze "kupi si zuvacky na trnavskom myte" .
co som ty ?
este to prepojit s FB, ta ne ?
|
|
Re: viamo?
Od: Rock_rock
|
Pridané:
29.5.2014 11:08
pouzivame s kamaratmi pravidelne, behom 5sekund posles prachy a druhemu behom par sekund pride smska ze mu bola poslana suma a od koho. Vyrovname sa vzdy pohodlne na mieste a nemusime saskovat s rozmienanim penazi a alebo si pripominat posielanie penazi cez IB. Idealne v restauraciach, baroch, spolocnych nakupoch na chatu atd atd.
|
|
Re: viamo?
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
29.5.2014 11:18
a poplatok za poskytovanie marketingovych informacii 3p spolocnisti vyberate? dufam , ze nie ste taki hlupi a nepouzivate to zadarmo
|
|
Re: viamo?
Od: Houston
|
Pridané:
29.5.2014 14:01
Nasa organizacna struktura je verejna. Kazdy vie, kto je moj kolega. Doteraz ale nikto nemal ani len podozrenie, ze by sme obcas isli spolu na obed. Odteraz po kazdej viamo platbe to bude niekde na usenete, kto s kym, ci?
Aj s kamaratmi si vypijeme, len ked sa nahodou v krcme stretneme. Ani si nevolame, lebo mozno az dvaja operatori a ich stovky zamestnancov by mohli nieco vytusit.
Rusim konto.
Odinstalovavam VIAMO.
Pre istotu vypnem mobilne data.
Jaj prisla mi od kolegu SMS, lebo poslat ich mozes komukolvek.
Zapinam na telephone letovy rezim.
Uz len rozmyslam ako im poviem, ze nepouzivam uz ani email. Aby ani moj/jeho ISP nevedel, ze ho poznam.
Uz viem - dam im listocky do schranok. Ale pojdem na bicykli, autom nie, lebo na krizovatkach su kamery a v MHD by ma mohli stopovat revizori.
|
|
Re: viamo?
Od: nemverim
|
Pridané:
29.5.2014 17:48
a kade pojdes na bicykli?
kamery su vsade! chod peso cez kanal!
|
|
Re: viamo?
Od: hrrr
|
Pridané:
29.5.2014 15:20
Konkretne ake?
Ze v case obeda Fero poslal Jozovi 4,5 a tiez aj Jano poslal Jozovi 5,8?
|
|
Re: viamo?
Od: Neviem
|
Pridané:
29.5.2014 11:50
Všetci si myslia, že je to zbytočná kravina (neviem, možno nie je), len dvaja ľudia si myslia, že je to výborné, "hrrr" a "Rock_rock". A obidvaja preto, že "nemusime saskovat". To je taká náhoda, vy myslíte úplne ako dvojičky.
Neuveriteľné.
|
|
Re: viamo?
Od: ...
|
Pridané:
29.5.2014 11:53
Tak vies, je predsa jednoduhsie "saskovat" ako keby chodili piati na obed a kazdy den zaplati za obed niekto iny .... A nemusia sa ani vyrovnavat, kedze po tyzdni su si vsetci rovni.
|
|
Re: viamo?
Od: Neviem
|
Pridané:
29.5.2014 12:03
No tak ja skôr narážam na podozrenie z neplatenej reklamy.
Samozrejme, všetky problémy, ktoré tu boli opísané už dávno vyriešila Európska centrálna banka svojimi krásnymi farebnými poukážkami s obrázkami mostov, ktoré nás majú spájať. Tieto poukážky akceptujú prakticky všade, nikto nemusí šaškovať, len sa z nich nedá vytvoriť databáza sociálnych vzťahov medzi jednotlivými používateľmi. Ale keďže nie som NSA, tak mi to nevadí.
|
|
Re: viamo?
Od: Rock_rock
|
Pridané:
29.5.2014 12:38
vy ste idioti :D ale fakt totalni :D
Vytiahnem telefon, kliknem na ikonu Viamo, vyberiem kontakt, napisem sumu, poslem. Neriesim :D
Za to ze vy pouzivate ine sposoby nemusite tu zo seba robit egocentrickych debilov :D
|
|
Re: viamo?
Od: ...
|
Pridané:
29.5.2014 12:52
Tvoja neschopnost si vyriesit platenie obedu/krcmy a inych veci ukazuje, ze "ultrabezpecna" sluzba platenim mobilom ma na trhu miesto. Neodsudzujem ta a sluzba moze ulahcovat situaciu - ale to vies vyriesit aj inak a rovnako pohodlne (ty potrebujes aplikaciu - ja 20 sekund rozmyslania).
Pointa je v sluzbe, kde telefonu nezverim pristup k mojim prachom a uz vobec ziadne prihlasovacie udaje.
|
|
Re: viamo?
Od: Rock_rock
|
Pridané:
29.5.2014 14:23
nebudem komentovat tie narazky na neschopnost atd. podla mna si neskusal v praxi tak nevies porovnavat ktore riesenie je schopnejsie ci pohodlnejsie. Najvacsie obmedzenie je bohuzial v tom pocte podporovanych bank.
|
|
Re: viamo?
Od: Houston
|
Pridané:
29.5.2014 13:47
Vy asi vzdy chodite na obed piati.
My nie.
Vy asi vzdy mate obed v cca rovnakej cene. Zeby len menu?
My nie.
My chodime na obec vzdy v inej zostave. Niekedy ma clovek menu, niekto ma chut na nieco hotove ale drahsie, niekto si objedna nieco specialne. Chcel by som vidiet ako by si spravil ten rozpis platieb.
Ked vyjdu listky alebo cash podla potreby nie je problem.
Ked nie, VIAMO je fakt jednoduche.
|
|
Re: viamo?
Od: ...
|
Pridané:
29.5.2014 20:54
A v com je problem? Pojdete traja - kto dnes plati? Jozo, zajtra ty a treti den ja a takto dookola. Mas chut na nieco ine ? No a? ked budes platit ty, si dam ja nieco ine. Ci uz sme v takom stadiu, ze ma neskutocne zabije to 1 € co si kolega zobral navyse?
Pride mi to usmevne, ked povies, ze mame "len" menu - to mas tak nahovno plat, ze tie smeti, co spravia rozdiel, su tvoj existencny problem? Lebo podla vyjadrenia ako si kazdy davate nieco ine by to malo byt bezpredmetne.
|
|
Re: viamo?
Od: Neviem
|
Pridané:
29.5.2014 21:17
Chalan, ty máš možno pravdu ale asi by ťa prekvapilo, ako dneska ľudia fungujú. Mal som jedného kolegu, ktorý mal večný problém s peniazmi a tak som zaňho väčšinou platil. On skrátka nosil zo sebou bankomatovú kartu a asi tak dve eurá. Kdekoľvek sa nedalo platiť kartou, mal problém.
V práci sa stretávam s tým, že ľudia musia platiť konkrétnu čiastku v hotovosti. Pravidelne sa celá rodina dokáže poskladať tak asi na 25 eur,nemajú viac v hotovosti, ľudia ktorým stojí A8 pred domom.
A to už nehovorím o tom, že predavačka v Tescu, keď jej zaplatíš nejakou bankovkou a potom chceš dodatočne dať nejaké mince, tak to nevezme, lebo to jednoducho nedokáže vypočítať, vydá ti toľko, čo vypočítala kasa a GTFO.
Ľudia sú dneska pomerne divní.
|
|
Re: viamo?
Od: Houston
|
Pridané:
29.5.2014 13:40
V tejto diskusii asi budem tvrdo minusovany, ale co uz.
Hlasim sa teda ako TRETI, ktory si nemysli, ze je to zbytocna kravina. Tiez mi to usetrilo starosti, ked nebola cash poruke na drobne vyrovnanie.
Co nechapem, je ako niekto moze dat minus niekomu, kto pouziva nieco ine alebo to robi inak ako hodnotiaci. Vsak svet aj ludia su roznorodi a kazdemu predsa vyhovuje nieco ine.
P.S.: O nahode a dvojickach radsej nic.
|
|
Re: viamo?
Od: hrrr
|
Pridané:
29.5.2014 15:30
Ubezpecujem ta, ze ani netusim kto Rock_rock je osobne pisem len ako spokojny pouzivatel. To ze to niekto nechce pouzivat je jeho vec, ak si pozries moje komenty, siel som vzdy len vecne.
To ze niekto chodi na obedy do studentskej menzy alebo vobec a nechape, ze model kazdy den plati niekto iny a za tyzden sme si vsetci rovni v praxi skratka nefunguje, alebo ho bavi sa vyratuvat s hotovostou, mi je v zasade jedno. Ale ked mi niekto povie, naco to pouzivas, ved mam IB v mobile, tak som mu to dal aj prikladom a vysvetlenim.
Ak ho ale bavi robit platbu ja neviem 40 sekund namiesto 10, jeho vec.
|
|
Re: viamo?
Od: tamtung
|
Pridané:
29.5.2014 19:43
saskaren je vytahovat 8palcovu tehlu aby som poslal niekomu 4eura, naimesto toho, aby som vybral dve dvojeurove mince..
ale to je jedno..
ja napr chcem mat ten feeling, ze mam pri sebe money, fyzicky ich drzat v ruke, hmotne a tym padom je mensie riziko krachu, tj. zabudnem mobil, ako ti poslem ? musim mat mobil, 100gramovy, namiesto minci par gramovych, musim si pamatt PIN kod, saskovat s mobilom na stole.. ako keby nestacilo saskovat s nim ako saskuje s nim kazdy a dotykove homosexualne displeje. musim dbat na nabitie baterie, inak ti obed nezaplatim,
po pravde, keby si moj kolega a povies mi ze mi posles skrz viamo, nezaplatim ti. a poslem ta platit s viamom k obsluhe, co ti na to povie...
keby je viamo proxy ako paypal medzi ebayom a kredotkou, tak OK, ale paradne proxy a anonymita je COLD CASH.
a tym padom je viamo pre mna nezaujimave a nikdy ani nebude. uz len z principu.
|
|
Re: viamo?
Od: __fuxo
|
Pridané:
29.5.2014 19:54
Boa, chlapi, vy ste bez Viama museli nevyslovne trpiet. Kazdy den vsetko rozpocitavat, nudne rozmienat a hlavne saskovat s peniazmi. Strasne...
Doprdele, kym Ty vsetko vytukas, vyhladas a povrdis PINom, budem mat ja zaplatene a uz aj vypite dve piva niekde v stanicnej...
|
|
Re: viamo?
Od: Hmm
|
Pridané:
29.5.2014 17:09
Ako viacerí tu píšete, že aké je to pohodlné na určité príležitosti, ako za obed, nákup a pod. No neviem, ale to už sú ľudia dnes tak ďaleko, že nemajú ani pár drobných pri sebe ? Pre mňa je stále jednoduchšie proste vytiahnuť prachy a dať mu ich :). Áno chápem nemusím mať presne, ale aj tak...
Dneska sú vďaka smartphonom zábavnejšie ako kedykoľvek predtým straty telefónov alebo odcudzenie. Hneď si človek preblafne celý súkromný život majiteľa.
|
|
Re: viamo?
Od: Hmm
|
Pridané:
29.5.2014 17:13
Okrem toho nevidím moc problém povedať obsluhe jednou vetou, že platíme oddelene keď už ide o to. To už sme sa dnes kam dostali, že niekto toto považuje za stratu, pričom to trvá ešte kratšie ako táplatba viamom:D . A porovnávať, že nemusím platiť stravnými lístkami, pošlem kamošovi viamom to je čo. Stravné lístky ako použiješ, cez viamo si nahodíš sumu na účet, alebo budeš nimi platiť v kine? :D
|
|
Re: viamo?
Od: hrrr
|
Pridané:
29.5.2014 23:25
Ja naozaj nerozumiem tejto histerii v diskusii. Ja len hovorim, ze je to pre mna na urcite ucely viac ako prakticke a pohodlne. Ak tebe vyhovuje cash alebo vymenny obchod, mne je to jedno - nebudem ti hovorit ze si neviem co (diskusia na ucet pouzivatelov viamo tu bola dost pestra). Mne vyhovuje neotravovat sa s hotovostou - pre mna by ju mohli aj uplne zrusit.
A len poznamka k chlapcom a dievcatam vyznavajucim cash ako niecoho "lepsieho" nez cipov a penazi v banke. Dobre rano - maju rovnaku (ne)hodnotu a ak by doslo ku kolapsu ekonomiky, tak ti bude papierova bankovka rovnako na H ako mne viamo alebo ine emh cisla na ucte.
A naozaj neodpustim si aj otazku na ochrancov sukromia - okrem toho, ze som poslal Ferovi v case obeda 5 eur sa o mne banka alebo prevadzkovatel viama dozvedel co prevratne?
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
29.5.2014 10:47
To je velmi pozitivna sprava.
|
|
viamo
Od: lt@
|
Pridané:
29.5.2014 10:51
citim vo vzduchu paradnu prilezitost na viamo malware :)
|
|
Re: viamo
Od: qwerty/z
|
Pridané:
29.5.2014 10:58
no to cas este nedozrel... este sa musi viac rozsirit medzi "jednoduchsich" ludi
|
|
Re: viamo
Od: sparta999
|
Pridané:
29.5.2014 11:19
chce to casssss, ale tak aspon hrube zaklady by sa uz mohli polozit
|
|
ROZŠÍRENIE ?
Od: iso
|
Pridané:
29.5.2014 11:08
Veď Zuno je TB a TB tam už bola.
Tvária sa, je to len promo, aby sa úplne nezabudlo.
|
|
Re: ROZŠÍRENIE ?
Od: sel
|
Pridané:
29.5.2014 11:15
Zuno je Zuno (skupina Raiffeisen AT) a TB je TB (skupina Raiffeisen AT). TB akurat tak vlastni slovensku Raiffeisen bank.
|
|
Re: ROZŠÍRENIE ?
Od: nie nie a nie
|
Pridané:
29.5.2014 13:27
TB nevlastni nic. Akurat RF na slovensku vyriesila organizacne svoje posobenie ako odstepny zavod TB.
|
|
Realita
Od: xyzde
|
Pridané:
29.5.2014 11:18
Táto služba má potenciál. Hold, ostatné banky to asi nevedia. Ako podnikateľ by som takýto spôsob mikroplatieb uvítal. Lepšie, než nechať mobilným operátorom veľkú časť platby.
|
|
PARANOJA
Od: sparta999
|
Pridané:
29.5.2014 11:24
neverim nikomu nic, moj smarthphone ma trvale vypnuty net, lebo mam obavu skompromitovania, co chces ? daj mi pokoj, ja ti nepomozem, neotravuj ma stale, kto si ? nepoznam ta, urcite ma chces len vyuzit, najlepsie je neverit ani samemu sebe PARANOJA a SCHYZA dosahuju hranicne hodnoty
|
|
Re: PARANOJA
Od: paranojik
|
Pridané:
29.5.2014 11:28
ja mam zase trvale zapnuty rezim lietadlo. nie aby mi nahodou niekto zavolal.
|
|
super sluzba
Od: roman.
|
Pridané:
29.5.2014 11:32
vacsina mojich znamych viamo pouziva a je to super aplikacia. bezne na obede platia ludia listkami a rozpocitavanie je otravne a ludia vacsinou nemaju drobne. takto sa vieme hned za stolom financne vyrovnat. taktiez v podnikoch ked niekto ochotne chodi po drinky, rano nie je problem poslat mu peniaze. pripadne platby za taxiky, alebo listky do kina.
skoda ze momentalne pouzivaju viamo iba dve banky.
|
|
Re: super sluzba
Od: Neviem
|
Pridané:
29.5.2014 11:54
... a nemusíte šaškovať?
|
|
Re: super sluzba
Od: tamtung
|
Pridané:
29.5.2014 19:45
vy v tatrabanke mate dsl.sk neblokovany? ;)
|
|
Re: super sluzba
Od: __fuxo
|
Pridané:
29.5.2014 19:46
...rozpocitavanie je otravne...
Nechapem, ako vase zazracne viamo dokaze rozpocitat ucet samo.
Snad je jedno, ci to rozpocitas a vytiahnes z penazenky, alebo rozpocitas a vytukas v mobile...
|
|
obed listky drinky a saskovanie
Od reg.: mico78
|
Pridané:
29.5.2014 12:00
romanko, dobre. uz si 3x napisal ake to je super. to by hadam aj stacilo. ja ked idem na obed tak si zoberem listok ktory som si den vopred orazil a zbehnem po schodoch do jedalne ;) to je aka ficurka! a ked idem chlastat zoberiem drinky raz ja, raz niekto iny alebo sa o ucet podelíme ZHRUBA a nikto nie je taky fas ze da malo. a v dobrej krcme dobra casnicka dokaze viest ucet kazdemu OSVE! tiez ina ficurka. platit v krcme kartami ci mobilmi, to napadne asi len ... ale dobre budem slusny. s mobilmi zasadne SASKUJEME len ked si dokazujeme kto ma vacsi ;)
|
|
Re: obed listky drinky a saskovanie
Od: sparta999
|
Pridané:
29.5.2014 12:21
plne suhlasim, aj u nas v krcme chcel Janko platit kartou, akurat sme hrali marias, tak sme mu to zamietli, bo by nam chybala - to bolo vtipne ze ? sam som to teraz, teraz pred chvilou vymyslel ha ha ha he ho ho huuuuuuuuuuuuuuuuuuu
|
|
Re: obed listky drinky a saskovanie
Od: Neviem
|
Pridané:
29.5.2014 12:36
Si dobrý, si lepší ako Vilo Rozboril.
|
|
Re: obed listky drinky a saskovanie
Od: __fuxo
|
Pridané:
30.5.2014 8:29
To vies, chlapci si myslia, ako su strasne cool, lebo nemusia saskovat s takymi prezitkami ako su papierove peniaze...
Su prilis naivni, aby si uvedomili, ze je to len dalsi krok, ako im nasadit slucku a v buducnosti ju pekne zatiahnut.
Aj ked prisiel FB, vsetci si mysleli, ze je to najlepsia vec, aku nam "boh" zoslal, ale az teraz, ked je uz neskoro, vsetci pochopili, pre ake ucely v skutocnosti sluzi...
|
|
Re: obed listky drinky a saskovanie
Od: hrrr
|
Pridané:
30.5.2014 12:18
Takze predpokladam, ze mas iba pevnu linku, nemas FB, linkedin, g+ ani nic podobne a vlastne aj tento prispevok si posielal
aspon cez Tor...
Ale k veci - vysvetli mi, mne naivnemu, ako a v com su papierove peniaze lepsie od tych virtualnych - IB a Viamo? Ako a cim riesia, ci aspon zmiernuju papierove peniaze dnesnu situaciu, ktorej sa tak obavas?
|
|
Re: obed listky drinky a saskovanie
Od: ergsdv
|
Pridané:
30.5.2014 14:06
statna mafia ti jednoducho zablokuje ucet a budes nahraty, alebo ked im dojdu prachy tak jednoducho zdania napr. 30%ˇzo vsetkych vkladov na uctoch atd..
|
|
Re: obed listky drinky a saskovanie
Od: hrrr
|
Pridané:
2.6.2014 9:36
A ty si vazne myslis, ze v tom case ti hotovost pomoze? Nebud naivny. Tie papieriky v penazenke uz nie su rozmenitelne za zlato ako kedysi. Realne maju cenu toho papiera, iba pokial system funguje tak maju hodnotu v aku prave trh veri a statomafia dovoli. Ale to maju aj tie jednotky a nuly na uctoch.
Zabednenost a ekonomicka neznalost vladne svetom vidim.
|
|
Obedy.
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
29.5.2014 13:43
Zástancovia stále argumentujú tým, že sa ľahko rozpočítajú pri spoločnej platbe za obed. Trochu nechápem, prečo túto zodpovednosť prenášajú z krčmy na seba. Podniky sú tak predražené (aj v prípade lacných menu, kde potom nápoj stojí 1,20), že majú bohate zaplatené to, aby čašník zúčtoval každého samostatne. V zahraničí bežné, tam sa takéto "cechy" jednoducho nerobia ani pri priateľských obedoch. Čo tak platiť kultúrne a nie ako "slovenskí grandi" :)
|
|
super sluzba
Od: filipfilip
|
Pridané:
29.5.2014 15:01
jednoduche, rychle a bezproblemove. uz len cakam na pouzivanie pre firemne ucely a bude to pecka...
|
|
.....
Od: msx
|
Pridané:
29.5.2014 16:37
Stále nechápem, načo sa tam pridáva Zuno, keď ako sa píše v článku, účet vo Viame si vie vytvoriť ktokoľvk s akoukoľvek bankou. Takže je jedno, či sa Zuno pripojí alebo nie.
|
|
Re: .....
Od: Ignac IV
|
Pridané:
29.5.2014 19:05
prijemca moze byt ktokolvek, odosielatel musi byt z partnerskej banky
|
|
volby
Od: tamtung
|
Pridané:
29.5.2014 19:37
o com toto je ?
poslat niekomu 20 evri?
:
akoze sorry, ale dakujem, nie..
cash is the king, and it will always BE !!!
fak jeah
nehcem cipy, nechcem elektronicke penazenky a uz vobec ne na STUPIDphone davat peanize.
retardovanejsie sa na retradovanu sluzbu reagovat neda, plus nepoznam nikoho, kto to pouziva, takze skonci to ako PIJANCI
|
|
noviamo
Od: noshitviamo
|
Pridané:
29.5.2014 21:20
Nikdy to nepouzijem nemam rad na ucte take trapne deobne phyby. Doslova mi to vadi ak pizeram pohyby a je tam toho mrte ako smeti a potom podsatne platby sa tam straria. Prehlad v pohyboch ide do prdele
|
|
viamo, piano, ... rozne ine nezmysly
Od: xxxxxxxxxxx
|
Pridané:
29.5.2014 23:25
viamo, piano, ... rozne ine nezmysly
|
|
Viamo - Piano
Od reg.: Lukáš Raynor Majer
|
Pridané:
31.5.2014 7:40
Viamo sa konečne rozšíri... - najprv som prečítal Piano :-D
|