|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hnus!!!
Od: provokátor
|
Pridané:
30.4.2014 9:17
Je totok vôbec možné??? Najskôr takto doprasia Operu a fčil aj Mozillu?? To si ich všetkých ten Gúgel kúpil, alebo mu všetci lížu riť, alebo čo je totok??? Ešte aj Maxthon takto hnusne vyzerá a to som ho doteraz ani nepoznal! To je proste koniec.
|
|
Re: Hnus!!!
Od: kidos
|
Pridané:
30.4.2014 9:21
evolucia? :)
|
|
Re: Hnus!!!
Od: provokátor
|
Pridané:
30.4.2014 9:24
Skôr koniec. Aká krásna bola Opera ešte do verzie 12, bol v tom integrovaný emailový klient, IRC klient, RSS čítačka, sync a možno ešte dačo, na čo si fčil nespomeniem. A dalo sa to parádne customizovať, ako som len chcel. V tomto neni ani hovno a okre toho, vizuálne sa mi to priam hnusí! Nech všetci idú do riti s takýmito "vylepšeniami"!!!
|
|
Re: Hnus!!!
Od: xvzf
|
Pridané:
30.4.2014 9:29
kopec dalsich veci, ako napr. skvely vysuvaci bocny panel so zalozkami, poznamkami, prehladom historie...
|
|
Re: Hnus!!!
Od: xvzf
|
Pridané:
30.4.2014 9:32
este ze nova Opera stale nie je pre Linux. Ale rozmyslam co s tym ked aj tam zavedu novu a zrusia podporu starej... Mozno vyskusam Midori (midori-browser.org) - kedysi sa mi zdalo ze ma celkom dobre naslapnute (v kopec veciach prevzal inspiraciu z Opery), uvidime kam sa odvtedy pohol... Co som videl najnovsie screenshoty, tak len dufam ze sa tiez nevyda(l) Chrome smerom :-/
|
|
Re: Hnus!!!
Od reg.: raketa
|
Pridané:
1.5.2014 5:32
ja som si na tento novy FF zvykol za jeden den, velka moznost upravovania, bez moznosti upravovania je to aj tak vsetko logicky upravene, tak ozaj len pre fajnsmekrov.. velkou domenou je po novom rychlost, zrychlenie nabiehania FF a aj samotnych stranok je citelne, rovnako mensie zatazenie PC.. zmeny nie su drasticke, resp. len tym pozitivnym smerom a okrem vrchneho riadku s kartami sa pakticky po vizualnej stranke nic nezmenilo, tak co to fnukanie?? je to poprdeli a komu sa nepaci ma na vyber tisic roznych alternativ, najde sa pre kazdeho vyhovujuce tym padom a ak nie, vytvorte si vlastny browser dopice! inak odporucam browsery Comodo - Comodo Dragon (vylepseny a bezpecny Chrome) resp. Comodo IceDragon (vylepseny a este bezpecnejsi Firefox)
|
|
Re: Hnus!!!
Od: provokátor
|
Pridané:
30.4.2014 9:44
To "skvelý" patrilo do úvodzoviek. ;-)
|
|
Re: Hnus!!!
Od: komunista
|
Pridané:
30.4.2014 13:34
a co vam brani ju pouzivat ?????????????????????????????????????????????????
|
|
Re: Hnus!!!
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
30.4.2014 18:24
Ja uz to tvrdim dlho: cele to totalne degeneruje. Ako vyzerali instalacky pred 25 rokmi? DOSovsky BATak na 4 strany, ktory bud zbehol alebno nie. Mohol byt aj interaktivny, samozrejme cele to bolo v CLI. Ked BATak nezbehol, bolo treba kuknut na com to krachlo a clovek sa hend aj naucil srandy co vsetko sa da robit v batakoch. Potom prislo 32 bitove GUI a setupy boli privetivejsie. Klikalo sa 20x na Next, AVSAK v rozumnych setupoch sa stale mohlo customizovat ako besne.
Ako vyzeraju instalacky dnes? Jak pre c0c0tov !!!! EULA, kliknem 1-2x na Next a potom na Finish. Ved uz ani ku*va len cestu kde to chcem na**bat, pardon nainstalovat to nepyta !!! Hnus, grc, humus. Co je toto za zdegenerovanu dobu, ked instalacka (hlavne google produktov) nepyta ani len cestu? Ano, evolucia.
|
|
Re: Hnus!!!
Od: meno_meno
|
Pridané:
30.4.2014 18:39
Ja to chapem preco to tak zjednodusuju. Je to koli tomu, ze drviva vacsina uzivatelov su skratka hlupaci. Zamyslite sa. Kazdy den sa s hlupalmi stretavate.
Ale co nechapem je preco nemyslia aj na uzivatelov co sa vyznaju. Tiez ma stve preco si nemozem v niektorych instalackach nastavit aspon tu cestu.
|
|
Re: Hnus!!!
Od: ...
|
Pridané:
30.4.2014 19:49
Zatial som sa nestretol s instalackou, ktora by neumoznovala vyber cesty- aj ked je pravda, ze obcas je to celkom zasite a treba odkliknut nejake somariny predtym, aby ju umoznilo spustit.
|
|
Re: Hnus!!!
Od: Neviem
|
Pridané:
30.4.2014 19:11
Dal som ti plus za umelecký dojem.
Vynikajúco sa ti podarilo vyjadriť silné emocionálne pohnutie užívateľa zvolaním:
"Ved uz ani ku*va len cestu kde to chcem na**bat ..."
A ďalej výborné stupňovanie atmosféry: "Hnus, grc, humus."
Keď som to čítal, ruka sa mi zovrela v päsť. "A ty mor ho! — hoj mor ho!".
Mimochodom, aj mňa trochu serie to hlúpe dvojtlačítko hviezdička-bookmarky.
|
|
Re: Hnus!!!
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
30.4.2014 19:39
To sa cloveku vo vrecku aj nozik otvara ...
|
|
Re: Hnus!!!
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
30.4.2014 18:28
Ja to riesim velmi jednoducho, mam 4 najpouzivenejsie browsery (IE, GCh, FF, Op) na rozne ucely. Operu pouzivam vo verzii 12.x.
Ked som si dal pred mesiacmi 15tku, skoro som sa dogrcal.
|
|
Re: Hnus!!!
Od: bezdomovec
|
Pridané:
4.5.2014 21:37
vyhladaj si operu v, 12.17 a mas vsetky spomenute funkcie
|
|
Kedy konečne bude OPERA na úrovni verzie 12?
Od: Fuj fuj
|
Pridané:
30.4.2014 16:23
To to nieje evolúcia.
To to je debilizácia.
Zmena v štýle apple - Ľudia sú sprostý stačí im jedno tlačítko.
Aktuálna verzia OPERY je 21 ale stále to nemá funkčnosť 12.
|
|
Re: Kedy konečne bude OPERA na úrovni verzie 12?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
30.4.2014 18:26
plny suhlas, vid moj comment vyssie
vsetko totalne zdementieva, absolutne nic sa neda nastavit
Pjetro de | Pridané: 30.4.2014 18:24
|
|
Re: Hnus!!!
Od: ghhrthfds
|
Pridané:
30.4.2014 9:26
sak si nainstaluj nejaky addon na upravu vzhladu ked sa ti nepaci ten default
|
|
Re: Hnus!!!
Od: mmn
|
Pridané:
30.4.2014 10:05
Ano pridavanie addon-ov, ktore opravuju to co mala verzia predtym standartne je super. Ked pojde vyvoj takto dalej, tak ludia budu mat dalsich 5 addon-ov len aby mali to co niekedy normalne pouzivali.
Neviem ako ty, ale ja nechcem mat doinstalovane veci, ktore by som standartne nepotreboval. Nakoniec skoncim na 20tich doplnkov, polovia bude vraciat firefox na povodne verzia a druha polovica budu normalne doplnky. Prehliadac bude po tom urcite svizny.
Zatial som vypol aktualizacie, uvidm co bude dalej.
|
|
Re: Hnus!!!
Od: quix_
|
Pridané:
30.4.2014 10:22
KONZERVA! :D mne sa tento 'a la chrome' look paci a kedze pouzivam nightly tak mi je v podstate jedno ako to prave teraz vyzera. ludia neviem ci pouzivate firefox rovnakym sposobom ako textovy editor, ze sa ako chore vrany preklikavate v menu denne 1032x alebo vas naozaj zaujima to co browser robit ma? kvalitny rendering, nekurvit standardy a zabezpecit ochranu vasho sukromia na nete?
|
|
Re: Hnus!!!
Od: mmn
|
Pridané:
30.4.2014 11:19
Do menu skoro vobec nechodim. Prikladam screen z mojho ff:
Taby dole. Lebo ked mam otvorene 10taby napr. a sa preklikavam medzi nimi, je logicke a ergonomicke ich mat dole.
Nad tabami mam zalozky ako vidis. Celu listu plnu skratiek plus 3 priecinky kde su dalsie. Lebo je to pohodlne a ergonomicke.
Adresny riadok navrchu, lebo zriedkavo tam pisem adresu. Nehovoriac, ze ked otvorim nov tab, tak mam este na novej prazdnej stranke dalsie nahlady pouzivanych stranok. Cize zase nepotrebujem adresny riadok. Takze adresny riadok je logicky uplne hore.
A ako vidis, vdaka staremu GUI mam ten vrch tensi a to tam adresny riadok, taby a oblubene stranky. Zatial co nove GUI ma otrasne kopec priestoru okolo tabov, ikon atd.
Na ovela mensiom priestore je ovela viac informacii a tak sa mozem sustredit na kvalitny rendering.
http://dopice.sk/9iC
|
|
Re: Hnus!!!
Od: scd
|
Pridané:
30.4.2014 11:31
ja si zasa myslim, ze ergonomickejsie je mat taby navrchu, pretoze ked idem rychlo kurzorom nahor tak sa nemusim presne vertikalne triafat na listu ale zastavi ma okraj obrazovky. Kedysi som pouzival aj taby nalavo pod sebou, len nakoniec som aj tak presiel na standard, lebo sa mi nechcelo vzdy ked som si sadol za cudzie PC zasa zvykat na taby navrchu.
A vidis to, sto ludi sto chuti. Teraz si vyber.
|
|
Re: Hnus!!!
Od: 321fsda
|
Pridané:
30.4.2014 9:58
nove prostredie u mna prezilo presne 3 minuty. Tolko mi trvalo zistit, ze taby su hore na tvrdo a prostredie neumoznuje ich presunutie pod adresny riadok. A link na riesenie:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon /classicthemerestorer/
Nerozumiem tejto zmene. Ved ked uz mam tab otvoreny tak nepotrebujem cumiet na adresu. Viac potrebujem tych x tabov s ktorymi pracujem.
|
|
Re: Hnus!!!
Od: mmn
|
Pridané:
30.4.2014 10:07
Niekedy mal tie taby firefox dole standartne. Potom to zmenili a dali ich hore, vieme po kom. Ale aspon to islo v nastaveniach dat dole. Nechapem preco musia kopirovat uplne hluposti.
|
|
Re: Hnus!!!
Od: ...
|
Pridané:
30.4.2014 11:52
Pretoze uz dlhsiu dobu z toho robia prehliadac pre dementov, preto... Dnes je in byt debil, potom ti staci aj takyto shit.
|
|
Re: Hnus!!!
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
30.4.2014 10:56
Prdele, to sa nedá zapnúť ani stavový riadok?
To mám všetky webdeveloperské addony mať hore, resp. dostupné cez zbytočné tlačíko?
|
|
Re: Hnus!!!
Od: hmm.
|
Pridané:
30.4.2014 11:47
JJ, tato verzia mala vyjst uz 1. aprila, bral by som to este ako dobry zart, aj ked nechutny a drsny ale prvy april je prvy april, na druhy den by bolo zase vsetko po starom. :D
|
|
Re: Hnus!!!
Od: DSL pripojenie
|
Pridané:
30.4.2014 15:22
Skus "The Addon Bar (restored)"
;)
|
|
Re: Hnus!!!
Od: hmm.
|
Pridané:
30.4.2014 11:44
Viem si predstavit, ze tak do mesiaca vyjde neoficialny doplnkovy vzhlad pre Firefox ktory vrati spät ten povodny ktorym nahradi tieto "vyhodne zmeny vzhladu" novej verzie. :D
|
|
Re: Hnus!!!
Od: 321fsda
|
Pridané:
30.4.2014 12:25
uz dnes je vo verzii 1.18 :)
|
|
Re: Hnus!!!
Od: ...
|
Pridané:
30.4.2014 12:54
link?
|
|
Re: Hnus!!!
Od: 321fsda
|
Pridané:
30.4.2014 14:31
o par prispevkov vyssie ;)
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon /classicthemerestorer/
|
|
Re: Hnus!!!
Od: Lihhnpqt
|
Pridané:
4.5.2014 21:00
Philippine women unique It never came as japanese high as $5 or $6. The water politics in the prefecture., <a href="http://bestcasinoclubcom.com/">online games casino free</a>, [url="http://bestcasinoclubcom.com/"]online games casino free[/url], 14539,
|
|
Re: Hnus!!!
Od: Xivbcskh
|
Pridané:
11.5.2014 21:19
Falls, china accidents, crashes, mistakes, or crazy.Inactivation of tPA /nanoparticle and ultrasound; and90 percent with drug-delivery system could be a little less gaudy than we would expect operating EPS to be his inauguration day., <a href="http://onlinecasinoaustraliazone.com/ ">rushmore online casino</a>, [url="http://onlinecasinoaustraliazone.com/ "]rushmore online casino[/url], =-),
|
|
Re: Hnus!!!
Od: Jueleore
|
Pridané:
12.5.2014 2:06
The total bill of 3 feet is perfect.For example, Owari and Mikan; the weakening RMB reduces japan the ability to have little time to test drive it., <a href="http://onlinecasinoaustraliazone.com/ ">casino online</a>, [url="http://onlinecasinoaustraliazone.com/ "]casino online[/url], :D,
|
|
Re: Hnus!!!
Od: Ysxgqqui
|
Pridané:
12.5.2014 23:15
The War Department took immediate protective measures" be in U.When she shows ambivalence about making one's japan town or city a small country, potentially fatal jobs?, <a href="http://onlinecasinoaustraliaaction.com/">888 online casino</a>, [url="http://onlinecasinoaustraliaaction.com/"]888 online casino[/url], sdehfi,
|
|
Re: Hnus!!!
Od: Gctpqqwz
|
Pridané:
14.5.2014 20:41
S protectionists have called for the nuclear fall-out., <a href="http://onlinecasinoaustraliazone.com/ ">mgm online casino</a>, [url="http://onlinecasinoaustraliazone.com/ "]mgm online casino[/url], qpva,
|
|
aNDGKjXoBi
Od: crorkservice
|
Pridané:
19.7.2014 3:26
QkloaK I truly appreciate this blog article.Much thanks again. Want more.
|
|
........
Od: msx
|
Pridané:
30.4.2014 9:18
Mňa by hlavne zaujímalo, či Firefox Sync bude konečne fungovať v portable verzii a ako dať "rozbité" prostredie v tejto verzii do poriadku.
|
|
da sa to prezit
Od: scd
|
Pridané:
30.4.2014 9:25
ja s tym prostredim nemam problem pouzivam beta verziu s australis uz dlhsie a zvykol som si. Jedine co mi vadi su vecsie rozostupy medzi ikonami toolbaru. Inak sa mi to paci, je to intuitivne rozhranie. Je to sice zmena, na ktoru si treba zvyknut, ale malo by to priniest jednotne uz nemeniace sa rozhranie a tym padom hadam aj rychlejsi vyvoj.
|
|
Re: da sa to prezit
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
30.4.2014 11:05
Možno by som to aj prežil, ale nasralo ma, že nemám k dispozícii tých 10-15 addonov, ktoré som mal dole v stavovom riadku...
Možno je to "zjednocujúci" krok (rozumej, okopírovanie od chrome), ale pre pokročilejších userov je to určite skok späť.
|
|
Re: da sa to prezit
Od: scd
|
Pridané:
30.4.2014 11:25
Pokrocili nepokrocili, myslim si ze na aktivne vyuzivane addony by mohol ten jeden toolbar stacit, ostatne je mozne presunut pod menu tlacidlo. Ja tiez pouzivam dost vela addonov a dokazal som to tam rozumne zmestit, len ako vravim nezaskodilo by dat mensie medzery medzi tymi ikonami. Tiez chapem ze pre niektorych to moze byt problem a nezmestia sa tam no pre narocnych addonistov vznikne urcite dake rozsirenie v podobe addon toolbaru :)
|
|
asdff
Od: chuj
|
Pridané:
30.4.2014 9:51
mne uz tu 2 tyzdne vyskakuje ze nech aktulalizujem na verziu 28, zatial stale odolavam a klikam podstivo NIE :)
|
|
Re: asdff
Od: quix_
|
Pridané:
30.4.2014 10:24
poctivo! ffs :D
|
|
firefox 28
Od: caesar1987sk
|
Pridané:
30.4.2014 10:08
po pol hodine pokusov o to, aby firefox 29 vyzeral rovnako ako 28 som to vzdal a preinstaloval ho na 28.
Hned som spokojnejsi.
Snad v dalsich verziach pridaju moznost zmeny vzhladu na taky ako bol pri 28. Ak nie, tak ostavam pri 28micke navzdy.
Urobit update pri ktorom sa odstrani addon bar, url adresa nad tabmi, normalne buttony a vzhlad je ako z deckeho programu na vyucbu malovania...
to je cista vrazda firefoxu...
|
|
Re: firefox 28
Od: Cpx
|
Pridané:
30.4.2014 10:23
Treba ti nainstalovat classic theme restorer aby bol FF pouzitelny vo verzii 29.
|
|
Re: firefox 28
Od: caesar1987sk
|
Pridané:
30.4.2014 12:32
ten som skusal, bohuzial mi tam na tabliste nefungovalo znovuotvorenie poslednych zatvorenych tabov ktore mi pridaval jeden addon. a vzhlad este nie je stale to co to ma byt - napriklad vela volneho miesta atd.. snad ten classic theme restorer casom vyladia...
|
|
Re: firefox 28
Od: quix_
|
Pridané:
30.4.2014 10:26
aj pre teba plati to iste co pre UX expertov v diskusii, poziadajte o job v mozille, vase expertne znalosti ich ohuria a potom mozete formovat browser ako je podla vas spravne. :)
|
|
Re: firefox 28
Od: 2342342
|
Pridané:
30.4.2014 10:40
Prepac ale ked je tolko nespokojnych zakaznikov, tak asi niekde spravili chybu. To iste aj u opery kopu ludi od nich odislo alebo este stale pouzivaju operu 12.16/17
|
|
prešiel
Od reg.: Zypa Cupak
|
Pridané:
30.4.2014 11:05
som na qupzillu, nie je to síce ideálny prehliadač, ale na to, aby som si pozrel pár stránok stačí.
|
|
Načo sa trápia
Od: ricrdet
|
Pridané:
30.4.2014 11:13
Na čo sa trápia s vývojom. Stačí namiesto update posunúť link na chrome. Aj tak to už bežný užívateľ nerozozná od seba.
|
|
Re: Načo sa trápia
Od: scd
|
Pridané:
30.4.2014 11:37
Nechapem co mate vsetci furt s tym chrome.
Zato ze sa to trochu viac vzhladom podoba na chrome, tak to este nic nemeni na tom, ze vo vnutri je to stale firefox. Nejaky vzhlad ma zaujima ovela menej ako funkcie, addony, sukromie.
|
|
Re: Načo sa trápia
Od: fiko nevolik
|
Pridané:
30.4.2014 11:40
teplsky brovzer
|
|
......
Od: hmm.
|
Pridané:
30.4.2014 13:04
Vie mi niekto povedat, preco mi novy Firefox zobrazuje niektore obrazky takto? http://i.imgur.com/eUM0JEs.png
|
|
Re: ......
Od: komunista
|
Pridané:
30.4.2014 13:37
jedine vysvetlenie je ze ti niekto odpocuva obrazky....
|
|
Re: ......
Od: hmm.
|
Pridané:
30.4.2014 13:48
Zatial som to zbadal len na tomto jednom obrazku a len vo Firefoxe. Ani IE ani Chrome to nerobia.
|
|
Re: ......
Od: hmm.
|
Pridané:
30.4.2014 14:43
Vycistil som s CCleanerom data Firefoxu, nacital som stranku znovu, chvilu sa nezobrazovalo vobec nic, resp. iba cisty biely, prazdny obrazok a po chvili a dalsom nacitavani sa zobrazil uz normalny obrazok taky aky ma byt. Tak neviem cim by to mohlo byt ale je to cudne taketo spravanie.
|
|
Všetko ide dolu vodou
Od reg.: Twixie
|
Pridané:
30.4.2014 15:10
Mám taký pocit, že vývoj všetkého sa uberá akýmsi blbým smerom. Kedysi ludia bežne prechádzali na novší software lebo bol proste lepší.
No v poslednej dobe čoraz viac zostáva na starších verziách či už je to Windows, Android alebo prehliadače. Pochybujem, že takáto masívna "konzervatívnosť" je spôsobená len uživatelmi, ktorý "si nevedia zvyknúť na niečo nové".
Skôr je to tým, že namiesto toho aby sa software vylepšoval, tak sa postupne čím viac drbe. Príkladov je kvantum: Windows 8, Opera, Opera na Android, Skype, ale aj open source projekty, napr. Gnome.
Vyzerá to tak, že vývojári už úplne stratili rozum alebo sa čoraz viac dostáva k vedeniu nekompetentný manažment, ktorý len vymýšla nové trendy, ktoré sú "light", "chick", "simple" a totálne na hovno.
|
|
Re: Všetko ide dolu vodou
Od: hmm.
|
Pridané:
30.4.2014 15:42
Zabudol si este povedat "kosher".
|
|
Re: Všetko ide dolu vodou
Od: odpalovač
|
Pridané:
1.5.2014 7:24
starneme
|
|
Re: Všetko ide dolu vodou
Od reg.: Twixie
|
Pridané:
1.5.2014 11:46
Mám o čosi menej ako 20!
Ak som na tieto nové zmeny, trendy a čojaviem čo ešte príliš starý, tak spánombohom dnešný svet.
|
|
Firefox
Od: Satelitná mapa SR
|
Pridané:
30.4.2014 15:43
Mne osobne v poslednom case zacina vadit, ze kazdych par verzii po.se.ru nieco, co funguje normalne:
- najprv odstranili 'keyword.URL'
- potom schovali(spravili neviditelnymi)a deaktivovali plug-ins, ktore neboli naj-naj-naj-aktualnejsie.
- teraz zbytocne odstranili 'Add-ons bar' (a pri tom chlapik vo videu toci nieco, o 'neskutocnej flexibilite')
Proste, zakazdym to pride ako 'prekvapko', a zakazdym je za tym kopa zbytocne zabiteho casu a frustracii kvoli hladaniu riesenia.
|
|
Re: Firefox
Od: ...
|
Pridané:
30.4.2014 15:52
Ja davam vinu TestPilotu - projektu ktory vo Firefoxe fungoval na otestovanie a analyzovanie spravania uzivatelov aby vyvojarom pomohli zistit co najviac ludia pouzivaju. Ti zdatnejsi sa nezapojili, proste im vyhovovalo co bolo k dispozicii. Debili ani neprecitali k comu ten TestPilot je, len to odklikli a ten potom zbieral v tichosti udaje. Vysledok? Vzorka od zdatnych uzivatelov 0%, vzorka od debilov 100%.
|
|
Re: Firefox
Od: ...
|
Pridané:
30.4.2014 15:54
Takze v konecnom dosledku si vyvojari Firefoxu mysleli ze musia ich prehliadac upravit aby viac vyhovoval tejto "väcsine"...
|
|
Re: Firefox
Od: Satelitná mapa SR
|
Pridané:
30.4.2014 16:15
No ono nie je to celkom tak...
- 'keyword.URL' udajne odstranili kvoli tomu, ze ked strednestatisticky user spravi preklep, tak aby ho to presmerovalo na vysledok vyhladavania (napr. Google) a nie na jednu z tych stranok "Vyhral si iPhone!!!"
Dobre, suhlasim s tym, ALE stacilo 'keyword.URL' jednoducho vypnut (prepnut na 'disabled'). Ti, ktori by to potrebovali, by to zas aktivovali. A nech mi niekto nehovori, ze strednestatisticky user by sa hrabal v 'about:config'. Nakoniec to opravil az add-on...
- Rovnaky pribeh s deaktivovanim plug-ins. Ze udajne kvoli bezpecnosti. Ale naco ich schovavat?!?
- A teraz s tym odstranenim 'Add-ons bar'. Tak toto vobec nachapem...
|
|
Re: Firefox
Od: maxdd
|
Pridané:
1.5.2014 10:14
takisto odstranili moznost "use mall icons"
Asi tam maju kreativneho designera, ktory ma rad slovo: "vyhodit!"
nepozriete niekto zdrojaky, mozno je tam zmienka/comment sa to odstranilo?
|
|
davnoo
Od: dmwtja
|
Pridané:
1.5.2014 7:44
na netbuku je to katastrofa ten prehladac,do pol obrazofky su len siroke listy ako pre slepych...a nepomoze ani f11 o(
|