|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hmmmmmm
Od: reikii
|
Pridané:
27.4.2014 13:08
Dufam, ze mu to vyjde. Aj v USA nejaky sudca potvrdil, ze sledovanie obsahu nieje porusovanie autorskych prav.
Ked niekto chce aby sme nestahovali tak nech v prvom rade spravia vsetok obsah dostupny vsade a nie len v niektorych krajinach a za prijatelnu cenu a nie, ze dam 1/10 vyplaty len za 1 film...
|
|
Re: hmmmmmm
Od: hmm.
|
Pridané:
27.4.2014 15:35
Mne to pride tak ze ta vyssia cena za pozicany alebo kupeny film je vlastne dan za to ze pozeras to co chces pozerat ty, dan zato ze si chces pozriet pre zmenu aj nieco inteligentne aby si si v hlave udrzal zdravy rozum a nie len tie televizne programy urcene na vymyvanie mozgov ktore nam tlacia do hlav v televizii, same deprimujuce serialy, krvaky a podobne blbosti.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Bystrochod
|
Pridané:
27.4.2014 15:37
"ktore nam tlacia do hlav v televizii"
Kto ti to kaze pozerat?
|
|
Re: hmmmmmm
Od: knedla
|
Pridané:
27.4.2014 17:42
moja frajerka č. 7
|
|
Re: hmmmmmm
Od: hans5
|
Pridané:
27.4.2014 18:37
felmi ftypne, felmi topre
|
|
Re: hmmmmmm
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
27.4.2014 19:59
ja osobne nepoznam ziadneho cloveka, ktory by este nieco stahoval. vsetci chodia do prace, vo volnom case s priatelkami (vacsina uz s manzelkami a detmi) zajdu do nedelneho kina ak to cas dovoli. serkat sa so stahovanim dokonca nechce uz ani mne...
ten zvysok, co notoricky stahuje, su najskor SS a VS ziaci, ti si to AJTAK nekupia a v pripade potreby zaobstaraju inak ako stiahnutim. takze proti komu vobec bojuju? na cely tento cirkus idu vacsie peniaze ako by boli zisky co by od tych ludi mali
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Fidoo
|
Pridané:
27.4.2014 20:54
To je uplna k0k0t1na co si napisal, u nas stahuje aj moj 78rocny dedo..
|
|
Re: hmmmmmm
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
27.4.2014 22:58
to nie je k...tina, to je fakt aspon z mojho okolia. a zrejme sa hybeme v inej spolocnosti, no ani mna ani ludi co poznam vysedavanie pri TV a pozeranie tych americkych nezmyslov nejak nenadchyna.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: hlupiJošžko-taškíSocýalniPryipät
|
Pridané:
27.4.2014 23:33
ano, už si sa tu pochválil, viackrát, a viacerí, že máš aj ženu, aj manželku, aj deti, aj priatelku, aj kinó, aj psa (dozaista), aj nedelné koní, či kino (nedelné ? ?! to co je.. za malo-meštiansku, malo-buržoaznu blbost, kiná, aspon tie dobré, artové, sú, aspon boli teda, vždy aj takmer cez celý týden, takmer každý den premietali.., kdyžuž..)
btw., ked ty si si vybral taký lifestyle, takú cestu, ale ne každý nutne chce, túži a potrebuje mať kolem sebe, a vobec, byť kvázi-samostatný", mať nejakú "rodinku" v "usa-papundeklovom-"2,5izbovom rodinnom dome, v natreiskanom satelite za prahou/blavou,/brnom, pre nižší-stredný (vyšší-junior manažment), na 25-30-40-ročnú hypo, a "krysie-kolečko" (s infarktom jako bonusovou prémiou a exitom), a s nejakou 20+ - 30+ "manželkou-bydlenkou, s 1 - 2 detmi..
|
|
Re: hmmmmmm
Od: chudobný chlapec z vidieka
|
Pridané:
27.4.2014 23:33
aha, ešte som zabudol na šaškovanie, podržtažkovanie, otročíkovanie, podlizovanie sa 30-40, nekde v open-space, bud jako korporát-zmrd, excel-idiot, alebo lepenie nejakích kodov v c++, alebo jave, tvorba webov pre nejaké webshopy,/katalogy čínskych šuntov, (predávaních do DE-industrializovanej Europy,/usa..) jako korporátny otrok...
to, a toto všetko bol oddávna aj moj velký sen, naštastie absolutne neuskutočnitelný..
..-===> celé to *krysie kolo a bludište*, (aj so všetkými exteritorialitami) s radoustou (a velkou ulavou) prenechávam vám všetkým ostatným (zbavenie sa všetkích pozemskích túžob je nekdy velkým vyslobodením.. ;)
|
|
Re: hmmmmmm
Od: joškonadedine-asocyalnyPrýipat
|
Pridané:
27.4.2014 23:34
mno.. a ted :
1.) si idem teda dať tie borovičky, pivá, rumy, pri obede
2.) ale predtým si ešte musím ponadávať na moj sub-minimalny príjem, atd..
3.) aha (a na to, na túto časť sa najviac teším), a už idú nejaké babeny, čajočky, :p ;D "walking down the street" :p :D :P a už si ho aj vytahujem, už ho natriasam, už ho vztyčujem, štelujem, a nabíjam.. ..ten moj nový digi-foták :p ;D muehehhehe ;) 8)
|
|
Re: hmmmmmm
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
28.4.2014 0:40
malo co som z tvojej hatlaniny pochopil, nechapem len, preco potom co pises, nesuhlasis s mojim lifestajlom ... ?? a vazne
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Tom@s
|
Pridané:
28.4.2014 7:04
...lebo si idiot...!!!
|
|
dokaz skody
Od: ch.
|
Pridané:
3.5.2014 18:12
keby radsej uzakonili aby zalobca musel naozaj DOKAZAT ze mu nastala nejaka skoda
|
|
Re: hmmmmmm
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
28.4.2014 9:17
Uchvatne. Nikdy ma neprestane prekvapovat, kolko sa najde v diskusiach amaterskych psychoanalytikov, svetakov s takmer vesteckymi schopnostami. To musi byt dar od prirody, takto, na zaklade par anonymnych viet trefne, vtipne a neomylne odhadnut povahu, zaujmy, pracu a ostatne aspekty zivota oponenta v diskusii.
Ale zle jazyky tvrdia, ze to moze byt aj znakom osobnej frustracie :D
|
|
Re: hmmmmmm
Od: nemverim
|
Pridané:
28.4.2014 0:36
kym si stahuje gate pred vysranim a vystanim je dobre.
ked uz nebude stahovat mate pruser...
|
|
Re: hmmmmmm
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
27.4.2014 21:18
ja si radsej stiahnem film, ako ist do kina, kde vysolim za kravinu 10 eur a este prestym pozeram pol hodiny reklamy.
Vecer dam stahovat, na druhy den si ho mozem pozriet.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: qwerty/z
|
Pridané:
27.4.2014 21:22
stale sa da prist na film o 15 minut neskor...
|
|
Re: hmmmmmm
Od: jozkoooo
|
Pridané:
27.4.2014 22:08
potom us nieje gde sadnut
|
|
Re: hmmmmmm
Od: qwerty/z
|
Pridané:
27.4.2014 22:41
je kedze kino nefunguje ako na letisku
|
|
Re: hmmmmmm
Od: jozkooo
|
Pridané:
27.4.2014 23:00
fcera som bol tag mi nechovor
|
|
Re: hmmmmmm
Od: sparta999
|
Pridané:
28.4.2014 7:38
jozkooo, vies ze vzdy prikladam velku vahu tvojim komentom, ale prosim ta, teraz si musim dupnut, pozret film, nech uz je v akejkolvek kvalite doma a v kine - to sa predsa ani neda porovnat, taku velkost uhlopriecky jak je v kine nedosiahnes doma a nech mas aj neviem ake kvalitne repracik-zostavu, tak to nebude stale ta kvalita co v kine, nehovoriac uz o tom ze ked je nejaky film prave v kine, ze ho tam davaju, tak v akej kvalite asi sa da stiahnut ? hmmmmmmmmmmmmmmmmmm ?
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Corthinoo
|
Pridané:
27.4.2014 22:24
Ked to je kravina tak naco to vobec potrebujes stahovat?
|
|
Re: hmmmmmm
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
27.4.2014 22:53
citi sa byt bykom. potrebuje k tomu kravinu
|
|
Re: hmmmmmm
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
27.4.2014 23:03
prid do kina na bicykli, aj si zasportujes, aj ta casom mozno prestane bavit pozerat na sprostosti, ktore (ako vidim) uz skodia tvojmu zdraviu.
---- pozor toto je varovanie ----
tie filmy su ako najhorsia droga, zacnes ich pozerat ako dieta, potom pozeras akcne komercne a v 60-tke zacnes pozerat na telenovely a burlive vina a chodit do kostola. tu konci sranda!
----------- koniec -------------
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Cpx
|
Pridané:
28.4.2014 10:43
To ze si neschopny pako zohnat si dobry privany torrent site na kvalitne releasy nastavit RSS stahovac a mat na disku najnovsie serialy automaticky bez nutnosti cohokolvek robit jedine si nastavit na eztv.it zoznam toho co sledujes a potom len vidis co ti nove mohlo pribudnut na HDD. (na eztv.it netaham to je public) Eztv.it je moj oblubeny tv program kde vidim co uz vyslo, aj ked verim ze su ine ale tento poznam ja.
|
|
Re: hmmmmmm
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
27.4.2014 21:26
myslim ze je cas na c.8
|
|
Re: hmmmmmm
Od: smb
|
Pridané:
27.4.2014 17:42
Jedno plus je pre teba malo.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Jaa1
|
Pridané:
27.4.2014 17:58
Zopár otázok:
1. Mám celkom slušnú zbierku starých LPčok o ktorých viem,že nikdy nevyšli v reedícii na CD a predsa som ich našiel na nete v úplne super kvalite.Ako si mám spraviť legál kópiu keďže moje LP sú už rokmi kapánek poškodené.Platol som primárne predsa za obsah nie za nosič.
2. Je jútub legál či nie? Môžem ho len sledovať alebo aj cez apku sťahovať.Viem že zaviedli nejaký systém odmien ale nie pre autora skladby ale pre toho kto to tam nahral,myslím.
3. Za posledných 15-20 rokov som určite nakúpil niekolko tisíc nosičov či už pre seba alebo rodinu.A to nie som sám v každej rodine je niekto taký.To už je dobrý biznis.A teraz vo finále my vlastne zakázali vykonať činnosť za ktorú som si celé tie roky platil.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Jaa1
|
Pridané:
27.4.2014 18:02
platol-platil
|
|
Re: hmmmmmm
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.4.2014 20:15
taky preklep odpustime. radsej si tu Ypsilonku oprav :)
|
|
Re: hmmmmmm
Od: huanggg
|
Pridané:
27.4.2014 20:54
youtube ma velmi pokrocily algoritmus na zistenie nazvu skladby a ked clovek upne video, tak vlastnik prav o tom hned vie a moze poziadat o zrusenie videa ak sa mu nepaci ze niekto "zaraba" na jeho skladbe......btw ta rekognizacia je tak dobra, ze ak mate daku skladbu ktorej neviete nazov, tak sup s nou na YT :D
|
|
Re: hmmmmmm
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
27.4.2014 23:37
alebo pouzijem shazam, a nenecham sa po 3 uploadoch bannut na youtube..
|
|
Re: hmmmmmm
Od: !R_
|
Pridané:
28.4.2014 10:08
Ten algoritmus je az tak dobry ze si preventivne oznacia vsetko. "Akoze vlastnik prav" si tam nadrbe reklamu a ty ked podas staznost na neopravnene oznacenie videa tak cakas aj par mesiacov a mozno to potom stiahnu ale ani ospravedlnenie ani podiel z reklamy zarobenej na tvojom videu nemozes cakat...
|
|
Re: hmmmmmm
Od reg.: FilipSK
|
Pridané:
28.4.2014 0:27
Konkretne v pripade youtube ma google uzavrete zmluvy v krajinach kde oficialne youtube poporuju s kolektivnymi spravcami zmluv (u nas je to SOZA) a im caluju za to ze to ty "piratis". Je potom na tom zvazku aby to autorovi pridelil formou tantiemov (co sa samozrejme na slovensku nedeje...)
Odmenovanie nahravatelov videi funguje potom na uplne inej baze, a je nezavysle od tohoto sposobu kompenzacie (ktory kryje vsetkych uzivatelov co nahraju hocjaky obsah).
|
|
Re: hmmmmmm
Od: sparta999
|
Pridané:
28.4.2014 9:28
vzdy, ked pozeras nejake video na YouTube, tak sa ti to stahuje do kompu, avsak moj nazor je taky, ze je to len zhluk surovych bajtov, jedniciek a nul a az ked sa tomu da patricna pripona a otvori sa to v nejakom programe , ktory to dokaze prehrat, tak potom sa mozeme bavit o autorskych pravach a pod...
|
|
Re: hmmmmmm
Od: HMMMMMM
|
Pridané:
27.4.2014 18:27
Môžem sa opýtať z akého dôvodu bol môj komentár nie že vymazaný, ale doslova celý odstránený. Druhá vec je, že šiel som napísať teraz komentár keď som si všimol, že je odstránený, tak mi vyskočilo, že z mojej adresy sa dočasne nedajú posielať komentáre kvôli spamovaniu diskusií. Pritom som za celý deň pridal iba jeden komentár a to ten, ktorý mi bol odstránený, po pridaní som ho v diskusii normálne videl, takže bol celý úplne odstránený ani len tento komentár bol odstránený tam neostalo, ako to býva pri komentoch porušujúcich pravidlá diskusie.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: HMMMMMM
|
Pridané:
27.4.2014 18:27
Takže môj koment..
Celé toto s nelegálnym sťahovaním je jedna hlúpa mediálna propaganda. Rozhodnutie Súdneho dvora EÚ, na ktoré sa tak naše médiá stále odvolávajú je jedna veľká blbosť . Vysvetlím:
Záväzný je iba výrok súdu, v tomto prípade boli výroky dva a ani v jednom sa nič nehovorí o nelegálnom sťahovaní či zákaze sťahovania. Niečo sa spomína v odôvodnení, ale to nie je záväzné a je bezpredmetné. Takže týmto rozhodnutí Súdneho dvora sa nemení nič, akurát médiá môžu strašiť ovečky, keďže Slováci sú extrémne právne negramotní, tak to má aj na nich skvelé účinky.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Jaa1
|
Pridané:
27.4.2014 19:00
To je pravda len problém je v tom,že u nás majú zákony takú dlhú dobu trvanlivosti jak nepasterizovaná bryndza.Keby že nelezem sem na dslko tak sa to štandardne nedozviem.Sme ani tupky o takéto veci nezájem a tiež tam radšej neleziem.
A som zvedavý či dovysvetlením toho zákona z eu zároveň aj zrušili to "šrotovné" za prázdne médium.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: hejhou
|
Pridané:
28.4.2014 17:13
To "srotovne" je predsa skvely biznis. Na co by si ho rusili? Ved maju prachy za "nic". :)
|
|
nahanac hlasov
Od: yxc
|
Pridané:
27.4.2014 13:08
absolutny populizmus
|
|
Re: nahanac hlasov
Od: Niktosh
|
Pridané:
27.4.2014 13:22
Vysvetli mi tvoj koment a potom ti ho ohodnotim...
|
|
Re: nahanac hlasov
Od: saasfadfa
|
Pridané:
27.4.2014 15:55
neviem co myslel sudruh nad tebou ale problem je ze tak ci tak filmova spolocnost od teba vysudi love len nepojdes za to do basy ale budes muset "skodu" uhradit ... co im vyhovuje viac ked ti daju exekuciu na prijmy do konca zivota ako by si sedel v base bez love ......
|
|
Re: nahanac hlasov
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.4.2014 20:17
keby len bez love v tej base, ale aj telku by si mal kazdy piatok popoludni v ramci rehabilitacneho programu ZDARMA.
|
|
Re: nahanac hlasov
Od: eewojweo
|
Pridané:
28.4.2014 15:46
co je na tom populisticke, je to navrh ktory setri verejne financie, Slovensko si momentalne nemoze dovolit uplatnovat takyto vyklad zakona, ako ho vylozitl eu sud, lebo by muselo vyhlasit po case statny bankrot. Keby mali ist do basy vsetci co maju doma nejaku kopiu z nelegalneho zdroja kapacity vaznic by nestacili, museli by sa stavat nove, a kto by pracoval keby by polovica statu bola v vazeni? Kto by pracoval na dochodky? Podla teba je spravne aby ludia co pracovali cely zivot nedostali dochodok? Cize uplatnovat by sa to plosne nemohlo, ale keby sa to uplatnovalo len ciastkovo, nahodny vyber, tak by to bolo lahko zneuzitelne, do basy by isli len nepohldlny ...
|
|
netflix
Od: ezio
|
Pridané:
27.4.2014 13:14
Keby bol na SVK netflix, a pozretie filmu vo full HD, či 2-4K by stálo povedzme 10-30 centov, na 2-3 pozretia, tak nech sa páči, nech si zákonujú koľko chcú. Ale aby som musel čumieť na filmy dva roky staré, len preto že sme zaostalá krajina a ten film po dvoch rokoch stojí na BD médiu ako už spomínal kolega 1/10 výplaty, čo im *ebe? Nech ma zavrú rovno, a platí na mňa štát, keď sú ľudia čo ho vedú sprostí, nech rovno "zavrú" všetkých a živí štát všetkých, keď sú takí premúdrelí...
|
|
Re: netflix
Od: martincc
|
Pridané:
27.4.2014 13:40
vy mate plat 150€? :-D alebo druha otazka: to kde k*rva kupujete tak draho tie BD?? Ale suhlasim ceny su premrstene nemame luxemburgske platy.
|
|
Re: netflix
Od: cine-man
|
Pridané:
27.4.2014 13:48
mozno myslel cele kolekcie - napr. Harry Potter 1-7 za 100e :D
|
|
Re: netflix
Od: 09-295-
|
Pridané:
27.4.2014 15:08
Vies aspon 2 jazyky ako random obyvatel luxemburgska teda minimalne po francuzsky a anglicky ? Chodil si do skoly, ktora realne robila nejaky projekt a spolupracovala s firmami na vyvoji ? Nie ? Tak drz picu a tahaj smerom na vychod.
Vsetci by ste do pice chceli zarabat miliony ale dojdete si z T-systems a ledva sa viete po anglicky predstavit.
|
|
Re: netflix
Od: Bystrochod
|
Pridané:
27.4.2014 15:36
Cely Luxemburg je velky asi ako Bratislavsky kraj. Praha a BA maju priemerny plat tiez ovela vyssi ako ostatne kraje
" Chodil si do skoly, ktora ... a spolupracovala s firmami na vyvoji " Kazdy obyvatel Luxemburgu nie je tak kvalifikovany - velmi pochybujem, ze zlozenie obyvatelstva sa moc odlisuje od DE, FR alebo BE.
"Vies aspon 2 jazyky" rata sa aj cestina (a madarcina na juhu)? :P
|
|
Re: netflix
Od: santa santa
|
Pridané:
27.4.2014 17:46
Pravdu ma aj jeden aj druhy ,neviem preco mu hned vsetci jebete minuska. Pravdou je ze holandan ,ktory bol u nas montovat stroj, vedel perfektne po nemecky , vedel sa dorozumiet po anglicky - ziadne how are you ,thank you ale odborne veci ohladom toho stroja. No a samozrejme vedel jeho rodnu rec.
Ked sme sa ho pytali kolko zaraba a ake su jeho vydaje, nebolo to nic moc. 1900 eur plat ale naklady samozrejme ako v holandsku.
|
|
Re: netflix
Od: Talamasca
|
Pridané:
28.4.2014 14:56
A co ako? v Tatrach som stretol pred piatimi rokmi turistov z USA, ktori sa chceli nieco spytat,po anglicky vedeli, ale bolo im to kokot platne, pretoze nevedeli po slovensky. Nevidim ziaden dovod, aby som sa plazil pred nejakym cudzincom a rozpraval jeho jazykom len preto, ze on sa citi nieco viac. Ja tiez ked niekde pridem a neovladam ich rec, tak ma maju uplne na cicine. Dohovorim sa rusky, cesky, polsky, anglicky, ale nech si niekto nemysli, ze sa budem niekomu vo vlastnej krajine prisposobovat. NEHROZI.
|
|
Re: netflix
Od: santa santa
|
Pridané:
27.4.2014 17:47
Na Slovensku monter vie povedat po anglicky maximalne suck my dick a fuck you - lebo to niekde pocul , vypit na obed deci borovicky s pivom a cely den picovat ze jeho 800 eur na vyplate mu nestaci. A ked prejdete okolo nich s frajerkou tak len pocut to ako by ju pojebali. Proste tu su ludia v prvom rade hlupi. Slovensko by bola perfektna krajina keby nebola taka mala. Fakt ze kazdy kazdeho pozna robi uplne zle zdravej konkurencii, kde firmy inovuju ,predbiehaju sa kto bude mat lepsi produkt, lepsich ludi. Tu staci poznat politika/poslanca povedat "dam jozovi 300 tisic a zakazka je nasa ,aj ked sme napicu a horsi... a ked to nevyjde ,poznam este sudcu fera, a ten uz bude vediet co s tym.
|
|
Re: netflix
Od: qwerty/z
|
Pridané:
27.4.2014 17:51
a prave preto je v luxembursku / holandsku / belgicku / svajciarsku / monaku / atd tak zle pretoze su take male...
|
|
Re: netflix
Od: 9520259
|
Pridané:
27.4.2014 18:09
Lenze v tych krajinach panuje ina mentalita. Pochop to konecne. Tak ako v Rakusku a XY dalsich krajin.
|
|
Re: netflix
Od: qwerty/z
|
Pridané:
27.4.2014 18:18
s tou mentalitou suhlasim a to ze ludia su idioti davno chapem... velkost krajiny s tym vsak nema ziaden suvis
|
|
Re: netflix
Od: sparta999
|
Pridané:
28.4.2014 9:42
co to boha jeho stale nechapete ? to nema nic spolocne s mentalitou nasho naroda v priamom, teda v prvom rade. v prvom rade to ma suvis so systemom, tak ako je nastaveny, su strasne velke diverzity tak mzdove, platove, cize strasne az neskutocne velke rozdiely v platoch a taktiez ti co podnikaju, tak vetsina podnika systemom - lacnejsie nakupim a drahsie predam, no a samozrejme ti co maju viac, tak aj viac bohatnu a tiez tym logicky potlacaju moznost inych, zarobit si.cize nase spravanie z tohto uhla pohladu, je uplne odovodnene. nasa mentalna zaostalost sa prejavuje az v druhom rade, ked by sme mohli s tymto systemom nieco urobit, zmenit ho tak, aby odpadol ten prvy dovod, ktory som popisal v uvode tohoto komentu....
|
|
Re: netflix
Od: eree
|
Pridané:
28.4.2014 10:20
ako by si chcel konkurovat bez diverzity? naco by si sa mal snazit o nieco viac ked na vsetkych sikovnejsich by len boli uvalene vacsie dane? rozmyslas uplne naopak
|
|
Re: netflix
Od: Mik
|
Pridané:
28.4.2014 10:27
hh sa mi paci ako kazdy slovak ma pocit ake velke su u nas platove rozdiely ked podla akejkolvek statistiky sme jedna z prijmovo najvyrovananejsich rozvinutych krajin..problemom je zavist ktora je vecsine slovakov vlastna viac ako rodny jazyk ktora vnimanie aj malych rodielov umocnuje ;) ..ovela vecsi problem je nezamestnanost v dosledku ktorej vela ludi nezaraba vobec
|
|
Re: netflix
Od: sparta999
|
Pridané:
28.4.2014 11:11
spominas tu nejaku statistiku, vsetci vieme naco su statistiky dobre.... skus tvoju myslienku povedat cloveku, ktory za tu istu pracu dostane u jedneho zamestnavatela priklad 400 eur a u druheho 550 eur, teda obaja vykonavaju svoju pracu rovnako, kto je podla teba sikovnejsi ? A toto je dosledok tej takzv. konkurencie, avsak tu treba povedat, ze jedine cim dokazu nasi pani podnikatelia na Slovensku konkurovat nie je kvalita, pristup k zakaznikovy, ci rychlost vybavenia, ale len bohapuste znizovanie si svojich nakladov na ukor zamestnancov, coho dosledkom su tieto diverzity, ale taktiez pomerne vysoka nezamestnanost a to prave z dovodu tej tvojej konkurencie a tym znizovania si svojich nakladov, ale ked nasich podnikatelov pohltia vetsie ryby (obchodne retazce), hned prepustaju ludi, ziadaju podporu od statu a podobne... tolko k tej nasej slovenskej konkurencii...
|
|
Re: netflix
Od: Mik
|
Pridané:
29.4.2014 1:47
hej ti dvaja ludia mozu robit tu istu pracu ale s najvacsou pravdepodobnostou ju robia v rozdielnych regionoch kde su okrem rozdielnych miezd aj rozdielne zivotne naklady..co z toho ze mas niekde o tretinu vyssi plat ked za byvanie a potraviny zaplatis viac o polovicu ;) ..ale s tymi dotaciami od statu ma pravdu..stat totalne sere na domacich malych a strednych podnikatelov a velkym zahranicnym firmam davaju sialene dotacie..konkurencia je dobra vec ale nie ked su najvecsou konkurencnou vyhodou kamarati na spravnych miestach..a co sa tyka velkych retazcov..male obchody pochovali ludia co nakupuju v hypermarketoch tym ze sa koli o par halierov lacnejsiemu cukru *ebali cez pol mestskej casti namiesto toho aby dali zarobit susedovi ;)
|
|
Re: netflix
Od: santa santa
|
Pridané:
28.4.2014 0:24
Holandsko - 17 mil obytelov
Belgicko - 11 mil obyvatelov
luxembursko - okolo 0,5 mil.
Naozaj to chces porovnavat? No a spomenut Monako to je uz ozaj koniec, dobre vies ze Monako je uplne specificke.
|
|
Re: netflix
Od: 92852-5
|
Pridané:
27.4.2014 18:18
Rata sa ale nie v takom kontexte ako si myslis ty. Rata sa vtedy ked robis pre ceskeho / madarskeho zamestnavatela alebo klienta. Mozes byt neviem ako naskillovany ale ked nevies komunikovat (najlepsie v rodnej reci klienta) tak ti je to k hovnu. Pretoze komunikacia a schopnost spravne podat info je alfa a omega. Samozrejme ak sa nebavime o montaznych pracach.
|
|
ano i nie
Od: xfanny
|
Pridané:
27.4.2014 13:21
Som za trestanie, ale nie az take, ze to mladym ludom moze znicit zivot. A poniektori autori diel nech sa uz spamätaju ze nadndesenu cenu diela (hry, filmy atd.).
|
|
Re: ano i nie
Od: hmpap
|
Pridané:
27.4.2014 16:16
si myslia, ze ked zakazu stahovanie, ze si budem kupovat ich predrazene cd,dvd. hi, hi, hi
hudobnik ma zarabat rovnako ako kazdy iny. na koncertoch. a nie za tyzden nahrat album a potom 2 roky sediet s vylozenymi nohami.
|
|
Re: ano i nie
Od: ...
|
Pridané:
27.4.2014 16:17
Hudobnik tak zaraba. To nenazrane vydavatelstva su problem, nie hudobnici.
|
|
Re: ano i nie
Od: hmpap
|
Pridané:
27.4.2014 17:14
ked hudobnik, tak zaraba, tak co s tym maju vydavatelstva? propagovat sa moze aj sam formou vystupeni a internetu, ale zrejme im to takto vyhovuje.
|
|
Re: ano i nie
Od: 5eter
|
Pridané:
27.4.2014 17:28
Napriklad taky spevak Foo Fighters Dave Grohl ked zistil, ze za aku cenu cenu predava vydavatelstvo ich album (tusim aj vyse 30 dolarov), tak hned v mediach vyhlasil, aby si ludia ich album nekupovali, ale aby si ho stahovali z netu.
Vydavatelstvo sa potom za cenu ospravedlnilo (bodaj by nie, ja byt riaditel, tak ma v momente po takom vyhlaseni jebne) a museli ju znizit.
|
|
Re: ano i nie
Od: sensei-san
|
Pridané:
27.4.2014 18:19
> si myslia, ... ze si budem kupovat ich predrazene cd,dvd
Tak ma napadá, že v mojom meste (populácia 70k) je asi len jedno miesto, kde sa dá kúpiť CD/DVD - majú na to kútik 2x2 metre v Panta Rhei. Aj keby som chcel, tak kúpiť CD/DVD, na ktoré mám zálusk, nemusí byť jednoduché.
|
|
Re: ano i nie
Od reg.: FilipSK
|
Pridané:
28.4.2014 0:35
Odporucam pozriet http://goo.gl/EBVaKx ... docela dobre popisuje ako ti hudobnici zarabaju :P
|
|
Moj ideal
Od: Niktosh
|
Pridané:
27.4.2014 13:26
Ideal by bol dva roky platit a potom kupovat napr. 10filmov za 10centy. Neviem kolko prijmov pre tvorcov tvoria DVD/BRay, ale za kina dostavaju dost love :)
|
|
Re: Moj ideal
Od: cine-man
|
Pridané:
27.4.2014 13:46
ano, ale z nich potom financuju take perly kinematografie ako napr. $65M mastny "Foodfight!" :D
|
|
dasgasdgfsadfasdf
Od: KKKKKKKKKKKKKonecne
|
Pridané:
27.4.2014 14:01
Konecne ludia prtestanu pozerat tie hlupe filmy a zacne citat knihy a mozog budu mat lepsi a prestavivost . Konecne som za - aspon deti nebudu cumiet na polepene filmy a z pocitacovych animacii - a zacne citat knihy.
|
|
Re: dasgasdgfsadfasdf
Od: reikii
|
Pridané:
27.4.2014 14:18
Aj ty by si mal zacat citat knihy, lebo to co si napisal je ako sifra. (Teda ak to nebolo narocky tak napisane, aby ta ludia z filmoveho priemyslu nezacali prenasledovat).
|
|
Re: dasgasdgfsadfasdf
Od: dasgasdgfsadfasdf
|
Pridané:
27.4.2014 14:55
Pisem z mobilu.
|
|
Re: dasgasdgfsadfasdf
Od: Wudhfh
|
Pridané:
27.4.2014 16:44
Tvoj model nedovoluje pisat zrozumitelne?
|
|
Re: dasgasdgfsadfasdf
Od: -=oOo=-
|
Pridané:
27.4.2014 17:17
nie, on je to dieta. potrebuje viac citat a menej cumiet do mobilu.
|
|
Re: dasgasdgfsadfasdf
Od: knedla
|
Pridané:
27.4.2014 17:43
aka dieta? o akom chudnuti tu pises. updatni si mozog na v0.93
|
|
Re: dasgasdgfsadfasdf
Od: -=oOo=-
|
Pridané:
27.4.2014 18:48
sudiac podla tvojej reakcie, ty si si ho este neupdateoval.?
|
|
Re: dasgasdgfsadfasdf
Od: Ritmus for president
|
Pridané:
28.4.2014 8:54
updatoval ale nieco sa pokazilo.
|
|
Re: dasgasdgfsadfasdf
Od: fffff
|
Pridané:
28.4.2014 12:07
fatal error :D
|
|
Kompenzacia autorov
Od: Armagedon1234
|
Pridané:
27.4.2014 14:34
Kde by som sa mohol dozvediet viac o mechanizme náhrady odmeny vyberanej z predávaných prázdnych médií a zariadení použiteľných na vytváranie kópií?
|
|
Re: Kompenzacia autorov
Od: asdsaddas
|
Pridané:
27.4.2014 14:57
je to prisne utajene je to vlastne top sekrét
|
|
Re: Kompenzacia autorov
Od: 5eter
|
Pridané:
27.4.2014 17:29
Na Googli.
|
|
Re: Kompenzacia autorov
Od: knedla
|
Pridané:
27.4.2014 17:44
nikde, dalsi prosim !!
|
|
Ako to budu kontrolovat?
Od: Loem
|
Pridané:
27.4.2014 15:00
Vie mi niekto napisat, aky model kontroly na to bude? Lebo vobec si neviem predstavit kto to bude kontrolovat a najma ako. Ci bude provider monitorovat kazdeho klienta, co stahuje tj. filtrovat jeho traffic podla nejakych pravidiel napr. len video/audio subory ... lenze neviem ako xce rozoznat, co je nelegalne a co je sukromne. Takze tam bude trosku zasah do sukromia. Alebo to bude tak, ze monitorovat sa bude len ked klient stiahne nieco z vopred flagnutych IPciek/adries. Co si sice viem predstavit, ale stale si neviem predstavit ako budu rozoznavat obsah a hlavne ako ho budu vycislovat. Napr. WolfofwallstreetHD.rar = 15USD. Som strasne zvedavy
|
|
Re: Ako to budu kontrolovat?
Od: ...
|
Pridané:
27.4.2014 15:28
Provider nesmie uchovavat nic, takze ta nemoze ani sledovat, teoreticky na sudny prikaz, ale to nebude realne. Dalej clanok je zavadzajuci, ze je trestne stahovat z nelegalnych zdrojov avsak zakon jasne nedefinuje co je nelegalny zdroj - tudiz aj stahovanie z ulozto je legalne a nic sa nezmenilo. Najskor budu musiet zavriet sluzby pre stahovanie - pokial tie funguju bezny clovek sa nema co stresovat.
|
|
Re: Ako to budu kontrolovat?
Od: ,.,.,
|
Pridané:
27.4.2014 17:09
No to ma zarazilo, ze vlastne niekto si to kupi a zavesi pre osobnu potrebu, takze to je z legalneho zdroja. Ja to najdem a stiahnem. Uz je to zrazu nelegalny zdroj? Lebo akoze ja som nesuhlasil s nicim, lebo ja som ten produkt nekupoval a nemozem vediet, ci podlieha nejakej autorizacii.
|
|
Re: Ako to budu kontrolovat?
Od: qwerty/z
|
Pridané:
27.4.2014 17:33
ak si niekto nieco zavesi na uloz.to a bude to verejne pristupne tak bude tazko argumentovat ze to bolo pre svoju vlastnu potrebu (aj ked na uloz to je vsetko legalne)... ak by to vsak mal ale niekde kde by mal pristup len on a ty sa k tomu aj tak dostanes tak to ci je to legalny/nelegalny zdroj je jedno
|
|
Re: Ako to budu kontrolovat?
Od: knedla
|
Pridané:
27.4.2014 17:42
co to trepes ty fasista ? moja osobna potreba je zdielat film co som si kupil. tak si to kludne zavesim na uloz.to a hotovo.
aj jogurty som si kupil pre vlastnu potrebu len frajerka ich zozrala. dal som ich do verejne dostupnej chladnicky dpc.
|
|
Re: Ako to budu kontrolovat?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.4.2014 20:34
poprosim, precitaj si autorsky zakon pozorne. to, co popisujes nie je osobna potreba ale "Sprístupňovanie verejnosti". § 5 odst. 11 a 14
|
|
Re: Ako to budu kontrolovat?
Od: §§§§§
|
Pridané:
27.4.2014 22:46
ty o com trepes ty bolsevicky zid ! ja mam osobnu potrebu spristupnit verejnosti to co som si kupil.
inak ty si ne taky magic, ani za boha neviem najst § na klavesnici
|
|
Re: Ako to budu kontrolovat?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
28.4.2014 1:36
§ sa nachadza medzi ô a ň. bez shiftu.
a to, ze ty mas nejaku osobnu potrebu nic neznamena. tvoj pes ma tiez urcite potreby, ale pokial je to na verejnosti v parku, tak to aj tak musis podla zakona zobrat do sacku a spratat do kosa.
taky Charles Manson mal tiez potrebu killovat ludi a obcas nimi krmit ich psov, to ale tiez neznamena, ze to bolo v poriadku.
|
|
Re: Ako to budu kontrolovat?
Od: knedla
|
Pridané:
28.4.2014 8:07
ty si ale hlupy
|
|
Re: Ako to budu kontrolovat?
Od: linux-man
|
Pridané:
27.4.2014 21:46
uzivatel je zodpovedny ako aj za obsah, ako aj za zdielanie. a uzivatel prehlasuje, ze je opravneny nielen obsah nahrat, ale aj zdielat.
teda, ked nieco zdielas, tak musis byt opravnena osoba - a ak nemas na papieri napisane, ze nou si, tak mas smolu :D
|
|
Re: Ako to budu kontrolovat?
Od: ,.,.,
|
Pridané:
27.4.2014 18:02
Ty hovoris o tom ze co on. Ale mna sa to ako tyka?
|
|
Re: Ako to budu kontrolovat?
Od: qwerty/z
|
Pridané:
27.4.2014 18:15
ulozistia ako uloz.to na svoju ochranu maju v podmienkach ze tak sa tam moze ukladat iba legalny obsah a teda z tvojho pohladu je vsetko legalne
ak si niekto niekde ulozi zakupeny film pre seba (niekde na heslo) a ty sa k tomu aj tak dostanes tak to je to iste ako by to mal u seba v pc a ty by si sa mu do neho nabural
|
|
Re: Ako to budu kontrolovat?
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
27.4.2014 21:20
Ak sa nemýlim, tým, že uploaduješ, súhlasíš, že je to legálny obsah, ktorý neporušuje autorské zákony (a je to vlastne pre Tvoju potrebu).
To, že to niekto stiahne, je už jeho vec...
|
|
Re: Ako to budu kontrolovat?
Od: linux-man
|
Pridané:
27.4.2014 21:42
"4.8. - Uživatel prohlašuje, že je oprávněn Uživatelský obsah umístit na Server. V případě, že Uživatel umožní sdílení Nahraného souboru (popř. jiného Uživatelského obsahu), prohlašuje rovněž, že je oprávněn takový Uživatelský obsah sdílet v souladu s čl. 4.5. těchto Podmínek."
http://dopice.sk/9gC z 27. 04. 2014, 21:41
takze ziaden problem - akonahle mas nieco zdielane na uloz.to, tak mozes predpokladat, ze je to legalne. na zaklade prehlasenia opravnenej osoby - uzivatela, ktory to tam nahral.
|
|
Re: Ako to budu kontrolovat?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.4.2014 20:28
povedal by som ze rovnaky, ako je momentalne na nelegalne pouzivanie softwaru... mozno SOZA zalozi nejaky ekvivalent BSA a bude sa bonzovat :D
|
|
pálčivé, \\
Od: hlupiJošžko-taškíSocýalniPryipät
|
Pridané:
27.4.2014 17:38
kontroverzné agendy, témy, (zvačša ale vždy sa v nich dá nájsť ten základný, hlbší tón, / koren, /neco jako Ariadnina červená niť - a to ideový boj lavica vs pravica ), a vždy tisíce a1, -milion a 1 zúrivích príspevkov, zvád,sporov,argumentácií, dovodení, aj +- vtipních hlášok a komentov v debatách k nim, - ale, ted zas dám neco k tomu z (úplne) iného uhla pohladov :
si všimnite, že napr. taký milionári (€), a pod. boháči (hocijakého typu a povodu - od cca tích pár 100 tisíc, 10mil. vyššie) - jako to oni robia ? ted u tejto agendy) - žiadne { serialy, filmy, softwér, stahovanie, / kupovanie, internety, práva, pokuty, žaloby, súdy, exekucie, a pod. "sockársku" agendu (jako my sokcky sockaté :p :D ) neriešia, nežeby úplne nič nepozerali, ale -všetko také .."tovarovejšie",viac "ofiko", co chcú, si proste v pohode, automaticky objednajú, kúpia, zaplatia, a hotovo šlus, a co sa nedá zohnat, hej, tak to si vklude teda postahujú, na najrýchlejšej optike..
|
|
Re: pálčivé, horuce temy
Od: chudobný chlapec z vidieka
|
Pridané:
27.4.2014 17:39
(mno a už vidím nejakích tajtrlíkov,z osi, exekutorskích, a pod. sockárskich kanclov (opat len pre nás socky, vidíte, jakú neskonalú starostlivosťou nás naši páni zahrnajú, vdaka im bože nastokrát, dakovať jehovovi, za ich obetavosť a starostlivosť o nás chudákov)) jak budú vypisovať a vyzvánať na známe adresy a ešte známejšie mená.. - kvoli takým prkotinám, jako nejaké softwéry, stahuvanie, filmy, serialy, a internety, ked - v tích kruhoch, sa ide, co sa týka krádeží, v úplne iních číslach, iních položkách (celé krajiny a štáty, minimalne koncerny a nadnárodné podniky, mil-industry-complex)a hraje sa tam úplne iná liga.. také ,doslova, Games of Thrones..po 250 - 500 letech.. :p 8)
|
|
Re: pálčivé, \\\\
Od: knedla
|
Pridané:
27.4.2014 17:44
kto ma toto citat ? pis kratsie somariny
|
|
zruste titulok - je na dve veci
Od: zrukynoha2
|
Pridané:
27.4.2014 18:41
btw. vsimli ste si novinku v google maps? daju sa prepinat street view fotesky medzi obdobiami april - jun 2012
|
|
Re: zruste titulok - je na dve veci
Od reg.: Fresco
|
Pridané:
27.4.2014 21:34
chod do pí s googleview, tu sa rieši dôležitá téma nie mapičky či mapôčky či čo.../
|
|
Re: zruste titulok - je na dve veci
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
28.4.2014 13:27
(ma)pičky boli a aj budú vždy takmer tak dôležité ako legislatíva pri sťahovaní warezu ;)
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
27.4.2014 19:32
tak ako, moze si Hollywood vytreit zadnicu, ja tu TV vydrzim dlhsie nezapnut, ako oni potrebuju predat, hociaky brak. Takze kto z koho?
ziadny problem.
|
|
popapulista
Od: BigF
|
Pridané:
27.4.2014 21:30
A vie mi niekto povedat, akym sposobom mi dokazu, ze so nelegalny obsah stahoval prave ja? Mohol to kludne byt skodlivy sw, sused, susedov pes...
|
|
Re: popapulista
Od: Bystrochod
|
Pridané:
27.4.2014 21:37
Dobra sprava: nebudes platit pokutu.
Zla sprava: manzelka/priatelka sa podvadza so susedom a/alebo s jeho psom.
|
|
Re: popapulista
Od: qwerty/z
|
Pridané:
27.4.2014 22:04
predpokladajme ze ideme pokutovat stahovacov... pride sa na to ze sa stahovalo z tvojej IP tak co ti maju co dokazovat?
dokazovat musis ty ze si to nebol a ze pokuta je neopravnena
|
|
Re: popapulista
Od: Neviem
|
Pridané:
27.4.2014 22:24
A ako si taký dôkaz predstavuješ?
Čestné prehlásenie, že som nesťahoval?
Svedectvo ôsmich kamarátov, že som bol v tom čase s nimi v krčme?
Záznam z priemyselnej kamery ako nesťahujem?
|
|
Re: popapulista
Od: qwerty/z
|
Pridané:
27.4.2014 22:51
o aky dokaz pojde je jedno
napr v USA pride za nelegalne stahovanie "faktura" na toho kto plati internetove pripojenie... myslis ze tam niekto vysetruje kto pri tom pc sedel? ak myslis ze ta obvinili nepravom tak to musis dokazat
|
|
Re: popapulista
Od: ...
|
Pridané:
27.4.2014 23:58
Takto to vobec nefunguje ako si myslis. Ak ta z niecoho obvinia, musia ti najskor dokazat vinu, nie aby si dokazoval svoju nevinu. A nech ti pride aj milion faktur nie si povinny nic.
|
|
Re: popapulista
Od: bt5
|
Pridané:
28.4.2014 10:57
Akurát som sa začal zaujímať o Backtrack 5, spolu s 24dB anténou a atheros wifinkou je to ideálny nástroj na beztrestné ťahanie čohokoľvek takmer od kohokoľvek v dosahu. Vďaka Bohu za WEP a WPA2 zo zapnutým WPS-kom...
|
|
Re: popapulista
Od reg.: dusho
|
Pridané:
29.4.2014 8:54
nie som žiadny expert, ale nie je náhodou rozdiel v americkom práve a "tom našom" práve v spôsobe dokazovania viny/neviny? Asi preto tam má právnika aj susedov pes.
|
|
Re: popapulista
Od: jude
|
Pridané:
29.4.2014 11:53
nie, nie - tam je rozdiel v systeme.
tu - rozbijes si drzku, dostanes PN-ku, od poistovni bolestne a nahradu za uslu mzdu (za dobu co si na PN).
v USA dostanes ucet za osterenie a id v pajc.
preto sa sudis s majitelom chodnika, o ktory si si rozbil drzku - aby ti preplatil skody, lebo nezabezpecil chodnik proti moznosti padu.
on dojebe svoju poistovnu, lebho je poisteny, a ta mu skodu uhradi.
preto sa tam kazdy s kazdym sudi, lebo american za nic nemoze, american ma vzdy pravdu a american nerobi chyby - tie vzdy spravil niekto iny (aj ked iny american)...
|
|
Re: popapulista
Od: chuj
|
Pridané:
27.4.2014 22:47
hovori sa tomu prezumpcia NEVINY, nie ty dokazujes ze si niekoho nezavrazdil/nesiahol ten sHIT z uloz.to ale oni ti musia dokazat ze si to preukazatelne bol ty :-P
|
|
Re: popapulista
Od: qwerty/z
|
Pridané:
27.4.2014 22:56
ak dopravna kamera odfoti tvoje auto pri priestupku tak pokuta pride tebe a tiez sa s tebou nikto nenatahuje
|
|
Re: popapulista
Od: ...
|
Pridané:
28.4.2014 0:02
V prvom rade funguje objektivna zodpovednost - u stahovania zatial nie. V druhom rade, dokazat priestupok na ciachovanom pristroji je asi uplne nieco ine ako teoreticke zdanlive mozne a tazko dokazatelne preukazanie, ze si stahoval "nelegalny" obsah z "nelegalneho" zdroja, co zakon nepozna a ani poznat nebude, na zaklade sudneho prikazu, ktorym nikto nebude disponovat, lebo sa tym nikto ani zaoberat nebude a na zaklade informacii od providera, ktore uchovavat nesmie.
|
|
Re: popapulista
Od: qwerty/z
|
Pridané:
28.4.2014 0:53
pockaj toto vlakno zacina predpokladom ze je jasne ze z nejakej ip sa stahovalo nieco nelegalne... ja som sa vyjadroval len k tomu ze nikto potom uz nebude patrat kto realne stahoval
|
|
Re: popapulista
Od: ...
|
Pridané:
28.4.2014 9:04
A ja hovorim, ze je to nespravny predpoklad. Pretoze nech maju tvoju IP, nemaju v rukach nic, pretoze je dost tazke dokazovat ci to dotycny stiahol alebo nie, odkial to stiahol a nie je na uzivatelovi skumat, ci slo o "legalny" alebo "nelegalny" zdroj.
Priklad: za PC sedelo moje dieta (nefunguje objektivna zodpovednost a nie je mojou povinnostou zabezpecit PC tak, aby nahodou dieta aj omylom nieco nespravilo "nelegalne"). Pricom tych 80% BFU to bez profika ani nebude vediet ako zabezpecit.
2. Mozem mat zavireny PC => aj ked pouzivam najnovsi aktualizovany system s antivirom, stat sa to moze a mozem byt aj sucastou botnetu - akou vinou sa na tom podielam? Ziadnou, inak by som potom mohol zalovat vyrobcu OS resp antiviru, ze jeho system/SW stoji za hovno a ja mam teraz opletacky so zakonom.
3. Mozem sam omylom kliknut a dat zrusit - tiez som porusil zakon? Len teoreticky
4. normalne stiahnem a opisal som to vyssie - nikto mi nic nemoze.
|
|
Re: popapulista
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
28.4.2014 11:07
A čo je na tom až také ťažké??
|
|
Re: popapulista
Od: ...
|
Pridané:
28.4.2014 12:05
Naliat maniakovi rozum.
|
|
Re: popapulista
Od: muhehe
|
Pridané:
28.4.2014 11:29
dalsia vec .... maju tvoju IP, na tej IP je ruter s wifi, dnesny standard. Dokaz ze som to bol ja a nie niekto kto sa pripojil z vonka, a obist heslo wifi je haha tema. Vid pripad podvodov s aukro kedy dosli polisi po neakeho bfu cez ktoreho niekto z wifi pekne odrbaval ludi baliky dosli na adresu kde nikto nebyval, bankove konto bolo v tej dobe este zriadene bez zaznamu obcianskeho na vyziadanie klienta, hned nato to mbank zrusil :))) vybavene! vrecka vymastene, ludia smutni, policia vyplestana, dovi dopo palec hore pre sikovneho
|
|
Re: popapulista
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
28.4.2014 11:50
Len na okraj. Za prevádzkovanie vlastného zariadenia, aj Wifi, si zodpovedný v prvom rade Ty.
Tvoja chyba, ak si ho mal nezebezpečené, myslím to zariadenie...
Ale to naozaj len na okraj...
|
|
Re: popapulista
Od reg.: dusho
|
Pridané:
29.4.2014 9:22
Môžeš to podložiť zákonom? Zdá sa mi, že niečo také nie je úplne rozšírené ani za hranicami. V Nemecku musíš mať zaheslovanú WiFi, ale v akom šifrovaní?
Celkovo si myslím, že to je pekná somarina, kým nebude vydávané nejaké oprávnenie na používanie PC po zložení skúšky ako to je napr. v prípade motorového vozidla (čo by bola tiež pekná ...). Vieme ako to je so schopnosťami BFU. Tí sú nebezpeční sami sebe.
Vzniká konflikt starých metód s novými, úradníci pletú bič z hovna (klasicky), kým nepríde nejaký technologický pokrok alebo nevymrú starí mastodonti, ktorí nechcú alebo nevedia zmeniť obchodný model.
|
|
Re: popapulista
Od: mariooo
|
Pridané:
28.4.2014 5:25
Dokazovat musia moju vinu, nie ja svoju nevinu.
|
|
proxy
Od: marecekkkk
|
Pridané:
27.4.2014 21:42
Bezneho cloveka nikto sledovat nebude, jedina moznost ako sa dostat ku konkretnemu stahovacovi je sledovat pripajane IP na host servroch ako napr. Ulozto, share-rapid apod. Aj to by konkretny stahovac musel pouzit svoju domacu pripojku, ak by vysel na susedovej WiFi, verejnej free WiFi tak by na neho nikto neprisiel. Ak by sa aj rozhodol pouzit svoju domacu pripojku stale ma moznost pre stahovanie pouzit prehliadac TOR siete alebo rovno nejaku platenu VPN sluzbu. VPNka by sla pouzit uz aj na torenty. V takom pripade na neho nikto nepride /aspon nie nase organy/ a pre vyssie autority by po par filmoch zaujimavy aj tak nebol.
|
|
Re: proxy
Od: linux-man
|
Pridané:
27.4.2014 21:48
uloz.to a podobne veci - tam si v bezpeci, lebo uzivatel je zodpovedny ako aj za obsah, ktory nahra, ako aj za zdielanie tohto obsahu. a uzivatel prehlasuje, ze je opravneny nielen obsah nahrat, ale aj zdielat.
je to tak na tvoju ochranu, kedze ty nemas ako preverit identitu uzivatela, ktory sa potom stava priamo zodpovedny za vsetko, co tam nahral a za vsetko, co ludia postahovali.
|
|
Re: proxy
Od: T0m@s
|
Pridané:
28.4.2014 8:43
BTW share-rapid RIP
kua mal som tam cez 800GB predplatene :-/
|
|
zakon
Od: ko7llo
|
Pridané:
28.4.2014 8:45
Skor by som prijal zakon ze film alebo serial ktory nieje na nasom trhu legalne dostupny, tak sa moze stiahnut. Timto by prinutilo spolocnosti spristupnit ich nasmu trhu. Takto sa na nas kaslu. Viem to by asi nepreslo lebo by to porusovalo nejake dohody, ale ako napad to nieje spatne.
|
|
Re: zakon
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.4.2014 8:58
treba urobit normalne priame vypalne, ze zaplatis 10€ na IPcku a mozes stahovat co chces. Lebo ti dementi sa nevedia rozhybat a neporobia normalne share servre vlastne aby sme platili im. Tak nech potom neplacu, ze sa nelegalne stahuje, ked nedaju moznost stahvoat legalne.
|
|
kvety uz niekto poslal?
Od reg.: rookie
|
Pridané:
28.4.2014 9:22
kyticu kvetov tomu panovi.. :)
|
|
Re: kvety uz niekto poslal?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
28.4.2014 11:50
Navrhujem zrušiť poslanca.
|
|
a zrazu po rokoch som obciansky politik kotremu vraj nejde po moci
Od: prechadzam zo strany do strany
|
Pridané:
28.4.2014 14:06
Rozhodnutie Sudneho dvoru EU je nadradene nasim zakonom, v praxi to bude tak, ze sice zakon bude platny a ucinny, pri rozhodovani sa bude ignorovat a bude sa postupovat podla rozhodnutia Sudneho dvora ako teraz, cize to je len rybicka na idiotov. Ved Prechazku ma v strane, ten by tu mal vysvetlit ci lacna politicka kampan zacina ako ta Sulikova s mariskou???
|
|
stahovanie
Od: Laviciar
|
Pridané:
28.4.2014 15:35
No uz len toto trapi Slovakov, na miesto toho aby predkladali navrhy krore pomozu Slovensku a jeho ludom, zatazuju NRSR takymito hlupostami. Prochadka a jeho Siet su traposi na n-tu, chcel by som vidiet tych dementov co mu dali hlas.
|
|
Re: stahovanie
Od: chuj
|
Pridané:
28.4.2014 17:35
ja by som chcel vydiet tych dementov co dali hlas ficovy, hrusovskemu, a podobnym zberbam 20 rocnym .... vlastne ich kazdy den skoro na kazdom kroku, niektory sa k tomu ani nechcu priznat cim potvrdzuju svoju chybu
|
|
Ešte stále mi nikto jasne neodpovedal
Od: Wistingher
|
Pridané:
28.4.2014 18:37
Stále samé konšpirácie , ako by na to prišli a nebudu sledovať každého atď. To je snáď každému objektívne premýšľajúcemu človeku jasné.
ALE MôŽEM SI TEDA TERAZ ZADAŤ DO GOOGLU ULOZ.TO a STIAHNUŤ SI SONGY ALEBO ALBUM HUDOBNEHO INTERPRETA ?
|
|
Re: Ešte stále mi nikto jasne neodpovedal
Od: JUDr.
|
Pridané:
28.4.2014 19:27
ano, mozes. a celkom legalne.
lebo kazdy obsah zdielany na uloz.to zdiela osoba, ktora prehlasuje, ze je opravnena tento obsah nielen na uloz.to nahrat, ale ho aj verejne zdielat.
a ty na zaklade tohto prehlasenia mozes povazovat obsah na uloz.to sa legalny.
|
|
Re: Ešte stále mi nikto jasne neodpovedal
Od: chuj
|
Pridané:
28.4.2014 20:01
ja predpokladam ze aj ten na druhej strane toruntu ma pravo sirit to dalej preto to stahujem :)
|
|
Re: Ešte stále mi nikto jasne neodpovedal
Od: Painkiller
|
Pridané:
28.4.2014 21:53
a jak je to so sťahovaním z youtube? do mp3 mám teraz na mysli
|
|
Re: Ešte stále mi nikto jasne neodpovedal
Od: JUDr.
|
Pridané:
29.4.2014 21:30
50/50, podla licencie
CC - ano, kludne...
tl/dr> rob si co chces a ako chces.
standardna youtube licencia - nie a basta!
sleduj si co chces a ako chces ale! pouzivaj k tomu len prostriedky, ktore ti da YT k dispozicii - a tieto nesmies menit a ani pozmenovat ich funkcnost :D
a jo - nemas pravo si nic stiahnut, dokial nemas niekde link oznaceny ako <download>. a tak isto nemas pravo kopirovat, reprodukovat, distribuovat, vysielat, licencovat, predavat obsah na yt.
|
|
nacotahat
Od: dtnl
|
Pridané:
28.4.2014 19:33
na ioutube je vsetko zadarmo
|
|
buzeranti
Od: dmwtja
|
Pridané:
28.4.2014 19:42
hmmm...je to zaujimave sledovat,ako si kazdy stat buzeruje svoje ovecky po svojom o)
|
|
sdfsd
Od: vdssdf
|
Pridané:
28.4.2014 21:29
konečne aspoň niekto dostal rozum! nech mu to výjde. Nech skape cela EU aj s ich kolegami z Americkej vlády (áno, viem že o Americkej vláde teraz nie je reč ale je to taká istá mafia jak EU). Banda debilov žvaniacich o slobode, prinášajúcich diktatúru a väzenie.
|
|
hudba
Od: sdf
|
Pridané:
28.4.2014 21:51
mimochodom pri filmoch a seriáloch mi to ani nevadí, film si kludne nájdem aj na nete a málokedy filmy pozerávam. Ale hudbu? do hudby nech sa neserú. Buzeranti
|
|
piratstvo
Od: gfjff
|
Pridané:
29.4.2014 8:18
Tak také kraviny môžu napísať iba retardi čo do problému nevidia a obhajujú si iba svoje záujmy ako si ukradnúť film z netu.
|
|
Dúfam, že mu to vyjde
Od: shocked
|
Pridané:
18.7.2014 16:56
Ja len dúfam, že mesiace neustáleho strachu z downloadu sa skončia. A my, obyčajní ľudia budeme môcť znovu sťahovať filmy bez trestu.
|