|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nesuhlas
Od: bernard
|
Pridané:
16.4.2014 9:23
nech mi nikto nevravi, ze seznam (ktory raz za cas pouzivam) je lepsi ako google/gmail.
|
|
Re: nesuhlas
Od: ...
|
Pridané:
16.4.2014 9:38
Zalezi co hladas, napr. take zbozi.cz ti da viac info na potencionalne predajne ako 150 stran google vysledkov.
|
|
Re: nesuhlas
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
16.4.2014 10:28
ten IT svet je fakt zvlastny ... tu vobec neplatia pravidla ako v beznom svete, ze vyrobim tehlu a predam, vyrobim dalsiu ... softver sa vyrobi raz, licencia sa predava nespocetne krat bez dalsich nakladov, ti co ryzuju investuju do zdokonalenia a automaticky ziskavaju vyhodne pozicie na trhu. prijmami rastie ich sila, az kym poskytovanymi sluzbami nepohltia takmer vsetky male firmy, ktore nestihaju drzat krok.
zaujimavy je napr. Microsoft, uvolni Office 2007 za 200e , do verzie 2010 prida pdf editor, opat predava za 200e, 2013 rozsiri o cloud, opat predava za 200e . Napr. bezny developer android app uvolni soft, predava licencie a aktualizacie ma kazdy v tom.
|
|
Re: nesuhlas
Od: pica-cecky
|
Pridané:
16.4.2014 11:33
hej? a vies kolko $ islo do vyvoja? vies kolko $ ide do podpory? a kolko $ do marketingu?
pre tvoje info - len vyvoj a marketing GTA 5 stal hodne cez 250.000.000 USD.
a bezny app developer pre droida to ma na salame. nieco napise, podpora ziadna, update podla nalady...
|
|
Re: nesuhlas
Od: podla nalady...
|
Pridané:
16.4.2014 11:49
ano mas pravdu.. stal 250mega (z toho polovica na reklamu) ale to neznamena ze to tolko stat musi.. kludne sa to dalo spravit za zlomok ceny... ja ked si chcem dat dajme tomu postavit dom tak ma moze stat 100k ale ked velmi chcem tak kludne mozem dat aj 10mega.. budu mi to sice robit ti isty ludia a za tie iste prachy (100k) ale je tam 5 dalsich medziclankov ktore urcite nechcu zarobit menej ako ten co to stavia..
dnesny svet je zvrhly a je len otazkou casu kym to cele na takychto veciach nepadne..
|
|
Re: nesuhlas
Od: pica-cecky
|
Pridané:
16.4.2014 13:38
jasne :)
aplikacia tvojej logiky: ty tiez nemusis robit za 1.5-2K eur, kludne ti staci na vyplatu aj dvacka. ked niektore krajiny mozu z toho vyzit, kludne mozes aj ty.
lebo, da sa to za menej.
alebo, preco ta vlastne platit - radsej tvoju vyplatu venovat statu.
beztak si len zbytocny medziclanok v statnej danovej masinerii.
|
|
Re: nesuhlas
Od: gfdgad
|
Pridané:
16.4.2014 13:48
najmudrejsi po einsteinovy
|
|
Re: nesuhlas
Od: podla nalady...
|
Pridané:
16.4.2014 19:32
nerad sa chvalim sam ale od druheho to potesi.. diky ;)
|
|
Re: nesuhlas
Od: dagi194
|
Pridané:
17.4.2014 8:13
to vyes, tolko pokori, najchitrejsi az po einsteinovy
|
|
Re: nesuhlas
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.4.2014 12:32
GTA5 stalo tolko lebo povedali ze tolko to stalo. Videl si ten rozpocet? Kolko poloziek a vysky sum su pravnene? A z tych 250M slo 150 na reklamy, reklamy niesu opravnene polozky. To nech si platia zo zisku a odmeny tiez.
|
|
Re: nesuhlas
Od: pica-cecky
|
Pridané:
16.4.2014 13:15
jasne, genius - a ako sa bude generovat zisk, ked nedostanu dobre zaplatene? to si nejako nedomyslel.
a reklama je opravnena - dokial o tebe nevedia, nebude nikto kupovat tvoj produkt. a dokial sa nepredas, nebudes mat zisk. a bez zisku si v riti :)
alebo inak: ty tiez robis v robote len preto, ze tvoja vyplata ti prevysi vsetky naklady (cas, doprava, etc.) o sumu, ktoru povazujes vzhladom na charakter tvojej prace a pracovny vykon za dostatocnu.
a dostal si sa do tej roboty len preto, ze si si spravil reklamu (poslal cv a spravil pr - aka ukecal hrm...)
alebo mas stale na vec iny nazor?
|
|
Re: nesuhlas
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.4.2014 13:43
minule som tu pisal, ako Tiahne2 stal 280M ecok. Ak das rovnitko medzi TOP superpocitacom a dakou blbou hrou a povies, ze hra sa kludne vyrovna pociacu, tak sa nemame o com bavit. Ta suma je prudko premrstena neopravnenymi vydavkami, ako sk dialnice.
|
|
Re: nesuhlas
Od: pica-cecky
|
Pridané:
16.4.2014 13:55
gta v > superpocitac
za prvych par dni zarobila 1G USD, z coho by sa (po odratani nakladov) dali postavit take pocitace 2, a este by ti aj ostalo par drobnych na dochodok.
|
|
Re: nesuhlas
Od: ...
|
Pridané:
16.4.2014 15:48
Pochopim skratku 10k € 100M €, ale dopici 1G € ? to ti bolo zatazko napisat 1mld?
|
|
Re: nesuhlas
Od: pica-cecky
|
Pridané:
16.4.2014 21:25
efektivita
G vs mld - 1 vs 3 pismena - 66% uspora miesta
G vs mld - 2 vs 3 klavesy - 33% uspora namahy
celkovo je napisat G namiesto mld 50% efektivnejsie :D
|
|
Re: nesuhlas
Od: naivko
|
Pridané:
16.4.2014 21:28
hej a kym to vysvetlis je dalsich x pismen, čo ja vlastne v konecnom dosledku x krat neefektivnejsie
|
|
Re: nesuhlas
Od: pica-cecky
|
Pridané:
16.4.2014 21:35
ked niekto nechape, treba mu veci vysvetlit. to nie je o efektivite, to je o vychove, moralke a dobrych vztahoch :D
ps: dufam, ze tu este nie sme taki kokoti, aby sme niekoho, kto nieco nechape, odbili vetou: "vygooli si" alebo "nastuduj si sam"
|
|
Re: nesuhlas
Od reg.: gandor
|
Pridané:
16.4.2014 16:30
Zelezo je vo vseobecnosti lacnejsie ako ludska praca. Preto maju dnes popularitu jazyky ako Ruby, Python, PHP atd a JSI sa pouziva skvor vynimocne...
Preto cena najdrahsich pocitacov by logicky mala byt nizsia ako cena najdrahsich hier...
|
|
Re: nesuhlas
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
16.4.2014 10:32
dalsi pruser je open source. aj ked sa zda, ze pomaha malym firmam,skor im to stazuje a naopak ubera na konkurencieschopnosti pred velkymi. preco? pretoze firma kt. ma 200 ludi, vyhradi 10-tich aby cez opensource poskytovali sluzby moznej konkurencie zadara (vyvoj urobia nadsenci) a konkurencia tak upadne. bez konkutencie nie je zdravy trh.
ok, povieme si - naco vyrabat koleso, alebo ved zober opensource a vyuzivaj ho. to je sice pekne, ale nezdravy model je napr.vidiet na weboch: trh je prplneny firmami, ktore v podstate nerobia iba nainstaluju CMS , dotiahnu sablonu a bud predaju statu za 20000eur, alebo to predavaju za 200-300e "aby bolo na pivo" . takto vlastne oberaju o pracu firmy, ktore by to potiahli dalej, ak by bolo dost prijmov na preinvestovanie
|
|
Re: nesuhlas
Od: Hroch_asd
|
Pridané:
16.4.2014 11:01
Ja som sa natrapil celkom dost s Drupalom, aby som ho dostal do finalnej podoby a urcite sa mi to viacnasobne neoplatilo. Pokial ma firma znamu predstavu o vyzore a co ma byt kde, musi sa to sprevadzkovat separatne a nemozno pouzit hotove CMS s rozlozenim prvkov, filtrov, views, standardny template a pod ... Ale mas pravdu v tom, ze sa to robi. Nezabudajme ale na naslednu udrzbu webov formou aktualizacii a riesenie problemov po aktualizaciach :D. Ani to nie je zadarmo, aj ked si to zakaznici myslia.
|
|
Re: nesuhlas
Od: quix_
|
Pridané:
16.4.2014 11:03
2 cast - ak niekto uvolni kod pod bsd licenciou asi ma na to dvovod, ci uz kompatibilitu s proprietarnymi rieseniami, do ktorych to chce pouzivat, pripadne aby sa mohlo do vyvoja zapojit viac firiem, ktore mozu mat problem so slobobnejsou licenciou(alebo "slobodnejsou" ako chcete).
nik ludi nenuti vyvyjat softver pod slobodnou licenciou. vsetci sme slobodni a je to kazdeho vlastne rozhodnutie. takze tvoje zamyslenie je uplne ale uplne zbytocne.
chlapi fixnite si tu dlzu komentarov lebo ma porazi
|
|
Re: nesuhlas
Od: quix_
|
Pridané:
16.4.2014 11:04
sora to nemalo ist k tomu komentaru. je to nejake rozmrdane
|
|
Re: nesuhlas
Od: asdsdasasd
|
Pridané:
16.4.2014 14:11
ja si myslim prave opak, ze open source je to najlepsie riesenie pre firmu ak uvazujeme ze zaplatime za support
1,mesacne naklady za support mozeme dat do uctovnicta
2,support vyriesi hned vsetky problemy
tymto vytvareme zdravu konkornciu a kvalitnejsie sluzby
+ nenastavaju problemy plynuce z monopolneho postavania ako to je pri sluzbach microsoftu
|
|
Re: nesuhlas
Od: pica-cecky
|
Pridané:
16.4.2014 14:23
cili, ak ta dobre chapem:
pouzivam open source, do ktoreho kazdy vidi,
>neplatim zan
nizsia produktivita, lebo nic nejde poriadne,
do systemu sa kadekto serie a privela expertov pojebe aj zeleznu gulu,
>platim si support,
support mi pomaha.
:
pouzivam closed source
>za ktory si zaplatim a kde mam istotu dobre vykonanej prace,
som produktivnejsi,
do systemu pridavaju veci len zaskoleni profesionali,
>v cene mam support
support je povinny riesit moje kriticke poziadavky do 1 min odpoved, do 3 minut navrh riesenia, do 5 minut vyriesit zalezitost, do 10 min odoslat report, co bolo vo veci.
|
|
Re: nesuhlas
Od: chapem
|
Pridané:
16.4.2014 19:31
neviem kde zijes ty.. ale v "mojom" svete to takto nefunguje...
mam par ziadosti otvorenych uz doooost dlhu dobu.. keby to bol open source tam by som si to uz davno vyriesil sam..
a to ze do open source prispieva kadekto nieje pravda.. prechadza to dost prisnymi kontrolami
|
|
Re: nesuhlas
Od: pica-cecky
|
Pridané:
16.4.2014 21:22
ano, a prave pre tie kontroly tu mame pruser s openssl. a presne pre tie iste kontroly je zo vsetkych linuxovych masin s jadrom 2.6 jeden masivny botnet.
kontrola je dobra len vtedy, ked je nezavisla na ludoch. a ked je vysledok ciernobiely.
kod zialbohu kontoluju ludia - ludia nefunguju 100% a su schopni vnimat odtiene sedej. co je dost na <>
|
|
Re: nesuhlas
Od: davaj
|
Pridané:
16.4.2014 23:20
Zdroj informácie o tom botnete by nebol?
Je nudné čítať od teba stále dokola, že open source môže obsahovať čokoľvek a closed source je príma, pričom skutočnosť je úplne iná.
Už by si si konečne mohol dať vyhľadať kľúčové slová
Windows OR Adobe critical security bug
|
|
Re: nesuhlas
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
16.4.2014 10:36
mozno nebudete tuná suhlasit s mojim pohladom tak napiste pre/proti lebo ma to fakt zaujima. priklad s webmi bol samozrejme priklad, ono to je rovnako v mnohych dalsich oblastiach /podla mna/ .
open source je samozrejme fajn , ale v kapitalistickom svete by u hmotnych veci bolo nerealne napr. postavit dom a pozemok dat zadarmo :) takze vsetko co fici na Op.Src by malo byt podla mna verejne dostupne, aj sluzby, ktore sa vdaka tomu poskytuju. takto to iba zneuzivaju chrapuni na svoje ciele
|
|
Re: nesuhlas
Od: quix_
|
Pridané:
16.4.2014 11:02
ah nechcem ta urazat ale ty si taky zbludily ze ani nevies ci si alebo si bol alebo budes potom co nie si vcera tak ako zajtra.
zase raz porovnavas open-source softver s hmotnymi statkami. to je prva hlupost. pri vyvoji softveru ktory je uvolneny pod slobodnou licenciou sa najviac oplati model, aj ked to asi nebudes vediet pochopit, pri ktorom spolupracujes s konkurenciou. k dalsim hlupostiam v prispevkoch vyssie sa mi ani nechce vyjadrovat ale skusim tak aby som sa nenasieral zbytocne.
ta strasidelna zla "velka firma" v pripade, ze slobodny softver, bude mat smolu ak ju vyvojari uvolnia pod napriklad AGPL/GPL 3. je to viralna licencia a pri agpl este aj pouzivatel webovej sluzby moze ziadat zdrojak sluzby ktoru vyuziva. tato licencia pre mnohych nevyhovuje prave z dovodu, ze je velmi restriktivna a chrani hlavne pouzivatelov ale v istom smere aj tie zmienovane mensie softverove firmy.
|
|
Re: nesuhlas
Od: quix_
|
Pridané:
16.4.2014 11:04
2 cast - ak niekto uvolni kod pod bsd licenciou asi ma na to dvovod, ci uz kompatibilitu s proprietarnymi rieseniami, do ktorych to chce pouzivat, pripadne aby sa mohlo do vyvoja zapojit viac firiem, ktore mozu mat problem so slobobnejsou licenciou(alebo "slobodnejsou" ako chcete).
nik ludi nenuti vyvyjat softver pod slobodnou licenciou. vsetci sme slobodni a je to kazdeho vlastne rozhodnutie. takze tvoje zamyslenie je uplne ale uplne zbytocne.
chlapi fixnite si tu dlzku komentarov lebo ma porazi.
|
|
Re: nesuhlas
Od: pepezBE
|
Pridané:
16.4.2014 11:10
V podstate mas pravdu...ale stale vravim, dopyt-ponuka je najlepsia regulacia trhu pokial trh nie je uplne dej**kany
...to ze je trh presyteny je druha vec, to je ale na dlhsie. Taka cina a vseobecne globalny trh sposobuje taketo anomolie ked ludia mozu pracovat "zadarma".
...nic nie je zadarmo...
...ten kto participuje v open source musi mat tiez nejaky zdroj prijmu, proste nieco jest musis,spat, obliekat atd.. a teda dotuje open source.
|
|
Re: nesuhlas
Od reg.: illon
|
Pridané:
16.4.2014 20:09
Odpoviem ti v jednoduchosti.
Príklad s webmi. Mal som firmu, platil som ľudí, ktorí pre mňa vyvíjali nejaké webové veci. Žiaľ sme na Slovensku a ľuďom nestačil plat (plus mali odmenu na zisku), ale poza môj chrbát predávali vyvinuté veci. A čo s tým spravíš? Potom prišla doba webov za 30€ a ľuďom to stačilo a stačí. Tak si teraz aj robím weby sám na dostupných CMS a ja aj moji zákazníci sú spokojný. Taká je jednoducho doba a treba sa prispôsobiť. Ak je nejaký projekt na ktorý nestačím, odporučím niekoho, kto zákazníkovi dokáže splniť požiadavky.
|
|
Re: nesuhlas
Od reg.: illon
|
Pridané:
16.4.2014 20:20
A ešte k open source a Google. Môj názor je, že open source je super vec, napr. Open(Libre) Office a Office 80% ľuďom stačí Open Office a nepotrebujú nič viac. Ak chcem a páči sa mi to môžem prispieť a pomôcť vývojárom. Ďalej odt, odx ... je štandardizovaný formát a otvorím ho v hociktorej verzii Open Office, čo pre doc, xls a už vôbec nie xdoc neplatí. Prečo ma niekto núti kupovať si Office. Tak isto linux. Všetci ho zatracovali a teraz ho má 40% SK populácie dennodenne v rukách je to len o reklame a keďže open source produkty tých peňazí na reklamu až tak veľa nemajú, máme tu Microsoft a Apple, ktorím asi radi platíte predražené produkty.
|
|
Re: nesuhlas
Od reg.: illon
|
Pridané:
16.4.2014 20:21
No a čo sa Google týka, nechápem prečo by nemohol zvýhodniť svoje produkty, aj v časopise sa sťažujete, že si dáva sám sebe reklamu na predplatné a čo bude v budúcom čísle? Google žije viac menej z reklamy a ak by sa firmám tento model nepáčil neplatili by si u nich reklamu. Alebo inak, prečo sa sťažuje Seznam, však na Českom trhu pôsobia roky a keď sú tak super, prečo nie sú jednotkou na Českom trhu. Alebo je problém niekde inde? Táto sťažnosť je presne taká istá blbosť ako, že Apple vymyslel tablet.
|
|
Re: nesuhlas
Od: Scorpio111
|
Pridané:
16.4.2014 9:40
Ak sa nemylim bola nejaka statistika ze v Cechach je pouzivanejsi ako google...
|
|
Re: nesuhlas
Od: Trololo
|
Pridané:
16.4.2014 10:10
V jeho otazke nebola ani zmienka o pouzivanosti. Skor bola koncipovana na search engine a relevantnost vysledkov vyhladavania ...
|
|
Re: nesuhlas
Od: netload
|
Pridané:
16.4.2014 11:00
demencia, svoje produkty nemôžu uprednostňovať keď je to free riešenie za ktoré sa neplatí? Rly? Kde sme. Nikto nenúti používať google, nech si idú na yahoo.. Dominantné riešenie ktoré ich nebodaj poškodzuje nie :D Made my day :)
|
|
GoogleMaps
Od: antharmann
|
Pridané:
16.4.2014 9:30
Kusok offtopic, ale Google Maps maju nove tohtorocne satelitne snimky, pozeral som teraz BB + okolite dediny.
|
|
Re: GoogleMaps
Od: provkátor
|
Pridané:
16.4.2014 9:41
Vieme. A kvalitatívne sú o ničom. Celé je to do modra a nejak divno nasnímkované, akoby dolu hlavou. Aspoň tuná v TN kraji.
|
|
Re: GoogleMaps
Od: Speedmeter Merania
|
Pridané:
16.4.2014 10:17
A Vrútky sú stále pod mrakom kde nič nevidno
|
|
Re: GoogleMaps
Od: Koka kola
|
Pridané:
16.4.2014 11:02
Vo vrutkach skapal jedine pes, takze oblaciky potesia
|
|
Re: GoogleMaps
Od: ffffffffffffffffffffffffffff
|
Pridané:
16.4.2014 11:08
Foto Presova boli robene asi tiez pocas noci, inak si tu hrozu neviem vysvetlit.
|
|
Re: GoogleMaps
Od: phx
|
Pridané:
16.4.2014 12:46
omg, to si snad robia srandu
|
|
Re: GoogleMaps
Od: blazzter
|
Pridané:
16.4.2014 13:24
kezmarok stale nic, nevidno ani lidl ani kaufland ani tesco ;(
|
|
cryin looza
Od: killer looza
|
Pridané:
16.4.2014 9:37
Neplacte deti... Osprostené
|
|
sťažnosti
Od: provokátor
|
Pridané:
16.4.2014 9:39
O čo im vlastne ide??? Veď Seznam je tam dominantný, to im je málo?! A určite si nemyslím, že Seznam je lepší, než gúgel, aj keď je to vec názoru. Ja som email na sezname už dáávno zrušil, pretože to nechodilo dobre a chodili mi tam samé spamy a sračky.
|
|
Re: sťažnosti
Od: fiko nevolik
|
Pridané:
16.4.2014 10:02
ide o to ze ked das do google hladat nieco, tak ti to automaticky ponukne aj tovar od google.
u nas na slovensku taka firucka este nie je, ale v australii to frci
|
|
Re: sťažnosti
Od: rouen
|
Pridané:
16.4.2014 11:00
ide im o to, o co ide kazdej firme neschopnej konkurovat technologickou inovaciou a pridanou hodnotou pre spotrebitela - obmedzit konkurenciu a zabezpecit si tak prijem pomocou pravnikov a lobbistov
|
|
monopol
Od reg.: 1000Sk
|
Pridané:
16.4.2014 9:41
no ja neviem, ale mne pripada spravne, ked firma preferuje svoje veci, hoci je Google monopol... ved ludia sa mozu rozhodnut, ci radsej nepouziju Bing, DuckDuckGo alebo Seznam, ci cokolvek ine...
|
|
Re: monopol
Od: Vydierač1
|
Pridané:
16.4.2014 11:09
Samozrejme ze mozu, ale kolko debilkov osprostenych gmailom, gmaps, gearthom, gdiskom, gdocsmi, g+, androidom, tycinkami kitkat nakupi rovnako vec radsej od konkurencie googlu? Google je piča, likviduje firmy, brzdi pokrok, dementizuje narod na globalnej urovni.
|
|
Re: monopol
Od: niekto koho nepoznas
|
Pridané:
16.4.2014 13:24
Teraz neviem ci si si toho rano dal prilis vela alebo nie dost.
|
|
Re: monopol
Od: fffdfdsfa
|
Pridané:
16.4.2014 13:41
je to smutne ale typek ma pravdu
|
|
Re: monopol
Od: pica-cecky
|
Pridané:
16.4.2014 13:59
kokot ma a nie pravdu - len sa mrachce, ze neschopni to maju oproti gigantu tazsie.
a nie, google nikoho neodrovnava - google si vybera tych najlepsich a tych aj podporuje :)
|
|
Re: monopol
Od: Djdjddd
|
Pridané:
16.4.2014 14:39
Tebe jebe.
|
|
Re: monopol
Od: rytmauuuuuuuuuuus
|
Pridané:
16.4.2014 15:22
http://dopice.sk/9av
|
|
Re: monopol
Od: hlsdhklfajsfhl
|
Pridané:
17.4.2014 11:04
Aká pravda, no to už mi je teda kokotizmus keď nemôžem svoju firmu uprednostniť...
|
|
google snimky
Od: jacdddddddddd
|
Pridané:
16.4.2014 9:42
snimky nie su tohto rocne ... ale cca rocne nakolko pred rokom sa zacal stavat u nas dom a este na snimke nie je ...
|
|
Nechapem
Od: Scorpio111
|
Pridané:
16.4.2014 9:44
Ja tomuto trocha nechapem... to iste napr. browsery vo Windows. Ja si nieco vyrobim, vytvorim, tak co sa mi kto ma starat do toho co si tam ja dam. Preco tam mam pchat cudzie produkty? Ak su take uzasne tak si ich ludia daju sami. Ale preco ja mam s tym stracat SVOJ cas? Co ja viem, vyrabam auta, tak si nejaky maly vyrobca povie ze preco neponukam aj jeho spojku? Preco tam pcham nasilu svoju? TOTO mi pride na hlavu.
To ze ma pouziva vacsina ludi nie je moja chyba, je to chyba tej konkurencie, ze sa nevie dostatocne zviditelnit, nech robia osvetu, marketing. Ci sa mylim?
|
|
Re: Nechapem
Od: dadawda
|
Pridané:
16.4.2014 10:27
to mas ako v prirode pre male veci plati ina fyzika ako na velke :D
|
|
Re: Nechapem
Od: 345345
|
Pridané:
16.4.2014 10:28
mylis sa a porovnavas neporovnatelne.
|
|
Re: Nechapem
Od: Scorpio111
|
Pridané:
16.4.2014 10:35
Tak tomu uz teda rozumiem, vdaka ze si mi to tak osvetlil. Mam teraz pocit skutocneho osvietenia.
|
|
Re: Nechapem
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.4.2014 10:51
1. odkedy ma google webshop ako mall?
2. keby google mal webshop ako mall, preco by vyhladavac google dal ich webshop vyssie ako svoj vlastny?
3. na to aby si bol na vyssom mieste si treba priplatit, ale to plati pre vsetkych rovnako, ze napriklad aj pre alzu...
4. tuto "zalobu" treba zmiest zo stola, google nema rovnaky produkt a mall ak chce moze si zaplatit aby bol na uplne prvom mieste.
|
|
Re: Nechapem
Od: AlbHert
|
Pridané:
16.4.2014 17:17
nie je to zaloba ale staznost. Tak ci tak je to uplna blbost z dovodov ktore uvadzas
|
|
XP problem
Od: wizz_X
|
Pridané:
16.4.2014 9:50
Nemate problem s Win XP? 3 PC sa mi tvaria akoby zamrzol explorer.exe stalo sa to cca v rovnaky cas na vsetkuch PC.
|
|
Re: XP problem
Od: Scorpio111
|
Pridané:
16.4.2014 9:52
Kur*itko od MS sa aktivovalo po konci podpory...
|
|
Re: XP problem
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.4.2014 10:47
nie.
|
|
Re: XP problem
Od: ...
|
Pridané:
16.4.2014 10:57
nemal si ho zasrat poslednymi aktualizaciami - tie som uz radsej vypol hned po avizovani tych sraciek s vyskakovacimi oknami.
Ale padal mi explorer vtedy, ked si idem pustit film a chudak nezvlada kapacitu na disku- ked pouzijem commandera, tak sa nic nestane.
|
|
Re: XP problem
Od: klávesnice
|
Pridané:
16.4.2014 11:14
Padá ti to kvôli inému problému, pri označení video súboru alebo otvorení adresára a video súbormi chce systém vytvárať náhlady pre jednotlivé videa, pokiaľ tam máš starší codecpack tak to zvykne blbnut a zhodí Explorer.exe. Odinstaluj starý codecpack, daj si novší. To že si ideš prehrávať video v VLC alebo inom prehrávači ktorý má vlastné filtre /kodeky s tým nič nemá...
|
|
Re: XP problem
Od: ...
|
Pridané:
16.4.2014 12:52
kodek najnovsi - jednoducho nezvlada preplneny disk a nahlady nemam - mam len ikony a napriek "rovnakemu" zobrazeniu v tcmd mi nezhodi explorer, kdezto cez okna ano.
|
|
Re: XP problem
Od: Wizz_X
|
Pridané:
16.4.2014 13:57
Len pre info. Neboli to sukromne PC ale firemne. Problem bol v System Center Endpoint Protection ked po poslednej aktualizacii zatazil MsMPeng.exe procesor na 100%.
Problem zatial vyrieseny odstavenim antivirusu.
Ale ako spominal ktosi vyssie, MS aktivoval kurvitko a tlaci nas kupit novsi HSW/HW.
|
|
......
Od: palič
|
Pridané:
16.4.2014 10:28
Mne sa páčil Google vo svojich začiatkoch. Jednoduché, čisté, prehľadné stránky bez hromady zbytočností, výsledky neboli kurvené cenzúrami a požiadavkami kde-koho a vôbec bol ten svet dáky krajší :)
|
|
Re: ......
Od reg.: michal6103
|
Pridané:
16.4.2014 10:57
aj mne bolo na strednej skole super
|
|
Re: ......
Od: santa santa
|
Pridané:
16.4.2014 14:47
Kurva, ani nehovor. Ale poviem ti ,na vyske je este 3 x tak dobre! :D
|
|
Re: ......
Od: ...
|
Pridané:
16.4.2014 22:09
Az do zistenia, ze ti je uplne nahovno.
|
|
Re: ......
Od: AlbHert
|
Pridané:
16.4.2014 17:18
starnes :)
|
|
Re: ......
Od: XindlX.
|
Pridané:
16.4.2014 19:17
CHTĚL JSI BÝT COOL, být boží
BÝT SUPERSTAR a nehorázně slavnej
CÍTIT SE IN, jako boss
A MÍT VŠEHO DOST
BÝT NEJ
JENŽE JSI COOL v plotě
JSI SUPERSTAR a stárneš dál den za dnem
CÍTÍŠ SE INvence prost
A MÁŠ VŠEHO DOST
JSEŠ NEJspíš na dně
|
|
kvety
Od: lololol
|
Pridané:
16.4.2014 12:08
stazujme sa uz teda na google vsetci :)
|
|
problem?
Od reg.: DakuHonoo
|
Pridané:
16.4.2014 14:54
a kde je problém? tak nech si google vyhradí hneď pod vyhľadávacím boxom nejaký priestor kde bude dole pekne aj s logom niečo ako "powered by Google" a nejak to vyznačí oproti ostatným službám, rámčekom trebárz
|
|
......
Od: rofl.
|
Pridané:
16.4.2014 14:57
"Google v uplynulých mesiacoch viackrát ako riešenie ponúkol zmeny vo svojom vyhľadávači, najmä zobrazenie výsledkov konkurenčných služieb vedľa svojich výsledkov."
Nie nie milý Google, čo takto tú vetičku obrátiť a výsledky svojich služieb zobrazovať vedľa konkurenčných výsledkov? To už sa akosi nepozdáva však? Tak prečo by sa malo pozdávať konkurentom? :-)
|