neprihlásený Piatok, 22. novembra 2024, dnes má meniny Cecília
Elektromobily v EÚ budú povinne vydávať umelý hluk

Značky: elektromobilylegislatívanové technológieautomobily

DSL.sk, 6.4.2014


Európsky parlament na svojom tohtotýždňovom zasadnutí v druhom čítaní podporil návrh zmien existujúcej legislatívy v oblasti regulácie hluku automobilov.

Nové pravidlá znižujú maximálnu úroveň povoleného hluku pre automobily so spaľovacími motormi a zároveň zavádzajú povinné vydávanie hluku elektromobilmi a hybridmi za účelom upozornenia chodcov a ďalších účastníkov cestnej premávky.

Elektromobily, ktoré sú často pri nízkych rýchlostiach nehlučné až takmer tiché, môžu predstavovať riziko pre chodcov, najmä pre zrakovo postihnutých ale tiež pre ďalšie zraniteľnejšie skupiny.

Vo viacerých krajinách sa preto v súčasnosti prijíma legislatíva, podľa ktorej elektromobily budú musieť na seba pri nízkych rýchlostiach upozorňovať umelým hlukom. Návrh európskej legislatívy z roku 2011 pôvodne len upravoval parametre takého systému generovania hluku označeného Acoustic Vehicle Alerting System, AVAS, v prípade, že je vo vozidle prítomný.

V podobe schválenej Európskym parlamentom, ktorú zatiaľ neformálne odsúhlasila aj Rada EÚ, sa s ním počíta povinne vo všetkých nových typoch elektromobilov a hybridov od 1. júla 2019 a v úplne všetkých od júla 2021.

Pôvodný návrh EK počítal s vyžadovaním generovania hluku minimálne len do rýchlosti 20 km/h a pri cúvaní a zároveň umožňoval vodičovi dočasne generovanie hluku vypnúť. Schválená podoba nedefinuje presné parametre povinného AVAS, nové podmienky má Európska komisia vypracovať do júla 2017.

Nová regulácia tiež výrazne znižuje maximálny povolený hluk automobilov so spaľovacími motormi, pričom sprísnené limity zavedie postupne od júla 2016, 2020 a 2026. Kým pre osobné automobily je v súčasnosti povolený hluk maximálne 74 dB, od 2016 to bude u nových typov 70 dB a od 2026 to bude 68 dB. U kamiónov sa maximálny povolený hluk zníži z 81 dB na 79 dB.

Zároveň pre testovanie dosahovaného hluku sa bude využívať nová metodika, ktorá by mala vernejšie odrážať reálnu úroveň hluku v zastavaných lokalitách.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Linux v ďalšej verzii vyradí súborový systém Reiser
Odštartovaná výroba flash pamäte s 321 vrstvami
Apple má prvýkrát použiť vlastný 5G modem v iPhone v marci
Linux dostáva podporu veľkokapacitných pamäťových SDUC kariet
USA požadujú, aby Google predal Chrome a potenciálne aj Android


inzercia



Diskusia:
                               
 

To by bolo aby konečne jazdili tiché nehučiace autá... auto v ktorom by som konečne počul aj autorádio bez toho aby som ho musel dať naplno čo nepočujem cez ten hnusne hlučný motor.
Tak to teda nie!
Odpovedať Známka: 4.6 Hodnotiť:
 

A dopadne to podobne ako trapné BMW kde ich M-kova rada púšťa vnútri z reprákov umelý syntetický zvuk vrčiaceho motora :D
Odpovedať Známka: 8.4 Hodnotiť:
 

Na toto si ako prisiel prosimta? mam M3 2013 a toto je pre mna novinka.. nepomylil si to s tym ked doma hras need for speed?
Odpovedať Známka: -6.1 Hodnotiť:
 

Ma pravdu v M5 F10 je taka funkcia. Ale tak myslim, ze motor pocut aj tak dost dobre. V8 neumlcis.
Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

bmw nie je trápne + tento sposob pouziva viac znaciek (prave z nemecka, aj iné)
Odpovedať Známka: -5.3 Hodnotiť:
 

BMW je trápne a aj zostane. Sú namyslený.
Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

To, ze tuto znacku vyuzivaju vacsinou vagabundi, aby si este viac zvysili svoje nadpriemerne ego, nemusi znamenat, ze BMW je trapne. Nahodou, je to slusne auto, len majitelia robia z neho SedlačKár...
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

hudbu si vychutnas aj v hluku, teda staci system na tlmenie hluku v urcitych frekvenciach, takze ten zvuk, ktory to auto bude vydavat, urcite nebude vo vnutri nijako hlasno pocut, ked vobec....
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj to je pravda. Ale v niečom je trápne. Napríklad v 11-tich možnostiach nastavenia prevodovky. WTF?? Ja chcem spojku a riadnu šaltpáku
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

No ty chces to no. Aj tak na to nemas tak si kup to co chces ty. Ja nemam nic proti automatu... Je to lepsie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dieselové M-ka to naozaj robia...:(
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

aj Octavia RS diesel..
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Aj seat to má napr v Leone FR 1.8TSI a nazval to sound actor
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

A co vymyslia, ked je nikto slepy a aj hluchy?
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Taky clovek asi sotva chodi niekam sam...
Odpovedať Známka: -0.8 Hodnotiť:
 

Tak neviem, ja takých stretávam denno-denne, a nie jedného...
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

ja uz berem tieto lieky
http://dopice.sk/93d
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Byt na tvojom mieste tak neverim vsetkemu co vidim vo videach a tomu chlapovi co predvadzal tu pilulku uz vobec nie. V 32. sekunde pri detaile jeho prstov ked drzi tu pilulku je jasne vidiet ze ma nechtovu plesen na ukazovaku pravej ruky, od neho by som si nekupil ani cmulacie pilulky proti bolesti hrdla.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

to bol slaby pokus o vtip alebo si vol, ale nevylucujem ani obe moznosti ze su pravdou. To video je vtip, a to co si povedal ty bol zrejme pokus o vtip.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked je 'nikto' slepy a hluchy, tak potom nieje ziaden problem.
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

Si to ty Ičo ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hej majú to aj v TopGear-e sa stoho smiali. Trapošina že až.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

V top geare sa zvyknú smiať zo všetkého a hlavne z toho čo nepochádza z GB. To patrí k tej ich "britskej nafúkanosti".
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Nie, práveže su jediný čo povedia ako veci naozaj sú a nejdu sa pototo s nejakého nemeckého auta. Kritizujú aj vlastné GB autá.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

A majú vlastne vlastné UK autá.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

http://www.morgan-motor.co.uk/
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jaguar, Land Rover, Vauxhal, Aston Martin, Mogan...
Odpovedať Hodnotiť:
 

India, India, USA, GB-Kuwait-USA, zabudol si r.
Lotus, McLaren
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak si kup poriadne auto a ten buldozer predaj
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

Myslím, že maximalné pridajú nejake repráčiky (smerované von z auta), ktoré budú upozorňovať okolie na auto bez toho, aby to muselo byť nutne priamo v aute počuť. Prakticky to určite možné je a automobilkám, ktorým sa to nepodarí snáď take auto nebude nikto kupovať nie? Tiež by som mal radšej tichšie auto ale za cenu vyššej nehodovosti? asi nie :)
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

Nieco ako Family Frost ? :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vymen traktor za auto, a zvuk motora pocut nebudes. Iba kolesa a vietor na prednom skle.
Odpovedať Hodnotiť:
 

To uz ako nevedia vymyslat
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Vracaju sa stare casy! Dame rapkace na kolesa ako sme mali na bicykloch a budeme frajeri!
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

lol, niezeby ucili ludi, ze sa maju pozriet, ci nieco nejde... to nieeeeeeeeeee... zodpovednost sa nenosi... radsej dojebu vsetky auta.

a co pride potom?
radar do aut, ktory automaticky spomali na 20 km/h ked je v blizkosti 100 metrov nejaka ziva osoba? alebo co automaticky zabrzdi na nulu, ked sa pred autom nieco nachadza?

ved to je cele chore.

ps: motor ma poriadne rachotit - tie tiche veci su na grcanie. a rovnako zle su aj tie vysavace na f1.
Odpovedať Známka: -3.1 Hodnotiť:
 

Počúvaj, ty "lol", keby si aspoň toľko energie, čo si venoval svojmu dielu venoval aj čítaniu článku, určite by si narazil na vetu:

Elektromobily ... môžu predstavovať riziko pre chodcov, najmä pre zrakovo postihnutých.

ZRAKOVO POSTIHNUTÝCH. Môžeš ich vo svojom voľnom čase chodiť učiť, "že sa majú pozrieť", ty génius.
Odpovedať Známka: 6.8 Hodnotiť:
 

jasne, lebo pre par % maju trpiet vsetci, ty genius?
a od coho maju zrakovo postihnuty tie pipajuce boxy na prechode? aby ich ignorovali?
alebo od coho su tu prechody? aby kazdy debil behal cez cestu kde sa mu zachce? a bez toho, aby sa uistil, ze moze bezpecne prejist?
kde sme?
za to, ze su ludia kokoti, budeme kriplit auta?
Odpovedať Známka: -3.0 Hodnotiť:
 

píš čo len chceš, stále si debil.
Odpovedať Známka: 1.2 Hodnotiť:
 

chod protestovat proti 'chlapskym privilegiam', pichni si do zil marihuanu a vzyvaj jezisa zida, ci comu vsetkemu tvoj mozog veri.
a bez na thumblr, 9gag a /b/ a vsetkym ludom v mene meme napis, ako uspesne si argumentoval, ty trapko.
Odpovedať Známka: -7.2 Hodnotiť:
 

niekto travi na internete privela casu...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Nechcel som reagovat, ale neda mi to - pri pisani pokec.sk si spravil pravopisnu chybu a omylom si napisal dsl.sk...
Hybaj tam radsej pisat svoje nazory, mozno si ta nejaka buxticka vsimne a budes si pripadat ako skutocny frajer ;)
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

a ty si mi co za zazrak? a ktorej rozpravky si sem dosiel? ci z kastingu na 'farmar hlada zenu' alebo 'mojsejovci'?

id do prcic, tu ta je skoda!
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

*facepalm*
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

predstav si ze nie kazdy prechod ma pipajuci box pripadne nie na kazdej ceste je prechod kde by ten box mohol byt
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nie pár % ale pár °%...
Odpovedať Hodnotiť:
 

_Nie pár % ale pár %o...

Odpovedať Hodnotiť:
 

Prechod cez cestu a celkovo pohyb v meste (obci) je obtiazny pre zrakovo postihnutych a inak znevyhodnenych uz teraz. Na to su napriklad vodiace psy. Pre ostatnych staci aby dodrzovali pravidla, ktore sa ucia este na zakladnych skolach a skolkach: POZRIET sa na obidve strany pred tym nez vstupym na vozovku. Podla mna je tento prikaz uplne obludny. Tych par ludi co si svoj zivot neceni nemusime nasilu zachranovat. Aj tak si najdu dalsiu moznost svojho zaniku... A my ostatni by sme mohli mat vyrazne tichsie mesta. A este k hluku - ani cyklista nevydava nejaky hluk a ako je mozne ze sa moze pohybovat bez reprakov??? Je pravda, ze ked jazdim v Bratislave uz par samovrahov mi voslo do cesty, ale len pre to, ze tu nie je ziadny navyk sa pozerat pred vchodom na vozovku.
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

všetci sú debili len ty génius
Odpovedať Známka: -8.5 Hodnotiť:
 

Skor mam dojem, ze prave vsetci su geniovia, len tu debil :P
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

tento prikaz je uplne paradny lebo ked chodis po sidliskach tak ta kludne moze nepocutelne auto zrazit. alebo na parkoviskach pri supermaketoch. Tam ludia aj teraz chodia jak yebnuti, keby si mal nepocutelne auto tak by to bolo este horsie. Auto treba pocut, kludne pri >50kmh sa zvuk vypne, ale do 50 v meste zvuk treba.
Odpovedať Známka: -2.9 Hodnotiť:
 

netreba - hovori sa tomu prirodzena selekcia.

ked je niekto prilis velky frajer, aby ignoroval vsetky znacenia a ignoroval premavku, tak by mal mat aj dost velke gule na to, aby v klude znasal vsetky nasledky.

a sofer ma predvidat - ked ides niekde, kde hrozi, ze ti kokoti budu skakat do cesty, tak ides pomalsie a davas si pozor. ked ti aj napriek tomu niekto skoci pod kolesa - je to jeho problem.
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

blbot, leby ked bude n parkovisku 20 family frostov, tak budem z toho tak ohucany, ze sa nepohnem z miesta v den1 a v nedelu uz budem ignorovat vasdepritomny hluk, a zrazi ma to rychlejsie, ako keby je to tiche a ja venoval pozornost niecomu inemu.
keby kazdemu zrakovo handicapovanemu daju z platu poslanca pomocnika, svet by bol krajsi.
uz len keby dame do zbernych surovycn v medzilaborciach tie megatony papierov co brusel vyprodukoval, mali by sme na zrakovo handicapovanych a ich sluhov na 5000rokov aj keby ich je na svete miliarda..
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

presne.
ludia su stado blbcov - povies im, ze auta hucia, tak budu len pocuvat, ci nieco huci.
vsetko ostatne budu veselo ignorovat. lebo auta hucia.

'soferi' ako roob_ si budu beztak veselo ignorovat predpisy.

a eu bude musiet stale vymyslat nove kraviny, aby 'soferi' ako roob_ mohli jazdit jako blbci - a nie na to, aby takych 'soferov' stiahli z obehu. lebo je rychlejsie naplacat na auto nejaku kravinu, ako naucit blbca sa spravat ako clovek.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Bicykel nie je auto, je velmi malo pravdepodobne ze cyklista prejde a zmrzaci nejakeho chodca. Auto len do dakoho tukne a moze byt ponom.
Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

Je malo pravdepodobne, ale mozne. Ako napriklad na kamarata spadol s bicyklom na parkovisku stokilovy chlap. Par rebier, dratovana huba..
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Trabant.wav
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ked kupim elektromobil, poriadne si ho vytunim. Mixer alebo vysavac z tesca a som kaapo! Pre zvysenie verohodnosti bude vysavac dynamicky regulovany pedalom.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Nooo.. znizovat hluk aut a kamionov ok....

Som zvedavy ked im drbne v gebuli a budu chciet znizovat hluk vlakov a elektriciek... hlavne ked elektricka ide z vyhybky na druhu, alebo "zatáča" .. v niektorych pripadoch je to kvalitne hlasne... a podla mna kludne aj nad 90dB
Co tam daju? gumenne kolesa :-DDDD
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Retááárd , , ,
Odpovedať Známka: -8.9 Hodnotiť:
 

predstav si súčasťou schvaľovacieho procesu na koľajové vozidlá je aj meranie hlučnosti a ak hlučnosť nezodpovedá norme tak sa musia robiť opatrenia. Občas stačí len zakrytovať podvozok, niekedy treba celý podvozok upraviť.

A predstav si na znižovanie hluku sa používajú "gumové" kolesá, presnejšie gumené "tesnenia" medzi diskom a obručou. Zvyčajne sa to používa len na električkách, avšak nemci to použili aj na rýchlovlakoch, len to nedopadlo dobre, skôr katastrofou.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

"..gumené "tesnenia" medzi diskom a obručou, nemci to použili aj na rýchlovlakoch, len to nedopadlo dobre, skôr katastrofou.."
- co si stým myslel, mali tam nejakú vážnejšiu nehodu tgv z uvedeních príčin, ?
možeš k tomu pls dat nejaký link, alebo zdroj ? vdaka

Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

takú menšiu so 101 mŕtvymi, aj keď to nebolo TGV(to je francúzske) nehodu tam malo ICE1 http://lnk.sk/b7S prípadne zadaj do "nehoda v Eschede"
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ah to v tom Esched, viem o tom, ale to som myslel, že tam bolo príčinou neco z kolajnicami, alebo s podvozkovou, / kolesovou častou súpravy, (bol 1 dokument, kde uvádzali aj ukazovali, že tesne pred nehodou tam nabral 1 vozen celú kolajnicu, ktorá sa uvolnila z trate, ohla do hora, vytrhla, prešpikovala cez vozen, - vletela cez podlahu do kupé :o )
asi kolajnice už mali nejaké rozhegané, sa rozpadali na jednotlivé kusy
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Problém bol v podvozku - v tom že použili skladané kolesá a tie to akosi nevydržali a začala sa odŕhať obruč, čím sa po určitej dobe na výhybke celá súprava vykoľajila.

Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

v metre sa tiez gumove kolesa pouzivaju, takze mozno :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Spravme to aj na bicykle debili z EU, lebo tie su tiež tiché. Helmy z pioniera, vesty jak šašovia, maják na hlavu, húkačku, píšťalu do riti a ide sa.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Tusim si tiez pripadas jak chuj, ked sa chces trochu pobicyklovat. Pouzitie bezpecnostnych pasov v aute a helma na bicykli by mala byt u dospelych len volitelna moznost. Ked sa zaje..m bude to v prvom rade moj problem. A to hovorim z pohladu cloveka, co uz sa tak kvalitne dokazal zdrbat z bicykla, ze chvilu videl len absolutnu tmu. Popravde ale s helmou na krku by som sa bol asi este aj zadusil, kedze som si nasledne nasiel dieru v kozi uprostred sanky. Kamaratova matka zas tak kvalitne drbla s toyotou do stromu, ze keby nepreleti celnym sklom, mala by amputovane nohy alebo by vykrvacala zakliesnena v motore. Takze tie bezpecnostne opatrenia su silno diskutabilne v mnohych pripadoch...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Vsetko ma svoje pre a proti. Ked sa auto prevrati na strechu a bezpecnostny pas ostane napnuty, tak ho nevies odpnut. to ziadnu eu netrapi.

jedna vec je ked sa vyburam ja mojou chybou. alebo ma niekto autom zotrie zo zadu, ked pojdem na bicykli.

este som nevidel, aby sa zrakovo postihnuty vrhali cez cestu mimo vyznaceneho priechodu.
Zato som vydel par jebnutych seniorov, ktory si mysleli,ze sa uz reinkarnovali do Usaina Bolta, a myslia si ze prebenu cestu ked je auto od nich 20m
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Kto nemal prilbu a stane sa mu úraz počas bicyklovania, bude to jeho vec. Vrátane uhradenia všetkých zdravotníckych nákladov. Potom sa chlapček zmrzačený, ak bude mať ešte čím, zamyslí či nebolo lepšie mať 20€ prilbu na dutej gebuly.
Odpovedať Známka: -5.4 Hodnotiť:
 

Hovorí ti niečo štatistika? Pásy a helmy zachránili niekoľkonásobne viac životov ako spôsobili úmrtí. Tvoja skúsenosť je možno dôležitá pre teba, ale v rámci stoviek tisíc nehôd je bezvýznamná. Na dobrovoľnom používaní bezpečnostných prvkov možno niečo bude, ale treba si uvedomiť, že veľká časť ľudí je strašne nezodpovedná a keď niečo nedostanú príkazom tak to neurobia aj napriek tomu, že im to môže zachrániť život. Dá sa argumentovať, že vlastný život je každého osobná vec, ale keď sa prenesieme cez nemateriálnu hodnotu ľudského života zistíme, že na liečbu vážnych zranení nezodpovedného jedinca sa skladáme všetci, pričom pri použití pásu by vyviazol len s modrinami.
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

No veď práve toto. Tvoj život má pre EU len takú cenu pokiaľ im vylepšíš štatistiky, inak ťa majú na háku. Helmy a podobné bezpečnostné prvky sú len kvôli štatistikám. To že ostaneš po ťažkej nehode kde ťa zachránila helma postihnutý a retardovaný dokonca života ich nezaujíma. Hlavne že majú v štatistike menej úmrtí.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Je sice pravda ze zivot by mal mat urcitu zodpovedajucu kvalitu aby bol nejak zaujimavy ale aj tak, ked sa daco stane a ostanes velmi zraneny s trvalymi nasledkami, stale je to lepsie ako keby si mal zomriet. Cize tak.
Osobne si v aute stale davam pas a na bicykli nosim helmu tiez. Podstata tychto bezpecnostnych prvkov je zachranit zivot v pripade nehody, bohuzial zarucit ze bude tvoj stav 100% je nemozne aj ked ich mas.
Odpovedať Hodnotiť:
 

rovnako tak moze byt helma dovod preco si neostal po tazkej nehode postihnuty a retardovany do konca zivota... Kazdy pripad je iny, napr. ked si nedas pasy v aute pri havarii vyletis z auta cez celne sklo a auto potom zhori a ty sa zachranis. Keby si mal pasy tak ta uveznia v horiacom aute.. Ale kazdemu je snad jasne, pasy zachrania OVELA viac zivotov ako zoberu.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Roob, pamätáš sa na naše jasnovidecké reči pred prvým kolom volieb? A ako sme dopadli?
Odpovedať Hodnotiť:
 

vyhral som flasu vina lebo knazko ci carnogur (nepamatam ktory) sa nedostal do druheho kola ako si hovoril. A este mimo to som s kamaratom prehral 3 piva, lebo robo nevyhral.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Bohužiaľ, nevyhral si. Ešte smutnejšie je ale, že ani ja som nevyhral. Teraz mi ale išlo skôr o to, ako biedne sme odhadovali vývoj vo voľbách. To mi je divnô.

(Ak by si mal pochybnosti o svojom víťazstve, tak si ťa dovolím zacitovať:
" dohodnute :) ked bude knazko v 2. kole mas 2l cerveneho, ked bude prezident 16 litrov cerveneho a ked bude robert tak mam 16 litrov ja. Alibernet/Cabernet pijem, pripadne modra frankovka.")
Odpovedať Hodnotiť:
 

"V prvom kole Fico, Kňažko, v druhom kole Kňažko. Síce to teraz vyzerá málo pravdepodobné ale je to taký môj odhad"

"A Knazko ked sa dostane do 2. kola mas u mna sampus, a ked vyhra 8kusovy stojan sampusov+flase. Ale aj naopak, ok?"

podla mna to znamena, ze ked sa knazko nedostane do 2. kola mam sampus, ktory si ty potom zamenil za vino ;)

a jedna z mojich zivotnych skusenosti je, ze veci dopadnu presne opacne ako ocakavam. Preto som drzal palce robovi, ale volit som bol toho druheho. Schvalne nepisem meno, lebo keby tam bol cojaviem Rytmus, tak by som ho volil, a Rytmusa faktze nemam rad...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Vidíš vidíš, toto je problém nejasných formulácií.
Ale keby bolo niekedy nejaké stretnutie dsl.sk fóra, rád s tebou stiahnem dve fľašky červeného, aj keď sa mi nepáči, aký si si vypestoval negatívny vzťah k motorkárom.
Mňa tie voľby fakt prekvapili. Nič proti Kiskovi ale ani neviem, prečo ho ľudia volili v prvom kole. Pre mňa je to fakt záhada.
Odpovedať Hodnotiť:
 

no ale dalsia predpoved mi +/- vysla.. pisal som ze 60% ludi nepojde volit a neslo 57%
Odpovedať Hodnotiť:
 

+ "tiež si pripadáš jak debil-retard, ked sa chceš trochu povozit na biku ?.."
..ale však toto vyložene robia naschvál, všetci tí páni, tamhore, aby si sa cítil jak debil, aby co nejvíc ponížili chudobného človeka..
inak na obyčajného človeka serú, všetci zvysoka, jediné, čo ich zaujíma, aby im mal kdo odvádzať výpalné pre nich, otročit na ich panskích, a aby mali vždy čerstvý prísun mladích panien,(všetki tie misski),-do ich háremov a kanonen-futr, do zákopov a do jatiek vojen..
+ možno ešte chcú docieliť, aby si víc ludia museli kupovat ich drahé autá (aj tak zvačša nekvalitné staré plečky, predražené, podobné jak tie byty-1-cimrové kumbále-krtince, za 40-60 ročnú hypotéku), aby mali odbyt, ale zas tam je rozpor, lebo biedni, VOBYCEJNí,=CHUDOBNI ludia aj tak nikdy nebudú mat na autá, tažko..
ale na mňa si neprídu, nikdo, som na nich vyzrál - žiadne auto, a už ani na biycyigli nechodím :o :p 8) ;) :)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Opytam sa takto , je problem odstavit 'generator zvuku motora?
A to bud cez software alebo hardwareovou cestou ?
Odpovie si kazdy sam.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Samozrejme sa to da. Da sa aj nenosit bielu karticku od PZP, akurat ta to vyjde na 50 evri, ked ta pristavia nasi dobrotivi pomahaci a ochrancovia neviem koho...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

statneho rozpoctu predsa.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

No mna za poslednych 13rokov co jazdim denne zastavily asi 5x a nikdy nic take nechceli neberiem to vsak ako dogmu.
Ale ajtak by som to ukecal :-).
Pani policajti neviem co sa stalo ved pre chvilou to este vrcalo no hned s tym idem do autorizovaneho servisu a dakujem za upozornenie pani policajti robite svoju pracu dobre.
;-)))))
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Toto môže vymyslieť fakt len totálny *****.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Čo si jak.. Zrovna dnes idem v obci 70, predo mnou dvaja homosexuali na korculach si to jebu stredom cesty, myslim vsak ze naco budem trubit vsak ti dvaja kokoti musia pocut zvuk motoru... a oni si veselo idu stredom, tak trubim, asi 20m za nimi. Jeden ten kokot sa este zacal rozculovat a rozhadzovat rukami. Takze asi tak.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Božinku tak si ho vystrašil, tak musel tú emóciu nejako dostať zo seba aby tam nebola tá zlá energia, chápeš?

(čítaj hlasom ako mal Bruno, ktorého hral Belmondo)
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

ako sa opovazujes ist 70km/h po meste a este trubit na nevinnych korculiarov ktori ta ani neohrozuju?
:D
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Toto zas vymysleli tí koko ti z EU, čo v živote nebudu jazdiť na malých mestských elektro autách.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

pôvodne malo auto vydávať zvuk len do 20km/h, čo sa mi zdalo rozumné, pretože takouto rýchlosťou sa jazdí cez parkoviská, a zóny kde sa pohybuje veľa chodcov a trúbiť na každého aby sa uhol nieje veľmi praktické. Pri vyššej rýchlosti už dostatočne hučia pneumatiky a vzduch takže generovať zbytočne ďalší hluk je nezmysel. Už teraz mám problém že sa mi chodci neuhnú z cesty, keď jazdím na tichom japonskom benziňáku, riešim to zošliapnutím spojky a rýchlym pridaním plynu :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Keď si prečítaš diskusiu, nájdeš tu debovzdychy že kto už by potreboval hlučné autá, veď všetci majú oči.
Dôkazom toho sú zaplnené márnice.
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

však co už, lidi je jak much an sraček
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Ešte by mohli zaviesť limity pre motorky, pretože čo niektorí dokazujú nie je normálne.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Na motorkárov všetci p*čujú, že majú hlučné výfuky ale ja sa tím chlapcom nečudujem, verím, že im ten hluk zachraňuje život priemerne jeden krát za týžeň.

Malá skúsenosť pred troma dňami:
Išiel som autom z Rusoviec do Petržalky, slniečko svietilo a obiehal ma motorkár na chopri, taký ten esesácky typ s nemeckou helmou na hlave v koženom kabáte. Rapkal ako žigulák bez výfuku či protilietadlový guľomet. Išiel predomňou asi sto metrov, šťastný aký je on kožený frajer, keď tu zrazu z ničoho nič vošla z korčuliarskeho parkoviska pri hrádzi na hlavnú cestu P*ča na mercedese kabriolete asi tak desať metrov pred motorkára. Oproti tiež nejaké auto 80km/h.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ten chlapec sa síce zmestil nejako medzi nich ale do jeho zaťatého zadku by sa nezmestil ani zastrúhaný vlas. V kabriolete bola p*ča, neverím, že ho nepočula. Chlapec chvíľu mocne gestikuloval ako homosexuál na korčuliach, keď na neho niekto zatrúbi. P*ča sedela v tom aute ako že: "Toto sa nestalo. Som v inom vesmíre. Som neviditeľná". Potom jej ten zúfalec poklepal rukou po zrkadle a odfrčal. Keby v tom aute sedel človek, nie p*ča, tak by mu to zrkadlo odkopol a ja myslím, že právom. Načo také zrkadlo zhoršuje aerodynamiku, keď nemá inú funkciu.
Nekritizujte motorkárov, radšej venujte tichú modlitbu pani, ktorá si vysúložila mercedes.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

motorkari su najvacsi kkti v premavke. Ked tak stoja auta na semaforoch na 2pruhovej ceste a motorkar sa medzi nich pcha az dopredu. Vtedy vzdy mam chut vytiahnut pistol s tlmicom, namierit a stlacit spust. Este ze nemam pistol, lebo by som uz davno sedel. Podobne cyklisti, prides na stopku a sa postavi vedla teba sprava, magor.
Odpovedať Známka: -9.1 Hodnotiť:
 

Vieš o tom kulové, závisť že sedíš v plechovici v zápche...

Na križovatke môžem ísť až dopredu lebo nikoho NEOHROZUJEM ani NEOBMEDZUJEM. Tak isto v zápche môžem prejsť (keď sa dá) po strede cesty preč. Cyklisti tak isto (majú tam zostať stáť?) To že ty sedíš zavretý v plechovici je tvoj problém.

Priznávam že určitý jedinci na cesťákoch sú kkti, ale to nič oproti oproti nám podstivým. Videl si už magora na veteráne, harley-i alebo cestovnom endure?

A s kolegom hore ohľadom hluku súhlasím, dobre že je nás počuť. Keď už plechovice začali svietiť aj cez deň, tak motorky je menej vidieť (tie museli svietiť aj predtým celý deň)
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

motorkar a cyklista su normalne auto. Normalnym autom vsetkych predbiehas ked sa tam zmestis?
Odpovedať Známka: -8.7 Hodnotiť:
 

Práveže motorka a bicykel nieje auto. Máš problém pochopiť rozdiel? Celá cesta nepatrí tebe keď si v aute........
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

nie, len polka. A ty ma mozes predbehnut ak v protiiducom pruhu nic nejde. Zlava. A nikdy nie v krizovatke. Uplne jednoduche pravidla, ktore zabezpecia beznehodovu premavku. Lebo si uvedom, ze ked sa nieco stane, ty na motorke niesi nikaj chraneny a vacsinou dopadnes ovela horsie ako ja. Motorka je vzhladom na pravidla premavky rovnoceene s autom.
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

Keby vsetci motorkari stali v sorach ako spominas, tak potom by si naozaj videl co je poriadna zacpa. Prave v daka tomu ze na semaforoch idu dopredu tam stojis menej - urcite nemas auto s akceleraciou ako priemerna motorka alebo aj skuter, takze ta neoberu o cas, a vdaka tomu ze sa nadrbu dopredu mozes ist hned a nemusis za nimi cakat v sore.

Ad tvoje pravidla, ked kolona stoji tazko mozes riesit nejake predbiehanie. Navyse cyklistom sa PRIKAZUJE ist z prava, pokial zrovna nebudu otacat do lava. Komentar co mas nizsie o nezmyselnosti ja jazdit na dialnici v pravo uz ani nema zmysel rozoberat, vrat radsej vodicak clovece...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Obiehať vpravo môžeš:
"Pomaly idúce alebo stojace vozidlo môže cyklista idúci rovnakým smerom predchádzať aj po pravej strane vozovky alebo krajnici, pritom je povinný dbať na zvýšenú opatrnosť; to neplatí, ak vodič takého vozidla dáva znamenie o zmene smeru jazdy doprava."

Je tu priestor na nedorozumenie, takze z hladiska bezpecnosti bicykel NESMIE obiehat sprava. V krizovatke sa treba postavit za posledne auto v rade.

A dialnice.. podla teba je bezpecnejsie kluckovat medzi kamionmi tam a spet a sledovat furt spetak ci naahodou za tebou niekto nejde >130 ako sa drzat svojho stredneho pruhu? Ked chces ist <130, chod vpravo, ked >130 (co inak nemozes) chod uplne vlavo a ked je niekto este vacsi blbec ako ty tak sa mu uhni dostredu. Naco su tam 3 cesty nachuja potom?
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

na nedorozumenie? kde?

pise sa tam, ze dokial ides pomalsie alebo stojis, moze ta obehnut po pravej strane. ak blikas blinkrom a tocis doprava, tak ta obiehat nebude, bo by ti vbehol do cesty a ohrozil ta.

a zvysenu opatrnost musi dat, lebo sprava sa vacsinou prebieha za krajnicou (kde uz cyklisti nemaju co robit), a za krajnicou sa moze nachadzat chodec (alebo napadany bordel, na ktory treba davat pozor). plus, musi pozerat na ampel, aby pocas obiehania netrepla zelena - sa moze dostat do slepeho uhla a sofer ho zostreli jak vrabca.

takze si nevymyslaj picoviny. ked nevies soferovat a robis cyklistom napriek, tak nesadaj za volant - si omnoho nebezpecnejsi blazon ako oni vsetci.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

to o com tu pisete je iba prenasanie zodpovednosti z cyklistu/chodca na vodica. Cyklista/chodec si pamata len tu cast, ze on moze predbiehat sprava a moze ist na prechod. Ostatne si nepamataju, nevsimaju si tvoju smerovku a nevsimaju si nejake auta, lebo ved maju prednost. Nemaju uctu k vlastnemu zivotu aj ked vzdy tahaju za kratsi koniec. Mna vzivote nezrazi auto, lebo sa pozeram ci mozem ist a aj keby som mal 10x prednost, tak na tech prechod nestupim, ked vidim ze ide auto v relevantnej vzdialenosti. Skoncil som na tuto temu, nema to zmysel, pokial sa toto nezmeni, vzdy budu chodci zrazani.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

blbost!
mozem predchadzat z prava? mozem.
davam pri tom pozor? davam.
o tom to cele je.
su vodici ohladuplni? su.
ziaden problem.

a potom si tu ty - spravas sa naduto, ako keby ti cela cesta patrila. ignorujes predpisy. a zvalujes vinu na inych.
ty a tebe podobni experti vedome blokuju motorkarov a cyklistov. a honia si potom na tom ega.
mali by ti zobrat vodicak.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

http://goo.gl/OwPSbB
tam si pozri ten graf. Keby zobrali chodcom prednost, tak by davali pozor a vyriesilo by sa hned 65% pripadov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

vlhke sny...
som prechadzal cez BB a cez stvorprudovku si to sinula 80-90 rocna babicka s 10timi billa taskami. vracal som sa spat a cez cestu si to sinul dalsi debil - dochodca. to uz s prednostou nic nema - kokot ostane kokotom.

horsie je, ked taky ignorantsky kreten sadne za volant.
dokial si ide chuj sam peso a sejme ho auto, tak ma po starostiach.
ale ked taky naduty ignorant (presne taky, ako sa ty prezentujes) za volant, tak nasledky su ovela tragickejsie.

takze ano, vodici si maju davat dvojnasobny pozor a predvidat. lebo su s ich autom tazsi a na ich zlyhanie doplati vacsinou nevinny.
Odpovedať Hodnotiť:
 

auto ma brzdnu drahu 20m a chodec 1krok co je <1m. Pozor si ma davat chodec lebo ty s autom si tazsi a pri strete je nizka pravdepodobnost, ze zomrie sofer ale vysoka ze zomrie chodec. Mimo prechodu chodcov moc nestretavam a ked tak mi davaju prednost, s tymi problem nieje. Problem je s tymi na prechodoch kde niesu semafory a ignoruju okoloiduce auta.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

nemas nahodou pri prechodoch spomalit svojho tatosa natolko, aby si mohol v pripade nepredvidanej udalosti (skoci ti pod kolesa decko) bezpecne ubrzdit?
to je tvoja psia povinnost a nie chodca - ten sa ma len uistit, ze moze bezpecne prejst na druhu stranu (co aj vacsinou robia)! problem su blazni, ktori si to sinu 70 cez mesto, kde je povolena len 50-tka a veselo ignoruju dopravne znacenie (hlavne prechody pre chodcov).

a kedze vsetky zasady bezpecnosti tvoj druh veselo ignoruje, tak sa necuduj, ze zrazate chodcov aj na prechode.
Odpovedať Hodnotiť:
 

1. nechodim 70 po meste, chodim 54, kedze 55 je uz pokuta a 50 je na 3ku vela a na 4 malo.
2. vyhlaska ti prikazuje ist 50, a nikde ti neprikazuje v blizkosti prechodu pre ch. spomalit. Na taketo nieco sluzia retardery. Cez retarder chodim na 1ke s vyslapnutou spojkou, co je cca 15-10 kmh.
3. minuly tyzden som napr. brzdil pred jednym prechodom na beznej ceste 1. triedy kde sa chodi 90. Chlapik kuka namna ako som od prechodu asi 50m, vidi ze idem 90 ale napriek tomu sa rozhodol ist. Tak som to ubrzdil, borec zamnou uz nie tak ma obchadzal, chlapik na prechode mal stastie ze ho nezrazil ten, ja som mal stastie ze to nenarval do mojho zadku. Keby bola tma a nie svetlo, tak uz sedim asi v base, lebo typek je kokot a nijak nema sancu bezpecne prejst. Preto pisem, ze bezpecnejsie je, ked nebude mat prednost. A aj pripade, ked v meste idu 70 a ignoruju prechody, tak je bezpecnejsie ked proste na ten prechod nevojdes, ked nestihnes prejst.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a zasnem nad tvojou logikou a nad vsetkymi co ma minuskuju, tak chodec porusi pravidla, doplati na to tazkym zranenim, ja to kritizujem a navrhujem relevantne riesenie ale vy si len trepete svoje o predvidani a chcete mi brat vodicak :) ste uplne mimo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

lebo neuznavas predpisy - vid napr. tu dialnicu a jazdenie v pravom pruhu.
lebo ignorujes ostatnych ucastnikov premavky - a to nielen chodcov (nedavas a nechces davat im prednost), ale aj motorkarov (nechces im dovolit predbiehat), cyklistov (nechces im dovolit bezpecne obchadzat pomalo iduce vozidla z prava - tam, kde je to mozne) a dokonca aj ostatne auta (vid dialnica - nerespektujes jazdu v pravom pruhu, cim spomalujes premavku).
a v neposlednom rade lebo sa spravas jak nadrapeny chuj v skodovke 120-tke, co si mysli, ze ma v garazi lambo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

:) iste chodis kazdy den zamnou a sledujes ma. Keby som to robil ako pises tak mam desiatky dopravnych nehod za sebou. Zatial som ziadnu nemal, zvlast preto, lebo davam pozor na tych druhych. Ale ked stoja na krizovatke auta a spomedzi nich ti vyskoci 10m pred tebou clovek na prechode, aj to je moja chyba co? Dajme teda do vyhlasky, ze po prechode pre ch. sa musi chodit 5kmh. Potom to bude snad bezpecne pre dementov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nieje rovnocenná. Do niektorých zákazov môže ísť, môže parkovať hocikde na chodíku (aj v platenej zóne) len musí nechať 1,5 metra aby prešiel vozičkar.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

"motorkar a cyklista su normalne auto." - made my day :-DDD
ako z aj mudry schybi :-D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

cyklisti mozu obiehat aj sprava - nastuduj si vyhlasku!

a keby si nebol, ako zaba nadrapeny, v starej skodovici, tak sa zaradis normalne do stredu pruhu a netrepes sa za pravu krajnicu len preto, aby si cyklistom ukazal, aku mas staru sunku.

sprav vsetkym laskavost - ked nevies soferovat ako clovek, predaj auto a za volant nesadaj :D
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

to je asi taky isty jebnuty zakon ako ked ma chodec na prechode prednost, alebo ked sa musis na dialnici ist v najpravsom pruhu.
Odpovedať Známka: -8.7 Hodnotiť:
 

Po tom čo si tu teraz napísal, by som ti už len z princípu zobral vodičák a zakázal sadnúť aj na toto:

http://tinyurl.com/oxyy35q
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

:) Keby to spravili tak ako hovorim tak by dramaticky klesla umrtnost chodcov a limitne by sa za par rokov blizila nule.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

keby od 01. 06. 2014 zhabali vodicak vsetkym 'soferom' ako ty, tak sa nehodovost limitne blizi nule uz od 02. 06. 2014.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

ano, pretoze ked chodec nepozrie ci moze vstupit na prechod a v domneni ze on ma prednost a ty ked ho zrazis tak pojdes do basy ignoruje ze ty si blizsie ako je brzdna draha, tak navine je vodic. Nove auta maju vestecku gulu lebo ved mal si predvidat ;) Skor by mali vsetkym tymto dat domace vezenie do konca zivota. Bolo by fajn spravit statistiku, kolko pripada mrtvych na/mimo prechodu, lebo este nikdy sa mi nestalo, ze prechadzajuci mimo prechod mi nedal prednost alebo sa nepresvedcil ci moze ist.
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

nechce sa mi hladat novsie cisla /a ani neviem, ci a kde vobec su/, ale ked som nieco podobne riesil cca 10 rokov dozadu, tak bolo nehodove skore prechody vs mimo prechod bolo cca 500 /z toho 30 chciplo/ ku cca 1800 /158 mrtvych - a jo, toto cislo si pamatam jedine presne/.

ps: to vsetko su to nehody zavinene chodcom /aby sme predisli zbytocnej debate/.
Odpovedať Hodnotiť:
 

http://www.youtube.com/watch?v=U65t-8NDMkk
na a su tam aj motorkari a predbiehanie sprava.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nehádž všetkých motorkárov do jedného vreca. Ku motorkám mám vzťah od malička, ale neznášam debilkov čo si kúpia cesťáky a idú "machrovať" a domachrujú pod kamiónom lebo nedobrzdí a položí to nabok. Takí si len kompenzujú malý pipík a pritom by nevedeli ani vymeniť sviečku, vyčistiť karburátor alebo nakopnúť pioniera ;-)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Co to ma spolocne s hlukom ktory robia motorky?
Lebo osobne si myslim ze ak niekomu maju nariadovat znizovanie hluku tak prave motorkarom, lebo ked sa v noci prevazaju tak zobudia vsetkych na sidlisku. Auta su uz hlucne tak akurat, vsak aj lambo, porshe a podobne sportiaky kym tomu neujebu tak ich takmer nepocut.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

http://en.wikipedia.org/wiki/Red_flag_traffic_laws
Odpovedať Hodnotiť:
 

niektori retardi by si kludne dali este aj na bicykel pas a do auta helmu ak by im to niekto dal prikazom o))))))))

inac krasa tohto nariadenia eu povinne vyvyjat na elektromobile hluk je v tom,ze si frajer bude most vybrat simulovany zvuk,napr z BMW alebo trabanta o)
Odpovedať Hodnotiť:
 

nemyslim si ze R8 a podobne auta maju menej ako 74dB, alebo sa mylim ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dovoľte aby vám Jozef vysvetlil túto vec: Diabli, služobníci Luciferovi poznajú frekvencie a ich vplyv na ľudský organizmus. Tieto umelo vydávané zvuky opäť prispejú k zotročeniu ľudí a ich zvedeniu, aby nepoznali Pravdu. Už vaša hudba vás programuje, potom máte ešte ich jedlo, vodu, mobily, monitory, rádiá, televízie a aby to vyzeralo, že nie je šanca, fotíte si chemtrails, jedy vypúštané z lietadiel a hovoríte, aké je to pekné. Je to tak zvrátené, ako keby Anna Boleynová obdivovala katov meč pred vlastnou popravou. Vnímanie zmeny v správaní po zjedení jedla zo supermarketu alebo vypití vody s obsahom fluóru, (veľa z vás si otupuje mozog fluórom v zubných pastách, zastavte to) je pre vás zatiaľ neznáme, no takisto na vás pôsobia frekvencie. Jozef pre vás urobil jeden experiment, krásna pieseň, najkrajšia na svete, 2 rôzne frekvencie. Vnímate rozdiel? Cítite niečo? Alebo ste hluchí? http://dopice.sk/930
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Jozef, píš prosím ťa viac, ľudia si zaslúžia poznať pravdu o chemtrails a tak.
Tiež prikladám jednu krásnu pieseň, ktorú propaguje hlavne redakcia dsl.sk ale je to tak krásne, že sa ani nečudujem.

http://dopice.sk/933
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ano, presne tak !
a aj všetky pekné dobré milé babyy si berú,
a minule mi zebrali aj posledný jogurt(nugátový :p 8) v akcii, co bol v regáli, aj to tam napište, velebnosti ! :p
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

kolko zraovo handicapovanych zrazili auta v EU v 2013 ?
a kolko dobre vidiacich?
a co sluchovo handicapovanych ?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

* ..nech žije císaž František Jozef I.. ! *
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

musia byt podla nového nariadenia EU povinne a výlučne len RUZOVE - ružovučké, priliehavé, z elastickích, gumenních materiálov. (oranžovo-zeleno-biele len na zvláštnu výnimku od Ministerstva Istôt, sociálnich vecí a multikulti-rodiyni.
podla tohto zákona každý občan tejto republiky musí povinne nosit len a jedine túto ružovú vestu, za nedodržanie a nerešpektovanie tohto nariadenia bude potrestaný zákazom využívania zliav v Tescu, Lídli, a zákazom, resp. odpojením od internetu a tv reality-šhov a telenoviel (alebo, možno aj naopaka - ich povinného sledovania, až do úplného zblbnutia :o ;D ;)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Niečo na tom hluku bude, ale najväčší hluk do kabíny ide od kolies. Tak isto, keď ste vonka, tak autá sú hlučné aj bez ťažkej nohy na plyne. Čiže ďalší nezmysel!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Osobne si myslím, že tam bude zaujímavý bzukot z meničov čo sa týka výkonových pohonov. Totiž aj polovodiče pekne bzučia a to nehovorím o väčších výkonoch.
Odpovedať Hodnotiť:
 

hluchi budu nosit strojcek do usi a slepi okuliare od gogleos a samozrejme nanutia nosit senzori pre obe strany tak ako prilbu ci svetla ci žeflexne pvoky
Odpovedať Hodnotiť:
 

Elektromobily v EÚ budú povinne vydávať umelý hluk A SMRAD.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a ked budem rychlejsi ako zvuk ? :D:D
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár