|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motív jak sviňa
Od: de batto
|
Pridané:
18.3.2014 10:54
čo ho motivovalo? ťahal dobrú čiaru.
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.3.2014 11:00
Neviem si predstaviť ako zrušia BIOS, či firmvér v napaľovačke, gradfickej karte, v HDD...
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: comunerozumieš:?
|
Pridané:
18.3.2014 11:07
Nové firmvéry by obsahovali iba popisné dáta hardvéru.
Kód navrhuje presunúť do operačných systémov.
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.3.2014 11:09
Ale ako ten hardvér bude fungovať???
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: de batto
|
Pridané:
18.3.2014 11:13
hard, vermi hard.
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: pedak
|
Pridané:
18.3.2014 12:26
chlapce, ked vies prd o rozhrani, ktorym SW pristupuje na HW a najma o tom kolkymi roznymi sposobmi moze byt realizovane, radsej sa tu nevyjadruj....
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.3.2014 12:36
A ten chlapče je u Teba kto?
Najskôr trošku porozmýšľaj...
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: Loplolol
|
Pridané:
18.3.2014 13:41
Preco velke T preboha?
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.3.2014 13:59
Žeby oslovenie?
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: Loplolol
|
Pridané:
18.3.2014 14:20
Naspat do skoly, 4Maniak.
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.3.2014 14:35
V demokratickom anarchizme sa už v oslovení nepíše veľké písmeno?
No asi som zo starej školy...
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: 345535
|
Pridané:
18.3.2014 15:10
Prepac 4Maniak, ty si len hrozny blbec.
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: Loplolol
|
Pridané:
18.3.2014 15:11
Pise, ale v listoch a formalnych dokumentov.
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: Dnes má meniny Eduard
|
Pridané:
18.3.2014 15:38
Veľké písmená na znak úcty :
Na znak úcty sa píše veľké začiatočné písmeno:
- v priamom písomnom styku v tvaroch zámen Ty, Vy, Tvoj, Váš, ak sa vzťahujú na adresáta (individuálneho i kolektívneho), napr.:
- Navštívim Ťa čo najskôr.
– Dostal som Tvoj list.
– Zasielam Vám svoj príspevok.
– Veľmi ma zaujali Vaše osudy.
– Vítame Vás (nápis na transparente)
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: Loplolol
|
Pridané:
18.3.2014 16:13
Vidis ze by mu vykal? V beznej komunikacii sa zamena s velkym pismenom nepisu - iba vo formalnej. Taku kokotinu by nevymysleli ani Hodza s Hattalom
"– Dostal som Tvoj list. " "list" - ano, LIST. Chces vyjadrovat uctu niekomu na DSL.sk, komu navyse tykas? Wut?
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: Peter Kazimir
|
Pridané:
18.3.2014 20:22
Nechapem co si taky ominuskovany, ved mas pravdu...
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: Alino:
|
Pridané:
18.3.2014 21:53
lebo zrejme ho minuskuju Oni
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
19.3.2014 11:41
Nestačím sa čudovať...
Niekto ma tu bazdôvodne osočuje, tyká mi, tak mu chcem vyjadriť aspoň elementárnu slušnosť, a ešte aj tá niekomu vadí?
Vadí vám, že som iný ako vy ostatní? No a?
Aspom viem že som sám sebou a nepretvarujem sa a nepotrebujem nikomu kradnúť nicky a skrývať sa za anonymitu!
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: grammar_nazi
|
Pridané:
19.3.2014 15:04
Vy
+ ciarky. vela ciarok.
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: Hufnágel Pisti
|
Pridané:
19.3.2014 7:50
ved pisat ako chciet. tak mi povedat moj potomok MZPRX.
http://goo.gl/7lgdce
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: old
|
Pridané:
19.3.2014 13:20
slušné opýtanie by ťa nemalo dráždiť, alebo tu majú diskutovať iba zdatnejší v IT od teba?
|
|
Re: motív jak sviňa
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
18.3.2014 11:26
4Maniak. je upgradenutý 2Maniak.? Lebo commenty má rovnako blbé.
Samozrejme, že sa ovládanie presunie vyššie, kde sa dá ovplyvniť, ako bude zariadnie ovládané a hlavne, či spolupracuje s NSA.
Na úrovni FW stačí pripojiť sieťový kábel/WiFi a už veselo odosiela bez toho, aby si v OS mal šanjnu, že sa niečo deje.
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: robocop
|
Pridané:
18.3.2014 11:40
lenze kazdy hardver potrebuje na svoje ovladanie zrejme ine rozhranie, toto tipujem riesia zbernice (pci, pcie, atd), ktore uz ale musia byt implementovane vo firmwari hardveru. Alebo vznikne 100 novych standardov pre pripojenie hardveru, ktore bude umoznovat vyrobcom neumiestnit do hardveru firmware?
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: edi
|
Pridané:
18.3.2014 18:40
a nie je jedno ci je "SPY" vo FW alebo v SW?
|
|
Re: motív jak sviňa
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
19.3.2014 8:00
Nie je to jedno, pretože ak sa chceš vyhnúť sledovaniu, namiesto Windowsu si hodíš linux. Na svoju dosku však vplyv nemáš...
Že windows plní databázy NSA je zrejmé a dokázané, ale do FW sa ako bežný smrteľník nedostaneš a teda netušíš, čo všetko robí bez Tvojho vedomia.
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
19.3.2014 14:59
Ty si úplne chorý, však? To čo tu trepeš??? A bežný smrteľník sa ako dostane do OS?
A do firmvéru sa paradoxne dostanem jednoduchšie ako do nejakého OS.
Ale čo pri 64 kB firmvéri ako má napr. VGA karta, tam chceš čo riešiť?
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: fiko nevolik
|
Pridané:
18.3.2014 12:19
ked som 5 rokov som si nevedl predstavit ako budem pchat vtaka do zenskej kundy a vidis, robim to kazdy den
|
|
Re: Neviem si predstaviť ako zrušia BIOS
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
20.3.2014 4:46
Tvoja (ne)schopnosť niečo si predstaviť je úplne irelevantná pre to, či je (ne)možné. :-)
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: jjjjj
|
Pridané:
18.3.2014 11:38
motivovaly ho sprostá slova jako "svoboda" či "soukromí"
|
|
Re: motív jak sviňa
Od: Ja!
|
Pridané:
19.3.2014 8:36
teba by mohla motivovat matka gramatika
|
|
Re: motív jak sviňa
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
19.3.2014 8:39
Chuj, šak on je čech...
|
|
qqwertyuiio
Od: qwdqwdqwdqwdqd
|
Pridané:
18.3.2014 11:02
Ja zas navrhujem zrusit podprsenky s heslom "Oslobodte tie dvojcata!", ale asi nemozeme mat vsetko :-/
|
|
Re: qqwertyuiio
Od: quix_
|
Pridané:
18.3.2014 11:38
ak plati, ze nemozeme mat vsetko tak si vyberam shuttleworthov firmware!
|
|
...........
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
18.3.2014 11:02
takze vratit sa k casom, kde procesor ovladal kazdy kus HW a kazdy OS si to riesil po svojom? dakujem neprosim.
|
|
Re: ...........
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.3.2014 11:10
Úplne stačí dať tam ROM pamäte. A tým pádom nerobiť upgrady BIOSu či nejakého ffirmware...
|
|
Re: ...........
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
18.3.2014 11:12
ale to by museli urobit dokonaly firmware bez chyby. V dnesnej rychlej dobe je pravidlo ako tak zbuchat fw, nech to ide do predaja a potom to mozno doladime.
|
|
Re: ...........
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.3.2014 11:41
To by už nemal byť problém.
Vrátime sa trochu k uniformite a firmvér by na základnej úrovni mal zvládnuť za každých okolností obsluhovať hardvér a aby si to potom mohol prevziať OS.
To by som dal ako podmienku do štandardov a nemusí nikto rozmýšľať o upgrade.
|
|
Re: ...........
Od: _PM
|
Pridané:
18.3.2014 13:41
Suhlasim a doplnim, ze na dalsie aktualizacie sa dlabe. Vypusti sa novy hardware a napise sa modifikovany firmware. Generuje to totiz viac prachov.
V pripade, ze FW by bol sucastou OS tak by sa vyvojovy cyklus mohol urychlit (snad).
Ako priklad mozno zobrat segment domacich routrov a OpenWRT/DD-WRT.
|
|
Re: ...........
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.3.2014 13:59
A ako Ti na nečinných súčiastkách nabehne OS?
Veď práve na toto tam bol BIOS, firmware.
|
|
Tvorca Ubuntu navrhuje zrušiť firmvéry
Od: gnzi
|
Pridané:
18.3.2014 11:18
Ja bych vsechny ty firmvery zakazala!
|
|
vstupny vektor
Od: stuch
|
Pridané:
18.3.2014 11:35
Vektor? Z nemeckeho Tor - brana?
|
|
Re: vstupny vektor
Od: quix_
|
Pridané:
18.3.2014 11:39
matematika ti vela nehovori vsak?
|
|
a tebe?
Od: quix_ina
|
Pridané:
18.3.2014 13:32
Lebo na matematike sa uci o "odhaliteľných vektoroch pre bezpečnostné útoky", ze?
|
|
Re: a tebe?
Od: quix_
|
Pridané:
18.3.2014 15:25
vektor.. viac nemam co dodat
|
|
Hlasujte za Krym
Od: krym!!!
|
Pridané:
18.3.2014 11:41
http://dopice.sk/8ST
|
|
Riesenie
Od: Mark shttleworth
|
Pridané:
18.3.2014 11:42
Mark Shuttleworth- Ja bych vsechny ty internety zakazal, tyhle afery jenom kazdeho otravují.
|
|
Shuttlefux
Od: Koprocesor apfel
|
Pridané:
18.3.2014 12:31
Sutelworth taha desatmetrove lajny. Odstranit fw, nahodit chromeOS, Win 10... Fakt bezny americky chren.
|
|
Re: Shuttlefux
Od: yyyyyyffff
|
Pridané:
18.3.2014 12:43
neni amik
|
|
Re: Shuttlefux
Od: rde wolley
|
Pridané:
18.3.2014 18:31
je ind
|
|
Takovou sracku
Od: Joz3f
|
Pridané:
18.3.2014 13:02
takovou sracku nemoh vypustit. je to nerealizovatelne. Vsechny spolecnosti co pracuju na svojich RTOSoch maju ted jet zrazu nekde do hajzlu nebo co??
|
|
Re: Takovou sracku
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
18.3.2014 13:18
Chlap sa snaží urobiť svet lepší a za odmenu tradične dostane fúru debilných kecov.
Nikto nepovedal, že je to otázka týždňa, ale ak chceme mať kontrolu nad svojimi zariadeniami, toto je asi jediná cesta. Ak nechceme, kľudne ďalej pindajme aký blbý nápad to bol.
|
|
Re: Takovou sracku
Od: Talamasca
|
Pridané:
18.3.2014 15:33
Prosim Ta kamo, ved sa pozri na akom webe si? Myslis ze nejaky polodementny jedinec ktory maka za pasom a v hlave ma exkrementy tusi, o com je vobec rec?
Ved len vdaka tomu, ze na svete je dostatok malo mysliacich ludi, sme neustale v srackach. Ved otrok je vtedy najlepsim otrokom, ked ani netusi ze je otrok.
Smekam pred tym panom. Vie velmi dobre preco povedal to co povedal. Lez hlupe ovce to nepochopia.
|
|
Re: Takovou sracku
Od: 20_27
|
Pridané:
23.3.2014 21:42
Ty si taký kokot.
|
|
Re: Takovou sracku
Od: jews bells
|
Pridané:
18.3.2014 15:34
je to chlap, ktory manazuje ubuntu - mnohonasobne horsi OS ako je windows vista alebo windows 8, na ktory je teraz tak 'in' nadavat.
si len pozri desktop OS market share - ubuntu nema ani len 1%. oproti tomu rozhasena vista ma viac ako 3%, win 8 cez 6%, 8.1 cez 4%. a takemu sarlatanovi, ktory nevie ani poriadne pouzitelny system zbuchat, mame nieco verit?
nebud smiesny.
|
|
Re: Takovou sracku
Od reg.: saruman
|
Pridané:
18.3.2014 15:51
Ja si Vistu pochvaľujem a Ubuntu som skúsil ale ten komfort ako vo Windows to nemá.
|
|
Re: Takovou sracku
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
18.3.2014 15:55
Tie Tvoje prvé štyri slová dokonale definujú relevanciu zvyšku vety...
|
|
Re: Takovou sracku
Od: abcdefgh
|
Pridané:
18.3.2014 21:58
Vyskusaj openSUSE. Ovela komfortnejsie ako bubuntu.
|
|
Re: Takovou sracku
Od: gandalf:
|
Pridané:
18.3.2014 22:00
kdy Saruman Moudrý vyměnil rozum za šílenství?
|
|
Re: Takovou sracku
Od: bubulo
|
Pridané:
18.3.2014 16:03
... troll jak vysity...
|
|
Re: Takovou sracku
Od: Talamasca
|
Pridané:
18.3.2014 20:40
Nie, podla toho co pise, to nie je troll, ale uplne regulerny dement a to ci napisal, mysli aj vazne.
Pretoze kazdy kto ma hlavu na krku na rozmyslanie a nie preto, aby mu nenaprsalo do krku vie, ze ukazovatel kvantity nie je priamo umerny ukazovatelom kvality. To ze sa nieco predava viac ako nieco ine je v realnom svete dosledkom marketingu.
|
|
Re: Takovou sracku
Od: jews bells
|
Pridané:
19.3.2014 5:15
vysvetli mi ako iba dobry marketing spravi 90%+!
a:
preco potom nema windows 8 viac ako 90?
preco pohorel windowsRT?
preco ma linux len +-1% share?
reklama bola vsade...
---
Ak je nieco srot, tak mu ani reklama nepomoze - vid hore.
Ak je nieco dobre, tak sa to bude dobre predavat - vid win7, win XP, Apple iOS.
Ty si urcite jeden z tych blbcov, co chce vsetko zadarmo a potom bude ludi presviedcat, ze to kazdemu staci (ak len nebude pozadovat nieco z miliona zakladnych funkcii konkurencie, na ktore povacsine samozrejme existuje workaround).
|
|
Re: Takovou sracku
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
19.3.2014 8:04
vysvetli mi ako iba dobry marketing spravi 90%+!
Problém? Pozri sa napr. na McDonalds alebo Coca Colu... Obe značky produkujú toxický sajrajt, ktorý by pri zdravom rozume mal byť nepredajný. A vidíš, len vďaka marketingu to žerie polka planéty.
|
|
Re: Takovou sracku
Od: jews bells
|
Pridané:
19.3.2014 9:52
len kvoli marketingu?
a, kvalita a vernost znacke ti nic nehovori? nehovoriac o tom, ze kofein je prudko navykovy, ba dokonca v istych sportoch sa nachadza sa na zozname zakazanych latok.
b, coca cola ani mcd nemaju 90+% podiel na trhu.
tym prvym konkuruje napr. pepsi a vela roznych vyrobcov sladenych sajrajtov, tym druhym napr. kfc a mnoho inych fasfoodov...
|
|
Re: Takovou sracku
Od: jews bells
|
Pridané:
19.3.2014 5:18
PS:
noze mi vysvetli par klucovych ukazovatelov kvality!
ak to dokazes.
|
|
Re: Takovou sracku
Od: Talamasca
|
Pridané:
20.3.2014 1:52
Nepotrebujem nikomu nic dokazovat. A uz vobec nie hlupakom, ktori sa pytaju na hlupu otazku a v podstate len provokuju. A vies preco? Pretoze UTFW!
|
|
Re: Takovou sracku
Od: jude
|
Pridané:
20.3.2014 9:49
je par typov ludi:
1, experti - ktori ti veci vysvetlia a vyckaju si na otazky. argumentuju dokazanymi vecami a nemaju problem dolozit vsetko, co prezentuju.
ked ich nahodou zaskocis, dostanes odpoved: "nachadza sa to v tej a tej norme, pozriem ti to presne"
2, veci znali - ktori ti podaju zaklady a poskytnu materialy. pouzivaju hlavne citacie, uvadzaju zdroje. ak nieco nevedia, odkazu ta na cca oblast noriem.
3, neznali veci - ti pouzivaju len svoj nazor a bulvar typu sme.ti
4, nadrapeni kokoti (+ feminazis & co.) - ti pouzivaju tri veci:
- "mozme si o tom podebatit." - "neskor" alebo "filozoficky"
- "utfg", "utfw"
- inzultaz
zarad sa, kam patris!
|
|
fw v ram
Od: tamdaja
|
Pridané:
18.3.2014 20:27
Co tak robit fw sposobom, ze nebude ulozeny v rom ale v ram. Zariadenie by obsahovalo iba loader s par commandmi ako id hw a neake zavadzacie funkcie ktore by natiahli fw z os.
|
|
Re: fw v ram
Od: Twixie
|
Pridané:
19.3.2014 14:59
Veď presne toto Shuttleworth povedal :P
|
|
Re: fw v ram
Od: tamdaja
|
Pridané:
19.3.2014 20:07
takze som ako plha z marecku podejte mi pero? co chcete, mlho :)
|
|
Re: fw v ram
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
23.3.2014 18:18
Podobne to robili Macintoshe... a myslím si, že neboli preto "otvorenejšie"...
|
|
nerealizovatelna predstava ...
Od: Koumak
|
Pridané:
18.3.2014 23:10
Nech to znie akokolvek dobre, je to nerealizovatelne.
Uz v uplnom zaklade sa staci pozriet na CPU - tie maju tiez mikrokod, ktory sa do nich naladuje BIOSom hned po spusteni a opravuje rozne drobne chyby, ktore sa objavili neskor - uz pri ostrej prevadzke v roznych situaciach.
Predstava mat SCSI radic, ktory by nemal vlasty firmware na ovladanie svojho CPU a jednotlivych funkcii je priam nemozna, ved aky zmysel a hodnotu by mal potom ten kus zeleza s RAMkou a baterkou, keby po zapnuti nevedel dokoncit preruenu operaciu, atd.. ze? :)
A mat predstavu, ze vznikne rozumny novy komunikacny standart je viac SciFi ako postava Fantomas, lebo aj pri rozsirenom standarde JEDEC si vyrobcovia radi mierne pozmenuju co sa len da ....
|
|
Re: nerealizovatelna predstava ...
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
18.3.2014 23:56
Ale ved prave mikrokod je pekna ukazka tenkeho rozhrania. Podstatne je aby reagoval HW len na podnet, a nie ze si tam bezi rutina "vlastnym zivotom".
Aj laik si musi uvedomit, ze akonahle je mozne flashnut bios na doske v PC bez pritomnosti CPU, tak to sice vyzera ako cool featura ale ked sa nad tym zamysli, tak si musi uvedomit ze prd ma svoj PC pod kontrolou bez ohladu na OS. To co sa dnes deje je, ze sa vytvara klient-server vazba aj na absurdne nizkych leveloch - vid. nedavna kauza s podozrenim na backdoor v modeme samsung telefonov - co sa ma co poondiaty modem vediet bruzgat po file systeme? Ved to ma byt tupy zoznam pamatovych adries, na ktory ak zapisem udaj tak ho niekam vypluje - vid seriovy port.
|
|
Re: nerealizovatelna predstava ...
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
23.3.2014 18:35
Nie; predrečník má pravdu.
Ten nápad je úplnou chujovinou a jeho navrhovateľ zrejme nemal ani potuchy, o čom hovoril.
Ešte raz pre tých, ktorí sa vo firmvéri nikdy nehrabali: firmvér na na to, aby nastavil (inicializoval) súčiastky počítača. Bez firmvéru jednoducho nie je život možný. Už len na to, aby sa nastavila pamäť, je potrebný firmvér; nehovoriac o prístupe k vonkajším zariadeniam (úložným). Odkiaľ by tie príkazy chcel vycucať, ak nie práve z firmvéru?!
Firmvér je presne na to, aby vytváral nejaké jednotné rozhranie, aby na všetko stačil jednotný zavádzač, jednotný ovládač a podobne.
Firmvér sa používa všade tam, kde je to dobré a výhodné.
Ak si ten investor do Ubuntu myslí, že je to dobrý nápad – tak pravý opak by zrejme bol pravdou. Znamenalo by to zrejme len viac zariadení typu „winmodem“.
|
|
Re: nerealizovatelna predstava ...
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
23.3.2014 18:39
Jednoducho: už dnes výrobcovia chcú znížiť náklady, ako sa len dá, takže keby mohli, už by to boli dávno urobili. Ale nie je to pre nich a ani pre ďalší vývoj výhodné, preto to neurobili.
Ak toho investora trápi menšia otvorenosť, tak alternatívou by bol všelijako "zabezpečený" ovládač len v strojovom kóde.
Nehovoriac o tom, že s modernými zariadeniami sa ovládačmi naozaj komunikuje podobne, ako si opísal... že sa len „niečo niekam zapíše“ – ono to vlastne väčšinou ani inak nejde - len spôsobom, ktorým je to zariadenie adresovateľné...
|
|
HDD upgrade feature
Od: 54321
|
Pridané:
19.3.2014 7:58
Pre tych, ktory si nevedia predstavit co to znamena ked ich zariadenie zije vlastnym zivotom : http://spritesmods.com/?art=hddhack&page=4
|
|
dajtwm
Od: dmwtja
|
Pridané:
19.3.2014 10:37
mne na greenie (derivat ubuntu) live/usb verzii tlaciaren HP normalne vytlaci co potrebujem a to bez instalacie akehokolvek firmwaru/driveru/softwaru k tlaciarni,kdezto vo win bez nainstaldotania fw nedokaze ta ista tlaciaren tlacit,takze asi tak,v linuxe su zrejme univerzalne driveri,alebo co...v jednoduchosti je krasa,ja tak fbkcim uz 5 rockov o)
|
|
dajtwm
Od: dmwtja
|
Pridané:
19.3.2014 10:38
mne na greenie (derivat ubuntu) live/usb verzii tlaciaren HP normalne vytlaci co potrebujem a to bez instalacie akehokolvek firmwaru/driveru/softwaru k tlaciarni,kdezto vo win bez nainstaldotania fw nedokaze ta ista tlaciaren tlacit,takze asi tak,v linuxe su zrejme univerzalne driveri,alebo co...v jednoduchosti je krasa,ja tak fbkcim uz 5 rockov o)
|
|
Re: dajtwm
Od: dmwtja
|
Pridané:
19.3.2014 10:41
sori za preklepi,pisane z mobilu za pochodu
|
|
Re: dajtwm
Od: jews bells
|
Pridané:
19.3.2014 20:41
jasne, a tie hrubky ti tam nasekal skriatok, vsak ano?
chod prec, tam, k tebe podobnym - jozkooo a viperman ta radi vo svojich kruhoch privitaju.
|
|
Re: dajtwm
Od: Talamasca
|
Pridané:
19.3.2014 13:44
Greenie je velmi sympaticke distro. Autori si zasluzia podakovanie.
|
|
Re: dajtwm
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
19.3.2014 14:59
Čo je to to "distro"?
|
|
Re: dajtwm
Od: dmwtja
|
Pridané:
19.3.2014 15:58
skus wikipediu,tam to maš black on white
|
|
Re: dajtwm
Od: Vydierač1
|
Pridané:
23.3.2014 21:45
"distro" je forma intelektuálnej zábavy väčšiny asociálnych pseudointeligentov. Keď už sa moc necítia dobre v spoločnosti, aspoň kompík poslúcha.
|