|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.3.2014 9:28
to je vyborny vysledok, z 200M licencii ma firefox +/- 20% = 40M ludi a az 1000 pouziva metro firefox :) Oplatilo sa to vyvyjat... 0,000025%
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: asdasdsdfsd
|
Pridané:
17.3.2014 9:31
Tu sa krásne ukazuje, koľko ľudí používa nanútené dotykové Metro rozhranie vo Win 8....
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.3.2014 9:35
1. som to sekol o 2 nuly, ma to byt 0,0025 a 2. to dokazuje nezmysel vytvarat vramci OS windows dalsi operacny system ModernUI (metro) v ktorom sa spustaju s OS Windows nekompatibilne aplikacie. Keby metro spravili ako dalsie desktopove prostredie, kde by sa spustali "normalne" win aplikacie len nie ikonkami ale dlazdicami a iba fullscrean, malo by to daleko viac priaznivcov.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: lubuciaaa
|
Pridané:
17.3.2014 9:41
nikto ta ziadnym sposobom nenuti pouzivat metro
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.3.2014 9:47
nikto ta nenuti pouzivat windows FTP server, ked chces po instalacii win volitelne doinstalujes. Metro je neoddelitelnou sucastou win8. Chapes ten rozdiel?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
17.3.2014 10:22
"chapes"? co to znamena? - nerozumieme...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: igo ido
|
Pridané:
17.3.2014 10:33
Aj tlačítko štart bolo nasilu ale presadilo sa.
Nedá sa sa všetko riešiť štýlom "Helenky" zapálila som si sviečku a ...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: quix_
|
Pridané:
17.3.2014 11:08
Slovo "tlačítko" v slovenskom jazyku neexistuje.
Tlačidlo je spisovne.
puritatem sermonis societas
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Sanxo
|
Pridané:
17.3.2014 17:41
Hovník je spisovne a v živote som nikoho nepočul toto slovo použiť v bežnej reči...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: quix_
|
Pridané:
17.3.2014 20:42
to je sice pravda, ale nic to nemeni na tom, ze tlacitko v spisovnej slovencine neexistuje.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Dave1111
|
Pridané:
17.3.2014 23:33
Tak to ta asi sklamem, ale tento mytus sa da vyvratit napriklad tymto sposobom: http://dopice.sk/8SO
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Kleofasz Kutya
|
Pridané:
18.3.2014 13:21
Hovník je spisovne akurat v tvojej gebuli...
|
|
Re: chýba ti tam sloveso
Od: igo ido
|
Pridané:
17.3.2014 21:59
puritatem sermonis socianto
puritatem sermonis socianto
puritatem sermonis socianto
|
|
Re: chýba ti tam sloveso
Od: quix_
|
Pridané:
18.3.2014 15:32
dik, to bol google translate :D
|
|
tlacitko v spisovnom slovenskom jazyku
Od: ch.
|
Pridané:
17.3.2014 22:24
v spisovnom slovenskom mozno nie, ale toto cita a prispieva sem aj kopa ludi ktori hovoria a rozumeju aj inym jazykom ako spisovnemu slovenskemu
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: luvicaaaa
|
Pridané:
17.3.2014 10:36
prosim ta, ty si nemyl polmy s dojmamy, to ze to je neoddelitelna sucast nema absolutne nic spolocne s tym ze to musis pouzivat, nikto ta to prostredie nenuti pouzivat
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: dagi1984
|
Pridané:
17.3.2014 12:00
tak tak, staci klik na jedno tlacitko a si spat na desktope
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: dagi1984
|
Pridané:
17.3.2014 12:01
tlacidlo, pre grammar nazis
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: hmmmmm78
|
Pridané:
17.3.2014 13:00
mne sa paci gombik :-)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: huaanggng
|
Pridané:
17.3.2014 13:39
mne sa pacia ludia trpiaci Stockholmskym syndromom - dostali predinstalovany win 8 na novom compe, ale tento teror hlupeho UI sa im vdaka syndromu pretvoril na velebenie a obhajovanie hlupeho win 8 = ich väzniteľa. A budu za kazdu cenu tvrdit ze 8 je super ajked ich tento system tyra.
Mnoho veci je nutne robit zlozitejsie vo win 8 a sa hovori ze cas su peniaze, takze takto od nas dostanu dalsi cash ?
Ok bootovanie je rychlejsie - so what? odkedy mam SSD tak to nejako neriesim za par sekund mam win nabootovany.
|
|
ani som nevedel
Od: problem
|
Pridané:
17.3.2014 9:28
ani som nevedel ze take nieco existuje a uz to skoncilo...
|
|
Re: ani som nevedel
Od: phx
|
Pridané:
17.3.2014 9:47
jj vidis a to je ten problem, ze reklama ziadna :) sak aj tak FF pouziva len 2000 ludi tak by mali byt radi ze polka presla na metro :)
|
|
Ja som to pouzival
Od: Darth Vader
|
Pridané:
17.3.2014 9:34
http://nooooooooooooooo.com/
|
|
Metro
Od: Niejemoznenapisat
|
Pridané:
17.3.2014 10:35
To je chyba, nie firefox pre metro ale samotne metro pouziva len tisicka ludi...
|
|
sa cuduju?
Od: kronko
|
Pridané:
17.3.2014 10:51
Normálne firefox používam ale na rozdiel od desktopu verzia pre metro bola nepouzitelna. Navyše bola súčasťou len beta verzie firefoxu. Tak čoby chceli?
|
|
Re: sa cuduju?
Od: _jupiii
|
Pridané:
17.3.2014 11:41
No vidis aky si mudry chlapec, aj si si sam odpovedal:
"Hoci testovacie verzie Firefoxu používajú denne milióny ľudí".
Betaverziu pouzivali miliony ludi (vacsinou z dovodu vyskusania si noviniek, realneho aj ked nestabilneho pouzivania noviniek, ale aj z dovodu testovania a odhalovania chyb softveru), ale na metro nemali odvahu/chut (aj ked nebola pouzitelna, tak by ju aspon vyskusalo viac ako 1000 ludi).
|
|
Re: sa cuduju?
Od: kronko
|
Pridané:
17.3.2014 16:58
Pisu pouzivalo, nie vyskusalo. Ja som mal tiez tu snahu ale hold co sa tyka Metra je IE trosku dalej. Co sa tyka stability.
|
|
dobry zaciatok
Od: mr. man
|
Pridané:
17.3.2014 10:57
mali by to este dotiahnut do konca a stopnut vsetky projekty pre systemy, ktore nevyziva aspon 5% ludi. lebo to je len zbytocne mrhanie prostriedkami, ktore mozu byt pouzite inde.
a ostatni vyvojari by sa tiez z toho mohli pouzit a zacat hromadne bojkotovat vsetky polomrtve systemy.
|
|
Re: dobry zaciatok
Od: Max99
|
Pridané:
17.3.2014 11:11
suhlasim,
Existovala jeden cas taka aplikacia + web stranka, kde boli statistiky ktore procesy/apps ma user spustene na PC, celkom zaujimave udaje sa dali zistit a najt dobre aplikacie.
Plus sa dali najst najmenej pouzivane.
Teraz neviem web, ale skusim to pohladat.
|
|
Re: dobry zaciatok
Od: TTToooMMM
|
Pridané:
17.3.2014 11:13
Isteze.. ibaze pan si myli dojmy s pojmami..
Aby sme to ale upresnili.. Na linuxe (zrejme na to ste narazali - aj pri tej malej userbase) to vyziva v percentualnom pomere urcite viac ludi ako v tom metre (vzhladom na userbase Win8). Ano.. tento krok bol urcite logicky a v podstate spravny. Mozilla nevylucila, ze do buducna metro nepodpori.. momentalne sa jej to ale neoplati vzhladom aj na dotykove rozhranie. (Malo betatesterov a v konecnom dosledku aj userov).
|
|
Re: dobry zaciatok
Od: mr. man
|
Pridané:
17.3.2014 11:48
ako poznat v debate linuxaka?
- jednoducho: sam sa urazi, sam sa ozve, sam sa bude povysovat, sam bude struhat formu, sam sa domyli, a sam pojde s placom spat...
ale k veci: co ma spolocne ppm s linux vs windows wars?
ale na upresnenie, pre pana koktaveho:
jeden milion uzivatelov,
vela roznych systemov - mobilne (ios, droid, wp), win desktopy (win 2k, 98, XP, W7, W8), linux, freebsd, etc...
dokial ti program z miliona uzivatelov nepouziva v danej kategorii minimalne 50.000 (slovom patdesiat tisic) uzivatelov, tak ho dropnes.
jednoduche. vseobecne platne. rychle a dobre.
bez zbytocnych predsudkov a bez zbytocnej nenavisti.
|
|
Otazka:
Od: dke
|
Pridané:
17.3.2014 11:28
Ako vedeli, kolko ludi pouziva ten Firefox?
|
|
Re: Otazka:
Od: qsk
|
Pridané:
17.3.2014 11:36
ako ako , spočítali ich ... na prstoch jednej ruky .
|
|
titulok
Od: hahahehe
|
Pridané:
17.3.2014 11:47
Viem ze na dsl.sk je v mode nadavat na metro UI takze uz pri citani clanku sa dalo cakat ake tu budu komentare, ale pravdou je ze keby ste si na dotykovom notebooku vyskusali IE pre metro a firefox pre metro, bolo by vam jasne preco im ten firefox nik nechcel pouzivat. Jednoducho to odflakli tak nech sa necuduju
|
|
Re: titulok
Od: adlladadl
|
Pridané:
17.3.2014 16:38
To metro je odflaknute až tak že človek ani nevie či na to patlať paprčou či myšou. Na to normýálny soft nikdy nebude.
|
|
Re: titulok
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
17.3.2014 18:48
ak zadefinujes co si predstavujes pod pojmom normalny soft, taksa da diskutovat. Podla tvojej kategorizacie totiz "normalny soft" neexistuje ani na iOS ani na Android...
|
|
naco...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.3.2014 18:11
Dotykove GUI (a vsetko pren optimalizovane a vyvijane) NEMA CO HLADAT na HW, ktory s tym nic nema !!!!!!!!! To patri na tabletky a blb-genius-fóny, pripadne tie nbt-tabletky konvertibilne hybridy. Dokonca aj nezmysel ako klasicke, normalne ntb s dotykovou obrazovkou vznikli preto, lebo existuje Win 8 a nie naopak.
To je ako sviecka v benzinovom motore, alebo kridla balonu. Nezmyselna sprostost, ktora je umelo, nezmyslene a zbytocne tam, kde nepatri.
|
|
Re: naco...
Od: pepezBe
|
Pridané:
17.3.2014 19:09
V podstate súhlas ale s tou sviečkou si tomu dal... asi si myslel diesel :-) Taký dvojtakt by si bez nej ani neskrtol... ...jedine ked tak chytí samozapal,za čias mojej starej "jawasaki" sa to stávalo hlavne keď to naťahovalo falošný vzduch...ale to už dnešná mládež nevie o čom hovorím.
|
|
Re: naco...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.3.2014 7:31
a sakra hej, v dieselovom :)
|