|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
win 8
Od: blabla
|
Pridané:
24.2.2014 12:18
Hovno s ktorym sa da lepsie manipulovat stale ostava hovnom ....
|
|
Re: win 8
Od: Koko Loseum
|
Pridané:
24.2.2014 12:24
ale ked ho rozbabreš len trošku tak toľko nesmrdí...
|
|
Re: win 8
Od: karolkooo
|
Pridané:
24.2.2014 13:07
On myslel Apple a jeho goto prikazy a nepouzivanie zatvoriek ;)
|
|
Re: win 8
Od: huhauhuahu
|
Pridané:
24.2.2014 13:59
objavuju slanu vodu...nakoniec s tym pride MS ako uzasny Win 9 zvysujuci produktivitu o milion percent a samozrejme tomu da adekvatnu cenu
|
|
Re: win 8
Od: Cpx
|
Pridané:
24.2.2014 12:30
MS a jeho shit,good,shit,good verzie.
95,98SE,ME,XP,Vista,7,8(.1),9 zeby zas good?
Vynechal som plno verzii, ale na ukazku to snad staci ne?
|
|
Re: win 8
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
24.2.2014 12:57
fúha, ty si iný kapor...
aj si niekedy w95 vôbec videl?
|
|
Re: win 8
Od reg.: rookie
|
Pridané:
24.2.2014 14:14
ja aj 3.11.. a?
|
|
Re: win 8
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
24.2.2014 14:26
Hej. A akú verziu IE prehliadača si v nej mal?
|
|
Re: win 8
Od: Houston
|
Pridané:
24.2.2014 22:39
Zeby IE3 a Navigatora?
Screenshot s instalackou IE3 a IE5:
img41.imageshack.us/img41/5063/ie5setupbrowse.jpg
|
|
Re: win 8
Od: Majky333
|
Pridané:
24.2.2014 14:23
ále nie. to je iba typický kopírovač názorov z malej dediny...
|
|
Re: win 8
Od: umbaluba
|
Pridané:
24.2.2014 14:33
nejak si vynechal dost podstatny win 2000 prvi desktop system od MCShitu s jadrom NT
|
|
Re: win 8
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
24.2.2014 14:52
Prvý?
Napr. Windows NT3.51, nasledoval NT4 atd.
|
|
Re: win 8
Od: Stanper
|
Pridané:
25.2.2014 13:36
Náhodou, w95 sa celkom držal, potom prišiel w98 a ten už bol na prd no snažili sa to zachrániť s w98SE aj keď to už bolo lepšie, stále nezabudnem na tie BSOD :D
|
|
Re: win 8
Od: phx
|
Pridané:
24.2.2014 12:30
myslis android a jeho nadstavby od vyrobcov? plne suhlasim
|
|
Re: win 8
Od: MvD
|
Pridané:
24.2.2014 12:41
Ano, 80%-ny share na thu, ale stale sa musia kadejake individua do toho systemu navazat. Presne, ako kedysi, ked na desktopoch vladol Windows a hocijaky dilinko, co si nainstaloval Ubuntu, uz bol kral Linuxu a vsade v diskusiach dristal o tom, aky je na hovno Windows.
Ano, s nadstavbami od vyrobcov casto laguje, zamrzaju a padaju aplikacie ... komu sa nepaci, ma na vyber Nexus a nemusi tam mat trilion nainstalovanych aplikacii.
Netrep, uznaj, ze cely Windows 8.x je prepadak, fail, kravina, krok vedla ... a drz palce Microsoftu spolu s nami ostatnymi, aby to vdalsej vezii Windows napravil.
|
|
Re: win 8
Od: Getrudo
|
Pridané:
24.2.2014 12:49
Zase az taky fail mimo metra to nebol, akurat je problem ze MS vydava ako plnohodnotny system vzdy najpr beta verziu, a az potom full. Inak super podnikatelsky plan.
|
|
Re: win 8
Od: phx
|
Pridané:
24.2.2014 12:56
ja sam pouzivam win 8 od zaciatku na klasickom ntb, a poviem ti ze mi to vobec nevadi...skus nemat predsudky a pozerat sa na to ako IT (teda predpokladam ze si IT-znaly ked si na tejto stranke) a nie ako mama oco baba, ktori nemaju radi zmeny...
a pozri sa.. kolko sa preda nexusov a kolko ostatnych fonov? tak sa zamysli ake percento z tych 80 ide fakt v pohode, ze si clovek kupi telefon a NEMA nervy... tych par nexusov to nezachrani.
posledna vec... o tych kriklunoch v diskusiach: stale nadavali ze win je monopol... ze je zly...ked sa stal android monopolom tak uz nekricia ze je zly ale ze je najlepsi... tak nech sa rozhodnu... keby ste vy vsetci odskusali ten system bez nervov a s nadhladom ze je to nieco nove, pisali by ste inak
btw mam WP mam tam kopec appiek nainstalovanych a ver tomu ze ide neporovnatelne lepsie ako moj byvaly android (v podstate ani nevies ze ich tam mas)
|
|
Re: win 8
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
24.2.2014 13:13
no ja som pri windows 8 na notebooku priatelky stratil nervy... jednak ked to clovek chce vypnut tak musi dat kurzor na pravy dolny roh obrazovky, potom Settings a az tam to vypnut WHAT THE FUCK?!?!?! A neustale tam to metro vyskakuje ci chces alebo nechces, napr ked chcem otvorit zoznam bluetooth deviceov zo spodnej listy a nie sa preklikavat cez Control Panel.. atd... je to cista frustracia. Je to zle, najradsej by som to... no.... A este k tomu ked ma na notebooku Intel wireless kartu, ktora ked sa pripoji na domacu wifi siet, odpoji to kompletne vsetky zariadenia v sieti a dodrbe celu wifi siet na viacerych typoch routerov(aj ked to nie je chyba Windows 8 v tomto pripade) :-D ja uz som ten boj uplne vzdal
|
|
Re: win 8
Od: phx
|
Pridané:
24.2.2014 13:20
to posledne moze byt aj driver.. inak neviem... vypnutie.. musis zrobit o jeden krok viac.. na sedmicke musis stlacit START-potom sipku (ak to nemas nastavene) a az potom mas vypnut ak to mas nastavene tak 3 tahy.. to je taky brutal problem spravit jednu vec naviac? btw... v spring update uz bude tlacitko priamo v metre hore... s tym ze vyskakuje mas pravdu ved predsa je to HLAVNE rozhranie. pracovna plocha je uz len doplnok pre power userov
|
|
Re: win 8
Od: barbarious
|
Pridané:
24.2.2014 13:47
RE vypínanie: stačí raz normálne nastaviť akciu pre stlačenie tlačítka "power" a netreba sa nikde preklikávať.
|
|
Re: win 8
Od: asdfgghjkl
|
Pridané:
24.2.2014 13:57
Nebudem predsa v systeme nastavovat akcie na nejake tlacidla ako amater ... Kazdy predsa vie ze staci prestrihnut hnedy drat na primarnej cievke transformatora v zdroji ...
|
|
Re: win 8
Od: dmwtja
|
Pridané:
24.2.2014 15:22
alt+F4 a enter., hotovo
|
|
Re: win 8
Od: sdfsdf3
|
Pridané:
24.2.2014 19:21
Ludia ta ominuskovali lebo mas pravdu. Typicke dsl
|
|
Re: win 8
Od: 312fdas
|
Pridané:
24.2.2014 14:14
ako je to pri ovladani iba klavesnicou? V 7me to natukam rychlo, 8mu na otestovanie nemam.
|
|
Re: win 8
Od reg.: panskypan
|
Pridané:
24.2.2014 19:06
alt+x a ďalej hádam pochopíš aj sám.
|
|
Re: win 8
Od reg.: panskypan
|
Pridané:
24.2.2014 19:07
opravujem sa, win + x
|
|
Re: win 8
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
24.2.2014 15:19
to posledne moze byt driver, teoreticky nemusi, neviem presne, lebo skusal som na tom notebooku pristup na WiFi cez Ubuntu (pouziva samozrejme odlisne drivre) a ten isty vysledok. Tak teoreticky moze byt rovnaka chyba v driveroch pre windows aj ubuntu, ale kludne to moze byt aj nieco hardverove... Ono cital som na forach, ze Intel wireless karty maju viacere podobne problemy...
|
|
Re: win 8
Od: Slavius
|
Pridané:
24.2.2014 13:39
Uplne staci kliknut na plochu a dat Alt + F4...
|
|
Re: win 8
Od: rodriguez
|
Pridané:
24.2.2014 14:44
alebo stlacit Win + i
|
|
Re: win 8
Od: Getrudo
|
Pridané:
24.2.2014 13:40
1, nahod si tam start menu, ok nemalo by to byt ako aplikacia tretej strany, ale pat minut na googli a instalacia ta nezabije.
2, pouzivaj skratku win x. Inak jedna zo super veci co do W8 pridali.
|
|
Re: win 8
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
24.2.2014 14:23
Win+I a máš rovno tie nastavenia, potom u to normálne dáš vypnúť cez to tlačidlo
|
|
Re: win 8
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
24.2.2014 15:17
akoze nic v zlom to plati pre vsetkych, ale nesnazil som sa zistit, ako tu sracku pouzivat nejako super efektivnejsie. Na 7micke som proste nemusel riesit ziadne take problemy; Akoze ak riesenie toho srackoveho systemu je "ved pouzivaj nove klavesove skratky, ktore sme urobili a dozvies sa o nich iba tak, ze si to niekde budes googlovat, ako pouzivat neefektivny system efektivnejsie", tak ako meh.. Ja posledne dva roky osobne nepouzivam windows, ale kvoli tomu, ze vyvijam ios veci, musel som presedlat na Mac... Ale ako OSX mi momentalne pride omnoho rozumnejsia volba ako Windows 8/8.1 a ked sa zamyslim nad pouzitelnostou pre ludi ktori zrovna nie su moc s pocitacmi dobri, tak ani Ubuntu nie je moc dobra volba pre bezneho uzivatela. Ale pri 7micke som viac sympatizoval s MS nez linuxovymi distro ale pri osmicke, kebyze mam mat neOSX zariadenie tak siahnem po Ubuntu ako 8. Proste grc hroza hnus humus.
|
|
Re: win 8
Od: phx
|
Pridané:
24.2.2014 16:08
znova napisem... kolko rokov sa vyvija UI pre mac os X? ... kolko rokov sa vyvijal desktop? metro je tu len 1,5 roka... je to nieco uplne nove a musi to dospiet
|
|
macbookpro
Od: jozkooo
|
Pridané:
24.2.2014 13:07
napysem vam skusenosty unboksing asi v stredu
|
|
Titss
Od: Kačer Doľan
|
Pridané:
24.2.2014 13:52
Používal som tú sračku približne 3/4 roka,najprv 8 a potom 8.1 ešte predtým,ako bol ten update uvoľnený a nikdy som si na to nezvykol...je pekné od nich,že si po roku a pol spomenuli na to,že existuje aj desktop ale čo sa mňa týka...dal som tomu šancu a akurát som sa na tom vytáčal zakaždým,ak som tam čosi hľadal...čo sa týka práce,tak dokážem to isté spraviť na 7 bez toho,aby som sa 10x za hodinu nevytočil na tom ich pripičenom ovládaní pre opice...teraz mám 7 a našiel som opäť v sebe vnútorný kľud :D
|
|
Re: Titss
Od: phx
|
Pridané:
24.2.2014 14:01
pouzival si to 3/4 roka..... ok ... a ak sa mozem opytat kolko rokov pouzivas 98/xp/vistu/7? a vsadim sa ze aj tak nevies vsetko.. jednoducho len utrpela tvoja pycha. a tak si sa vratil k staremu UI.
|
|
Re: Titss
Od: Kačer Doľan
|
Pridané:
24.2.2014 14:22
áno,utrpela moja pýcha,preto mi nevyhovuje Metro a tie bullshity,čo si niekto vymyslí...aj preto má 8/8.1 mizerné predaje a mizerné zastúpenie na desktopoch...
|
|
Re: Titss
Od: bkguk
|
Pridané:
24.2.2014 14:24
Utrpela jeho pycha?
A co potom pycha MS?
Vzhladom k ne-rozsireniu w8, rychlym upravam, slabym predajom, kritike zakaznikov....
Povedal by som, ze pycha MS utrpela ovela viac.
w8 je po upravach celkom ok, ale pohnojili to tym nasilnym pretlacanim aj tam, kde to nema co hladat.
Vacsina bfu su opice,ktore sa nechcu ucit a v podstate im to ani nezazlievam.
OS je tovar a ma sa prisposobovat zakaznikom, nie zakaznici tovaru.
Na tom nic nezmeni ani velky MS.
Hoci sa velmi snazil.
|
|
Re: Titss
Od: phx
|
Pridané:
24.2.2014 14:52
museli to pretlacat.. nakolko trh s tabletmi sa velmi rozsiril, a google zacal dominovat aj tam, tak samozrejme chceli zjednotit vsetky platformy ,WP W aj Xbox ... to ze to neurobili najstastnejsie je jedna vec... ale kazdopadne metro je super nadstavba a ziadny hnoj... a samozjreme suhlas ze update 1 mal byt uz od zaciatku...
|
|
Re: Titss
Od: Káčer Doľan
|
Pridané:
24.2.2014 15:01
chlapče,to že považuješ metro za super nadstavbu je kapitola sama o sebe. Oproti 7 neprináša 8/8.1 nič,čo by ľudí nútilo na ne prechádzať...okrem toho,že MS tlačí na výrobcov NB,aby predávali NB len s W8/8.1...to,že ľudia húfne downgrade-ovali z 8 na 7 hovorí samé za seba...to,že sa MS snaží pretláčať nejaký bullshit preto,aby niečo zjednotili je pekné,ale ja nepotrebujem nejaké dotykové rozhranie na desktope s klávesnicou a myšou. Nebudem mať na svojom desktope OS,ktorý mi očividne nevyhovuje a očividne nepatrím do minoritnej skupiny užívateľov nespokojných s 8/8.1 . Nebudem mať na desktope 8.1 lebo je to nové a cool. Na 7 spravím to isté bez bullshit dotykového rozhrania pre klávesnicu a myš a schyzofrénneho ovládania,kedy je každé nastavenie niekde inde. Ak si takto MS predstavuje evolúciu,tak potom neviem na ktorej planéte MS žije.
|
|
Re: Titss
Od: gjf g
|
Pridané:
24.2.2014 15:24
museli to pretlacat....
Ano, ale aj to treba robit s citom a rozumom.
Ved sa pozri ako to dopadlo.
Chceli tablety, ok, nahodim tam wp a fici to.
Ked to funguje na androide a apple, tak by to zarucene fungovalo aj na MS.
No ale ich "skratka" je vzdy obchadzka, ktora je oproti ostatnym, dlhsia o jeden vyvojovy stupen.
Vsetko sa dalo, vsetko by fungovalo, ludia by boli spokojni.
Takto si proti sebe postvali vela ludi.
Len a len svojou tvrdohlavostou.
Zabudli, ze na trhu uz nie su sami.
Nedorobok win pre surface a nasilne tlacene metro, im urobilo viac skody, ako ludia smejuci sa z vysinuteho, vrieskajuceho Balmera.
Ja viem, po vojne je kazdy general.
Ale nebrat si priklad z konkurencie, razit si vlastnu cestu na preplnenom trhu takym sposobom, to je tazka naivita.
|
|
Re: Titss
Od: kalkulacka 365
|
Pridané:
24.2.2014 22:55
treba to brat ako tovar. ked si kupuje zemiaky tak ich kupuje aj so supkou, ale nikdy by som ju nejedol, vzdy ju oskrabem. to plati o vsetkych plodinach. Aj ked poznam niektorych ludi co zjedia cele jablko bez zvyskou. Co som chcel povedat? kazdemu vyhovuje nieco ine, preto si to treba prisposobit. Ked kupujem zemiaky na sadenie kupuju sa malicke. aby sa pekne rozrastli. A ked na jedenie tak vacsie. Stale ide o zemiak len inej velkosti, chuti. To iste aj SW, nemoze vyhovoavat kazdemu. zvlast ked niekto lubi zemiakovu kasu, a iny hranolky.
|
|
Re: Titss
Od: huhauhuahu
|
Pridané:
24.2.2014 14:04
a keby si si dal spravne upraveny win xp, tak sa dostanes do uplnej nirvany....
|
|
Sockarske lamy
Od: W8Pro
|
Pridané:
24.2.2014 14:07
Dnes sa tu zisli lamy, kere vedia tak akurat otvorit prehladac a vypisovat nezmysly.
W8/8.1 desktop prostredie to iste ako W7 + mnoho zlepseni
ModernUI - ktore dotykove prostredie je lepsie? iOS? Alebo snad handroshit?
|
|
Re: Sockarske lamy
Od: blablabla
|
Pridané:
24.2.2014 14:17
Ano a ty dokazes este stahovat torrenty a spustit cracknutu hru .... uznavam si lepsi ...
|
|
Re: Sockarske lamy
Od reg.: saruman
|
Pridané:
24.2.2014 14:18
Hej, pre masochistov a schizofrenikov je Win8 ideálny systém.
|
|
Re: Sockarske lamy
Od: Alojzcxx
|
Pridané:
24.2.2014 14:35
Mnoho zlepseni LOL
|
|
Re: Sockarske lamy
Od: koasjo
|
Pridané:
24.2.2014 15:10
nie,len väčšina z nás nie je v puberte a nepovažuje niečo za cool len preto,že to je nové...
|
|
Re: Sockarske lamy
Od: -...-
|
Pridané:
24.2.2014 18:30
Ano zlepsenia tam su ale aj tebe je jedno ci ma tvoje auto novy vyfuk ak kolesa su odrazu stvorce...
|
|
dajtwm
Od: dmwtja
|
Pridané:
24.2.2014 15:37
ma ta osmicka aspon ovladanie hlasom z podporou sk ?
|
|
Re: dajtwm
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
24.2.2014 17:21
Vynos z retail predaja licencii na Win8 SK je ani nizsi ako by stala podpora Slovenciny... Samozrejme, ze to nie je ani zdaleka jediny zdroj prijmov len naznacujem velkost nasho trhu.
|
|
Re: dajtwm
Od: niktos
|
Pridané:
24.2.2014 17:59
nechces aby sa ovladal ze pomyslis a pojde? paneboze vsak hadam niesi retard ze nevies zakladne veci po anglicky. to uz prehanate naco mate pc?
|
|
Re: dajtwm
Od: dajtwm
|
Pridané:
24.2.2014 20:22
retard si hadam ty,ak nevies na co vsetko sa da podpora sk v ovladani hlasom vyuzit o)))
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
24.2.2014 17:57
este pred rokom a pol ani win8 nebola ale nevadi. kusok premyslajte nez napisete. nic nech nezlepsuju bo uz su dokonali. spokojny nad mieru som, uz to mozu len posrat.
|
|
Re: xxxxx
Od: -...-
|
Pridané:
24.2.2014 18:26
Dobre drogy, daj aj mne.
|
|
blaah
Od: prdlajs
|
Pridané:
25.2.2014 0:00
"Konkrétne zmeny zlepšujúce používanie s klávesnicou a myšou nešpecifikoval, avizoval iba, že majú "prirodzene prepojiť" dotyk a desktop"
To som zvedavy, co za somarinu zasa vymyslia. Dufam, ze nie dotykove gesta na klavesnici - napr. rychle stlacenie TREWQ bude znamenat Back :) Pri dostatocne silnej davke matrosu v MS sa nebudem divit, ak daju gyroskop do klavesnice a bude sa s nou potom mavat pred obrazovkou.
Alebo to dopadne ako vo Win8 - zasa pribudne dalsich 50 klavesovych skratiek. Len tymto tempom bude musiet mat klavesnica v dalsej verzii 200 klavesov.
|
|
Re: blaah
Od: phx
|
Pridané:
25.2.2014 7:36
keby si nebol troll zistil by si si, ze v metro appkach pribudne horna lista, priamo v metre vypinaci button, a ak kliknes pravou mysou na dlazdicu neotvori sa ti spodna lista z metra ale context menu z desktopu
|
|
Re: blaah
Od: prdlajs
|
Pridané:
25.2.2014 16:07
Takze samotny MS este nepublikoval, co sa zmeni, ale ty to uz vies? Blahozelam. Kazajku najdes v sufliku vedla postele.
|