|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kašlite naň
Od: Fresco
|
Pridané:
20.2.2014 9:43
FreeCommander je zadarmo a rovnako dobrý... kto nevyskúša neuverí
|
|
Re: kašlite naň
Od reg.: jebebejbe
|
Pridané:
20.2.2014 9:47
ani som si nevsimol ze releasli novu verziu, pouzivam stale 2009.02b :) idem upgrade
|
|
Re: kašlite naň
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
21.2.2014 7:09
podla toho, co som cital, budu fail manazeri niest zodpovednost za sirenie piratskeho obsahu. ak skopirujete film z C:\User\Download na D:\FILMI , tak fajl manazera zabasnu.
zdroj: dopice.sk/8Co
|
|
Re: kašlite naň
Od: Fresco
|
Pridané:
21.2.2014 9:48
správny "fail" manažér ti to do C:\FILMI odmietne skopírovať lebo vyhlási chybu
|
|
Re: kašlite naň
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.2.2014 9:52
gramaticku...
|
|
Re: kašlite naň
Od: Fresco
|
Pridané:
21.2.2014 9:54
možnože aj CRC
|
|
Re: kašlite naň
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
22.2.2014 1:04
crc = skratka crocodil ?
|
|
Re: kašlite naň
Od: 7buhaha
|
Pridané:
22.2.2014 3:59
cyclic recursive crc
|
|
Re: kašlite naň
Od: Fresco
|
Pridané:
22.2.2014 18:56
cyclic redundancy check...
|
|
Re: kašlite naň
Od: jožo
|
Pridané:
20.2.2014 11:05
Nuž, práve som si ho nainštaloval .. a na freeware skutočne nie je zlý, menu má celkom slušné (používateľský pocit mám z neho taký ako keby bol vyvíjaný pre windows 98), funkcie takmer dostatočné, vykresľuje sa mi nejako pomalšie, ale na TC zatiaľ nemá, neobsahuje interný porovnávač súborov, pri zalomení textu pri prehliadaní mi zmizol obsah súboru, nedokážem nadefinovať rôzne farby pre súbory podľa času poslednej úpravy (a pravdepodobne ani podľa prípony)..
Keď však používate len základné funkcie, fakt by mohol stačiť. Ak by som dal TC hodnotenie 95 % tak toto by dostalo 85 %.
|
|
Re: kašlite naň
Od: ssaa
|
Pridané:
20.2.2014 12:33
Mne na nom vadi -
dizajn ma rezervy, nevyzera to najlepsie
nema ftp(sftp)
|
|
Re: kašlite naň
Od: ftp
|
Pridané:
20.2.2014 12:41
Akoze nema ftp? Ma.
|
|
Re: kašlite naň
Od: kalkulacka 365
|
Pridané:
20.2.2014 23:06
poprosim pridat do update.dsl.sk v0.92
|
|
Re: kašlite naň
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.2.2014 7:39
Bude sa tam dobre vynimat medzi Skype 3, Opera 9 a Thunderbird 1.5.
|
|
Re: kašlite naň
Od: .em
|
Pridané:
20.2.2014 11:27
FAR FTW!!1!
|
|
Re: kašlite naň
Od: '';sdzg/asl;gaj
|
Pridané:
20.2.2014 18:20
ja som haxor pouzivam MC
|
|
no a?
Od: miiicho
|
Pridané:
20.2.2014 9:55
to sa mame potentovat pri kazdom update totalcommandera?
Mne aj tak staci free commander (pouzivam v robote) alebo MC (aj v robote, aj doma, aj na vsetko).
|
|
Re: no a?
Od: Fresco
|
Pridané:
20.2.2014 11:16
od 2006 ho používam tiež, netreba robiť chujoviny typu stlač nr.1-3 alebo to crackovať,nebodaj kúpiť... stačí to "totálne"
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
20.2.2014 10:18
to este existuje? nebudte smiesny.
|
|
Diky za info
Od: mpos11
|
Pridané:
20.2.2014 10:19
pre toho kto to vie pouzivat ponuka TC velmi efektivnu pracu. Denne vyuzivam veci ako
+ Alt-F7 a regularne vyrazy
+ WCX pluginy na zobrazenie detailov zo suboru
+ sftp plugin v spolupraci s putty
+ directory hotlist
+ branch view
+ compare by content
|
|
Re: Diky za info
Od: Fresco
|
Pridané:
20.2.2014 11:09
bud si istý že tie somariny čo si vymenoval ty nepoužíva 98% ľudí
|
|
Re: Diky za info
Od: Neviem
|
Pridané:
20.2.2014 11:14
98% ľudí na planéte Zem, alebo 98% ľudí, ktorí pravidelne používajú Total Commander?
|
|
Re: Diky za info
Od: msx
|
Pridané:
20.2.2014 11:21
Máš pravdu, používajú prieskumník.
|
|
Re: Diky za info
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.2.2014 7:44
Pokial sa jedna o vsetkych obavatelov na Zemi, myslim ze to je minimalne 99,9%. Pokial sa jedna o pouzivatelov PC, tak to moze byt 99%. Pokial sa jedna o pouzivatelov TotalCmd, moze to byt 90% z nich to nepouziva.
Ktoru skupinu ludi si myslel? Preto sa pise ze pre pokrocilych pouzivatelov. Kadzy geek vyuziva z TotalCmd nieco ine. 99% pouzivatelov PC ani len principialne netusi ako funguje PC a ze vsetky data su len ACSII znaky ktorych je 2^8.
|
|
total commander
Od: vlado123
|
Pridané:
20.2.2014 11:25
TC je jeden z mála kvalitných file managerov, ktorý zvládne úplne všetko. Poznámky typu "nebodaj kupovať" môže napísať len socialisticky zmýšľajúci jedinec východného bloku odkojený na crackovaní všetkého čo vidí. Mimochodom za tie drobné, čo TC stojí dostanete doživotnú licenciu, osobne ho mám a používam už od roku 1997 a nikdy naň nedám dopustiť. To že sa jeho kvalitám dokáže priblížiť nejaký freeware mi je úplne u prdele.
|
|
Re: total commander
Od: Neviem
|
Pridané:
20.2.2014 11:37
So všetkým, čo si napísal súhlasím ale nezamieňaj prosím ťa slovo "kokot" výrazom "socialisticky zmýšľajúci jedinec". Socialisticky zmýšľajúci jedinci žijú napríklad v škandinávii.
|
|
Re: total commander
Od: Hamster.
|
Pridané:
20.2.2014 12:01
Zo 100 stredoškolských deciek som hádam ani jedného nevidel, nepočul, používať nejakého súborového manažéra.
Časy Norton Commander či Volkov nezmysel sú už asi preč. Boli aj zaujímavejšie ako PC Shell, Servant Salamander, ktorý v jeho staručkej free podobe používam dodnes a na všetkých platformách Windows!
|
|
Re: total commander
Od: generator kokocin
|
Pridané:
20.2.2014 12:18
ja ho tiez pouzivam od roku pana ale nikdy by som si ho nekupil ani za tie drobne, asi som socka co uz :D
|
|
nie si socka
Od: Fresco
|
Pridané:
20.2.2014 13:08
ale generátor kktín ako si napísal nick
|
|
Re: nie si socka
Od: generator kokocin
|
Pridané:
21.2.2014 7:02
si ma ODHALIL
|
|
Re: total commander
Od: kalkulacka 365
|
Pridané:
20.2.2014 23:04
maju na to kopirovanie licenciu? dufam, ze hej. a trhnu na tom poriadny balik od ostatnych. Lebo to je najvacsia katastrofa tohto sveta, clovek da kopirovat nejaku zlozku s 10000 subormi a ide spat s tym ze do rana sa to urcite skopiruje, lebo ukazuje, ze sa to bude kopirovat asi 6 hodin, a nebodaj 1253 subor je skryty alebo iba na citanie, a ono to caka ako blbe kym mu to neodkliknem.
To iste aj priskumik, v kazdej zlozke vytvara tie je.nu.e Thumbs.db na ktore sa potom znova pyta ci ich chcem prepisat. AKO U blbcov :(
|
|
Cenzor
Od: linuxak
|
Pridané:
20.2.2014 11:45
Zda sa ze redakcia moj prispevok o tom, ze by mali napisat clanok o tom ako je net neutralita ohrozena v EU a nie o total commandery vymazala....
|
|
otazka
Od: quix_
|
Pridané:
20.2.2014 12:34
Chcem sa opytat: "Christian Ghisler, tvorca správcu súborov Total Commander pre Windows populárneho okrem iného medzi pokročilými užívateľmi, v stredu sprístupnil novú stabilnú verziu Total Commander 8.50."
Okrem ineho medzi kym je este popularny? "okrem iného medzi pokročilými užívateľmi". Cita to autor po sebe? zamysla sa nad tym? zmaze ma.. meh
|
|
Ja som rad
Od: juchu
|
Pridané:
20.2.2014 12:42
Ja mam total commander kupeny a na tuto verziu som sa tesil uz snad od Vianoc. Konecne search na pozadi!
|
|
Re: Ja som rad
Od: lockator
|
Pridané:
21.2.2014 8:44
Vo firme mám nakúpených 10 licencií, zmysluplne využívam 2, ale mám rád pohodlie, keď prechádzam medzi PC - a hlavne ich mám toľko, pretože Ghisler si peniaze za taký super soft zaslúži. Jediná vec, ktorá ma srdila, bolo (ne)hľadanie na pozadí - po tomto mi asi už nič nebude chýbať. Komu stačí Prieskumník, nech sa páči, "nikoho nenutim", ale potom buď robia iba primitívnosti alebo nevedia nič o efektivite.
|
|
totalblb
Od: jaaaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
20.2.2014 12:53
Barlička pre neschopných - respektíve pre tých, ktorí denne pracujú na X klientských PC - inak nechápem ľudí, ktorí bez too nevedia urobiť nič...
|
|
Re: totalblb
Od: aaaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
20.2.2014 13:00
pan profesor su asi explorer-klik-klak-copy-paste-masta-haka. :-)
|
|
Re: totalblb
Od: emeric
|
Pridané:
21.2.2014 17:37
som sa skoro usulal :D XD az ma brucho boli :D
|
|
Re: totalblb
Od: jap
|
Pridané:
20.2.2014 13:39
Ale ti "neschopni" vedia urobit vsetko aj bez, ale urobia za jeden den tolko co jaaaaaaaaaaj za cely tyzden. Lenze ked je niekto plateny za odpracovane hodiny, tak preco si pracu ulahcovat a urychlovat, ze?
|
|
Re: totalblb
Od: jaaaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
20.2.2014 17:50
Chlapče - moja práca je hodne vzdialená počítačom no na PC spravím za čas, ktorý na to mám viac, než Ty s TC, viac, než si vieš predstaviť...
|
|
Re: totalblb
Od: jap
|
Pridané:
20.2.2014 20:03
iba pre zaujimavost - cez prieskumnika? tak to by som si rad pozrel :D . a uz davno nie som chlapec :)
|
|
Re: totalblb
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.2.2014 7:52
Zaujimave, vzdy ked robim na PC bez TC, moja praca so subormi/adresarmi sa ani 30-nasobne spomali ...
|
|
Re: totalblb
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.2.2014 8:43
TC pouzivam len pri kopirovani/zalohovani user adresarov a mazani temp adresarov co blby win nemoze mazat sam. Inak 99% pouzivam normalne okna, kedze TC ma len 2 okna a prieskumnikov si mozes naotvarat kolko chces + ich mat na viac monitoroch. V spodnej liste mam vsetky diskove jednotky, plus odkedy sa v 7ke daju pripinat rozne adreasre na ikonku prieskumnika, proste kliknes pravou mysou a tam mas najcastejsie pouzivane zlozky.. A na ftp prenosy pouzivam filezillu.
|
|
Re: totalblb
Od: lockator
|
Pridané:
21.2.2014 8:47
Len 2 okná - vieš že TC má záložky?
|
|
Re: totalblb
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.2.2014 8:53
jasne ze veim, je to nepohodlne a stracam sa v tom... V prieskumnikovi ked mam otvorene hoci aj 10 okien, tak mi ukaze nahlady a kliknem na ktore chcem. To ale nikdy nemam, vacsinou mam otvorene 2-3 a viem ktore mam na ktorom monitore...
|
|
Re: totalblb
Od: Fresco
|
Pridané:
21.2.2014 9:53
vidíš...používajú nejaký TC a pritom nevedia čo je Explorer a jeho možnosti :-) /že skoro žiadne nemá to je už iná vec/
|
|
Re: totalblb
Od: jap
|
Pridané:
21.2.2014 13:48
Staci mi poznamka ze na liste okna a pouzivat nahlady :-) tak uz netreba viac pisat. ked sa niekto straca v dvoch stlpcoch, nevie ako pouzivat oblubene polozky a rozne funkcie pri ktorych nemusim ako cvok stale klikat pravym tlacidlom, potom v dakom menu hladat a konecne vybrat co potrebujem, tak je mi jasne ze subormi nepracuje ale len si hlada fotky alebo nieco co si stiahol. ale chapem, pre pracu s par subormi v max dvoch adresaroch stacia aj okna :-)
|
|
Re: totalblb
Od: emeric
|
Pridané:
21.2.2014 17:42
presne tak, pod toto by som sa mohol podpisat ;)
|
|
Re: totalblb
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.2.2014 7:51
Skus uz len takuto jednoduchu vec: mam otvoreny nejaky adresar, ktory obsahuje mrte tisic dalsich adresarov. Potrebujem vo Wokienkach zistit, ktory z tych mrte tisic adresarov je najvacsi. Potrebujem teda, aby mi Wokienka zobrazovali velkost adresarov.
|
|
Re: totalblb
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.2.2014 8:46
prava mys -> zoradit podla velkosti. Jednoduhsie to uz ani byt nemoze. Za tych 15 rokov co robim s PC som to snad nepouzil ani raz, ale niekto to potrebovat moze...
|
|
Re: totalblb
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.2.2014 9:11
Ale ja pisem o adresaroch, nie suboroch. Vo wokienkach si mozem do zahlavia nadefinovat asi 200 slpcov a zoradovat podla nich, ale v zasade 98% z nich je uplne na hovno.
|
|
Re: totalblb
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.2.2014 9:17
Zistit ktory adresar je najvacsi je dost prakticka vec. PRIKLAD: niekomu sa totalne za**bal disk. Uplne preplneny. Je to ekvivalnet tetusky, co absolutne nevie co kde ma, nechape rozdiel medzi zastupcom a cielom, rozdielm medzi kilo-mega-giga ... Taky clovek moze mat hocico hocikde. Viem len, ze jedina particia C je zaprasena s 249 GB datami (z 250 GB disku) a user hovori ze tam nema ziadne filmy/fotky/hudbu. Co ma zasvinene? Ktory folder/podfolder/podpodfolder/podpodpodfolder? Windows? Program Files? Svoj profil? Ktory podpodpodpodpodfolder za to moze?
|
|
Re: totalblb
Od: emeric
|
Pridané:
21.2.2014 17:44
zbytocne sa namahas, niekomu nevysvetlis, lebo to ich mozog nie je schopny pochopit ;)
|
|
tesime!!! :-)
Od: aaaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
20.2.2014 12:58
parada. :-) a komu to nevyhovuje (alebo si s tym nevie dat rady), nech to nepouziva, a hlavne nech NEPIXLUJE!
|
|
Najlepší bol aj tak
Od: iso
|
Pridané:
20.2.2014 13:12
Volkov.
|
|
Re: Najlepší bol aj tak
Od: aaaaaaaaaaa
|
Pridané:
20.2.2014 14:28
jj. :-) par kilo, k tomu hiew.exe a co viac chybalo? :-)
ale zasa dnes uprednostnim tc + ultraedit :-)
|
|
dfsdgsrgdghfgh
Od: @lto
|
Pridané:
20.2.2014 13:44
FAR
|
|
345345345
Od: 345353
|
Pridané:
20.2.2014 14:13
Servant
|
|
^^ lol
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
20.2.2014 14:58
Ja TC nekupujem lebo ho využívam málokedy, hlavne ako FTP klient a občas na Batch premenovanie súborov a podobne vymoženosti :D a za ten mesiac čo to zapnem 5x mi stláčať 1,2,3 vôbec nevadí. :) A som rád, že na tom stále pracujú
|
|
Re: ^^ lol
Od: 255.255.255.0
|
Pridané:
21.2.2014 11:58
Si zlodej!
|
|
ako to je mozne
Od: Onimusha
|
Pridané:
20.2.2014 17:21
caute
stale pouzivam stary (prastary) dobry FAR (sem tam 2.0 a sem tam 3)
po tolkych rokoch stale staci na vsetko a lepsi som nenasiel.
moze mi nejaky skalny zastanca TC povedat preco by som mal presedlat na TC?
|
|
Re: ako to je mozne
Od: mika_
|
Pridané:
20.2.2014 18:12
nemusis presedlavat nikam, pouzivaj to co ti vyhovuje, niekto si zvykol na TC a niekto na nieco ine... a niekto je zvyknuty mat vsetky subory na ploche a tomu by som vypalil oci nozom :P s TC na vecne casy a nikdy inak (compare, synchronize, F5/F6 queue, multirename tool, chcel by som vidiet ako toto niekto riesi cez explorer)
|
|
Re: ako to je mozne
Od: emeric
|
Pridané:
21.2.2014 17:53
presne tak, a pridam este moznost pakovat cez ALT+F5, moznost vykopcit len konkretne subory z archivu behom chvile, nemusis to jak debil oznacovat v exploreri cez CTRL+lavy klik mysi, ale pohodlne cez klavesnicu a INSERT pooznacujes, alebo oznacis vsetko cez klavesu + prip. oznacis subory na zaklade pripony, velkosti suborov,... a desiatky dalsich moznosti, super vec je aj moznost spocitat MD5, crc32, SHA1, pripojit sa na FTP, alebo spocitat velkosti vsetkych podadresarov v adresari, staci stlacit kombinaciu ALT+SHIFT+ENTER ;)
|
|
Re: ako to je mozne
Od: mika_
|
Pridané:
21.2.2014 22:49
nechcel tak to je jasne nechcel som sem pisat vsetky mozne skratky ako ctrl+d a taktiez spomenutu alt+shift+enter a doplnim aj ctrl+shift+enter ak treba nejakemu noobovi poslat celu cestu k suboru :) atd. atd. ved my vieme svoje ... :)
|
|
midnight commander
Od: Fando
|
Pridané:
20.2.2014 18:09
Pred par rokmi som presiel na Mac a na tomto softe som bol zavisli. Potom som objavili MC (midnight commander). Od tej doby ho mam aj na rezervnim windowse... To iste v ruzovom a navyse zadarmo!!!
|
|
Re: midnight commander
Od: Fresco
|
Pridané:
21.2.2014 10:00
vyzerá ako starý VC pre DOS... ale skús na Windowsoch ten FreeCommander.... kvalitka zadarmo
|
|
Re: midnight commander
Od: mika_
|
Pridané:
21.2.2014 22:50
free commander pokial viem pouziva na kopirovanie suborov klasicku funkciu exploreru, pri prvom probleme to zhavaruje ako aj explorer a nevies ani kolko to porobilo ...
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
23.2.2014 4:58
total commander je hlupost nik to nepouziva mozno ludia co zaspali dobu, vsak to mi strasne pripomina norton kommander z roku pana ale tabulkove hluposti su uz davno minule. casi sa uz davno posunuli, pluginy co boli na mobil do neho na lahke kopirovanie a ftp to uz dnes nema zmysel aspon podla mna, to je len moj nazor a nepresviedcam nikoho je mi to u zadku komu sa moj koment nepaci nech necita alebo mi skoci na hrb.
|
|
Re: xxxxx
Od: Pyšták
|
Pridané:
23.2.2014 19:43
a čo keby si si sám skočil na hrb, keď si už taký blbý..
|
|
Re: xxxxx
Od: Pyšták
|
Pridané:
23.2.2014 19:44
a čo keby si si sám skočil na hrb, keď si už taký blbý..
|
|
Double Commander
Od: AceRunner
|
Pridané:
23.2.2014 19:46
http://www.slunecnice.cz/sw/double-commander/
Multiplatformovy, kompatibilny s TC pluginmi aj na linuxe
|
|
double commander
Od: Jerry19
|
Pridané:
23.2.2014 19:52
Rusaci uz davno okopiroali TC. Double commander je paradna kopia + je to multiplatform a aj 64bit, vyhladavanie v pozadi a dalsie zalezitosti ma uz davno a funguju v tom TC pluginy. A hlavnje je to FREE.
|
|
Re: double commander
Od: Meno123456789
|
Pridané:
24.2.2014 11:32
dobry je
|
|
Re: double commander
Od reg.: TheHacker
|
Pridané:
25.2.2014 22:27
Hlavne, lebo to je najdolezitejsie na softe.
|