|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
13.2.2014 8:32
Su dostatocne? ha ha ha
|
|
Re: xxxxx
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
14.2.2014 0:06
ja som na svojom TB ucet nebol uz vyse pol roka... neposlali mi novu kartu automaticky, neviem sa prihlasit :) a riesit to nemam cas alebo ked to akurat potrebujem, linky maju nedostupne.
no a adobe flash nemam v PC lebo je to trojan jak vysity, navyse aj deravy
|
|
Re: xxxxx
Od: hmmmmmmm
|
Pridané:
14.2.2014 22:59
tak preco si este u nich???
|
|
Tie suvislosti
Od: lozkoOdKompu
|
Pridané:
13.2.2014 8:57
Akurat predvcerom ohlasili zdrazenie programu z 5€ na 7€, za zvysenu bezpecnost? :D
|
|
Re: Tie suvislosti
Od: dgr
|
Pridané:
13.2.2014 9:19
Zvysili cenu programu=vyssi zisk.
Zrusili sms=nizsie naklady=vyssi zisk.
Tliachanie o (podla nich) dostatocnom zabezpeceni su len na odrb.
Ide jedine o vyssi zisk, ako vzdy.
Zmenit banku je jednoduche, to len lenivost a "dobre dovody", zvyk.... nas tam drzia.
Banky potrebuju nas a nie my ich!
Ale spravaju sa presne naopak.
Bohuzial, my tiez....nie sme si vedomi svojej sily.
|
|
Re: Tie suvislosti
Od: _banka
|
Pridané:
13.2.2014 10:59
Plne suhlasim. Slavaci nedokazu odist ked im nieco vadi. Nejde len o banky ale aj o ine oblasti. Ak je slovak nespokojny tak sa s tym zmieri. Ak by z Tatra Banky odisla polovica klientov pre vyssie naklady tak by si to hned rozmysleli. Ale mgmt TB velmi dobre vie, ze slovac znesie vsetko.
|
|
Re: Tie suvislosti
Od: bankster
|
Pridané:
13.2.2014 11:33
TB vyuziva hlavne zivnostnik a sro.
cize, vsetci vieme ako to funguje.
|
|
Re: Tie suvislosti
Od: milan.ko
|
Pridané:
13.2.2014 12:18
Necely rok tam mam hypoteku, ukaz mi, ako mam odist ...
|
|
Re: Tie suvislosti
Od: niktos
|
Pridané:
13.2.2014 17:42
jednoducho, po fixacii si zabehnes napriklad do primabanky oni ti daju okolo 3 percent a mas to, iba na katastri zmenis na primabanku, so skusenosti. Znami dostal uver v slovenskej sporitelni na 30 rokov 6 percentny, teraz po piatich rokoch isiel do banky a spital sa ze ci sa neda znizit ze nie. tak isiel do primabanky tam mu povedali co a ako a dali cez tri percenta, suma sumarum: mesacne plati o 40 eur menej a o 5 rokov menej, cize uz ako by mal 10 rokov splatenych, je to na kazdom ako sa rozhodne a ak sa po fixacii rozhodnu ze zvysia urok tak pojde zas do najlepsej ponuky. verte ze je to dost co usetril staci tam len ist alebo pobehat viac bank, ale momentalne prima vychadza najlepsie.
|
|
Re: Tie suvislosti
Od: milan.ko
|
Pridané:
14.2.2014 8:23
Dakujem vsetkym captain obviousom, co ma zminuskovali a teba spluskovali ... preto som napisal NECELY ROK, aby bolo jasne, ze som stale fixovany a nemozem to urobit.
|
|
Re: Tie suvislosti
Od: Milanko885
|
Pridané:
13.2.2014 12:45
Idioti, nastudujte si veci a az potom vyslovujte sudy. TB zmenila aj tzv. program odmenovania, a teraz mam ucet za 0. niesom ziadny bohac ani nic ine. Predtym som platil 5 EUR, teraz 0 EUR. Za mna OK. TB je jedina banka, kde sa k tebe spravaju slusne a servis bol vzdy na dobrej urovni (to je len moja skusenost, ale jasne.. nebol som na vsetkych pobockach).
|
|
Re: Tie suvislosti
Od: Fako
|
Pridané:
13.2.2014 16:09
"... sa k tebe spravaju slusne ..." ako k Milankovi. :-)
|
|
Re: Tie suvislosti
Od: drw
|
Pridané:
13.2.2014 21:20
presne tak. poplatok si znizis na 0 uplne v pohode, staci trochu citat sadzobnik poplatkov a nie nadavat ze zdrazeli z 5 na 7E.
|
|
Re: Tie suvislosti
Od: niktos
|
Pridané:
14.2.2014 5:11
cize ty mas ucet zadarmo? takze si genius gratulujem. nikdy banka nepreroby zapamataj si to, nevidel som este ucet zadarmo, ano ked odmeny za platby budes mat neskutocne vysoke co pre bezneho cloveka s prijmom 1000 eur je nemozne, alebo zostatok na ucte co ma nielen tatrabanka ale aj napr csob, akurat v sume sa lisia ktora musi zostat v zuctovacom obdoby. skor by som sa pozrel na to ze si otvoris ucet s tym ze mas mat sms o prihlaseni a zrazu si oni zmyslia a zrusia a ty sa mozes aj posrat aj ked ti slubovali ze sms budu ked si podpisoval zmluvu, samozrejme to maju osetrene cize smola. Bohuzial ani Slov.Spori. nieje o nic lepsia, co ma sklamali som myslel ze su najlepsia banka na sk, no bohuzial, maju tam v zmluvach zaujimave veci drobnym hlavne pri hypoteke. nehovorim o tom ze bezny ucet mal sms od 3 eur, teraz si zmysleli ze od 20 eur, presnejsie od 1.8, za poplatok 0,50 cent. ti poslu. hlavne ze tiez ked si niekto
|
|
Re: Tie suvislosti
Od: niktos
|
Pridané:
14.2.2014 5:12
bral balik tak aj s sms pri plateni a vybere, prevode. nehovoriac o poplatku co zdvihli s 4,90 na 5,90 za ucet, tiez sa da dat na nulu ked budes vsade platit a minies bohovsky vela kazdy mesiac. primabanka ma zas malo bankomatov zatial. vub a jej pristup je uplne mimo co oni pozaduju to sa mi len sniva. este ze je konkurencia a ked ludia pojdu po najlacnejsom tak az potom sa pohnu ale to vidim asi tak za 5 rokov, ked zoberieme hypoteky a ceny nehnutelnosti, aj ked teraz su uroky najnizsie podla niekoho, no oni este vedia ist nizsie. uvidite.
|
|
Re: Tie suvislosti
Od: Rudko22
|
Pridané:
14.2.2014 6:45
Si mimo reality, ak si myslis ze banka je zavisla od mesacnych poplatkov. Uz teraz mas banky, ktore pytaju 0 za vedenie uctu. Zarabaju totiz na uplne inych veciech. Studuj
|
|
Re: Tie suvislosti
Od: niktos
|
Pridané:
14.2.2014 7:36
citaj, ja som reagoval na prispevok hore o tatrabanke nie o inych bankach, zadarmo ucet nema ak nesplni podmienky o tom pisem.
|
|
Re: Tie suvislosti
Od: iOvcaaa
|
Pridané:
14.2.2014 13:50
takze tam mas 20000 alebo vyuzivas ich takzvane :odmenovanie: hihi
|
|
Re: Tie suvislosti
Od reg.: l1@p5
|
Pridané:
13.2.2014 21:51
LOOL, diky, ale tie ich bonusove veci fakt nemusim :) /pre neznalych, hlasova autentifikacia, NFC platba a dalsie perlicky/
|
|
Re: Tie suvislosti
Od: Franto123
|
Pridané:
14.2.2014 8:57
Alebo termínovaný vklad, prirodzene potrebná istina sa zdvojnásobila.
|
|
Re: Tie suvislosti
Od: sensei-san
|
Pridané:
14.2.2014 12:26
> servis bol vzdy na dobrej urovni
Predstav si, že máš po práci a o nejakej šiestej večer si všimneš, že by bolo dobré nakúpiť podielové listy nejakého investičného fondu. 18:20 si v pobočke, čo je otvorená do 20:00 a povieš, že im chceš dať pár tisíc, aby ich vložili do fondu, ktorý banka spravuje.
A oni povedia, že sa nedá, lebo vedúca je tam len do piatej a jej podpis je potrebný na pokyne na nákup.
Takže ty tam sedíš, preukážeš svoju totožnosť, vyložíš na stôl kôpku bankoviek a povieš "berte!" a on povedia, že "nedá sa".
Z toho ostáva jednému rozum stáť.
Nikdy to nebolo žúžo, ale teraz je to rovno na hovno.
|
|
Re: Tie suvislosti
Od: brrr
|
Pridané:
13.2.2014 18:24
zmenit banku nie je jednoduche, ked mas u nich hypo..
ale po skonceni fixu to vyzera, ze vsetko u nich pojde do pa pa
|
|
tb bez ib
Od: janc1c1
|
Pridané:
13.2.2014 8:59
aha, takze uz nemaju internet banking.
pardon nevysletlil som, nemam nainstalovany flash ...
|
|
Re: tb bez ib
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
13.2.2014 9:03
To skor teda ty nemas TB IB ;-)
|
|
Re: tb bez ib
Od: iOvcaaa
|
Pridané:
13.2.2014 12:24
Aj ja im na Flash kadim..
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.2.2014 9:03
heh ja som ukoncil tatru 09.2009, takze nech si oni ukoncuju co uznaju za vhodne..
|
|
bankari
Od: rodriguez
|
Pridané:
13.2.2014 9:05
bankari - lichvari
jeden z aspektov upadku moralky spolocnosti
|
|
Re: bankari
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
13.2.2014 9:12
Asi tak nejak, dlhoví otrokári. Legitímny úžernický systém.
|
|
Re: bankari
Od: Talamasca
|
Pridané:
13.2.2014 17:27
Bohuzial obaja mate pravdu...
Peniaze ako dlh
|
|
Tatrabanka
Od: Patt
|
Pridané:
13.2.2014 9:20
Kedysi som mal túto banku celkom rád, páčili sa mi jej služby na IB, ale po zdražení za "nič" o 2€ mesačne a zrušenie zasielania sms som dal banke po 12 rokoch - zbohom...
|
|
Re: Tatrabanka
Od: 321peto
|
Pridané:
13.2.2014 9:29
podobne, zaciatkom februara som dal zrusit ucet...
|
|
Re: Tatrabanka
Od: qqqqqqqq
|
Pridané:
13.2.2014 9:41
21,januar zruseny ucet
|
|
Re: Tatrabanka
Od: miro2569
|
Pridané:
13.2.2014 14:53
tiez chcem od nich odist = poradte kde prejst...
|
|
Re: Tatrabanka
Od: Fako
|
Pridané:
13.2.2014 16:21
No to si musis poradit sam...
|
|
Najbezpečnejšie bankovníctvo na svete...
Od reg.: yntelygent
|
Pridané:
13.2.2014 10:08
...keď nebudú mať zákazníkov, tak budú mať svoje najbezpečnejšie bankovníctvo...
|
|
.....
Od: ale nie
|
Pridané:
13.2.2014 10:16
mne sa to nepaci, rovnako ako sa mi nepaci to, ze uz chodi sms len pri výberoch nad 10 euro...
|
|
Re: .....
Od: dnes má meniny Arpád
|
Pridané:
13.2.2014 10:28
A mas nejaky problem si nastasvit inu hodnotu?
|
|
Re: .....
Od: 1ka
|
Pridané:
13.2.2014 11:25
Ma, kedze na to doteraz neprisiel..
|
|
Re: .....
Od: ThisIsSparta
|
Pridané:
13.2.2014 12:48
A vela takychto hlupakov to tu hodnoti uz asi 20 komentov nahor. Nojo, najvacsi nepriatel hluposti a hnevu su informacie. Tu to pekne vidiet
|
|
Re: .....
Od: Bozzz
|
Pridané:
13.2.2014 12:04
To mas dobre, SLSP doteraz ponukala v ramci uctu kazdy pohyb uctu ze ti pride sms, teraz uz iba nad 20€ a to ked vyberes presne 20€ tak ti ta sms tiez nepride :D
|
|
Re: .....
Od: Effe
|
Pridané:
13.2.2014 15:02
Internetbanking SLSP -> Výpisy a notifikácie -> Nastavenie -> Notifikovať nad : ??? (min. 0,00 Eur)
|
|
Re: .....
Od: niktos
|
Pridané:
14.2.2014 5:42
zabudol si dopisat za mesacny poplatok 50 centov, pan premudreli.
|
|
Zlava
Od: 50%
|
Pridané:
13.2.2014 10:27
Staci ak mas mazelsky ucet a vedenie uctu mas za polovicu. A ak urobis nejaku platbu cez viamo, tak ho mozes mat aj zadara! A okrem toho nespoplatnuju uz ziadnu transakciu...
|
|
Re: Zlava
Od: fdgh
|
Pridané:
13.2.2014 10:41
Tym predsa nemozes ospravedlnovat zvysenie ceny za nic (doslova) a ani zrusenie posielania sms.
Na bonusy ziskatelne v case od 23:35 do 23:36 kazdeho 29.2., a aj to len ak je spln a zaroven zatmenie mesiaca im kaslem.
Standardne sluzby, servis a ceny su cenene, nie pofiderne bonusy.
Pokial budem na bankovych sluzbach stratovy, moje peniaze neuvidia.
Su aj lepsie sposoby zhodnocovania-ochrany penazi.
|
|
Re: Zlava
Od: LGA
|
Pridané:
13.2.2014 11:47
Mam u nich ucet uz tiez vela rokov (10+). Tiez ma zakazdym, ked zverejnia takuto spravu vytocia a som rozhodnuty zmenit banku. Ale nikdy som sa k tomu nakoniec nedostal. Teraz som si ale povedal, ze 7€ je uz naozaj moc.
ALE: ked som si lepsie pozrel, ze sice poplatok ide z 5 na 7, ale zaroven sa menia aj podmienky pre poskytovanie zlavy z balika (ktore boli doteraz pre mna presne ako (citujem) "spln a zaroven zatmenie mesiaca"), tak teraz su pre mna vyrazne splnitelnejsie; staci raz mesacne spravit transakciu cez mobilnu aplikaciu a prezriet si cez IB spending report a mam 50% zlavu. Takze oproti zvyseniu na 7€ sa mi poplatok znizi na 3,50.
Nechcem tymto kroky TB nijak obhajovat, aj mne vadi, ze ma nutia do nejakych ukonov, ktore by som standardne nerobil, vadi mi ich novy IB, vadi mi karta a citacka, vadi mi zvysovanie cien za balik, ale na druhej strane treba hodnotit objektivne.
|
|
Re: Zlava
Od: LGA
|
Pridané:
13.2.2014 11:48
Inak mobilnu aplikaciu som si celkom oblubil - prevodaky zadavam uz len cez nu - je to podstatne pohodlnejsie, kedze staci pri jej spusteni zadat 4-miestny PIN a potom uz ziadne dalsie kody z citacky ci SMS apod. Hlavne opakujuce sa platby sa pohodlne duplikuju.
Zadavat cokolvek cez IB a natukavat 8-10-miestne cisla hore dolu do kalkulacky a IB je masochizmus (puke).
|
|
Re: Zlava
Od: bankarka
|
Pridané:
13.2.2014 10:55
alebo ich mozes jebat a ist ku konkurencii.
csob - ucet zadarmo, staci ak ti nan pride vyplata, pravidelne z neho posielas nejake drobne (napr. na horsie casy) a mas na nom inkaso - cili normalne bezne veci.
|
|
Re: Zlava
Od: _banka
|
Pridané:
13.2.2014 11:02
Presne tak, nepaci sa ti?, zmen. Suhlasim. Ja neplatim absolutne ziadne poplatky ani za vyber ani za vedenie ani za nic.
|
|
Re: Zlava
Od: cody
|
Pridané:
13.2.2014 11:29
CSOB tiez zdrazuje od aprila a tiez meni podmienky bonusov
|
|
Re: Zlava
Od: _banka
|
Pridané:
13.2.2014 12:13
Link?
|
|
Re: Zlava
Od: _banka
|
Pridané:
13.2.2014 12:16
Uz som nasiel http://banky.sk/43355/ tatra-banka-a-csob-zdrazuju- ucty-a-pridavaju- k-nim-sluzby.php
|
|
Re: Zlava
Od: bankster
|
Pridané:
13.2.2014 11:38
bonusy su na hovno.
ked dam 5 cifernu sumu niekomu (banke) tak je ubohe, ked si berie mesacne 2-3eura.. ked vdaka tejto 5 cifernej da on radovo stovky eur mesacne (kedze tieto peniaze poziciava dalej).
takze vo co go ?
cash is the king !
kedy vam suflik uctoval poplatok za
- nahlad do suflika
- vyber a vklad do suflika
- bordel v sufliku
?
mne ani raz, pouzivam šuflík banku uz 20 rokov a na popltkoch som zaplatil presne 0 korun, 0 halierov, 0 eur a 0 centov, 0 dolarov (a vidite, mam multi-menovy šuflík ucet a vsetko ZADARMO, mozem vyberat vkldat 1000x za den, ZADARMO)
ktora banka sa tomuto vyrovna?
|
|
Re: Zlava
Od reg.: dusho
|
Pridané:
13.2.2014 12:55
1000krat za den sa vratis k sufliku, ci pri nom sedis cely den a opakovane ho otvaras/zatvaras?
|
|
Re: Zlava
Od: prdlajs
|
Pridané:
13.2.2014 15:15
1000krat za den? Co predavas piko pred bytovkou?
|
|
Re: Zlava
Od: drw
|
Pridané:
13.2.2014 21:36
sa mas cim chvalit. Keby si si to spocital, tak za 20 rokov ak by si si odkladal 200E mesacne miesto suflik banky do normalnej banky na 1% urok rocne tak by si len na urokoch ziskal 5000 Eur. co je priemer 21E mesacne.
Na poplatkoch si usetril napr. 5*12*20=1200E
Zamysli sa nad sebou
|
|
Re: Zlava
Od: Cody
|
Pridané:
13.2.2014 21:58
Ono tam treba zarat dan a smutne je ze po 20 rokov zo sumy 48000€ ti oni daju na urokoch pred zdanenim 5000€ co nie je ani 10% ked sa to zdani. Banka pritom dalej poziciava tvoje peniaze s beznym urokom 10% rocne. Cele to slovenske a ceske bankovnictvo je divne, clovek im da peniaze a este im zato ma platit. 7€ v TB je cca 210 SK po starom co predtym stal ten najdrahsi ucet 199SK a boli v nom zahrnute vybery aj z cudzich bankomatov. Csob ma jeden z najhorsich IB, prevod v ramci banky trva niekolko desiatok minut a funguje len do 18-tej hodiny- chore.
|
|
Re: Zlava
Od: Fako
|
Pridané:
13.2.2014 16:28
To teda s tou CSOB-eckou si zadrel! Hruuuza banka... :-)
|
|
Re: Zlava
Od: HKJ
|
Pridané:
13.2.2014 11:34
nie kazdy ma naladu na taketo skolkarske hry typu "urob prevod, dam ti zlavu" a podobne..
|
|
flappy bird
Od: azaz
|
Pridané:
13.2.2014 11:46
Original is here: www.youhavecall.com
|
|
. . . . .
Od: sheddow
|
Pridané:
13.2.2014 11:54
to ze rusia takuto notif. sms ma netankuje, aj som zabudol, ze aj taka sms este existuje. skor ma uputala informacia, ze ucet bude stat 7€ mesacne. To uz nie je zrovna malo.. je pravda, ze na tb som si zvykol, ma nejake tie vyhody oproti inym bankam ale zasa toto uz je troska drahe.. asi si necham vyplatu posielat do mbank.
|
|
zdražovanie a tí ostatní
Od: ezio
|
Pridané:
13.2.2014 12:04
Ak človeku príde veľa za svoj účet v banke 5 či 7 eur, alebo aj 10 a 15, tak by mal mať peniažky narvané vo vankúšiku doma v postielke a nebabrať sa s bankami.
TB v žiadnom prípade neobhajujem, je to banda imbecilov, tak ako každá iná banka. Vedenie bánk sú všetko "bankstri" hodní verejnej popravy na námestí. Avšak...
Nemusím chodiť s 20timi účtami na poštu, kde mi každý chodí v iný deň. Šetrí to hodiny času v tomto ohľade. Viem zaplatiť veci aj priamo z mobilu, v peknej grafike a príjemnom rozhraní. Opäť, neospravedlňuje to ich nezmyselné a nelogické zvyšovanie ceny za služby, avšak stále mi prídu 2 eurá, za ktoré nekúpite ani poriadnu kávu v kaviarni, či zákusok ako vec, nad ktorou by sa mal človek pozastavovať.
|
|
Re: zdražovanie a tí ostatní
Od: ezio
|
Pridané:
13.2.2014 12:04
Navyše, ak sa nemýlim, tak ak máte na účte nad 10 000 eur, tak sú všetky poplatky zadarmo, alebo sa to zmenilo? Ja sám lietam debet a normál hrozne dlho, lebo si to neviem usporiadať a viem že v banke nemám čo hľadať.
Ergo. 5 či 7 či 10 eur, nie je to jedno? Ak nevyužívate i-banking aspoň 5-10x do mesiaca a neplatíte gro mesačných nákladov cez rozhranie i-bankingu a ich aplikácie, mám pre Vás všetkých jednoduché riešenie. Obliečka na vankúš z lidlu, či tesca za 2 eurá a z nej nech je Vaša banka.
|
|
Re: zdražovanie a tí ostatní
Od: ...
|
Pridané:
13.2.2014 12:26
Vo svete, kde mas milion moznosti mat ucet v banke, kde za spravu neplatis si myslim, ze tvoja rada je uplne nahovno.
TB sa potebuje zbavit klientov, ktori len syslia par drobnych - preto ich zaujimaju len ti, co maju vyssie obnosy - pochopitelny a logicky krok.
Ale tvarit sa ako to nema pre tych par drobnych, by sa nemal nikto ozyvat, je uplne scestne. Za rok zaplatis len za vedenie uctu 84 € bez inych poplatkov. Otazka znie - aku pridanu hodnotu dostavas navyse oproti tym, co su napriklad v mbank alebo inej podobnej banke? Banka na tom, ze ty jej prepoziciavas prachy slusne zaraba a ty z toho nic nemas. Takze ten vankus od uctu ma jednu prednost: na tvojich penazoch nezarobi banka.
|
|
Re: zdražovanie a tí ostatní
Od: niktos
|
Pridané:
14.2.2014 5:37
trojbodka aj ked ta nemam rad hlavne tvoje prijebane prispevky ale v tomto mas pravdu uplnu.Lebo centralna banka znizuje uroky a banky nenazrane furt len zvysuju poplatky a prekrivaju ich kadejakymi bonusmi. banka vzdy zarobila na ludoch a vzdy zarabat bude to sa nikdy nezmeni, kedze je zavysla na ludoch, otazka je kolko ludia su ochotny zaplatit za tie ich akoze sluzby, kedze hrabu dost na uveroch tak by mohli dat aj vedenie uctu zadarmo a neskrachovali by. nenazranost a zisky to je ich.
|
|
Re: zdražovanie a tí ostatní
Od: jopo123
|
Pridané:
13.2.2014 12:33
Ano, aj toto sa zmenilo. Teraz na to, aby si mal ucet gratis, musis mat vklady na ich produktoch/uvery vo vyske nie 10 000eur ale 20 000 Eur!
To uz podla mna prehanaju az az.
Mam tiez v TB sukromny aj 2 firemne ucty, tak to mam lacnejsie, ale nevyuzivam mobilne aplikacie, nepotrebujem to.
Takze takto ma chcu donutit kupit smartfon? Alebo nasilu si oblubit mobilne aplikacie? Radsej pozeram ponuky konkurencie. Zial banky su jeden velky KARTEL. Vsetky zdrazuju spolu...
|
|
Re: zdražovanie a tí ostatní
Od: dasdkglkdfjglkdfg
|
Pridané:
13.2.2014 12:54
Dalsi nahnevany hlupak, ktory si este ani text nevie dobre precitat. Ak sa nemylim, doteraz to bolo ze IBA peniaze ulozene v TB (10 000 EUR), teraz su to vklady, A uvery. Teda pre mna, co mam hypoteku nad 20 000 (co bohuzial mam, niesom dedic, ani restituent), mam ucet za 0. predtym za plny poplatok. nechapem vas ludia niekedy...
|
|
Re: zdražovanie a tí ostatní
Od: prdlajs
|
Pridané:
13.2.2014 15:17
Ani my takych idiotov ako ty. Na hypo zaplatia 2-nasobok ceny toho, co by to stalo bez urokov. Ale hlavne ze maju 5-eurovy ucet za 0 eur.
Si borec a respektujem ta. Posielam kazajku.
|
|
Re: zdražovanie a tí ostatní
Od: adalskdjlaskjdl
|
Pridané:
13.2.2014 15:56
Si super ze to tak vsetko vies... ale ja mam v TB hypoteku so statnym prispevkom, a mam 1,55% urok na 5 rokov... dufam ze dovtedy to predcasne splatim za 5 rokov a mam pokoj. Takze ziadne 2-nasobne preplatenie sa nekona. Vyznel si skor ako jeden z tych idiotov, ktory vsetko vedia funguje a vsade boli, a vsetko prekukli. A tu kazajku najprv oper, zjavne ju uz nejaky ten mesiac nosis sam.
|
|
Re: zdražovanie a tí ostatní
Od: Fako
|
Pridané:
13.2.2014 16:37
Holt, si neprekonatelny macher... :-D
|
|
Re: zdražovanie a tí ostatní
Od: niktos
|
Pridané:
14.2.2014 5:23
no to by si len chcel mat 1,55 percenta na 5 rokov, to je hlupost tomu ani ty sam neveris, mi mame so stanym prispevkom na byvanie pod tri percenta a to sme sa inak jednali s bankou doslova a do pismena, ani moja svagrinka co roby v banke by nemala 1,55 ani ako zamestnanec. Ver ze som obehal vsetky banky kopec ludi co maju uvery, vypocul som si ich rady a skusenosti ale nikto nedosiahne 1,55 a este na 5 rokov fix to je nerealne. ak ano napis rad sa poucim ako si dosiahol taky urok. pokial nie tak je to ako ked by som ja napisal ze mam 1 percento.
|
|
Re: zdražovanie a tí ostatní
Od: niktos
|
Pridané:
14.2.2014 5:29
teraz ma napadlo ze si 5 rokov mal na mysli ten statny prispevok co znizuje urok co ti stat vracia naspat, ano ten je na 5 rokov, ale fix a este na 5 rokov na 1,55 je nerealny ani so statnym, keby napises statny na 5 rokov, fix na 3 pri tojpercentnom uroku, kedze cim nizsi urok tak tym nizsi fix aby ho po obdoby mohli mozno kusok navysit tak to by bolo realne:).
|
|
Re: zdražovanie a tí ostatní
Od: Fujgddzjbh
|
Pridané:
14.2.2014 8:43
Jul 2012, 5rocna fixacia 4,55 -3% statny prispevok. Neviem co mas ty, ale ja to mam tak. Ci my to vybavila osobna bankarka alebo kto mi je jedno. Asi musis obiehavat silnejsie nabuduce.
|
|
Re: zdražovanie a tí ostatní
Od: Fako
|
Pridané:
13.2.2014 16:36
Preco nadavas ostatnym do hlupakov, ked nim sam si (hypoteka nad 20 000...). :-(
|
|
Re: zdražovanie a tí ostatní
Od: Fako
|
Pridané:
13.2.2014 16:34
No tak ty musis byt iny pacient... :-(
|
|
Re: zdražovanie a tí ostatní
Od: quix_
|
Pridané:
13.2.2014 19:54
no ja ti neviem, ale poznam par ludi, co neplatia za ucet ani za 99% veci ktore s nim robia a maju kamennu banku. holt ale v US. takze neviem ale asi sme specificky trh, nie?
|
|
Re: zdražovanie a tí ostatní
Od: fffrguj
|
Pridané:
14.2.2014 8:34
specificky trh na ojebavanie
|
|
Flash
Od: Fanatixx
|
Pridané:
13.2.2014 16:34
S čím iní končia, s tým Tatarbanka začína :-))) Ešte rok a hasta la vista Tatarbankista! Jeden odrb s "výhodnou pôžičkou" už na mne urobili, to by som ešte možno nejak prehltol, ale ten do3baný internetbanking ohodnotený ako najlepší na svete, zrejme IT odborníkmi z Luníka IX, ma už poriadne vytáča.
|