|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
archiv
Od: uff
|
Pridané:
10.2.2014 9:06
Ja len tak zo zvedavosti. V archivoch uchovavaju reklamy ktore boli povodne odvysielane alebo tam davaju aktualnejsie :)?
|
|
Re: archiv
Od: blue
|
Pridané:
10.2.2014 10:35
Su aktualne, a este si mozes vybrat ci zimne pneu, alebo vlozky ..
|
|
Re: archiv
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
10.2.2014 13:23
to zalezi od toho, ci do 30s odkliknes ci si chlap / zena. ak neodkliknes, ponukne ti kondomy aj antikoncepciu
|
|
Re: archiv
Od: peggy100
|
Pridané:
10.2.2014 23:54
TV HNOJ treba zrušiť, šecko zrušiť...
|
|
Re: archiv
Od: :)))))
|
Pridané:
11.2.2014 14:59
Pokial viem, tak bez reklamy...
|
|
sranda
Od: esorimmer
|
Pridané:
10.2.2014 9:07
Za ten odpad, čo vyrábajú chcú ešte ďalšie poplatky ? Neviem si predstaviť, čo by muselo nastať, aby som niekedy využil archív TV JOJ v hocijakej podobe.
|
|
Re: sranda
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
10.2.2014 11:37
mozno keby mali v priamom prenose ako hori budova JOJ, a chcel by si si tento zazitok zopakovat
|
|
Re: sranda
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
10.2.2014 13:27
hnoj patri na pole a nie do TV. rovnako, aj politicki paraziti by mali pristupit k rylu, kedze viest stat nevedia
|
|
anketa koncesie
Od: koncesionari sveta spojme sa
|
Pridané:
10.2.2014 9:11
Myslíte si, že platiť koncesie má zmysel?
+ áno má, rád ich platím
- radšej sa ani nepriznám, že patrím do skupiny, ktorá podľa výpalníkov má platiť
|
|
Re: anketa koncesie
Od: hulo
|
Pridané:
10.2.2014 9:40
Áno, program neprerušovaný reklamou a relácie a filmy pre menšinového/náročnejšieho diváka majú niečo do seba. A či na to štát zoberie peniaze vo forme koncesie, alebo ich vyberie na(iných) daniach a dá verejnoprávnej televízii+rozhlasu je skoro jedno. Keď to platíš priamo, aspoň vieš, koľko a televízia nie je natoľko závislá od politikov, čo jej pri schvaľovaní rozpočtu priklepnú.
|
|
Re: anketa koncesie
Od: ko7llo
|
Pridané:
10.2.2014 9:59
Ani by som nepovedal, platime koncesionarske polatky a aj napriek tomu je tu este zmluva zo statom kde s rozpoctu idu este dalsie peniaze na konkretne projekty. Co su tiez vyhodene peniaze, pozera niekto tie programy a serialy ktore sa s tychto penazi spravili, teraz idu uputavky na takyto serial Kolonada, sice som nevidel ani jednu cast ale zda sa i podla uputaviek ze je to cista telenovela rovnaka akych na komercnych televiziach idu mraky. Je to proste cierna diera na peniaze to co maju je stale malo a ked sa im pridaju peniaze tak vyjdu s toho rovnake alebo este horsie braky ako s komercnych televizii, kde to iste mame relativne zadarmo.
|
|
Re: anketa koncesie
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
10.2.2014 11:40
iba ku casti: " pozera niekto tie programy a serialy ktore sa s tychto penazi spravili"
ak chces pozerat u ludi popularne veci, zapni si markizu/joj. vidis co u ludi momentalne bezi. nevravim ze stv produkuje nejaky uzasny obsah, ale zameranie na mensinoveho [nie etnicka mensina] divaka nie je nespravne z mojho pohladu..
|
|
Re: anketa koncesie
Od: HKJ
|
Pridané:
10.2.2014 11:50
keby na stv dali aspon porno.. kludne to moze byt ze fico+tomanova napr.. tak to by mali sledovnost viac ako cez ten americky bowl ci co...
|
|
Re: anketa koncesie
Od: strudliak
|
Pridané:
10.2.2014 12:49
ty kar, sa mi pol roka teraz nepostavi...
|
|
Re: anketa koncesie
Od: Cpx
|
Pridané:
10.2.2014 15:10
Ja by som tie STV a SRO zrusil, aj tak to nikto nepozera a nepocuva, mlada generacia ma internet.
|
|
Re: anketa koncesie
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.2.2014 7:46
mlada generacia je pretechnizovana a totalne zdegenerovana a osprostena technikou (blb-genius-fónmi, tabletami-lopatami) a pristupom na net aj na hajzli ci na prechode pre chodcov
mladsia stredna generacia pozera tie hnoje na komercnych tv
starsia stredna generacia grca, ked vidi tie hnoje na komercnych tv a sporadicky pozrie/pocuvne rtvs (ako pubartakovi mi v 1991-92 pripadalo uacinajuce fun radio uzasne, dnes to nemozem pocuvat ani minutu - rehotajucich sa c0c0t0v)
penzisti pozeraju vsehochut, aj hnoje na komercnych tv, aj rtvs - co sa im sikne
UZ TO CHAPES?
|
|
Re: anketa koncesie
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
11.2.2014 8:10
Súhlas. Tiež mi ako pubrťákovi prišlo funradio ako niečo úžasné a náramne vtipné. Keď ho dnes náhodou počujem niekde v práci alebo podniku, ako sa tí majstri sveta rehocú na vlastnej sprostosti a obmedzenosti, mám NAOZAJ dosť. To isté platí pre Európu2 a ďalšie "cool" rádiá...
Mám do 30, ale skutočne jediné rádio, ktoré sa dá počúvať je SRo.
|
|
Re: anketa koncesie
Od: b1sk
|
Pridané:
11.2.2014 11:58
vdaka bohu, myslel som si, ze mi sibe, ked tiez pocuvam SRO :), tiez mam do 30r
|
|
Re: anketa koncesie
Od: VajcakKejn
|
Pridané:
11.2.2014 14:20
Myslim ze na veku nezalezi. Som o dost mladsi nez vy no v aute mam bud svoju hudbu alebo si zapnem SRO. Inak sa tie kydy nedaju pocuvat.
STV je inak konecne konkurencie schopna TV dava zaujimave programy ktore v inych TV chybaju. (DUEL(aj ked tam je ten hrozny moderator),starsie kvalitne filmy (AMADEUS) a serialy (Luther)).
Telku vela nepozeram nemam na to cas no ku kave su dobre dokumenty alebo RTVS. Inak kydy.
|
|
Re: anketa koncesie
Od: hasish table
|
Pridané:
12.2.2014 2:51
Expres je tiez kvalitna kokotina.
|
|
Poplatky?
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
10.2.2014 9:14
Má vôbec nejaký zmysel archivovať dezinformačný balast takýchto protislovenských médií? A ešte za to pýtať poplatky,pche.
|
|
Re: Poplatky?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.2.2014 9:20
ak si poskytovatel kablovky a benefitom oproti inym kablovkam je to, ze mas archiv a dokazes tak prilakat viac zakaznikov tak ma.
|
|
Re: Poplatky?
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
10.2.2014 9:30
TV nesledujem už roky,z dôvodu nulovej informačnej hodnoty.Je len jedným z nástrojov masovej dezinformačnej agendy,vo väčšine prípadov.A ešte mám za to tým zmrdom platiť? Kontraproduktívne.
|
|
Re: Poplatky?
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
10.2.2014 9:37
jj, vidím to rovnako. Žiaľ, je nás stále veľmi chabá menšina. Myslím, že sa pomaličky blýska na lepšie časy, ale stále veľmi veľa ľudí, príde domov zapne bednu, čumí do blba a hlúpne...
|
|
Re: Poplatky?
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
10.2.2014 10:02
Pokiaľ si otrok neuvedomí,že je otrokom v tomto otrokárskom systéme tak sa jeho pohľad nezmení.Ale tiež to vidím pozitívne,každý deň pribúdajú nové priesaky na alternatívnej scéne.
|
|
Re: Poplatky?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.2.2014 10:00
ale to je tvoja vec ze nesledujes, 95% ludi sleduje, tak sa proste poskytovatel obsahu sustredi na nich. Ked budu chciet sledovat gay fekal porno, tak bude v telke gay fekal portno, chapes?
|
|
Re: Poplatky?
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
10.2.2014 10:05
Máš pocit že niekomu moje názory vnucujem? Veď nech si každý sleduje čo uzná za vhodné.
|
|
Re: Poplatky?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.2.2014 10:09
ja ti len odpovedam na povodnu otazku, ci ma zmysel... Si uvedom ze tvoj nazor je silne mensinovy (inak totozny s mojim, tv nesledujem od 2003 odkedy mam nonstop internet) Ale ak chces v tomto biznise zarobit, musis ponukat to, co chcu ludia... Napr. Fringe, snad jediny dobry scifi serial poslednych 10 rokov a oni to zrusia, kedze to nikto nekuka. Bones je pycovina na ntu a este dalsich 300 serii natocia, uvidis...
|
|
Re: Poplatky?
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
10.2.2014 10:17
Asi si ma nepochopil. Samozrejme že pre nich to má zmysel,veď predsa profitujú na ľudskej hlúposti a neštastí.Pre spoločnosť ako celok to ale zmysel nemá,lebo produktom tejto dezinformačnej kampane je vytretá entita neschopná racionálne uvažovať.
|
|
Re: Poplatky?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.2.2014 10:22
v celej nasej historii odkedy sme zliezli zo stromov (mozno aj pred tym) bolo cielom vladnucej vrstvy, aby poddani boli vytrete entity neschopne racionale uvazovat... to ta nic na hodinach dejepisu nenaucili?
|
|
Re: Poplatky?
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
10.2.2014 10:32
Takže podľa teba sa mám s týmto stotožniť? Zaradiť sa do davu hlupákov,nevyjadriť svoj názor lebo sa nezhoduje s názorom väčšiny.A to všetko len kvôli tomu lebo vládnuca finančná elita si praje ovládnuť každý aspekt môjho života.
|
|
Re: Poplatky?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.2.2014 10:39
nie :) uplne staci, ak dany obsah nebudes sledovat. Ak ich bude ignorovat relevantne mnozstvo ludi, prehodnotia obsahove zlozenie a mozno daju na nedelu vecer aktualnu cast Game of thrones, Simpsonovcov, Breaking bad alebo Homeland..
|
|
Re: Poplatky?
Od: Ritmus for president
|
Pridané:
10.2.2014 11:16
Ja si myslim, ze je spravne ked si to nenecha pre seba. Ked si to hlupak precita a zisti ze taky nazor ma viac ludi okolo neho, prisposobi sa. Hlupak sa zvycajne sprava stadovito.
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: null_som_ja
|
Pridané:
10.2.2014 9:29
Ked si ja ako zakaznik robim archiv u seba tak je to v poriadku? Ked si ja ako zakaznik robim archiv na zariadeniach operatora tak je to v poriadku?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: hulo
|
Pridané:
10.2.2014 9:52
Áno, máš právo si vysielanie pre vlastnú potrebu nahrať. Ale nemáš právo bez súhlasu nahrávku ďalej šíriť. Čo v podstate archívy kábloviek robia.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: hulo2000
|
Pridané:
10.2.2014 10:13
To je vec nazoru. Ja by som to nechal na sud. Z jedneho pohladu ja ziadam kablovu spolocnost aby mi nahrala program a na moju ziadost mi tuto nahravku poskytne - takto to funguje a pravne by to malo byt v poriadku. Druhy pohlad hovori, ze kablova spolocnost to nahrava a za poplatok spristupnuje zakaznikom - to uz pravne neni vporiadku a to sa asi jojke nepaci. Poplatok tak staci zrusit alebo ho nazvat "servisnym". Kablova spolocnost tak na tom nebude zarabat (bude to len dodatocna sluzba) a dostane sa tak do pravneho vakua, podobne ako filesharing servre ...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Marki555
|
Pridané:
10.2.2014 16:07
Hlavne je rozdiel ci na tvoj prikaz nahraju jednu alebo viac relacii, alebo ci nahravaju 24x7 a hocijaky zakaznik si moze pozriet hocico z archivu.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: null_som_ja
|
Pridané:
10.2.2014 17:27
Tak to staci len upravit zmluvu s operatorom. Nebude to sluzba archiv ale prenajom zdielanej infrastruktury za ucelom archivacie. To ze si to necha zakaznik pustene 24h denne uz je jeho vec.
|
|
Hnoj Plus
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
10.2.2014 9:32
Nedokážu ani vysielať na čas ktorý majú na TXT alebo EPG kľudne aj o 1/2 - 3/4 hodinu a ešte by za tie sračky chceli aj platiť. Dementi
|
|
Re: Hnoj Plus
Od: Bozzz
|
Pridané:
10.2.2014 18:47
Toto mne neskutocne vadi. Od mala som pozeral nemcov, pro7, rtl, sat1, rtl2 atd.. no nikdy si nedovolili zacat neskor, a je to tak doteraz. Jojka, na zaciatku zacina film o 8:00 zacali beze po 8:15, potom to posunuli na 8:20 ale ani to niesu schopni zacat nacas, dalej 8:20.. nekomentujem teraz zacinaju 8:30 a ani to niesu schopny zacat nacas. 90 minutovy film beze ide do 23:30 aj s reklamami. Nemci bezne 90 minutove filmy sa koncia pred desiatou aj s reklamami a nielen preto ze zacinaju uz 20 rokov 8:15 PRESNE.A bezne som do pol noci stihol pozriet 2 filmy.Ale to bola ina doba, 15 rokov dozadu. Nase televizie vedia len kopirovat obsah niekedy mam pocit ze tie relacie co som pozeral pre 10 -15 rokmi na nemcoch u nas su teraz veleke hity. Jojka ale aj markiza by ale mali zacat kopirovat nielen obsah ale aj PRESNY CAS.
|
|
Re: Hnoj Plus
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.2.2014 7:59
Tak to si trafil kliniek po hlavicke. Presne toto neskutocne sralo aj mna. Tiez som ako pubertak pozeral vsetky vtedajsie blockbustery na nemeckych komercnych tv. Plnymi duskami som si vychutnaval, ze ich vobec chytime a takztiez to, ze vobec viem co budu vysielat, kedze za komunizmu programy pre zahranicne tv neexistovali.
Uz som bol v pokuseni napisat tym vsetkym slovenskym c0c0tskym hnojom ohladom CASOVEJ PRESNOSTI. Kua preco ked komercna nemecka tv je so zaciatkom vecerneho filmu NA SEKUNDU PRESNA, preco toho nie je schopna sku**ena svklovenska komercna tv a ma reklamne posuny 1/4 hod? Lebo sme v porovnani s nemcami **bnuty narod. Je mi to strasne luto, ale je to tak.
|
|
Re: Hnoj Plus
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.2.2014 7:59
Tyka sa to vsetkym aspektov zivota. Skusme povedat susedovi na sidlisku, ze tu hnedu flasu hodil do kontajnera na zelene sklo, alebo ze vobec neseparuje odpad. Nas dodrbe jak sirotu. Nase mesta vyzeraju jak smetiska. Mentalita naroda na hovno.
Toz uzasne Slovensko. Jeden clovek v robote robi 5 veci, ziadnu nestiha, ziadnu poriadne. V Rakusku c Nemecku uplne opacne jednu vec robi 5 ludi. Kontroluju sa chiararchicky ci cyklicky az kym to nie je spravene s bozskou dokonalostou a po nemecky punktlich.
Z toho vsetkeho vyplyvaju aj tie posunute zaciatky vecernych filmov. Mna osobne to uraza, lebo je to to iste ako ked nejaky obchodny partner pride o 1/4 hod neskor na schodzku. Ale kedze uz dekadu po 20tej absolutne nechyrujem co je na tych komercnych hmojoch, tak ma to prestalo srat.
|
|
Re: Hnoj Plus
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.2.2014 8:02
Hned po revolucii, pocuvajuc tatkovu predtym rusickami rusenu Slobodnu Europu a vola Londyn, zapotili, ze keby v tom momente (1989) Rakusko ZASTAVILO svoj vyvoj, dobehneme ho za 40 rokov !!!!!!!!!!!!!!!!! Dnes uz chapem preco. V niektorych veciach (mentalita naroda napr. ohladom nemeckej presnosti a poctivosti) to nebude nikdy.
|
|
Re: Hnoj Plus
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.2.2014 9:30
slovensko je banda mamvpicistov a zmeni to jedine daka ebola alebo cosi co vyhladi 80% populacie. Zial. Napr. rano prsi jak z krhly, tma, kolona aut ale curak na octave musi predbiehat, ved on je boss, tak snad nepojde v kolone. Keby ho nepustim, celna zrazka alebo narazi domna zboku...
|
|
Re: Hnoj Plus
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.2.2014 17:23
a su aj taki co nadavaju chudakovi cestarovi (toho dokopu) alebo aj policajtovi co riadi premavku, ci uz mlademu praktikantovi, alebo zelenacovi pri nejakej nehode
proste niektori su tak zdegenerovani, ze vo vypadtanych gorilych paliciach nechapu ze existuju autority, ktore musia respektovat a ze to, ze ich policajt zastavi alebo odkloni, nie je nic osobne, je to plne v ich pravomoci ...
|
|
Re: Hnoj Plus
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.2.2014 7:26
neska rano na stopke v krizovatke 3 auta v sebe. nemrzne nesmyka sa, trohcu prsi :) asi 1km pred tou krizovatkou je zeleznicne priecestie, cyklista v protismere, auto predomnou ho skoro zrazilo. A to chodim len 15km, co stretavaju ludia, ktori jazdia do roboty desiatky, stovky km...
|
|
aby ...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.2.2014 9:33
Aby som pozeral ten humus na komercnych televiziach po 20tej, museli by mi platit. Uz dobrych 10 rokov som na komercnych tv nepozeral nic po 20tej.
1) NIE JE TAM CO POZERAT! (pokial clovek nestahuje, alebo nejde par krat rocne do kina na debilny blockbuster - ale uz ani tie filmy nie su ako pred 20 rokmi)
2) kedze vstavam o 5tej do roboty, na take chujiny nemam cas
3) zijem len 3 miliardy sekund (dufam v to stastie), nie kvadriliardu sekund
|
|
Re: aby ...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.2.2014 9:34
A este pozerat ten nepozeratelny JUJ CHUJ humus z archivu ked mi 10 rokov vobec nechyba?
|
|
Re: aby ...
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
10.2.2014 10:50
Dá sa v bedni nájsť aj niečo pozerateľné, ale zo SVK hovadín tam nieje nič. Od čechov je vpohode Prima ZOOM, na COOL Top Gear a podobne... Narkóza, Hnoj, Hnoj plus, Sodoma, Mňau a VypniTo nestojí za pozeranie.
A keď som náhodou videl Top Gear na VypniTo a 1001 koní pri Veyrone po slovensky predabovali na "má až neuveriteľných 101 koní" tak ma skoro yeblo od smiechu.
|
|
Re: aby ...
Od: HKJ
|
Pridané:
10.2.2014 11:48
aj ten top gear uz neni to co to byvalo..
viacmenej je to nieco ako rozpravka, pre beznych ludi..
|
|
Re: aby ...
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
10.2.2014 13:22
Ale kdeže...
|
|
februára 2014, dnes má meniny Gabriela
Od: jefferson
|
Pridané:
10.2.2014 10:36
Ked uz platit, tak medium ktore aspon dava vysoku informacnu hodnotnu a nie platit za dezinformacie:
http://dopice.sk/8uh
|
|
Re: februára 2014, dnes má meniny Gabriela
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
10.2.2014 12:02
Občas vypočujem,ale preferujem textovú formu pred verbálnou.Verbálny prejav je často krát príliš spontánny,neucelený.Textová forma je dokonalejšia,ucelený koncept myšlienkového toku.
|
|
Re: februára 2014, dnes má meniny Gabriela
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
10.2.2014 14:18
http://dopice.sk/8uu
|
|
koncesie
Od: 31234dsfsf
|
Pridané:
10.2.2014 10:48
Ako je to s platenim koncesionarskych poplatkov pre rtvs? V ich systeme mam zaskrtnute aby sa ozvali 15 dni dopredu, nedoplatok svieti 0. Ako pri vsetkych daniach som nikde nic zatial za tento rok neposielal az kym to nie je naozaj "nutne".
|
|
Re: koncesie
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
10.2.2014 19:58
posledny vystrelok pri emisnej kauze - panko kt.zarobil len 500k eur lovky nepriznal. ekonom zo smer-u sa vyjadril, ze ak zaplati dan z prijmu dodatocne, tak nebude stihany... takze v podstate mas pravdu, priznavat treba len co ti najdu :)
|
|
Titulok
Od: kolemjdouci
|
Pridané:
10.2.2014 10:53
Joj-ka by mala platiť káblovkám, aby zaradili jej archív do vysielania.
|
|
Re: Titulok
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
10.2.2014 19:59
radsej cele vysielanie iba do archivu ... online je to uz nepozeratelne
|
|
IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
10.2.2014 11:47
Co je JOJ ?
|
|
Re: IE users
Od: iOvcaaa
|
Pridané:
10.2.2014 12:15
JOJ je hnoj, chytro od nej prec...
|
|
Re: IE users
Od: ...
|
Pridané:
10.2.2014 12:41
Tak zase bud ferovy, hnoj je dobry na hnojenie - pohnojis urodu a ma viac zivin. Otazka je ci tento hnoj je ale niekomu prospesny.
|
|
Re: IE users
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
10.2.2014 14:46
Samozrejme: politikom, úžerníkom a zahraničným korporáciám...
|
|
Re: IE users
Od: iOvcaaa
|
Pridané:
10.2.2014 17:50
Hnoj je dobry, otazka bola co je JOJ.
|
|
Re: hmmmm
Od: asadaffa
|
Pridané:
10.2.2014 15:11
daju poplatky a kazdy zdravy clovek tam prestane chodit... klesne navstevovanost a bude to zase free .... jednoduche... len hmm. .. . kolko mame zdravych ludi na slovensku ....
|
|
TV hnoj
Od: fesacisko
|
Pridané:
11.2.2014 11:45
Podľa mňa je to správny krok! Za seriály ako panelák by sa malo platiť. Veď to je umelecké dielo a vrchol slovenskej dramaturgie !!! Farmár hľadá ženu by malo byť vystavené v Louvre hneď vedľa Monči!
|