|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aspon stupne cena jazdeniek
Od reg.: lelek
|
Pridané:
3.2.2014 11:00
kompatibilne = tie co budu obsahovat ten modul so SIM co bude odosielat data "v pripade nehody" ?
|
|
Re: aspon stupne cena jazdeniek
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
3.2.2014 11:10
prirodzene.
zrejme to bude aj zistovat polohu a odosielat [od nejakeho casu, zabu treba uvarit postupne..] podla mojho nazoru je to protiustavne, mame totiz pravo na sukromie [ale kto sa teraz riadi ustavou?]
|
|
Re: aspon stupne cena jazdeniek
Od reg.: lelek
|
Pridané:
3.2.2014 11:46
tie GSM moduly zacinaju v 2015, preto sa pytam..
http://ec.europa.eu/digital-agenda/ en/ecall-time-saved-lives-saved
|
|
Re: aspon stupne cena jazdeniek
Od: socialne slabsi
|
Pridané:
3.2.2014 11:53
Uz vidim zlodeja ako kradne auto a nebude mat pri sebe GPS a GSM ruzsicku popripade cele zariadenie nejak nedeaktivuje... Urcite to bude ucinna zbrat proti zlodejom. Cele to je na to aby nas ocipovali... Uz sa to blizi
|
|
Re: aspon stupne cena jazdeniek
Od: DupniNaToFaroNechMiVejeHaro
|
Pridané:
3.2.2014 13:17
kupim staru skodu 120 a problem solved. ani sa to nikto nebude pokusat ukradnut, ani to nevypne na dialku.. jedine mrazive pocasie a tradicne studene starty mi budu moct prekazit vychutnanie si tejto nesputanej slobody na cestach aj v nadchadzajucich orwelovskych casoch.. http://dopice.sk/8qn
|
|
Re: aspon stupne cena jazdeniek
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
3.2.2014 13:27
momentalne je dostat programovatelne riadiace jednotky na vela typov aut, myslim, ze ich vyrobcovia zaziju boom. naopak, 80% oviec mozno ani nebude tusit , ze v aute nieco take maju.... bohuzial
|
|
Re: aspon stupne cena jazdeniek
Od: Preklep
|
Pridané:
3.2.2014 13:30
Cize uz bude mat zmysel mat v aute fixnu sirokopasmovu rusiscku pustenu konstatne... Kam sme sa to dostali? Cize nie 1984, ale 20XX, sa len sekol o par desatroci.
|
|
Re: aspon stupne cena jazdeniek
Od: ...
|
Pridané:
3.2.2014 14:30
o 2 presne
|
|
Re: aspon stupne cena jazdeniek
Od: Erika Eleňjak
|
Pridané:
3.2.2014 17:23
skusim... 3?
|
|
Re: aspon stupne cena jazdeniek
Od: ...
|
Pridané:
3.2.2014 17:51
Hej, vsak to poznas 2+2=3 a tak podobne
|
|
Re: aspon stupne cena jazdeniek
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
3.2.2014 22:48
riesenie na toto je jednoduche, akonahle ten modul strati connect s centralou tak preventivne odstavi auto :)
|
|
Re: aspon stupne cena jazdeniek
Od: nahah
|
Pridané:
3.2.2014 23:30
preventivne dostane hasakom po gebuli a doodstavuje
|
|
Re: aspon stupne cena jazdeniek
Od: Jano2
|
Pridané:
4.2.2014 6:47
A co ked pojde niekto na vylet na Sibir? Alebo do nejakeho tunela?
|
|
Re: aspon stupne cena jazdeniek
Od reg.: Miroslav Ďurian
|
Pridané:
4.2.2014 8:51
V tuneli budu extendre aby to riesili a ked budes chciet ist na sibir, musis si pekne vybavit vycestovaciu dolozku od Velkeho Brata.
|
|
hmmmmmm
Od: reikii
|
Pridané:
3.2.2014 11:02
slovenska policia skace od radosti
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Pomáhať a Chrániť (LOL)
|
Pridané:
3.2.2014 11:36
Ja si založím firmu na výmenu gombíkov pre tieto zariadenia. Naši "policajti" (kedysi nazývaný zbojníci) ich budú drať ako na páse.
|
|
Re: hmmmmmm
Od reg.: zaezae
|
Pridané:
3.2.2014 11:56
KALINAK DO BASY!!!
|
|
Re: hmmmmmm
Od: hatlelid
|
Pridané:
3.2.2014 13:05
Suhlas.
A co Dzuro?
|
|
Re: hmmmmmm
Od reg.: zaezae
|
Pridané:
3.2.2014 13:20
dzuro kradol ale aj nieco pre slovensk urobil a to je rozdiel tak 5 rokov v leopoldove.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: ...
|
Pridané:
3.2.2014 14:32
vsak zavriet vsetkych pre istotu - aj tych co neurobili nic, lebo to dopustili.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Franto123
|
Pridané:
3.2.2014 14:37
A ako dlho je doživotie mínus 5 rokov ?
|
|
Re: hmmmmmm
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.2.2014 16:33
Hned ako umries, ti povedia, ze si mohol este 5 rokov na slobode zit. Bohuzial sprava zostane nedorucena.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: napr
|
Pridané:
3.2.2014 17:59
to je dozivotie s tym, ze na vykon trestu nastupis az o 5 rokov :D
|
|
Re: hmmmmmm
Od: lenovo.
|
Pridané:
3.2.2014 15:33
a co teda urobil? to ze doslova rozpredal celu republiku za 2 judasske grose? a ze tu spravil z obcanov otrokov vo vlastnej republike? to je fakt uctyhodne "dielo".. ale samozrejme zas nehovorim ze len on moze za stav ktory tu teraz vidime, takych zradcov sme tu mali a aj mame plny parlament, "napravo" aj "nalavo"
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Ritmus for president
|
Pridané:
5.2.2014 10:17
Stracam prehlad. O kom pises, lebo mi to vychadza plus minus na kazdeho doterajsieho premiera. :-D
|
|
vsetko sa da obist
Od: e3rt5gyhiklk
|
Pridané:
3.2.2014 11:06
pre spravne paranoidnyc ludi a ludi ktory nemaju proste radi ze niekto bude mat moznost sledovat ci kotnrolovat ich auto proste zariadenie sa napr *pokazi* :) a problem je porieseny
|
|
Re: vsetko sa da obist
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
3.2.2014 11:11
skus to zariadenie pokazit, ked bude integralnou sucastou riadiacej jednotky. ziadna krabicka z ktorej staci vytiahnut/cvaknut droty..
|
|
Re: vsetko sa da obist
Od: ...
|
Pridané:
3.2.2014 14:34
Hovori sa, ze problem s autami bude prave v RJ. Ze sa dojebe a naval 2 litre na vymenu - tzn skor sa doserie RJ aby si vymienal ako mechanicke zavady. Uz mi to par eletronikov mechanikov hovorilo. Takze ked kupis jazdene auto - pripravit prachy navyse na vymenu RJ.
|
|
Re: vsetko sa da obist
Od: Alino
|
Pridané:
3.2.2014 11:16
a zaplatis pokutu ze soferujes "pokazene auto" a este ti ju budu strhavat z uctu automaticky, lebo ich to notifikuje ze to mas pokazene, uplne automaticka pokuta ^^
|
|
__________
Od: provokátor
|
Pridané:
3.2.2014 11:07
Choré!!! K tomu sa nedá nič viac povedať!
|
|
Re: __________
Od: vyfetovaná nela
|
Pridané:
3.2.2014 11:17
Geniálne! Slušný človek sa nemá čoho báť a kriminálnici majte sa na pozore.
|
|
Re: __________
Od: 1ka
|
Pridané:
3.2.2014 11:27
Dalsia jeblina? Teraz som reagoval na podobny prispevok na inom portali so slovami, ze to, ze som slusny, nema nic spolocne s mojim sukromim, mam nanho narok.
|
|
Re: __________
Od: vyfetovaná aneta
|
Pridané:
3.2.2014 11:31
Co ma ako tvoje sukromie spolocne so zastavenim na dialku tvojho auta ak spachas nejaky precin? Obmedzuje ta to? Leda tak v uniku pred spravodlivostou.
|
|
Re: __________
Od reg.: lelek
|
Pridané:
3.2.2014 12:10
predstav si psychicky labilneho policajta s carovnou skrinkou ktora dokaze zastavovat auta :)
teraz si predstav ze sa ta skrinka dostane do ruk kriminalnikom a zastavia Ta o 3 rano 10 km za mestom :)
a este si skus predstavit ze existuju ludia ktori niesu uzitocni idioti ako Ty a nekyvu na vsetko hlavou "ano,prosim, ano prosim"
|
|
Re: __________
Od: vyfetovaná mária
|
Pridané:
3.2.2014 12:43
No predstavujem si, ale silno pochybujem ze policajtom rozdaju "skrinky" a ti si podla lubovole budu zastavovat koho chcu jednym tlacitkom, skor myslim ze to bude riesene inak ty primitivny lollo aka gangster ulicovy. Ty si taky jednoduchsi, nie? Napis mi nieco o sebe, kolko mas rokov, kde pracujes atp.
|
|
Re: __________
Od: klávesnice
|
Pridané:
3.2.2014 13:06
meno ta vystihuje
|
|
Re: __________
Od: vyfetovaná hedviga
|
Pridané:
3.2.2014 13:18
Zajeb nieco lepsie jebko, takto posobis ako kus maleho hovienka, do ktoreho ani pes neslapne.
|
|
Re: __________
Od: chladok
|
Pridané:
3.2.2014 14:53
tak teraz si sa dokonale vystihol. davam ti + aspon ze si uprimny
|
|
Re: __________
Od: frfrfrfrfrf
|
Pridané:
3.2.2014 15:07
meno mas "vyfetovaná hedviga" niesi ty ten stych valibukov z nitry co biju ludi po baroch ? bol si si udriet aj tuto sobotu ci ti zalepilo a radsej si si siel honit ego na internet ?
|
|
Re: __________
Od: vyfetovaná hedviga
|
Pridané:
3.2.2014 17:55
Napis chlapce nieco k veci lebo ta vystopujem a poslem racionalne mysliacich kamosov z nitry. Ak budes byvat trochu dalej, zmobilizujem inych. Uz sa trasies popolnikar 10 kilovy?
|
|
Re: __________
Od reg.: <5M0K3>
|
Pridané:
3.2.2014 20:40
Kam sme sa to dostali, ked nam na pokec chodia komentovat vyfetovane hedvigy z pokecu? :/
|
|
Re: __________
Od reg.: <5M0K3>
|
Pridané:
3.2.2014 20:40
Ked nam na dsl*
|
|
Re: __________
Od: vyfetovaná alena
|
Pridané:
3.2.2014 21:44
Ti si dobre vyfetený teda. To ako s k nám sem na pokec zavítal smokie?
|
|
Re: __________
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.2.2014 16:46
Uz si dostal SMSku, a ked si ju cital, tak az po chvili si zistil, ze to nepatrilo tebe?
Uz par rokov si tu podvrhuju falosne certifikaty, prelamuju zabezpecenia... nuz ale v tomto jedinom pripade, to bude 100% bezpecne a bude to postihovat iba "zlych panacikov". Naivny nie? :-)
Ten kto chce robit neplechu, tak si to auto necha odbornikom rozobrat, a necha si urobit virtualnu RJ, kde ked policajt posle "vypni mu motor", tak mu pride "VYPNUTY", ale auto bude frcat 250 km/h dalej.
Zato tebe, ze si isiel cez znacku obmedzujucu 40km/h rychlostou 80 km/h vypnu okamzite auto, aby za tebou nemuseli ist 20km, a bude ich hovno zaujimat, ze tam mas zraneneho cloveka (rodinneho prislusnika), ktory co najrychlejsie musi ist do nemocnice.
|
|
Re: __________
Od: vyfetovaná hedviga
|
Pridané:
3.2.2014 17:51
Taketo teoreticke historky k pivu alebo na vecerne citanie mam rad, casto pobavia
|
|
Re: __________
Od: ASD_
|
Pridané:
4.2.2014 7:33
Zacinam si mysliet, ze si policajt, lebo neverim, ze moze byt niekto tak naivny. Ked pripravujem trestnu cinnost, tak prve si pripravim auto, ktore nevedia zastavit. Ludi ktory pred pred policiou zacnu utek spontalne je minimum. A naozaj si teraz neviem vybavit pripad, kde bol pri tom zranenny civil.
To auto po vyradeni pride o posilovac riadenia a ma len jeden pokus na brzdy, lebo ani tam nema posilovac. Takze vysledok bude rychlo sa pohybujuce auto, ktore pride o brzdy a riadenie mu zmeni charakteristiku mozno pri nejakom uhybacom manevry. To uz po nom moznu rovno strielat a maju nizsiu sancu, ze to schiti civil.
|
|
Re: __________
Od: vyfetovaná daniela
|
Pridané:
4.2.2014 8:05
Co tu davas rozumy - vystudoval si tuto problematiku?
|
|
Re: __________
Od: joško - ťaškí socyalny prýipat
|
Pridané:
3.2.2014 11:30
..alebo naopak :)
|
|
Re: __________
Od: ona
|
Pridané:
4.2.2014 15:58
no ty si aky koko*t!!!
|
|
choré mozgy
Od: fotograf
|
Pridané:
3.2.2014 11:14
Myslim, ze stare mechanicke auta budu este dlho v kurze. Len ci ich prevadzkovanie (max. doba pouzivania) nebude nejako legislativne obmedzene... :-(
|
|
Ojazdené
Od: ParaNoik
|
Pridané:
3.2.2014 11:14
Stúpnu predaje ojazdených vozidiel.
Kua ľudia, je čas niečo robiť. Však toto nie je normálne! Dokedy si nechame s..ť na hlavy?
|
|
Re: Ojazdené
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
3.2.2014 15:44
Môžem ich osrať, vytiahnem starú motorku čo je len karbec, ložiská a jedna cievka na zapaľovaní a hotovo.
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: sdfghjklkjhgf
|
Pridané:
3.2.2014 11:17
nie ze by som bol paranoidny ale naco ine by toto malo sluzit ak nie na sikanovanie a sledvanie, lebo ak idem vykradnut banku tak taketo zariadenie predsa nenecham v aute....
|
|
posilovač bŕzd
Od: mmarty
|
Pridané:
3.2.2014 11:17
ako zabezpečia bezpečnosť auta, keď mu počas jazdy ( a asi aj veľmi rýchlej) odstavia motor a tým pádom aj posilovače riadenia a bŕzd - snáď toto nebudú robiť v meste ... veľké tereňáky sú bez posklovačov prakticky neovládateľné!
|
|
Re: posilovač bŕzd
Od: Tomaxxxko
|
Pridané:
3.2.2014 12:30
Keby len "tereňáky", takmer všetky autá sú bez posilovača neubrzditeľné, dokonca ani len úplne malé. v EÚ často vymýšľajú takéto bludy a po vlne kritiky sa toho vzdajú alebo si aj sami uvedomia, že je to blbosť.
|
|
Re: posilovač bŕzd
Od: hehehe
|
Pridané:
3.2.2014 13:03
chlapci, hydraulicke posilovace riadenia sa do novych aut uz prakticky nemontuju, vsetko su to servomotorceky, na co staci privod elektriny z akumulatoru... detto posilovace brzd - podtlakove systemy (spoliehajuce na chod motora) sa nemontuju este davnejsie
tym samozrejme nechcem povedat, ze s touto "hrackou" na sikanu suhlasim
|
|
Re: posilovač bŕzd
Od: aaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
3.2.2014 15:35
Posilovace su zatial vacsinou bez serva a maju rovnake problemy s vypnutim motora ako hydraulicke posilovace - akurat sa nazyvaju "vakuove" a funguju inak.
|
|
Re: posilovač bŕzd
Od: hehehe
|
Pridané:
3.2.2014 16:06
faktom je, ze dnesne posilovace riadenia nie su zavisle na otacani klukovej hriadele tak ako to bolo v minulosti - nemaju hydraulicku pumpu zavesenu na drazkovy remen, su pohanane nezavisle elektricky... to, ze sucasne riadiace jednotky odstavuju aj posilovac riadenia pri zhasnuti motora je len sucasny stav, fakticky nic nebrani tomu nechat aktivny posilovac riadenia aj pri zhasnutom motore a zapnutom zapalovani
|
|
lepsie ako
Od: ktossoom
|
Pridané:
3.2.2014 11:18
lepsie ako ked sa tu maju diat nahanacky so strelbou, ako na divokom zapade, ale z principu velmi zle, uz aj tie nahanacky ktore sa sem tam teraz deju... Najvyssi cas zacat pracovat na open sorce, open hardware riadiacich jednotkach pre nove auta, kto sa hlasi? :)
|
|
Re: lepsie ako
Od: -...-
|
Pridané:
3.2.2014 12:20
Prestrelky v autach su caste akurat tak v Kobre 11
|
|
Re: lepsie ako
Od: miki spritz & humus16
|
Pridané:
3.2.2014 13:22
A v petrzlenke more
|
|
Orwell
Od: Hokojoko
|
Pridané:
3.2.2014 11:21
Toto by ani Orwell nevymyslel.
Samozrejme grázlom to zasa nič neurobí, rušička signálu sa dá kúpiť za pár šušňov z každého čínskeho obchodu, prípadne to odstavia tak ako si kamionisti bežne odstavujú obmedzovač rýchlosti.
|
|
Zas debilny napad
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
3.2.2014 11:24
Predpokladam, ze vypnutie motora bude relizovat clovek. A ten clovek bude musiet pracovat bezchybne....
Co ked vypnu nahodou motor niekomu omylom, zadanim zlej SPZ napriklad alebo pri kradnutej SPZ? Budu ohorozovat zivoty obcanom, ktori nebudu nic tusit, stratia kontrolu nad vozidlom lebo nejaky debil im vypol auto.....
Radsej mali viac mysliet na bezpecnost vodicov, vymysliet system, ktory pri celnej zrazke nezabije cloveka ako airbag....
|
|
Re: Zas debilny napad
Od: fotograf
|
Pridané:
3.2.2014 12:18
No ved to! Presne tak, ako pises.
Keby to bolo viazane na VIN kod, to by bolo nieco ine, ale v cestnej premavke je to nepouzitelne. Takze to moze byt omyl na omyl... :-(
|
|
nanananan
Od: jjsankosk
|
Pridané:
3.2.2014 11:24
tak ak by to nebolo zneuzivane bolo by to super aj pri kradezi auta
|
|
Re: nanananan
Od: buzeranti z EU
|
Pridané:
3.2.2014 11:29
Hahaha veriiime, pravdepodobne to bude fungovat ako vyhladavanie kradnutych mobilov, t.j. skoro ziadno. Hladat sa bude len ak budu chcet chytit nejakeho masoveho vraha. Inak cakam za ako dlho pridu do aut povinne kamery a skenery sietnice/organov
|
|
Dvojsecna zbran
Od: MarkoMarko
|
Pridané:
3.2.2014 11:26
Aku mame istotu, ze sa im do toho systemu niekto nenabura a nebude sposobovat nehody vybranych ludi "na dialku"?
|
|
Re: Dvojsecna zbran
Od: xvzf
|
Pridané:
3.2.2014 11:33
nijaku. ak sa to zavedie, skor ci neskor sa do toho niekto nabura.
|
|
Business
Od: Maco3333
|
Pridané:
3.2.2014 11:30
Je to proste len business pre :
- vyrobca HW
- sprava systemu (vid kolko nas stoji mytny system)
- business pre mobilneho operatora ktoremu EU skrta zisky na roamingu a teda mu musela asi nieco slubit ine :-)
- dalej su to uz len benefity pre tajne sluzby a pod.
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Getrudo
|
Pridané:
3.2.2014 11:40
Vo svojej podstate nie zly napad. Ale prevedenie bude na dve veci dobre.
Viac by ma zaujimla tatistika kolkokrat policajti nahanaju nejake auto, lebo minimalne z novin som o takychto pripadoch pocul len zriedka.
Jedine v USA viem ze ludia velmi radi zdrhaju policajtom, a tam sa podobny system nechysta. Samozrejme ked ho bude mat eu tak usa nebude velmi meskat.
Este by ma zaujimalo ako budu chciet riesit odpojeni takychto jednotiek, predpokladam ze hned ako sa to zacne dodavat tak sa najdu technici co to budu vediet odpojit, pripadne ze sa to bude len tvarit ako funkcne ale v pripade potreby to fungovat jednoducho nebude.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: deafboy_2v1
|
Pridané:
3.2.2014 12:35
V us testuju inu metodu ktora zastavi uz existujuce auta. Akurat policajt musi mat specialne vybavene vozidlo. U nas radsej ideme montovat extra hw do novych aut a vytunelujeme statne peniaze za vyhodne kontrakty s operatormi a administratormi s ich externymi dodavatelmi.
|
|
........
Od: msx
|
Pridané:
3.2.2014 11:44
To bude fajn, keď začnú autá kradnúť za jazdy. Zlodej si auto odstaví, majiteľ odíde, že pohľadá pomoc a zlodej si v aute odíde ako keby sa nič nedialo. Som proti. Veď dnes už aj dokonalé šifrovacie zámky otvárajú zlodeji na počkanie len preto, lebo majú kontakty na osoby vo výrobe zámkov. Len nech to debilná EÚ zlodejom naďalej uľahčuje.
|
|
mne to je ukradnute
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
3.2.2014 11:46
ja chodim vlakom!
|
|
Re: mne to je ukradnute
Od: klávesnice
|
Pridané:
3.2.2014 13:11
A zato ťa uznávam...
|
|
Re: mne to je ukradnute
Od: shiva
|
Pridané:
3.2.2014 14:54
A co miesta kde kolaje nevedu?
|
|
Re: mne to je ukradnute
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.2.2014 16:56
tam ide auto, lod, ponorka, tryskac, alebo raketa.
Pripadne mozes vyuzit najekologickejsi pohon po vlastnych nohach.
|
|
Re: mne to je ukradnute
Od: hhh
|
Pridané:
3.2.2014 18:59
O: "ja chodim vlakom!"
A: "tam ide auto"
Si kompletny?
|
|
rusicka
Od reg.: pjotor
|
Pridané:
3.2.2014 11:48
myslim, ze uz budem mat v aute rusicku GPS a aj GSM
EU uz toto prehana, mam ich dost, ja som takychto debilov nevolil, kto voli Europsku komisiu ?
|
|
Re: rusicka
Od: MenoMeno
|
Pridané:
3.2.2014 12:35
Voli sa jedine europsky parlament, tí čo tam len sedia a zarábajú a nič nerobia, ostatok sú tí správni ľudia dosadení :)
|
|
ehrhrhhehe
Od: shdhehehr
|
Pridané:
3.2.2014 11:48
Autor by si mal dostudovat rozdiel medzi Radou Europy a Radou Europskej Unie, su to dve uplne odlisne rady
|
|
budovať a brániť európsky zväz
Od: čakN.
|
Pridané:
3.2.2014 11:51
a v elektromobiloch bude škrtička drôtov?
|
|
Re: budovať a brániť európsky zväz
Od: pjetro_ru
|
Pridané:
3.2.2014 12:04
Pustia viac prudu na dialku aby zhoreli kable
|
|
kalina
Od reg.: zaezae
|
Pridané:
3.2.2014 11:55
Kalinak si da patentovat osvedcenu metodu zastavovanie strelbou na nevinne deti ktore nasledne vyzlecie do naha v zime a dazdi a necha ich tam stat 2 hodiny.
|
|
Re: kalina
Od: Nero a Caligula
|
Pridané:
3.2.2014 15:10
..však nech si zpánštení meštania - rýchlo-zbohatlíci zvykajú, však takí obyčajný čolvek, liuda bežní, robotnici, musia byť v zime a daždi aj celý život takmer !
|
|
jo jo fakt super
Od: fero02
|
Pridané:
3.2.2014 12:08
Pripadá mi to choré.Ak bude chcieť vybrať banku tak na 100% si vezmem auto ktoré sa dá odstaviť na diaľku.Ešte by ma zaujímalo ako chcú odstaviť jedno konkrétne auto.Ak by som si dal falošné EČ tak odstavia napríklad všetky čierne bavoráky v troch okresoch?
Mne to pripadá že v EU je neaký ch.j ktorý vymýšľa také geniálne veci ako lekárske teplomery bez ortute ale ortuť v žiarivkách mu nevadí. Klasické žiarovky sú neekologické a žiarivky sú uplne super.Visávače nad tuším 1600W sú tiež neekologické.
Už sa teším na ďaľší skvelý nápad.
|
|
Re: jo jo fakt super
Od: Korea Airlines
|
Pridané:
3.2.2014 13:23
Ve vacsich mestach sa to da riesit bicyklom, korculami...
|
|
Re: jo jo fakt super
Od: Jozef Oziabe
|
Pridané:
3.2.2014 13:51
Konečne to niekomu pripadá choré. Jozefovi pripadalo choré, keď sme si davali očipovávať psov, pod hrozbou pokuty. Pripadalo mu choré podporovať úsporné žiarivky a LED, pod zámienkou ušetriť. Takisto mu pripadá choré, že ich podporujeme. Je to všetko s našim súhlasom dámy a páni. Kto chce, môže začať ako vie. Jozef daroval úsporné žiarivky do elektra a zabezpečil si klasické žiarovky, keď sa dozvedel, čím má podľa Eurofašistov svietiť. Jozef nenosí prilbu na bicykli ani pás, pretože mu to nariadili, aby bol v bezpečí. Ale Jozef sa nebojí. Jozef je v bezpečí. Ale to je jeho spôsob boja. A čo vy? Jozef sa nebojí EÚ, štátu ani polície. Bojí sa Boha.
|
|
Policajné autá
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
3.2.2014 12:31
Budú to mať aj policajné autá?
Bola by zábava využiť to voči samotným policajným autám... :-D
|
|
5znakov
Od: gringo
|
Pridané:
3.2.2014 12:58
stačí si nekupovať také autá a je to vyriešené
|
|
Re: 5znakov
Od: hehehe
|
Pridané:
3.2.2014 13:07
ked to bude mat zo zakona prikazane kazdy vyrobca/importer, tak si nenavyberas... jedine tak z jazdeniek, a tie nebudu prevadzkyschopne donekonecna
|
|
Re: 5znakov
Od: abcdefg
|
Pridané:
3.2.2014 21:35
rovnako staci si iba nevybavit cipovy rfid pas, a necestovat.
len otazka je, ako budete potom existovat.
ta pasca sa naozaj zatvara,
zlodeji to budu vediet ako prve obist
a v nespravnych rukach je to nenormalne silny nastroj manipulacie.
dodnes je v policii mnoztsvo zlocincov.
staci citat spravy.
toto je naozaj dalsi krok k totalnemu ovladnutiu slobody cloveka.
|
|
JeNajvyssiCasZacatOdSeba
Od: TichoNamTreba
|
Pridané:
4.2.2014 13:09
Tak nech kazdy robi, co robit ma. Z moznosti: 1. Neockovat http://dopice.sk/7aI a http://dopice.sk/8rf 2. Nesvietit usporkami a LED http://dopice.sk/5HN si moze vybrat kazdy. V tichu ci uz v meditacii alebo motlitbe kazdy pride na to, co ma robit, kto skutocne je a kde je jeho miesto. Veci sa zacinaju pekne hybat, je naozaj cas, aby kazdy zacal sam od seba. Tyrania je vzdy so suhlasom ludi, je jedno ci to je EU alebo Dzurko-Ficko. Jednoduche spolocne pomenovanie pre toto vsetko je zlo. Kazda kvapka dobra je dobra. Tak zacnime robit dobro.´PRAVDIVÉ SLOVÁ NEBÝVAJÚ PRÍJEMNÉ. PRÍJEMNÉ SLOVÁ NEBÝVAJÚ PRAVDIVÉ. VŠETCI MAJÚ KRÁSNE ZA KRÁSNE, A V TOM JE JEHO OŠKLIVOSŤ,VŠETCI MAJÚ DOBRÉ ZA DOBRÉ, A V TOM JE JEHO ZLO.
(Lao ‘C 6. stor. p.n.l.)
|
|
Bueeee
Od: Squeak??!
|
Pridané:
3.2.2014 13:31
Chce sa mi grcať... toto už je horšie, než d-fensove fantázie, a to je čo povedať.
|
|
Zotročenie cez technológie
Od: vsevec
|
Pridané:
3.2.2014 15:01
Pripravovaná legislatíva znamená zotročenie cez technológie. Ale ďalej si môžeme opakovať mantru - žijeme v slobodnom svete, žijeme v slo...
|
|
Re: Zotročenie cez technológie
Od: prdlajs
|
Pridané:
3.2.2014 18:40
A naco myslis, ze sa vyvijali? Pre dobro ludstva? Najprv to ludom dali ako cool technologie, nech si to sami nakupia vsetko domov, a potom sa zakonom zavedie povinna buzeracia. Kto sa ozve, bude kriminalnik.
|
|
Re: Zotročenie cez technológie
Od: grigorij
|
Pridané:
3.2.2014 18:52
Ludia boli su a budu sledovani. Nedavno nas sledovali vseliaky ti figuranti rezimu, teraz sa to robi menej na oko, tajne akoze nic a kopu info odovzdavaju ludia dobrovolne a sami.
Dnes ked clovek bude chcet spachat nejaky brutalny utok napr na filcka, nemoze pouzit mobil, pc, net, cipovu kartu v mhd,,, o chvilu uz ani tie sracky s ecallom a pod. Nechutne, same dokazy vsade kde sa pohnem.
|
|
toto nezereme
Od: michalxxxxx
|
Pridané:
3.2.2014 15:48
uz aj pisem aspon 20 europoslancom - to ze to nema priamy efekt nevadi ale ked nebude tlak tak sa nic nezmeni
|
|
svata pravda
Od: tlaky
|
Pridané:
3.2.2014 16:42
bez tlaku sa ani nevyseres...
|
|
Toto bude asi na všetko:
Od: dyk
|
Pridané:
3.2.2014 20:58
Bude sa dať zastaviť auto, odpočúvať čo sa v ňom hovorí, kamerovať jazdcov, upozorniť, tak ako v UK na ulici, keď sa bude debata skláňať k témam, ktoré vedúcim predstaviteľom NWO nebudú po chuti aby sa šírili, hneď vás aj odstavia a zamknú, aby si vás polícia vyzdvihla. keď bude dieťa plakať tak vám ho vezmú, lebo ho týrate, a mnoho iných podobných vecí, ktoré sú len a len pre vaše a naše dobro :-)
|
|
IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
3.2.2014 22:50
zabudate na elementarnu otazku
ked budu policjti vypinat auto nam, kto bude vypinat auto policajtom ?
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
4.2.2014 5:01
absolutne nemozne a vylucene aby taketo nieco vzniklo, za prve na starsie auta to nik neda pretoze poniektore maju problem same ist a nie este keby im zblne takyto system a mechanici sa zblaznia ked budu hladat chybu ci to nahodou nieje ta vec co odstavy privod paliva. za druhe keby to aj schvalia tak praktizovat to mozu len do novych cize vyrobcom nakazu, kym samozrejme dojde k vymene aut tak to ja tu uz nebudem a ani eu mozno alebo jej tvorcovia, skor by som sa vybral smerom na elektricke auta ze im vypnu privod elektriky, a takto mozeme ist do nekonecna, uz si viem predstavit zlodeja ze by nemal natiahnutu hadicku bokom alebo ze by to zariadenie neodmontoval, kedze je auto moje vlastnictvo tak aj vsetky komponenty a je moja vec co vymenim, samozrejme pokial to nebude zasah atd atd.
|
|
Re: xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
4.2.2014 5:01
keby to daju do riadiacej co odstavy prikaz tak ciste riadiace bez epronu vyletia na nenormalnu cenu, treba odkladat. je to uplna blbost na minimalne 30 rokov, uz tu bol clanok o amerike a ich odstavovani ale zasah do auta a moznost nehody je mala pravdepodobnost. proste cele blbost zas sa niekto asi chcet stat zaujimavim.
|
|
Re: xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
4.2.2014 5:06
paci sa mi ze sa venuju nejaky eu dementi takymto veciam ktorych sa ani nedoziju, keby radsej riesili co bude v kratsej dobe alebo neriesili vobec nic aj to je lepsie, kto nic neroby nic nepokazi. uz fakt tam asi nemaju co robit to ze ludia maju platy ake maju a ceny letia hore to je asi podstatnejsie ako par utekajucich zlodejov, paneboze kam tento svet speje a to este nehovorim o penazi co to bude stata, zas dvovod na zdrazovanie aut atd atd. radsej nerobte nic pani poslanci, lebo co slovo to blbost.
|
|
lupeznici
Od: 5os5os
|
Pridané:
4.2.2014 10:07
Vyvorne! Takze za par dni budu mat toto zastavovacie zariadenie vsetci zbojnici a budu si zastavovat napriklad nalozene kamiony.
|
|
Navrhujem
Od: bomberman
|
Pridané:
4.2.2014 14:03
Navrhujem, aby kazde novo vyrobene auto malo v sebe zakomponovanu aj vybusninu. Aby v pripade, ze auto bude ovladat extremne nebezpecny jedinec, bolo mozne auto na dialku odpalit.
|
|
Re: Navrhujem
Od: megan firefox
|
Pridané:
4.2.2014 14:54
Ja navrhujem aby kazde novo vyrobene auto malo v sedacke vodica zospodu zabudovany, vystrkovatelny analny kolik. Aspon pol metrovy!
|
|
eu rype do vsetkeho
Od: strykoFESTER
|
Pridané:
6.2.2014 8:36
treba vyrabat auta co dosahuju max. 90km/h , zlepsia sa zaroven emisie a mozno aj smrtelnych nehod ubudne
|
|
mrrokár
Od: xmrokár
|
Pridané:
9.2.2014 12:05
ja neznasam eu. eu. zotrocuje obcanov na slovensku
|