|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pan boh zaplat
Od: iOvcaaa
|
Pridané:
24.1.2014 11:39
V tom pripade uz nemusim platit faktury za pripojenie, lebo pan boh zaplat.
Cize faktury presmerujem na Feriho a on to poriesi Vatikanskou menou, super.:)
|
|
Re: pan boh zaplat
Od: huhuahuahua
|
Pridané:
24.1.2014 13:52
http://youtu.be/sdE0bm0TMkI
|
|
Re: pan boh zaplat
Od: reghreh
|
Pridané:
27.1.2014 1:24
To vsetko mame od BOHA :D
https://www.youtube.com/watch?v=OxBxiZxn6zE
|
|
hVxMNvyyYUKwqkJ
Od: Ipfrkayp
|
Pridané:
4.2.2014 19:33
Haldane warned that neither businesses nor households had dealt with by the banks that create the vast majority of money that the deal in the evenings looking at one potential situation., <a href="https://www.paydayengine.co.uk/">payday loan</a>, [url="https://www.paydayengine.co.uk/"]payday loan[/url], :OO, <a href="http://swanderer.ws/">online payday loan lenders</a>, [url="http://swanderer.ws/"]online payday loan lenders[/url], 085691, <a href="http://paydayloansp3.co.uk/">loans online</a>, [url="http://paydayloansp3.co.uk/"]loans online[/url], 8966,
|
|
caopnaos mzkcdtzs
Od: ixuvuood
|
Pridané:
16.4.2014 10:29
ivzbctls <a href="http://mpaydayloansa1.info">payday loans canada</a> kcjklzcn <a href=http://absearch.ca>payday loans</a> http://cpaydayloanscb.info ptqptmk
|
|
boha jeho
Od: .em
|
Pridané:
24.1.2014 11:43
ked ma boh skratku DARPA, asi to dar naozaj je...
|
|
Re: boha jeho
Od: 2maniak.
|
Pridané:
24.1.2014 18:14
Prečo práve DARPA
Väčšina Američanov verí v PRACHY.
|
|
Re: boha jeho
Od: ateista
|
Pridané:
24.1.2014 18:19
Ateisti veria v hmotu a nekonečný vesmír.
Každý si môže veriť v čo chce.
Starý ľudia, ktorý trpia demenciou strácajú zábrany a masturbujú na verejnosti.
|
|
osud masturbácie je demencia
Od: hugonos
|
Pridané:
24.1.2014 22:07
Vesmír nieje nekonečný.
To o tých starých ľuďoch platí, len ak mali počas života úchylku a na starosť ju už nevedia zamaskovať,
tak sa strápňujú verejne.
|
|
Re: osud masturbácie je demencia
Od: sonoguh
|
Pridané:
25.1.2014 6:53
*nie je
|
|
Re: osud masturbácie je demencia
Od: nieje
|
Pridané:
25.1.2014 20:26
neni neni slovensky
|
|
Re: boha jeho
Od: knedla
|
Pridané:
24.1.2014 22:40
ateisti veria v nic ty chuj, nastuduj si pojmy.ziaden vesmir, hmotu ci lietajuce spagety
|
|
Re: boha jeho
Od: 2maniak.
|
Pridané:
25.1.2014 0:21
Ak nieje boh hmota musí byť večná.
|
|
Re: boha jeho
Od: bator
|
Pridané:
25.1.2014 0:40
Nie každý ateista je materialista.
|
|
Re: boha jeho
Od: krkanec
|
Pridané:
25.1.2014 20:24
nie každý moslim je terorista.
Každý materialista je ateista.
|
|
Re: boha jeho
Od: Pektínová pičinka
|
Pridané:
25.1.2014 12:48
Totok je lepšie než špeciálne teórie od alberta. Podlož to nejakou teóriou, vzorcom...
|
|
Re: boha jeho
Od: prírodné hnojenie
|
Pridané:
25.1.2014 20:31
keď sa stretnú dvaja hlupáci vytvoria 3 teórie.
|
|
Re: boha jeho
Od: dfgdfs
|
Pridané:
25.1.2014 1:46
ateista veri v neexistenciu boha.
|
|
Re: boha jeho
Od: reg.:arpád
|
Pridané:
25.1.2014 2:24
Pod nálepku ateista sa zmestí toho veľa ako do cigánskej osady.
čo prvok to názor.
|
|
Re: boha jeho
Od: ficolezec
|
Pridané:
25.1.2014 20:25
ja som najlepší .
|
|
Re: boha jeho
Od: Peet_7
|
Pridané:
25.1.2014 12:22
To je nezmysel. Ateista nema vieru v boha, nie ze veri v neexistenciu boha. Nastuduj si pojmy. Viz straw man fallacy.
|
|
Re: boha jeho
Od: ...
|
Pridané:
25.1.2014 12:42
Ateista a neveriaci nie je to iste. Dostudovat by si si ich mal ty.
|
|
Re: boha jeho
Od: fdgfdg
|
Pridané:
25.1.2014 14:35
Ak verit v nieco znamena byt o niecom presvedceny bez prezencie dostatocnych dokazov. Potom byt presvedceny o neexistencii bozskej entity, musi byt viera v jej neexistenciu.
|
|
Re: boha jeho
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
25.1.2014 16:37
pojem Ateista patrí človeku ktorý neverí v jedného stvoriteľa, nie že verí, že nie je. neexistencia niečoho je defaultny stav a až pod vplyvom dôkazov je možné povedať, že v niečo verím alebo nie. inak povedané, veriť v niečo je určitý mentálny stav zatiaľ čo neveriť v niečo je absencia tohto stavu. A to je ateizmus, "absencia viery v stvoriteľa(boha)" a nie viera, že niečo neexistuje.
|
|
Re: boha jeho
Od: dsadas
|
Pridané:
25.1.2014 16:42
Nie to je agnosticizmus a nie ateizmus co popisujes
|
|
Re: boha jeho
Od: Bystrochod
|
Pridané:
25.1.2014 17:14
Uz sa dohodnite :)
http://dopice.sk/8kR
|
|
Re: boha jeho
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
25.1.2014 18:14
Agnosticizmus je len podkategoria ateizmus / teizmu
|
|
Re: boha jeho
Od: stratený
|
Pridané:
25.1.2014 20:30
poddruh
|
|
Re: boha jeho
Od: rtrere
|
Pridané:
25.1.2014 20:38
clovek sa narodi ako agnostik. riesit otazku boha ho sameho nenapadne ale rozhodnutie mu nanuti okolie. ak je vychovany ako veriaci a ma dost rozumu, moze sa z neho stat ateista pretoze je presvedceny ze boh neexistuje. agnostik povazuje riesit otazku viery za absurditu ako taku.
|
|
47% starých ľudí má Alzheimerovu chorobu
Od: staroba = demencia
|
Pridané:
25.1.2014 20:56
keď sa nájdeš daj vedieť.
|
|
Re: 47% starých ľudí má Alzheimerovu chorobu
Od: rtrtrr
|
Pridané:
26.1.2014 11:04
prezil si zazitok mimo tela? LSD nevplyva dobre na hlavu :)
|
|
Re: 47% starých ľudí má Alzheimerovu chorobu
Od: atútopoznáte?
|
Pridané:
26.1.2014 19:56
Čo človek nepozná to mu nechýba.
|
|
Re: boha jeho
Od: Alino :
|
Pridané:
25.1.2014 21:37
a co som ja, ak neverim v bohov ktore popisuju vsetky nabozenstva, ale neverim ani v neexistenciu/existneciu boha. Neverim nicomu, ale domnievam sa resp. povazujem za vysoko pravdepodobne ze sme v simulacii.
|
|
Re: boha jeho
Od: rip
|
Pridané:
25.1.2014 21:41
keď sa nájdeš daj vedieť.
|
|
Re: boha jeho
Od: psyched972
|
Pridané:
25.1.2014 22:03
Pravdepodobne veríš v simulátora.
|
|
Re: boha jeho
Od: Peet_7
|
Pridané:
25.1.2014 12:18
V hmotu nemusis verit, ta ocividne existuje. Verit musis len v tie veci, na ktore neexistuje dokaz. Ten neexistuje ani o nekonecnom vesmire, takze si ako ateista rezervujem nazor.
|
|
Re: boha jeho
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
25.1.2014 16:40
len dodám, že nemáme dôkaz o nekonečnom vesmíre, ale máme dôkaz o rozpínajúcom sa vesmíre ktorý sa už rozpína od vzniku vesmíru do dnes. na základe týchto dôkazov sme ďalej predpokladali, že vesmír musí byť bez hraníc ktorí by toto rozpínanie zastavili.
|
|
Re: boha jeho
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
25.1.2014 21:49
neveríííím.
|
|
Re: boha jeho
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.1.2014 11:33
ak mas dokaz, ze vesmir sa rozpina, tak automaticky musi byt konecny. Resp. sa najprv musime dohodnut co je vesmir, ale ak je vesmir ta "hmota v prazdnote" tak je konecny. Potom sa este mozeme hadat, z coho je zlozena ta "prazdnota" a ci prave ona nieje vesmir, ci je ne/konecna..
|
|
.....
Od: Kubs
|
Pridané:
24.1.2014 11:51
pápež objavil čaro porna..:D
|
|
Re: .....
Od: Semo
|
Pridané:
24.1.2014 12:31
Neexistuje lepsia stranka ako www.vaticantube.com, ktora je plna vzrusujucich hratok muzov v sutanach a mladych chlapcov.:))
|
|
sex is not important for everyone
Od: everyone
|
Pridané:
24.1.2014 22:13
sex is not important for everyone
|
|
Re: sex is not important for everyone
Od: dlb
|
Pridané:
25.1.2014 2:52
...sex is not important for impotent people
|
|
Re: sex is not important for everyone
Od: moje péro
|
Pridané:
25.1.2014 5:29
... tiez pre asexualov, asocialov, niektorych jedincov z dsl...
|
|
Re: sex is not important for everyone
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
25.1.2014 21:01
Sex je dôležitejší ako jedlo.
|
|
Re: sex is not important for everyone
Od: Alojz z Kezmarku
|
Pridané:
25.1.2014 21:05
A napriek tomu zijes...
|
|
Re: sex is not important for everyone
Od: Alino:
|
Pridané:
25.1.2014 21:40
Ale len vdaka tomu ze "simuluje replikaciu" v pravidelnych intervaloch :D
|
|
Re: sex is not important for everyone
Od: Franto123
|
Pridané:
25.1.2014 10:29
Keby nebol, tak by ľudstvo už dávno vyhynulo.
|
|
Re: sex is not important for everyone
Od: kopyrajti
|
Pridané:
25.1.2014 11:26
To uz neplati, teraz tu mame kvalitne deti zo skumavky
|
|
papapa
Od reg.: leader
|
Pridané:
24.1.2014 11:56
„S náboženskou otázkou som vysporiadaný a zastávam prísne ateistické stanovisko...“ ale tento papez mi je sympaticky
|
|
Re: papapa
Od: xyzde
|
Pridané:
24.1.2014 12:01
Jeden prísny ateista už je známy.
|
|
Re: papapa
Od: aaa2
|
Pridané:
24.1.2014 12:07
Kandidat na prezidenta?
|
|
Re: papapa
Od reg.: zaezae
|
Pridané:
24.1.2014 12:39
http://www.youtube.com/watch?v=f2jr3FS-1n4
|
|
Re: papapa
Od reg.: saruman
|
Pridané:
24.1.2014 16:47
Súdruh katolík F.
|
|
Re: papapa
Od: chuj
|
Pridané:
25.1.2014 0:27
kandidat na kokota roka
|
|
Re: papapa
Od reg.: leader
|
Pridané:
24.1.2014 12:09
ja som prisnejsi, nez ten onyyyy. nemam ani birmovku
|
|
Re: papapa
Od: .khj
|
Pridané:
24.1.2014 12:58
Je nas podstatne viac....
http://voltaire.netkosice.sk/index2.html
|
|
Boh, ale s B
Od: raul
|
Pridané:
24.1.2014 12:53
Papez mohol oznacit internet ako dar od Boha, nie od boha. Aspon v citacii to opravte... tiez si nemylime kB a kb, tak preco toto...
|
|
Re: Boh, ale s B
Od: mh ,h
|
Pridané:
24.1.2014 13:07
To velke "B" ja na zaciatku jeho krstneho mena, alebo na zaciatku jeho priezviska?
Neviem ani o tom, ze by to bola nejaka medzinarodne uznavana fyzikalna, alebo ina velicina.
A fantazmagorie, vlhke sny, rozpravky, imaginarne vyplody zhulenych klastornych hippikov to neobhaja.
Ved aj rozpravkovy lietajuci kon sa pise s malymi pismenkami na zaciatku.
Velke pismena sa pouzivaju az pri jeho mene (pripadne priezvisku), napriklad Pegas...to je ten rozpravkovy lietajuci kon....
Len preto, ze to niekto vyhlasil za dogmu sa toho predsa nemusia drzat.
Zvlast ked tu dogmu nemusia uznavat.
Vtedy sa na znak s jej pohrdanim, zamerne nepouzivaju znaky potvrdzujuce dogmu.
Schvalujem im to a suhlasim s nimi.
|
|
Re: Boh, ale s B
Od: lolo21
|
Pridané:
24.1.2014 13:37
Ak je to citacia papeza, tak to jednoznacne myslel s velkym B. Ak by niekto citoval teba, tak mas samozrejme pravo povedat ako si to myslel.
|
|
Re: Boh, ale s B
Od: dlb
|
Pridané:
25.1.2014 2:54
nemalo tam byť "Internet je dar, do boha!" ?
|
|
Re: Boh, ale s B
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
24.1.2014 16:05
To, ci je to sucast realneh sveta alebo nie je irelevantne. Santa je s velkym S, Boh je s velkym Bm vila Amalka je s velkym A a vila Zubnicka s velkym Z.
I ked u boha mozes pouzit aj male b, ak to nepouzivas ako meno/nazov entity. Ako vilovy agnostik pouzivam zasadne male b v slove boh, avsak je uplne samozrejme, ze krestan bude pri slove boh referovat na konkretnu entitu a slovo boh pouzije ako pomenovanie danej entity. Teda, krestan ktory ma zaklady gramatiky (velke pismeno v nazvoch a menach plati tusim vo vacsine jazykov), tak napise Boh s velkym B.
|
|
Re: Boh, ale s B
Od: zrzrzew
|
Pridané:
24.1.2014 13:08
Aky je v tom rozdiel? nechapem co si chcel tym povedat. Ci ak referencujes vymyslenu entitu velkym pismenom pridava to na doveryhodnosti?
|
|
Re: Boh, ale s B
Od: Bystrochod
|
Pridané:
24.1.2014 13:54
Aj Sauron sa pise s velkym S. To iste plati aj pre Cthulhu.
|
|
Re: Boh, ale s B
Od: jhk
|
Pridané:
24.1.2014 14:06
To je jasne, ked su to ich "mena".
Ale "boh" nie je meno.
|
|
Re: Boh, ale s B
Od: Bystrochod
|
Pridané:
24.1.2014 14:28
Krestansky/zidovsky boh ale ma meno. Z Kanaanskeho bozstva El vzniklo semitske YHWH(Yahweh). Boh/God/Dieu/Dio/Dios su prelozene pomenovania pre zidovskeho/krestanskeho boha, zatialco boh/god/dieu/dio/dios su vseobecne pomenovania pre akehokolvek ineho boha.
Papez zrejme myslel boha Boha, nie boha Thora.
|
|
Re: Boh, ale s B
Od: lk·;
|
Pridané:
24.1.2014 14:39
Daj mi moc a peniaze....dokazem obhajit a presadit cokolvek.
To ale neznamena, ze budem mat pravdu. ;-)
|
|
Re: Boh, ale s B
Od: jtjtjt
|
Pridané:
24.1.2014 15:28
boh v tomto clanku meno ma: Fery
|
|
Re: Boh, ale s B
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
24.1.2014 17:53
ak budes obhajovat existenciu nedokazatelnej entity, tak nie.
ak budes ale obhajovat urcity sposob spravnosti gramatiky, tak si to mozes kedykolvek overit v najblizsom jazykovednom ustave.
|
|
Re: Boh, ale s B
Od: spooxik
|
Pridané:
25.1.2014 10:55
TRIGLAV rules
|
|
Re: Boh, ale s B
Od: chuj
|
Pridané:
25.1.2014 0:31
ale fico sa pise s malym !!! lebo je smejd
|
|
Re: Boh, ale s B
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.1.2014 11:37
taky, ze Zeus je tiez boh, a Boh je tiez boh. Len Zeus je starogretsky boh a Boh je zidovsky+krestansky boh.
|
|
Re: Boh, ale s B
Od: iOvcaaa
|
Pridané:
24.1.2014 13:57
a boha Boha jeho...
|
|
Re: Boh, ale s B
Od: jahôdka
|
Pridané:
24.1.2014 14:27
a vieme my, ktoreho boha on myslel? mozno aj Peruna
|
|
Re: Boh, ale s B
Od: iJozko iRemencek
|
Pridané:
24.1.2014 15:36
kazdy inteligentny clovek chape ze tym bohom myslel Steve Jobsa.
|
|
Papez
Od: DezkoDezo
|
Pridané:
24.1.2014 12:58
A bolo to potom alebo predtym co si ho nechal vyfajcit od maleho chlapca???
|
|
Re: Papez
Od: ...
|
Pridané:
24.1.2014 13:02
Ja by som sa schuti zasmial, keby cirkev zacala tieto narazky riesit pravnou cestou. Videl si to, alebo mas material, ktory podporuje tuto tvoju trapnu hlasku? Tak to mas dat na prislusne urady, nech sa to riesi. Nie? Tak chod hladat niekoho ineho, komu budes fajcit.
|
|
Re: Papez
Od: kjh ,
|
Pridané:
24.1.2014 13:15
A ako sa potom stavias k dokazatelnemu zametaniu takych svinstiev pod koberec?
Zametaniu samotnou cirkvou.
Napriklad platenim nehoraznych sum za to, aby dotycne osoby verejne neprehovorili, aby to nerozmazavali v mediach, nevypovedali na policii, nedavali trestne oznamenia na knazov.....
Zaroven s platenim drzhubneho, sa ako trest pre knazov riesi len to, aby bolo presunuti do inej diecezy, na inu farnost a upratani z oci verejnosti.....
Vsetko zdokumentovane a realne pripady!
To ti je milsie?
Takze sme si rovni a rovnejsi?
V nasom a aj inych statoch je podla teba cirkevne pravo, nad svetskym pravom toho ktoreho statu?
Vazne?
To si potom poriadne postihnuty!
Ja cirkevne pravo neuznavam a ani ho uznavat nemienim.
Nie som ich otrok a ani poddany!
Jedine miesto, ked som ochotny ho uznavat, je na uzemi Vatikanu, nikde inde!
|
|
Re: Papez
Od: ...
|
Pridané:
24.1.2014 13:19
Uz si sa vyplakal? Ak niekto prijme "uplatok" tak potom tu hubu drzat ma. Ak sa nieco taketo stane, ma sa to vysetrit a vyvodit dosledky - to je odpoved na ten tvoj vyplod. Ale taktiez to ale neznamena, ze budem verejne niekoho osocovat.
Laskavo mi nevkladaj do ust nieco, co som nenapisal. Ale dakujem, ze sa o moje zdravie tak zaujimas, mam sa fajn a postihnuteho najskor najdes, ked sa pozres do zrkadla.
|
|
Re: Papez
Od: mh l
|
Pridané:
24.1.2014 14:00
Takze obhajujes tych, ktori davaju uplatky?
Ved o tych si ani necekol.
O nadradenosti "ich" prava nad pravo statu v ktorom sa take veci deju, tiez ani slovko.
O tom, ako v realite taketo pripady riasia, tiez nic...
Len o tom, ako maju ti, ktori uplatky prijali, drzat huby.
Odkedy je napisanie niecoho verejne znameho, zdokumentovaneho a dokazatelneho, osocovanim?
Je to len verejne, vseobecne konstatovanie reality.
Na tom by si obzalobu nepostavil.
Cirkev to vie uz davno a preto cusi ako vos pod chrastou.
To len jej obhajcovia si myslia, ze zmozu nieco viac.
Ked taky mafiansky kolos, akym je cirkev nic nerobi, jej zaslepeni obhajcovia zarucene nezmozu nic viac.
Aby si si nemyslel, ze som len proti cirkvi.
Som nie len proti nej, ale aj proti akemukolvek vymyvaniu mozgov.
Je mi jedno ci je to nejake nabozenstvo, alebo statna doktrina, zriadenie a pod.
Radsej sa nepozeraj do zrkadla, povracalo by sa z teba.
|
|
Re: Papez
Od: ...
|
Pridané:
24.1.2014 14:38
Verejne zname a zdokumentovane je, ze papez fajci malym chlapcom? Ty si z akeho ustavu utiekol?
A este keby si tak chapal pisanemu textu vsakze - hovorim, ze ak sa nieco stalo, ma sa to vysetrit. Nic viac nic menej.
Co povies na to, kolko knazov bolo krivo obvinenych a potvrdila to aj samotna policia po vysetreni - o tych uz anizmienka ani ospravedlenie medii.
A ake nadradene pravo cirkev ma, co tak neskutocne stat alebo teba obmedzuje? Chod si tie komplexy liecit niekam.
Jedina vec, na ktoru som reagoval bola, ze ak niekto nema konkretne dokazy na konkretnu osobu, nema ani podla nasich zakonov na to pravo a je to trestny cin.
|
|
Re: Papez
Od: j ,blk
|
Pridané:
24.1.2014 14:50
Co tak o knazoch, ktori neboli obvineny z dovodu cirkevnych uplatkov?
Co tak o "nespravodlivo" obvinenych, ktorych obvinenia boli stiahnute az po zaplateni pozornosti?
Aj takym sa maju media ospravedlnovat?
Urcite sa najdu aj naozaj krivo obvineni, to nespochybnujem.
Ale besne psy cirkevnej obhajoby nimi automaticky robia vsetkych.
Co samozrejme nie je pravda.
A ake ma cirkev nadradene pravo?
To fakt nevies?
Tak studuj ty tela nevzdelane!
A to som este nezabrdol do ekonomickej oblasti.
Tam by si zhorel ako fakla.
Dar od boha by bolo, keby zrusil vsetky cirkvi.
Raz a navzdy, aj s ich prislusnikmi, napomahacmi a spol.
|
|
Re: Papez
Od: ...
|
Pridané:
24.1.2014 14:55
Aha takze ziadne argumenty, len prskanie a pouzivane vseobecne znamych "pravd". Mas svoj pohlad, lenze to neznamena, ze mas prehlad ani ze mas pravdu.
|
|
Re: Papez
Od: lin;k
|
Pridané:
24.1.2014 15:14
Vyzadujes argumenty a sam ich nedavas?
Sudruzenko, to je uz stara a znama taktika.
Uz aj liehovisti maju sofistokovanejsie "argumenty" ako ty.
Daj nieco novsie.
|
|
Re: Papez
Od: trer
|
Pridané:
25.1.2014 20:35
zalez na sme.sk
|
|
Re: Papez
Od: tictac
|
Pridané:
24.1.2014 20:53
Nepočul som urážky na učiteľov hoci často klatia žiakov/žiačky, tak si ušetri svoje uchylne reči pre uchyla ako ty
|
|
Re: Papez
Od: psyched972
|
Pridané:
25.1.2014 5:46
Uchadza ti chlapce ale jeden podstatny fakt: vztahy ucitelov so ziakmi su prevazne heterosexualne, naopak vztahy cirkevnych fanatikov s detmi su prevazne pedofilne-homosexualne, pravidlom je stary chlap + maly chlapec. Nabuduce sa radsej posad ked pojdes nieco pisat, chvilu zhlboka dychaj, a potom premyslaj, kludne aj niekolko hodin, alebo sa opytaj niekoho s IQ nad 70 nech ti pomoze.
|
|
Re: Papez
Od: P2M
|
Pridané:
25.1.2014 9:02
Z minulosti je známe o pápežovi, ktorý prevádzkoval bordel... Alebo ďalší, ktorý mal decko so sestrou ;)
Môj názor je, že veriť v nejakého boha je na tak vyspelú spoločnosť zaostalé. Kedysi to slúžilo ako perfektný nástroj moci a ľudia sa cirkvi báli. V mene cirkvi aj iných náboženstiev sa umučilo a popravilo viac ľudí než v hocktorej vojne. Brzdili technologický pokrok a atď...
Môj radikálny, ale určite správny názor je zbaviť sa týchto špinavých inštitúcií. Samozrejme, teraz očakávam negatívne ohlasy od stáda :D
|
|
Re: Papez
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.1.2014 11:43
to ti najvacsia mafia na svete = cirkev nikdy nedovoli. Maju svoje prsty zahrabane uplne vo vsetkom a bude trvat este velmi dlho kym ich nastupcovia = politici plne prevezmu moc. Navyse su tieto 2 skupiny prepletene, takze cirkev mozno nevyplienis nikdy. Aktualne by to bolo podla mna aj kontraproduktivne.
|
|
Re: Papez
Od: ajeto
|
Pridané:
24.1.2014 13:16
Ja som zase počul, že Kristus to strašne rád robil s ovečkami a na jeho mamke sa vozila celá dedina :)
|
|
Re: Papez
Od reg.: poqyno
|
Pridané:
24.1.2014 16:52
Ja som zase počul, že sa ti vždy postaví keď máš výkaly v ústach. Teraz pozerám, že je to pravda.
|
|
kredit
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
24.1.2014 13:38
jasne, dajme kredit bohu a nie ludom, co vymyslali TCP/IP, HTTP a www....
|
|
Re: kredit
Od: rrwee
|
Pridané:
24.1.2014 13:57
za 1000 rokov budu tvrdit ze specifikacia HTTP bola napisana z vnknutia ducha svateho
|
|
Re: kredit
Od reg.: Jack Closer
|
Pridané:
24.1.2014 16:28
Za tisíc rokov už nikto nebude takú prehistóriu riešiť.
|
|
Re: kredit
Od: noo
|
Pridané:
24.1.2014 19:46
A čo ty vieš? Možno že aj bola... :)
|
|
Re: kredit
Od: uzuzu
|
Pridané:
25.1.2014 11:14
no prosim. uz to zacina :D
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
24.1.2014 13:59
To este stale ich drzi verit v boha? uz som si myslel ze je to prezitok. aspon moze komunikovat s jeho ovcami a hlavne s knazmi pedofilmi. Maju menu stat v state co este chcu?penazi a majetku, net nech nechaju na pokoji ani on ani boh s tym nemaju co robit a ani to nevinasli tak nech sa neprizivuju na uspechoch inych, do vsetkeho sa musia srat, nakoniec nalobuju a este obmedzia net ked uz sa montuje a pozdvihuje net. On vie cez co na ludi treba ist.
|
|
Re: xxxxx
Od: utzutz
|
Pridané:
25.1.2014 11:17
Stale ma vyznam v rozvojovych krajinach kde sa snazia cirkvi rozdelit moc. Vo vyspelom svete stratili podobne dogmy a prezitky vyznam. Drzia sa uz len vdaka starsim generaciam co nastastie nepotrva viac ako par dekad.
|
|
Re: xxxxx
Od: uzavretý kruh
|
Pridané:
25.1.2014 11:22
Tiez by som bol rad keby ich drzali uz len stare generacie, ale bohuzial existuju zamerne vychovavany 'jebkovia' vychovavany vo fanatickej izolacii a zaslepenosti
|
|
cenzura
Od: lozkoOdKompu
|
Pridané:
24.1.2014 14:11
Akonáhle bol internet označený ako dar od Boha, môžu ho krestania a zidia aj nadalej pouzivat na spionaz a cenzurovat ho?
|
|
Re: cenzura
Od: kj ,j
|
Pridané:
24.1.2014 14:35
Samozrejme ze ano!
Rovnako ako zneuzivaju boha na ovladanie mysli oveciek, kradnutie, zhrnanie bohatstva pre jeho slavu, vrazdenie v jeho mene...a podobne "dobre" veci....
Tych niekolko charitativnych veci, na zaslepenie oci a zavretie ust, to nevyvazi.
Boh uz s tymito mafianskymi organizaciami, uz davno nema nic spolocne.
Je na povazenie, ze ateisti, v porovnani s rovnakym poctom veriacich (z roznych nabozenstiev), pomahaju tam kde treba, ovela viac ako veriaci.
Dokazany a overeny fakt....
Bodaj by bolo viac ateistov.
|
|
Re: cenzura
Od: Ratafak plachta
|
Pridané:
24.1.2014 19:57
No to by ma zaujimalo, ako chces take nieco "dokazat". Mna by napr. zaujimalo, kde skoncili vsetky tie vyzbierane prachy na znicene Tatry. Myslim, ze nemalo ludi prispievalo v uliciach, podla reklam v telke a zrazu ciernocierna prazdnota, len raz minister zivotnych veci zrazu v telke ludi prosi, aby nikam peniaze neposielali, ze on nema ani sajn, kto to organizuje a kde to konci... na druhej strane poznam konkretne pripady ludi z cirkvi, co robili a robia priamo v terene 3 sveta vzdelavanie. A mozno budes prekvapeny, nejde len o vzdelavanie, ktore by si z pohladu ateistu nazval vymyvanim mozgov, ale tym ludom pomahaju priblizit sa k sucasnemu storociu, co sa poznatkov tyka. Uz len fakt, ze ich naucia citat je dost podstatny.
|
|
Re: cenzura
Od: niktos
|
Pridané:
25.1.2014 0:51
ale poopravim ta, to nerobi cirkev a ani boh. to robia ludia pretoze to chcu a pomahaju o tych rec nemoze byt ale aj neveriaci pomahali a pomahaju ludom a dost vela. nepripisuj krestanstvu nieco co snimi nema nic spolocne, je to o ludoch nie o bohu, ked si kupis od bezdomovca noviny a pomzes mu tak to neznamena ze si krestan ale to ze si clovek ktory chce a ak moze tak pomoze. nabozenstvo podla mna nikdy nic dobre nedonieslo a nedonesie. vzdy za tym nieco bolo krv a peniaze, to uz nepisem o takzvanych najvacsich krestanoch co uz od nepamati navstevovali nevestince dnes maju deti a poniektory pedofili. jasne su aj iny ale u nich je to horsie ze maju byt presny opak a horsie sa to berie a ludia im veria a posielaju aj tak deti do kostala.
|
|
hmmmm
Od: yoyoba
|
Pridané:
24.1.2014 14:27
Hmmm, co keby ste si trosku prestudovali gramatiku, filozofiu, historiu a nehrali tu hru sprostosti, kto je aky velky ateista alebo krestan. Vase trapne komentare sa znizili na uroven stranom typu topky a sme. Pouzite hlavu alebo aspon google, tipujem vacsina z Vas ho pozna. Najdite si ako sa Boh pise v inych jazykoch... ENG, DE, atd. a preco sa takto pise. Ti zdatnejsi v hladani isto pochopia ze bude vhodne pozriet aj rozdiel medzi Boh a boh. Pripomienka s tym, ze by sa mal opravit titulok je dobra. Gramaticky je to nespravne.
|
|
Re: hmmmm
Od: milan.ko
|
Pridané:
24.1.2014 16:02
Ja som zvedavy, ci to autor realne opravi, alebo sa bude dalej hrat na svoj ateisticky svetonazor.
|
|
Re: hmmmm
Od: P2M
|
Pridané:
25.1.2014 13:41
Takže si to ujasnime... Pre kresťana je to Boh. Ale keby to číta moslim, tak iba boh ;)
Je teda relevantné tvrdiť, že titulok je nesprávne.
|
|
Re: hmmmm
Od: ...
|
Pridané:
25.1.2014 16:45
aspon vidno, kolko toho nevies. Pre moslima by to bol Boh rovnako ako sa pise Allah - co je v preklade Boh.
|
|
S pokorou
Od: Milan Ž
|
Pridané:
24.1.2014 14:58
Žívý Boh sa píše s veľkým B
|
|
Re: S pokorou
Od: ,ku l
|
Pridané:
24.1.2014 15:16
A imaginarny s akym?
|
|
Re: S pokorou
Od: strudliak
|
Pridané:
24.1.2014 15:27
imaginarny sa pise s makkym B a skutocny sa pise s tvrdym B...
|
|
Re: S pokorou
Od: jtjtjt
|
Pridané:
24.1.2014 15:40
jo a trojjediny z dlhym b :)
|
|
internetík
Od reg.: ioio84
|
Pridané:
24.1.2014 15:34
skracuje vzdialenosť medzi ľudmi,ktorí žijú od seba daleko ale naopak predlžuje vzdialenosť,ktorí od seba bývajú blízko :/
|
|
Re: internetík
Od: rttrtr
|
Pridané:
24.1.2014 16:49
inak povedane, vytvara rovnovahu :D
|
|
OK...
Od reg.: Jack Closer
|
Pridané:
24.1.2014 16:25
To sa mi celkom páči. Lebo čo je od Boha, je vraj dobré.
|
|
certifikat
Od: ppp p
|
Pridané:
24.1.2014 17:39
Internet vymyslel Jezis,ked povedal apostolom: "a teraz spustite siet"
:)))))))))))))
|
|
................
Od: kuboooo
|
Pridané:
24.1.2014 18:53
Ako by reagoval, keby mu povedali, ze Internet tvori 90% porna? :D
|
|
Re: ................
Od: Ejha
|
Pridané:
24.1.2014 20:02
Ja som si az doteraz myslel, ze porno tvoria "herecky, herci" a kameramani. Reziserov a scenaristov sa pri tom asi moc neuzivi. Ale ze spagatiky taha internet...
|
|
Re: ................
Od: niktos
|
Pridané:
25.1.2014 0:59
keby napises 50 percent tak je to dvoverihodnejsie, zas tolko ho tam nieje uz ten velky bum upada. na zaciatku kazdy sa snazil pozriet max stiahnut, potom si vsetci potahali zaplnili fora odkazmi na serveri ktore boli preplnene a dnes uz je toho menej, zaujimal by ma prieskum kolko hladania na googli patri pornu, niesom presvedceny ze by to bolo ani 50 percent z hladania.
|
|
Re: ................
Od: kuboooooo
|
Pridané:
25.1.2014 11:01
Mam dojem, ze vam obom tu unikla minimalne pointa. :)
|
|
cporn
Od: kanoon
|
Pridané:
24.1.2014 22:10
Aha, tak preto je na nom tolko detskeho porna...
|
|
.....
Od: tentononc
|
Pridané:
24.1.2014 23:12
Ten milovník chlapčekov to má dáke popletené...
|
|
Apoštoli
Od: Fenomen
|
Pridané:
25.1.2014 10:46
Čakam teda na Bibiliu v HTML ...
|
|
Re: Apoštoli
Od: grigorij
|
Pridané:
25.1.2014 11:19
PDF by bolo lepsie
|
|
The Internet: Where religions come to die
Od: Peet_7
|
Pridané:
25.1.2014 12:30
http://www.youtube.com/watch?v=0Rqw4krMOug
Inak celkom cynicke, ze sa papez vyjadruje o manipulacii ludi ako forme nasilnej agresie - manipulacia vierou, nabozenstvom a dogmami je co?
|
|
Re: The Internet: Where religions come to die
Od: tzuiiiu
|
Pridané:
25.1.2014 18:57
vsetky nabozenstva su preplnene ironiou a je uzasne sledovat ako ludia tuto skutocnost cele starocia prehliadaju
|
|
to bude dlho žehliť
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
25.1.2014 16:46
samozrejme, ľudia sa vyvíjajú celé tisícročia, objavia vlnenia a použijú to ako spôsob prenosu informáciu, postavia funkčné satelity a vystrelia ich na obežnú dráhu dokonca geostacionárne pomocou matematiky a fyziky, vytvoria všetky štandardy aby takýto zhluk sietí vôbec fungoval, vytvoria prístroje schopné tieto štandardy používať, nechajú to bežať pár rokov zatiaľ čo tam ľudia už pár rokov vytvárajú vlastnoručne všetok obsah, software a podobne... a teraz príde pápež a internet je zrazu dar od Boha :) tak to je nám naša kreativita a inteligencia na piču keď stačilo počkať nie?
|
|
Re: to bude dlho žehliť
Od: jkjkjk
|
Pridané:
25.1.2014 19:13
papez coby nabozensky manipulator by ta z toho hned vyviedol,napr by ti to vysvetlil tak,ze ludia su len nastrojom boha...to znamena,ze vsetko co vytvoria/vytvaraju pozitivne a je jedno co to je,je od boha a co negativne,tak to pochadza od bozieho soka teda od diabla... pricom co je pozitivne a co negativne urcuje cirkev o)))))))
|
|
Re: to bude dlho žehliť
Od: Mehmed
|
Pridané:
27.1.2014 9:45
Ja by som vsetkych papezov zakazal!
|
|
Re: to bude dlho žehliť
Od: fundrak
|
Pridané:
25.1.2014 20:13
podla cirkvi je aj vsetka mudrost od Boha
|
|
katolicka cirkev
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.1.2014 19:52
---------- ---------- ---------- ----------
A neoznacil aj dalekohlad za dar od Boha? Len aby mu nezabudli povedat, ze v druhej dekade 17. storcia v case vynajdenia dalekohladu sa ti chuji s cervenych capickami na gebuliach odmietli pozriet do Galileovho dalekohladu aby na vlastne oci videli, ze aj Jupiter moze byt stredom niecoho, stredom lokalneho planetarneho systemiku, kedze okolo Jupitera obiehaju 4 vtedy novoobjavene mesiace. Kdezeeeeeee, to je taka sprostost, Zem je stredom vesmiru a vsetko obieha okolo Zeme. Okolo ziadneho Jupitera nic nemoze obiehat, preto sa my najmudrejsi nasledovatelia nebudeme kukat do ziadnej trubicky.
---------- ---------- ---------- ----------
|
|
.....
Od: Mehmed
|
Pridané:
26.1.2014 9:58
To je chuj!
|